Новини
Ми продовжуємо пошуки найкращого лінійного майстра «Автомагістралі-Південь!». Тепер – у козацькому краї, у Запорізькій області!
І знайшли найбільш творчого майстра нашої компанії – Валерія Коріненка. Зі своєю бригадою він облаштовує узбіччя. Каже, що саме за станом узбіччя можна судити про якість дороги. А про роботу на дорозі своїм підлеглим він розповідає, як про художнє полотно.
“Дорожник – це художник: узяв лопату і намалював. Художник – пензлем, а дорожник – лопатою”, – каже майстер.
Команда «Автомагістраль-Південь»: майстри, машиністи та дорожні робітники – приєднуйтеся до нашого конкурсу! Покажіть усій Україні, чиїми силами розбудовується наша інфраструктура!
Знімайте відеоролик про роботу в компанії, колег та свого керівника, розкажіть, чому він найкращий! Відправте відео на email: n.au@i.ua. Усі відеороботи ми опублікуємо на нашій сторінці у Facebook, а трійку кращих – відзначимо цінними подарунками! Це – суперсучасний мобільний телефон із якісною камерою, якою можна знімати нові ролики про власні професійні досягнення.
Ми продовжуємо пошуки найкращого лінійного майстра «Автомагістралі-Південь»!
Сьогодні ми номінуємо Олега Боровинського, майстра нашої компанії. Підлеглі характеризують Олега як розсудливого та спокійного лідера. Лідера, який зможе пояснити весь технологічний процес.
Усього у команді майстра Боровинського 15 дорожніх будівельників. Разом працюють із початку сезону.
Ми знайшли бригаду Олега на Дніпропетровщині – за ремонтом дороги першої категорії Н08 Бориспіль-Дніпро-Запоріжжя.
Команда «Автомагістралі-Південь», майстри, машиністи та дорожні робітники – приєднуйтеся до нашого конкурсу! Покажіть усій Україні, чиїми силами розбудовується наша інфраструктура!
Знімайте відеоролик про роботу в компанії, колег та свого керівника, розкажіть, чому він найкращий! Надішліть відео на email: n.au@i.ua. Усі відеороботи ми опублікуємо на нашій сторінці в Facebook, а трійку кращих – відзначимо цінними подарунками! Це – суперсучасний мобільний телефон із якісною камерою, якою можна знімати нові ролики про власні професійні досягнення.
Ми продовжуємо пошук найкращого лінійного майстра компанії “Автомагістраль-Південь”!
Відремонтовані шляхопроводи привели нас до Олександра Волосенка, який разом зі своєю командою лагодить дорогу Р46 Харків-Охтирка.
Майстер Волосенко вже другий рік працює в “Автомагістралі-Південь”. У компанію прийшов іще студентом Барського коледжу – на переддипломну практику. Згодом захистив диплом і повернувся до нас на роботу. А нині він уже сам навчає студентів дорожній справі.
У бригаді Олександра також працює його брат Андрій. Хлопці кажуть, що це на роботі вони – команда, з чітким розумінням того, хто за що відповідає. А вдома – просто брати.
Нещодавно у бригаду прийшло поповнення – пухнасте і чотирилапе. Як розповідають хлопці, уночі до розташування підрозділу на одній із ділянок прибився песик. Тепер він слідує за робітниками скрізь. Хлопці його годують і катають на асфальтоукладачі.
Отже, майстри, машиністи та дорожні робітники – приєднуйтеся до нашого конкурсу! Покажіть усій Україні, чиїми силами розбудовується наша інфраструктура!
Знімайте відеоролик про роботу в компанії, колег і свого керівника, розкажіть, чому він найкращий! Надішліть відео на email: n.au@i.ua. Усі відеороботи ми опублікуємо на нашій сторінці в Facebook, а трійку кращих – відзначимо цінними подарунками! Це – суперсучасний мобільний телефон з якісною камерою, якою можна знімати нові ролики про власні професійні досягнення
Кращі лінійні керівники та колективи «Автомагістралі» будують дороги не лише в Києві, а й по всій Україні!
Сьогодні вирушаємо до Харківської області, де на трасі Харків-Охтирка працює майстер Максим Троян зі своєю командою.
Максим розповідає, що зі своєю бригадою працює з минулого року. Робітників зібрав сам, і кожен учасник його команди знає, за що відповідає. А сам колектив Максима каже, що в їхній бригаді дружні стосунки й атмосфера взаємодопомоги та підтримки.
Майстри, машиністи та дорожні робітники, приєднуйтеся до нашого конкурсу! Покажіть усій Україні, хто розбудовує нашу інфраструктуру!
Знімайте відеоролик про роботу в компанії, колег та свого керівника, розкажіть, чому він найкращий! Відправляйте відео на email: n.au@i.ua. Усі відеороботи ми опублікуємо на нашій сторінці в Facebook, а трійку кращих відзначимо цінними подарунками –сучасними мобільними телефонами з якісною камерою, якою можна знімати нові ролики про власні професійні досягнення.
М
Під час Міжнародного семінару зі стратегічного планування та оцінки ефективності управління дорожнім сектором, який проходив у Києві 22-23 жовтня 2018 року, нам вдалося поспілкуватися з мером Києва та керівництвом “Київавтодору”, які високо оцінили роботу компанії “Автомагістраль-Південь”. Як зазначив Вiталiй Кличко, нашi об’єкти по вул. Теліги і бул. Дружби Народів є зразком якості! Дякуємо! Обiцяємо, що наступнi проекти будуть ще кращі!
Компанія «Автомагістраль-Південь» взяла участь у дводенному Міжнародному семінарі зі стратегічного планування та оцінки ефективності управління дорожнім сектором, який учора розпочав свою роботу в Міністерстві інфраструктури.
Відкривали захід міністр інфраструктури Володимир Омелян та мер Києва Віталій Кличко. У роботі семінару взяли участь провідні іноземні та українські експерти дорожньої галузі, зокрема, члени Всесвітньої дорожньої асоціації (PIARC), представники Укравтодору та найбільших дорожньо-будівельних компаній.
«Нам потрібно від усіх присутніх, особливо, від іноземних партнерів, ваш досвід, ваші поради, ваші напрацювання, які на сьогоднішній день є. І цей позитивний досвід ми маємо втілити в життя», – сказав Віталій Кличко під час відкриття заходу.
Володимир Омелян зазначив, що в семінарі беруть участь представники профільних міністерств та агентств доріг із Європи, Азії, Австралії та Африки.
«У нас уперше за десятиліття відбувається міжнародний семінар Всесвітньої дорожньої асоціації (PIARC), який передбачає запровадження нових технологій, нових систем планування, прогнозування, а також будівництва дорожніх магістралей та інфраструктури. Це один із ключових заходів у дорожньому будівництві. Сучасний підхід до планування міста, до зручної інфраструктури вимагає нових рішень. Я впевнений, що за підсумками цього дводенного семінару ми зможемо сформувати бачення не лише для України, але й для світу», – зазначив Володимир Омелян.
«Ідея цього семінару полягає насамперед у рішеннях на рівні макроекономіки. Участь у семінарі беруть делегати із 122 країн. Їхня мета – поширювати цивілізовані рішення в дорожній галузі. Навчити всіх учасників дорожнього ринку комплексно керувати дорожньою галуззю. Починаючи від проведення прозорих тендерів і до формування структури, ціноутворення та ефективного менеджменту на місцях. А також – ефективне проходження системи довготермінового планування. Учасники семінару єдині в своїх рекомендаціях: запорука успіху – довготермінове планування з поетапним уточненням планів», – сказав генеральний директор компанії «Автомагістраль-Південь» Микола Тимофеєв.
Він додав, що компанія «Автомагістраль-Південь» як підрядник зацікавлена саме в довготерміновому плануванні та у прозорих правилах гри.
Учасники семінару обговорили стратегії довгострокового планування та підвищення ефективності управління в дорожній галузі, організацію прозорих закупівель, досвід зимового утримання доріг та підвищення прозорості та підзвітності в дорожній галузі.
Організаторами семінару виступили Міністерство інфраструктури, Київська міська державна адміністрація, Всесвітня дорожня асоціація (PIARC) та проект CoST. Перший день семінару проходив у Міністерстві інфраструктури, другий – у приміщенні Київської міської держадміністрації.
На відновленій ділянці автодороги Василівка-Бердянськ спеціалісти нашої компанії вже наносять дорожню розмітку. У найближчі дні заплановано встановлення дорожніх знаків.
Середній ремонт і відновлення асфальтобетонного покриття основного проїзду загальною довжиною 17,3 км проведено від стели Чернігівського району в напрямку Бердянська (км 55+082 – км 89+526. Також на цій ділянці регенеровано шари основи дорожнього одягу і влаштовано вирівнюючий та верхній шари покриття.
Нагадаємо, поточний середній ремонт автомобільної дороги Н-30 Василівка–Бердянськ було розпочато 4 червня 2018 року. Проведено фрезерування непридатного для подальшої експлуатації асфальтобетонного покриття, регенерацію шарів основи дорожнього покриття, влаштування вирівнюючого шару площею 155 000 кв. м та влаштування верхнього шару покриття. У ремонтних роботах узяли участь 80 працівників, задіяно понад 45 одиниць дорожньо-будівельної техніки.
«Автомагістраль-Південь» продовжує виконувати роботи з реконструкції автомобільної дороги вул. сім’ї Кульженків, що на столичній Оболоні. На перших 700 м ділянки проходить облаштування нижнього та середнього шарів дорожнього покриття. Роботи з влаштування дорожнього одягу в нижніх шарах асфальтобетону закінчать цього тижня, – розповів інженер технічного відділу компанії Вадим Голота.
До початку укладання асфальтобетону співробітники компанії прибирали територію від насаджень та сміття. Це було необхідно, оскільки вулиця пролягає через промисловий район і була досить занедбаною. Потім виконувались роботи з влаштування виїмки та насипу земляного полотна до проектних відміток. Наступним етапом було улаштування основи з геотекстилю, метрового шару піску та двох шарів щебенево-піщаних сумішей, з яких верхній шар основи був укріплений цементом.
Зараз паралельно влаштуванню асфальтобетону проходить робота з облаштування тротуарної частини.
«Наступного року розпочнемо роботи, щойно дозволить погода. Плануємо йти далі у напрямку вул. Полярної. Також наступного року закінчимо укладання верхнього шару асфальтобетону, облаштуємо тротуари, встановимо вуличне освітлення та нанесемо дорожню розмітку. Всі роботи будуть закінчені до початку літа 2019 року», – сказав Вадим Голота.
На вул. сімї Кульженків «Автомагістраль-Південь» працює в субпідряді і ремонтує 1,1 км дороги від вул. Полярної до Великої Кільцевої. Загалом на цьому об’єкті буде укладено понад 11 тис. т, асфальтобетонних сумішей та близько 15 тис. т щебенево-піщаних сумішей.
Дозвольте привітати вас із потрійним святом – Покровою, днем українського козацтва та захисника України. В умовах, в яких живе наша країна сьогодні, вашу роль і ваш внесок важко переоцінити. Завдяки вам ми продовжуємо жити звичним життям, часом забуваючи, що десь іде війна. І за це – низький вам уклін.
Наша компанія пишається тим, що кілька десятків наших співробітників в якості добровольців узяли участь у бойових діях на Сході країни. Цим мужнім воякам – наші щирі привітання. Ми пишаємося вами, хлопці!
Всі ті, хто носить високе звання захисника країни – герої. І немає значення, чи вони зараз боронять країну на передовій чи на «цивілці». Вони взяли на себе величезну відповідальність, благородну місію.
Нехай свята Покрова оберігає вас від усілякого лиха. Повертайтеся швидше до своїх родин – живими і неушкодженими. Бережіть себе, воїни!
Зі святом!
«Автомагістраль-Південь» з кожним роком поповнює ряди робочих новим поколінням автошляховиків, виховуючи фахівців зі студентської лави. Адже дуже важливо розуміти, що хвилює і турбує молодих робітників, які надії і плани будують хлопці.
Ми давно зрозуміли, що інтелектуальний і кадровий потенціал – один з найголовніших критеріїв успішного розвитку будь-якого бізнесу. Особливо такого, де фахівців потрібно вирощувати прямо «в полі», а точніше – на дорозі. Хорошим дорожнім фахівцем можна стати, лише закріплюючи теоретичні знання практикою. Увагу керівництва компанії до життя і навчання студентів є сильним стимулом до самовдосконалення і знань. «Автомагістраль-Південь» невпинно опрацьовує цей напрямок і інвестує в нього.
«Ми постійно залучаємо студентів 3-4 курсів та пропонуємо проходити у нас практику. Тим самим пробуджуючи інтерес молодих фахівців і в цілому до галузі, і до нашої компанії зокрема. В першу чергу, направляємо свою діяльність на популяризацію таких спеціальностей як інженер-будівельник, інженер-технолог і виконавець робіт», – зазначає генеральний директор компанії Микола Тимофєєв.
Компанія пропонує майбутнім фахівцям з користю провести час, вільний від навчання: випробувати отримані знання на практиці, вивчити роботу лабораторій, в яких контролюють якість асфальтобетонних сумішей, перейняти досвід кращих фахівців галузі, ознайомитися з усім дорожнім циклом – від виробництва асфальтобетонних сумішей до будівництва і ремонту доріг.
“Сьогодні перемогти в дорожньому тендері можна тільки завдяки низькій ціні, виробничій базі і технологій”
Гендиректор “Автомагістраль-Південь” Микола Тимофеєв
Для цього у нас є всі умови: власне виробництво і потужності, розташовані майже по всій території України, найсучасніша техніка і передові технології – це все доступно для майбутніх фахівців.
Розвиваючи нове покоління будівельників доріг, ми не забуваємо і про наших співробітників. «Автомагістраль» регулярно проводить тренінги та майстер-класи, залучаючи до них кращих європейських фахівців. Наші працівники проходять стажування за кордоном та беруть участь в міжнародних виставках і конференціях.
До кінця тижня «Автомагістраль-Південь» завершить влаштування верхнього шару асфальтобетону із щебенево-мастикової а/б суміші з 114-го по 121-й кілометри траси Н-11 Дніпро–Кривий Ріг біля сіл Новоюлівка та Авдотівка у Дніпропетровській області. Про це повідомив інженер відділу технічного контролю компанії Артем Животов.
«За чотири дні ми закінчимо роботи з влаштування верхнього шару. Потім нанесемо розмітку, встановимо дорожні знаки та облаштуємо узбіччя та системи водовідведення», – зазначив Животов.
Роботи з влаштування верхнього шару асфальтобетону вже завершені на двох інших ділянках дороги, які ремонтувала «Автомагістраль-Південь»: на 81-85 та 86-88 км. За два тижні на цих ділянках також нанесуть розмітку, встановлять дорожні знаки, проведуть укріплення узбіч та комплекс земляних робіт.
Для виконання робіт задіяно понад 30 одиниць дорожньо-будівельної техніки та 50 працівників.
На сьогоднішній день укладено понад 11 тис. тонн а/б суміші із запланованої кількості 14 тис. тонн.
«Автомагістраль-Південь» повністю підтримує позицію прем’єр-міністра щодо введення жорсткого контролю за якістю виконаних робіт дорожньо-будівельними компаніями. Більше того, наша компанія виступала ініціатором посилення норм і вимог, оскільки чимало компаній, особливо, невеликих, хитрували з обсягами, з якістю, що в подальшому позначалося на якості робіт. Контроль замовником за якістю робіт, дотримання всіх технологій виробництва, організація безпеки дорожнього руху під час виробництва доріг – вимоги посилилися суттєво.
Окрім того, контроль якості – важлива умова для розвитку ринку, адже це підтримує високий рівень конкуренції. Наприклад, наша компанія запровадила внутрішню потужну систему контролю якості. Ми хочемо бути впевненими, що якість виконаних робіт завжди відповідає найвищим стандартам. І щоб не сумніватися у цьому, ми запровадили систему професійного контролю всередині компанії – організували пересувні лабораторії, які регулярно здійснюють обстеження доріг, відремонтованих нашою компанією. Оснащені вони за останнім словом техніки, що дозволяє нам визначити якість виконаних робіт та гарантувати високий рівень нашої роботи, яка відповідає всім міжнародним стандартам.
І найголовніше: цього року було збільшено гарантійні терміни підрядника на виконані роботи. Нині дорожньо-будівельні компанії дають гарантії і відповідають за роботу: у рамках поточного середнього ремонту – 5 років, у рамках капітального ремонту – 10 років. І для нас це не формальність: оскільки є матеріальна відповідальність за можливі дефекти, нам вигідно робити ремонт якісно, з дотриманням усіх технологій виконання роботи.
На минулому тижні президент України Петро Порошенко урочисто відкрив магістраль Р-46 «Харків-Охтирка», ремонт якої виконала компанія «Автомагістраль-Південь». Ми зробили ролик про те, як все відбувалося. Але вона так швидко будувалася, що наші спеціалісти здали дорогу в експлуатацію раніше, аніж ми встигли змонтувати ролик… Відео відзнято у прискореному режимі, – і це не просто художній прийом, як може здатися. Адже дорога будувалася дійсно неймовірними темпами!
На минулому тижні президент України Петро Порошенко урочисто відкрив магістраль Р-46 «Харків-Охтирка», ремонт якої виконала компанія «Автомагістраль-Південь». Ми зробили ролик про те, як все відбувалося. Але вона так швидко будувалася, що наші спеціалісти здали дорогу в експлуатацію раніше, аніж ми встигли змонтувати ролик… Відео відзнято у прискореному режимі, – і це не просто художній прийом, як може здатися. Адже дорога будувалася дійсно неймовірними темпами! #автомагістральпівдень #автомагистральюг #automagistral #укравтодор #дорожныйвопрос #ремонтдорог #дорогиукраины #капітальнийремонткраїни #дорогимайбутнього
Geplaatst door Автомагистраль-Юг op Woensdag 3 oktober 2018
«Автомагістраль-Південь» цього року також долучилася до щорічних учасників УБТ, – зазначив Микола Тимофеєв, генеральний директор «Автомагістраль-Південь». – Це досить зручний та ефективний майданчик для бізнес-зустрічей і обміну актуальною інформацією між учасниками будівельного ринку України».
Український будівельний тиждень поєднує два дні галузевихконференцій: «Індустрія щебеню» та «Українська дорога».
На конференції проходили воркшопи від консалтерів і тренерів будівельного ринку. Виробники і дистриб’ютори допомагали порадами, а також ділилися кейсами своїх реальних проектів. У жвавих дискусіях з аудиторією народжувалися нові ідеї для бізнесу і рішення різних питань.
Серед учасників Українського будівельного тижня – керівники великих аграрних і дорожньо-будівельних компаній, гранітних кар’єрів, виробники бетонів і залізобетонних виробів, сухих і готових будівельних сумішей, постачальники кар’єрного і дорожньо-будівельного обладнання, сировини, добавок і інгредієнтів для виробництва, аналітики та експерти будівельної галузі, представники держорганів і ЗМІ.
«Програма розвитку області має визначати пріоритети ремонту доріг місцевого значення за маршрутним принципом відповідно до ДБНів, приведених до європейських стандартів», – зауважив Артем Безуглий, в.о. директора ДерждорНДІ.
Основна проблематика цьогорічної конференції – децентралізація, яка внесла серйозні корективи в ринок дорожнього будівництва. Децентралізація торкнулася усіх областей і гравців ринку дорожнього будівництва. Чи готові до змін будівники доріг? Чи готові до роботи відповідні обласні структури? Якою бачать співпрацю замовник і виконавець будівництва та ремонту доріг? Саме цим проблемам була присвячена конференція.
«Існує конфлікт інтересів щодо контролю якості, – доповіла під час свого виступу Наталія Форсюк, директор національного секретаріату CoST. – Але система свідомо допускає його вже на стадії планування. Саме це зумовлює низьку довіру між замовниками та підрядниками і стримує розвиток конкуренції дорожніх будівельників».
Зустріч топ-менеджерів аеропортів та авіакомпаній
Сьогодні в Одесі урочисто відкрили «Аероконгрес 2018» – щорічну спеціалізовану зустріч топ-менеджерів аеропортів та авіакомпаній, провідних фахівців галузі, представників держструктур та постачальників обладнання для авіаційної індустрії. Наша компанія узяла безпосередню участь в аерофорумі.
Під час конгресу учасники обговорили перспективи розвитку авіа-галузі, залучення інвестицій у сектор та стратегії довготермінового розвитку транспорту та аеропортів.
У рамках «Аероконгресу 2018» Міжнародна Рада Аеропортів Європи (АCI Europe) презентувала нормативно-правову базу авіагалузі та перспективи розвитку європейських аеропортів.
Окремою темою заходу стало обговорення потенціалу авіаперевезень з регіональних аеропортів України, а також стан туристичної та готельної індустрії, який є запорукою збільшення авіаперевезень у регіонах.
Нагадаємо, «Автомагістраль-Південь» споруджує нову злітно-посадкову смугу міжнародного аеропорту «Одеса». Бездоганна репутація нашої компанії «Автомагістраль-Південь», її технічні можливості, значний досвід будівництва та ремонту доріг – гарантія того, що незабаром одеський аеропорт значно збільшить пасажиропотік і стане головним повітряно-транспортним вузлом півдня України.
Будівництво нової смуги дозволить приймати важкі авіалайнери, включаючи Boeing-767, оскільки несуча здатність смуги зросте майже у 2 рази. Також планується встановити світлосигнальне, радіонавігаційне та метеорологічне обладнання для сертифікації за категорією III (ІКАО) (наразі смуга сертифікована за категорією I).
Очікується, що в оновлений аеропорт «Одеса» можуть прийти такі міжнародні авіакомпанії-лоукостери, як WizzAir або RyanAir, а загальний пасажиропотік зросте вдвічі.
Приступаючи до реалізації проекту, наші спеціалісти встановили два потужні італійські бетонні заводи, які обслуговуватимуть об’єкт, та грунтозмішувач. Будівництво смуги планується завершити до кінця 2019 року.