Ще один великий контракт «Автомагістраль-Південь» на європейському ринку!
Керівник Державної адміністрації доріг Молдови Сергіу Бежан та генеральний директор «Автомагістраль-Південь» Микола Тимофеєв підписали контракт на будівництво обходу міста Вулканешти – ділянки нової дороги довжиною 8,58 км.
У церемонії підписання взяли участь Міністр інфраструктури та регіонального розвитку Молдови Лілія Дабіжа та голова представництва ЄБРР у Молдові Анжела Сакс.
🔺Нова дорога має стати частиною стратегічної траси М3 Кишинів-Комрат-Джурджулешти-кордон з Румунією (км+0+000 – км 8+580). Проєкт фінансується за кошти ЄБРР.
⚓️У 2006 році Україна передала Молдові 430 метрів узбережжя Дунаю і Пруту та відкрила нашим сусідам вихід до Чорного моря. Так утворився порт Джурджулешти, з якого у столицю країни рухається щільний потік вантажівок.
Наразі траса М3 проходить через місто Вулканешти, що створює незручності як для транспорту, та і для місцевих мешканців. Нова ділянка дозволить перенаправити транспортний потік за межі міста.
♻️ «Мешканцям міста більше не доведеться терпіти шум від великовантажного транспорту, а також зменшиться забруднення повітря в місті», – заявила міністр Лілія Дабіжа.
✅Для компанії «Автомагістраль-Південь» новий проєкт фактично став продовженням проєкту по реконструкції та будівництву 85 км траси М3 Кишинів-Джурджулешти, розпочатий компанією у 2019 році.
🇺🇦 «Наша тендерна пропозиція виявилась кращою – інакше і не могло бути, – зазначає Микола Тимофеєв.
Перемога компанії обумовлена не лише найкращою ціновою пропозицією. І замовник будівництва, і Європейський банк реконструкції та розвитку (ЄБРР) вже пересвідчились у тому, що «Автомагістраль-Південь» чітко дотримується зобов’язань та гарантує високу якість робіт. Крім того, у місті Вулканешти вже працює виробнича база компанії. Нещодавно додатково до асфальтобетонного заводу і ґрунтозмішувальної установки там змонтований новий цементобетоний завод. В Молдові знаходиться парк техніки компанії, сформована професійна команда фахівців.
☝️ «Роботи за новим контрактом стартують вже у вересні. Є побажання наших шановних колег завершити проєкт на півроку раніше. Тому плануємо здати нову дорогу в експлуатацію вже в середині 2025 року. Для нас співпраця з Молдовою є стратегічним напрямом розвитку, який відкриває можливість виходу на ринки інших європейських країн. Для компанії це дуже важливо, адже в умовах війни український ринок не дозволяє задіяти величезний потенціал компанії», – зазначає Микола Тимофеєв.
✅Новий контракт передбачає не лише будівництво нової дороги протяжністю близько 8,58 км на схід і південь від міста Вулканешть. Роботи включатимуть:
– будівництво мосту протяжністю 42 метри;
– будівництво нових насипів на ділянці км 2+800 – км 8+580;
– облаштування бічних під’їздів до сільськогосподарських полів та облаштування перехрестя з регіональною дорогою G142 «Вулканешть – Етулія».
🚧Нагадаємо, наприкінці минулого року наша компанія здала в експлуатацію першу 54-кілометрову ділянку траси М3 Кишинів-Джурджулешти. Рух трасою вже відкритий. У цьому році завершувались додаткові роботи на двох інших ділянках довжиною 21 та 11 кілометрів неподалік від міста Вулканешти.
Цього тижня тут фінішували останні асфальтобетонні роботи. Наразі триває нанесення розмітки. Вперше в Молдові застосовується технологія холодного пластика, що гарантує високий рівень зносостійкості та безпеки.
✅В рамках першого проєкту було відремонтовано 10 та побудований 1 міст. Створена вся необхідна супутня інфраструктура – нові, сучасні автопавільйони, освітлення, пішохідні доріжки, майданчики для паркування автотранспорту.
Здача в експлуатацію двох останніх ділянок запланована на липень.