Відновлення мостів у Чернігівській області

Неодмінна складова відновлення мостів – влаштування нових підходів до мосту.
Як правило це ділянки дороги довжиною до 100 метрів на підходах з обох боків до мостової споруди.
Дуже часто їх доводиться майже повністю розібрати та будувати наново.
Причин декілька.
Перша – майже на всіх мостах радянських часів спостерігається просідання дорожнього полотна підходів.
Це може бути пов’язано з розмивом земляного полотна та утворення порожнин, що спричиняють просідання. Або під час будівництва не була дотримана технологія ущільнення.
Друга причина – збільшення габаритів мосту і підходів. Доведення їх до нормативних показників.
Третя причина – збільшення висотних відміток мостової споруди після перебудови.
Нещодавно наша компанія завершила будівництво підходів до одного з відновлених мостів у Чернігівській області.
Підходи були повністю розібрані, проведено заміну перезволожених місць земляного полотна та влаштовується новий дорожній конструктив.

Нове дорожнє полотно на підходах є багато шаровим та надійним: підстильний шар основи із піску товщиною 25 см, шар основи із щебенево-піщаної суміші товщиною 20 см, шар основи із щебенево-піщаної суміші укріпленої цементом товщиною 20 см, нижній шар із крупнозернистого асфальтобетону товщиною 20 см, середній шар із дрібнозернистого асфальтобетону товщиною 6 см та верхній шар покриття із щебенево-мастикового асфальтобетону (ЩМА) товщиною 5 см.

Крім відновлення та посилення підходів
збільшено ширину проїзної частини: з’явилась так звана зупинкова смуга, щоб у випадку аварійної зупинки автомобіль не перешкоджав руху транспорту, що значно зменшує ризики виникнення ДТП.