Новини

«Автомагістраль-Південь» розпочала асфальтні роботи в рамках міжнародного контракту з реконструкції дороги М3 «Кишинів-Джурджулешти» (Молдова). Наш перший “закордонний” шар асфальтобетону з’явився на ділянці км 151+100 – км 151+470 – це тимчасова об’їзна дорога для забезпечення руху транспорту на час виконання робіт з перебудови мосту на км 151+251.
Попри те, що дана ділянка має протяжність лише 400 метрів, вона відіграє значну роль для подальшого виконання робіт за проектом. Окрім забезпечення об’їзду місця будівництва мосту, дана ділянка є тестовою. Відповідно до вимог нашого молдавського контракту, всі шари дорожнього покриття спочатку повинні бути влаштовані на випробувальній ділянці, на якій згодом будуть відібрані зразки влаштованого асфальтобетону для тестування в лабораторії на відповідність технічним вимогам. На основі результатів випробувань служба інженера-резидента видає дозвіл щодо подальшого виконання робіт з влаштування відповідного шару асфальтобетону на основній дорозі.
Асфальтобетонна суміш для тестової ділянки виготовлена на нашому новому надсучасному заводі, що розміщений поблизу міста Вулканешти. Даний асфальтобетонний завод Marini Top Tower 3000 італійського виробництва продуктивністю 240 тонн суміші на годину, був змонтований в кінці травня 2019 року.
На виробничій базі організовано роботу випробувальної лабораторії, яка була атестована національним центром акредитації Республіки Молдова та отримала відповідний сертифікат. Дана лабораторія забезпечує постійний вхідний контроль якості всіх матеріалів і компонентів, перевіряє якість виготовленої продукції та проводить тестування виконаних робіт безпосередньо на дорозі. Відповідно до умов контакту, всі матеріали, які використовуються для виробництва, повинні відповідати нормативам, що діють на території держави, де реалізується проект.

ДОВІДКОВО:
За контрактом між урядом Молдови та «Автомагістраль-Південь» передбачено виконання робіт на двох ділянках дороги М3 «Кишинів-Джурджулешти»: км 96+800 — км 151+200 (54,4 км) та ділянка км 151+200 — км 171+290, км 179+650 — км 190+750 (загалом 31,19 км).
На першій ділянці наша компанія відремонтує 9 мостів, завершить влаштування асфальтобетонного покриття на 12 км дороги. А також на всій протяжності ділянки буде проведено повний комплекс робіт з благоустрою дороги. На другій ділянці дороги (від 151 до 190 км) заплановано провести земляні роботи загальним обсягом майже 400 тис. м3, влаштувати нову дорожню конструкцію на всій протяжності та побудувати два нових мости. Контракт розрахований на три роки.

До кінця вересня «Автомагістраль-Південь» повністю закінчить відновлення дорожнього покриття автомобільної дороги Н-08 «Запоріжжя-Маріуполь». Ми працюємо зі значним випередженням графіку. Наразі на об’єкті вже завершені два важливих технологічних етапи – влаштування посиленої дорожньої основи та вирівнюючого шару покриття. Наразі «автомагістралівці» активними темпами влаштовують останні кілометри верхнього шару дорожнього покриття. На завершених ділянках наші спеціалісти виконують облаштування узбіч та вже приступили до встановлення дорожніх знаків і нанесення горизонтальної розмітки.
Нагадаємо, що наша компанія виконує роботи одночасно на трьох ділянках траси Н-08 поблизу населених пунктів Оріхів, Пологи та Розівка. Загальна протяжність ділянок становить майже 48 км.
На 10-кілометровій ділянці, що поблизу міста Оріхів, вже завершені всі роботи з ремонту проїзної частини – фрезерування старого покриття, посилення слабкої основи, влаштування вирівнюючого та верхнього шарів нового покриття, досипання та укріплення узбіч. На даний час на цій ділянці виконуються роботи з влаштування з’їздів, автобусних зупинок, нанесення дорожньої розмітки та встановлення дорожніх знаків.
Добігає завершення ремонт ділянки поблизу селища Розівка, довжиною 16,8 км. На якій повністю виконані роботи з посилення дорожньої основи шляхом стабілізації та регенерації за методом холодного ресайклінгу, влаштування вирівнюючого шару покриття. Наразі на ділянці влаштовують верхній шар дорожнього покриття – залишилось виконати укладання щебенево-мастикової асфальтобетонної суміші на 2 км шляху. Паралельно виконуються роботи з укріплення узбіч та облаштування з’їздів.
Найбільша ремонтна ділянка на а/д Н-08 довжиною 20,8 км, знаходиться поблизу міста Пологи. Тут також завершені роботи з влаштування посиленої дорожньої основи та вирівнюючого шару покриття. Залишилось ще влаштувати 5 км верхнього шару. Та завершити роботи з облаштування узбіч та з’їздів.
Станом на 18 вересня на об’єкті загалом відфрезеровано 47,6 км старого покриття (100% від плану), влаштовано 35 км посиленої основи (100% від плану), влаштовано 47,6 км вирівнюючого шару покриття з крупнозернистого асфальтобетону (100% від плану) і 40 км верхнього шару покриття з щебенево-мастикового асфальтобетону (84% від плану).
ДОВІДКОВО:
В середині липня відбулась нарада за участю Президента України та дорожніх підрядних організацій. Володимир Зеленський поставив завдання пришвидшити відновлення стратегічно важливої траси Н-08. За підсумками наради перед нами поставлене завдання додатково відновити майже 48 км. Термін виконання – до 10 жовтня 2019 року. На цей об’єкт “Автомагістраль-Південь” мобілізувала 450 працівників компанії та 250 одиниць техніки.

16 вересня на дорогах Харківського промислового поясу, на яких ведуться активні ремонтні роботи, з перевіркою побували керівники області. Зокрема, проінспектували і хід робіт на нашому об’єкті — автотрасі Р-51 «Мерефа-Лозова-Павлоград», де бригади компанії завершують середній поточний ремонт. Для «Автомагістралі-Південь» Харківщина стала одним із ключових регіонів. Як ви пам’ятаєте, минулого року у стислий термін ми відремонтували понад 100 км автошляху Р-46 «Харків-Охтирка». Цьогоріч ми з випередженням графіку завершуємо 112 км траси Р-51, про яку неодноразово писали.

Голова Харківської облдержадміністрації Юлія Світлична залишилась задоволена співробітництвом регіональної влади з компанією «Автомагістраль-Південь». Губернаторка високо оцінила хід робіт на трасі, проте попередила, що буде тримати завершальні етапи ремонту на особистому контроль, оскільки ця дорога надважлива для регіону. Звіт щодо капремонту Р-51 Світличній надав генеральний директор компанії «Автомагістраль-Південь» Микола Тимофеєв.

«Дорогу ми завершуємо із випередженням термінів — найближчим часом закінчуємо влаштування верхнього шару асфальтобетону на наших ділянках автотраси. Роботи на дорозі ведуться паралельно: на закритих у верхньому шарі кілометрах наноситься розмітка, облаштовується супутня дорожня інфраструктура. Тож невдовзі область отримає повністю оновлену регіональну дорогу. Харківщина залишається для нас стратегічним напрямом: тут зосереджені потужні промислові бази, працюють наші кращі бригади. А відремонтовані об’єкти регіону стають візитівкою «Автомагістралі-Південь», – зазначив Микола Тимофеєв.

«Дорога на Лозову відновлена. Комфортна, безпечна, якісна, з вбудованими ваговими комплексами. З капітальним ремонтом мостових споруд. Під час ремонту були враховані усі стандарти, які мають бути враховані. Ця дорога — приклад автошляхів, які вже вдалося відновити на Харківщині. Р-51 не була капітально ремонтована з моменту її спорудження», — додала Юлія Світлична.

Ми запитали пані Світлану, які у неї відчуття від тест-драйву оновленого автошляху: «Відчуття радості, я хочу такими дорогами пересуватися по всій Харківщині!», – відповіла вона.
Позитивний відгук щодо якості та темпів наших робіт ми отримали і від начальника Служби автомобільних доріг у Харківській області Євгена Зражевця.

«Ми виконали 112 км оновленого покриття завдяки нашому провідному підряднику «Автомагістраль-Південь». Ми задоволені темпами робіт. Від початку ремонту пройшло чотири місяці. За цей термін ми фактично отримали дорогу довжиною 112 км, це найкращий результат за останній час», – зазначив голова САД.

Додамо, що наразі йдеться не про 100% закінчення ремонту на трасі Р-51. Хоча дорога відкрита для руху автомобілів. Зокрема, потрібно ще влаштувати верхній шар покриття на ділянках загальною довжиною 70 км. Завершення проєкту відбудеться після виділення відповідного фінансування.

«Автомагістраль-Південь» продовжує поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-11 Дніпро-Кривий Ріг-Миколаїв на ділянці км 53+000 – км 137+424. Наша компанія в 2017 році розпочала роботи з відновлення дороги від Дніпра до Кривого Рогу окремими ділянками. До 2019 року, в межах передбаченого фінансування, ремонтні роботи були сконцентровані на найгірших ділянках та виконано значний обсяг робіт в нижніх шарах покриття – на більшості ділянок влаштовано посилену основу та лише один вирівнюючий шар покриття без верхнього. Таким чином було забезпечено відновлення більшості зруйнованих ділянок та безпечний проїзд автошляхом, що перебував в аварійному стані.
Завдяки перегляду плану фінансування в поточному році буде завершено виконання всього комплексу робіт, що передбачає влаштування верхнього шару покриття зі щебенево-мастикового асфальтобетону на ділянках незавершеного ремонту та повне відновлення останніх запланованих ділянок ремонту від смт. Софіївка в напрямку міста Кривий Ріг, км 107+000 – км 114+000 та км 121+680 – км 123+000. На них наші спеціалісти влаштують нову посилену основу дороги, вирівнюючий шар з крупнозернистого асфальтобетону товщиною 10 см та верхній шар із щебенево-мастикового асфальтобетону товщиною 5 см.
Наразі роботи проводяться одразу на декількох ділянках, на одній (км 107+000- км 114+000) наші фахівці виконують фрезерування старого асфальтобетонного покриття та влаштування посиленої основи зі СФОВ (суміш фрезерована, оброблена в’яжучим). СФОВ – це суміш матеріалу, отриманого від фрезерування старого покриття та нового кам’яного матеріалу (щебенево-піщаної суміші), яка готується на виробничій базі за допомогою спеціального обладнання – змішувальної установки, шляхом перемішування з додаванням цементу та бітумної емульсії. Дана технологія влаштування основи застосовується на всіх ремонтних ділянках, де заплановане повне відновлення конструктиву дороги. Головними перевагами вказаної технології є те, що змішувальна установка, за рахунок точного дозування всіх компонентів, забезпечує однорідність та високу якість приготування укріпленої суміші, а також – зниження вартості робіт завдяки зменшенню потреби нового щебеневого матеріалу в складі суміші при використанні відфрезерованого матеріалу.
А на другій ділянці (км 121+680 – км 123+000) завершено роботи з фрезерування та влаштування посиленої основи дорожнього одягу із СФОВ та розпочато влаштування вирівнюючого шару покриття із крупнозернистого асфальтобетону.
По завершенню всіх робіт, передбачених планами на 2019 рік, на ділянці дороги Н-11 від 53 до 137 км (загальною протяжністю майже 85 км) буде повністю відновлено 43 км дорожнього покриття. Окрім ремонту покриття, також заплановано виконання комплексу робіт з досипки та укріплення узбіч, нанесення дорожньої розмітки, заміни та встановлення дорожніх знаків та напрямних стовпчиків.

Ця вулиця веде до Аккерманської фортеці – однієї з найцікавіших старовинних пам’яток архітектури півдня України.
Торік наша компанія виконала капітальний ремонт майже 1 км цієї вулиці. Враховуючи жахливий стан дорожнього покриття до ремонту, результатом минулорічних робіт були задоволені як замовник, так і місцеві мешканці. Поточного року після зміни замовника робіт та проведення нової тендерної процедури «Автомагістраль-Південь» знову продовжує ремонт вул. Шабської та традиційно гарантує відмінний результат роботи.
Цього сезону наші бригади капітально відремонтують іще один кілометр цієї вулиці. Наразі старе дорожнє покриття відфрезероване. Робітники компанії виконали демонтаж старого бортового каменю. Зараз проводяться роботи зі влаштування дорожнього корита для укладання конструктивних шарів нового дорожнього одягу. Згідно з проектним рішенням, нова конструкція буде капітального типу, загальною товщиною 59 см та передбачає влаштування прошарку із геосинтетичного матеріалу, двошарової основи із щебенево-піщаної суміші, двошарового асфальтобетонного покриття із крупнозернистого та дрібнозернистого асфальтобетону.

Бетонний завод Liebherr Betomix – ще одна капітальна інвестиція “Автомагістралі-Південь” в 2019 році. Раніше ми писали про надсучасний німецький бетоноукладач WIRTGEN SP-124, який влаштовує верхній шар цементобетонного покриття на ділянці км 165+000 – км 172+000 дороги Н-14 “Олександрівка-Кропивницький-Миколаїв”. Тому основне завдання даного бетонного заводу – забезпечити укладач бетонною сумішшю з необхідними характеристиками та найкращої якості.

Наша компанія інвестувала в нове обладнання, яке є еталоном якості у виробництві бетону взагалі і будівництві цементобетонних доріг зокрема. Liebherr Betomix є сучасною бетонозмішувальною установкою, до складу якої входять двовальний змішувач бетону примусової дії, бункери, дозуючі стрічки, силоси для цементу. Загальний об’єм силосів – 480 тонн. Продуктивність установки складає 150 кубічних метрів бетону на годину.
Даний цементобетонний завод демонструє високу точність дозування складових суміші згідно рецепту, рівномірне перемішування суміші. Вся його робота автоматизована та контролюється за допомогою сучасного програмного забезпечення Liebherr.

Дане виробництво також укомплектовано сучасною випробувальною лабораторією, яка забезпечує контроль якості виробленої продукції. Діюча система контролю є комплексною. По-перше, відбувається вхідний контроль компонентів – щебню, піску, цементу тощо. По-друге, здійснюється кілька етапів контролю якості вже виготовленої бетонної суміші. Безпосередньо перед влаштуванням бетон перевіряють на відповідність характеристикам, зокрема таким як рухливість, кількість залученого повітря тощо. Крім того, відбираються контрольні зразки кожної партії бетону. Випробування міцності на стиск та розтяг при згині цих зразків тестують на 7-ий та 28-ий день.
Лабораторія заводу має підтверджену спроможність проведення вимірювань відповідно до вимог ISO 10012:2005 та має в своєму розпорядженні все необхідне обладнання для здійснення випробувань.

Новий завод знаходиться в с. Возсіятське, Єланецького району Миколаївської області – в безпосередній близькості від місця проведення дорожніх робіт на дорозі Н-14. Вдале розташування заводу дозволяє максимально скоротити час та відстань доставки суміші. Адже середня відстань, на яку наші автомобілі доставляють бетонну суміш, складає 5-7 км.
Додатковою перевагою є модульна конструкція бетонного заводу Liebherr Betomix, що дозволяє розгорнути виробництво бетону та лабораторний контроль на новому місці протягом 20-25 днів.

Вперше в Україні на дорогах державного значення для ремонту дорожнього покриття на ділянці з інтенсивним рухом великовантажного транспорту використовується сучасна технологія НіMA (highly modified asphalt) . Ремонт проходить на невеликій ділянці автомобільної дороги М15 “Одеса – Рені”, км 48+400 – км 48+800, що біля пункту пропуску Маяки-Удобне на кордоні України з Молдовою.
Під’їзд до КПП – місце повільного руху транспорту, в тому числі значної кількості великовантажного. І хоча ця ділянка була відремонтована іншим підрядником в 2017 році, на покритті вже з’явилася значна колійність. Для вирішення даної проблеми Служба автомобільних доріг в Одеській області звернулась до “Автомагістраль-Південь”.
Після обстеження вказаної ділянки фахівці нашої лабораторії запропонували влаштувати на цій ділянці посилене дорожнє покриття з асфальтобетонної суміші на високомодифікованому бітумі (HiMA).
НіMA, за своїми властивостями, найкраще підходить для влаштування нижніх і верхніх шарів дорожнього одягу в місцях повільного руху та зупинок великовантажного транспорту. Для модифікації бітуму використовувався полімер-модифікатор типу SBS Kraton™ D 0243 в значній кількості – не менше 7,5 відсотків від ваги бітуму.
НіMA широко використовується у світі. Полімерні модифікатори добре працюють в різних температурних режимах. Наприклад, в 2013 році, напередодні проведення чемпіонату світу з футболу, з такого матеріалу були зроблені дороги в Катарі. В 2014 році з високомодифікованого асфальтобетону влаштували дорогу на Алясці. НіMA використовували при будівництві злітно-посадкових смуг та руліжних доріжок в аеропортах Вроцлава, Катовице, Праги та інших.
Отже, асфальтобетон HiMA за своїми характеристиками є альтернативою цементобетону та має якнайкраще підійти і для проблемної ділянки дороги “Одеса-Рені”.
Наші спеціалісти вже відфрезерували старе асфальтобетонне покриття, влаштували нове двошарове покриття з використанням високомодифікованих асфальтобетонних сумішей: вирівнюючий шар крупнозернистого асфальтобетону товщиною 10 см та верхній шар щебнево-мастикового асфальтобетону (ЩМА-20) товщиною 5 см.

В Україні розпочалась реалізація пілотного проекту з впровадження системи автоматичного зважування під час руху Weight-in-Motion (WiM). Перші два зважувальні пункти системи (WiM1 та WiM2) запрацюють на автомобільній дорозі М-06 Київ-Чоп. WIM 1 встановлять на км 24+100 , WIM 2 буде знаходитись на км 54+285 траси М-06.
«Автомагістраль-Південь» є учасником цього міжнародного проекту. Ми виконуємо всі дорожні роботи за контрактом. Зокрема, наші спеціалісти мають відфрезерувати старе асфальтобетонне покриття та влаштувати новий шар зі щебнево-мастичної асфальтобетонної суміші на ділянках, де будуть встановлені датчики вагового контролю. Наразі наші спеціалісти вжили заходи щодо забезпечення тимчасової схеми організації дорожнього руху (погодженої поліцією), відфрезерували старе покриття та вже почали влаштовувати верхній шар асфальтобетонного покриття на ділянці, де буде розміщено WiM. Верхній шар покриття із щебенево-мастикового асфальтобетону передбачено влаштовувати товщиною до 8 см, щоб забезпечити необхідну рівність покриття та якісну роботу датчиків зважування. Адже, згідно COST, датчики повинні бути вмонтовані в однорідний шар дорожнього покриття з високим показником рівності.
Проект Weight-in-Motion – знаковий для України. Система WiM – ефективний інструмент в боротьбі з перевантаженим великогабаритним транспортом. Завдяки вмонтованим в дорожнє покриття датчикам система дозволяє точно визначити вагу вантажівки. Крім вагових датчиків, WiM облаштований іншими інтерактивними модулями. Камери фіксують швидкість, габарити, номерні знаки транспортного засобу. Система дозволяє ідентифікувати перевантажений автомобіль без зупинки руху. Зведена інформація буде передаватися на пристрої інспекторів та фіксуватися в базі даних. Очікується, що в Україні почнуть застосовувати автоматичне оформлення штрафів порушникам вагового режиму. Але цей механізм запрацює лише після внесення змін до чинного законодавства.

Тільки в рамках пілотного проекту передбачено встановлення шести пунктів на головних під’їздах до Києва, зокрема на дорогах М-06, М-03, М-01, М-05 та М-07. Загалом же Державне агентство автомобільних доріг планує встановити понад 200 зважувальних пунктів по всій Україні.

На нашому будівництві нової траси Н-31 «Дніпро-Решетилівка» працює унікальний каткист. Руслану Іващуку 46 років. Понад чверть століття він віддав армії, а три роки тому прийшов до нас в «Автомагістраль-Південь».

Спочатку працював дорожнім робітником, а потім пересів на каток. Дорожньо-будівельна сфера  з сучасною технікою та високими потужностями так захопила нашого нового співробітника, що він почав знімати про це відео.

Іващук фільмував дорожньо-будівельну техніку «в дії», своїх колег і мальовничі пейзажі України з оновленими дорогами. Вечорами монтував з відео невеличкі сюжети – у цьому йому допомагала дружина Олена. Вона професійний тележурналіст, навчила Руслана правильно вибудовувати кадр та монтувати.

Готові сюжети і робочі замальовки надсилав своїм співробітникам. Їм подобалось.

«Я знімав відео, колеги відправляли його своїм батькам, дружинам, дітям – для того, щоб ті побачили, на якій техніці працюють їх близькі», – розповідає Руслан.

Пізніше зробив блог на платформі facebook, оновив відеотехніку й освоїв висококласний монтаж. У цьому починанні його підтримали колеги та бригадир Сергій Анкудінов.

На сторінці «Будні каткиста» Руслан показує, як виглядає будівництво доріг із кабіни катків та вантажівок, зберігає найцікавіші моменти відновлення українських автошляхів майже в режимі онлайн.

Найбільше Руслану подобається робота екскаваторів – каже, що на земляних роботах справжня свобода у зйомках!

Зараз за його сторінкою на facebook стежать понад три сотні людей – активно коментують та лайкають відео. До нього звертаються за унікальним контентом. А прес-служба «Автомагістралі-Південь» домовилась із Русланом про ексклюзивне співробітництво. Чекайте прямих включень із найважливіших дорожніх ремонтів України!

2019 рік для “Автомагістралі-Південь” став роком технічного переоснащення. З кінця серпня на автошляху Н-14 “Олександрівка-Кропивницький-Миколаїв” працює новий бетоноукладач WIRTGEN¹ SP 124. Ми влаштовуємо верхній шар покриття на ділянці км 165- км 172 даної дороги. Новим бетоноукладачем уже влаштовані перші кількасот метрів покриття цементобетонної дороги.
SP124 – це сучасний бетоноукладач, який з’явився у лінійці німецького виробника на початку 2019 року. Наразі це найновіша модель WIRTGEN, що працює в Україні. Бетоноукладач здатен влаштовувати покриття цементобетонної дороги на ширину від 4,5 м до 12 м. А максимальна товщина бетонного шару може досягати 45 см. Наприклад, на автомобільній дорозі другої категорії Н-14 цементобетонне покриття влаштовується відразу по всій ширині дороги. Бетоноукладач за один прохід влаштовує цементобетонний шар шириною 8,5 м та товщиною 26 см.

Ергономічний дизайн робочого місця, ідеальна видимість, інтуїтивна система керування – усе це створює комфортні умови для праці.

Бетоноукладач оснащений двигуном, який відповідає європейським вимогам щодо рівня викидів забруднюючих речовин в атмосферу. Двигун також обладнаний системами, які забезпечують ефективне використання дизельного палива та низький рівень шуму.

Новий WIRTGEN SP 124 має ще одну важливу характеристику — бетоноукладач може застосовуватись при влаштуванні доріг з двоскатним профілем. Така можливість є завдяки тому, що його плита має злам по своїй осі. Компанія свідомо інвестувала в бетоноукладач з такою функцією, адже багато доріг в Україні проектуються саме у двоскатному профілі.

Новий бетоноукладач був придбаний разом із фінішером WIRTGEN ТСМ. Фінішер виконує дві функції: надає відповідну текстуру бетонній суміші та розподіляє на її поверхні спеціальну плівкоутворюючу рідину. Плівка перешкоджає швидкому випаровуванню води з поверхні та країв влаштованого шару. Рівномірність висихання цементобетонного покриття є запорукою його міцності.

Нагадаємо, торік наша компанія інвестувала в найсучасніший американський комплекс машин Gomaco GP4, до складу якого входять бетоноукладач, система автоматичного занурення арматурних стержнів та фінішер. “Автомагістраль-Південь” стала першою компанією у Східній Європі, яка інвестувала в обладнання такого рівня. Цей комплекс наразі використовується у проекті капітального будівництва злітно-посадкової смуги одеського міжнародного аеропорту.

«Автомагістраль-Південь» завершила перший етап капітального ремонту кілометрової ділянки на проспекті Степана Бандери в Києві в межах виділеного фінансування. У п’ятницю наші співробітники нанесли дорожню розмітку, перенесли контакту мережу тролейбусних ліній, та вже сьогодні буде відкрито проїзд по всім смугам руху в двох напрямках.

Проспект Бандери – транспортна артерія з інтенсивними рухом. Будь які обмеження проїзду завдають клопоту автомобілістам. Ми зробили все для мінімізації цих незручностей. По-перше, під час проведення ремонтних робі, проспект залишався повністю проїзним. Як в напрямку вул. Олени Теліги, так і в напрямку Північного мосту. Була організована тимчасова схема проїзду, яка забезпечувала рух автомобілів двома смугами в кожну сторону.

По-друге, щоб завершити ремонт в найшвидші строки, ми працювали цілодобово. Робота наших спеціалізованих бригад була організована у дві зміни. Роботи в нічний час стали можливими завдяки тому, що обладнали техніку додатковим освітленням. Всі свої столичні проекти, зокрема такі як ремонт вулиці О.Теліги та бульвару Дружби Народів, “Автомагістраль-Південь” намагається реалізувати в максимально стислі терміни.

Менш ніж за два місяці наша команда виконала передбачений обсяг дорожніх робіт, дотримуючись чіткої технологічної послідовності. На цій ділянці, наші спеціалісти відфрезерували старе асфальтобетонне покриття та демонтували бортовий камінь. Була відремонтована стара дощова каналізація. Елементи каналізації, які не відповідали експлуатаційним вимогам, були замінені новими. Фахівці компанії замінили на нові опори освітлення. Після чого були влаштовані нова основа, нижній та середній шари асфальтобетонного покриття та новий бортовий камінь.

У пікові навантаження на об’єкті працювало до 50 одиниць техніки та було задіяно 70 співробітників.

ДОВІДКОВО:
«Автомагістраль-Південь» відремонтує частину проспекту від вул. Олени Теліги до Північного мосту протяжністю 3,831 км. Усі роботи на об’єкті планують завершити до листопада 2020 року. Загальна вартість робіт – 590 млн.
Ми влаштуємо близько 155 тис. м2 нового дорожнього одягу, побудуємо 4 км велодоріжок з кожної сторони руху, встановимо нові опори освітлення.
Крім того, наші спеціалісти влаштують близько 34 тис. м2 тротуарів із фігурних елементів мостіння (ФЕМ) та 7 тис. 600 м2 технічних тротуарів з асфальтобетону, встановлять нове бар’єрне огородження, відремонтують дощову каналізацію, встановлять нову контактну мережу для безпечного та комфортного руху тролейбусів, замінять стару систему засобів організації.

Нещодавно у рамках будівництва траси Н-31 «Дніпро–Царичанка–Кобеляки–Решетилівка» на ділянці км 11- км 12 наші співробітники завершили важливий етап робіт – спорудження металевої гофрованої конструкції (МГК) для водоперепуску в руслі річки Чаплинки. Ця споруда має вражаючі розміри та форми і являє собою чотиривічкову трубу з поперечними січеннями овальної форми з розміром кожного від 3,1 до 5,05 м та довжиною майже 50 м! У дорожній галузі МГК є основною альтернативою залізобетонним конструкціям при будівництві споруд і порівняно з ними має низку вагомих переваг: великий вибір профілів конструкцій, значно менші трудовитрати на будівництво; міцність конструкції; стійкість до зовнішнього впливу; довговічність; висока швидкість будівництва; зручність та економічність транспортування; мінімальні витрати на експлуатацію; відсутність необхідності влаштування фундаментів; низька вартість споруди (витрати на 15–40 відсотків нижче).
Металеву гофровану конструкцію multiplate MP200 69-S виготовила польська компанія «Геокон».
На лінію гофровані труби привезли в розібраному вигляді – тож перед дорожніми будівельниками постало завдання змонтувати чотири 50-метрові водопропускні конструкції. Монтаж труб почали у лютому, він тривав три місяці. Найскладним у процесі будівництва труби було забезпечення можливості виконання робіт безпосередньо у руслі річки. Для цього було організовано постійне відведення води, проведено значний комплекс робіт з будівництва тимчасових під’їзних доріг, майданчика для складування та монтажу збірних елементів МГК та розчищення русла річки на підходах до водоперепускної споруди.
Іще два місяці пішло на завершальні роботи з укріплення конструкції габіонними ящиками -каркасними конструкціями з металевої сітки типу Reno mattress.
ДОВІДКОВО:
«Автомагістраль-Південь» будує нову трасу Н-31 з 2017 року. За два минулі сезони ми побудували 11 км автошляху. Дорога не проходить через населенні пункти і фактично функціонуватиме як європейський автобан. Це значно підвищить безпеку та комфорт дорожнього руху. Траса буде дорогою першої категорії з чотирма смугами для руху, у деяких місцях з розширенням до шести смуг. Сьогодні роботи тривають на шести ділянках з «нульового» по 19 кілометр. Завершити будівництво Н-31 планують до 2022 року. У 2017-2018 роках на нову автотрасу виділили 560 млн грн, а цьогорічні асигнування сягнуть 1,2 млрд грн.

Нещодавно ми придбали перевантажувач VÖGELE PowerFeeder MT 3000-2 Offset та асфальтоукладач VÖGELE SUPER 2100-3. Із 17 серпня нове обладнання працює «в тандемі» на будівництві дороги першої категорії Н-31 «Дніпро–Царичанка–Кобеляки–Решетилівка». Перші кілометри шару асфальтобетонного покриття, зроблені новою технікою, вже з’явились на ділянці 12 км – 14 км. Наразі наша компанія влаштовує на цій ділянці нижній шар крупнозернистого асфальтобетону.
Відзначимо, що одночасне використання перевантажувача та асфальтоукладача дає гарні результати. Перевантажувач забезпечує безперервність укладання асфальтобетону. Завдяки цьому ми уникаємо зупинок, пов’язаних із перевантаженням асфальтобетонної суміші з самоскида у бункер асфальтоукладача. При застосуванні безперервного процесу не виникає зайвих поперечних стиків на покритті.
Про придбаний перевантажувач ми писали раніше. Зараз хотіли би більше розповісти про новий асфальтоукладач VÖGELE SUPER 2100-3 із виглажуючою плитою.
Цей сучасний асфальтоукладач дозволяє влаштовувати дорожнє покриття одразу на всю ширину до 13 м без поздовжнього технологічного стику. Тобто, дорога першої категорії може бути побудована без стиків, розривів та швів. Така технологія збільшує термін експлуатації автошляху. Зокрема, забезпечує однаковий поперечний похил по всій ширині покриття та кращу рівність дорожнього полотна. Різниця помітна «неозброєним оком»! Також на покритті, влаштованому новим асфальтоукладачем, не спостерігається ні температурної, ані фракційної сегрегації.
VÖGELE SUPER 2100-3 здатен укладати до 1100 т суміші за годину. Товщина шару асфальтобетону може досягати 40 см. Він обладнаний потужним, але економічним дизельним двигуном з системою, яка знижує рівень шуму. Відстань між перевантажувачем та асфальтоукладачем регулюється автоматикою, яка орієнтується на дані лазерних датчиків.
Нагадаємо, що з 1 вересня в Україні починають діяти зміни до Державних будівельних норм (ДБН), згідно з якими при укладанні асфальтобетонних сумішей при будівництві автомобільних доріг І категорії обов’язково застосовувати перевантажувач. Проте на будівництві траси Н-31 ми почали використання сучасного перевантажувача VÖGELE PowerFeeder MT 3000-2 Offset іще до початку дії нових ДБН. Робота перевантажувача в парі з сучасним асфальтоукладачем дозволить досягнути нових висот якості у будівництві доріг.

«Автомагістраль-Південь» завершила важливий етап поточного ремонту траси Р-51 «Мерефа-Лозова-Павлоград» – влаштування вирівнюючого шару. Цією автодорогою ми з’єднуємо Харків з другим за величиною містом області – Лозовою.

До початку ремонту дорога від обласного центру до Лозової була майже непроїзна. Тепер велике місто буде з’єднане з Харковом комфортною та якісною дорогою. Наскільки важливим є цей автошлях, доводять і цифри. Дослідження показують, що транспортний потік на трасі може досягати 20 тис. автомобілів на добу. Цей же автошлях веде і до іншого великого міста Харківщини – Мерефи, яке входить до так званого Харківського промислового поясу.

Ми ремонтуємо трасу Р-51 на окремих ділянках на км 0+000 до км 131+189. Загальна протяжність наших робіт становила 75 кілометрів. Основа дороги була посилена шаром зі щебенево-піщаної суміші, обробленої цементом. На 13-кілометровому відрізку дороги, де стару основу становили бетонні плити, були проведені роботи з посилення плит армуючим синтетичним матеріалом, який запобігатиме утворенню відображених тріщин в стиках між бетоном. На відновленій основі дороги спеціалісти «Автомагістраль-Південь» влаштували вирівнюючий шар асфальтобетону, середня товщина якого складає 10 см.

Наша команда виконує роботи з випередженням графіку. Це стало можливим завдяки злагодженій роботі всіх структурних підрозділів нашої компанії та використанню сучасного обладнання. Для пришвидшення темпів ми у цьому році змонтували та ввели в експлуатацію ґрунтозмішувальну установку в Первомайську. На цій установці була виготовлена ЩПС для дороги Р-51. Крім того, стабільна робота нашого асфальтобетонного заводу в Дергачах забезпечила об’єкти якісною АБС.

Найближчим часом будуть проводитись роботи з улаштування верхнього шару зі щебнево-мастичного асфальтобетону на 10 кілометрах автошляху. Наразі здійснюється укріплення узбіч, проводяться роботи з підготовки майданчика під габаритно-ваговий автомобільний комплекс. Застосування вагових комплексів має перешкодити руйнації дороги, адже почне діяти жорсткий контроль за рухом перевантаженого великогабаритного транспорту.