Новини


В «Чоп-Захонь» має відбутись заміна дорожнього покриття, влаштування нового асфальтобетонного покриття, очищення зливової каналізації, встановлення засобів примусової зупинки.

Демонтується старий ваговий комплекс, виконуються бетонні роботи. Зокрема, влаштовуються фундаменти для встановлення блокаторів.



Серед найважливіших тем заходу – застосування будівельної техніки з нульовими викидами (Net-Zero) відповідно до зеленого курсу (Green Deal); діджиталізация та штучний інтелект; інновації у сфері інфраструктурного будівництва.
Європейська інфраструктура з кожним роком стає більш “розумнішою”: навчається збирати та аналізувати дані, управляти транспортними потоками, обмінюватись інформацією з учасниками дорожнього руху.
Штучний інтелект має значний вплив на рівень безпеки та ефективність використання інфраструктури. Тож ще на стадії проєктування будівельним компаніям доводиться передбачати можливості для застосування дуже широкого кола інформаційних систем.
В рамках конгресу відбулась низка зустрічей керівництва «Автомагістраль-Південь» з представниками провідних компанії Болгарії, Румунії, Австрії та інших європейських країн. Обговорювались перспективи співпраці на ринку ЄС і можливості спільної реалізації проєктів в Україні.
Порівняно із сусідньою Румунією болгарський ринок сьогодні не є надто активним. Проте сьогодні ми використовуємо будь-яку можливість для виходу на нові європейські ринки.
Міст у Сокалі унікальний об’єкт, де старий та новий мостові переходи стоять пліч-о-пліч. Можна наочно порівняти які змінились концепція інфраструктурних об’єктів за останні 70 років.


Два роки тому було зафіксовано просідання однієї з опор, встановлено вагове обмеження у 7 тонн для руху вантажного транспорту.
Ремонтувати міст немає сенсу. Він розвалюється на очах, що дуже добре видно на фото. Відтермінувати проєкт на «після війни» неможливо – місцева громада залишиться без автомобільного сполучення.
Тому поруч наша компанія будує новий міст. За сучасними стандартами та технологіями.
Довжина нового мостового переходу 130 м. З урахуванням нових під’їздів – 414 м.

На прикладі нашого об’єкту місцевим фахівцям продемонстрували практичний досвід дотримання екологічних та соціальних вимог у міжнародних контрактах на будівництво інфраструктурних об’єктів.
В процесі реалізації проєкту нашій компанії доводиться вирішувати чимало задач, пов’язаних із мінімізацією впливу на екосистему. Зокрема, будівництво передбачає величезний обсяг земляних робіт, зведення мосту, інших штучних споруд.
Всі задачі вирішуються у відповідності до міжнародних практик та визначених контрактом нормативних документів.
Щомісячно компанія звітує перед Адміністрацією доріг Молдови. У фокусі уваги не лише охорона навколишнього середовища, але й безпека праці, взаємодія з місцевим населенням, інші аспекти.


6 червня 2023 року, 3-тя година ранку, росіяни підривають греблю Каховської ГЕС. Під водою поля, будинки, населені пункти. Каховське водосховище стрімко міліє. Вода припиняє надходити у Південне водосховище. 600-тисячний Кривий Ріг залишився без водопостачання. Через три дні після катастрофи починаємо будівництво нового магістрального водогону. «Інгулець-Кряжево» має замінити дніпровську воду на воду з Інгульця. Довжина нового водогону 26 кілометрів. Проєктна потужність 400 тис. м3 на добу.
Чотири нитки труб діаметром 1-1,2 метри загальною довжиною 94 км. Поліетиленові та склопластикові труби. Розшукували їх по всій Європі, отримували від 8-х постачальників. Для прокладання труб влаштовуємо траншею шириною 13 метрів та глибиною – 2,5 метри.
Для будівництва водозабору доводиться тимчасово змінювати русло річки Інгулець. Виконуємо неймовірний обсяг земляних робіт – 2,4 млн. м3, щоб якнайшвидше подати воду у місто.
Спершу влаштовуємо трубопровід до «недіючого» зрошувального каналу. Паралельно відновлюємо канал: очищаємо від мулу, дерев і чагарників. Вже в кінці серпня 2023 року Кривий Ріг отримує першу воду з Інгульця
Тим часом роботи продовжуються. Будуються три насосних станції, в яких встановлені 17 потужних насосів. Створюється 18 технологічних камер для обслуговування трубопроводів. Монтуються три електропідстанції. Влаштовується понад 8 кілометрів технологічних доріг.
Трубопроводи прокладаються не лише до зрошувального каналу, але й вздовж нього, що дозволяє забезпечити проєктну потужність водогону та мінімізує втрати води. Управління системами подачі води повністю автоматизоване.
На початку травня 2024 року запущено подачу води на всій 26-кілометровій протяжності водогону. В серпні того ж року водогін запрацював на повну потужність.
З Інгульця у Південне водосховище почало подаватись 400 тисяч кубометрів води на добу. Але роботи на об’єкті продовжувались навіть після того.
Компанія виконала берегоукріплення та рекультивацію ділянок, де прокладались трубопроводи. Відновлений родючий шар ґрунту.
Вже наступного року територія знову може використовувалась для сільського господарства.
Ще ніколи в Україні об’єкти такого масштабу не будувались так швидко. Лише на бетонуванні фундаментної плити першої насосної станції використано майже 4 тисяч тонн бетону і 300 тонн арматури.
На заливці працювало 4 бетонних насоси, 54 міксери та понад 50 робітників. Роботи тривали безперервно понад добу.
Бетон одночасно подавався з шести бетонних заводів. Водогін «Інгулець-Південе водосховище» безумовно увійде в історію. До таких проєктів готуються роками.
«Автомагістраль-Південь» за лічені дні мобілізувала колосальний технічний і людський ресурс. Понад 500 працівників працювали у дві зміни. Було залучено понад 250 одиниць техніки.
Компанія забезпечила сучасне проєктування, постачання матеріалів та обладнання, яке доставлялось з різних частин світу в максимально стислі терміни. «Автомагістраль-Південь» підтвердила репутацію лідера, для якого неможливих задач просто не існує.
Два роки компанія працювала над відновленням 600-метрового мосту на стратегічній трасі між Києвом та одним із обласних центрів.
В кінці минулого року був відкритий рух на правому проїзді мосту. Наразі відкриті обидва проїзди!

Міст на стратегічній трасі, тому минулого року було ухвалене рішення його відновити. Але фактично нам довелось зводити нову споруду – старий міст побудований ще 1951 року, навіть фундаменти використовувати у новому будівництві було не доцільно.



Як і десятки інших об’єктів, відбудованих компанією, цей міст розрахований на значно більші навантаження та відповідає всім сучасним вимогам.
Попередньо на ділянці влаштовано насип висотою приблизно 2 метри, в якому влаштовані водопропускні трубопроводи.
Конструктив нової дороги складається з шістьох шарів:





Проєкт фінансується ЄБРР.


Об’єкт поділяється на дві частини.



Після дощу вода у річці Східничанці, яка починається у національному парку Сколівські Бескиди, розмила береги.
Хвиля з мулу, каміння та гілля зруйнувала мости, затопила приблизно сто будинків, готелі й магазини, позмивала зі стоянок автомобілі.
Східниця тривалий час відновлювала зруйновану інфраструктуру. Цього року силами «Автомагістраль-Південь» триває укріплення берегів.

Робота не надто складна, але трудомістка.
На об’єкті задіяно 10-15 працівників.

Компанія вже не вперше займається ліквідацією наслідків стихійних лих у Карпатському регіоні. У 2008 році «Автомагістраль-Південь» приймала активну участь у відновленні Буковини після катастрофічного паводку, яке призвело до чисельних руйнувань та людських жертв.
Тим часом на діючому об’єкті закінчуємо фінальний комплекс робіт, пов’язаний з оздобленням насосних станцій, благоустроєм та берегоукріпленням.

Тривають роботи з відновлення родючого шару грунту та рекультивації порушених ділянок при будівництві водогону. Відтак вже восени дані території знову зможуть використовуватись для ведення сільського господарства.
Під час війни значно зросло навантаження на пункти пропуску на західному кордоні. Проєкт Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) «Економічна підтримка України» (Проєкт USAID) підтримує модернізацію українських пунктів перетину кордону для збільшення експорту та пасажиропотоку. В межах роботи Проєкту USAID на чотирьох пунктах пропуску вже завершено швидку модернізацію приміщень та встановлення необхідного обладнання.






Проте у компанії стає все більше сфер діяльності.
«Автомагістраль -Південь» активно розвиває різні напрями інфраструктурного будівництва.
Тому сьогодні ми вітаємо з професійним святом нашу команду, наших колег, партнерів і друзів.
Бажаємо всім витримки та сили.
Час відбудови неодмінно настане!
З Днем будівельника!
Бетонування виконували у два етапи. Другий – найбільший. Сьогодні протягом дня влаштовано 1340 м2 моноліту. Використано 314 м3 бетону.
Для забезпечення безперервності процесу роботи стартували з 6-ої ранку і тривали до вечора.
Влаштування монолітної плити важка і відповідальна робота, тому на будівельному майданчику зібралась уся команда мостовиків.
Контроль якості бетонної суміші – триступеневий. Лабораторія заводу-виробника, технічний нагляд від замовника, фахівці власної лабораторії «Автомагістраль-Південь».
Тож результат має бути бездоганним.

Два роки тому було зафіксовано просідання однієї з опор, встановлено вагове обмеження у 7 тонн для руху вантажного транспорту.
Ремонтувати міст немає сенсу. Він розвалюється на очах, що дуже добре видно на фото. Відтермінувати проєкт на «після війни» неможливо – місцева громада залишиться без автомобільного сполучення.
Тому поруч наша компанія будує новий міст. За сучасними стандартами та технологіями.
Довжина нового мостового переходу 130 м. З урахуванням нових під’їздів – 414 м.
Із сучасною технікою цей вид робіт реалізується значно швидше та якісніше!


Відтак Замовником було прийнято рішення щодо завершення робіт: необхідно було улаштувати підпірні стінки та виконати основний комплекс робіт із забезпечення водовідведення (прикрайкові лотки, водоскиди, лотки по укосах насипу, швидкотоки).

Тому ще декілька років тому наша компанія інвестувала компактний бетоноукладальник Wirtgen SP 15 з ковзною формою (опалубкою), який дає змогу спростити технологічний процес та забезпечити якісне влаштування типових бетонних конструкцій для облаштування доріг.





Відбудова та реконструкція, які тривали понад два роки, успішно завершуються!

613-метровий міст у Шестовиці найбільший на трасі М-01 “Київ-Чернігів”. Під час окупації одна з частин споруди з боку Києва, довжиною понад 230 метрів, була повністю зруйнована. Діставатись до столиці доводилося через об’їзди.
Роботи з відновлення розпочалися у червні 2022 року: уламки старих бетонних конструкцій демонтували, вивезли, наново влаштували фундамент та всі інші конструктивні елементи.


У квітні 2023 року була завершена відбудова лівого проїзду, відкритий рух. У травні за такою ж технологією завершена відбудова правого проїзду.
На другому етапі розпочалась реконструкція руслової та берегової частини правого проїзду з боку Чернігова, які збереглись, але потребували посилення.


В кінці минулого року був відкритий рух на правому проїзді мосту.
У січні роботи розпочались на лівому. На русловій частині правого проїзду залишені старі опори, але влаштована нова монолітна плита. На береговій частині старі прогони демонтовані, опори замінені більш потужними.
