В службі контролю якості «Автомагістраль-Південь» працює понад 50 інженерів-лаборантів!
Це навіть більше, ніж до початку війни!

«Процедура контролю якості в лабораторії не залежить від того, перевіряємо ми одну машину з асфальтобетоном, чи сто. Під час війни компанія не стала приділяти меншу увагу якості. Навіть навпаки. Навантаження на виробництва асфальтобетонних сумішей зменшилося – у наших співробітників є більше можливостей для виїзду на об’єкт для контролю відповідності процесів на місці виконання робіт», – зазначає головний технолог компанії Віталій Екімов.

Працює експертна група з дослідження якості влаштування паль.
«Не припинив діяльності і наш науково-дослідний центр (НДЦ). Задач дуже багато. Наприклад, завдяки нашим напрацюванням вдалось адаптувати виробництво бітумних емульсій під виробництво матеріалів для гідроізоляції, адже обсяги застосування асфальтобетону зменшились, але водночас значно зросли потреби у доступних, українських матеріалах для гідроізоляції бетонних споруд», – розповідає Віталій Екімов.
Ще одне важливе завдання центру – розробка так званих «мікс дизайнів» асфальтобетону для проєктів компанії в інших країнах.
«В країнах ЄС характеристики асфальтобетонної суміші визначаються специфікацією – це показники якості, які підрядник має забезпечити. Ми віддали матеріали в румунську лабораторію – але термін виконання замовлення компанію не влаштував, тому асфальтобетон для будівництва нової ділянки дороги в Молдові розробляють українські фахівці. Ми це зробимо швидко та не менш фахово», – пояснює Віталий Екімов.

До війни норми застосування солі для обробки поверхні дороги базувалися на якостях продукції Артемсіль. Тепер Україна імпортує сіль з країн ЄС, Туреччини, Єгипту, Тунісу-Марокко. Не завжди імпортний реагент спрацьовує так швидко, як сіль з Соледару. Як виявили наші фахівці, причина у домішках. Навіть у відносно незначній кількості вони змінюють деякі властивості солі.
Тому наразі саме за ініціативи науково-дослідного центру «Автомагістраль-Південь» розробляється методика, на базі якої будуть визначатися вимоги до складу імпортних реагентів.
