Новини

Символічно, що в Україні 21 березня настає весняне рівнодення. У цей день весна починається за астрономічним календарем. Отже, повномасштабно стартує і новий сезон будівництва та ремонту доріг.

Іншими словами, день народження «Автомагістралі-Південь» є знаковим для всієї галузі. І такий збіг зовсім не випадковий. Адже «Автомагістраль-Південь» є лідером у дорожній сфері, справді національною, найпотужнішою компанією, яка встановлює нові стандарти та вказує шлях розвитку решті учасників ринку.

А починалось усе з однієї родини – кількох молодих і цілеспрямованих хлопців з Одеси, які отримали невелике замовлення на ремонт ділянки Київ-Одеса. Кілька одиниць техніки, два десятки робітників – це все, із чого стартувала «Автомагістраль-Південь». Не було ні протекції високих покровителів, ні потужних інвесторів. Розраховували лише на власні сили, на велике бажання стати кращими і довести, що впораються із будь-яким, навіть найскладнішим замовленням.

Крок за кроком «Автомагістраль-Південь» зростала, ставала більш потужною та досвідченою. Зароблені кошти інвестувались у розвиток, у нову техніку та виробничі потужності. Формувався найбільш професійний та мотивований трудовий колектив у галузі.

Але за духом компанія завжди залишалась однією родиною. Змінювався лише масштаб.

Нині «Автомагістраль-Південь» будує дороги європейської якості у більшості регіонів України. Компанія створила найпотужнішу виробничу базу, власними силами підтримує професійну освіту та виховує молодих фахівців для всієї галузі. Цьогоріч «Автомагістраль-Південь» першою з українських компаній розпочинає реалізацію міжнародного проекту у сусідній країні.

«Автомагістраль-Південь» – це справжня гордість країни. І з ювілеєм компанію вітають керівники галузі та провідні експерти, передаючи команді заслужені слова вдячності та побажання плідної роботи!

Уже проводяться підготовчі роботи: фрезерування асфальтобетонного покриття та демонтаж бортового каміння. Усього ділянка має завдовжки 2200 м, однак фінансування наразі виділено на перші 800 м.

Із 25 березня розпочнеться наступний етап ремонту –  влаштування вирівнюючого шару покриття із крупнозернистої асфальтобетонної суміші середньою товщиною 10 см.

«Наразі у роботі ділянка від залізничного переїзду, звідки бере початок вулиця. Там передбачено підсилення основи дорожнього одягу шляхом його заміни», – повідомив Дмитро Шульга, інженер ВТК компанії «Автомагістраль-Південь».

За проектом передбачено відновлення зливової системи: прочищення та промивання, заміна решіток та каналізаційних люків. Також після ремонту проїжджої частини будуть проведені роботи з організації дорожнього руху, нанесення розмітки, встановлення знаків, облаштування з’їздів, посадкових майданчиків із заїзними кишенями.

До виконання ремонтних робіт задіяно 20 робітників і 10 одиниць дорожньо-будівельної техніки.

На період проведення робіт ремонтники просять учасників дорожнього руху бути обачними та звертати увагу на встановлені дорожні знаки обмеження швидкості руху транспортних засобів.

Ми долучаємось до легкоатлетичного забігу KBP Runway Run, який пройде у терміналі F аеропорту «Бориспіль» цієї неділі,24 березня.
Десять наших спортсменів позмагаються з іншими корпоративними командами та одиночними бігунами у трьох забігах – на 3, 5 та 10 км.
Настрій наших легкоатлетів бадьорий, вони активно готуються до події: тренуються у спортзалі, бігають і плавають, а також купують новий спортивний одяг.
Якщо ви бажаєте підтримати нашу команду, зареєструйтеся на подію за посиланням https://kbp.aero/kbp-runway-run/  та стежте за оновленнями нашої сторінки.

Минулого тижня наша компанія виграла тендери на утримання двох доріг на Дніпропетровщині. Це траси Н-11 Дніпро-Миколаїв (на ділянках км 53 + 000 — км 137 + 424, км 164 + 300 — км 179 + 570) та М-04 Знам’янка-Луганськ-Ізварине (на ділянці км 151 + 680 — км 195 + 660). Наші фахівці вже приступили до дрібного ремонту на дорозі М-04, а на автошляху Н-11 експлуатаційні заходи розпочнуть найближчим часом.

Наша компанія вже має досвід утримання та зимової експлуатації доріг. З осені минулого року ми успішно реалізуємо проект  всесезонного утримання дороги М-05 Київ-Одеса в межах Київської області. Водії підтвердять: незважаючи на морозну та сніжну зиму із хуртовинами, ожеледицею, шлях зі столиці в Одесу завжди був відкритий для проїзду. Також ми реалізували низку пасивних методів боротьби зі снігом та облаштували супутню інфраструктуру на трасі. Аналогічні роботи будуть проводитися і на дорогах Дніпропетровської області.

«Автомагістраль-Південь» вважає, що передача українських доріг в експлуатаційне утримання приватним компаніям – єдиний ефективний спосіб збереження автошляхів. Вчасний ремонт, прибирання снігу та інші заходи значно збільшують інтервал між капітальними ремонтами, заощаджуючи бюджетні кошти.

В «Автомагістралі-Південь» працюють чимало молодих керівників. Ми впевнені, що висококваліфіковані, амбітні управлінці здатні змінювати до кращого і нашу компанію, і українську інфраструктуру загалом.

Значну частину нового покоління керівників ми «вирощуємо» самостійно – вони працюють у симбіозі із більш досвідченими менеджерами та професіоналами дорожньої сфери. А щоби в колективі панувала гармонія, продуктивна співпраця та обмін досвідом, регулярно влаштовуємо корпоративні тренінги. Останній з них – тренінг із конфліктології та мотивації персоналу – для 25 наших молодих управлінців провела психолог та коуч Катерина Козак (http://kozakkate.com/)

«Тренінг став надзвичайно корисним. Упродовж двох днів відбулося багато практичних кейсів і вправ, які дозволили краще закріпити теорію», – розповідає начальник відділу кадрів «Автомагістралі-Південь» Ольга Петровська.

На тренінгу управлінці отримали п’ять ключових порад для мотивації співробітників:
1. Ставити перед підлеглими чіткі завдання, а великі проекти дробити на зрозумілі підзавдання;
2. Не запроваджувати тотальний контроль у колективі, а окреслювати для завдань дедлайни та контрольні точки виконання;
3. Не відкидати ідей, які надходять «знизу», а розглядати чітко сформульовані пропозиції;
4. Сприяти професійному зростанню підлеглих – проводити лекції, тренінги та інше види профнавчання;
5. Використовувати позитивну мотивацію замість створення напруженої атмосфери.

Нещодавно відбувся візит міністра інфраструктури Володимира Омеляна на будівництво злітно-посадкової смуги одеського аеропорту. Під час відвідин очільник галузі зауважив, що будівельні роботи на летовищі не припинялися навіть у зимові місяці. А також отримав від керівництва нашої компанії обіцянку розпочати роботи в новому сезоні за графіком – із 15 березня поточного року.

«Автомагістраль-Південь» слів на вітер не кидає і вже сьогодні звітує: роботи зі влаштування верхнього шару з бетону ЗПС розпочато достроково! Середньодобова температура повітря піднялася вище позначки +5 оС, кваліфіковані працівники, сучасна техніка та запас матеріалів – у наявності, тож сезон бетонних робіт відкрито!

Уже активно працює сучасний бетоноукладач Gomaco GP4, який за зміну влаштовує до 1000 м3 бетону на ЗПС. На повну потужність виведені обидва бетонні заводи й грунтозмішувальна установка. Також зростають темпи виконання земляних робіт.

Нагадаємо, минулого року наша компанія збудувала 2800 м нижніх шарів покриття ЗПС, а також влаштувала верхній шар покриття 1150 м завдовжки. Після завершення будівництва одеське летовище зможе приймати повітряні судна типу Вoeing-757 і 767, а також інші літаки місткістю до 300 пасажирів.

У цьому році ми концентруємось на розширені автопарку земляної техніки. Це нам дозволить ефективно реалізовувати державну Програму переходу на капітальний ремонт доріг з 2021 року. А також проводити більше капітальних ремонтів на українських дорогах вже зараз.

Ми вже купили першу одиницю спеціалізованої техніки у новому сезоні – гусеничний екскаватор Doosan DX340LCA. Нову техніку ввели в експлуатацію того ж дня! Найближчим часом буде закуплено ще три екскаватори: один Doosan DX340LCA та дві одиниці Doosan DX260LCA.

Вибір техніки цієї не випадковий, наші спеціалісти вже не один рік віддають перевагу південнокорейському виробнику з віковою історією.

Техніка Doosan має ряд важливих переваг перед конкурентами, зокрема це пристосованість до українських доріг, відносно невисока вартість оригінальних запасних частин, при високій їх якості, співвідношення «ціна-якість». «Саме це дає значно кращі показники строків окупності капіталовкладень, порівняно з конкурентами», –  розповідає наш партнер, генеральний менеджер по Одесі і східному регіону компанії-дистриб’ютора Doosan «Індустрія» Дмитро Середа.

https://www.epravda.com.ua/news/2019/03/11/645974/

Мінрегіон пропонує оновити Державні будівельні норми (ДБН) щодо проектування автодоріг обов’язковою вимогою застосовувати модифіковані бітуми. Зокрема, при будівництві автошляхів I категорії та міжнародного і національного значення влаштування дорожнього покриття слід буде проводити із щебенево-мастикового асфальтобетону на бітумах, модифікованих з комплексом добавок із обов’язковим використання полімеру, а верхнього шару основи дорожнього одягу – із асфальтобетону (у тому числі щебенево-мастикового) на модифікованих бітумах.

«Автомагістраль-Південь» щиро підтримує наміри Мінрегіону запровадити сучасні технологічні рішення, які довели ефективність у дорожньому будівництві за кордоном. Модифіковані бітуми дещо підвищують вартість дорожньо-будівельних робіт, але властиві їм високі тепло- та морозостійкість,еластичність та міцність дозволяють подовжити щонайменше на 20% термін експлуатації дорожнього полотна. Саме із цих міркувань наша компанія активно використовує модифіковані бітуми у виробництві асфальтобетонних сумішей під час ремонтних робіт на об’єктах із високою інтенсивністю руху транспорту. І хоч ДБН наразі не містять обов’язкових вимог щодо модифікованих бітумів, ми свідомо йдемо на ці додаткові витрати. Бо саме так можемо гарантувати насамперед якість та довговічність відремонтованих доріг.

 

Ви повсякчас викликаєте захоплення, наповнюєте життя радісними емоціями. Наснаги Вам, наші любі, міцного здоров’я і гарної весняної погоди у ваших родинах! Нехай робота приносить задоволення, рідні та близькі будуть здоровими, а серед приємних клопотів у Вас завжди знайдеться щаслива часина виключно для себе. Бо Ви того справді варті!
Зі святом!

В Україну прийшла рання весна, майже по всій території країни  встановилася плюсова температура повітря, і  «Автомагістраль-Південь» розпочала ремонти доріг раніше запланованого терміну. Ми активно продовжуємо минулорічні проекти і розпочинаємо нові. Бригади нашої компанії вже ремонтують автотраси у Донецькій, Дніпропетровській, Київській, Львівській та Одеській областях.

Головне завдання компанії дорожньо-будівельного сезону  – впровадити нові технології та більш жорсткий контроль якості, а також збільшити частку проектування та будівництва автошляхів. Так, 2019 року побудуємо ділянку дороги Н22 «Устилуг-Луцьк-Рівне».

Іще одна амбітна задача – перший закордонний проект нашої компанії. Ми активно готуємося до початку ремонту дороги М3 Кишинів-Джурджулешти у Молдові. У сусідню країну вже виїхали наші фахівці, аби вчасно провести необхідні підготовчі заходи, зокрема, монтаж виробничої бази та введення в дію італійського асфальтобетонного заводу MARINI Top Tower 3000 потужністю 240 т асфальтобетону на годину.

Під час проведення земляних робіт на автотрасі Добропілля-Лиман поблизу села Андріївка Донецької області бригада дорожніх будівельників «Автомагістралі-Південь» виявила кілька десятків боєприпасів часів Другої світової війни.

«Екскаватором корчували пні. Екскаваторник підняв пень, а під ним – снаряди. Одразу ж викликав співробітників Державної служби з надзвичайних ситуацій. Решта дорожників влаштували огородження місця знахідки на безпечній відстані. Адже безпека працівників та учасників дорожнього руху – передусім! Сапери, які прибули за викликом, вилучали боєприпаси впродовж чотирьох годин», – розповідає інженер відділу технічного контролю Максим Калашник.

За його словами, сапери вилучили із ділянки на узбіччі автотраси близько 20 артилерійських снарядів. Вибухонебезпечну знахідку вже утилізували на спеціальному полігоні.

Поки працювали сапери, дорожники «Автомагістралі-Південь» виконували земляні роботи на безпечній відстані.

«Сапери також перевірили узбіччя дороги, аби наші працівники могли продовжити благоустрій території у безпечних умовах. Ми також звернулися з офіційним листом до балансоутримувача дороги – Служби автомобільних доріг Донецької області – з проханням залучити саперів до перевірки прилеглих територій на вибухонебезпечні предмети. Очікується, що ці роботи розпочнуть найближчим часом», – зазначив Максим Калашник.

https://www.youtube.com/watch?v=IP3NfNWqQOE&feature=youtu.be

На початку серпня минулого року «Автомагістраль-Південь» і Служба автомобільних доріг Молдови підписали угоду про ремонт 85 км дороги М3 Кишинів-Джурджулешти. Вартість контракту складає майже 30 млн євро (без урахування ПДВ). Це частина програми «Дорожній сектор», яку фінансує Європейський банк реконструкції та розвитку.

Проектом передбачені капітальні ремонтні роботи дороги, розбудова тротуарів, будівництво мосту, встановлення дорожньої розмітки та знаків. Більшість матеріалів, які будуть використовуватись для ремонту молдовського автошляху – українського виробництва!

Наразі «Автомагістраль-Південь» розпочинає виконання проекту у Молдові. У перші дні березня спеціалісти почнуть монтаж асфальтобетонного заводу неподалік автошляху. Монтажна бригада встановить та запустить італійську установку MARINI Top Tower 3000. Цей АБЗ, потужністю 240 т асфальтобетону на годину повністю відповідає жорстким європейським вимогам екологічної безпеки. Системи очищення заводу дозволяють нівелювати 99,9% викидів.

«Днями ми отримаємо увесь комплект обладнання. Бригада вже виїхала у Молдову готувати майданчик під завод. Зокрема, облаштовують фундамент», – розповідає головний інженер «Автомагістраль-Південь» Карен Сейранов.

Забезпеченням молдовського проекту дорожньо-будівельною технікою займається ланка механізаторів нашої компанії.

«Для виконання робіт на даному проекті планується залучення понад 200 працівників та понад 100 одиниць будівельної техніки з якої частину заплановано привезти з України, а основну частину – закупити нової», – зазначив головний механік «Автомагістраль-Південь» Іван Ковалів.

Автошлях М3 веде з Кишинева до порту Джурджулешти на Дунаї – регіонального транспортного вузла на кордоні з ЄС. Ремонт цієї дороги сприятиме розвитку економіки в цілому та полегшить проїзд автомобілів екстрених служб і жителів регіону.

Вчора відбулося засідання Дорожнього клубу, у якому взяли участь представники Служб автомобільних доріг, дорожньо-будівельних компаній та експертного середовища. У заході взяли участь і представники компанії «Автомагістраль-Південь». За декількома круглими столами обговорили низку важливих для галузі тем, зокрема, проведення тендерних закупівель.

Торік замовники та учасники тендерних процедур зіштовхнулися з тим, що левову частку торгів на Prozorro зірвали несумлінні компанії. Фірми сумнівного походження блокували тендери через механізм оскарження в Антимонопольному комітеті. За словами голови Служби автомобільних доріг в Одеській області Олега Вариводи, загалом через діяльність таких структур 2018 року було зірвано тендерів на суму близько 10 млрд грн.

Як зазначив в. о. директора Державного дорожнього науково-дослідного інституту імені М. Шульгіна Артем Безуглий, більшість минулорічних скарг до АМКУ стосувалися відстані транспортування асфальтобетонної суміші з асфальтобетонного заводу до об’єкту ремонту. Тому ДержДорНДІ розробив оновлені Державні будівельні норми, які запровадять влітку 2019 року.

«Я дуже сподіваюсь, що оновлені державні будівельні норми набудуть чинності вже через три місяці. Відстань від асфальтобетонного заводу до об’єкту  буде чітко регламентована залежно від типу покриття. Максимальна допустима відстань становитиме 150 кілометрів. Буде регламентовано і час доставки асфальтобетонної суміші – не довше, ніж три години», – сказав Артем Безуглий.

Він також додав, що ДержДорНДІ разом із Міністерством економіки розробляють методичні рекомендації, які допоможуть замовникам торгів правильно скласти дорожню тендерну документацію. Зокрема, на думку Безуглого, потрібно конкретизувати нецінові критерії у тендерах.

«Автомагістраль-Південь» переконана, що запровадження чітких стандартів не дозволить зривати тендери на ремонт та будівництво доріг і полегшить роботу як підрядникам, так і державним структурам.

 

       

Міністр інфраструктури Володимир Омелян 26 лютого проінспектував перебіг будівництва злітно-посадкової смуги в одеському аеропорту.

Під час візиту на летовище міністр зауважив, що будівельні роботи не припинялися навіть у зимові місяці. Зараз тривають земляні роботи та основні підготовчі роботи до нового будівельного сезону. А вже на 15 березня, якщо середньо-добова температура підніметься вище позначки +5 оС, заплановане відновлення робіт з улаштування верхнього шару з бетону ЗПС.

Під час інспекції міністр оглянув усі основні робочі процеси, оцінив масштаб земляних робіт та пройшовся по влаштованому верхньому шару смуги. Володимир Омелян також поцікавився роботою бетоноукладача, відзначив оновлення парку техніки, розпитував про технологію укладання та зазначив, що заготовлено значний запас щебню для виробництва бетону та будівництва ЗПС.

Компанія «Автомагістраль-Південь» сподівається, що всі роботи в новому сезоні розпочнуться у визначені терміни. Попри це зараз спостерігаються певні маніпуляції з цифрами та спроби дискредитувати підрядників та загалом будівництво ЗПС. Зокрема, нещодавно з’явилася інформація щодо основних показників кошторису будівництва, у якій зіставляються непорівнювані речі. Наприклад, вартість будівельних матеріалів та робіт у 2013 та 2018 роках. І на підставі цих зіставлень, без оцінки зростання цін та інших об’єктивних факторів, ЗМІ публікують абсурдні висновки щодо кошторису будівництва.
Нагадаємо, нова злітно-посадкова смуга одеського аеропорту матиме 2800 м довжини і 45 м ширини. Після завершення її будівництва летовище зможе приймати повітряні судна типу Вoeing-757 і 767, а також інші літаки місткістю до 300 пасажирів.

Другий день щорічної конференції був не менш насиченим, ніж відкриття заходу, та зібрав понад 150 відвідувачів – професіоналів галузі. Серед присутніх були  лінійні виконавці робіт: виконроби, майстри, начальники дільниць, виробничих баз, геодезисти, представники лабораторії. І для кожного представника цих спеціальностей під час конференції розкривалися головні новації – все, що може допомогти вдосконалити процес виробництва, покращити якість та результативність роботи кожної ланки виробництва.

Так, ранкова частина конференції була присвячена майстер-класам на теми «Бітумні емульсії в дорожньому будівництві», «Комплексна модифікація бітумів, емульсій та асфальтобетонів».

«Дуже корисно на початку будівельного сезону зібрати всіх та провести загальні збори співробітників. У перший день ми обговорювали питання розвитку компанії в цілому, – розповів Карен Сейранов, головний інженер компанії «Автомагістраль-Південь». – У другий день ми запросили фахівців різних напрямків, різних рівнів, які проводять з нашими працівниками ознайомчу та, здебільшого, навчальну роботу. Це корисно для всіх і дуже позитивно позначається на роботі впродовж сезону, адже на конференції наші співробітники оновлюють знання, обмінюються досвідом із колегами, спілкуються безпосередньо з керівництвом компанії, щоб мати уявлення про те, куди компанія планує спрямувати свої потужності та наміри».

Окремою темою сьогодні обговорювали питання різноманітних добавок для модифікації бітумів і асфальтобетонних сумішей. Неабиякий інтерес серед присутніх викликало питання, присвячене технологіям будівництва цементобетонних доріг, та новітня методика укладання асфальтобетону, яка тільки-но заходить на український ринок будівництва доріг. Ідеться про теплі асфальтобетонні суміші. Для співробітників нашої компанії спеціалісти презентували технологію влаштування теплих асфальтобетонних сумішей. А представники лабораторної ланки нашої компанії провели семінар із випробувань за системою Superprave, яку наша компанія активно впроваджує на ринку.

«Наші конференції спрямовані на те, щоб «розбудити» людей після тривалої перерви, – зазначив Валерій Вакарчук, заступник головного інженера компанії «Автомагістраль-Південь». Другого дня нашого заходу ми донесли до кожного співробітника інформацію про те, що компанія йде в ногу з часом, використовує сучасні матеріали та сучасні технології. Наразі піднімаються питання, які стосуються нормативної бази, зокрема, безпеки дорожнього руху. А також – вимоги документації до якості матеріалів, технологічних особливостей процесів тощо». Пан Вакарчук додав, що сьогодні у конференції узяли участь чимало партнерів, з якими «Автомагістраль-Південь» працює багато років. Були присутні й нові компанії, які зацікавлені у співпраці з нашою компанією. Вони презентували свої технології.

Наприкінці дня практично всі учасники конференції висловилися за продовження подібних заходів і попросили зробити їх ще більш практичними, приділивши більше уваги обміну досвідом.

Слідкуйте за нашими новинами на сторінці у Фейсбук – далі ми будемо більш детально розповідати про всі новації, які обговорювались та над чим дискутували під час двох насичених днів конференції.