Відновлюємо дороги Донеччини швидкими темпами та з гарантованою якістю
Продовжуємо наш великий тур регіонами присутності «Автомагістраль-Південь». Сьогодні розповімо про Донецьку область.
Відновлювати дороги на Донеччині ми почали з 2017 року. За цей час відремонтували понад 70 км автошляхів із використанням найсучасніших технологій на ринку дорожнього будівництва.
2020 року за президентською програмою «Велике будівництво» ми провели масштабні роботи з капітального ремонту на двох важливих для Донеччини трасах загальною протяжністю понад 50 км.
Один із найбільших проєктів компанії у регіоні – капітальний ремонт двох ділянок автотраси Т-05-14 «Добропілля-Лиман» між Краматорськом та Добропіллям: км 28+300 – км 36+750 (від села Андріївка до села Сергіївка протяжністю 8,5 км) та км 36+750 – км 49+615 (від села Сергіївка до міста Краматорськ протяжністю майже 13 км).
Виконуючи проєкти, ми розширили дорогу з 7 м до 8 м і влаштували додаткові смуги руху на ділянках підйомів та пересічень.
Також проведено роботи з перебудови автошляху на ділянках крутих поворотів, спусків і підйомів із доведенням поперечного та поздовжнього профілів до нормативних вимог.
Повна перебудова виконана на ділянках автошляху, елементи плану та поздовжнього профілю яких не відповідають розрахунковій швидкості руху. Для забезпечення комфортного та безпечного руху автотранспорту ми привели радіуси кривих до нормативних показників. На цих відрізках фактично «з нуля» побудована нова дорога.
На ділянці км 28+300 – км 36+750 завершено весь комплекс дорожньо-будівельних робіт за винятком окремого відрізку протяжністю близько 200 м, що проходить через лісовий масив, по якому наразі триває процес отримання дозвільних документів Замовником робіт.
На іншій ділянці км 36+750 – км 49+615 виконані підготовчі роботи, влаштовано земляне полотно та водопропускні труби. У нижньому шарі асфальтобетонного покриття влаштовано 12,8 км автошляху та 8,8 км у верхньому.
Завершити капітальний ремонт двох ділянок траси Т-05-14 плануємо у 2021 році.
Ще одним масштабним інфраструктурним проєктом у Донецькій області, який ми почали реалізовувати у 2020-му, є капітальний ремонт автошляху Н-32 «Покровськ-Бахмут-Михайлівка».
Автошлях має протяжність 137,4 км та проходить через густонаселені районні центри у Донецькій та Луганській областях. В останні роки від водіїв надходили численні скарги через понівечений стан дороги. Інтенсивний рух важких автомобілів і військової техніки майже зруйнував трасу, а пересуватись нею було вкрай проблематично.
Цього літа ми розпочали капітальний ремонт траси одразу на чотирьох ділянках загальною протяжністю понад 30 км. Зокрема, на двох відрізках км 6+490 – км 8+398 від міста Покровск у напрямку міста Костянтинівка та км 71+200 – км 74+550 від села Іванівське до міста Бахмут роботи завершені у повному обсязі.
Згідно з проєктною документацією, наші бригади також виконали комплекс супутніх робіт: влаштували нові водопропускні труби, автобусні зупинки, пішохідні доріжки та тротуари, облаштували примикання та узбіччя, встановили нові дорожні знаки, сигнальні стовпчики, бар’єрне та пішохідне огородження, нанесли дорожню розмітку та змонтували освітлення уздовж автошляху.
На третій ділянці км 16+800 – км 31+000 біля виїзду з селища Новоекономічне у напрямку Костянтинівки влаштовано основу дорожнього одягу та нижній шар покриття по всьому відрізку протяжністю 14,2 км.
Варто зазначити, що під час реалізації проєкту «Автомагістраль-Південь» використовувала обладнання, аналогів якому немає на вітчизняному ринку дорожнього будівництва – бетонолом RB-500, який спеціально було доставлено зі США.
За проєктом, старе цементобетонне покриття на дорозі треба було зруйнувати та підготувати до влаштування нової основи та асфальтобетонного покриття. Проте під час виконання робіт виявилося, що земляне полотно споруджено із слабких ґрунтів та не забезпечує необхідну міцність дорожньої конструкції. Бетонолом забезпечив руйнування тільки шару бетонного покриття, не завдавши шкоди підстилковим шарам основи та земляному полотну. За словами наших фахівців, обладнання показало свою роботу надзвичайно ефективно.
Четверта ділянка – км 59+500 – км 71+200 – знаходиться між містами Костянтинівка та Бахмут та має протяжність 11,7 км. На відрізку завершено основні роботи. Зокрема, виконано розширення та посилення дороги та влаштовано верхній шар покриття із щебенево-мастикового асфальтобетону. Повне завершення робіт передбачено у 2021 році.
У 2021 році ми також плануємо розпочати капітальний ремонт ще на двох ділянках траси Н-32 у Донецькій області: км 13+535 – км 16+800 та км 56+300 – км 59+500.
Відтак ми й надалі продовжимо будувати та відновлювати дороги Донеччини з гарантованою якістю та швидкими темпами робіт. Маємо надію, що фінансування проєктів і надалі буде здійснюватись на належному рівні, адже у Донецькій області ще багато автошляхів котрі потребують негайного ремонту. «Автомагістраль-Південь» здатна працювати на об’єктах будь-якої складності, адже ми володіємо усіма необхідними потужностями, найновішою передовою технікою та маємо найчисельніший штат висококваліфікованих та професійних спеціалістів.
Проєкти 2020 року:
Капітальний ремонт Т-05-14 «Добропілля-Лиман», км 28 + 300 – км 36 + 750
Планова протяжність ремонту – 8,4 км
Виконано у верхньому шарі – 7,8 км (93%)
Капітальний ремонт Т-05-14 «Добропілля-Лиман», км 36 + 750 – км 49 + 615
Планова протяжність ремонту – 12,9 км
Виконано у верхньому шарі – 8,8 км (68,2%)
Капітальний ремонт Н-32 Покровськ-Бахмут-Михайлівка», км 6 + 490 – км 8 + 398
Планова протяжність ремонту – 1,9 км
Виконано у верхньому шарі – 1,9 км (100%)
Капітальний ремонт Н-32 «Покровськ-Бахмут-Михайлівка», км 16 + 800 – км 31 + 000
Планова протяжність ремонту – 14,2 км
Виконано у верхньому шарі – 0 км (100%)
Капітальний ремонт Н-32 «Покровськ-Бахмут-Михайлівка», км 59 + 500 – км 71 + 200
Планова протяжність ремонту – 11,7 км
Виконано у верхньому шарі – 11,7 км (100%)
Капітальний ремонт Н-32 «Покровськ-Бахмут-Михайлівка», км 71 + 200 – км 74 + 550
Планова протяжність ремонту – 3,4 км
Виконано у верхньому шарі – 3,4 км (100%)
Разом
Планова протяжність ремонту – 52,5 км
Виконано у верхньому шарі – 33,6 км (64%)
Загальна кількість залучених працівників – понад 450 осіб.
Загальна кількість залученої техніки – понад 240 одиниць.
Виробничі потужності:
Асфальтобетонний завод Кредмаш ДС-168637Б, продуктивність 160 т/год, с. Слов’янка, Дніпропетровська область
Змішувальна установка для приготування холодних сумішей MARINI coldFALT, продуктивність – 400 т/год, м. Костянтинівка