Новини
Черговий новий високопродуктивний асфальтобетонний завод Marini TopTower 3000 запущено в роботу на виробничій базі у селі Пашена Балка неподалік міста Дніпро.
Потужність нового виробництва становить 240 т асфальтобетонної суміші на годину.
Корейську асфальтозмішувальну установку DMI DMAP MB 2000 на виробничій базі у Пашеній Балці замінено італійською Marini TopTower 3000. Обладнання нового заводу автоматизоване, відповідає найжорсткішим світовим екологічним стандартам. Для підігріву використовуються комбіновані пальники, що дозволяє спалювати і скраплений газ, і природний газ, і дизельне паливо. При цьому завод оснащений новітніми очисними системами, які дозволяють відфільтрувати 99,8% викидів.
Роботою самого ж АБЗ управляють близько десяти працівників, які пройшли спеціальну підготовку на аналогічних підприємствах компанії.
Виробничу базу також укомплектовано установкою для приготування бітумних емульсій та установкою модифікації бітуму.
Також у Пашеній Балці змонтовано нову змішувальну установку coldFALT400 продуктивністю 400 т на годину укріплених щебеневих матеріалів для влаштування посиленої дорожньої основи.
Як і на кожному АБЗ компанії, для контролю якості матеріалів на всіх етапах виробництва продукції передбачено функціонування випробувальної лабораторії, яка оснащена сучасним обладнанням провідних світових виробників MATEST, CONTROLS, TransTech Systems та ін.
Загалом переоснащення виробничої бази у Пашеній Балці наші фахівці змогли організувати у стислі терміни – усього за три тижні. Оновлена виробнича база забезпечуватиме продукцією проєкти відновлення ділянок автотрас та будівництва доріг у Дніпропетровській області.
Модернізація виробничої бази у Пашеній Балці завершує цьогорічну програму компанії з нарощення та оновлення виробничих потужностей. «Автомагістраль-Південь» 2020 року запустила в роботу чотири асфальтобетонні заводи: у селі Степанівка на Сумщині та у Слов’янці, Царичанці та Пашеній Балці – на Дніпропетровщині.
Виробничі потужності «Автомагістраль-Південь» уже налічують 15 високопродуктивних заводів загальною продуктивністю 3240 т сумішей за годину. Це гарантовано забезпечить нам можливість виконання плану виробництва у 2020 році для реалізації програми «Великого будівництва» в обсязі 2,5 млн т асфальтобетонних сумішей!
Будуємо Україну разом!
Ремонт траси Н-30 «Василівка-Бердянськ» – один із найбільших проєктів компанії у цьогорічному сезоні. Основні роботи на ділянці довжиною понад 60 кілометрів були завершені лише за три місяці. Сьогодні на дорозі встановлюють знаки, наносять дорожню розмітку, влаштовують тротуари та з’їзди.
Як компанії вдається працювати з такою швидкістю? Адже потрібно не лише мобілізувати дуже велику кількість техніки та співробітників, але й налагодити безперебійну і практично безупинну роботу цього гігантського конвеєра, коли кожні 15 хвилин у режимі 24/7 на об’єкт із нашого асфальтобетонного заводу під’їжджає самоскид з асфальтобетоном.
Про це – наш перший фільм із серії «Супероб’єкти сезону 2020»:
Тривають дорожні роботи на головному проєкті столиці – капітальний ремонт проспекту Степана Бандери на ділянці між вулицею Олени Теліги та Північним мостом завдовжки 3,831 км.
У межах першого етапу ремонту роботи проводимо на відрізку від Північного мосту до Оболонського проспекту загальною протяжністю 2,4 км. Враховуючи високу інтенсивність руху транспорту та необхідність мінімізації обмежень та незручностей для учасників дорожнього руху, виконання робіт на цьому відрізку розділено на 10 окремих ремонтних ділянок. Починаючи з минулого року, ми почергово відновили вже 8 ділянок магістральної вулиці включно з ремонтом шляхопроводу на перетині з проспектом Героїв Сталінграда.
Із початку серпня роботи проводимо на останніх двох ділянках – від вул. Богатирської до Оболонського проспекту. На ремонтній ділянці з проїздом у напрямку вул. Олени Теліги вже завершено основний комплекс з відновлення дорожнього покриття: відфрезеровано старе асфальтобетонне покриття, виправлено профіль щебеневої основи з подальшим армуванням георешіткою та влаштовано посилену основу з щебенево-піщаної суміші, укріпленої цементом, укладено нижній та середній шари з асфальтобетонної суміші. Також було переобладнано дощову каналізацію, змонтовано бортовий камінь та повністю відремонтовано покриття на розворотному кільці громадського транспорту. Транспортний потік уже перенаправлено на відновлений проїзд проспекту та розпочато ремонтні роботи на останній ділянці, які плануємо завершити до 1 вересня, аби розвантажити обидва проїзди проспекту під час пікового збільшення трафіка у столиці. Одночасно з основними роботами проводимо влаштування тротуарів, велодоріжок, встановлення бар’єрного огородження та виконуємо оновлення системи освітлення проспекту. Після завершення виконання основних робіт на останній ділянці приступимо до влаштування верхнього шару покриття із щебенево-мастикового асфальтобетону на всій протяжності відрізку першого етапу ремонту, а також встановлення бар’єрного огородження, дорожніх знаків та нанесення дорожньої розмітки.
Для виконання робіт на об’єкті залучено понад 50 одиниць техніки та 100 співробітників. Дорожні роботи проводимо у цілодобовому режимі.
Уже наприкінці осені ми плануємо повністю завершити весь комплекс дорожньо-ремонтних робіт. Відтак мешканці та гості столиці отримають відновлений проспект Степана Бандери на відрізку від Північного мосту до Оболонського проспекту, який, за інформацією департаменту транспортної інфраструктури міста Києва, капітально не ремонтувався вже понад 40 років!
«Автомагістраль-Південь» закінчує відновлення 7-кілометрової ділянки автодороги Р-73 (км 0+000 – км 6 +935), від розв’язки на трасі Н-08 до межі з Дніпропетровською областю, яка є найкоротшим шляхом з Дніпра до Нікополя. Основний проїзд уже відновлено!
Проєкт стартував у середині червня. За цей час проведені наступні етапи робіт: фрезерування зношеного асфальтобетонного покриття та локальне посилення дорожньої основи, влаштування двох шарів асфальтобетону з крупнозернистої та щебенево-мастикової сумішей.
Залишилось завершити ремонт шляхопроводу («нульовий» кілометр траси), влаштувати зупинки громадського транспорту та облаштувати узбіччя.
Наразі тривають роботи з відновлення перехідних плит і тротуарної частини шляхопроводу. З початку наступного тижня плануються роботи з влаштування двох шарів асфальтобетону на шляхопроводі та верхнього шару на з’їздах з нього. Незабаром також розпочнуться роботи з відновлення деформаційних швів мостової споруди.
Водночас тривають роботи з ремонту водопропускних труб малих мостів: відновлюються вхідні-вихідні оголовки цих труб, а також проводиться їхня очистка.
Придорожня смуга розчищається від кущів та чагарників, узбіччя дороги досипається та розширюється до нормативних параметрів. Наступним етапом буде укріплення узбіччя відфрезерованим матеріалом.
Паралельно завершуються роботи з монтажу бортового каменю на автобусних зупинках.
Після цього на цій ділянці Р-73 залишиться тільки встановити металеве бар’єрне огородження, сигнальні стовпчики, нові дорожні знаки та нанести дорожню розмітку.
Повне завершення проєкту планується у вересні.
Нагадаємо, автомобільна дорога Р-73 має важливе значення насамперед для пасажиро- та вантажоперевезень між крупними промисловими містами Дніпропетровщини. Раніше на Р-73 проводився виключно ямковий варіант, який не призводив до значного покращення якості дороги.
На першій ділянці траси М3 «Кишинів-Джурджулешти» у Молдові (км 96+800 – км 151+200) закінчуємо влаштування фінішного асфальтобетонного шару дорожнього покриття! Незабаром роботи по основному проїзду цієї ділянки довжиною понад 55 км завершаться, залишиться відновити лише одну «проблемну» ділянку (км 121+800 – км 122+800), на якій наразі виконуємо повну заміну та посилення земляного полотна дороги та дорожньої конструкції.
Проблема була виявлена вчасно ще минулого року під час обстеження траси фахівцями нашої компанії. Ділянка має слабу основу з явно недостатньою несучою здатністю – тому комплекс відновлювальних робіт передбачає заміну не лише основи, а й посилення слабкого земляного полотна. Новий конструктив складається з декількох шарів стабілізованого цементом грунту, дренажного шару піску, шару посиленої основи, влаштованого методом холодного ресайклінгу. Тривалість робіт займе близько трьох місяців.
Крім того, на першій ділянці продовжуються роботи зі влаштування тротуарів, майданчиків для зупинки громадського транспорту, монтажу зовнішнього освітлення. Фінішній етап – дорожня розмітка та знаки. Плануємо, що до кінця цього року весь комплекс робіт для першої ділянки автодороги буде завершений.
Тим часом на другій ділянці (км 151+200 — км 171+290, км 179+650 — км 190+750) у розпалі всі види робіт. Ділянки складні, проєктом передбачено спорудження насипів до 8 м заввишки, а це сотні тисяч кубометрів грунту. Наразі об’єм виконаних земляних робіт уже перевищує 200 тис. кубометрів. Одночасно стартували роботи з влаштування конструктивних шарів дорожнього одягу. На ділянках загальною протяжністю 3,5 км виконано стабілізацію основи з додаванням нового матеріалу – щебеню та цементу (шар завтовшки 20 см), влаштовано шар основи зі ЩПС, обробленої цементом (22 см), та шар зі так званого «чорного щебеню» завтовшки 8 см. У підсумку маємо три шари конструктиву для подальшого влаштування шарів асфальтобетону. Така складна багатошарова конструкція використовується не на всій протяжності об’єкту, а лише на ділянках загальною довжиною 14 км – об’їзди населених пунктів та спрямлення крутих поворотів, де споруджується повністю нове дорожнє полотно. На інших ділянках відновлення дороги передбачено влаштування посиленої дорожньої основи методом холодного ресайклінгу з подальшим влаштуванням двох шарів асфальтобетонного покриття.
Паралельно виконуються роботи з реконструкції штучних споруд – влаштовуються нові залізобетонні водопропускні труби, а також відновлюються та перебудовуються мости. На ділянці понад 10 мостів, два з яких слід повністю реконструювати. На найбільшому із них триває етап влаштування опорних частин.
Нагадаємо, реконструкцію траси М3 «Кишинів-Джурджулешти» у Молдові «Автомагістраль-Південь» виконує з минулого року. Згідно з контрактом, на відрізку км 96+800 — км 151+200 буде проведено ремонт, а ділянки км 151+200 — км 171+290 та км 179+650 — км 190+750 – реконструйовано або збудовано залежно від проєктних рішень.
На реалізацію проєкту замовником відведено три роки. Відновлення автотраси М3 реалізується кошти Європейського банку реконструкції та розвитку. #АвтомагістральПівдень
#АвтомагістральПівдень #АвтомагистральЮг #дорогиУкраїни #дорогиУкраины #БудуємоУкраїнуРазом #Строим_Украину_Вместе #Молдова #трасаМ3 #Кишинів_Джурджулешти #міжнароднийпроект