Новини
Якість і подальший розвиток профільної освіти – один із пріоритетних напрямків державно-приватного партнерства нашої компанії. «Автомагістраль-Південь» не тільки підтримує матеріально-технічну базу навчальних закладів і організовує платні практики для студентів коледжів та університетів, але й підтримує навчання майбутніх дорожників фінансово. У нас діє програма кредитування для здобувачів освіти на контрактній основі. Згодом, після захисту дипломів вони отримують гарантоване робоче місце в найкращій дорожньо-будівельній компанії України!
Майбутні фахівці за програмою кредитування нашої компанії навчаються у столичному Національному транспортному університеті та Харківському національному автомобільно-дорожньому університеті.
«Ми всіляко підтримуємо Барський коледж транспорту та будівництва та з задоволенням беремо випускників на роботу, – розповідає генеральний директор ТОВ «Автомагістраль-Південь» Микола Тимофеєв. – Частина випускників Барського коледжу та інших навчальних закладів здобуває освіту в Харківському національному автомобільно-дорожньому університеті. Хтось – за бюджетні кошти, а когось ми направляємо вчитися за контрактом і платимо за навчання. Така система підготовки нічим не гірша від європейської: працюючи у нас інженерами, інженерами-лаборантами, механіками, операторами сучасної будівельної техніки, вони отримують академічні знання у поєднанні з найкращою виробничою практикою, яку можна собі уявити».
Студенти високо цінують таку можливість продовжити здобути фах і бути певним, що після завершення навчання отримаєш роботу у великій компанії та конкурентну заробітну плату.
«Я пішов навчатися в університет одразу після школи, мені зателефонували та запропонували таку програму. Зараз я перейшов на другий курс, мені подобається, все добре. Я хотів працювати в такій компанії і зараз у мене є реальний шанс здійснити свою мрію», – розповідає майбутній дорожній фахівець Єгор Гордєєв.
«Автомагістраль-Південь» запрошує до себе на практику четвертокурсників та випускників для навчання за програмою «Здобуття професії». Програма успішно працює: майже половина зі 100 студентів випусків 2016-2017 рр. працевлаштувалися у нашій компанії. Не менш успішна й наша програма кредитування навчання студентів: іще жоден студент не відмовився від своїх зобов’язань за договором і продовжують працювати в колективі «Автомагістралі-Південь».
“Зараз переходжу на другий курс. Я не поступив на «бюджет», і мені запропонували навчання за контрактом. Дали час подумати. Адже за договором я потім маю піти працювати в «Автомагістраль-Південь”. І я погодився. Мені подобається навчатися. А в цій компанії спеціалісти працюють на новій техніці, їх постійно навчають чомусь новому, практичні семінари проводять професіонали з інших країн. Від цього дивно було б відмовитися”, – говорить студент Національного транспортного університету Володимир Дзюба.
Хлопці ще не вирішили, чим найбільше хочуть займатися на дорогах або в лабораторіях. Утім, вони ще мають час подумати та спробувати різні напрямки професії під час практики.
У нас ринок дорожньо-будівельних робіт тільки формується і тому на ньому не так багато сильних національних гравців.
Незабаром у Львівській області на відремонтованій ділянці дороги М-09 Тернопіль – Львів – Рава-Руська з’явиться другий майданчик для здійснення габаритно-вагового контролю. Роботи виконує наша компанія.
Наразі тривають роботи з влаштування стаціонарного вагового комплексу на трасі загального користування державного значення М-09 Тернопіль – Львів – Рава-Руська між населеними пунктами Струтин і Підгороднє у Золочівському районі.
Основне завдання габаритно-вагового контролю – це збереження доріг, яке здійснюється шляхом зважування великовагового транспорту з виявленням порушників та недобросовісних водіїв, які дозволяють собі їздити трасами з перевищенням нормованої маси та під час обмеження руху на період температури повітря понад +28°С.
Згідно з договором, «Автомагістраль-Південь» має виконати комплекс земляних робіт та влаштувати посилену дорожню конструкцію, яка включає декілька шарів основи з верхнім шаром із щебенево-піщаної суміші, укріпленої цементом, нижній шар покриття з крупнозернистої асфальтобетонної суміші та верхній шар з щебенево-мастикової асфальтобетонної суміші.
У проекті задіяно близько 25 спеціалістів і понад 15 одиниць спецтехніки. Загальна вартість ремонту становить 2,5 мільйона гривень.
Нагадаємо, на Львівщині діють 7 пересувних пунктів ГВК. Зазвичай вони працюють на дорогах державного значення: Київ – Чоп, Львів – Рава-Руська, Львів – Тернопіль, Львів – Радехів – Луцьк та інших.
Незабаром у Львівській області на відремонтованій ділянці дороги М-09 Тернопіль – Львів – Рава-Руська з’явиться другий майданчик для здійснення габаритно-вагового контролю. Роботи виконує наша компанія.
Наразі тривають роботи з влаштування стаціонарного вагового комплексу на трасі загального користування державного значення М-09 Тернопіль – Львів – Рава-Руська між населеними пунктами Струтин і Підгороднє у Золочівському районі.
Основне завдання габаритно-вагового контролю – це збереження доріг, яке здійснюється шляхом зважування великовагового транспорту з виявленням порушників та недобросовісних водіїв, які дозволяють собі їздити трасами з перевищенням нормованої маси та під час обмеження руху на період температури повітря понад +28°С.
Згідно з договором, «Автомагістраль-Південь» має виконати комплекс земляних робіт та влаштувати посилену дорожню конструкцію, яка включає декілька шарів основи з верхнім шаром із щебенево-піщаної суміші, укріпленої цементом, нижній шар покриття з крупнозернистої асфальтобетонної суміші та верхній шар з щебенево-мастикової асфальтобетонної суміші.
У проекті задіяно близько 25 спеціалістів і понад 15 одиниць спецтехніки. Загальна вартість ремонту становить 2,5 мільйона гривень.
Нагадаємо, на Львівщині діють 7 пересувних пунктів ГВК. Зазвичай вони працюють на дорогах державного значення: Київ – Чоп, Львів – Рава-Руська, Львів – Тернопіль, Львів – Радехів – Луцьк та інших.
Ділянку дороги Чугуїв-Мілове відремонтують до початку осені
Триває поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення загального користування Н-26 Чугуїв-Мілове на ділянці (км 2+635 – км 110+735). Ремонтники компанії «Автомагістраль-Південь» планують завершити роботи з відновлення автошляху до початку осені.
Цього року заплановано завершити роботи на окремих трьох ділянках автошляху: 8-17 км, 62-66 км і 70-77 км. Це дозволить з’єднати напрямок руху від перехрестя Істочник автодороги Київ-Харків-Довжанський до міста Куп’янськ.
«Зараз проводяться роботи на ділянці з 8-го по 17-й кілометри – відновлення основи за технологією «холодний ресайклінг». До робіт залучено близько 20 одиниць спецтехніки і понад 20 автосамоскидів, аби провести весь комплекс робіт і завершити їх до вересня. Уже відновлено основи на відстані близько 5 км», – розповів керівник проекту у Харківському регіоні Сергій Пастух.
За його словами, загальна протяжність відремонтованого автошляху цього року складе близько 20 км.
Роботи з поточного середнього ремонту на автомобільній дорозі Н-26 Чугуїв-Мілове тривають уже третій рік. Цьогоріч вони почалися наприкінці травня.
На період проведення робіт ремонтники просять учасників дорожнього руху бути обачними і звертати увагу на встановлені дорожні знаки обмеження швидкості руху транспортних засобів.
Реконструкція вул. Академіка Туполєва у Святошинському районі столиці розпочнеться наприкінці липня цього року. Наразі тривають підготовчі роботи: встановлюються відповідні знаки дорожнього руху та наноситься тимчасова розмітка.
Довжина ділянки, яка підлягає реконструкції, становить 3,105 км. Реконструкція вул. Туполєва передбачає розширення проїзної частини вулиці до 15 м (4 смуги руху по 3,75 м кожна), відновлення по обидва боки проїзної частини тротуарів шириною 2,25-3 м та облаштування велосипедних доріжок шириною по 2 м.
Тривалість реконструкції – 9 місяців. За цей час будівельники повністю замінять дорожнє покриття, встановлять нові зупинки громадського транспорту й оновлять тротуари.
Проект передбачає також перекладання інженерних і теплових мереж, водогону та газопроводу, встановлення побутової каналізації, прокладання інженерних мереж для приєднання об’єкта до електричних мереж (зовнішнє освітлення, контактна мережа тролейбусу, світлофорні об’єкти), благоустрій та озеленення прилеглої до вулиці території.
Вулиця Академіка Туполєва частково обладнана мережею дощової каналізації. Встановлені оглядові колодязі будуть облаштовані відповідно до проектного вертикального планування вулиці. На тих ділянках, де відсутня дощова каналізація, запроектовані системи закритої дощової каналізації, які прийматимуть дощові і талі води з понижених місць проектного рельєфу.
Траса вулиці прокладена по вісі проїзної частини, що дозволяє мінімізувати знесення зелених насаджень, уникнути перекладання інженерних мереж та зберегти підземний пішохідний перехід.
Загальна вартість будівництва становить 178,49 млн грн. Фінансування робіт проводитиметься в рамках програми економічного та соціального розвитку міста Києва на 2018-2020 роки. Завершити оновлення магістральної вулиці Академіка Туполєва заплановано до 31 грудня 2019 року.
Компанія «Автомагістраль-Південь» розпочала дорожньо-будівельні роботи з поточного середнього ремонту на автомобільній дорозі М-15 Одеса-Рені (на м. Бухарест).
Наразі одночасно виконуються ремонтні роботи на двох ділянках загальною протяжністю 10,85 км: км 60+150 – км 65+200 та км 65+200 – км 71+000. Загальна вартість робіт становить близько 174 млн. грн.
На вказаних ділянках проводяться підготовчі роботи з розпушення існуючого покриття самохідними фрезами та розподілення щебенево-піщаної суміші з наступним виконанням робіт з влаштування дорожньої основи за методом «холодного ресайклінгу».
На першій ділянці також розпочато влаштування вирівнюючого шару покриття із крупнозернистої асфальтобетонної суміші середньою товщиною 10 см.
На даний час для виконання ремонтних робіт задіяно близько 75 працівників та понад 50 одиниць дорожньо-будівельної техніки, в т.ч. дві найсучасні машини для холодного ресайклінгу провідних компаній BOMAG та Caterpillar.
Після ремонту проїжджої частини будуть проведені роботи з організації дорожнього руху, нанесення розмітки, встановлення знаків і металевих бар’єрних огороджень, облаштування з’їздів, посадкових майданчиків із заїзними кишенями, а також встановлення автопавільйонів.
Передбачено й нововведення: облаштування пішохідних переходів із освітленням на сонячних батареях.
На першій ділянці дороги роботи заплановано завершити до Дня Незалежності, на другій – до кінця вересня.
Наша компанія випереджає графік робіт на одній із головних артерій столиці та планує відновити стабільний рух транспорту проспектом академіка Заболотного вже восени.
Відремонтована ділянка проспекту Заболотного буде відкрита для проїзду до кінця жовтня 2018-го, а повний її ремонт завершиться 2019-го. Про це повідомив начальник виробничої дільниці «Автомагістраль-Південь» Денис Самойлов.
За його словами, правий бік дороги, яка зараз перебуває «в роботі», планується завершити до кінця серпня, а лівий – приблизно до кінця жовтня поточного року.
Денис Самойлов зазначив, що на Заболотного вже триває другий етап будівництва – робітники «Автомагістралі» зводять нове дорожнє покриття. На дільниці працюють 50 осіб, за необхідності роботи проводяться цілодобово.
«Зараз виконуються роботи з реконструкції проспекту академіка Заболотного. Перший етап завершився: дорога розібрана, старе покриття вивезене. Тривають земляні роботи, зокрема, зведення допроектних відміток земляного полотна та влаштування конструктиву дорожнього одягу, зводиться нове дорожнє покриття. Цього року дорога буде повністю відкрита в проектній ширині для руху транспорту в нижніх шарах. Верхній шар буде укладатися наступного року», – розповів Самойлов.
Нагадаємо, капітальний ремонт на ділянці розпочався 16 червня, другий етап роботи – зведення нового дорожнього покриття, наприкінці червня. Загалом спеціалісти компанії «Автомагістраль-Південь» ремонтують ділянку у три кілометри.
Одна з провідних українських дорожньо-будівельних компаній «Автомагістраль-Південь» за підсумками першого півріччя 2018-го збільшила обсяг виробництва асфальтобетонних сумішей у понад двічі проти того ж періоду 2017 року.
За березень-червень поточного року компанія виробила 590 тис. т. асфальтобетонних і 235 тис. т. холодних сумішей. Облаштовано понад 870 тис.кв.м дорожньої основи (у т.ч. 250 тис.кв.м основи за методом «холодний ресайклінг») та 2,45 млн. кв.м асфальтобетонного покриття.
З початку будівельного періоду 2018 року роботи проводяться на 47 об’єктах у 9 областях України – Львівській, Волинській, Київській, Одеській, Дніпропетровській, Запорізькій, Сумській, Харківській та Донецькій.
Для виконання робіт задіяно:
– 12 асфальтозмішувальних установок;
– 6 установок з приготування холодних сумішей;
– понад 850 одиниць техніки та 2500 працівників.
За березень-червень 2018 року, порівнюючи з аналогічним періодом 2017 року, обсяг виробництва асфальтобетонних сумішей збільшився у понад двічі: 590 тис. т. проти 290 тис. т.
Наша компанія планомірно реалізовує довготермінову стратегію розвитку, одним із найважливіших елементів якої є модернізація виробничих потужностей, кваліфікований персонал та впровадження в Україні передових технологій.
«Автомагістраль-Південь» не збавляє темп: приступила до завершального етапу виконання дорожньо-будівельних робіт на автомобільній дорозі державного значення Н-22 Устилуг-Луцьк-Рівне.
Наша компанія виконує повний комплекс будівельно-монтажних робіт по даному об’єкту з вересня 2017р. Станом на середину червня поточного року вже укладено 15 км або 17 тис. Тонн верхнього шару з ЩМА (км 16 – 31). Довжина ділянки, який знаходиться в ремонті, становить 43 км, а саме – від 13 км до 56 км.
В даний час на об’єкті ведуться роботи по влаштуванню верхнього шару з ЩМА-20 (товщиною 5 см), установці бортових каменів, облаштування узбіч, автобусних зупинок, з’їздів та інших елементів автомобільної дороги.
В одну зміну фахівці встигають укласти порядку 1300-1500 тонн асфальтобетонної суміші. Цього обсягу вистачає для укладання порядку 1км дорожнього покриття по двох проїздах автомобільної дороги.
Після завершення робіт по ремонту основної проїжджої частини проектом передбачено зміцнення узбіч, досипання і планування укосів, досипання ґрунтової частини узбіч і ремонт покриття на з’їздах, а також установка сигнальних стовпчиків, металевого бар’єрного огородження в місцях розташування водопропускних споруд і високих насипів, нових дорожніх знаків і нанесення дорожньої розмітки з використанням зносостійкого матеріалу – холодного пластику. В рамках ремонту буде здійснено освітлення вздовж населених пунктів, в тому числі, і на пішохідних переходах.
На об’єкті задіяно близько 200 фахівців і понад 90 одиниць сучасної, високотехнологічної спец.техніки.
іжнародна федерація інженерів-консультантів (FIDIC) дала позитивну оцінку якості роботи компанії «Автомагістраль-Південь»
Минулого тижня в Києві пройшов форум Міжнародної федерації інженерів-консультантів (FIDIC). Ця організація була створена більше ста років тому і на сьогоднішній день об’єднує 104 країни. У заході традиційно взяли участь і представники нашої компанії. «Автомагістраль-Південь» є учасником Асоціації інженерів-консультантів України (АІКУ), яка з 2008 року входить в FIDIC.
Місія FIDIC полягає в тому, щоб забезпечувати реалізацію інфраструктурних проектів у відповідності до кращих світових стандартів, гарантуючи не тільки терміни і якість, а й високий рівень усіх організаційних і технологічних процесів.
«Згідно з принципами FIDIC, будівництво повинно бути технологічно сучасними, енергоефективним, екологічно чистим – все згідно з європейськими нормами і стандартами», – каже Яна Щигурова, президент АІКУ.
У 2017 році прем’єр-міністр України Володимир Гройсман підписав постанову про використання системи FIDIC в ході всіх дорожніх робіт в Україні. Укладення контрактів по стандартам FIDIC дозволить українським компаніям працювати із засобами міжнародних фінансових інститутів і інвесторів.
«В Україні впроваджена система торгів ProZorro, проте для роботи на великих об’єктах інфраструктури із засобами міжнародних інвесторів наша країна мусить адаптувати контракти під міжнародні стандарти. Нам не потрібно нічого винаходити. FIDIC пропонує випробуване в десятках інших країн рішення. Є вже складені експертами контракти, які грамотно розподіляють ризики між учасниками, дозволяють якісно збудувати систему управління проектом, контроль якості. Контракти FIDIC передбачають всі ці процедури, причому обов’язковою умовою є наявність сертифікованого інженера-консультанта », – коментує Максим Баранов, віце-президент АІКУ.
На жаль, нормативна база FIDIC в Україні поки не імплементована, так як не було оглянуто ліцензійний переклад всієї необхідної документації.
«Ми 10 років домагалися того, щоб отримати право на ліцензійний переклад, друк та розповсюдження всього документообігу в Україні. Буквально на днях відбулася дуже важлива подія для дорожньо-будівельної галузі – FIDIC дала дозвіл на ліцензійний український переклад », – пояснила Яна Щигурова.
У АІКУ відзначають, що вдячні лідеру ринку – компанії «Автомагістраль-Південь» за підтримку всіх процесів, які пов’язані з приходом FIDIC в Україні.
«З вашою компанією у нашій Асоціації найтісніші і найтепліші стосунки. Ваші фахівці проходять навчання на всіх семінарах, які читають представники FIDIC в Україні. Ми дуже цінуємо ідеї та пропозиції ваших фахівців, які володіють великим досвідом у своїй сфері. Головне завдання інженера-консультанта – створити умови для роботи і розвитку бізнесу. А підрядні організації – це і є представники глобального будівельного бізнесу. З вашою допомогою ми краще розуміємо, що саме турбує бізнес, на яких ділянках реалізації проекту залишаються «зони дискомфорту». Ми працюємо разом, і у нас все вийде », – заявила Яна Щигурова.
FIDIC дуже позитивно оцінює якість доріг, які ремонтує і будує компанії «Автомагістраль-Південь».
«Автомагістраль-Південь» по праву вважається лідером на ринку дорожнього будівництва. Вчора ми показували Київ нашим європейським гостям з головного офісу FIDIC. Проїхалися по дорогах, які будують українські компанії, в тому числі, і по об’єктах «Автомагістраль-Південь». Адже на сьогоднішній день ваші об’єкти -це найкраще, що можна показати закордонним гостям. Оцінивши вашу роботу, фахівці FIDIC сказали «Супер! У цій компанії дуже велике майбутнє. Ваша держава має підтримувати цю компанію »
«Автомагістраль-Південь» продовжує розвиватися і розширювати свою матеріально-технічну базу. У нашій компанії тепер власні машини для нанесення дорожньої розмітки відомого німецького виробника Hofmann.
Раніше «Автомагістраль-Південь» віддавала роботи, пов’язані з нанесенням розмітки, на аутсорс. Її виконували підрядники, але вони не завжди виявлялися сумлінними, не завжди виконували роботи в означений термін, не завжди виставляли за свою роботу прийнятні ціни.
Тому було прийнято рішення інвестувати у власну техніку, розвивати цей напрямок у себе в компанії, виховувати своїх фахівців.
Ми зупинили свій вибір на найкращому виробнику розмічальних машин в Європі – компанії Hofmann. Ось уже понад 60 років Hofmann GmbH входить до групи європейських лідерів-виробників обладнання для розмітки доріг. Сьогодні асортимент пропонованих машин складається як з дуже простих і легких, штовхає вручну моделей, так і надбудов на шасі вантажівок, розроблена навіть серія установок для обслуговування аеропортів.
Hofmann запросила представників нашої компанії на відкритий семінар до Німеччини, де презентувала всю лінійку своєї новітньої техніки.
В результаті ми придбали дві розмічальні машини даного виробника Н18-1. Обрана техніка – зразок німецької конструкторської школи, вона здатна наносити дорожню розмітку фарбою, товстошаровими пластиками (холодними і гарячими), працювати з спрей-пластиками (гарячими і холодними), при необхідності виконувати структурну розмітку.
Машина має вбудовану систему допомоги при розмітці паркінгів і ідеально підходить для роботи на трасах, вулицях міста і паркінгах. Характеристики нанесеного матеріалу, в тому числі, по светоотражаемості, відповідають не тільки українським, а й європейським стандартам.
Гарантійний термін експлуатації розмітки, нанесеної машинами Hofmann в Європі становить 3 роки, але на практиці, як стверджують фахівці, вона служить більше 5 років, зберігаючи при цьому прийнятний вид. Секрет довговічності досить простий: якісний матеріал при відповідному нанесенні довго служить.
Машиною керує одна людина, поєднуючи роботу водія і оператора. Таким чином, нова техніка і функціональніша, і менш затратна в експлуатації, що робить «Автомагістраль-Південь» більш конкурентоспроможною. «Автомагістраль» – це єдина українська компанія, яка за останні п’ять років придбала нову розмічальні техніку. В основному в країну завозилася техніка вже була у використанні, технологія виробництва якої залишилися в минулому.
Поки ми придбали всього дві розмічальні машини середнього класу лінійки Hofmann. Але в найближчому майбутньому плануємо докуповувати ще кілька подібних машин, – під конкретні завдання.
Фахівці компанії Hofmann провели для співробітників «Автомагістраль-Південь» тижневий навчальний семінар. Після чого машини вирушили на об’єкт Львів-Тернопіль, де до завершення наближається ще один масштабний проект «Автомагістраль-Південь».
«Автомагістраль-Південь» приступила до ремонту однієї з основних транспортних артерій Запорізької області – траси Н30 Василівка-Бердянськ, яка відноситься до другої категорії доріг (по одній смузі в кожному напрямку).
Роботи стартували на ділянці 55 + 082 – км 89 + 526 – від кордону Чернігівського району в напрямку Бердянська. Ця ділянка вважається найбільш «проблемних»: протягом кількох десятків років через обмежене фінансування тут виконувалися лише роботи з ямкового ремонту. Хоча інтенсивність руху транспортних засобів становить від 2699 до 6525 автомобілів на добу.
На даний момент наші фахівці проводять роботи з фрезерування непридатного для подальшої експлуатації асфальтобетонного покриття загальною товщиною 17 см. Уже відфрезерованих 2 кілометри старого асфальтобетонного покриття. Також проводяться роботи по влаштуванню основи дорожнього одягу з оптимальної щебенево-піщаної суміші, обробленої цементом з додаванням бітумної емульсії товщиною 18 см. Пристрій вирівнюючого шару з асфальтобетонної крупнозернистой щільної суміші товщиною 12 см і 5 см верхнього шару асфальтобетонного покриття з ЩМАС-20.
Зараз роботи проходять в районі с. Хмельницьке.
Спочатку фінансування було виділено з розрахунку проведення ремонту 4,5 км дороги, але бюджет був збільшений на 40 млн. Грн., Що дозволить відремонтувати 8 км дороги.
Ділянка обслуговують 20 самоскидів, а також 15 одиниць дорожньо-будівельної спецтехніки.
Завершення робіт заплановано на вересень. До цього часу, крім ремонту проїзної частини, проектом передбачено зміцнення узбіч, будівництво заїзних кишень для громадського транспорту, смуги розширення і з’їздів, а також нанесення дорожньої розмітки.
За підсумками перших місяців будівельного сезону поточного року компанія «Автомагістраль-Південь» показує рекордні показники: вироблено: 315 тис. Тонн асфальтобетонних сумішей і 140 тис. Тонн холодних сумішей. З березня по травень було влаштовано 600 тис.м2 дорожнього підстави (в т.ч. 200 тис. М2 підстави за методом «холодний ресайклінг») і понад 1,3 млн. М2 асфальтобетонних покриттів по всій Україні.
«Автомагістраль-Південь» проводить роботи на 35 об’єктах в 9 регіонах України: Львівській, Волинській, Київській, Одеській, Дніпропетровській, Запорізькій, Сумській, Харківській та Донецькій областях.
«Автомагістраль-Південь» міцно утримує позиції лідера галузі. Секрет нашого успіху – команда професіоналів, сучасні технології та інвестиції в розширення виробничої бази.
Сьогодні «Автомагістраль» приступила до дорожньо-будівельних робіт на ділянці Львів-Шегині. Раніше був підписаний договір із Службою автомобільних доріг Львівської області про капітальний ремонт дороги загального користування державного значення М11 Львів-Шегині на суму 155 908 900 грн. Виграти тендер у відкритих торгах по системі ProZorro нашої компанії вдалося завдяки зниженню початкової ціни на 783,6 тис. Грн.
Термін виконання всіх робіт за договором, – грудень 2019 року. За цей час буде проведено ремонт на двох ділянках дороги. Перший – протяжністю 3,8 км, який проходить через р Городок, – буде відремонтовано до кінця цього року. На нього виділено 95 млн. Грн.
Тут варто уточнити, що ремонту підлягає дорога, що проходить через центр Городка, який не ремонтувалася протягом останніх 20 років! «Там були такі великі ями, що перевізники відмовляються до нас їхати, – згадують жителі містечка. – Цілий рік не їхала маршрутка до Львова. Люди пішки йшли вранці 7 км до асфальтної центральної дороги і ввечері поверталися пішки 7 км. Причому і діти, і люди похилого віку ».
Після ремонту проїжджої частини проектом передбачено зміцнення узбіч, пристрій кюветів і ремонт застарілих водопропускних споруд для забезпечення водовідведення, облаштування автобусних зупинок, зупиночних і посадочних майданчиків і в’їздів у двори. Також компанія відремонтує два мости, зробить облаштування тротуарів та виконає комплекс робіт по забезпеченню безпеки дорожнього руху: установка освітлення і металевого бар’єрного огородження, дорожніх знаків і світлофорів, а також нанесення дорожньої розмітки.
Ремонт другої ділянки протяжністю 2,44 км (приблизно в тридцяти кілометрах від Львова) запланований на наступний рік. В рамках бюджету на даній ділянці буде проведено ремонт проїжджої частини.
В рамках запланованих ремонтних робіт буде мобілізовано понад 30 одиниць дорожньо-будівельної техніки, задіяно понад 70 працівників.
«Автомагістраль-Південь» співпрацює з замовником не вперше – протягом 2017 року було підписано 46 договорів на ремонт доріг на загальну суму 2,8 млрд грн., Частина з яких виконується в нинішньому році.