Новини
Ми вже розповіли про те, як проходила офіційна частина Бізнес-днів FIDIC Міжнародної федерації інженерів-консультантів. Під час неформальних зустрічей упродовж цього заходу обговорювали низку важливих для ринку питань, зокрема, «чорні списки» несумлінних підрядників (про це ми незабаром розповімо – слідкуйте за нашою сторінкою у фейсбуці).
У нас також відбулась цікава розмова з асоційованим директором Європейського банку реконструкції та розвитку (ЄБРР) Євгеном Смірновим про перспективи компанії «Автомагістраль-Південь» та українських підрядників загалом у проєктах в інших країнах світу.
Адже в Україні більшу частину проєктів, які фінансуються за кошти Міжнародних фінансових установ, отримують іноземні компанії. Як-то капітальний ремонт траси М-01 «Київ-Чернігів», який проводить азербайджанський підрядник.
Представник ЄБРР відзначив позитивну тенденцію розвитку українського дорожньо-будівельного сектора. Євген Смірнов оцінив професійність роботи нашої компанії та успішний старт молдовського проєкту, який виконується згідно з контрактів FIDIC. На його думку, і «Автомагістраль-Південь», і багато інших українських підрядників слідом за нею, можуть виходити на міжнародні ринки, і не лише Східної Європи.
«Я знаю вашу компанію, бачив ваші проєкти, бачу, що ви присутні і на ринку України, і Молдови. На мій погляд, українські підрядники кваліфіковані для того, щоб працювати в будь-якій точці світу. Тут питання комерційного апетиту, конкуренції, але з технічного боку, я не бачу ніяких проблем з тим, щоб українські компанії працювали у будь-якій країні світу. Звичайно, логістично, з точки зору організації виробництва, набагато зручніше працювати у регіоні. І я би хотів спостерігати частішу участь українських компаній у проєктах за кордоном, і не тільки у Східній Європі. У вас є все необхідне для того, щоб виходити на різні проєкти у різних країнах», – зазначив Євген Смірнов.
Зазначимо, що «Автомагістраль-Південь» приділяє значну увагу приведенню у відповідність до стандартів ЄС власних виробничих баз. Зокрема, наші асфальтобетонні заводи вироблені відомою італійською компанією Marini. Завдяки спеціальним фільтрам, ми можемо звести до нуля вплив викидів виробничих баз «Автомагістралі-Південь» на екосистему. Не всі українські компанії мають можливість забезпечити таке оснащення, і це залишається проблемою, на яку звертає увагу ЄБРР.
«Єдина різниця між великими міжнародними компаніями та українськими компаніями полягає у їхньому ставленні до соціальних та екологічних питань. Напевне, в силу традицій цим трохи нехтують», – додав Євген Смірнов.
Нагадаємо, 31 травня розпочалися роботи на трасі М3 «Кишинів-Джурджулешти» у Молдові. Загалом «Автомагістраль-Південь» відновить майже 85 км цього автошляху за три роки. Проєкт фінансується за кошти ЄБРР.
Сьогодні ми детальніше розповімо про молдовський проект «Автомагістралі-Південь» – дорогу М3 «Кишинів-Джурджулешти»,який розрахований на три роки. Це справжній виклик для нашої команди — перший контракт за кордоном, велика протяжність самої ділянки, на якій буде виконано надзвичайно багато видів робіт через незадовільний стан автотраси. Так, погані дороги, які невідкладно потрібно оновити, є не тільки в Україні.
Нашим контрактом передбачено виконання робіт на двох ділянках дороги: км 96+800 — км 151+200 (54,4 км) та ділянка км 151+200 — км 171+290 і км 179+650 — км 190+750 (загалом 31,19 км).
«Автомагістраль-Південь» спочатку візьметься за першу ділянку. Близько 8 років тому її починав ремонтувати румунський підрядник, але не завершив ремонт. На незакінченій ділянці частково влаштоване дорожнє покриття, проте немає з’їздів, дорожньої розмітки. Також залишається невиконаним значний обсяг робіт із благоустрою дороги в населених пунктах, а саме: влаштування пішохідних доріжок, тротуарів.
На цій ділянці ми відремонтуємо 9 мостів, укладемо 13 957 м2 середнього та 118 735 м2 верхнього шару асфальтобетонної суміші. А також проведемо всі необхідні роботи з благоустрою.
Найважливішим є ремонт другої ділянки дороги (км 151+200 — км 171+290 та км 179+650 — км 190+750). Двосмугова дорога М3 на цій ділянці нині у вкрай незадовільному стані.
Наразі для поїздок тут потрібно мати позашляховик. Деякі ділянки дороги ґрунтові із «перепадами висот» у 20-40 см і більше. На інших відрізках збереглися залишки дорожнього покриття, проте воно зі значною ямковістю та іншими деформаціями.
Наші фахівці фактично з нуля відновлять ці кілометри траси. На ділянці заплановано провести земляні роботи загальним обсягом 443 975 м3, влаштувати основу. А також влаштувати середній та верхній шари дорожнього одягу на 275 796 м2 і побудувати два мости.
Зазначимо, що хоч автошлях М3 і веде до порту, уряд Молдови прийняв рішення зробити його покриття в асфальтобетонному варіанті, посилюючи дорожню конструкцію за рахунок укріпленої цементом основи. Така технологія дозволить оновленій дорозі витримувати існуючі навантаження. На відміну від України, в Молдові діють жорсткі вагові норми, виконання яких ретельно контролює держава.
Іще одна особливість молдовського проекту – його соціальна складова. Зараз М3 проходить через низку населених пунктів, і вантажний транспорт створює незручності для місцевих мешканців. Цю ситуацію ми будемо виправляти.
На першій ділянці ми створимо умови для безпечного дорожнього руху для місцевих мешканців і транзитного транспорту. Зокрема, проведемо роботи з благоустрою в селах Кірсово, Конгаз, Алуату, Кирилівка та в комуні Свєтлий.
На другій ділянці — збудуємо обходи сіл Чумай, Гречень та Бурлачени. Це дозволить розвантажити міста та села Молдови від зайвого транспорту.
Сьогодні міністр економіки та інфраструктури Молдови Кирило Габуріч відвідав із робочим візитом новий асфальтобетонний завод «Автомагістралі-Південь», споруджений цього року поблизу міста Вулканешти, та побував на ділянках проведення робіт. Очільник міністерства проінспектував виробництво та лабораторію, побачив парк мобілізованої під проект техніки.
Кирило Габуріч відзначив абсолютну готовність української компанії реалізувати масштабний проект, переконався у наявності необхідних виробничих потужностей та техніки. Міністр додав, що дорога М3 є ключовою для економіки Молдови, тому уряд країни приділяє її ремонту особливу увагу.
«Цей проект дуже важливий для Республіки Молдова. Він важливий не тільки для жителів цього регіону. Він важливий для економіки країни, бо об’єднує центр республіки із міжнародним портом Джурджулешти. Цей порт зараз не працює на повну потужність через відсутність нормальної дороги», – сказав Кирило Габуріч.
За словами міністра інфраструктури, Молдова не помилилась, обравши партнером саме українську компанію «Автомагістраль-Південь».
«Ми розуміємо, що підписали договір із компанією, у якої є величезний досвід. Я сподіваюся, що у нас буде гарна співпраця і гарна ділянка дороги», – сказав міністр.
Позитивно оцінюють старт проекту і представники Європейського банку реконструкції та розвитку, який виділив на його фінансування майже 30 млн. євро.
У тендері на проведення капітального ремонту траси М-3 «Кишинів-Джурджулешти» «Автомагістраль-Південь» перемогла торік. Замовником проекту є уряд Молдови. Наша компанія відновить майже 85 км траси, близько 30 км буде побудовано майже з нуля.
Як зазначає генеральний директор «Автомагістралі-Південь» Микола Тимофеєв, молдовський проект не є найбільшим для компанії, проте важливий стратегічно. Це фактично наше «вікно» на європейський ринок. Адже на прикладі капітального ремонту траси М3 ми зможемо продемонструвати міжнародним фінансовим установам – ЄБРР, Світовому банку та іншим, що «Автомагістраль-Південь» є надійним партнером, який гарантує якісну та своєчасну реалізацію проектів будь-якої складності.
«Ми зацікавлені в успішній реалізації цього проекту та хочемо брати участь у наступних великих тендерах як у Молдові, так і в інших країнах Східної Європи. В Україні нам не треба вже нікому нічого доводити, бездоганна репутація компанії всім відома. Упевнені, що проект у Молдові дозволить нам отримати визнання і в інших країнах. Тому якість робіт сьогодні на першому місці. Цей проект – наша візитівка. Ми не поступаємось європейським лідерам і доведемо це на прикладі капітального ремонту траси М3», – сказав Микола Тимофеєв.
Генеральний директор «Автомагістралі-Південь» також наголосив, що на об’єкті буде виконаний надзвичайно великий комплекс робіт, і перший етап реалізації проекту вже розпочався.
«Автомагістраль-Південь» в рамках капітального ремонту виконує влаштування асфальтобетонного покриття траси Н-07 «Київ-Суми-Юнаківка» на ділянці км 208+341 – км 213+260, поблизу міста Ромни у Сумській області. Ця дорога – надважлива для області, оскільки з’єднує Суми зі столицею.
Після влаштування нової дорожньої основи наші спеціалісти вже активно працюють над укладанням шарів асфальтобетонного покриття. Відтак уже завершено укладання першого (вирівнюючого) шару із пористого крупнозернистого асфальтобетону та розпочато влаштування нижнього шару із крупнозернистої пористої асфальтобетонної суміші.
Нагадаємо, що проектна конструкція нового дорожнього одягу передбачає повне відновлення дорожньої основи за методом холодного ресайклінгу та влаштування 4-шарового асфальтобетонного покриття загальною товщиною понад 25 см, в тому числі верхнього шару покриття із щебенево-мастикового асфальтобетону товщиною 5 см.
Паралельно з роботами по основній проїзній частині також виконується комплекс робіт з влаштування перехідно-швидкісних смуг на ділянках примикань другорядних доріг.
Роботи з відновлення дорожнього покриття проводяться згідно із затвердженим графіком: завершення основного комплексу робіт із влаштування покриття заплановано на середину липня. Після цього будуть розпочаті роботи із благоустрою ділянки (влаштування з’їздів, облаштування узбіч, водовідведення) та забезпечення безпеки дорожнього руху.
До уваги водіїв! З урахуванням того, що під час виконання робіт рух транспорту організовано по одній половині проїзної частини в реверсному режимі, просимо бути пильними та уважними, звертати увагу на встановлені тимчасові дорожні знаки, дотримуватись правил дорожнього руху та вказівок регулювальників.
Дорожня галузь вкрай потребує молодих, талановитих та освічених фахівців. Тому наша компанія всебічно підтримує профільну освіту, створює стимули для молоді, яка обирає професію дорожника.
В першу чергу наша підтримка стосується, на наш погляд, найкращого професійно-технічного закладу країни – Барського коледжу транспорту та будівництва Національного транспортного університету.
Цими вихідними наша компанія організувала екскурсію у коледж для учнів 9-11 класів чотирьох шкіл Одеської області та трьох Миколаївської області. Так вже історично склалось, що значна частина працівників нашої компанії з Кривоозерського району Миколаївської та Іванівського району Одеської області. У цьому регіоні мешкає багато династій дорожників. Звичайно, ми зацікавлені, щоб діти та онуки наших співробітників також працювали у нашій компанії.
Під час екскурсії школярі познайомились з викладачами, побачили навчальні класи, обладнання, умови проживання у гуртожитку. Зрозуміли, що навчання у коледжі це можливість стати висококласним, затребуваним спеціалістом, що має дуже гарну перспективу кар’єрного росту.
Судячи за відгуками дітей, екскурсія залишила лише позитивні враження. І значна кількість школярів у цьому році спробує поступити саме в Барській коледж.
Зі свого боку компанія «Автомагістраль-Південь» зробить все, щоб талановиті хлопці та дівчата змогли отримати професію дорожника. Ми за власний рахунок сплачуємо навчання на контракті дітей з малозабезпечених сімей. Ми обов’язково будемо продовжувати запрошувати студентів коледжу на виробничу практику, для того щоб вони мали можливість освоювати сучасну дорожньо-будівельну техніку. Підтримаємо коледж навчальною літературою та обладнанням.
Хочемо подякувати директору коледжу Йосипу Едуардовичу Кібітлевському за підтримку нашої ідеї познайомити школярів з Барським коледжем. Успіхі навчального закладу, той високий рівень знань, який отримують студенти – це в значній мірі його особиста заслуга. В умовах дуже обмеженого фінансування з боку держави Йосип Едуардович знайшов можливість зробити свій навчальний заклад справжнім лідером середньої професійно-технічної освіти, який відповідає викликам часу та дає нашим дітям висококласну освіту.
Лабораторія «Автомагістралі-Південь» займається не лише поточною ретельною перевіркою сировини та контролем якості асфальтобетонних сумішей, але й вивчає можливості покращити АБС та досліджує нові матеріали та технології.
Зокрема, за допомогою американської системи комплексного проектування сумішей Superpave ми можемо розробляти й випробовувати нові рецепти асфальтобетонних сумішей та пропонувати замовникам найбільш відповідні АБС для кожної дороги.
Зараз наша лабораторія вивчає хард-бітум – високомодифікований бітум, який широко використовують у дорожньо-будівельних роботах в Італії, Німеччині та інших розвинених країнах.
За словами керівника головної лабораторії нашої компанії Віталія Екімова, якщо звичайний модифікований бітум містить 3-3,5% полімерів, то високомодифікований – від 6%. Його використання в рази покращує фізико-механічні властивості асфальтобетонної суміші. Зокрема, її міцність та еластичність. А от неправильне поводження з цією складовою АБС може знизитися стійкість фінального покриття до перепадів температури.
«Потрібно підібрати такий бітум, який був би твердим для запобігання колійності і водночас еластичним, щоби уникнути тріщин від «втоми» асфальтобетону. У морози таке покриття не має бути крихким. Тобто, потрібно знайти «золоту середину», – розповідає Віталій Екімов.
Хард-бітум використовують на перевантажених автомобілями магістралях, зупинках громадського транспорту та аеропортах, злітно-посадкові смуги (ЗПС) яких влаштовані із асфальтобетону.
«В Україні є чимало об’єктів, на яких не зайвим було б використання асфальтобетонних сумішей із високомодифікованим бітумом. Наприклад, на ділянках об’їзних доріг великих міст із світлофорами, на яких зупиняється і розганяється великотоннажний транспорт. Хард-бітум може зміцнити дорожнє покриття і зробити його більш стійким до надмірних навантажень, які спричиняють перевантажені фури», – зазначив Віталій Екімов.
Він додає, що експерименти із високомодифікованим бітомом наразі є роботою на перспективу. Хард-бітум є значно дорожчим, ніж звичайний. Як правило, українські замовники наразі обирають більш бюджетні матеріали для ремонту доріг.
Проте використання АБС із високомодифікованим бітумом може стати альтернативою будівництва цементобетонних доріг – ми зможемо використовувати хард-бітум на окремих ділянках, які цього потребують, на відміну від «бетонки». До речі, цементобетонні дороги свого часу також вважалися розкішшю, а зараз їх успішно будуть на під’їздах до портів.
Окрім того, АБС із хард-бітумом можна ефективно використовувати під час поточного ремонту дорожнього покриття. За допомогою суміші з високомодифікованим бітумом ми зможемо зміцнити будь-яку ділянку дороги, замінивши лише верхній шар дорожнього одягу. Натомість ремонт бетонної дороги вимагає повного розбирання конструктивного шару. Відтак використовувати АБС із хард-бітумом економічно більш вигідно.
Вартість тендеру складає 1,5 млрд грн, а запланований обсяг робіт на цей рік досягає 78 км. Ремонт буде проводитися на окремих ділянках 131 (км 0+000 – км 131+189) кілометра дороги, при її загальній довжині в 158 км. Більшість робіт завершимо до листопада цього року, на наступний рік заплановано влаштування верхнього шару асфальтобетонної суміші.
Зараз дорога знаходиться в аварійному стані. На деяких ділянках Р-51 повністю зруйнований дорожній одяг, водії об’їжджають їх по ґрунтових дорогах. Перед нами постає амбітна задача швидко і якісно зробити проїзним майже всю протяжність автошляху, що поєднує Харківську і Дніпропетровську області. Це не перший подібний виклик для «Автомагістралі-Південь». Минулого року компанія успішно ввела в експлуатацію важливу регіональну трасу Р-46 «Харків-Охтирка». Наші фахівці відновили понад 100 кілометрів дороги за рекордно стислий термін у чотири місяці.
Спираючись на минулорічний досвід, ми впевнені, що успішно та своєчасно реалізуємо і цей проект! Наші фахівці наразі проводять декілька видів робіт на трасі. Дорожні підрозділи очищують узбіччя від порослі кущів, проводять фрезерування старого асфальтобетонного покриття, попереднє вирівнювання поздовжнього та поперечного профілю. На одній із ділянок вже влаштовують вирівнюючий шар асфальтобетону.
Особливістю Р-51 є те, що деякі старі ділянки траси – бетонні. Для того, щоб укріпити ці ділянки, наші фахівці влаштовують на них георешітку з армуючого синтетичного матеріалу. Знизу та зверху георешітки будуть влаштовані шари асфальтобетонної суміші, тобто покриття на всій дорозі буде однорідним.
На об’єкті зараз задіяні 80 чоловік та 54 одиниці спеціалізованої дорожньо-будівельної техніки.
Асфальтобетонні суміші ми будемо доставляти з нашого нового заводу у місті Дергачі Харківської області. Потужність заводу 3500 т на добу. АБС саме з цього заводу йшла на реконструкцію траси Р-46 «Харків-Охтирка». Ми певні, що своєчасно забезпечимо потрібну кількість сумішей, продуктивність заводу це дозволяє. До речі, загальних виробничих потужностей «Автомагістралі-Південь» вистачить для того, щоб забезпечити асфальтобетонними сумішами всі українські дороги, заплановані до ремонту!
Тривалий час через недофінансування ремонту та будівництва доріг в Україні не приділялося достатньої уваги автошляхам місцевого значення. Після децентралізації дорожньої галузі 120 тис. км доріг перейшли у підпорядкування місцевих органів влади. На місцях з’явились і повноваження, і кошти для проведення ремонту.
Співпрацю з місцевою владою, участь у проектах з відновлення місцевої мережі автодоріг «Автомагістраль-Південь» вважає не менш важливим напрямом діяльності, аніж реалізація великих проектів «Укравтодору».
Наразі одним із наших пріоритетів у північно-східному регіоні є проект із ремонту мережі місцевих доріг у Харківській області. Ми хочемо довести, що якість автошляхів місцевого значення може відповідати високим стандартам.
На початку травня «Автомагістраль-Південь» розпочала ремонт трьох місцевих доріг:
- О-211942 «Куп’янськ-Кругляківка» окремими ділянками: км 0+000 – км 4+406; км 5+920 – км 6+900; км 10+400 – км 22+300;
- С211912 «Моначинівка-Прилютове» окремими ділянками: км 0+000 – км 9+100; км 9+940 – км 26+600;
- С212717 на км 0+000 – км 7+300 (об’їзд смт Шевченкове).
На цих ділянках роботи виконуються послідовно: фрезерування старого покриття і влаштування двох шарів дорожнього одягу (вирівнюючого і верхнього). Наразі задіяно 30 працівників і 20 одиниць спецтехніки.
На Харківщині у нашої компанії зосереджені значні виробничі потужності, зокрема асфальтобетонний завод у Дергачах потужністю 320 т/год, який відкрився минулого року, АБЗ у смт Шевченкове потужністю 160 т/год, а також виробнича база у Куп’янську. Крім того, в області мобілізована техніка та сформований кадровий резерв. Завдяки цим факторам ми можемо забезпечити якісний та своєчасний ремонт і великих магістралей, і місцевих доріг.
Одразу після Великодня стартувала активна фаза поточного середнього ремонту ділянки км 164+300- км 179+570 автомобільної дороги державного значення Н-11 «Дніпро – Миколаїв» (через Кривий Ріг). Дорожні будівельники «Автомагістралі-Південь» влаштовують верхній шар дорожнього покриття.
«У фінальній стадії укладання асфальтобетонної суміші задіяні два асфальтоукладальні комлекси. Загалом до виконання робіт залучено понад 40 од. дорожньо-будівельної техніки та 60 працівників. Якими упродовж десяти днів на 14-кілометровій ділянці дороги з Кривого Рогу у напрямку Дніпра буде влаштовано 5-сантиметровий шар із щебенево-мастикового асфальтобетону (ЩМА-20), що найкраще підходить для завантажених автотранспортом магістралей», – розповів інженер відділу технічного контролю «Автомагістралі-Південь» Артем Животов.
На даний час влаштування верхнього шару дорожнього покриття проводиться на лівому проїзді автодороги, а рух транспорту в обидва напрямки організовано на двох смугах правого проїзду.
«Автомагістраль-Південь» не обмежується лише виконанням поточного ремонту автодороги Н-11 «Дніпро – Миколаїв» (через Кривий Ріг), а активними темпами віднедавна розпочала роботи з експлуатаційного утримання цієї ключової магістралі та інших доріг державного значення Дніпропетровської області загальною протяжностю майже 3 тис.км.
Тривають роботи з реконструкції автомобільної дороги по вул. Академіка Туполєва у Києві. На майже 2-кілометровому відрізку між вулицями Естонською та Турчина дорожні будівельники «Автомагістралі-Південь» влаштовують нижній та середній шари асфальтобетонного покриття. Упродовж десяти днів на влаштоване покриття також нанесуть тимчасову дорожну розмітку, й більшу частину вулиці відкриють для проїзду транспорту.
«Зараз послідовно виконуємо роботи з влаштування нижнього та середнього шарів покриття із асфальтобетонної суміші товщиною 8 сантиметрів кожен. Паралельно встановлюємо бортові камені, влаштовуємо тротуари та велодоріжки, виконуємо підключення систем освітлення та перенесення світлофорів згідно з затвердженої схеми організації дорожнього руху. Відтак на цей відрізок дороги, який становить 60% від загальної довжини вулиці, незабаром буде нанесено тимчасову розмітку, аби мати можливість відкрити її для руху автотранспорту», – розповів інженер відділу технічного контролю «Автомагістралі-Південь» Вадим Голота.
За його словами, на прилеглому до вул. Естонської відрізку дороги у бік проспекту Перемоги триває розбирання старого дорожнього покриття та влаштування нової дорожньої основи із щебенево-піщаних сумішей, верхній шар, якої укріплений з додаванням цементу.
У роботах на об’єкті задіяно близько 45 працівників та 35 одиниць техніки «Автомагістралі-Південь».
Рух транспорту від проспекту Перемоги до вул. Стеценка заплановано відкрити влітку. Влаштування верхнього шару покриття передбачено на наступний рік.
Компанія «Автомагістраль-Південь» виконує роботи з реконструкції автодороги державного значення Н-22 «Устилуг – Луцьк – Рівне. Нова довгоочікувана дорога, яка запроектована в обхід м. Устилуг, незабаром якісно з’єднає пункт пропуску через державний кордон України з Польщею із основною автотрасою.
Роботи виконуються на ділянці км 0+420 – км 1+123 на замовлення Служби автомобільних доріг у Волинській області.
«На сьогодні нами вже проведено весь комплекс підготовчих робіт. Безпосередньо на об’єкті знято рослинний шар грунту, а також, для послідуючого виконання земляних робіт, підготовлено грунтові резерви та під’їзні шляхи до них. Адже влаштування земляного полотна передбачатиме насип до 11 метрів заввишки», – розповів інженер відділу технічного контролю «Автомагістралі-Південь» Василь Устиянович.
За його словами, дорогу в обхід житлової частини Устилуга до «воріт Євросоюзу» намагались побудувати ще 12 років тому, проте через брак фінансування роботи були призупинено.
«Проект має назву реконструкція, проте це фактично нове будівництво. На більшій частині 700-метрової нової ділянки дороги заплановано спорудження земляного полотна обсягом понад 25 тисяч кубометрів грунту, влаштування шарів дорожнього одягу, системи водовідведення та очищення стічних вод. Проектом також передбачено будівництво стоянки для автомобілів, влаштування шумозахисних стінок, тротуарів, зовнішнього освітлення та виконання комплексу робіт з забезпечення безпеки дорожнього руху», – говорить Василь Устиянович.
Наразі для виконання робіт залучено понад 15 од. дорожньо-будівельної техніки та 20 працівників. Основний комплекс робіт планується завершити в поточному році наприкінці літа.
Траса Н-22 «Устилуг-Луцьк-Рівне» починається на кордоні з Польщею і є одним із транспортних коридорів ЄС. Будівництво обходу м. Устилуг дозволить прибрати транзитний автотранспорт із вулиць міста гарантуючи комфортні та безпечні умови проживання місцевих мешканців і руху автомобільного транспорту.
Автомобільні дороги, неремонтовані десятиліттями, нарешті дочекалися відновлення. «Автомагістраль-Південь» розпочала основний етап робіт з капітального ремонту автошляху загального користування державного значення Н-07 «Київ-Суми-Юнаківка». Спершу планується виконати ремонт п’ятикілометрового відрізку шляху на межі Чернігівської та Сумської областей.
Капітальний ремонт ділянки км 208+341 – км 213+260 виконується на замовлення Служби автомобільних доріг у Сумській області та передбачає відновлення покриття починаючи з основи, що дозволить забезпечити необхідну міцність та довговічність дорожньої конструкції вцілому. Підготовчі роботи розпочалися ще минулого місяця. Співробітниками «Автомагістралі- Південь» виконано зняття верхнього шару грунту на узбіччях та укосах, очищення водопропускних труб, видалення чагарників та дрібнолісся в придорожній смузі. Наразі також завершено проведення підготовчих робіт з розпушування дорожнього покриття перед подальшим влаштуванням дорожньої основи з використанням сучасної технології холодного ресайклінгу.
«Упродовж двох тижнів методом холодного ресайклінгу заплановано відновити дорожню основу на всій протяжності 5 км ділянки дороги. Після цього на влаштовану основу буде укладено чотири шари асфальтобетонного покриття. Спершу влаштують вирівнюючий шар, потім – 10-сантиметровий шар із крупнозернистої пористої асфальтобетонної суміші та 6-сантиметровий шар із дрібнозернистої щільної асфальтобетонної суміші на модифікованому бітумі. Заключним буде верхній шар покриття товщиною 5 см із щебенево-мастикового асфальтобетону. Також для уникнення появи тріщин на покритті у місцях сполучення нових перехідно-швидкісних смуг з основною проїзною частиною передбачено влаштування прошарку із армуючого синтетичного матеріалу», – розповів про деталі ремонтних робіт начальник виробничої дільниці «Автомагістраль-Південь» Олексій Анохов.
Окрім влаштування нового дорожнього покриття також передбачено виконання робіт з відновлення старих та влаштування нових автобусних зупинок, влаштування водовідвідних споруд, а також , для забезпечення безпеки дорожнього руху, встановлення бар’єрного огородження, дорожніх знаків та нанесення дорожньої розмітки. Загалом для капітального ремонту вказаної ділянки дороги буде задіяно близько 140 працівників та понад 70 одиниць дорожньо-будівельної техніки.
Ремонт автошляху Н-07 «Київ-Суми-Юнаківка» є частиною реалізації стратегії уряду Володимира Гройсмана: за п’ять років з’єднати якісними дорогами всі обласні центри України. Як і на інших об’єктах, «Автомагістраль-Південь» запровадила суворий контроль на кожному етапі дорожньо-будівельних робіт, щоби українці могли користуватися сучасними автошляхами, збудованими за високими стандартами.
6-7 червня 2019 року у Києві пройдуть «Бізнес-Дні FIDIC» – інфраструктурний форум Міжнародної федерації інженерів-консультантів, яка регламентує процеси будівництва за участю міжнародних інвесторів та державних коштів.
Наразі лише дві українські дорожньо-будівельні компанії сертифіковані FIDIC для участі у міжнародних тендерах. Приємно відзначити, що серед них є і «Автомагістраль-Південь», а генеральний директор компанії Микола Тимофеєв є сертифікованим інженером-консультантом міжнародної федерації. Тісна співпраця із FIDIC також дозволила нашій компанії адаптувати виробничі процеси до міжнародних стандартів і забезпечити високу якість будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг.
В столице анонсировали программу международного форума «Бизнес-Дни FIDIC в Украине 2019»
Дозвольте привітати Вас із найбільшим святом християнського світу – Великоднем. Христове Воскресіння є для нас символом оновлення, надії, сподівань. Нехай на вашому великодньому столі буде і смачна паска, і запашна ковбаска, і яскраві писанки! І нехай Великдень принесе у наші домівки по всій країні мир та злагоду, спокій та добробут!
Христос Воскрес! Воістину Воскрес!
Із приємністю зазначаємо, що дорога, яку ремонтує «Автомагістраль-Південь», стала предметом гордості Донецької облдержадміністрації!
Наша компанія працює по всій Україні, поєднуючи ключові міста країни. Не є винятком і Донецька область. На її теренах спеціалісти «Автомагістралі-Південь» ремонтують автошлях Т-05-14 «Добропілля-Лиман» (км 28+300-км 36+750). Ця дорога є частиною стратегічного напряму, який поєднає північ Донеччини із півднем.
Як повідомив голова Донецької облдержадміністрації Олександр Куць, після ремонту категорія цього автошляху буде підвищена.
На ділянці траси у 8,45 км наші спеціалісти розширили проїзну частину, облаштували дренажний шар для відводу води, застелили геотекстиль та проклали необхідні комунікації. З середини тижня на першій ділянці у 2 км «автомагістралівці» почнуть облаштовувати дорожній одяг – на дорозі заплановано покласти два шари асфальтобетону.
«Автомагістраль-Південь» почала роботи на об’єкті минулого року. Цьогоріч повноцінні роботи на дорозі відновили у березні. Вартість проекту становить 194,5 млн грн.
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=591177301388230&id=331160980723198&_rdr)