Новини

Сьогодні в Міністерстві інфраструктури відбулася зустріч нового міністра Владислава Криклія з керівниками дорожньо-будівельних компаній, у якій узяв участь генеральний директор “Автомагістралі-Південь” Микола Тимофеєв.
У межах нового формату – щоквартального дня підрядника – очільники міністерства та «Укравтодору» обговорили із представниками галузі найважливіші питання, які турбують бізнес. Перелік тем формували самі підрядники, тож діалог вийшов справді продуктивним.
Гендиректор “Автомагістралі-Південь” та член правління Національної асоціації дорожників України Микола Тимофеєв акцентував увагу на питаннях, на вирішення яких уже не перший рік чекають українські дорожники.
Зокрема, Тимофеєв наголосив на необхідності підтримати українські компанії, які мають бажання конкурувати за великі проєкти, що фінансуються за кошти міжнародних фінансових організацій. Наразі національні підрядники такої можливості фактично позбавлені внаслідок занадто жорстких кваліфікаційних вимог, виписаних під закордонні компанії. Ба більше, дуже часто в Україні працюють підрядники із країн, які не допускають українських дорожників на свій ринок!
“Потрібні преференції для українських компаній, особливо на тендерах, які проводять і фінансують МФО. Також має бути принцип дзеркальності для тих іноземних компаній, які планують брати участь у тендерах в Україні”, – зазначив Микола Тимофеєв.
Він додав, що захищати власного підрядника – це європейська практика. Крім того, задля збереження робочої сили в Україні для іноземних компаній має діяти квотування: 60% їхніх співробітників повинні бути громадянами України.
За словами Миколи Тимофеєва, галузь також вкрай потребує реформи системи держзакупівель у частині удосконалення процедури оскарження кваліфікаційних умов або результатів тендеру. Значна кількість стратегічно важливих для країни проєктів нині навмисно блокується або відтерміновується компаніями з сумнівною репутацією.
У розвинутих країнах ціна не є єдиним критерієм, за яким обирають переможця конкурсу на ремонт чи будівництво автотрас. Дешевше не означає краще. Більш важливим є гарантія якості робіт та відповідальність підрядника. Тому Україна, на думку генерального директора «Автомагістралі-Південь», має розробити і стандарти нецінових критеріїв, за якими будуть оцінюватись учасники закупівель. Зокрема, параметр аналогічного досвіду роботи. Микола Тимофеєв уважає, що ці критерії необхідно посилити відповідними підзаконними актами.
Окремої уваги, за переконанням Миколи Тимофеєва, потребує реформа системи ціноутворення робіт. У цьому з бізнесом повністю погоджується і міністерство: нинішня система застаріла і лише гальмує реалізацію проектів. Заступник профільного міністра Наталія Форсюк запропонувала створити спеціальну робочу групу, яка зможе надати свої пропозиції щодо змін у ціноутворенні.
«Я бачу дуже багато зацікавлених у ціноутворенні. Пропоную зробити робочу групу за участю професійних кадрів, які вміють розробляти нормативні акти», – зазначила Наталія Форсюк.
Окрім того, новопризначена заступниця міністра ініціювала створення ще двох таких груп. Перша займатиметься неціновими критеріями, антидемпінговими заходами. А друга – інноваціями в дорожньому будівництві. Робочі групи почнуть формувати вже цього тижня.
У свою чергу, Микола Тимофеєв відзначив успішний початок діалогу з новим керівництвом МІУ.
“Нарешті за багато років я побачив конструктивно проведену зустріч не для іміджу міністерства, а задля роботи. Я відчуваю бажання провести не косметичні, а революційні реформи галузі. У цьому ми підтримуємо нову команду”, – наголосив він.
Як зазначив міністр інфраструктури Владислав Криклій, прикладні зустрічі з підрядниками відбуватимуться щокварталу. За підсумками ключових дискусії міністерство та представники бізнесу створюватимуть робочі групи, напрацювання яких будуть впроваджені у закони та інші офіційні документи міністерства.

“Автомагістраль-Південь” повністю відремонтує одну з центральних вулиць у місті Шостка Сумської області до кінця 2019 року. Наші спеціалісти вже розпочали завершальні роботи з капітального ремонту останньої частини вулиці Воронезька на ділянці км 1 +200 – км 2 +300.

У першій половині 2019 року ми відремонтували 1200 м цієї дороги, починаючи від “нульвого” кілометру. Завдяки виділеному додатковому фінансуванню ремонт продовжиться, і вулиця Воронезька буде відремонтована від центру до межі міста.

Наразі тривають роботи з фрезерування старого покриття. На ділянках зі значними руйнуваннями буде влаштовано нову основу дороги з щебенево-піщаної суміші. Надалі буде влаштовано вирівнюючий шар покриття з модифікованого крупнозернистого асфальтобетону товщиною 10 см, а також верхній шар покриття зі щебенево-мастикового асфальтобетону товщиною 5 см.

Невід’ємною частиною цього проекту є кільцеве перехрестя, яке “Автомагістраль-Південь” відновила ще на першому етапі ремонту.
Розв’язка кільцевого руху знаходиться у самому центрі Шостки і має шість з’їздів. Власне на цьому перехресті сходяться майже усі головні вулиці міста, включаючи Воронезьку. Розв’язка влаштована відповідно до всіх сучасних вимог та підходів щодо будівництва аналогічних об’єктів. Зокрема, перехрестя має так званий “фартух вантажівки” – укріплену смугу навколо центрального острівця розв’язки кільцевого типу. Ця смуга зроблена на декілька сантиметрів вищою від рівня дорожнього покриття і призначена для безпечного проїзду та зручного розвороту навколо центрального острівця кільцевої розв’язки великогабаритних вантажних автомобілів.

Дорожня розмітка на перехресті та пішохідних переходах виконана холодним пластиком. Така розмітка має підвищену зносостійкість, візуально краще сприймається як водіями, так і пішоходами. Розв’язка також облаштована острівцями безпеки. Пішохідні переходи на перехресті та вздовж вулиці Воронезької облаштовані металевою пішохідною огорожею і тактильною плиткою для людей з обмеженими можливостями.

Відтак уже до кінця поточного року місто Шостка отримає повністю оновлену за європейським форматом одну із основних вулиць разом із центральною кільцевою розв’язкою.

«Автомагістраль-Південь» розпочала другий етап ремонту автомобільної дороги Р-51 «Мерефа-Лозова-Павлоград».
Нещодавно ми звітували про завершення робіт на об’єкті в нижніх шарах дорожнього покриття. Наразі після погодження додаткового фінансування ми продовжили роботи, які передбачають укладання верхнього шару покриття на відрізку від Мерефи до Лозової. До кінця 2019 року на окремих ділянках Р-51 загальною довжиною понад 60 км наші фахівці влаштують верхній шар покриття зі щебенево-мастикового асфальтобетону. Отже, на відрізку від Мерефи до Лозової відновлення дорожнього покриття буде виконано в повному обсязі.
Додаткове фінансування передбачає і повне відновлення ділянки Р-51 від Лозової до кордону з Дніпропетровською областю. Цього року за короткий проміжок часу наша компанія відновила покриття від Мерефи до Лозової та на невеликій ділянці від Лозової до села Нова Іванівка. Проте інша 11-кілометрова ділянка за Лозовою залишалась в аварійному стані, що викликало критичні зауваження та незадоволення автомобілістів. Наша компанія відремонтує цю ділянку до кінця 2019-го. Зокрема, вже розпочались роботи з фрезерування зруйнованої ділянки та стабілізації земляного полотна. Потім буде влаштовано нову посилену основу дороги зі щебенево-піщаної суміші, обробленої цементом, та вирівнюючий шар покриття з модифікованого крупнозернистого асфальтобетону. Також виконаємо комплекс робіт зі влаштування та укріплення узбіч.
Таким чином, основні ремонтні роботи на трасі Р-51 будуть завершені. До кінця року Харківщина отримає оновлену дорогу регіонального значення від обласного центру до кордону з Дніпропетровською областю.

Абу-Дабі не дарма обрано місцем проведення Всесвітнього дорожнього конгресу. Інфраструктурні об’єкти в ОАЕ з точки зору проектування та організації процесу можна назвати зразковими.
Делегація «Автомагістралі-Південь» узяла участь у технічному візиті на один зі споруджуваних об’єктів інфраструктури Абу-Дабі.

Столиця ОАЕ зростає і розширюється, з’являються нові мікрорайони. Але перший етап розвитку району – це завжди проектування та організація дорожньо-інфраструктурної мережі! Спочатку транспортна інфраструктура, а потім – промислове та цивільне будівництво!

Район, який відвідала наша делегація, особливий: у ньому розташований мангровий ліс. Тому новий мікрорайон проектують з урахуванням екологічного чинника, із максимально дбайливим ставленням до лісу.
Усього проект включає дороги протяжністю 11 км із 5 мостами через головний навігаційний канал та арочною спорудою довжиною 2,5 км над мангровими заростями. Термін реалізації – 3 роки, вартість – понад 400 млн доларів.

Що особливо вражає і викликає захоплення:
– контракти з підрядниками уряд Абу-Дабі укладає за принципом design & build, тобто, підрядник і проектує, і будує. Іншими словами, проект спочатку проектують так, щоби при його реалізації не виникало проблем і він міг бути реалізований саме у тому вигляді, у якому його задумали;
– при проектуванні відсутні типові рішення.

Проект розробляють із тим, щоби 2030 року можна було реконструювати мікрорайон і розширити його удвічі з відповідним збільшенням пропускної можливості доріг;
– при узгодженні проекту ключовим для замовника була не вартість, а гарантія мінімального впливу на навколишнє середовище. Як компенсацію за одне зрубане мангрове дерево підрядник у зазначеному місці зобов’язаний висадити два, тому він зацікавлений у мінімальній шкоді лісовим насадженням;
– щоб інфраструктурна мережа була організована максимально ефективно, а шкода природі – зведена до мінімуму, проектують велику кількість штучних споруд (мости, шляхопроводи та естакади). Це призводить до подорожчання проекту, але в Абу-Дабі на першому місці – якість та комфорт;
– виробництво організовано так, щоби звести до мінімуму логістику великих конструкцій: виготовлення всіх збірних залізобетонних елементів організовано безпосередньо на місці;
– підрядник реалізує проект у справді екстремальних умовах (температура повітря перевищує +40 градусів, постійно трапляються піщані бурі), частину робіт виконують безпосередньо на воді.
Важливо також відзначити, що Об’єднані Арабські Емірати не віддали проект закордонному підряднику. Реалізує його консорціум місцевих та італійських компаній.
Безумовно, складно порівняти фінансові можливості України та Об’єднаних Арабських Еміратів. Такі дорогі проекти для нас поки рідкість. Однак із точки зору підходів до проектування та організації управління інфраструктурними проектами наша країна може багато запозичити в Абу-Дабі.

Делегація нашої компанії бере участь в Abu Dhabi World Road Congress – провідній світовій платформі для презентації результатів досліджень у галузі технологій, пов’язаних із будівництвом дорожніх інфраструктурних об’єктів. Захід також є ще й дискусійною платформою і майданчиком для тренінгів та навчання. Гасло конгресу – «Поєднуючи культури, включаючи економіки».
26-й Всесвітній дорожній конгрес проходить під патронатом принца-наслідника Абу-Дабі шейха Хамеда бен Заїда Аль Нахайяна. На конгресі понад 4000 делегатів представляють близько 120 країн, його відвідали 40 міністрів інфраструктури. Організатор конгресу – Всесвітня дорожня асоціація (PIARC). Як зазначив її президент Клод Ван Рутен, дорожня інфраструктура в усьому світі зіштовхується з новими викликами. Аби відповісти на них, дорожні компанії повинні мати доступ до нових технологій та обмінюватися кращими практиками. На його думку, регулярні особисті зустрічі лідерів світової дорожньої індустрії, представників дослідницьких центрів і державних органів є найкращим способом обміну ідеями.
За словами генерального директора «Автомагістралі-Південь» Миколи Тимофеєва, Всесвітній дорожній конгрес в Абу-Дабі захоплює масштабом, кількістю інформації, різноманітністю робочих сесій і, безумовно, рівнем організації.

Провідні спеціалісти «Автомагістралі-Південь» взяли участь у технічному тренінгу в Німеччині, що проводився всесвітньо відомою компанією HUESKER Synthetic GmbH, яка спеціалізується на виробництві геосинтетичних матеріалів, розробці та впровадженні відповідних технологій. В ході тренінгу наші спеціалісти побували на виробництві геосинтетичних матеріалів та ознайомились з передовими технологіями їхнього використання при виконанні робіт.

Для цього було організовано виїзд на об’єкт будівництва залізної дороги на ділянках зі складними інженерно-геологічними умовами, яка веде до порту Північного моря в обхід невеличкого німецького містечка Занде. Там було продемонстровано використання унікальних технологій та геосинтетичних матеріалів для влаштування земляного полотна на слабкій ґрунтовій основі.
Для даних цілей проектом передбачено використання високоміцних геооболонок Ringtrac, що застосовуються для влаштування вертикальних піщаних паль, які слугують в якості системи укріплення основи насипів на дуже слабких ґрунтах.
Технологія робіт передбачає використання спеціального обладнання для занурення на всю глибину слабкого ґрунту обсадних труб, в які поміщають геооболонки та заповнюють їх незв’язним мінеральним матеріалом (пісок, щебінь). Таким чином утворюють пальове поле з рівновіддаленими один від одного палями, які забезпечують систематичну передачу навантажень від влаштованого земляного полотна в несучі шари ґрунтової основи.
Геооболонки Ringtrac також працюють в якості вертикальних геодрен, что значно пришвидшує процес консолідації ґрунтів. Завдяки чому осідання відбувається не на стадії експлуатації, а на стадії будівництва.
Дана технологія в більшості випадків є найбільш швидким та рентабельним методом забезпечення стійкості та несучої здатності при будівництві земляного полотна на слабкій ґрунтовій основі (торфах, перезволожених ґрунтах тощо).
Яскравими прикладами того є використання геооболонок Ringtrac в Німеччині при розширенні заводу DASA Airbus в Гамбурзі-Фінкенвердері безпосередньо в руслі річки Ельба, в Польщі при будівництві автобану А2 поблизу м. Джорданово (найдовші піщані палі до 30 м), в Турції при влаштуванні підводного фундаменту (на глибині до 7 м!!!) для 20-метрового насипу в сейсмонебезпечному регіоні.

Беззаперечно, що також і в Україні дана технологія та матеріали будуть цікавими для застосування при новому будівництві та реконструкції дорожньо-транспортної мережі.

“Автомагістраль-Південь” розпочинає важливий етап робіт на трасі Н-31 «Дніпро–Решетилівка» – будівництво транспортної розв’язки кільцевого типу на «нульовому» кілометрі автошляху. Кругове перехрестя буде влаштовано на місці існуючого пересічення основної дороги з дорогою в напрямку до міста Кам’янське та смт. Петриківки. Дана розв’язка має дуже велике значення. По-перше, влаштування цієї розв’язки стане “логічною крапкою” початкового етапу будівництва нової дороги. Адже до кінця 2019 року заплановане введення в експлуатацію та відкриття руху на перших 11 км новозбудованої дороги, що забезпечить об’їзд для транзитного транспорту населеного пункту Лобойківка. По-друге, організація кільцевого руху саме на цьому перехресті значно підвищить безпеку руху, адже дана ділянка наразі є місцем концентрації ДТП, на якій лише минулоріч відбулося кілька трагічних та резонансних дорожніх аварій.

На даний час наші фахівці вже влаштували тимчасові об’їздні дороги для забезпечення руху транспорту на період будівництва розв’язки та приступили до фрезерування старого покриття на перехрещенні доріг. Весь комплекс основних робіт на транспортній розв’язці заплановано виконати до середини листопада.

Також паралельно організовано виконання робіт на інших ділянках будівництва траси Н-31. На ділянках від 11 до 19 км наші окремі бригади виконують відсипку земляного полотна, влаштування шарів основи дорожнього одягу, влаштування штучних споруд із металевих гофрованих конструкцій (МГК).

В поточному році на даній ділянці, окрім повного завершення вказаних робіт, також заплановано влаштування 5 км нижніх шарів асфальтобетонного покриття.

Загалом на об’єкті будівництва для виконання робіт залучено понад 150 од. дорожньо-будівельної техніки та понад 220 працівників.

ДОВІДКОВО:

Нова траса Н-31 по території Дніпропетровської області буде дорогою першої категорії загальною протяжністю 57 км з чотирма смугами для руху, у деяких місцях з розширенням до шести смуг. Дорога не проходить через населенні пункти і фактично функціонуватиме як європейський автобан. Завершити будівництво Н-31 планують до 2022 року. У 2017-2018 роках на нову автотрасу виділили 560 млн. грн., а цьогорічні асигнування сягнуть 1,2 млрд. грн.

“Автомагістраль-Південь” будує не лише дороги національного значення, але й місцевого рівня. В Сокальському районі на Львівщині завершено поточний ремонт окремих ділянок на двох автомобільних дорогах місцевого значення: Червоноград – Перетоки (О141604) та Сокаль–Червоноград–Жвирка (С141655).

Замовником робіт виступає Департамент дорожнього господарства, транспорту та зв’язку Львівської ОДА. Ремонт здійснюється за рахунок коштів Державного дорожнього фонду.

Дорога О141604 ремонтувалась у межах населеного пункту с.Перетоки. У межах виділеного фінансування відремонтовано приблизно 700 метрів автошляху. Тут проведено роботи з регенерації старого покриття, влаштування нової основи зі ЩПС товщиною 10 см та вирівнюючий шар дорожнього покриття з дрібнозернистого асфальтобетону товщиною 6 см, а також на відремонтованій ділянці виконано укріплення узбіч щебенево-піщаною сумішшю.

На дорозі С141655 Сокаль–Червоноград–Жвирка проведено ремонт ділянки км 0+428 – км 1+202. Наші фахівці здійснили фрезерування старого покриття, влаштували нову основу дороги зі ЩПС товщиною 10 см та вирівнюючий шар покриття з дрібнозернистого асфальтобетону товщиною 6 см.

“Автомагістраль-Південь” завершує основний комплекс запланованих робіт із реконструкції вул. Академіка Туполєва у Києві. Згідно з планом фінансування та графіку виконання робіт на 2019 рік, ми в повному обсязі провели розширення проїзної частини та влаштували дорожній одяг на рівні середнього шару асфальтобетонного покриття на всій протяжності ділянки.

Для належної організації дорожнього руху на ділянці незавершеного ремонту влаштовано тимчасову дорожню розмітку. Також цьогоріч буде встановлено пішохідне огородження та нові дорожні знаки.
Укладання верхнього шару покриття на основному проїзді заплановано в наступному році. Наразі наші бригади сконцентровані на влаштуванні асфальтобетонного покриття на примиканнях міжквартальних заїздів та велодоріжці, а також влаштуванні тротуарів із фігурних елементів мощення (ФЕМ).

На окрему увагу заслуговує творчий підхід до роботи наших спеціалістів, які, окрім звичного влаштування покриття із тротуарної плитки, майстерно створили два великих панно з національним візерунком. Одна “вишиванка” 9,2 на 10 метрів, інший орнамент значно більший – 12,4 на 25 метрів. Тож окрім задоволення комфортним та безпечним дорожнім рухом на відремонтованій ділянці, кияни та гості міста зможуть отримати додатково візуальну насолоду від результату нашої роботи.

Нагадаємо, загалом наша ділянка на вул. Академіка Туполєва складає майже 3,2 км – від проспекту Перемоги до вул. Стеценка (включно з кільцем на вул. Стеценка). Реконструкцію столичного автошляху ми розпочали в жовтні 2018 року.

«Автомагістраль-Південь» достроково завершила основний комплекс робіт з відновлення 48 км траси Н-08 «Запоріжжя-Маріуполь».
Фінальний шар покриття із щебенево-мастикового асфальтобетону влаштовано на всій протяжності трьох ділянок: на десятикілометровій ділянці поблизу міста Оріхів, відрізку у 20,8 км біля міста Пологи та поряд із смт. Розівка на 16,8 км.

За короткий період в два місяці наші працівники уклали понад 175 тис. т асфальтобетонних сумішей. Завчасне виконання робіт з випередженням планового графіку було забезпечено завдяки мобілізації значної кількості співробітників (450 осіб) і техніки (250 одиниць), організації цілодобового режиму їхньої роботи разом із високотехнологічним та високопродуктивним обладнанням компанії, що розміщене у цьому регіоні.

Наразі на трасі роботи тривають – дорожні будівельники виконують асфальтування з’їздів. Окремі бригади паралельно займаються облаштуванням узбіч, встановлюють дорожні знаки, бар’єрне огородження та наносять дорожню розмітку. До 10 жовтня, як і очікувалось, ми завершимо всі роботи на «дорозі життя».

ДОВІДКОВО:
У середині липня відбулась нарада за участю Президента України та дорожніх підрядних організацій. Володимир Зеленський поставив завдання пришвидшити відновлення стратегічно важливої траси Н-08. За підсумками наради ми отримали завдання додатково відновити майже 48 км. Термін виконання – до 10 жовтня 2019 року.

У 2020 році уряд планує збільшити майже на 40% фінансування на ремонт та розбудову доріг. Але за рахунок цього ми не вирішимо проблему поганих доріг в Україні. Потрібна реформа галузі.

«Автомагістраль-Південь» активними темпами влаштовує верхній шар зі щебенево-мастикового асфальтобетону (ЩМА) на трасі Н-11 «Дніпро-Кривий Ріг-Миколаїв» у Дніпропетровській області. Уже виконано 8 км фінального дорожнього покриття. Щоби якнайшвидше завершити всі ремонтні роботи, наші команди працюють у дві зміни.
Ремонт траси км 53+000 – км 137+424 передбачений окремими ділянками й наразі триває на двох відрізках. Усі роботи відбуваються паралельно, що також пришвидшує темпи поточного ремонту. На км 125+400 – км 137+424 наші асфальтні бригади якраз влаштовують верхній шар.
На ділянці км 107+000 — км 114+000 продовжується фрезерування старого покриття, влаштування посиленої основи зі фрезерованої суміші, обробленої в’яжучим (СФОВ). У нічну зміну тут влаштовують вирівнюючий шар дорожнього одягу.
На національній трасі задіяно близько 150 працівників, які складають чотири окремі спеціалізовані ланки для одночасного виконання ремонтних робіт. Що стосується техніки, то на об’єкті працює п’ять асфальтоукладачів, суміші підвозять понад 70 автосамоскидів. Загалом для виконання робіт задіяно понад 100 одиниць спецтехніки.
Основний комплекс робіт на автодорозі Н-11 ми плануємо завершити до кінця жовтня. Загалом буде відремонтовано 43 км дорожнього покриття.

На Одещині «Автомагістраль-Південь» розпочала поточний середній ремонт місцевої дороги С160507 «КСП «Чорноморське»-Дачне-Холодна Балка», яка проходить через село Холодна Балка та веде до державного санаторію «Хаджибей». У закладі лікуються діти з порушенням опорно-рухової системи та іншими хворобами.
Багато років дорога знаходилась в аварійному стані, і це було великою проблемою як для місцевих мешканців, так і для відвідувачів і пацієнтів санаторію. До кінця цьогорічного дорожньо-будівельного сезону ми відремонтуємо автошлях на ділянці км 5+375 – км 7+960.
Наші бригади вже завершили фрезерування і виконали поширення дороги на окремих ділянках. На понад одному кілометрі дороги ми влаштували нижній шар покриття із крупнозернистого асфальтобетону товщиною 8 см і почали влаштовувати верхній шар покриття із дрібнозернистого асфальтобетону товщиною 5 см.
На ділянці наразі працюють понад 20 співробітників «Автомагістралі-Південь» та 15 одиниць дорожньо-будівельної техніки.

У суботу 21 вересня сотні спортсменів пробігли трасою здоров’я в Одесі під час Другого благодійного забігу, організованого Міжнародним фондом «Лучики счастья».

«Автомагістраль-Південь» виступила одним зі спонсорів заходу, а наша спортивна команда взяла участь у забігах на дистанції 2, 5 та 10 кілометрів. До змагань долучилися й діти. Наймолодшим учасникам потрібно було пробігти дистанцію 1 км.

Організатори забігу мають шляхетну мету – зібрати кошти на обладнання інфузомат для Одеської обласної дитячої клінічної лікарні. Інфузійна система забезпечить високоточне введення медичних препаратів дітям із вродженими вадами серця. Щоби придбати та встановити таке обладнання в дитячій лікарні, потрібно 500 тисяч грн. Наша компанія також зробила грошовий внесок, тому сподіваємось, що нове медичне обладнання невдовзі допомагатиме рятувати дитячі життя.
Одесити активно підтримали захід. Загалом зареєструвалися понад 400 учасників, тому здобути перемогу було нелегко. Наша спортивна команда виступила гідно. Зокрема, начальник відділу кадрів Ольга Петровська посіла 3-тє місце у забігу на дистанції 2 км.

Спеціальні призи від «Автомагістралі-Південь» отримали переможці забігів на всіх дистанціях, а також школярі зі школи-інтернату для дітей із вадами слуху, які пробігли дитячу дистанцію.

Більшість автошляхів місцевого значення в Україні не ремонтувались десятиліттями. Але ж якісні дороги, що з’єднують районні центри не менш потрібні ніж швидкісні магістралі міжнародного чи національного рівня.

“Автомагістраль-Південь” реалізує два проекти з ремонту доріг місцевого значення у Донецькій області. Замовником робіт є Департамент розвитку базових галузей промисловості Донецької ОДА. Це вже не перший наш досвід ремонту доріг місцевого значення в цьому регіоні. У 2018 р. ми відремонтували а/д С050949 Селидове – Гірник – Максимільянівка на ділянці км 0+000 – км 5+000 та а/д С051135 Цукурине-Новоселидівка-Курахове на ділянці км 6+000-км 13+300.
У серпні цього року наша компанія розпочала поточний середній ремонт дороги місцевого значення О0523 Костянтинівка-Дружківка на ділянці км 6+350 – км 10+600. Наразі дві третини дороги вже завершені в повному конструктиві – влаштовано вирівнюючий шар покриття з крупнозернистого асфальтобетону товщиною 10 см та верхній шар з дрібнозернистого асфальтобетону товщиною 5 см.
В середині вересня був підписаний ще один договір на поточний ремонт дороги O0544 Мирноград-Гродівка (ділянка км 11+894 – км 15+394). На даному об’єкті нами вже розпочато фрезерування старого дорожнього покриття. Після чого будуть розпочаті роботи з влаштування посиленої дорожньої основи зі СФОВ (суміш фрезерована, оброблена в’яжучим) товщиною 14 см. СФОВ – це суміш матеріалу, отриманого від фрезерування старого покриття та нової щебенево-піщаної суміші, яка готується за допомогою спеціальної змішувальної установки, шляхом перемішування з додаванням цементу та бітумної емульсії. Головними перевагами вказаної технології є те, що змішувальна установка, за рахунок точного дозування всіх компонентів, забезпечує однорідність та високу якість приготування укріпленої суміші, а також – зниження вартості робіт завдяки зменшенню потреби нового щебеневого матеріалу в складі суміші при використанні відфрезерованого матеріалу.
На посиленій основі буде влаштовано двошарове покриття: вирівнюючий шар з крупнозернистого асфальтобетону товщиною 10 см та верхній шар з дрібнозернистого асфальтобетону товщиною 5 см. Окрім відновлення дорожнього покриття також заплановано виконання робіт з укріплення узбіч, облаштування з’їздів, автобусних зупинок, встановлення дорожніх знаків та бар’єрного огородження, нанесення дорожньої розмітки.