Ремонтуємо стратегічно важливу ділянку магістралі М-30 “Стрий-Ізварине”

«Автомагістраль-Південь» продовжує реалізацію одного з найбільш масштабних проєктів у Дніпропетровській області – відновлення автошляху М-04 «Знам’янка-Луганськ-Ізварине». Роботи з поточного середнього ремонту стартували ще на одному відрізку – км 302+880 – км 333+111 – між селищем Петропавлівка та містом Павлоград загальною протяжністю ділянок 24 км.
Відновлення автошляху М-04 є стратегічно важливим для програми «Велике будівництво». Дорога стане частиною магістралі М-30 «Стрий-Ізварине», яка з’єднає східні і західні області України найдовшою трасою в державі.
Наразі на донецькому напрямку траси М-04 розпочато фрезерування зношеного покриття та розчищення придорожньої смуги від дрібнолісся.
ЩО ПЕРЕДБАЧАЄ ПРОЄКТ:
• влаштування посиленої основи;
• влаштування шарів асфальтобетонного покриття;
• укріплення узбіччя;
• влаштування бортового каменю;
• облаштування з’їздів і примикань;
• влаштування бар’єрного огородження;
• відновлення водопропускних труб;
• нанесення дорожньої розмітки;
• встановлення дорожніх знаків.
ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:
• 100 працівників;
• 50 одиниць спецтехніки.
ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:
• червень 2021 року
Рух на зазначених ділянках робіт організовано у реверсному режимі. Просимо водіїв поставитися до цієї ситуації з розумінням та перепрошуємо за тимчасові незручності. Звертаємо увагу на встановлені тимчасові дорожні знаки та необхідність дотримання правил дорожнього руху. Будь-ласка, дбайте про власну безпеку та безпеку інших.
ДОВІДКОВО:
Автошлях М-04 – важливий транспортний коридор протяжністю 597,7 км, який проходить Кіровоградською, Дніпропетровською, Донецькою та Луганською областями. Роботи на автошляху М-04 ми розпочали у 2020 році на двох відрізках загальною протяжністю понад 120 км.
На першому відрізку у п’ятихатському напрямку – км 72+442 – км 151+930 – роботи проводились на найбільш проблемних ділянках протяжністю 13,3 км. Торік ми виконали посилення дорожньої основи та влаштували нижній шар асфальтобетонного покриття. На початку березня наші бригади розпочали розчищення придорожньої смуги від порослі.
На другій ділянці – км 151+930 – км 196+816 – торік ми виконали влаштування основи та нижнього шару асфальтобетонного покриття на 42,5 км ділянки. Ще на 31 км автотраси було влаштовано верхній шар.