Новини
“Автомагістраль-Південь” передала українським лікарням чергову партію засобів захисту та медтехніки для боротьби коронавірусним захворюванням. Цього тижня спеціалізовану допомогу отримали чотири лікарні у Дніпропетровській області.
У Першотравенську центральну міську лікарню доставлено три медичні відсмоктувачі “Біомед” 7А-23D. Інфекційне відділення медзакладу вже приймає пацієнтів із коронавірусом та з підозрою на захворювання. У лікарні сформували нові профільні бригади, провели навчання, як боротися з хворобою, використовуючи протоколи лікування Китаю, Великобританії, США та Нідерландів. Також налагоджено обмін досвідом із медиками Західної України, які розпочали боротьбу коронавірусним захворюванням іще в березні.
Як розповіла головний лікар Першотравненської лікарні Тамара Турчак, заклад збільшує ліжковий фонд інфекційного та реанімаційного відділень, тому переобладнання палат потребує відповідної медичної техніки.
“Ми звернулися до обласної держадміністрації зі списком обладнання, яке нам потрібно. Адміністрація залучила волонтерів, спонсорів. На наше прохання відгукнулася й компанія “Автомагістраль-Південь”. Надане обладнання стало для нас дуже гарною підтримкою. Ми дуже вдячні компанії “Автомагістраль-Південь” за допомогу, – розповіла Тамара Турчак.
Обладнання, яке лікарні передала “Автомагістраль-Південь”, використовуватимуть у реанімаційному та хірургічному відділеннях та в кабінеті ендоскопії.
Іще два медичні відсмоктувачі “Біомед” 7А-23D ми передали Криворізькій інфекційній лікарні №1. У цей заклад також доставимо універсальний монітор пацієнта Brightfield Healthcare Osen 9000. На цю та іншу спеціалізовану медтехніку зараз дуже високий попит, тож апарат буде передано медиками найближчими днями.
Такий же універсальний монітор пацієнта отримає й Дніпропетровська обласна клінічна лікарня ім. І. І.Мечникова. Цього тижня ми доставили у заклад шприцевий насос ДШ08 та велику кількість медичних рукавичок, респіраторів та захисних окулярів.
Засобами захисту ми також забезпечили медиків дніпровської клінічної лікарні №21. Найближчим часом цей заклад та лікарня Мечникова отримають по одному ларингоскопу.
Медичне обладнання та засоби захисту медпрацівників «Автомагістраль-Південь» передає в лікарні усіх регіонів, у яких виконує ремонт та будівництво автодоріг. Перший апарат штучної вентиляції легень уже отримала Восьма лікарня міста Львова. Одеському обласному клінічному медичному центру передано пульсоксиметр, одно- та двошприцеві насоси, а також партію медичних рукавичок.
Щоденне забезпечення індивідуальними засобами захисту отримують і всі наші працівники, які продовжують ремонтувати дороги в 9 областях України. Для них також запроваджено щоденний медогляд, а робочі процеси ми вибудували таким чином, щоби уникнути скупчення людей на об’єктах. Будівельні містечка дорожніх працівників максимально ізольовані, у них регулярно проводиться дезінфекція приміщень. Офісних співробітників переведено на віддалений режим роботи.
“Автомагістраль-Південь” розширює географію своїх проєктів і розпочинає ремонт першого об’єкта у Луганській області.
Загалом в цьому сезоні ми вже працюємо у дев’яти регіонах, то ж Луганщина стане десятим.
Починаємо одразу з масштабного проєкту — ремонту майже 40 км траси Т-13-06 “Сєвєродонецьк – Новоайдар”. Відновити цю дорогу плануємо в досить стислий термін: завершення всіх робіт заплановано до кінця липня поточного року.
Ця дорога є частиною напрямку, що з’єднує Сєвєродонецк зі Станицею Луганською – перехідною точкою до тимчасово окупованих територій. Тож під час активних військових дій цим напрямком до лінії розмежування прямувала важка військова техніка.
Тож на дорозі присутні пошкоджені ділянки з ямковістю та деформаціями покриття.
Для початку ремонтних робіт ми одразу мобілізували 30 працівників і 20 одиниць дорожньо-будівельної техніки. Також нами організовано виробничу базу поблизу села Воєводівка, яка буде задіяна для виконання даного проєкту.
Наразі вже розпочато роботи з фрезерування зношеного дорожнього покриття. За декілька днів слідом окрема бригада почне роботи з влаштування посиленої дорожньої основи із суміші фрезерованого матеріалу та щебеневого матеріалу, оброблених комплексним в’яжучим (СФОВ) у змішувальній установці.
Незабаром в квітні плануємо також розпочати укладання нижнього шару покриття із крупнозернистого асфальтобетону.
Сподіваємось, що ремонт цього автошляху допоможе подальшому відновленню інфраструктури та економіки регіону.
На Львівщині продовжуємо поточний середній ремонт автодороги Т-14-02 «Східниця-Пісочна». Роботи з відновлення дорожнього полотна виконуємо на основному проїзді траси на відрізку км 49+955 – км 62+396.
Працюємо кількома бригадами одночасно. Перша виконує фрезерування старого асфальтобетонного покриття, яке вже зроблено на загальній площі 58 тис. кв. м. Зараз роботи тривають на 58-му кілометрі дороги поблизу села Рудники.
Друга бригада слідом виконує влаштування дорожньої основи зі щебенево-піщаної суміші, обробленої цементом. А третя – влаштовує 5-сантиметровий вирівнюючий шар покриття зі дрібнозернистого асфальтобетону. Як і в березні поточного року, вже відновили 5 км старого дорожнього полотна.
Також окремі наші бригади виконують роботи з встановлення бортових каменів та облаштуванню тротуарів. Наразі вони працюють у селі Опори, де встановлено понад 400 м бордюрів та 200 м поребриків. Нові бордюри та тротуари плануємо облаштувати також у селищі Меденичі та селах Криниця та Рудники.
До ремонтних робіт залучено понад 70 працівників та 50 одиниць техніки.
Також до кінця травня ми плануємо завершити влаштування верхнього шару покриття із щебенево-мастикового асфальтобетону на всій протяжності ділянки.
Тож цього року Львівська область отримає понад 33 км суцільно відновленої ділянки дороги Т-14-02 (км 29+360 – км 62+396), ремонт якої наша компанія розпочала 2017 року.
Новий АБЗ у Степанівці дав першу партію асфальтобетонної суміші!
Сьогодні о 14:00 запущено в експлуатацію найсучасніший асфальтобетонний завод Marini TopTower 3000 на виробничій базі у смт Степанівка на Сумщині.
Продуктивність нового АБЗ – 240 т асфальтобетонної суміші на годину. Перші тонни асфальтобетонної суміші вже проходять випробування у нашій лабораторії контролю якості матеріалів та продукції. До кінця тижня завод почне виробництво асфальтобетонної продукції для об’єктів у центральній та південній частині Сумської області, зокрема для відновлення траси Н-07 “Київ-Суми-Юнаківка”.
Розташований новий завод за кілометр від смт Степанівка на виробничі базі площею 3,5 га зі складами інертних матеріалів та бітумосховищем на 700 т. Автоматизоване італійське обладнання Marinі відповідає найжорсткішим європейським екологічним стандартам. Завод оснащений новітніми очисними спорудами, які дозволяють відфільтрувати 99,8% викидів. Виробництво практично безвідходне.
Монтаж обладнання заводу провели за три тижні разом із представниками компанії-виробника. Новий АБЗ працює у максимальній комплектації. Обслуга заводу налічує 15 робітників на зміну. Усі працівники пройшли спеціальне навчання, як виготовляти емульсію, модифікувати бітум та виконувати інші виробничі процеси, на інших наших заводах Marinі. Обладнання цього виробника ми експлуатуємо на виробничих базах у Девладовому, Дергачах, Жвирці, Києві та Новомосковську. Минулого року завод Marini TopTower 3000 такої ж потужності ми ввели в експлуатацію минулого року на виробничій базі у молдовському місті Вулканешти для забезпечення продукцією реконструкції траси М3 «Кишинів-Джурджулешти».
Сьогодні ми передали 8-й міській клінічній лікарні міста Львова апарат штучної вентиляції легень (ШВЛ) швейцарського виробництва HAMILTON-C3. Його вартість — 1 млн 650 тис. грн.
Загроза епідемії коронавірусного захворювання стала великим викликом для нашої країни. У цій ситуації ми всі – медпрацівники, бізнес, влада, громадянське суспільство – мусимо об’єднати зусилля, щоби рятуватиме життя українців і спільними заходами зупинити поширення коронавірусу.
Ми не стоїмо осторонь. На боротьбу із епідемією наша компанія надала 10 млн грн. Закуповуємо 10 апаратів ШВЛ для лікарень у Львівській, Дніпропетровській, Харківській та Одеській областях. Перший із них уже отримали львівські медики, які безпосередньо приймають пацієнтів із важким перебігом коронавірусної інфекції та з ускладненнями, викликаними коронавірусом й іншими захворюваннями.
«Апарат ШВЛ, який «Автомагістраль-Південь» нам подарувала, — обладнання високого класу. Устаткування має режими інтелектуальної допомоги пацієнтові. Зокрема, є датчики вдиху і видиху, тиску, які вкрай необхідні в роботі реаніматологам та анестезіологам-реаніматологам. Тому він дорожчий, ніж звичайні апарати ШВЛ. Ми дуже вдячні компанії «Автомагістраль-Південь» за те, що вона нам допомогла і придбала цей апарат», — зазначив головний лікар 8-ї львівської клінічної лікарні Василь Обаранець.
Лікарні в інших областях отримають апарати ШВЛ упродовж квітня. Адже зараз майже неможливо відразу доставити все, що ми замовили. На ринку шалений дефіцит продукції. Деякі країни навіть запроваджують обмеження на експорт медичного обладнання для боротьби з коронавірусом.
Окрім апаратів ШВЛ, передамо в регіональні та міські лікарні 20 медичних відсмоктувачів, медичні насоси для комплектації операційних та палат інтенсивної терапії, 20 універсальних моніторів пацієнтів та 8 ларингоскопів та кисневі концентратори.
Допоможемо захистити і медичних працівників, які сьогодні на передньому краю боротьби з епідемією. За кошти компанії їх буде забезпечено 5 тисячами захисних комбінезонів, майже 4 тисячами пар медичних рукавичок, 4 тисячами респіраторів та 250 захисних окулярів.
Щоденне забезпечення індивідуальними засобами захисту отримують і всі наші працівники, які продовжують ремонтувати дороги в 9 областях України. Для них також запроваджено щоденний медогляд, а робочі процеси ми вибудували таким чином, щоби уникнути скупчення людей на об’єктах. Будівельні містечка дорожніх працівників максимально ізольовані, у них регулярно проводиться дезінфекція приміщень. Офісних співробітників переведено на віддалений режим роботи.
У столиці ТОВ «Автомагістраль-Південь» активними темпами проводить роботи з капітального ремонту проспекту Степана Бандери.
Цьогорічні роботи розпочались у лютому та передбачали влаштування технічних тротуарів, пішохідних тротуарів та велодоріжок. Однак, починаючи з 8 березня цього року, на ділянці від вул. Йорданської у напрямку шляхопроводу на перетині із вул. Богатирською ми розпочали комплекс основних робіт із перевлаштування дорожнього полотна.
Наразі ми вже перевлаштували дощову каналізацію, відфрезерували старе асфальтобетонне покриття, виправили профіль існуючої щебеневої основи, уклали армуючу георешітку, влаштували посилену основу із щебенево-піщаної суміші, обробленої цементом, і виконали укладання нижнього та середнього шару покриття з крупнозернистої асфальтобетонної суміші товщиною по 10 см кожен.
Капітальний ремонт основного проїзду на даний час можливо виконувати захватками по 400 метрів через складну схему організації дорожнього руху на тимчасове положення для забезпечення безперебійного руху автотранспорту. Хоча через карантинні заходи у Києві трафік руху автотранспорту знизився, усе рівно складнощів та обмежень для робіт додає одночасний ремонт шляхопроводу на перетині з вул. Богатирській.
Нині ми організували перенаправлення руху автотранспорту вже на відремонтований проїзд та розпочали фрезерування протилежного проїзду на вищезазначеній ділянці, де плануємо завершити влаштування дорожнього одягу на рівні середнього шару покриття до Великодня.
Загалом капітальний ремонт на проспекті Степана Бандери передбачає дорожні роботи протяжністю 3,831 км. За проєктом, слід відновити понад 150 тис. кв. м дорожнього покриття, влаштувати майже 13 тис. кв. м велодоріжок, понад 33 тис. кв. м тротуарів із фігурних елементів мостіння (ФЕМ) та близько 8 тис. кв. м технічних тротуарів з асфальтобетону, перевлаштувати дощову каналізацію та провести заходи із благоустрою території. Повне завершення робіт з капітального ремонту пр. Степана Бандери заплановано на вересень 2020 року.
«Автомагістраль-Південь» продовжує реалізацію першого закордонного проєкту – реконструкцію траси М3 «Кишинів-Джурджулешти» у Молдові.
Роботи на 85-кілометровій дорозі проводимо відразу на кількох ділянках.
На відрізку км 96+800 — км 151+200 з 11 березня розпочали асфальтобетонні роботи. Після фрезерування старого асфальтобетонного покриття ми влаштовуємо нижній шар дорожнього покриття з крупнозернистого пористого асфальтобетону товщиною 6 см.
Асфальтобетонну суміш для влаштування нижнього шару на ділянку доставляємо із промислової бази у місті Вулканешти. Минулого року там запущено в дію наш АБЗ MARINI Top Tower 3000 та організовано випробувальну лабораторію, яка сертифікована за європейськими стандартами.
Паралельно з асфальтними роботами окремі спеціалізовані дорожні бригади займаються влаштуванням пішохідних доріжок у населених пунктах, облаштуванням з’їздів та примикань, перевлаштуванням та укріпленням водопропускних труб.
Також на км 151+251 триває будівництво нового мосту: завершено роботи з забиття паль та ведуться роботи з влаштування ростверків та опор мосту.
На іншій ділянці – км 151+200 – км 171+290 – виконуємо земляні роботи. Тут заплановано провести відсипку земляного полотна об’ємом близько 35 тис. кубометрів. Також у березні ми влаштували дренажну систему довжиною 270 м, яка призначена для водовідведення ґрунтових вод попередження перезволоження земляного полотна.
Для виконання робіт задіяно майже 140 працівників та понад 50 одиниць техніки.
Попри запровадження карантинних заходів урядом Молдови у зв’язку із поширенням коронавірусного захворювання, підрозділи «Автомагістралі-Південь» працюють у штатному режимі. Усі працівники забезпечені індивідуальними засобами захисту та знезаражуючими речовинами, регулярним медичним доглядом.
Реконструкцію траси М3 «Кишинів-Джурджулешти» у Молдові ми розпочали минулого року. Проєкт фінансується Європейським банком реконструкції та розвитку. Дорога М3 веде від столиці Молдови до міжнародного порту Джурджулешти і є важливою логістичною артерією сусідньої країни.
Згідно з контрактом з урядом Молдови, ми відремонтуємо понад 54 км дороги на відрізку км 96+800 — км 151+200. Цю дорогу слід істотно відновити після того, як попередній підрядник не завершив своєї роботи. А от другий відрізок у 31,19 км (км 151+200 — км 171+290 і км 179+650 — км 190+750) ми будуємо фактично «з нуля».
Один із проектів, з якого ми у березні розпочали цьогорічний дорожньо-будівельний сезон, є середній ремонт 15-кілометрової ділянки автошляху Р-65 «КПП «Миколаївка» — Семенівка — Новгород-Сіверський — Глухів — КПП «Катеринівка» у Сумській області.
Траса Р-65 проходить Чернігівською та Сумською областями, поєднуючи між собою районні центри Семенівку, Новгород-Сіверський, Шостку та Глухів. Починаючи з 2018 року, ми провели ремонт 26 км цієї дороги на ділянці від межі областей до міста Шостка та від Шостки в напрямку міста Глухова. А наша поточна ділянка, км 104 – км 119, є послідовним продовженням ремонту траси Р-65.
Ремонт цієї 15-кілометрової ділянки ми розпочали ще минулого року, протягом якого виконали відновлення понад 11 км дорожнього покриття. Цього ж року на ділянці протяжністю майже 4 км лише за три тижні завершили основний комплекс робіт: відфрезерували старе покриття та влаштували посилену дорожню основу та уклали вирівнюючий шар із крупнозернистого асфальтобетону та верхній шар з щебенево-мастикового асфальтобетону.
Наразі на об’єкті залишилось закінчити роботи з укріплення узбіччя, нанести розмітку та встановити дорожні знаки.
До кінця 2020 року «Укравтодор» планує виконання ремонтних робіт іще на одній ділянці, що врешті дозволить забезпечити якісне транспортне сполучення між Шосткою та Глуховом.
В Одеському аеропорту розпочато реконструкцію руліжної доріжки РД-А1
Незважаючи на карантин, будівельний сезон в одеському аеропорту в розпалі.
Упродовж останнього місяця наша компанія виконала значний обсяг робіт на кількох ділянках реконструкції аеровокзального комплексу.
На пероні аеропорту укладено понад 15 тисяч кубометрів «важкого бетону». Із запланованих 46 тис. кв. м. площі перону вже забетоновано 38,5 тис. кв. м. або близько 83%. Два бетонні заводи компанії, розташовані на об’єкті будівництва, працюють на повну потужність.
Також тривають роботи на руліжній доріжці РД-С3, якою літаки прямуватимуть із перону на злітно-посадову смугу. Тут влаштовано близько 1,5 тис кв. м шару стабілізації: георешітки, шару з щебенево-піщаної суміші (20 см) і піскоцементу (15 см).
Цього тижня розпочались роботи на руліжній доріжці РД-А1 у торці існуючої злітно-посадкової смуги. Уже проводимо земляні роботи. Для початку робіт компанія отримала спеціальний дозвіл. Працюємо з дотриманням максимальних вимог аеродромної безпеки, тож наші працівники перебувають на постійному радіозв’язку з аеродромно-диспетчерською службою аеропорту і забезпечують допустимі висотні позначки для роботи техніки.
Після закриття регулярного авіаційного сполучення через карантин аеропорт в Одесі приймає лише спеціальні нерегулярні рейси. Істотне скорочення кількості повітряних суден, що здійснюють зліт та посадку, дозволяє швидше розгорнути масштабні роботи на фінальному етапі реконструкції аеровокзального комплексу.
Для гарантування безпеки аеродромного комплексу співробітники нашої компанії встановили близько 1,5 км периметрового спеціального огородження зі сітчастих панелей, обладнаного протипідкопом та козирком з колючою стрічкою. Наступного тижня на льотних полях почнемо комплекс робіт із посіву трав.
До робіт залучено 126 співробітників та 39 одиниць техніки. Персонал працює із забезпеченням умов максимальної безпеки.
Аби запобігти зараженню вірусом #COVID-2019, із 16 березня всі місця громадського користування на території будівельного містечка та контактні поверхні у приміщеннях кожні дві години знезаражуються спиртовмісним антисептиком. У всіх приміщеннях також організоване регулярне вологе прибирання та провітрювання. Наші працівники 100-відсотково забезпечені індивідуальними засобами респіраторного захисту та дезінфікуючими засобами, щоранку проходять медичний огляд. Лікар перебуває на об’єкті будівництва постійно і проводить моніторинг стану здоров’я працівників.
Звертаємо увагу, що майданчик будівництва аеропорту – це фактично закритий режимний об’єкт, доступ до якого має обмежене постійне коло осіб за перепусткам з постійним контролем стану здоров’я. Тому звертаємось до наших співгромадян: «Поки ми працюємо – #ЗалишайтесяВдома!»
“Автомагістраль-Південь” передасть інфекційним лікарням 10 апаратів штучної вентиляції легень.
У нас ще є можливість зупинити пандемію, не допустивши масштабного розповсюдження коронавірусної інфекції COVID-19 на території України.
Наша компанія, як ви знаєте, запровадила дуже жорсткі заходи безпеки, щоби мінімізувати ризик розповсюдження інфекції серед співробітників. Окрім того, ми вирішили допомогти лікарням. «Автомагістраль-Південь» закупила великий перелік обладнання, а також засоби захисту лікарів на суму понад 10 мільйонів гривен.
Зокрема, придбано п’ять апаратів штучної вентиляції легень. Це обладнання критично необхідно для пацієнтів із важкою формою коронавірусної інфекції, адже за розвитку пневмонія вони не можуть дихати самостійно. У найближчий час плануємо закупити іще 5 апаратів ШВЛ.
Також у переліку того, що ми даруємо лікарням:
– 20 медичних відсмоктувачів – приладів для надання невідкладної допомоги хворим із заблокованими дихальними шляхами;
– медичні насоси для комплектації операційних та палат інтенсивної терапії;
– 20 універсальних моніторів пацієнтів для спостереження за основними показниками життєдіяльності хворих;
– 8 ларингоскопів для отоларингічних кабінетів.
Для медпрацівників ми придбали 5 тисяч захисних комбінезонів, майже 4 тисячі пар медичних рукавичок, 4 тисячі респіраторів та 250 захисних окулярів.
Наступного тижня плануємо передати частину медичного обладнання та засобів захисту медичним закладам у регіонах, де працює наша компанія – Дніпропетровській, Харківській та Одеській областях. Решту доставимо впродовж квітня. Будемо тримати вас у курсі справ.
На жаль, майже неможливо відразу отримати все, що ми замовили, адже на ринку шалений дефіцит продукції, яка пов’язана з боротьбою з коронавірусом. Деякі країни запроваджують обмеження на експорт такого медичного обладнання.
Наші подальші плани: закупити для українських лікарень іще одну партію з п’яти апаратів штучної вентиляції легень та кисневі концентратори. Також придбаємо медичні захисні щитки, щоби максимально убезпечити лікарів.
Ми будемо дуже щасливі, якщо наше обладнання врятує життя людей та убезпечить медиків. Пандемію можна зупинити, якщо діяти всім разом. І державі, і бізнесу, і громадянському суспільству потрібно мобілізуватись, об’єднавши зусилля. Ми повинні діяти як одна велика команда! Тоді врятуємо життя, врятуємо Україну.
На будівництві траси Н-31 почалось влаштування фінішного шару асфальтобетону!
Проект спорудження дороги Н-31 «Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка» у Дніпропетровській області – унікальний для України. Це не середній та навіть не капітальній ремонт, а повномасштабне будівництво сучасної швидкісної магістралі «з нуля».
Чотирисмугова траса сполучатиме Київ із Дніпром. Магістраль проходитиме повз населені пункти як справжній автобан. Відтак із Дніпропетровщини у столицю та у зворотному напрямку можливо буде дістатися швидко та безпечно.
Із початку будівництва в 2017 році «Автомагістраль-Південь» спорудила понад 19 кілометрів автодороги.
Будівельні роботи на трасі Н-31 тривають цілорічно практично без зупинок. Цієї зими ми виконували земляні роботи, влаштування підстильних шарів із доменного шлаку та шару основи із щебенево-піщаної суміші. Навесні розпочались асфальтні роботи з влаштування нижніх шарів із крупнозернистої пористої та щільної асфальтобетонної суміші. Нині влаштовуємо верхній шар дорожнього покриття із щебенево-мастикового асфальтобетону.
Окрім укладання верхнього шару покриття, проводимо роботи з укріплення та водовідведення. А також – з обстановки та облаштування автомобільної дороги.
До виконання робіт залучено 90 співробітників «Автомагістралі-Південь». Працює понад 50 одиниць дорожньо-будівельної техніки.
Відзначимо, що плани «Укравтодору» на 2020 рік щодо автодороги Н-31 у Дніпропетровській області є досить амбітними: фінансування передбачено в обсязі понад 2 млрд. грн. Поточного року заплановано будівництво траси до каналу «Дніпро-Донбас» із введенням в експлуатацію ділянок дороги загальною протяжністю 28 км, що дозволить відкрити рух для автотранспорту на новозбудованому відрізку траси Н-31 в об’їзд населених пунктів Лобойківка та Петриківка.
Траса Н-07 «Київ-Суми-Юнаківка» загальною протяжністю майже 340 км проходить Київщиною, Чернігівською та Сумською областями. Це найкоротший шлях від міста Суми до столиці. Проте більша частина дороги перебуває у незадовільному стані, тож автомобілісти, подорожуючи із Сум до Києва, вимушено надають перевагу іншому маршруту. У результаті їм доводиться долати більшу відстань до кінцевого пункту.
2019 року на замовлення Служби автомобільних доріг Сумської області розпочався капітальний ремонт траси Н-07.
Минулого року «Автомагістраль-Південь» виконала ремонт відрізку дороги Н-07 (км 208+341-км 213+260) довжиною 5 км на ділянці від межі з Чернігівською областю до міста Ромни. Зі середини березня цього року ми продовжуємо ремонт ділянки дороги Н-07 в напрямку міста Ромни – виконуємо капітальний ремонт на двох відрізках загальною протяжністю майже 11 км (км 213+260 – км 218+320, км 218+320 – км 224+114).
Наразі роботи проводяться одночасно на двох відрізках, де ми виконуємо фрезерування а/б покриття, земляні роботи в місцях влаштування перехідно-швидкісних смуг та пішохідні доріжки.
За декілька днів також розпочнемо влаштування посиленої дорожньої основи із фрезерованого матеріалу та щебенево-піщаної суміші, оброблених комплексним в’яжучим (СФОВ) у змішувальній установці, яка розташована на новоствореній виробничій базі в селі Бацмани неподалік ділянки виконання робіт.
На наступному етапі передбачено влаштування трьох шарів асфальтобетонного покриття: вирівнюючого із крупнозернистого асфальтобетону, середнього – із дрібнозернистого асфальтобетону та верхнього – зі щебенево-мастикового асфальтобетону.
Капітальний ремонт цієї ділянки плануємо завершити до середини літа. У подальшому у планах «Укравтодору» також розпочати ремонт наступної 30-кілометрової ділянки траси Н-07 у напрямку від міста Ромни до міста Суми. Тож слідкуйте за нашою сторінкою у Фейсбуці: у наступних публікаціях ми розповімо про чергові етапи ремонту Н-07 та інших доріг.
Розширення географії роботи компанії – один із пріоритетів 2020 року. Незважаючи на всі складнощі в економіці України, ми продовжуємо реалізацію заявлених на початку року планів.
Одна з основних складових нашої стратегії-2020 – це нові асфальтобетонні заводи. Для реалізації нових проєктів у регіонах, які не покриваються мережею заводів, ми відкриваємо нові виробництва.
Сумщина – один зі стратегічних для нас регіонів, де 2017 року компанія розпочала виконання дорожніх проєктів та створила власну виробничу базу з асфальтобетонним виробництвом. У поточному році задля забезпечення асфальтобетонною продукцією об’єктів центральної та південної частини Сумської області вирішено відкрити ще один АБЗ. Новий завод забезпечуватиме асфальтобетонною сумішшю насамперед проєкти ремонту траси Н-07 “Київ-Суми-Юнаківка”.
Нове асфальтобетонне виробництво організоване у смт Степанівка. Це найсучасніший завод Marini TopTower 3000 продуктивністю 240 т асфальтобетонної суміші на годину. Обладнання має високий ступінь автоматизації виробничих процесів та відповідає найжорсткішим європейським екологічним стандартам: сучасні очисні споруди відфільтровують 99,8% усіх викидів виробництва.
Новостворена виробнича база має територію площею 3,5 га для зберігання інертних матеріалів та бітумосховище на 700 т. Це дозволить забезпечити належну та безперебійну роботу АБЗ протягом дорожньо-будівельного сезону. Крім того, виробничу базу також оснастять повноцінною випробувальною лабораторією для контролю якості матеріалів та продукції.
Наразі тривають монтаж асфальтобетонного обладнання та благоустрій території виробничої бази. До робіт задіяно понад 20 працівників та 10 одиниць техніки “Автомагістралі-Південь”. Виробничу базу в смт Степанівка плануємо запустити на початку квітня.
У 2020 році наша компанія планує значно наростити свої виробничі потужності. Ми монтуємо нові заводи і модернізуємо діючі.
Так, на виробничій базі в селі Слов’янка Дніпропетровської області, де розміщується АБЗ «Кредмаш» 2003 року випуску, проводиться суттєва модернізація виробництва.
У січні ми провели демонтаж старого устаткування. Весь лютий проводили роботи з підготовки основи, а з 10 березня розпочали монтаж нового обладнання. Введення в експлуатацію нового заводу потужністю 160 т/год. заплановано на початок квітня.
За словами Володимира Шаргу – керівника виробництва компанії, новий завод «Кредмаш» буде менш енергозатратним, з сучасним компонуванням обладнання. А також з набагато ефективнішою системою пиловловлювання.
Завдяки баштовому компонуванню обладнання вдалося вивільнити додаткові площі під зберігання інертних матеріалів. Нова установка замість водного пилоочисного обладнання оснащена сучасними німецькими рукавними фільтрами NOMEX. З’явилася можливість зберігати пил в силосі для подальшого використання. Таке рішення забезпечує практично безвідходне виробництво.
Новий завод має рівень автоматизації та електронної «начинки», як у зарубіжних аналогів. А найбільша перевага оснащення «Кредмаш» полягає в можливості отримання необхідних запчастин і комплектуючих у найкоротші терміни для позапланового ремонту та обслуговування.
Пілотний проєкт зі встановлення інноваційних систем вагового контролю наближається до фінішу!
Сьогодні розпочались асфальтні роботи на останньому пункті пілотного проєкту автоматичного зважування автомобілів у русі (Weight-in-Motion) – км 36+303 траси М-05 «Київ–Одеса». Влаштовуємо верхній шар зі щебенево-мастикової асфальтобетонної суміші товщиною 8 см. Роботи заплановано почергово на кожному із двох проїздів із необхідністю часткового обмеження руху транспорту на цей період.
Після завершення всіх дорожніх робіт спеціалізована компанія, що з нами в консорціумі, змонтує обладнання для ідентифікації , зважування, визначення габаритів та швидкості руху автомобілів. На фінальній стадії ми відновимо бар’єрне огородження, нанесемо дорожню розмітку та встановимо необхідні дорожні знаки.
Як ми вже розповідали, цей пілотний проект фінансується ЄБРР. У його межах передбачено влаштування шести комплексів Weight-in-Motion на дорогах навколо Києва.
Як зазначили в «Укравтодорі», в наступні роки в Україні можуть з’явитися близько 200 WiM-комплексів. «Автомагістраль-Південь» і надалі зацікавлена продовжувати участь у таких проєктах, адже сподіваємось, що масштабне впровадження системи WiM найефективніше запобігатиме передчасному руйнуванню доріг перевантаженим транспортом.