Після початку російського вторгнення в Україні пошкоджено понад 24 тисяч автошляхів та 305 мостів

Для повного відновлення потрібен майже трильйон гривень. Настільки масштабні інвестиції можливі лише після завершення війни. На даний час, як висловився міністр Олександр Кубраков, триває «фаза виживання».
Вижити – означає підтримувати основні автошляхи у проїзному стані. Забезпечити чітку, безпечну та швидку логістику.
Саме цим сьогодні займається експлуатаційний відділ «Автомагістраль-Південь», який працює по всій країні.
Програма «Великого будівництва» на 2022 рік передбачала відновлення 5,5 тисяч доріг державного значення та майже 1,5 тисяч місцевих автошляхів. Отже, внаслідок війни тисячі кілометрів доріг так і не дочекались поточного або капітального ремонту і продовжують руйнуватись. На даний час єдина можливість утримувати їх у проїзному стані – аварійний ямковий ремонт.
Тому бригади нашого експлуатаційного підрозділу продовжують ліквідацію ямковості на найбільш зруйнованих ділянках автошляхів.
У Київській області роботи тривають на автодорозі Р-04 Київ — Звенигородка (обхід міста Фастова), щойно приступили до ремонту Т-10-22 Миронівка-Богуслав (поруч з містом Богуслав).
У Дніпропетровській області дві бригади виконують ямковий ремонт на різних територіальних дорогах.
На Одещині ямковий ремонт на трасі М-05 Київ-Одеса.
У Чернігівській області працюють дві бригади на автошляхах М-28 Чернігів-Городня-Сеньківка та М-01 Київ-Чернігів.
Загалом компанія «Автомагістраль-Південь» відповідає за експлуатаційне утримання понад 9,1 тисяч кілометрів автошляхів у 7 регіонах. До Київської, Дніпропетровської, Харківської, Одеської, Чернігівської областей на початку року додалось 560 кілометрів доріг Львівщини. З квітня наш підрозділ мав починати працювати і на Сумщині, але старт проекту відтермінований на час воєнного стану.