Влаштовуємо фінальний шар покриття на проспекті Степана Бандери у Києві

Капітальний ремонт проспекту Степана Бандери у Києві вийшов на завершальну стадію – розпочато влаштування верхнього шару покриття зі щебенево-мастикового асфальтобетону (ЩМА) від Оболонського проспекту в бік вул. Олени Теліги.

Нагадаємо, через щільний трафік автотранспорту відновлення однієї з найбільш завантажених магістралей столиці було розділено на два етапи.

Перший стартував у 2019 році на ділянці від Північного мосту до Оболонського проспекту протяжністю 2,4 км. За сезон наші бригади у цілодобовому режимі виконали значний обсяг дорожніх та супутніх робіт.

Другий етап розпочався у жовтні 2020-го на ділянці від вул. Олени Теліги до Оболонського проспекту протяжністю 1,6 км. Роботи були завершені у нижньому шарі асфальтобетонного покриття на відрізку від вул. Олени Теліги до залізничної станції «Зеніт».

У березні цього року роботи на об’єкті продовжились.

БУЛО ЗРОБЛЕНО:

  • фрезерування зношеного асфальтобетонного покриття;
  • влаштування нижнього та середнього шару покриття із крупнозернистого асфальтобетону;
  • влаштування з’їздів;
  • перевлаштування мережі водовідведення;
  • перевлаштування контактної мережі тролейбусів;
  • перевлаштування світлофорних об’єктів;
  • капітальний ремонт шляхопроводу на перетині проспектів Героїв Сталінграду та Степана Бандери.

 

Наразі наші дорожні бригади у цілодобовому режимі влаштовують верхній шар покриття із ЩМА від Оболонського проспекту в бік вул. Олени Теліги. Роботи проводяться на одній половині дороги з організацією двостороннього руху на суміжному проїзді. Просимо водіїв поставитися до цієї ситуації з розумінням та перепрошуємо за тимчасові незручності. Звертаємо увагу на встановлені тимчасові дорожні знаки та необхідність дотримання правил дорожнього руху. Будь-ласка, дбайте про власну безпеку та безпеку інших.

Також триває комплекс супутніх робіт, зокрема, влаштування пішохідних доріжок, технічних тротуарів та велодоріжок. Паралельно виконується монтаж металевого бар’єрного огородження, направляючого пішохідного огородження та антипаркувальних стовпчиків.

 

ПРОЄКТ ТАКОЖ ПЕРЕДБАЧАЄ:

  • монтаж нових опор освітлення з LED-світильниками;
  • встановлення бар’єрного огородження парапетного типу Vario-Guard;
  • встановлення нових дорожніх знаків;
  • нанесення дорожньої розмітки;
  • благоустрій території.

ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:

  • 100 працівників;
  • 50 одиниць спецтехніки.

ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:

  • Серпень 2021 року.

ДОВІДКОВО:

Проспект Степана Бандери – одна з найбільш завантажених транспортних артерій столиці, якою щодня прямують тисячі автомобілів. Його капітальний ремонт проводився понад 40 років тому. Завершення відновлення проспекту дозволить киянам отримати комфортну та безпечну дорогу європейського рівня.