Новини

Поточний середній ремонт дороги Т-05-15 Олександрівка-Покровськ-Костянтинопіль

Триває поточний середній ремонт дороги загального користування державного значення Т-05-15 Олександрівка-Покровськ-Костянтинопіль, яка йде в обхід тимчасово окупованої території. На ділянці від Білецького до Покровська завдовжки 11,9 км працюють спеціалісти нашої компанії.

Ця дорога 2-ї технічної категорії перебуває у вкрай незадовільному стані, бо майже відсутня основа. Для її відновлення використовується технологія холодного ресайклінгу, яка дозволяє досягти структурної цілісності та зміцнення дорожнього одягу за рахунок улаштування додаткового шару зі спеціальної суміші відфрезерованого матеріалу, цементу та емульсії.

Наступного тижня дорожні робітники перейдуть до чергового етапу відновлення покриття – укладання вирівнюючого шару з дрібнозернистої асфальтобетонної суміші завтовшки 5 см. Ця технологія – справжній порятунок для доріг із надмірним транспортним навантаженням і високою інтенсивністю руху.

Загальна вартість ремонту ділянки дороги становить 119,899 млн. грн. Роботи фінансуються із Державного дорожнього фонду (кошти від так званого «митного експерименту»).

До ремонту задіяні близько 40 співробітників компанії та 30 одиниць техніки.

Проектом передбачено відновлення дорожнього одягу та основи, ремонт штучних споруд, нанесення розмітки та встановлення дорожніх знаків.

Увесь комплекс робіт заплановано завершити до середини листопада 2018 року.

 

Робота на ділянці автодороги від с. Преображенка до м. Оріхів

Спеціалісти компанії «Автомагістраль-Південь» продовжують працювати на ділянці автодороги Н-08 від с. Преображенка до м. Оріхів (км 548+108-км 573+089). Загальна протяжність об’єкту – 7 км.

Уже виконано роботи з фрезерування 7 км непридатного для подальшої експлуатації асфальтобетонного покриття, проведено регенерацію шарів основи дорожнього покриття загальною протяжністю 2,7 км площею 31 600 кв. м. та влаштування вирівнюючого шару протяжністю 7 км площею 83 300 кв. м. Наразі тривають роботи з влаштування вирівнюючого шару на заїзних кишенях і примиканнях та встановлення бортового каменю в м. Оріхів. Найближчим часом планується влаштування верхнього шару покриття ЩМА-20, якого вже покладено 5 км площею 57 500 кв.м.

Дорожньо-ремонтні роботи зараз зосереджені на відрізку дороги від км 550+800 і до км 555+100. Наразі на об’єкті задіяно близько 30 одиниць техніки та 28 автосамоскидів для подачі асфальтобетону. У роботах беруть участь близько 50 спеціалістів.

Нагадаємо, на ремонт дороги з бюджету було виділено 50 млн. грн. Роботи планують завершити до кінця поточного року – 30 грудня 2018 року спливає термін контракту.

 

Ремонт проспекту Степана Бандери у Києві

«Автомагістраль-Південь» найбліжчім часом розпочне ремонтні роботи на столичному проспекті Бандери. Наша компанія виграла тендер комунальної корпорації «Київавтодор» на капітальний ремонт проспекту Степана Бандери від транспортної розв’язки Північного (Московського) мосту до вул. Теліги.

Роботи компанія планує починати з жовтня-лістопада 2018 року. Проектом передбачено виконати наступні роботи: розбирання та влаштування нового дорожнього одягу, перевлаштування водовідводу, влаштування тротуару та велодоріжок.

Планується постачання асфальтобетонної суміші з власного асфальтобетонного заводу Marini Top Tower 3000, який  розташований в Київській обл., потужністю 240 т/год.

Вартість будівництва становить 590 216 500 гривень. Фінансування відбуватиметься за рахунок місцевого та державного бюджетів.

Гарантія на виконані роботи складе 10 років, термін виконання – до 31 грудня 2019 року.

Збільшення обсягу виробництва асфальтобетонних сумішей

З початку дорожно-будівельного періоду у березні 2018 року роботи проводяться на понад 50 об’єктах у Львівській, Волинській, Київській, Одеській, Дніпропетровській, Запорізькій, Сумській, Харківській та Донецькій областях України.
Для виконання робіт задіяно:
– 12 асфальтозмішувальних установок;
– 6 установок для приготування холодних сумішей;
– понад 850 одиниць техніки;
– 2500 працівників.

Вироблено 973 тис. т асфальтобетонних сумішей і 400 тис. т холодних сумішей.
Усього на потужностях «Автомагістралі-Південь» виготовлено понад 1,5 млн. м2 зміцненої дорожньої основи (в тому числі 646 тис. м2 основи за методом «холодний ресайклінг»), а також понад 4,3 млн. м2 асфальтобетонного покриття.
Порівняно з аналогічним періодом 2017 року, обсяг виробництва асфальтобетонних сумішей виріс на 60% (604 тис. Т проти 973 тис. Т).
Вдячні всім нашим друзям за підтримку! Будуємо нову Україну разом!

Новий рекорд за 5 місяців роботи

За 5 місяців роботи в поточному році на виробничих базах ТОВ «Автомагістраль-Південь» виготовлено 1 млн. т асфальтобетонних сумішей! Нам вдалося виготовити таку кількість продукції на 3 місяці раніше, ніж у 2017 році.

Використання інноваційних підходів і злагодженість дій всіх учасників процесу сприяють виконанню робіт у короткі терміни зі збереженням якості кінцевого продукту. Завдяки цьому “Автомагістраль-Південь” реалізовує безпрецедентні за своїм технологічним рівнем та стратегічно важливі для країни проекти.
«Технології удосконалюватимуться й надалі. Наша мета – максимальне підвищення ефективності виробництва та укладання асфальтобетону найвищого ґатунку. Ми шукаємо нові шляхи для її досягнення», – зазначив Микола Тимофеєв, генеральний директор ТОВ «Автомагістраль-Південь».
Головним завданням компанії гендиректор вважає злагоджену роботу професіоналів своєї справи з використанням найсучаснішої техніки та новітніх асфальтобетонних заводів, які розташовані по всій країні.

Хто тільки не будував дороги в Україні! Іспанці, поляки, турки. Торік на наш ринок зайшли китайці. Україна теж виходила на ринки інших країн, переважно в Середній Азії. Однак цей досвід важко назвати успішним.

Лагодження дороги національного значення

«Автомагістраль-Південь» продовжує лагодити дорогу національного значення Н-30 Василівка-Бердянськ і вже вкрила верхнім шаром асфальту 10,3 км траси. Усього співробітники компанії облаштували верхній шар покриття ЩМА-20 на площі 97635 кв. м.

Наразі роботи ведуться біля села Широкий Яр. У найближчих планах передбачено продовжити виконання таких робіт, як влаштування основи дорожнього одягу з оптимальної щебенево-піщаної суміші, обробленої цементом з додаванням бітумної емульсії товщиною 18 см, влаштування вирівнювального шару із крупнозернистої асфальтобетонної суміші, влаштування верхнього шару покриття товщиною 5 см із гарячої асфальтобетонної суміші ЩМА-20, укріплення узбіччя та нанесення розмітки.

В рамках запланованих ремонтних робіт планується мобілізувати понад 45 одиниць дорожньо-будівельної техніки, задіяти 80 працівників.

Працювати на дорозі державного значення Н-30 «Автомагістраль-Південь» почала цього літа, спеціалісти компанії облаштовують ділянку дороги 55-89,5 км.

На Львівщині завершуються ремонти автомобільних доріг загального користування місцевого значення. Так, одну з ділянок дороги у Сколівському районі завдовжки 2,7 км уже повністю відремонтовано!

Робітники нашої компанії на дорозі Славське – Вигода влаштували основу з ЩПС товщиною 10 см, а згодом вклали вирівнюючий та верхній шари асфальтобетонного покриття по 4 та 5 см відповідно.

Фінансування у розмірі 13,3 млн. грн. здійснювалося з рахунків Державного дорожнього фонду та Славської селищної ради.

Свято незалежності – це привід згадати здобутки нашої держави та поміркувати про плани на майбутнє. Компанія «Автомагістраль-Південь» пишається тим, що зробила свій внесок у розвиток нашої великої держави, побудувавши тисячі кілометрів якісних висококласних доріг, якими приємно їздити. Ми точно знаємо, що патріотизм – це не лише високі слова та вишиванки, а, насамперед, щоденні справи, спрямовані на благо України.

То ж нехай наша країна квітне та розбудовується! Нехай кожен робить все можливе, аби бодай трохи покращити ситуацію у державі. І тоді – переконані – ми швидко досягнемо фантастичних результатів.

З днем народження, Україно! Миру тобі та процвітання!

“Автомагістраль-Південь” продовжує капітальне будівництво злітно-посадкової смуги (ЗПС) Одеського міжнародного аеропорту. Поява нової ЗПС дозволить аеропорту приймати далеко-магістральні авіалайнери з великою вагою, які використовуються міжнародними авіакомпаніями. Зокрема, очікується, що в оновлений Одеський аеропорт можуть прийти лоукостери, наприклад, WizzAir або RyanAir, завдяки чому одеситам стануть доступні бюджетні авіарейси з ціною квитка в десятки євро.

«Діюча смуга в Одеському аеропорту – одна з найгірших за якістю у Східній Європі. На жаль, вона не може прийняти і витримати ті навантаження, які ставляться міжнародними перевізниками. Тому було прийнято рішення почати капітальне будівництво нової, сучасної смуги, паралельної до старої. Авіасполучення під час проведення робіт триває. Протяжність нової смуги залишається незмінною – 2,8 км », – каже Сергій Гарбуз, начальник ділянки компанії «Автомагістраль-Південь».
Варто відзначити, що компанія WizzAir уже здійснювала рейси з Одеси, однак 2009 року згорнула «одеський» проект – саме через незадовільний стан злітно-посадкової смуги, який спричиняв додаткові експлуатаційні витрати.

«Після отримання проектної документації приступили до реалізації проекту. Проведені планові підготовчі роботи з облаштування виробничо-технічної бази на території аеропорту: встановлені два потужні італійські бетонні заводи, які обслуговуватимуть об’єкт, та одну грунтозмішувальну установку. Цих виробничих потужностей цілком достатньо для облаштування конструктиву майбутньої злітно-посадкової смуги, – зазначив фахівець. – Уже на 90% виконані земляні роботи та проведено укладання шарів основи на ділянці 1300 метрів із синтетичної решітки з подальшою стабілізацією її двома 10-сантиметровими шарами щебню. Потім було покладено піщано-цементний шар завтовшки 15 см і шар з «пісного» бетону товщиною 30 см. Усі види перерахованих вище робіт наші фахівці виконують одночасно. Загальна товщина конструктиву майбутньої ЗПС складе 1 метр 05 см».

Також будівельники приступили до укладання фінішного покриття – верхнього шару ЗПС із важкого бетону. Його вкладатиме спеціальний комплекс американської марки Gomaco. Разом із ним зі США прибула група технічної підтримки – 8 американських фахівців, які впродовж місяця виконували монтаж комплексу та навчали наших співробітників специфіці роботи на машині.

Gomaco GP4 – це комплекс машин. До його складу входять бетоновкладач, система автоматичного занурення арматурних стержнів і так званий фінішер – механізм, який наводить текстуру та розподіляє плівкоутворювальну рідину – захист від випаровування води. Адже утримати воду в бетонній суміші – дуже важлива частина нашої роботи для досягнення необхідної міцності!

«Ця найсучасніша машина з модельного ряду компанії Gomaco дозволить укладати бетон на проектну ширину, – 7,5-8м за один прохід. Ані в Україні, ні у Східній Європі такої модифікації комплексу не має жодна дорожньо-будівельна компанія», – додав начальник ділянки.

Комплекс Gomaco GP4 універсальний, його можна використовувати як при будівництві ЗПС, так і при укладанні доріг: він легко модернізується, доукомплектовується та перепрофільовується. Влаштовуючи цементно-бетонні дороги, машина укладає дорожнє полотно шириною до 12 метрів за один прохід!

США є лідером зі влаштування бетонних покриттів, саме тому було прийнято рішення придбати даний комплекс і будувати злітно-посадкову смугу в Одесі на основі новітньої американської технології.

Учора в аеропорту з робочим візитом побував мер міста Геннадій Труханов. Міський голова разом із керівництвом ДП «Дирекція з будівництва міжнародного аеропорту «Одеса» ознайомився з ходом будівництва злітно-посадкової смуги.
«Ми сьогодні говоримо не просто про будівництво нової смуги, а цілого аеродромного комплексу, який включає в себе також рульові доріжки, зливову каналізацію, ставок-накопичувач і очисні споруди, а також навігаційне обладнання. Для Одеси важливо, щоб аеропорт став максимально всепогодним, і нове сучасне обладнання, яке планується тут встановити, дозволить літакам здійснювати посадку навіть при поганій видимості», – зазначив мер Одеси.

«Автомагістраль-Південь» реалізує проект спільно з компанією «Ростдорстрой». За умови своєчасного фінансування, виконання основного комплексу робіт з будівництва злітно-посадкової смуги передбачається завершити до кінця поточного року.

Зростаючі темпи трудової міграції з України – одна з найбільш обговорюваних проблем. Деякі політики вважають це нормальним: поляки їдуть працювати в багаті країни Європи, українці приходять на їхнє місце.

Ринок праці став глобалізованим – усі кудись їдуть. У чому проблема? Але бізнес реально стурбований. Дефіцит кваліфікованих кадрів загострюється із кожним місяцем. В Україні все складніше створити нове виробництво: можна залучити інвестиції, але працювати нікому. Немає роботи – немає податків, немає соціальної та іншої інфраструктури, і спіраль депресії затягує країну в дедалі більшу яму.

Ми в дорожньому будівництві цю ситуацію передбачали давно. Дорожники в чомусь схожі на шахтарів. У нашій сфері поширене явище – робочі династії. Батько працює на асфальтоукладачі, дядько – на грейдері, син – на бульдозері. Багато бригад формувалися із родичів, існував свій уклад, традиції. У якийсь момент все почало валитися. Престиж професії впав до катастрофічного рівня. Династії відійшли в історію: син вирішив стати економістом, дядько пішов працювати водієм до фермера. Батько вирощує помідори на своєму городі. Виник певний вакуум у галузі: частина фахівців вийшли на пенсію, частина – виїхала на заробітки за кордон, а більшість узагалі перекваліфікувалася: той, хто працював на дорожніх машинах, освоїв сільськогосподарську техніку і подався в агросектор. При цьому молодих фахівців практично ніхто не навчав, оскільки охочих було вкрай мало.


Наша компанія з початку будівельного сезону вкрила асфальтобетонним покриттям 3,5 млн. м2 автодоріг у 9 областях нашої країни. Ми зміцнили основу понад 1,2 млн м2 шляхів.
Компанія працювала та продовжує роботу на понад 50 об’єктах у Львівській, Київській, Одеській, Дніпропетровській, Запорізькій, Сумській, Харківській та Донецькій областях.
Під час будівельних та ремонтних робіт із березня по липень наші спеціалісти задіяли 12 асфальтозмішувальних установок і 6 установок для приготування холодних сумішей. Працювали понад 850 одиниць техніки та 2,5 тис. співробітників.
Загалом на потужностях «Автомагістралі-Південь» було виготовлено 780 тис. т асфальтобетонних сумішей та 315 тис. т холодних сумішей.
Наш цьогорічний виклик – виробити 1,5 млн т асфальтобетонних сумішей за сезон. І ми зовсім близько до мети!
Дякуємо всім нашим друзям за підтримку! Розбудовуємо нову Україну разом!

Наша компанія відкрила найбільший в Україні асфальтобетонний завод. Урочистий запуск виробництва відбувся в м Дергачі Харківської області в присутності глави «Укравтодору» Славоміра Новака, заступника голови Харківської облдержадміністрації Євгена Шахненко, а також представників облавтодору, зокрема, начальника служби автодоріг в Харківській області Євгена Зражовца.

«« Автомагістраль-Південь »займає лідируючі позиції, і це вже не перше підприємство компанії в регіоні. Таких заводів нам потрібні десятки по всій Україні. В рамках реалізації програми розвитку автодоріг 2018-2022 років буде зроблено ще більше якісних і безпечних доріг в Україні. Сьогодні розпочато ремонт на важливому для жителів Харківської області напрямку – дорозі Р-46. Планується, що вона буде відремонтована до кінця вересня цього року. Нова дорога створить комфортні і безпечні умови проїзду для жителів області, сприятиме розвитку економічних зв’язків, дозволить збільшити інтенсивність руху. Гарантійний термін на цьому шляху – 10 років на основу і 5 – на покриття », – заявив Славомир Новак під час церемонії відкриття заводу.

Завод має рекордною продуктивністю і дозволяє виробляти дорожнє покриття найвищого класу.

«Ми запускаємо 14-ий власний асфальтобетонний завод в Україні і п’ятий завод італійської фірми Marini Fayat Group. Ця компанія – лідер з виробництва асфальтобетонних заводів в Європі, її продукція вважається однією з кращих. Нова виробнича база дозволить нам закріпити своє лідерство в регіоні, будувати дороги з використанням самих передових технологій і з кращих матеріалів. Завдяки будівництву нового заводу ми зможемо щогодини робити до 320 тонн асфальту, а це понад 3500 тонн в робочу зміну, що на сьогоднішній день є рекордним показником для аналогічних підприємств. Основним нашим проектом, на який буде працювати завод – дорога Харків-Охтирка. Також продукція буде поставлятися на траси Київ-Харків-Довжанський та Харків-Вовчанськ », – розповів генеральний директор« Автомагістраль-Південь »Микола Тимофєєв.

За словами Тимофєєва, «Автомагістраль-Південь» в 2017 році відремонтувала 500 кілометрів автотрас, в цьому році компанія планує збільшити цей показник до 860 кілометрів.

«Якщо в минулому році у нас було 10 виробничих баз, то в цьому вже 17. Кількість автотехніки зросла з 500 до 700 одиниць, плануємо в цьому році розширити автопарк до тисячі одиниць. Число співробітників компанії збільшилася до 2,5 тисяч. Ми динамічно розвиваємося, не тільки здобуваємо нову техніку, але залучаємо найкращих українських фахівців, зарплата провідного інженера доходить до 35 тисяч гривень », – пояснив директор компанії.

У Харківській обласній держадміністрації вважають, що запуск нового заводу – гарантія того, що дороги в регіоні будуть будуватися і ремонтуватися якісно і прослужать довго.
«Якість робіт компанії« Автомагістраль »ми оцінюємо дуже високо. За підсумками минулого року у нас немає до них взагалі ніяких претензій. Роботи на дорогах Чугуїв-Куп’янськ-Мілове, Чугуїв-Ізюм, Харків-Охтирка виконані якісно і в строк. І ми сподіваємося, що якість доріг, на які піде матеріал з нового заводу буде ідеальним. Відкриття заводу для області – знакова подія, сигнал, що ситуація з дорогами зміниться в кращу сторону », – заявив заступник харківського губернатора Євген Шахненко.

«Компанія« Автомагістраль-Південь »- надійний і якісний підрядник, – має все необхідне для виконання дорожньо-будівельних робіт. Це і сучасна техніка, і гарантія якості виконання робіт, і професійний, відповідальний підхід у виконанні поставлених завдань, – підкреслив Євген Зражовець. – Тому можу з упевненістю сказати, що план на 2018 рік за реконструкції та оновлення доріг в Харківській області ми виконаємо в повному обсязі ».

На замовлення Служби автомобільних доріг у Львівській області підрядною організацією активно продовжується капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-11 Львів — Шегині.

Вважається, що вирішити проблему поганих доріг просто. Треба покликати великі закордонні компанії, дати їм грошей, скільки попросять, і будь ласка: дороги – як у Європі. Але ж ми розуміємо, що це утопія.