Великий тур регіонами присутності “Автомагістралі-Південь”
Сезон 2020 став для «Автомагістралі-Південь» не лише часом неймовірних рекордів. Оновлюється наша стратегія. Компанія все більше орієнтується не на конкретні проєкти, а на розвиток регіональних напрямів.
У кожному нашому регіоні створюємо потужні виробничий та логістичний комплекси, формуємо професійну команду.
Це дає нам безперечні конкурентні переваги та можливість для реалізації одразу низки інфраструктурних проєктів будь-якої складності та масштабу.
Ми запускаємо проєкт «Країна Автомагістраль-Південь», у межах якого проведемо для вас великий тур регіонами компанії. Ви зможете переконались, яку велику роботу ми провели за останні роки. Та оцінити весь величезний потенціал «Автомагістралі-Південь».
Починаємо наш тур із Запорізької області. Цей регіон є особливим – саме наша запорізька команда цьогоріч зуміла перевести реалізацію всіх проєктів у цілодобовий режим та достроково завершити їх.
У Запорізькій області «Автомагістраль-Південь» працює вже третій рік. Відтак перші кілометри автошляхів області почали ремонтувати у 2018 році. Масштабне відновлення доріг розпочалось у 2019 році, коли ми виконали поточний середній ремонт дороги Н-08 «Бориспіль-Кременчук-Дніпро-Запоріжжя-Маріуполь». Це понад 58 км на ділянках км 548+108 – км 593+089 – від міста Оріхів до міста Пологи та км 647+089 – км 667+089 – поблизу селища Розівка.
Дорога Н-08 має стратегічне значення для безпеки країни. Автошлях веде до портів Азовського моря та сполучає з тимчасово окупованими територіями. Стан траси потребував термінового ремонту.
Аби виконати заплановані ремонтні роботи у стислі терміни, для реалізації проєкту було залучено високопродуктивні асфальтобетонний завод та змішувальну установку для приготування холодних сумішей, понад 250 одиниць техніки та 450 працівників, які працювали у цілодобовому режимі.
Досвід цілодобового режиму роботи цього року був використаний при відновленні важливої для регіону траси Н-30 «Василівка-Бердянськ». Ремонтні роботи на цьому об’єкті були організовані так, що величезний виробничий конвеєр не зупинявся ні на хвилину. Це дозволило завершити поточний середній ремонт понад 60 км дороги вдвічі швидше, ніж було заплановано.
Загалом у поточному році «Автомагістраль-Південь» виконує роботи на 5 об’єктах загальною протяжністю 92,9 км, які повністю завершено у верхньому шарі покриття. Наразі тривають роботи з облаштування та організації дорожнього руху на відремонтованих ділянках доріг.
Постійний штат працівників, залучених до роботи на об’єктах у Запорізькій області, цього року виріс до 300 осіб, а кількість техніки перевищила 200 одиниць. Кістяк персоналу становлять співробітники, які упродовж останніх трьох років працювали на відновленні ключових автотрас регіону. Безпосередньо в області на час виконання проєктів було створено 150 нових робочих місць.
Проєкти 2020 року виконані у верхньому шарі на 100% від планової протяжності ремонту:
Поточний середній ремонт а/д М-18 «Харків-Сімферополь-Алушта-Ялта» км 299+491 – км 322+705
Протяжність ремонту (км) – 23,2
Поточний середній ремонт а/д Н-30 «Василівка-Бердянськ», км 32+010 – км 55+082
Протяжність ремонту (км) – 23,1
Поточний середній ремонт а/д Н-30 «Василівка-Бердянськ», км 55+082 – км 89+526
Протяжність ремонту (км) – 17,2
Поточний середній ремонт а/д Н-30 «Василівка-Бердянськ», км 89+526 – км 112+026
Протяжність ремонту (км) – 22,5
Поточний середній ремонт а/д Р-73 /Н-08/ – Нікополь, км 0+000 – км 6+935
Протяжність ремонту (км) – 6,9
Сумарна протяжність ремонту проектів 2020 складає 92,9 км.
Загальна кількість залучених працівників – близько 300 осіб
Загальна кількість залученої техніки – понад 200 одиниць
Виробничі потужності:
– мобільний асфальтобетонний завод MARINI XPRESS 2500, продуктивність – 200 т /год, с. Новополтавка
– змішувальна установка для приготування холодних сумішей MARINI coldFALT 400, продуктивність – 400 т /год, м. Токмак.