Новини

Цьогоріч завершуємо наш великий проєкт з відновлення траси Н-26 «Чугуїв-Мілове» у Харківській області, який розпочали 2016 року.

Цей об`єкт зв`язує Луганську область із Харківщиною, дорога проходить районними центрами двох областей. Зокрема, містами Чугуїв, Шевченкове, Куп`янськ та Біловодськ. Наша ділянка ремонту має протяжність 108 км та знаходиться в межах км 2+635 – км 110+735.

За попередні роки ми відновили майже 88 км цієї дороги з частковим влаштуванням верхнього шару покриття.

Тож цього року нам залишилося відремонтувати декілька ділянок загальною протяжністю близько 20 км з «нуля», а на 48 км – влаштувати верхній шар покриття. Зараз роботи проводяться одночасно на декількох ділянках, де виконуємо розпушування покриття, розподілення щебенево-піщаної суміші та влаштування посиленої основи за методом холодного ресайклінгу. Також окремі дорожні бригади займаються влаштуванням водовідвідних лотків та земляними роботами.

Уже наступного тижня заплановано старт асфальтних робіт, які передбачатимуть влаштування вирівнюючого шару з крупнозернистого асфальтобетону.

Наразі на об’єкті задіяно понад 40 одиниць техніки та 60 працівників.

Також інформуємо, що під час виконання робіт рух транспорту організовано по одній половині проїзної частини у реверсному режимі, тому перепрошуємо за тимчасові незручності та звертаємо увагу водіїв на встановлені тимчасові дорожні знаки, необхідність дотримання правил дорожнього руху та вказівок регулювальників.

У західному регіоні новий дорожньо-будівельний сезон «Автомагістраль-Південь» розпочала з ремонту регіональної дороги Р-15 «Ковель–В.Волинський-Червоноград–Жовква».

Наша цьогорічна ділянка км 80+000 — км 89+514 простягається від м. Нововолинська до межі Волинської та Львівської областей.

Новий об’єкт буде логічним завершенням розпочатого нами в 2017 році ремонту дороги на ділянці від Володимир-Волинського до межі з Львівською областю. Тож у травні, коли ми завершимо роботи за цим проєктом, область отримає суцільно відремонтовану ділянку дороги загальною протяжністю майже 37 км.

Загалом цей автошлях поєднує Турійськ, Володимир-Волинський, Нововолинськ із містами Червоноград та Великі Мости Львівської області. Також Р-15 є частиною популярного маршруту до Шацьких озер.

Наразі роботи проводяться відразу кількома спеціалізованими ланками, які виконують фрезерування старого покриття та влаштування нових шарів дорожнього покриття. Дорожній конструктив на всій протяжності ділянки передбачає локальне посилення старого покриття, влаштування 10-сантиметрового шару із щільного крупнозернистого асфальтобетону та верхній шар покриття із щебенево-мастикового асфальтобетону товщиною 5 см.

Проектом також передбачено ремонт мосту через р. Західний Буг, укріплення узбіч, облаштування автобусних зупинок та з’їздів. Завершальним етапом ремонту буде виконання робіт із забезпечення безпеки дорожнього руху: встановлення дорожніх знаків, сигнальних стовпчиків, бар’єрного огородження, а також нанесення дорожньої розмітки.

На об’єкті зараз працює понад 30 одиниць техніки та 40 співробітників «Автомагістралі-Південь».

За програмою великого будівництва-2020 стартував ремонт ділянки траси Н-30 «Василівка-Бердянськ». Цей автошлях пролягає у напрямку Азовського моря і пов’язує Запоріжжя з курортним містом Бердянськ.

Працюємо на км 89+526 – км 112+026. Цей відрізок знаходиться між селами Зеленівка, Юріївка та Підгірне.

Ділянка була у вкрай незадовільному стані: дорога складно проїзна, з напливами і колійністю. Деякі шматки автошляху потрібно об’їжджати по зустрічній смузі.

Ремонтує цей автошлях наша загартована команда, яка відновлювала «президентську» трасу Н-08 «Бориспіль-Дніпро-Запоріжжя». Тож упевнені, що швидко і якісно відновимо довірені нам кілометри дороги.

Зараз фрезеруємо асфальтобетонне покриття. Уже зняли старий дорожній одяг із понад 2 км. Наступного тижня паралельно почнемо влаштовувати нові шари дорожнього одягу. Новий конструктив передбачає влаштування основи з суміші, укріпленої цементом та бітумною емульсією, а також двошарове асфальтобетонне покриття з крупнозернистої АБС та зі щебенево-мастичного асфальтобетону.

Для роботи на об’єкті мобілізовано 23 одиниць техніки та 30 працівників.

Цієї весни завершуємо ремонт ділянки дороги Р-65 “Шостка-Глухів” у Сумській області. Регіональний автошлях важливий для двох областей України, він поєднує місто Новгород-Сіверський Чернігівської області з Сумськими Шосткою та Глуховом.

Старе покриття цієї ділянки було в незадовільному стані: дорожнє покриття в “латках” від ямкового ремонту та значними деформаціями у вигляді просадок та колій на всій протяжності.

На ділянці дороги Р-65 від км 104+156 до км 119+456, яка пролягає між селами Собичеве та Долина, в минулому році ми оновили більше 11 км автошляху. Цьогоріч залишилося відремонтувати 4 кілометри: від 115 до 119 км.

Зараз знімаємо старе асфальтобетонне покриття та вирівнюємо профіль дороги. За декілька днів почнемо влаштовувати посилену дорожню основу із щебенево-піщаної суміші обробленої цементом. Наступний етап — два шари асфальтобетонного покриття.

Для виконання робіт задіяно понад 30 співробітників та 20 одиниць техніки. Ремонтні роботи плануємо завершити до середини квітня.

Роботи проходять без закриття руху транспорту з обмеженням руху на одній половині дороги. Після закінчення укладання шарів дорожнього одягу, ми облаштуємо узбіччя та з’їзди, нанесемо дорожню розмітку та встановимо дорожні знаки.

Кілька днів тому «Укравтодор» повідомив про початок масштабного будівництва доріг. Наразі у нас стартували роботи в шести областях України та в Молдові.
Зокрема, на трасі Н-30 «Василівка-Бердянськ» у Запорізькій області фрезеруємо старе асфальтобетонне покриття.

В Одеській області розпочали відновлення автошляху С-16-24-05 «Білолісся-Росєйка» у курортному Татарбунарському районі.
На Волині ремонтуємо трасу Р-15 «Ковель-Жовква», а на Львівщині дві територіальні дороги: працюємо на Т-14-25 «Миколаїв-Городок-Жовква-Кам’янка-Бузька-Бібрка» та невдовзі розпочнемо роботи на Т-14-02 «Східниця-Пісочна».

У Києві готуємось до повномасштабних робіт на проспекті Бандери, а в області продовжуємо споруджувати майданчики під системи зважування у русі (Weight-in-Motion).

Розпочали ремонт двох сумських об’єктів: доріг Н-07 «Київ-Суми-Юнаківка» та Р-65 «Шостка-Глухів». На Сумщині також монтуємо новий асфальтобетонний завод у смт Степанівка – незабаром він стане до роботи!

У Харківській області продовжуємо ремонт автошляху Н-26 «Чугуїв-Мілове». Проєкт розпочався ще у 2016 році, загальна протяжність ділянки становить понад 100 км. Цьогоріч – фініш! Закінчуємо всю трасу у верхньому шарі.

В Одеському аеропорту, на трасі М3 «Кишинів-Джурджулешти» та на будівництві М-31 «Дніпро- Царичанка-Кобеляки-Решетилівка» роботи фактично і не зупинялися.

Найближчим часом ми більш детально розповімо про об’єкти «Автомагістралі-Південь». Стежте за нашими постами у фейсбуці і підписуйтесь на оновлення!

Другого дня конференції «Автомагістралі-Південь» перейшли від стратегії до тактичних питань.

Менеджмент та партнери компанії знайомили співробітників із технічними та технологічними інноваціями, які запровадили минулого року та плануємо впровадити цьогоріч. Це сучасні технології та матеріали, що використовуються при дорожньому будівництві в Німеччині та США.
Зокрема, обговорили використання перевантажувачів при влаштуванні дорожнього покриття, які з вересня минулого року є обов’язковими для застосування на дорогах першої категорії. Тож знайомимо всіх нових співробітників з цією технікою.
Наш партнер компанія «Асбуд-Україна» представила котки Bomag з системою Asphalt Manager. Ця техніка має автоматичну регульовану змінну амплітуду та вбудовану систему вимірювання температури та ущільнення асфальтобетонної суміші. Саме таким комплектом котків ми оснащуємо наші асфальтоукладачі. Це зовсім нова техніка для наших фахівців. Для того, щоби на 100% використовувати всі її можливості в сезоні-2020, навесні проведемо ще й практичний курс навчання зі спеціалістами компанії Bomag.
Детально ознайомились з геосинтетичними матеріалами для армування асфальтобетонних шарів та укріплення основи для насипу на слабких ґрунтах, а також добавками для покращення характеристик асфальтобетонних сумішей. Розглянули можливості подальшого впровадження цифрових технологій, систем автоматизованого управління технікою та системи Superpave.
На конференцію ми також запросили низку провідних компаній, із якими лише плануємо співпрацю – для того, щоб вони представили свої розробки, а ми проаналізували можливості їх застосування.
Так, американська компанія Gencor Industries презентувала для нас економічне обґрунтування технології використання асфальтобетонної крихти (Recycled asphalt pavement, RAP). У деяких випадках використання RAP дозволяє знизити собівартість виробництва до 40%, що, звісно, дає певну конкурентну перевагу. Проте дана технологія потребує більш детального подальшого аналізу з врахуванням потреби значного переобладнання виробництва та можливості забезпечення необхідної якості відповідно діючим вимогам.
Іще одне питання порядку денного, без якого не можливо було б впровадити жодної з цих технологій – підготовка нових кадрів.
Зокрема, під час конференції генеральний директор «Автомагістралі-Південь» Микола Тимофеєв та директор Барського коледжу транспорту та будівництва Йосип Кібітлевський підписали договір про співпрацю. Тепер ми разом з нашею «кузнею кадрів» запроваджуємо дуальну освіту. Ця схема передбачає теоретичні лекції на базі коледжу, а практику – безпосередньо на наших потужностях і без відриву від навчання.

«Автомагістраль-Південь» зможе брати участь у формуванні тих предметів, які вивчатимуть студенти. Впевнені, що це позитивно вплине на підготовку нових професійних кадрів.

Сьогодні в Одесі розпочалась щорічна конференція “Автомагістралі-Південь”, яка знаменує початок нового дорожньо-будівельного сезону.

Наша компанія – єдина на ринку, хто проводить настільки масштабний корпоративний захід: конференція триватиме чотири дні.

Перший день присвячений стратегії, загальновиробничим питанням, плануванню та оптимізації управлінських процесів. Другого дня розглядатимуться питання підготовки фахівців та впровадження нових технологій. Третій та четвертий дні конференції – це тренінги для менеджменту компанії.

Як зазначив наш генеральний директор Микола Тимофеєв, плани у компанії дуже амбітні: одна тисяча кілометрів доріг, майже три мільйони тонн асфальтобетонних сумішей та збільшення кількості співробітників ще на 500 спеціалістів – до 3,5 тис. Але для компанії дуже важливо не лише збільшити обсяги робіт, але й залишитись лідером галузі.

“Від кожного з нас цього року вимагається максимальна мобілізація. У нас багато нових людей, а буде ще більше. Їх потрібно швидко зробити частиною нашої згуртованої команди. У нас багато нової техніки, яку ми маємо освоїти та використовувати максимально ефективно! У нас дуже багато проєктів, які ми готові продовжувати, та тендерів, за які ми будемо битися. Тому кожен із нас на своєму місці не має права на помилку! Я звертаю увагу: ми маємо бути зосереджені та мобілізовані. Кожна наша помилка буде використана проти нас – загальмує розвиток компанії та ослабить наші позиції. Поточний дорожньо-будівельний рік буде довгим та непростим, проте, я впевнений, успішним для нашої компанії», – заявив Микола Тимофеєв.

Для того, щоб підтвердити та укріпити лідерські позиції, компанія мобілізовує всі ресурси, оптимізує процеси та надаватиме перевагу більш масштабним та складним проєктам.

«Усі структурні підрозділи «Автомагістралі-Південь» зазнають змін. Ми покращимо ключові бізнес-процеси компанії задля того, щоб максимально швидко й якісно працювати над кожним проєктом. Впроваджуємо оптимізацію планування та контроль. Це дозволить покращити комунікацію у підрозділах та між виробничими ланками», – наголосив Тимофеєв.

Посилюється напрям безпеки праці, зокрема, організація дорожнього руху стане більш безпечнішою як для наших працівників, так і водіїв та пішоходів. Суттєво покращиться операційний контроль у лабораторіях – з цього року кожна нова лабораторія отримує систему Superpave.

Компанія підвищила фінансову стабільність, збільшила обсяги обігових коштів, що дозволило взимку закупити значний об’єм інертних матеріалів, якого вистачить на половину всього дорожньо-будівельного сезону. Це дозволило зменшити витрати на 30%. Але це – лише один із прикладів вдосконалення системи закупівель.

Більш ефективними стануть і всі інші складові процесу управління. Покращується система документообігу: ми впроваджуємо оптимізований облік обсягів робіт, посилюємо контроль за використанням матеріально-технічних цінностей та розробляємо власні виробничі норми на основні види робіт та на роботу техніки.

Цьогорічна зима – чи не найтепліша в останньому столітті, але час від часу циклони з хуртовинами накривали різні регіони.
Не стала винятком і Дніпропетровська область, за утримання доріг якої відповідає «Автомагістралі-Південь». Проте наша техніка була наготові та оперативно вийшла на дороги!
У нашому новому сюжеті ви побачите, як прибирають сніг сучасні комбіновані машини з відвалами Rasco, дізнаєтеся про основні складові успішної боротьби зі снігом на дорогах.

https://www.youtube.com/watch?v=oLtcsVS8d_c

Перевантажені фури — найбільш руйнівний фактор для автомобільних доріг. Другий рік поспіль “Автомагістраль-Південь” бере участь у проекті «Зважування автомобілів у русі» (Weight-in-Motion), який допоможе зменшити кількість вантажівок з понаднормовим завантаженням на дорогах столиці.

Минулоріч ми підготували дорожнє полотно для чотирьох таких комплексів.
З початку цього тижня перевлаштовуємо покриття правого проїзду по ходу пікетажу на WIM4 автомобільної дороги Р-03 Північно-східний обхід міста Бориспіль, км 19+543. Після чого наші партнери почнуть монтаж сенсорів зважування в русі. Роботи виконуються без повного перекриття, з почерговим перенаправленням руху одного проїзду на суміжний, згідно з погодженою в поліції схемою організації дорожнього руху на тимчасове положення.

Усі роботи на ділянці займуть до двох тижнів. На об’єкті працюють 20 співробітників компанії та 11 одиниць спецтехніки. Після завершення встановлення WIM4 розпочнемо роботи щодо забезпечення організації руху на тимчасове положення на WIM5 автомобільної дороги державного значення М-05 «Київ-Одеса», км 31+800.
У подальшому на цій ділянці буде перевлаштовано верхній шар покриття та змонтовано сенсори зважування в русі.

Система WiM – ефективний інструмент у боротьбі з перевантаженим великогабаритним транспортом. Завдяки вмонтованим у дорожнє покриття датчикам система дозволяє точно визначити вагу вантажівки. WiM облаштований й іншими інтерактивними модулями. Камери фіксують швидкість, габарити, номерні знаки транспортного засобу. Система дозволяє ідентифікувати перевантажений автомобіль без зупинки руху. Зведена інформація передається на пристрої інспекторів та фіксується у базі даних.

У межах пілотного проекту Укравтодору та ЄБРР, над яким працює “Автомагістраль-Південь” у консорціумі з двома компаніями, навколо Києва буде влаштовано шість пунктів зважування у русі. У подальших планах дорожнього агентства — встановити 200 таких конструкцій по всій Україні.

В Одеському аеропорту запрацював наш велетень-бетоноукладач Gomaco GP4!

Роботи в одеському аеропорту цієї зими йдуть фактично без перерв. Паузу робили лише на новорічні свята. З початку року встановлено майже кілометр спеціального огородження зі сітчастих панелей, обладнаного протипідкопом та козирком з колючою стрічкою, тож невдовзі фотографи-споттери отримають багато нових ракурсів для зйомок!

А останніми днями перейшли на бетонні роботи – проводимо влаштування шару «важкого» бетону на пероні літовища. Фактично перон — частина аеродромних покриттів, призначена для стоянки літаків, а також посадки і висадки пасажирів та вантажів. З перону літаки по руліжним доріжкам РД-С3 і РД-А1 виїжджають на злітно-посадову смугу.

Конструктив перону майже такий же, як і у злітно-посадкової смуги. Загальна площа верхнього шару понад 52 тис. кв. метрів, що співставно з площею семи футбольних полів FIFA. Основа конструктиву складається з шару стабілізації: георешітки, шару з щебенево-піщаної суміші (20 см), піскоцементу (15 см) та шару «пісного» бетону (30 см). Верхній шар покриття – із «важкого» бетону товщиною 40 см. Нижні конструктивні шари були влаштовані минулоріч, залишився верхній шар: враховуючи узбіччя, його укладання завершать до початку літа.
Окрім бетонних робіт, продовжуємо влаштовування огорожі та займаємось плануванням льотних полів, зокрема 130-метрової зеленої зони навколо злітно-посадової смуги. Її споруджують для забезпечення безпеки польотів відповідно до стандартів ICAO. Наприклад, якщо літак викотиться зі смуги, він зможе безпечно зупинитися.

Варто зазначити, що роботи відбуваються в аеропорті, який повноцінно функціонує. Усі співробітники «Автомагістралі-Південь» пройшли спеціальне навчання з аеродромної безпеки й перебувають на постійному радіозв’язку з аеродромно-диспетчерською службою аеропорту впродовж виконання робіт. Про всі маневри нашої техніки відповідальні особи повідомляють авіадиспетчерів, а ті попереджають про наближення літаків та необхідність забезпечити допустимі висотні позначки техніки.

Зміни клімату мають і позитивний бік – «Автомагістраль-Південь» у середині лютого розпочала роботи на столичних об’єктах.

На об’єкті «Капітальний ремонт проспекту Степана Бандери» наразі триває спорудження технічних тротуарів. Уже за тиждень розпочнемо влаштовувати пішохідні тротуари та велодоріжки. Загалом побудуємо 4 км велодоріжок із кожного боку руху, влаштуємо близько 34 тис. м2 тротуарів із покриттям із фігурних елементів мостіння (ФЕМ) та 7 тис. 600 м2 технічних тротуарів.
Основні роботи з капітального ремонту проспекту Степана Бандери стартують у кінці травня, тільки-но у школах пролунає останній дзвоник. Адже тоді трафік на столичних магістралях стає не таким напруженим. Отже, це найбільш оптимальний час для проведення масштабних робіт із частковим перекриттям транспортної артерії.
Загалом проєкт передбачає ремонт ділянки 3,831 км завдовжки. Торік було профінансовано роботи на 1 кілометрі. Цьогоріч повинно бути забезпечено фінансування, яке дозволить повністю завершити об’єкт у верхньому шарі з щебенево-мастичної асфальтобетонної суміші.
Роботи з капітального ремонту проспекту Степана Бандери, за умови належного рівня фінансування, мають бути завершені в повному обсязі до кінця листопада 2020 року.
Крім того, у будівельному сезоні поточного року плануємо завершити ще два великі столичні об’єкти: ділянку реконструкції вул. Академіка Туполєва 3,2 км завдовжки (від проспекту Перемоги до вулиці Стеценка) та трикілометрову ділянку капітального ремонту вулиці Заболотного (від Одеської площі до будинку №156). На автошляхах цих магістральних вулиць необхідно влаштувати верхній шар з асфальтобетонної суміші та забезпечити постійну схему організації дорожнього руху відповідно до проекту. Очікується, що фінальні роботи на цих об’єктах розпочнуться у квітні.

Нові заводи та виробничі бази, понад 150 одиниць нової техніки та значне збільшення чисельності працівників: в офісі «Автомагістралі-Південь» відбулась нарада топ-менеджменту нашої компанії та регіональних керівників, де визначено стратегію на цей рік.

Основні складові плану розвитку «Автомагістраль-Південь-2020»:

1. Значне збільшення парку техніки: цьогорічне поповнення – понад 150 додаткових одиниць дорожньо-будівельної техніки. Варто відзначити три нові потужні асфальтоукладальні комплекси з набором дорожніх котків. Зокрема, ми ВПЕРШЕ В УКРАЇНІ почнемо застосовувати котки з інтелектуальною системою ущільнення Asphalt Manager. Роботи з ущільнення зможуть відбуватись в автоматичному режимі та з 100% якості та ефективності. Компанія закупила вісім таких суперкотків, яких іще не має жоден інший підрядник на українському ринку!

2. Планується оновити асфальтобетонні заводи компанії вітчизняного виробництва, які працюють уже тривалий час. Зокрема, модернізуємо завод у Дніпропетровській області.

3. Окрім оновлення існуючих баз, для розширення та збільшення виробничих потужностей компанії також передбачаються значні інвестиції на придбання нових сучасних високопродуктивних заводів італійського виробника Marini.

4. Рухаємось до автоматизації не лише виробництва, але й усіх виробничих процесів. Переходимо до масового використання gps-технологій та систем автоматизованого управління технікою при виконані дорожньо-будівельних робіт.

5. Суттєво збільшуємо чисельність працівників компанії. Запрошуємо до нашої команди більше сотні інженерно-технічних співробітників. Розширюємо штат механізаторів, водіїв та робітників.

Цьогорічні плани дуже амбітні та беззаперечно вимагають продовження кількісного та якісного зростання компанії!

Цьогорічні зимові погодні умови для дорожників є досить особливими: висока вологість повітря та коливання температур призводять до інтенсивного утворення ямковості на дорогах зі зношеним дорожнім покриттям, погіршуючи ситуацію з безпекою та комфортом дорожнього руху. Тому, окрім ліквідації зимової слизькості, паралельно виникає потреба невідкладно виконати аварійні роботи з ліквідації ямковості.

При цьому в багатьох часто виникає одне й те ж запитання: а хіба дозволяється проводити ремонт дорожнього покриття взимку? Звісно, ремонт покриття краще розпочинати за сприятливих погодних умов. Однак на головних дорогах з інтенсивним і швидкісним рухом та високими вимогами щодо безпеки дорожнього руху зволікання з проведенням ремонтних робіт є неприпустимим. Тому невідкладна ліквідації вибоїн здійснюється навіть за несприятливих погодних умов. Вчасне виконання цих робіт також попереджує подальше утворення більш масштабних руйнувань дорожнього покриття, які потребують значних витрат коштів на їх ліквідацію.

Згідно з діючими нормативними документами, ці роботи відносяться до так званих «аварійних робіт», що передбачають термінове усунення ситуацій, які загрожують безпечному руху транспортних засобів. Загальні вимоги щодо виконання аварійного ямкового ремонту встановлені ВБН В. 2.3-218-542:2007. За ними, відновлене покриття в дефектних місцях у результаті виконаних аварійних робіт з ліквідації ямковості на асфальтобетонному покритті автомобільних доріг у холодний період року за несприятливих погодних умов вважається тимчасовим. За покриттям встановлюється спостереження і відновлюють у сприятливий період року традиційними матеріалами та технологіями при появі перших ознак руйнування чи при недопустимих деформаціях. Також передбачено, що за несприятливих умов в окремих випадках, виходячи з необхідності якнайшвидше забезпечити проїзд та відновлення безпеки руху, допускається виконувати ремонтні роботи за спрощеною технологією без обробки країв та очищення місця дефекту, висушування, підігріву та підґрунтовки. Ущільнення матеріалу дозволяється виконувати колесами автотранспорту, що рухається по дорозі.
За укладеними матеріалами необхідно вести постійні спостереження і в разі необхідності або за покращення погодних умов – провести повторний ремонт за повною технологією.

Важливо також зазначити, що, відповідно до умов договору, наші дорожньо-експлуатаційні підрозділи не можуть самостійно приймати рішення про проведення аварійних робіт та щодо технології їх виконання, а в обов’язковому порядку повинні отримати відповідне погодження та технічне завдання від Замовника. У свою чергу, для забезпечення безпеки дорожнього руху ми організували регулярний моніторинг стану дорожнього покриття з інформуванням Замовника про необхідність проведення аварійних ремонтних робіт. І тільки після погодження та затвердження обсягів та технології виконання аварійних робіт Замовником ми можемо приступити до їх виконання. Якби в Україні, як і в усьому світі, роботи з експлуатаційного утримання доріг виконувались на основі контрактів OPRC, не виникало б жодних запитань щодо отримання погоджень та технічних завдань на виконання необхідних аварійних робіт. Терміни ліквідації були би мінімальними, бо Виконавець, відповідно до умов цього контракту, забезпечує постійне усунення всіх дефектів та недоліків без необхідності погодження обсягів та технологій, а за кожний випадок вчасно не ліквідованої вибоїни йому нараховуються штрафні суми. Але наразі система у нас працює тільки так: отримали технічне завдання від Замовника – виконуємо роботи…

Наша компанія проводить аварійний ремонт із використанням спеціальних ремонтних холодних сумішей, які виготовлені безпосередньо на нашому виробництві. Минулого року перед початком зимового періоду на асфальтобетонному заводі у Новомосковську було запущено виробництво холодних бітумомінеральних сумішей (СБМД), склад яких розроблено нашими спеціалістами відповідно до чинних нормативів.
Згідно з технологічним регламентом, холодні бітумомінеральні суміші використовуються для виконання ремонтних робіт за несприятливих погодних умов: вологій поверхні покриття, при температурах повітря до мінус 20°С. Особливістю складу таких сумішей є використання спеціальної добавки-пластифікатора, що робить холодну суміш пластичною і забезпечує її придатність при тривалому зберіганні в упакованому вигляді у мішках.
Технологія виконання робіт з використання холодних сумішей досить зручна: матеріалом заповнюють підготовлене місця ремонту, ущільнюють та присипають відсівом або піском. Рух може бути відкрито відразу ж після закінчення ремонту.

Аварійний ремонт з використанням холодних сумішей зазвичай виконується тільки в період до настання сприятливих погодних умов, поки наші асфальтобетонні заводи перебувають на «зимових канікулах». Після запуску заводів дорожньо-експлуатаційні служби переходять до ремонту з використанням традиційних гарячих асфальтобетонних сумішей.
Аби гаряча асфальтобетонна суміш не охолоджувалась під час робочої зміни, «Автомагістраль-Південь» придбала 4 спеціалізовані ремонтні машини з термобункером. Бункер повністю ізольований та обладнаний підігрівом для підтримання робочої температури суміші упродовж тривалого часу. У результаті ми можемо забезпечити необхідну якість матеріалу та якісне виконання робіт на значній віддаленості місця виконання робіт від АБЗ.

Перевага використання спецмашини ще в тому, що вона одна замінює декілька одиниць техніки та істотно зменшує трудовитрати працівників при ямковому ремонті за рахунок механізованої подачі суміші, генератора для відбійних молотків, окремого баку для виконання підґрунтовки бітумною емульсією місць ремонту. Іншими словами, це універсальний пересувний комплекс для проведення всього циклу операцій при дрібному ремонті доріг.
Як бачите, «Автомагістраль-Південь» справді запроваджує нові підходи і в сфері експлуатаційного утримання автомобільних доріг, використовуючи сучасні технології та матеріали, які ще не мали масового застосування в Україні.

 

Лідер дорожньо-будівельної галузі України компанія «Автомагістраль-Південь» запрошує до співпраці спеціалістів з досвідом роботи на посади:

– начальник дільниці
– виконроб
– майстер
– геодезист
– начальник лабораторії
– інженер-лаборант
– начальник асфальтобетонного заводу
– інженер технічного контролю
– інженер-кошторисник
– фахівець тендерного відділу

Ваше резюме надсилайте на електронну пошту rabota@automagistral.com.ua
Якщо у вас є питання, телефонуйте за номером 067 150 21 19 або 067 482 90 79

Приєднуйтесь до команди «Автомагістралі-Південь»! Отримайте найкращі умови для професійної реалізації та високу стабільну зарплату.