Новини

Траса Н-30 “Василівка-Бердянськ” у Запорізькій області – один із основних туристичних маршрутів у напрямку курортів Азовського моря.

Загальна протяжність автошляху становить 136 км. Ми відновлюємо 80 км траси, із яких цього року завершуємо 60 км. На трьох ділянках роботи виконуємо у цілодобовому режимі, адже маємо закінчити їх у стислих термін.

Детальніше про перебіг ремонтних робіт дивіться у новому ролику на нашому youtube-каналі.

https://youtu.be/MC9F6eFEE_I

П’ять лікарень у Запорізькій області отримали допомогу від “Автомагістралі-Південь”

Підтримуючи українських медиків у боротьбі з коронавірусною інфекцією, передали медичне устаткування та засоби індивідуального захисту п’ятьом лікарням у Запорізькій області.
Зокрема, апарат штучної вентиляції легень RS 300, мультипараметровий монітор пацієнта Brightfield Healthcare Osen 9000D та відсмоктувач “Біомед” 7А-23D придбали для обласної інфекційної клінічної лікарні. Це найбільший профільний медичний заклад області, у якому нині перебувають 44 пацієнти з підтвердженим діагнозом «коронавірусна інфекція».
“Медичний відсмоктувач та монітор пацієнта працюватимуть у відділені анестезіології та реанімації. Ця апаратура мобільна, у разі необхідності зможемо застосувати її там, де найбільше потребують пацієнти. Ми вдячні небайдужим людям, компанії “Автомагістраль-Південь”, за те, що вони купили обладнання і привезли його до нас”, – розповів керівник медзакладу Володимир Шинкаренко.
Обладнання для порятунку хворих на коронавірусну інфекцію також передали в інші лікарні Запорізької області. Так, по ларингоскопу, монітору пацієнта Brightfield Healthcare Osen 9000D та відсмоктувачу “Біомед” 7А-23D отримали Мелітопольська багатопрофільна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги, Бердянське територіальне медичне об’єднання, Пологівська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування та Дніпрорудненська багатопрофільна міська лікарня.
В усі п’ять лікарень також доставлено партії медичних рукавичок, захисних окулярів та респіраторів різного ступенів захисту.
Починаючи з квітня, “Автомагістраль-Південь” допомагає медпрацівникам в усіх регіонах, у яких виконуємо ремонт та будівництво автодоріг. Зокрема, вже передано чималі партії медичного обладнання та засобів індивідуального захисту обласній клінічній лікарні ім. І.І. Мечникова та клінічній лікарні №21 у Дніпрі, Криворізькій інфекційній лікарні №1, центральній міській лікарні Першотравенська, Одеському обласному клінічному медичному центру, Восьмій лікарні міста Львова.

Президент Володимир Зеленський проінспектував хід робіт з відновлення дороги зі Сєвєродонецька до Новоайдара

Під час робочої поїздки до Луганської області Президент України Володимир Зеленський ознайомився з перебігом ремонтних робіт на майже 40-кілометровій ділянці автошляху Т-13-06 «Сєвєродонецьк – Новоайдар», яку ми відновлюємо за програмою «Велике будівництво».
Ця дорога є однією з пріоритетних для держави, зазначив Президент.
«Вона дуже важлива для людей, які живуть в Україні: на нашій частині та тимчасово окупованій. Щоб вони бачили, що, починаючи з мосту в Станиці Луганській і до Сєвєродонецька, в цьому році побудується прекрасна, якісна дорога», – наголосив Володимир Зеленський.
Відновлення ділянки автотраси ми проводимо від селища Новоайдар у напрямку міста Сєвєродонецьк. Кілька технологічних етапів виконуємо одночасно. Наразі здійснили фрезерування зношеного дорожнього покриття протяжністю 13 км. На понад 7 км підготовленої ділянки влаштували посилену основу товщиною 15 см зі суміші фрезерованого матеріалу та щебеневого матеріалу, оброблених комплексним в’яжучим (СФОВ).
Нижній шар покриття із крупнозернистого асфальтобетону товщиною 10 см уже уклали на 5 км дороги.
Влаштування нижнього шару покриття на ділянці плануємо завершити до 15 червня. Після цього відразу розпочнемо влаштування верхнього шару зі щебенево-мастикового асфальтобетону.

До роботи на об’єкті залучено понад 150 працівників та майже 100 одиниць дорожньо-будівельної техніки. Працюємо відповідно до затвердженого графіку – відновлення ділянки траси Т-13-06 “Сєвєродонецьк – Новоайдар” планується завершити до початку серпня поточного року.

На Запоріжжі у цілодобовому режимі тривають роботи з відновлення дороги до Бердянська

Відновлення дороги Н-30 «Василівка-Бердянськ» у Запорізькій області за програмою «Велике будівництво» одночасно проводимо вже на трьох суміжних ділянках від км 32 до км 112. Роботи виконуємо у цілодобовому режимі з залученням понад 240 працівників та 130 одиниць дорожньої техніки.

Відтак на ділянці км 89+526 – км 112+026 вже завершено фрезерування зношеного дорожнього покриття, виконано влаштування шару нової основи із суміші фрезерованого матеріалу та ЩПС обробленої комплексним в’яжучим (СФОВ).

Окрім цього, асфальтоукладальні ланки також виконали влаштування нижнього шару покриття з крупнозернистого щільного асфальтобетону на всій протяжності ділянки дороги та наразі проводять роботи з укладання верхнього шару зі щебенево-мастикового асфальтобетону, який виконано на протяжності 23 км площею 191 тис. кв. м.

Асфальтобетонні суміші на об’єкт безперервно постачаємо з виробничої бази в селі Новополтавка Чернігівського району Запорізької області, де цілодобово працює високопродуктивний мобільний асфальтобетонний завод MARINI XPRESS 2500, а для приготування СФОВ використовуємо змішувальну установку MARINI сoldFALT400, розміщену в місті Токмак поблизу ділянки виконання робіт.

На даній ділянці також паралельно виконуємо роботи з укріплення узбіч, влаштування бортових каменів та пішохідних доріжок у межах населених пунктів, облаштування автобусних зупинок та примикань.
На іншій ділянці дороги км 32+010 – км 55+082 також завершено роботи з фрезерування. Тут у нічну зміну тривають роботи з влаштування вирівнюючого шару із крупнозернистого асфальтобетону, який виконано на протяжності 9,5 км та площею понад 74 тис.кв.м.

Для безпеки робіт асфальтоукладач оснащено додатковим освітленням, а біля регулювальників на дорозі встановлено світлові щогли, які забезпечують безпечні умови та освітлення місць виконання робіт.
На ділянці дороги км 55+082 – км 89+526, на якій у 2018 році ми відновили відрізок протяжністю 17,3 км, з початку травня поточного року розпочато роботи з фрезерування решти старого зношеного покриття.

Незабаром слідом також розпочнемо влаштовувати посилену основу зі СФОВ та вирівнюючий шар із крупнозернистого асфальтобетону.
Під час виконання робіт на ділянках траси Н-30 «Василівка-Бердянськ» рух автотранспорту організовано однією половиною проїзної частини у реверсному режимі. Тому перепрошуємо водіїв за тимчасові незручності та звертаємо увагу на встановлені тимчасові дорожні знаки, необхідність дотримання правил дорожнього руху та вказівок регулювальників.

Поточний середній ремонт ділянки траси Н-30 «Василівка-Бердянськ» у Запорізькій області ми розпочали на початку березня 2020 року. На цьому об’єкті у стислі терміни заплановано відновити дорожнє покриття загальною протяжністю понад 60 км, щоби забезпечити проїзд автотранспорту із Запоріжжя до курортного міста на Азовському морі.

Продовжуємо передавати обладнання для лікуванні хворих на Covid-19 лікарням Дніпропетровської області.

Сьогодні ми відправили в обласну клінічну лікарню ім. І.І. Мечникова 4 мультипараметрові монітори пацієнта Brightfield Healthcare Osen9000D та півтисячі одноразових захисних комбінезони BeSafe Master (PP+microPE).
У лікарні зараз перебувають дев’ять пацієнтів із підтвердженою коронавірусною інфекцією. Медзаклад провів переоснащення відділень, щоби забезпечити лікування усім хворим. Зокрема, організував 200 ліжок для надання допомоги пацієнтам із коронавірусом. Проте за браком ресурсів лікарня не могла закупити все необхідне устаткування.

«Ми багато років співпрацюємо з компанією “Автомагістраль-Південь”, дуже її любимо, вона не раз допомагала нам. Тому звернулися до неї напряму, разом сформували список необхідного обладнання. Зокрема, потрібні були монітори пацієнта. Вони необхідні насамперед у реанімаційних відділенням, там, де вкрай важливо постійно наглядати за станом хворих. Монітори пацієнта дозволяють кожну хвилину відстежувати покращення або погіршення стану пацієнта, бачити все в динаміці”, – розповів головний лікар медзакладу Сергій Риженко.

Минулого місяця ми передали лікарні Мечникова шприцевий насос ДШ-08 та велику кількість медичних рукавичок, респіраторів та захисних окулярів.

Обладнання від «Автомагістралі-Південь» також отримала Криворізька інфекційна лікарня №1: монітор пацієнта Brightfield Healthcare Osen 9000D та півтисячі захисних комбінезонів BeSafe Master (PP+microPE).

Із початку квітня передаємо медичне обладнання та засоби захисту медпрацівників в лікарні усіх регіонів, у яких виконуємо ремонт та будівництво автодоріг. Медапаратуру вже отримали лікарні на Львівщині та Одещині. Зокрема, восьмій лікарня міста Львова передано апарат штучної вентиляції легень, Одеському обласному клінічному медичному центру – пульсоксиметр, одно- та двошприцеві насоси, а також партію медичних рукавичок. У центральну міську лікарню міста Першотравенськ Дніпропетровської області доставлено три медичні відсмоктувачі “Біомед” 7А-23D. Засобами захисту ми також забезпечили медиків клінічної лікарні №21 у Дніпрі.

Запущено в роботу новий АБЗ на Дніпропетровщині

У середині квітня на виробничій базі у Слов’янці запущено в роботу новий АБЗ «Кредмаш» ДС-168, який прийшов на заміну старій асфальтозмішувальній установці.

Упродовж першої половини квітня тривали пусконалагоджувальні роботи основних вузлів асфальтозмішувальної установки: грохоту для розсівання і дозування кам’яних матеріалів, системи переміщення гарячих кам’яних матеріалів, сушильного барабану, бітумного господарства тощо.

Потужність нового виробництва – 160 т на годину. АБЗ також обладнаний новою мікропроцесорною системою управління виробничими процесами, що забезпечує високу якість та повну автоматизацію процесу виготовлення асфальтобетонних сумішей.

Продукцію заводу найближчим часом плануємо використовувати для відновлення доріг на Донеччині. А покищо випускаємо дрібнозернисті асфальтобетонні суміші типу А та Б партіями до 100 тонн на добу для потреб дорожньо-експлуатаційних підрозділів, які проводять ліквідацію ямковості та деформацій під час експлуатаційного утримання доріг Дніпропетровської області.

Нова асфальтозмішувальна установка у Слов’янці відповідає найжорсткішим європейським вимогам до безпеки персоналу та навколишнього середовища. Вона оснащена значно ефективнішою системою пилоочищення на базі німецьких рукавних фільтрів NOMEX.

Іще одна особливість оновленого АБЗ – можливість виробляти продукцію, використовуючи три види палива: дизпальне, газ та зріджений газ. Для цього сушильний барабан асфальтозмішувальної установки обладнано економічним та екологічним пальником італійського виробництва. Це дозволить забезпечити безперервну роботу установки за можливих цінових коливань на ринку енергоносіїв.

Нарощення виробничих потужностей є одним із ключових завдань «Автомагістралі-Південь» у 2020 році. На початку квітня також розпочав роботу найсучасніший асфальтобетонний завод Marini TopTower 3000, розміщений на виробничій базі у селищі Степанівка на Сумщині.

«Автомагістраль-Південь» встановила перший у цьому році рекорд із виробництва асфальтобетонних сумішей. За два місяці наші АБЗ випустили понад 320 тис. т асфальтобетонних сумішей – більше, ніж будь-коли у період березень-квітень. Також вироблено 150 тис. т укріплених щебеневих сумішей!

Кількість виробничих баз компанії сягнула 18 одиниць. Працюють 13 асфальтобетонних заводів та 5 установок з виготовлення укріплених в’яжучим щебеневих сумішей, забезпечуючи дорожньо-будівельні роботи у 10 областях країни: Волинській, Дніпропетровській, Донецькій, Запорізькій, Київській, Луганській, Львівській, Одеській, Сумській та Харківській.

Ремонтні та будівельні роботи проводимо на 25 об’єктах. На деяких майже цілодобово! Задіяна вся наша велика команда – більше 3 тисячі співробітників та майже 1 тисяча одиниць дорожньо-будівельної техніки.

Сьогодні у святковий день багато наших колег продовжують працювати!

Вітаємо весь наш дружній колектив із першими великими досягненнями і травневими святами! Ми розпочали цей сезон як ніколи динамічно та потужно. Отже, нехай для нашої компанії рекордним буде увесь 2020 рік!

На трасі Н-26 “Чугуїв-Мілове” закінчуємо влаштування вирівнюючого шару з крупнозернистої асфальтобетонної суміші і переходимо до наступного етапу – влаштування верхнього шару покриття зі щебенево-мастикового асфальтобетону.

Одночасно проводимо облаштування узбіч, влаштовуємо водовідвідні споруди та елементи.

Як відбувається реалізація проєкту, дивіться у новоформатному відео на нашому youtube.

https://www.youtube.com/watch?v=eYh6iaVagLs&feature=youtu.be

На вул. Академіка Туполєва у столиці розпочався завершальний етап реконструкції. Наші асфальтобетонні ланки вкладають верхній шар дорожнього покриття зі щебенево-мастикового асфальтобетону на ділянці протяжністю 3,1 км.

Для виконання робіт залучено понад 70 працівників та 50 одиниць техніки. Роботи зі влаштування ЩМА-20 стартували від перетину вул. Академіка Туполєва з вул. Стеценка у бік просп. Перемоги. Заплановано влаштувати верхній шар покриття товщиною 5 см на площі 46 тис. Асфальтобетонні суміші на об’єкт постачаємо тентованими самоскидами з виробничої бази поблизу Василькова.

Дорога на вулиці Академіка Туполєва має чотири смуги руху по 3,5 м кожна. На час виконання робіт рух транспорту організовано почергово по одній половині проїзної частини у реверсному режимі за погодженою у Нацполіції схемою організації дорожнього руху. Звертаємо увагу водіїв на встановлені тимчасові дорожні знаки та необхідність дотримання правил дорожнього руху та вказівок регулювальників.

Після влаштування верхнього шару розпочнемо підготовку до нанесення дорожньої розмітки холодним пластиком, у визначених проєктною документацією місцях встановимо елементи примусового зниження швидкості, 300 антипаркувальних стовпчиків, а на потенційно небезпечних пішохідних переходах змонтуємо острівки безпеки з композитних матеріалів.

Завершення всіх робіт з відновлення вул. Академіка Туполєва заплановане до Дня Києва.

Реконструкцію вул. Академіка Туполєва на замовлення КП «Київавтодор» ми розпочали у жовтні 2018 року. Відповідно до проєктної документації, проїзну частину вулиці розширили до 15 м.
Основу дороги виконали із двох шарів щебенево-піщаної суміші, верхній шар якої укріплений цементом. Нижній та середній шари асфальтобетонного покриття було влаштовано також торік. По обидва боки проїзної частини влаштовано тротуари із фігурних елементів мощення (ФЕМ) та велосипедні доріжки.
Також проведено перекладання інженерних і теплових мереж, водогону та газопроводу, встановлено зовнішнє освітлення на опорах, контактну мережу тролейбусу, світлофорні об’єкти, нові дорожні знаки, зупинки громадського транспорту, пішохідне огородження, дощову каналізацію, виконано благоустрій та озеленення прилеглої до вулиці території.

Сьогодні на майже 40-кілометровій ділянці траси Т-13-06 “Сєвєродонецьк – Новоайдар” у Луганській області ми розпочали влаштування нижнього шару покриття із крупнозернистого асфальтобетону.

Асфальтобетонні роботи почали від селища Новоайдар в напрямку міста Сєвєродонецьк. Раніше в цьому ж напрямку ми приступили до фрезерування зношеного дорожнього покриття та влаштування основи зі суміші фрезерованого матеріалу та щебеневого матеріалу, оброблених комплексним в’яжучим (СФОВ) у змішувальній установці, яку 24 квітня ввели в експлуатацію на нашій новій виробничій базі поблизу Сєвєродонецька.

Наразі усі технологічні процеси виконуються одночасно:

– попереду проводимо фрезерування, яке станом на сьогодні виконано на 6 км дороги площею понад 60 тис. кв. м.;

– слідом влаштовуємо нову укріплену дорожню основу зі СФОВ, яка вже виконана на 3 км дороги;

– третім етапом виконуємо укладання нижнього шару покриття з крупнозернистого асфальтобетону.

Нижній шар плануємо завершити до 15 червня. Після цього одразу розпочнемо влаштування верхнього шару зі щебенево-мастикового асфальтобетону.

До роботи на об’єкті залучено близько 100 працівників та понад 60 одиниць техніки. Працюємо у відповідності до затвердженого графіку – відновлення ділянки траси Т-13-06 “Сєвєродонецьк – Новоайдар” планується завершити до початку серпня поточного року.

Триває капітальний ремонт автотраси Т-05-14 «Добропілля-Лиман» на ділянці км 28+300 – км 36+750 у Донецькій області.
За проєктом капітального ремонту дороги Т-05-14 «Добропілля-Лиман», для забезпечення комфортного та безпечного руху автотранспорту передбачено розширення та капітальне відновлення проїзної частини з виправленням земляного полотна у плані, поздовжньому і поперечному профілях на окремих ділянках. На більшій протяжності ділянки ремонту роботи виконано ще минулого року. Наразі основні роботи сконцентровані на останній, 700-метровій ділянці, де для спрямлення старого напрямку ми будуємо фактично нову дорогу.
Нині на цій ділянці новобудови виконуємо комплекс земляних робіт: зрізаємо рослинний ґрунт та ущільнюємо ґрунтову основу, влаштовуємо земляне полотно з пошаровим розрівнюванням та ущільненням ґрунту. Також проводимо роботи з укладання роздільного прошарку із геосинтетичного матеріалу, влаштовуємо дренуючий та нижній шар основи з щебенево-піщаної суміші С-5. Далі на ділянці послідовно будуть влаштовуватись наступні шари дорожнього одягу: верхній шар основи з органо-мінеральної суміші марки М20, нижній шар покриття із крупнозернистого щільного асфальтобетону та верхній шар покриття зі щебенево-мастикового асфальтобетону. Нова дорожня конструкція передбачена загальною товщиною понад 60 см.
Також на інших ділянках окремі бригади виконують влаштування водовідвідних споруд та укріплення кюветів бетоном. Паралельно проводимо роботи з облаштування автобусних зупинок та пішохідних доріжок відповідно проєктної документації.
Для виконання робіт на об’єкті задіяно понад 50 працівників та 40 одиниць дорожньої техніки. Асфальтобетонні суміші та органо-мінеральну суміш на об’єкт доставляємо з нашої виробничої бази у селі Слов’янка Дніпропетровської області.
Завершити роботи на об’єкті плануємо наприкінці літа. Окрім якісного дорожнього покриття, на капітально оновленій дорозі буде також забезпечено безпечні дорожні умови: зовнішнє освітлення в межах населених пунктів, нові дорожні знаки, бар’єрне огородження та дорожня розмітка.

На трасі Р-15 “Ковель-Володимир-Волинський-Червоноград-Жовква» розпочався завершальний етап асфальтобетонних робіт у межах поточного середнього ремонту – влаштування верхнього шару покриття зі щебенево-мастикового асфальтобетону.

Роботи виконуємо ділянці траси км 80+000 – км 89+514, яка простягається від Нововолинська до межі Волинської та Львівської областей.
Верхній шар асфальтобетонного покриття завтовшки 5 см влаштовуємо на майже 10-ти кілометровому відрізку дороги. Асфальтобетонну суміш на об’єкт постачаємо з нашого сучасного АБЗ, що розміщений неподалік об’єкта на виробничій базі у селищі Жвирка Львівської області.

Наразі для виконання робіт на об’єкті задіяно 45 працівників та 30 одиниць дорожньо-будівельної техніки.
Нагадаємо, що роботи на даній ділянці дороги ми розпочали на початку березня цього року. На всій протяжності ділянки ми виконали роботи зі фрезерування зношеного дорожнього покриття, локальне підсилення дорожньої конструкції, влаштування нижнього шару асфальтобетонного покриття зі щільного крупнозернистого асфальтобетону завтовшки 10 см.

Також нами було проведено комплекси робіт з облаштування з’їздів, автобусних зупинок, перехідно-швидкісних смуг та узбіч.
Під час виконання робіт на ділянці ремонту рух автотранспорту здійснюється в реверсному режимі на одній половині проїзної частини.

Загалом ремонт цієї ділянки дороги плануємо завершити протягом травня поточного року. Відтак Волинь незабаром отримає суцільно відновлену якісну дорогу Р-15 на відрізку від Володимир-Волинського до межі з Львівською областю.

У Київській області «Автомагістраль-Південь» здійснює експлуатаційного утримання на понад 150 км доріг. Із початку березня на автошляхах М-05 «Київ-Одеса» та М-03 «Київ-Харків–Довжанський» проведено аварійний ремонт покриття загальною площею понад 10 тис. кв. м. Після усунення локальних руйнувань та деформацій дорожнього покриття, що виникли після зимового періоду, експлуатаційний стан ділянок доріг задовольняє вимоги щодо безпеки дорожнього руху.

Найбільший обсяг ремонту покриття виконали на ділянці км 18+000 – км 35+000 автотраси М-03. Відрізок дороги між Києвом та Борисполем майже цілодобово завантажений автотранспортом, а його реконструкція востаннє відбулася 2004 року, тож постійно потребує належного догляду. Два наші дорожньо-експлуатаційні підрозділи з застосуванням спеціалізованої дорожньої техніки проводили ліквідацію ямковості та деформацій дорожнього покриття в обсягах робіт та за технологіями, визначеними та погодженими зі Службою автомобільних доріг у Київській області. Відновлення покриття здійснювалося методом «карткового» ремонту з фрезеруванням зношеного дорожнього покриття самохідною фрезою та наступним закладанням підготовлених місць гарячою асфальтобетонною сумішшю за допомогою асфальтоукладача. Також, для попередження утворення ямковості, окрема бригада виконує розшивку та герметизацію тріщин та швів на зношеному дорожньому покритті із застосуванням швонарізника та заливника.

Не припинялися роботи з ліквідації ямковості й на ділянці км 11+660 – км 143+028 автодороги М-05 «Київ-Одеса». Незначні пошкодження покриття ремонтували окремі спеціалізовані бригади пневмоструменевим методом. Використання цього методу забезпечує високу якість робіт при мінімальних трудовитратах та кількості техніки, адже одна спеціалізована ремонтна машина, якою керують два оператори, дозволяє виконати всі технологічні процеси ремонту без необхідності виконання попередньої підготовки ремонтних місць (фрезерування, обрубування країв) та використання фрез, гудронаторів та котків. Таким методом ми відновили дорожнє покриття на площі близько 2 тис. кв. м.

Загалом для проведення ремонтних робіт на обох автотрасах залучено 70 працівників та 25 одиниць техніки.

Окрім проведення ремонтів покриття, наші дорожньо-експлуатаційні підрозділи забезпечують постійний догляд за дорожніми знаками, дорожнім огородженням, шляховими спорудами та придорожньої смугою, утримують їх у чистоті та порядку, оперативно усувають виявлені перешкоди для дорожнього руху.

Київщина – не єдиний регіон країни, у якому ми здійснюємо експлуатаційне утримання доріг. У Харківській області ми забезпечуємо утримання двох міжнародних трас: М-18 «Харків-Сімферополь-Алушта-Ялта», М-29 «Харків-Червоноград-Перещепине». А в Дніпропетровській області обслуговуємо всі дороги державного значення загальною протяжністю близько 3 тис. км.

На Львівщині продовжуємо відновлення автомобільної дороги Т-14-25 «Миколаїв – Городок – Жовква – Кам’янка-Бузька – Бібрка». Цей автошлях згодом стане транзитним кільцем навколо Львова, що дозволить суттєво розвантажити об’їзну дорогу міста та скоротити шлях для транзитного вантажного автотранспорту з Волинської, Закарпатської, Івано-Франківської, Рівненської та Тернопільської областей до міжнародних пунктів пропуску “Шегині”, “Краковець”, “Грушів”, “Рава-Руська” на західному кордоні. Відновлена дорога також матиме велике значення для розвитку економіки регіону, адже з’єднає між собою населені пункти об’єднаних територіальних громад у восьми районах Львівщини.

З початку поточного року «Автомагістраль-Південь» активними темпами проводить дорожньо-будівельні роботи на трьох ділянках автошляху Т-14-25, що розташовані на відрізку від м. Миколаїв до м. Городок. На ділянках дороги км 0+000 – км 12+000 та км 24+500 – км 34+000 виконуємо капітальний ремонт, а на км 34+000 до км 40+738 – реконструкцію.

На першій ділянці капітального ремонту завершили фрезерування зношеного асфальтобетонного покриття на відрізку дороги км 3+700 – км 9+660. У селі Ричагів виконали основний комплекс робіт з влаштування дощової каналізації. У напрямку початку траси поблизу села Вербіж проводимо роботи з поширення проїзної частини: відсипаємо додатковий шар дорожньої основи з піску товщиною 24 см та влаштовуємо нижній шар основи зі щебенево-піщаної суміші С-5 товщиною 15 см. Наприкінці минулого тижня на цій ділянці розпочато роботи зі влаштування верхнього шару основи із щебенево-піщаної суміші, обробленої цементом, а також влаштування нижнього шару покриття із крупнозернистого асфальтобетону товщиною 10 см. Окрім відновлення дорожнього покриття, також виконуємо перебудову двох аварійних мостів через річки Щирка та Зубра.

На ділянці капітального ремонту км 24+500 – км 34+000 – основний комплекс робіт з влаштування дощової каналізації та поширення дороги було виконано ще торік. Тому тут наразі лише виконуємо роботи з влаштування тротуарів та перед початком асфальтобетонних робіт проводимо монтаж водоприймальних решіток та бортових каменів. Уже наприкінці місяця тут розпочнеться влаштування верхнього шару покриття із щебенево-мастикового асфальтобетону.

На третій ділянці, що передбачає реконструкцію дороги, більший обсяг робіт було виконано також ще минулого року. Тому 2020-го нам залишались роботи з будівництва кільцевої розв’язки на перетині з дорогою Н-13 «Львів-Самбір-Ужгород», укладання верхнього шару покриття на решті протяжності ділянки, а також влаштувати тротуари в межах населених пунктів та виконати роботи з облаштування та безпеки дорожнього руху. Наразі ми вже виконали роботи з монтажу бортового каменю, встановлення поребриків і влаштування покриття тротуарів із фігурних елементів мощення (ФЕМ) у місті Городок та селі Черляни. Тут встановлено 1526 пог. м нових бордюрів та 1458 пог. м поребриків, а також виконано 1544 кв м. покриття із ФЕМ на тротуарах.

Початок робіт із будівництва кільцевої розв’язки на перетині з а/д Н-13 заплановано на початок травня.
До виконання дорожньо-будівельних робіт на об’єкті задіяно понад 60 працівників та 40 одиниць техніки.

До кінця поточного року передбачено завершення робіт на всіх трьох ділянках, що дозволить поєднати між собою а/д М-06 «Київ-Чоп», а/д Н-13 «Львів-Самбір-Ужгород» та а/д М-11 «Львів-Шегині» в межах першого етапу реалізації проекту транзитного транспортного кільця навколо Львова.

На Харківщині активними темпами триває відновлення автотраси Н-26 «Чугуїв-Мілове», роботи сконцентровані одразу на кількох ділянках дороги, одночасно працює декілька бригад, які виконують комплекс робіт з влаштування посиленої дорожньої основи за методом холодного ресайклінгу, укладають шари асфальтобетонного покриття, проводять земляні роботи, монтаж водовідвідних лотків, облаштовують узбіччя, примикання, автобусні зупинки та придорожню смугу.

Загальна протяжність ділянки ремонту складає 108 км та знаходиться в межах км 2+635 – км 110+735.
За попередні роки Автомагістраль-Південь відновила майже 88 км даної дороги з частковим влаштуванням верхнього шару покриття.
Та вже на початку квітня ми приступили до продовження влаштування верхнього шару із щебенево-мастикового асфальтобетону на дорозі Н-26.

Загалом починаючи з березня поточного року на даному проєкті спеціалізовані бригади Автомагістралі-Південь виконали значний обсяг основних робіт: понад 140 тис. м2 – розпушення існуючого покриття, влаштовано 148 тис. м2 дорожньої основи за методом холодного ресайклінгу, 110 тис. м2 вирівнюючого шару покриття із крупнозернистого асфальтобетону та 107 тис. м2 верхнього шару покриття із щебенево-мастикового асфальтобетону, встановлено 2800 м водовідвідних лотків.

До робіт залучено понад 120 працівників, та 70 одиниць дорожньо-будівельної техніки. Для виготовлення асфальтобетонних сумішей задіяно 2 виробничі бази: АБЗ AMMANN Global 160 Quick продуктивністю 160 тон за годину, що розташований в смт. Шевченково та найпотужнішу асфальтозмішувальну установку в Україні – MARINI TOP TOWER 4000 – в м. Дергачі.
Проєкт з відновлення траси Н-26 «Чугуїв-Мілове» у Харківській області плануємо завершити в серпні цього року.