Новини

Минулого тижня “Автомагістраль-Південь” розпочала роботи з будівництва нової ділянки автодороги Т-14-02 “Східниця-Пісочна” в об’їзд міста Трускавець у Львівській області.
Новий відрізок автошляху матиме довжину 3,8 км. Він починається на км 21+584 від перехрестя між селами Модричі та Сільце і закінчується на виїзді з Трускавця в напрямку міста Борислав на км 16+262 дороги “Східниця-Пісочна”.
На ділянці автошляху Т-14-02 від 16-го до 21-го кілометра, якою раніше можна було проїхати у напрямку Борислава та Східниці через Трускавець, виникли несприятливі геологічні явища та небезпечні умови для руху автотранспорту, пов’язані з утворенням техногенних карстів у зоні підземних рудників Стебницького родовища калійних солей, які не дозволяють подальшу безпечну експлуатацію цієї ділянки дороги. Відтак будівництво нової ділянки дороги Т-14-02 дозволить відновити зручне транспортне сполучення між курортними містечками регіону, а також спрямувати транзитний автотранспорт в обхід Трускавця, що збереже міські вулиці від руйнування та зменшить забруднення повітря.
Наразі на об’єкті тривають підготовчі роботи. Виконуємо розчищення ділянки будівництва від кущів та чагарника, зняття рослинного шару грунту, а також влаштування тимчасових технологічних доріг та будівельних майданчиків. Найближчим часом розпочнуться також роботи з перенесення інженерних комунікацій водо- та газопостачання, ліній електропередач, а також археологічні вишукування. Нова дорога запроєктована на місцевості з пересіченим рельєфом, тому земляні роботи передбачатимуть спорудження насипу заввишки до 5 м та виїмки глибиною до 3 м. Для захисту автомобільної дороги від можливого виникнення карстових деформацій, проєктом передбачено влаштування спеціальних обойм із геосинтетичних матеріалів в основі земляного полотна.
Також на ділянці дороги передбачено влаштування шести водопропускних труб та двох споруд для очищення стічних вод із поверхні автомобільної дороги. Наразі вже розпочато підготовчі роботи з будівництва водопропускної прямокутної труби отвором 4,0х2,5 м довжиною 35,9 м через виток річки Вишниця.
На початку та в кінці ділянки будівництва при примиканні до автодороги Т-14-02 будуть влаштовані кільцеві розв’язки.
Поточного року передбачено виконання повного комплексу земляних робіт, влаштування штучних споруд, а також шарів дорожньої основи. Завершити будівництво об’їзної дороги Трускавця заплановано у 2021 році.
Цього року відновленням майже 40 км автотраси Т-13-06 «Сєвєродонецьк-Новоайдар» «Автомагістраль-Південь» уперше розпочала свою роботу у Луганській області та розширила географію власних проєктів до 10 регіонів.
Ми також розпочали роботи ще на одному об’єкті в Луганській області – поточний середній ремонт ділянки автотраси Н-21 «Старобільськ-Луганськ-Хрустальний-Макіївка-Донецьк, км 20+000 – км 39+960». Як і проєкт Т-13-06, відновлення дороги виконуємо у межах програми «Велике будівництво», ініційованої президентом України Володимиром Зеленським.
Ремонтна ділянка автодороги Н-21, що поєднує місто Старобільськ із містом Щастя, розташована між селом Штормове та селищем Новоайдар. Внаслідок того, що останні вісім років на цьому відрізку автошляху не проводилось необхідних ремонтних робіт при значній інтенсивності руху великовантажного транспорту, дорожнє покриття перебуває в незадовільному стані та потребує повного відновлення. Відтак ремонт ділянки передбачає значний комплекс відновлювальних робіт: поширення дорожнього одягу, фрезерування зношеного асфальтобетонного покриття,
влаштування посиленої дорожньої основи із щебенево-піщаної суміші, укріпленої цементом, та двошарового покриття із крупнозернистого асфальтобетону товщиною 10 см і щебенево-мастикового асфальтобетону товщиною 5 см.
Проєктом поточного середнього ремонту дороги також передбачено влаштування тротуарів та зовнішнього освітлення у населених пунктах, через які проходить траса, відновлення залізобетонних водопропускних труб, влаштування з’їздів та примикань, автобусних зупинок, бар’єрного огородження, дорожніх знаків, сигнальних стовпчиків та нанесення дорожньої розмітки.
Наразі проводимо підготовчі роботи на ділянці від Новоайдара в напрямку Старобільська. Придорожню смугу розчищаємо від чагарників та дрібнолісся. На перших трьох кілометрах траси наші дорожні бригади вже відфрезерували зношене покриття. Незабаром плануємо розпочати роботи з поширення та влаштування посиленої дорожньої основи.
Під час виконання робіт рух автотранспорту організовано однією половиною проїзної частини у реверсному режимі, тому перепрошуємо водіїв за тимчасові незручності і звертаємо увагу на встановлені тимчасові дорожні знаки, необхідність дотримання правил дорожнього руху та вказівок регулювальників.
Завершити комплекс робіт з відновлення дорожнього покриття на всій протяжності ділянки плануємо наприкінці поточного року.

Черговий новий високопродуктивний асфальтобетонний завод Marini TopTower 3000 запущено в роботу на виробничій базі у селі Пашена Балка неподалік міста Дніпро.

Потужність нового виробництва становить 240 т асфальтобетонної суміші на годину.

Корейську асфальтозмішувальну установку DMI DMAP MB 2000 на виробничій базі у Пашеній Балці замінено італійською Marini TopTower 3000. Обладнання нового заводу автоматизоване, відповідає найжорсткішим світовим екологічним стандартам. Для підігріву використовуються комбіновані пальники, що дозволяє спалювати і скраплений газ, і природний газ, і дизельне паливо. При цьому завод оснащений новітніми очисними системами, які дозволяють відфільтрувати 99,8% викидів.

Роботою самого ж АБЗ управляють близько десяти працівників, які пройшли спеціальну підготовку на аналогічних підприємствах компанії.

Виробничу базу також укомплектовано установкою для приготування бітумних емульсій та установкою модифікації бітуму.

Також у Пашеній Балці змонтовано нову змішувальну установку coldFALT400 продуктивністю 400 т на годину  укріплених щебеневих матеріалів для влаштування посиленої дорожньої основи.

Як і на кожному АБЗ компанії, для контролю якості матеріалів на всіх етапах виробництва продукції передбачено функціонування випробувальної лабораторії, яка оснащена сучасним обладнанням провідних світових виробників MATEST, CONTROLS, TransTech Systems та ін.

Загалом переоснащення виробничої бази у Пашеній Балці наші фахівці змогли організувати у стислі терміни –  усього за три тижні. Оновлена виробнича база забезпечуватиме продукцією проєкти відновлення ділянок автотрас та будівництва доріг у Дніпропетровській області.

Модернізація виробничої бази у Пашеній Балці завершує цьогорічну програму компанії з нарощення та оновлення виробничих потужностей. «Автомагістраль-Південь» 2020 року запустила в роботу чотири асфальтобетонні заводи: у селі Степанівка на Сумщині та у Слов’янці, Царичанці та Пашеній Балці – на Дніпропетровщині.

Виробничі потужності «Автомагістраль-Південь» уже налічують 15 високопродуктивних заводів загальною продуктивністю 3240 т сумішей за годину. Це гарантовано забезпечить нам можливість виконання плану виробництва у 2020 році для реалізації програми «Великого будівництва» в обсязі 2,5 млн т асфальтобетонних сумішей!

Будуємо Україну разом!

 

Президент України Володимир Зеленський сьогодні відвідав іще один об’єкт нашої компанії – автошлях М-04 «Знам’янка — Луганськ — Ізварине».
«Приємно бачити, що Дніпропетровська область будується. Дуже важливі і траса «Дніпро-Кривий Ріг», і дорога на Нікополь, і повністю нова дорога на Київ. У наступному курортному сезоні люди з різних областей зможуть доїхати на Азовське і Чорне моря по якісним дорогам. Це магістралі, які зв’яжуть нашу країну», – зазначив Президент.
Темпи робіт на М-04 із кожним днем зростають. До робіт на об’єкті зараз задіяні близько 160 дорожників. Із завтрашнього дня працюватимемо у дві зміни – відновлення автотраси перейде у цілодобовий режим.
Поточний середній ремонт траси 1-ої категорії міжнародного значення М-04 «Знам’янка — Луганськ — Ізварине» стартував на початку серпня. Наша ділянка (км 151+930 – км 196+816) має протяжність 44,8 км. Це напрямок від Дніпра до Кривого Рогу. Траса сполучає відразу декілька великих міст області та є основним напрямком перевезення вантажів до портів Чорного моря.
Проєктом заплановано комплекс робіт із посилення дорожньої основи на ділянках значних деформацій та руйнувань дорожнього покриття.
Передбачено конструктив двох типів. Перший – це фрезерування і посилення вирівнюючим шаром покриття товщиною 12 см із подальшим влаштуванням верхнього шару із ЩМА завтовшки 5 см.
Другий тип – влаштування основи з суміші фрезерованої, обробленої в’яжучим (СФОВ), товщиною 20 см, влаштування нижнього шару покриття товщиною 10 см і верхнього шару товщиною 5 см.
Співвідношення ділянок із першим та другим типом конструктиву – 50 на 50. Асфальтобетон та СФОВ на об’єкт з початку цього тижня постачаємо з повністю модернізованої виробничої бази у Пашеній Балці.
У нижньому шарі на ділянках першого типу вже відновлено близько 8 км. Два дні тому приступили до влаштування основи з СФОВ на ділянках другого типу. Паралельно виконуємо величезний обсяг робіт із демонтажу старих залізобетонних конструкцій, планування смуги відводу після корчування чагарників, планування роздільної смуги та укріплення узбіч.
«Автомагістраль-Південь» завершила поточний середній ремонт автодороги Р-51 «Мерефа-Павлоград» на ділянці км 0+000 – км 131+189.
Цей масштабний проєкт у Харківській області ми розпочали рік тому. Автошлях не знав капітального ремонту з 1960-тих, відколи його побудували. Деякі ділянки дороги, особливо у Лозівському районі, водії були змушені об’їжджати узбіччями та польовими дорогами – настільки дорожнє полотно було знищене.
Аби відновити комфортний і безпечний проїзд автошляхом, було проведено значний за обсягами комплекс дорожніх робіт:  фрезерування асфальтобетонного покриття, стабілізацію дорожньої конструкції методом холодного ресайклінгу,  влаштування посиленої основи зі щебенево-піщаної суміші, зміцненої цементом, вирівнювання зношеного цементобетонного покриття дрібнозернистою асфальтобетонною сумішшю та укладання спеціального армуючого прошарку із синтетичного матеріалу. На всій протяжності ділянки ремонту влаштовано два шари асфальтобетонного покриття з сумішей, які виготовляли асфальтобетонні заводи компанії на виробничих базах у Дергачах Харківської області та Новомосковську Дніпропетровської області.
Облаштування та благоустрій траси виконували паралельно з асфальтобетонними роботами. Проведено також укріплення узбіч щебенево-піщаною сумішшю, монтаж прикрайкових лотків і водоскидів, влаштування з’їздів та автобусних зупинок, на яких встановлено 20 павільйонів для пасажирів.
Завершальний етап ремонтних робіт – встановлення дорожніх знаків, бар’єрного огородження і нанесення горизонтальної дорожньої розмітки із використанням холодного пластику – закінчили у минулого тижня.
Відтак на Харківщині водії та місцеві мешканці, які роками роками потерпали від бездоріжжя між Харковом та Лозовою, отримали відновлену дорогу Р-51. Шлях із Мерефи до кордону з Дніпропетровською областю триває не 4-6 годин, а втричі менше.
Це не перша автодорога, яку ми відновили цього року за президентською програмою «Велике будівництво». Ми не зупиняємося і продовжуємо працювати, аби змінити нашу країну на краще.
Будуємо Україну разом!
Цього року здійснилась мрія мільйонів українців. В Україні почалось масштабне будівництво та ремонт автошляхів.
Країна змінюється на очах. Регіони та міста стають ближчими одне до одного, якісна мережа доріг зшиває та об’єднує наш народ та нашу землю. Зміцнює нашу економіку, робить Україну більш потужною та незалежною.
Команда «Автомагістралі-Південь» пишається участю в проєкті «Велике будівництво». Ми будуємо не лише дороги – ми будуємо Україну!
Зі святом вас, друзі! Зичимо здоров’я вам і вашим родинам, успіхів та добробуту!
І, звісно, усім бажаємо, щоби з кожним роком у нас з’являлося все більше нагод пишатися нашою Батьківщиною!
На Донеччині триває капітальний ремонт автошляху Н-32 «Покровськ-Михайлівка». На одній з ділянок ремонту – км 16+800 – км 31+00 – відновлення дорожнього покриття, зруйнованого інтенсивним рухом важких автомобілів та військової техніки, проводимо з використанням обладнання, аналогів якому немає на вітчизняному ринку дорожнього будівництва.
На всій протяжності майже 14-кілометрової ділянки дорожнє покриття із цементобетону має значні пошкодження та не відповідає нормативній ширині. Тому за проєктом необхідно виконати комплекс робіт з поширення дороги, а старе цементобетонне покриття слід зруйнувати з підготовкою до влаштування нової основи та асфальтобетонного покриття.
Однак під час виконання робіт було виявлено, що існуюче земполотно споруджене зі слабких ґрунтів та не забезпечує необхідну міцність дорожньої конструкції, тому за таких умов зруйнувати старе цементобетонне покриття традиційними методами на дорозі та якісно влаштувати з нього шар основи  неможливо.
Проте ми знайшли альтернативний спосіб – віброрезонансне руйнування цементобетонного покриття, яке є унікальним рішенням, що може використовуватись при даних умовах, значно спрощує технологічність виконання робіт, не вимагає повного закриття руху для автотранспорту, економить час та кошти.
Для подрібнення цементобетонного покриття просто на дорозі ми використовуємо віброрезонансний бетонолом RB-500, спеціально привезений для цих робіт зі Сполучених Штатів Америки. Дане обладнання забезпечує руйнування тільки шару бетону, не завдаючи шкоди підстиляючим шарам основи та земляному полотну, не вимагає повного перекриття руху при виконанні робіт. Також шляхом налаштування режиму роботи машини є можливість отримати необхідні розміри фрагментів цементобетонного покриття в процесі його руйнування. Відтак після деструктуризації цементобетонного покриття виконуємо розподілення щебенево-піщанної суміші С13 за допомогою автогрейдера на запроєктовану ширину дороги та, додатково для посилення дорожньої конструкції, укладаємо на нього спеціальну армуючу решітку й влаштовуємо додатковий шар основи зі ЩПС С5 товщиною 21 см. Проєктом також передбачено влаштування верхнього шару основи із щебенево-піщаної суміші, зміцненої цементом, товщиною 17 см, нижній шар покриття із крупнозернистого асфальтобетону товщиною 12 см та верхній шар покриття зі ЩМА-20 товщиною 5 см.
Саме використання технології віброрезонансного руйнування бетону дозволить нам ефективно та якісно виконати роботи з капітального ремонту 14-кілометрової ділянки автотраси Н-32 «Покровськ-Михайлівка» у найкоротші терміни.
Наразі проїзд автотрасою організований у реверсному режимі по одній половині дороги. Ділянки проведення робіт облаштовані відповідними тимчасовими огородженнями та попереджувальними дорожніми знаками. Просимо водіїв зважати на них та дотримуватися правил дорожнього руху.
Будуємо Україну разом!

Ремонт траси Н-30 «Василівка-Бердянськ» – один із найбільших проєктів компанії у цьогорічному сезоні. Основні роботи на ділянці довжиною понад 60 кілометрів були завершені лише за три місяці. Сьогодні на дорозі встановлюють знаки, наносять дорожню розмітку, влаштовують тротуари та з’їзди.

Як компанії вдається працювати з такою швидкістю? Адже потрібно не лише мобілізувати дуже велику кількість техніки та співробітників, але й налагодити безперебійну і практично безупинну роботу цього гігантського конвеєра, коли кожні 15 хвилин у режимі 24/7 на об’єкт із нашого асфальтобетонного заводу під’їжджає самоскид з асфальтобетоном.

Про це – наш перший фільм із серії «Супероб’єкти сезону 2020»:

Тривають дорожні роботи на головному проєкті столиці – капітальний ремонт проспекту Степана Бандери на ділянці між вулицею Олени Теліги та Північним мостом завдовжки 3,831 км.

У межах першого етапу ремонту роботи проводимо на відрізку від Північного мосту до Оболонського проспекту загальною протяжністю 2,4 км. Враховуючи високу інтенсивність руху транспорту та необхідність мінімізації обмежень та незручностей для учасників дорожнього руху, виконання робіт на цьому відрізку розділено на 10 окремих ремонтних ділянок. Починаючи з минулого року, ми почергово відновили вже 8 ділянок магістральної вулиці включно з ремонтом шляхопроводу на перетині з проспектом Героїв Сталінграда.

Із початку серпня роботи проводимо на останніх двох ділянках – від вул. Богатирської до Оболонського проспекту. На ремонтній ділянці з проїздом у напрямку вул. Олени Теліги вже завершено основний комплекс з відновлення дорожнього покриття: відфрезеровано старе асфальтобетонне покриття, виправлено профіль щебеневої основи з подальшим армуванням георешіткою та влаштовано посилену основу з щебенево-піщаної суміші, укріпленої цементом, укладено нижній та середній шари з асфальтобетонної суміші. Також було переобладнано дощову каналізацію, змонтовано бортовий камінь та повністю відремонтовано покриття на розворотному кільці громадського транспорту. Транспортний потік уже перенаправлено на відновлений проїзд проспекту та розпочато ремонтні роботи на останній ділянці, які плануємо завершити до 1 вересня, аби розвантажити обидва проїзди проспекту під час пікового збільшення трафіка у столиці. Одночасно з основними роботами проводимо влаштування тротуарів, велодоріжок, встановлення бар’єрного огородження та виконуємо оновлення системи освітлення проспекту. Після завершення виконання основних робіт на останній ділянці приступимо до влаштування верхнього шару покриття із щебенево-мастикового асфальтобетону на всій протяжності відрізку першого етапу ремонту, а також встановлення бар’єрного огородження, дорожніх знаків та нанесення дорожньої розмітки.

Для виконання робіт на об’єкті залучено понад 50 одиниць техніки та 100 співробітників. Дорожні роботи проводимо у цілодобовому режимі.

Уже наприкінці осені ми плануємо повністю завершити весь комплекс дорожньо-ремонтних робіт. Відтак мешканці та гості столиці отримають відновлений проспект Степана Бандери на відрізку від Північного мосту до Оболонського проспекту, який, за інформацією департаменту транспортної інфраструктури міста Києва, капітально не ремонтувався вже понад 40 років!

Президент України Володимир Зеленський відвідав автошлях М-18 “Харків-Сімферополь-Алушта-Ялта” – головну транспортну артерію Запорізької області.
З липня наша компанія здійснює відновлення 23-кілометрової ділянки цієї автодороги (силами різних підрядників планується відремонтувати 122,9 км шляху). Понад 250 наших співробітників та 100 одиниць техніки працюють цілодобово!
«Це дійсно прекрасний результат. Запоріжжя показує один з найкращих результатів в Україні. Дякуємо за все це всім службам», – зазначив Президент.
“Якщо подивитися на статистику, ніколи стільки доріг за всю історію незалежності України в Запорізькій області не робили. Це не віртуальні якісь кілометри, а ось вони – покладені вже з верхніми шарами асфальтобетону, майже 150 км лише в цьому році. А сезон тільки на піку. Думаю, що ми довели, що на дорогах державного значення ми це можемо робити. Гадаю, після виборів ми доведемо, що на місцевих дорогах результат буде такий самий», – заявив керівник “Укравтодору” Олександр Кубраков.
Автодорога міжнародного значення М-18 з’єднує крупні промислові міста Запоріжжя, Василівка та Мелітополь та веде до курортних зон на Азовському морі. Проєкт незабаром фінішує. Залишилось влаштувати останні 7,5 км верхнього шару покриття зі щебенево-мастикового асфальтобетону товщиною 5 см та завершити заміну нестабільної основи на деяких локальних ділянках. До кінця серпня основний проїзд у верхньому шарі буде відкритий.
Одночасно виконуємо роботи зі влаштування прикрайкових лотків для водовідведення з дороги.
Траса М-18 є лише частиною величезного комплексу робіт, які цього року виконала наша компанія у Запорізький області. Першим стартував поточний ремонт понад 60-кілометрової ділянки траси Н-30 “Василівка-Бердянськ”. Основний проїзд на ній уже відкритий, виконуються роботи зі влаштування автобусних зупинок, тротуарів, примикань, заїздів у двори, нанесення розмітки та встановлення дорожніх знаків.
До середини вересня всі роботи плануємо завершити.
За 2019-2020 роки в Запорізькій області буде відновлено понад 500 км автошляхів, і ми пишаємось, що найбільший внесок у цей результат робить наша компанія.
«Автомагістраль-Південь» продовжує благодійну програму підтримки медичних закладів.
У квітні наша компанія надала значну допомогу інфекційним відділенням українських лікарень, які готувались до прийому хворих на коронавірусну інфекцією. Ми закупили та передали чималі партії медичного обладнання та засобів індивідуального захисту в обласні та міські лікарні Дніпра, Львова, Запоріжжя, Одеси, Кривого Рога Бердянська, Дніпрорудного, Мелітополя, Першотравенська, Пологів та інших населених пунктів.
Перша гостра фаза пандемії минула. Але проблема дефіциту медичного обладнання для рятування життя людей залишається!
Нещодавно генеральний директор нашої компанії Микола Тимофеєв разом з іншими співробітниками передав одеському пологовому будинку №5 апарат штучної вентиляції легень. Про такий апарат лікарі мріяли давно, адже заклад спецiалiзується на веденні передчасних пологiв і виходжуванні дітей з екстремально малою масою тіла.
«Коли надходить така допомога – це справжнє свято. Наш пологовий цього року отримав від міської влади медичне обладнання для реанімації новонароджених, монітори стану та шприцевi насоси на 3 мільйони гривень. Проте заклад і далі потребує обладнання для відстеження стану новонароджених та породіль, транспортний кювез для перевезення новонародженого у реанімаційне відділення тощо», – розповів директор 5-го пологового будинку, заслужений лікар України Ігор Шпак.
Щороку у 5-му пологовому Одеси народжуються близько 2000 дітей. Та в останні місяці кількість передчасних пологів зросла на третину – через стресові ситуації, у які під час карантину потрапили вагітні.
«Нам потрібно збільшити запас міцності, щоби бути готовими до зростання кількості передчасних пологів. Дуже приємно, що бізнес це розуміє і йде нам на допомогу. Ми дуже радіємо подарованому «Автомагісталлю-Південь» апарату штучної вентиляції легень. Це універсальний апарат, яким можна надавати допомогу з перших хвилин життя новонародженого та його матері. Маємо вже шість таких апаратів. А потрібно десять», – зазначив Ігор Шпак.
Микола Тимофеєв зазначив, що компанія планує продовжувати нашу благодійну програму підтримки медичних закладів.
«З 1 квітня в Україні запущений другий етап медичної реформи. Утримання медичних закладів – закупівля обладнання, капітальні інвестиції – це відповідальність місцевої громади. Але ж ми розуміємо, що не завжди місцева влада має можливість виділити лікарні необхідну суму. Тому допомога благодійників як ніколи потрібна», – заявив Микола Тимофеєв.
За словами Ігоря Шпака, у липні у 5-му пологовому будинку народилося 86 дівчат та 84 хлопчиків. Разом із лікарями закладу бажаємо діточками та їхнім батькам міцного здоров’я!

«Автомагістраль-Південь» закінчує відновлення 7-кілометрової ділянки автодороги Р-73 (км 0+000 – км 6 +935), від розв’язки на трасі Н-08 до межі з Дніпропетровською областю, яка є найкоротшим шляхом з Дніпра до Нікополя. Основний проїзд уже відновлено!
Проєкт стартував у середині червня. За цей час проведені наступні етапи робіт: фрезерування зношеного асфальтобетонного покриття та локальне посилення дорожньої основи, влаштування двох шарів асфальтобетону з крупнозернистої та щебенево-мастикової сумішей.
Залишилось завершити ремонт шляхопроводу («нульовий» кілометр траси), влаштувати зупинки громадського транспорту та облаштувати узбіччя.
Наразі тривають роботи з відновлення перехідних плит і тротуарної частини шляхопроводу. З початку наступного тижня плануються роботи з влаштування двох шарів асфальтобетону на шляхопроводі та верхнього шару на з’їздах з нього. Незабаром також розпочнуться роботи з відновлення деформаційних швів мостової споруди.
Водночас тривають роботи з ремонту водопропускних труб малих мостів: відновлюються вхідні-вихідні оголовки цих труб, а також проводиться їхня очистка.
Придорожня смуга розчищається від кущів та чагарників, узбіччя дороги досипається та розширюється до нормативних параметрів. Наступним етапом буде укріплення узбіччя відфрезерованим матеріалом.
Паралельно завершуються роботи з монтажу бортового каменю на автобусних зупинках.
Після цього на цій ділянці Р-73 залишиться тільки встановити металеве бар’єрне огородження, сигнальні стовпчики, нові дорожні знаки та нанести дорожню розмітку.
Повне завершення проєкту планується у вересні.
Нагадаємо, автомобільна дорога Р-73 має важливе значення насамперед для пасажиро- та вантажоперевезень між крупними промисловими містами Дніпропетровщини. Раніше на Р-73 проводився виключно ямковий варіант, який не призводив до значного покращення якості дороги.

На першій ділянці траси М3 «Кишинів-Джурджулешти» у Молдові (км 96+800 – км 151+200) закінчуємо влаштування фінішного асфальтобетонного шару дорожнього покриття! Незабаром роботи по основному проїзду цієї ділянки довжиною понад 55 км завершаться, залишиться відновити лише одну «проблемну» ділянку (км 121+800 – км 122+800), на якій наразі виконуємо повну заміну та посилення земляного полотна дороги та дорожньої конструкції.
Проблема була виявлена вчасно ще минулого року під час обстеження траси фахівцями нашої компанії. Ділянка має слабу основу з явно недостатньою несучою здатністю – тому комплекс відновлювальних робіт передбачає заміну не лише основи, а й посилення слабкого земляного полотна. Новий конструктив складається з декількох шарів стабілізованого цементом грунту, дренажного шару піску, шару посиленої основи, влаштованого методом холодного ресайклінгу. Тривалість робіт займе близько трьох місяців.
Крім того, на першій ділянці продовжуються роботи зі влаштування тротуарів, майданчиків для зупинки громадського транспорту, монтажу зовнішнього освітлення. Фінішній етап – дорожня розмітка та знаки. Плануємо, що до кінця цього року весь комплекс робіт для першої ділянки автодороги буде завершений.
Тим часом на другій ділянці (км 151+200 — км 171+290, км 179+650 — км 190+750) у розпалі всі види робіт. Ділянки складні, проєктом передбачено спорудження насипів до 8 м заввишки, а це сотні тисяч кубометрів грунту. Наразі об’єм виконаних земляних робіт уже перевищує 200 тис. кубометрів. Одночасно стартували роботи з влаштування конструктивних шарів дорожнього одягу. На ділянках загальною протяжністю 3,5 км виконано стабілізацію основи з додаванням нового матеріалу – щебеню та цементу (шар завтовшки 20 см), влаштовано шар основи зі ЩПС, обробленої цементом  (22 см), та шар зі так званого «чорного щебеню» завтовшки 8 см. У підсумку маємо три шари конструктиву для подальшого влаштування шарів асфальтобетону. Така складна багатошарова конструкція використовується не на всій протяжності об’єкту, а лише на ділянках загальною довжиною 14 км – об’їзди населених пунктів та спрямлення крутих поворотів, де споруджується повністю нове дорожнє полотно. На інших ділянках відновлення дороги передбачено влаштування посиленої дорожньої основи методом холодного ресайклінгу з подальшим влаштуванням двох шарів асфальтобетонного покриття.
Паралельно виконуються роботи з реконструкції штучних споруд – влаштовуються нові залізобетонні водопропускні труби, а також відновлюються та перебудовуються мости. На ділянці понад 10 мостів, два з яких слід повністю реконструювати. На найбільшому із них триває етап влаштування опорних частин.
Нагадаємо, реконструкцію траси М3 «Кишинів-Джурджулешти» у Молдові «Автомагістраль-Південь» виконує з минулого року. Згідно з контрактом, на відрізку км 96+800 — км 151+200 буде проведено ремонт, а ділянки км 151+200 — км 171+290 та км 179+650 — км 190+750 – реконструйовано або збудовано залежно від проєктних рішень.
На реалізацію проєкту замовником відведено три роки. Відновлення автотраси М3 реалізується кошти Європейського банку реконструкції та розвитку. #АвтомагістральПівдень
#АвтомагістральПівдень #АвтомагистральЮг #дорогиУкраїни #дорогиУкраины #БудуємоУкраїнуРазом #Строим_Украину_Вместе #Молдова #трасаМ3 #Кишинів_Джурджулешти #міжнароднийпроект

Черговий проєкт на Волині – ремонт ділянки траси Р-15 «Ковель-Володимир-Волинський-Червоноград-Жовква».
Транспортний потік прямує цією трасою зі Львова до Луцька в об’їзд міста Володимир-Волинський. Загальна протяжність ділянки становить 3,8 км.
Особливість цього відрізку траси в тому, що за час експлуатації краї дороги зруйновані вантажним транспортом. Тому під час середнього поточного ремонту потрібно провести відновлення ширини траси з наявних 7 метрів до 8,5 м. Це дозволить об’їзній дорозі відповідати нормативним параметрам для автошляхів 2-ої категорії.
Проєктом також заплановані ремонт мосту через річку Луга та виконання комплексу заходів з організації безпеки дорожнього руху.
Наразі на трасі проводимо фрезерування старого асфальтобетонного покриття. Відфрезерований матеріал згодом використаємо для укріплення узбіч.
Окрім відновлення нормативної ширини, також заплановані вирівнювання профілю дороги та посилення дорожньої конструкції на слабких ділянках. Для цього проєктною документацією передбачено влаштування посиленої основи із щебенево-піщаної суміші, обробленої цементом.
Асфальтобетонне покриття складатиметься з двох шарів – крупнозернистого завтовшки 10 см і щебенево-мастикового (ЩМА-20) товщиною 5 см.
Окрім об’їзної дороги, ми також виконаємо відновлення ділянки автотраси Р-15 на в‘їзді до Володимира-Волинського з боку Ковеля протяжністю 1,25 км.
Відновлення дорожнього покриття на цих об‘єктах плануємо завершити вже у вересні поточного року.
Дніпропетровщина – один із найбільших за обсягами робіт регіонів присутності нашої компанії. Ми не лише будуємо, але й обслуговуємо дорожню мережу області!
Найбільший наш об’єкт у регіоні – будівництво нової траси Н-31. Але цього тижня стартував теж досить великий проєкт – поточний середній ремонт траси 1 категорії міжнародного значення М-04 “Знам’янка-Ізварине”.
Наша ділянка (км 151+930 – км 196 +816) має протяжність 44,8 км. Це напрямок від Дніпра до Кривого Рога – ділянка від Криничанського посту поліції до межі міста Дніпро.
Ділянка траси М-04 є дуже важливою для регіону – сполучає відразу кілька великих міст області та є основним напрямком перевезення вантажів до портів Чорного моря.
Трафік тут дуже інтенсивний з великою кількістю великовантажних автомобілів, які в умовах неналежного вагового контролю у цілодобовому режимі деформували та руйнували дорожнє покриття. Тому проєктом передбачено комплекс робіт із посилення дорожньої основи на ділянках значних деформацій та руйнувань дорожнього покриття. Цей процес буде здійснюватись за допомогою технології холодного ресайклінгу, який передбачає виготовлення укріпленої суміші: відфрезерованного матеріалу, щебенево-піщаної суміші, цементу та бітумної емульсії для влаштування посиленої дорожньої основи.
На всій протяжності траси також буде відновлено дорожнє покриття за рахунок влаштування двох шарів асфальтобетонного покриття – вирівнюючого з крупнозернистого асфальтобетону на модифікованому бітумі та верхнього шару із щебенево-мастикового асфальтобетону.
На першому етапі асфальтобетонні суміші будуть поставлятися з нашого АБЗ у Новомосковську. Надалі чекаємо на запуск в експлуатацію нового АБЗ, який наразі монтується безпосередньо біля об’єкту на нашій виробничій базі у Пашеній Балці.
Окрім відновлення дорожнього покриття, передбачено також розчищення від чагарників та порослі придорожньої смуги, ремонт мостів і шляхопроводів, укріплення узбіч, облаштування транспортних розв’язок, примикань та автобусних зупинок, встановлення нового бар’єрного огородження, дорожніх знаків та нанесення дорожньої розмітки холодним пластиком.
Наразі для виконання робіт задіяно понад 100 одиниць техніки та 120 працівників. Проводимо фрезерування зношеного асфальтобетонного покриття, влаштування вирівнюючого шару, а також розчищення придорожньої смуги.
Відновити дорожнє покриття на всій протяжності ділянки плануємо до кінця поточного сезону. Відтак Дніпропетровщина вже цього року отримає комфортне та якісне сполучення в напрямку від Дніпра до Кривого Рога.