Новини
На Дніпропетровщині активними темпами триває реалізація одного з найбільш масштабних проєктів «Автомагістралі-Південь» – поточного середнього ремонту автошляху М-04 «Знам’янка-Луганськ-Ізварине».
Траса М-04 – один із найбільших автошляхів України та важливий транспортний коридор, який сполучає Кіровоградську, Дніпропетровську, Донецьку та Луганську області.
«Автомагістраль-Південь» відновлює автодорогу в межах Дніпропетровщини на трьох відрізках загальною протяжністю майже 145 км.
Роботи на стратегічно важливій ділянці км 151+930 – км 196+816 від Дніпра в напрямку до Кривого Рога, яка має протяжність 44,8 км, ми розпочали торік у серпні. Влаштування основи та нижнього шару асфальтобетонного покриття було виконано на 42,5 км ділянки. Ще на 31 км автотраси влаштували верхній шар.
ТАКОЖ ЗРОБЛЕНО:
• облаштування з’їздів та примикань;
• планування відкосів;
• укріплення узбіччя;
• облаштування автобусних зупинок;
• ремонт 5 шляхопроводів і 3 мостів.
У березні роботи стартували на ділянці протяжністю 2,2 км у межах міста Дніпра. Уже влаштовано вирівнюючий шар покриття із крупнозернистої асфальтобетонної суміші.
На початку квітня наші бригади розпочали заключний етап ремонту – влаштування верхнього шару покриття із щебенево-мастикової суміші на решті протяжності ділянки траси. Паралельно триває встановлення бортового каменю, влаштування прикрайкових лотків та водоскидних споруд. Окрім того, спеціалісти компанії виконують комплекс земляних робіт, зокрема досипання розділювальної смуги та планування відкосів.
ПРОЄКТ ПЕРЕДБАЧАЄ:
• встановлення бар’єрного огородження;
• встановлення дорожніх знаків;
• нанесення дорожньої розмітки.
ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:
• 100 працівників
• 60 одиниць спецтехніки
ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:
• Серпень 2021 року
ДОВІДКОВО:
Автошлях М-04 – автомобільний шлях міжнародного значення протяжністю 597,7 км. Відновлення траси М-04 є стратегічно важливим для президентської програми «Велике будівництво», оскільки дорога стане частиною найбільшої в Україні магістралі М-30 «Стрий-Ізварине».
Будуємо Україну разом!
«Автомагістраль-Південь» продовжує роботи з поточного середнього ремонту на автошляху Т-13-02 «КПП «Танюшівка»-Старобільськ-Бахмут» у Луганській області.
Траса Т-13-02 має стратегічне значення, оскільки сполучає Луганську область із Донецькою. В останні роки дорожнє покриття перебувало в незадовільному стані через інтенсивний рух військової та великовагової техніки.
Ремонт на автотрасі ми розпочали у березні на ділянці км 141+100 – км 155+100 від міста Лисичанськ до межі із Донецькою областю. Наші бригади завершили розчищення придорожньої смуги від чагарників та дрібнолісся і продовжують комплекс робіт із фрезерування зношеного асфальтобетонного покриття та влаштування посиленої основи зі щебенево-піщаної суміші, обробленої цементом. Також стартували роботи зі влаштування нижнього шару асфальтобетонного покриття.
ПРОЄКТ ПЕРЕДБАЧАЄ:
• влаштування верхнього шару асфальтобетонного покриття;
• облаштування автобусних зупинок;
• укріплення узбіччя;
• влаштування з’їздів та примикань;
• встановлення бар’єрного огородження;
• встановлення дорожніх знаків та напрямних стовпчиків;
• нанесення дорожньої розмітки.
ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:
• 130 працівників;
• 70 одиниць спецтехніки.
ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:
• Червень 2021 року.
ДОВІДКОВО:
Траса Т-13-02 – автомобільний шлях територіального значення в Луганській та Донецькій областях протяжністю 162,1 км. В останні роки від водіїв надходили численні скарги на незадовільний стан дорожнього покриття. Зокрема, деякі ділянки автошляху уражені численними ямами і напливами. Ремонт дороги дозволить відновити якісне транспортне сполучення між двома областями. Пересуватись трасою стане комфортно та безпечно.
Продовжуємо реалізацію одного з найбільш масштабних проєктів у Дніпропетровській області – відновлення автошляху М-04 «Знам’янка-Луганськ-Ізварине».
Траса М-04 – важлива транспортна артерія центральних та східних областей України. Автошлях стане частиною найдовшої в країні магістралі М-30 «Стрий-Ізварине».
Роботи на автошляху М-04 у Дніпропетровській області проводимо в межах поточного середнього ремонту трьох ділянок загальною протяжністю майже 145 км.
Найбільша ділянка траси – км 72+442 – км 151+930. Роботи на так званому «п’ятихатському напрямку» ми розпочали у жовтні 2020 року. Наші бригади виконали посилення дорожньої основи та влаштували нижній шар із крупнозернистої асфальтобетонної суміші на найбільш проблемних відрізках протяжністю 13,3 км.
У березні 2021-го ми продовжили відновлення траси М-04. Наразі проводяться роботи з фрезерування зношеного покриття та влаштування посиленої основи за технологією «холодний ресайклінг». На окремих ділянках виконуємо заміну слабкої основи та перезволоженого ґрунту земляного полотна. Також стартували роботи зі влаштування вирівнюючого шару із крупнозернистого асфальтобетону.
Паралельно проводимо комплекс робіт із розчищення придорожньої смуги від чагарників і дрібнолісся, досипання узбіч та влаштування системи водовідведення.
ПРОЄКТ ПЕРЕДБАЧАЄ:
• влаштування верхнього шару асфальтобетонного покриття;
• укріплення узбіч;
• відновлення трьох мостів та одного шляхопроводу;
• влаштування нового бар’єрного огородження;
• облаштування автобусних зупинок;
• встановлення нових дорожніх знаків;
• нанесення дорожньої розмітки.
ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:
• 200 працівників;
• 150 одиниць спецтехніки.
ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:
• Серпень 2021 року.
ДОВІДКОВО:
Траса М-04 – автомобільний шлях міжнародного значення протяжністю 597,7 км. Пролягає територією Кіровоградської, Дніпропетровської, Донецької та Луганської областей. Відновлення автошляху за президентською програмою «Велике будівництво» має стратегічне значення для розвитку транспортної інфраструктури країни.
“Автомагістраль-Південь” продовжує відновлення автошляху Р-15 “Ковель-Володимир-Волинський-Червоноград-Жовква” у Львівській області.
Траса Р-15 – автомобільний шлях регіонального значення, який поєднує обласні та районні центри західного регіону України.
Наші бригади виконують поточний середній ремонт ділянки км 89+538 – км 114+311 протяжністю 24,7 км від села Острів у напрямку межі з Волинською областю.
Наразі на відрізку проводиться комплекс робіт із розпушення покриття, влаштування шару основи зі ЩПС та регенерації конструктивних шарів дорожнього одягу за методом «холодного ресайклінгу». Паралельно наші фахівці влаштували понад 10 км вирівнюючого шару із крупнозернистої асфальтобетонної суміші.
Окрім цього, на ділянці триває влаштування зупинкових майданчиків, з’їздів та примикань, монтаж водопропускних труб. Також виконуємо роботи з планування відкосів та досипання узбіч.
На ділянці заплановано:
• влаштування верхнього шару асфальтобетонного покриття;
• влаштування автобусних зупинок;
• укріплення узбіч;
• влаштування кільцевої розв’язки;
• влаштування майданчиків для габаритно-вагового контролю.
Згодом продовжаться роботи на відрізку км 137+000 – км 159+780, ремонт якого ми розпочали торік. Протяжність ділянки від міста Великі Мости до межі Сокальського та Жовківського районів Львівської області становить 22,7 км.
ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:
• понад 70 працівників;
• 50 одиниць спецтехніки.
ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:
• липень 2021 року.
ДОВІДКОВО:
Автошлях Р-15 «Ковель-Володимир-Волинський-Червоноград-Жовква» протяжністю 151 км поєднує великі обласні та районні центри західних областей України. За останні роки дорога, яка перетинає туристичні маршрути Львівщини, почала руйнуватись, деякі ділянки перебувають у понівеченому стані. На дорожньому покритті численні ями, напливи та колійність, пересуватись трасою подекуди вкрай небезпечно.
Будуємо Україну разом!
У Дніпропетровській області розпочато влаштування верхнього шару асфальтобетонного покриття на автошляху Н-11 «Дніпро-Кривий Ріг-Миколаїв».
Траса Н-11 – стратегічно важливий транспортний коридор, який поєднує обласні центри Дніпропетровщини та Миколаївщини. За останні роки дорожнє покриття на автошляху було уражено численними ямами, напливами та колійністю.
Поточний середній ремонт дороги ми розпочали торік одразу на двох ділянках. Зокрема, на відрізку км 112+608 – км 127+110 від Кривого Рога до межі з Миколаївською областю влаштували верхній шар асфальтобетонного покриття. А на другому відрізку км 53+00 – км 107+00 – від перетину з автошляхом М-04 «Знам’янка-Луганськ-Ізварине» в напрямку Кривого Рога – минулого року виконали основний комплекс робіт. На всій протяжності 48-кілометрової ділянки влаштували посилену основу та вирівнюючий шар асфальтобетону, а на половині відрізку роботи завершили у верхньому шарі покриття.
Нині наші бригади приступили до влаштування верхнього шару покриття зі щебенево-мастикового асфальтобетону на решті протяжності ділянки.
ПРОЄКТОМ ПЕРЕДБАЧЕНО:
• благоустрій придорожньої смуги;
• облаштування автобусних зупинок;
• влаштування прикрайкових лотків;
• встановлення бар’єрного огородження;
• встановлення дорожніх знаків;
• нанесення дорожньої розмітки.
ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:
• 100 працівників;
• 50 одиниць спецтехніки.
ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:
• Травень 2021 року.
ДОВІДКОВО:
Траса Н-11 – автомобільний шлях національного значення протяжністю 238,2 км. Дорога поєднує великі обласні та районні центри південних та центральних областей України та слугує транспортним коридором для перевезення вантажів до портів Миколаївщини.
Будуємо Україну разом!
«Автомагістраль-Південь» реалізовує у Дніпропетровській області один із найбільших інфраструктурних проєктів країни – будівництво автотраси Н-31 «Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка».
Із 2017 року ми збудували понад 28 км дороги і десятки інженерних об’єктів на трасі Н-31. Зокрема, виконали більшість запланованих робіт зі спорудження моста через канал «Дніпро-Донбас». Ця переправа з’єднає уже готову ділянку автотраси із 30-кілометровим відрізком, який планується прокласти до межі Дніпропетровської області. Відтак дорога забезпечить комфортне та швидкісне пересування автотранспорту з Дніпропетровщини до Києва.
Довжина мосту становить майже 100 метрів, а ширина – 27 метрів.
Окрім мосту через канал, мостобудівельники завершують спорудження двох автодорожніх шляхопроводів. Ці штучні споруди забезпечать сполучення траси Н-31 з дорогами «Петриківка-Шульгівка» та «Кам’янське-Жемчужне».
Ремонтні роботи на автошляху Н-23 «Кропивницький-Кривий Ріг-Запоріжжя» у Запорізькій області вийшли на новий етап – влаштування вирівнюючого шару покриття.
Дорога Н-23 – важлива транспортна артерія, яка поєднує великі районні центри Кіровоградщини, Дніпропетровщини та Запоріжжя.
Роботи з поточного середнього ремонту стартували на початку березня на ділянці траси км 272+849 – км 282+880. Протяжність ділянки у напрямку від Запоріжжя до межі з Дніпропетровською областю становить понад 10 км.
Наші бригади завершили фрезерування зношеного асфальтобетонного покриття та влаштували вирівнюючий шар на відрізку майже 7 км. На окремих ділянках також виконуємо посилення дорожньої основи. Паралельно триває комплекс робіт із розчищення придорожньої смуги від чагарників та дрібнолісся, а також відновлення водопропускних труб.
Окрім цього, на об’єкті заплановано:
• влаштування верхнього шару асфальтобетонного покриття;
• влаштування водовідведення з проїзної частини;
• укріплення узбіч;
• встановлення бар’єрного огородження;
• встановлення дорожніх знаків;
• нанесення дорожньої розмітки.
ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:
• 80 працівників;
• 60 одиниць спецтехніки.
ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:
• червень 2021 року.
ДОВІДКОВО:
Траса Н-23 – автомобільний шлях національного значення. Дорога протяжністю 255,8 км проходить через густонаселені районні центри центральних та південних областей України. За останні 50 років на ділянках траси у Запорізькій області проводили лише ямкові ремонти. Дорожнє покриття перебуває у жахливому стані через численні ями, напливи та колійність. Минулоріч «Автомагістраль-Південь» успішно відновила майже 24 км траси Н-23 на Дніпропетровщині.
«Автомагістраль-Південь» розпочала роботи з капітального ремонту двох ділянок автошляху М-19 «Доманове (на Брест)-Ковель-Чернівці-Тереблече (на Бухарест)» у Волинській області.
Траса М-19 – важливий міжнародний транспортний коридор, який проходить територією західних областей і сполучає автомобільні переходи через білоруський та румунський кордони. Останні роки дорога знаходиться у незадовільному стані через ями та напливи на дорожньому покритті.
У березні ми почали відновлення автошляху відразу на двох ділянках: км 63+822 – км 71+822 та км 98+576 – км 104+796.
КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ДІЛЯНКИ КМ 63+822 – КМ 71+822
Ділянка протяжністю 8 км починається від межі міста Ковель у напрямку села Мислина. Наші бригади розпочали комплекс робіт з фрезерування зношеного асфальтобетонного покриття та видалення порослі уздовж автошляху.
ЩО ПЕРЕДБАЧАЄ ПРОЄКТ:
• відновлення водопропускних труб;
• влаштування шару основи зі ЩПС, обробленої цементом;
• влаштування двох шарів асфальтобетонного покриття;
• заміну опор лінії електропередач;
• перенесення ліній зв’язку;
• укріплення узбіч;
• облаштування зупинок громадського транспорту;
• влаштування тротуарів;
• влаштування водоскидних споруд і поперечних дренажів;
• влаштування з’їздів та примикань;
• встановлення бар’єрного огородження;
• встановлення дорожніх знаків;
• нанесення дорожньої розмітки.
Наш мостобудівельний підрозділ проведе заміну двох аварійних мостів на водопропускні труби. Також заплановано виконати капітальний ремонт мосту на км 67+725.
КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ДІЛЯНКИ КМ 98+576 – КМ 104+796
Протяжність ділянки становить 6,2 км. Починається вона від селища Голоби в напрямку Луцька. Наразі виконуємо фрезерування зношеного асфальтобетонного покриття.
ЩО ПЕРЕДБАЧАЄ ПРОЄКТ:
• влаштування шару основи зі щебенево-піщаної суміші;
• регенерацію конструктивних шарів дорожнього одягу за методом «холодного ресайклінгу»;
• влаштування двох шарів асфальтобетонного покриття;
• укріплення узбіч;
• облаштування зупинок громадського транспорту;
• влаштування з’їздів та примикань;
• влаштування тротуарів;
• встановлення бар’єрного огородження;
• встановлення дорожніх знаків;
• нанесення дорожньої розмітки.
ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:
• 90 працівників;
• 60 одиниць спецтехніки.
ДОВІДКОВО:
Автошлях М-19 протяжністю 512 км проходить через великі районні центри Волинської, Рівненської, Тернопільської та Чернівецької областей.
Ми продовжуємо серію публікацій про співробітників компанії, які завдяки «Великому будівництву» повернулися з-за кордону розбудовувати дорожню інфраструктуру нашої держави.
Сьогодні розповімо про керівників ділянок з ремонтів трас. Саме завдяки ним процес відновлення автошляхів завжди проходить успішно та вчасно. Герої нашої публікації керують ділянками ремонтів трас Донеччини.
«В «Автомагістралі-Південь» ціную можливості для професійного і кар’єрного зростання»
Віталій Щербаков, 39 років, керівник ділянки з ремонту траси Н-32 у Донецькій області
Віталій родом з міста Красноград Харківської області. Вищу освіту здобув 2003 року у Харківському національному автомобільно-дорожньому університеті (ХНАДУ) на факультеті «Будівництво та проєктування автомобільних доріг та аеродромів». З 2013 по 2015 роки Віталій працював у Росії дорожнім майстром, а потім і виконробом на масштабних проєктах у Воронежі та Сочі. На той час зарплата у нього становила близько 1100 доларів.
«Звичайно, в Україні я заробляю значно більше, однак у ті роки вдома такі гроші було не заробити. Тим більше – знайти вакансію у дорожньо-будівельній сфері. Тому довелось шукати роботу за кордоном. Умови праці у Росії було доволі посередні, особливо це стосується житла. Трохи кращі умови були в Казахстані, де я провів іще рік, відновлюючи автошляхи поблизу Астани, а потім в Актау. Ми жили у модульних містечках із триразовим харчуванням. Серед плюсів варто відзначити вдвічі вищу зарплату, ніж у Росії. Однак найбільшим випробуванням для мене став графік роботи – три місяці на об’єкті і лише 10 днів удома. Я майже не бачив свою сім’ю. Тим паче, морально непросто було працювати тільки з двома вихідними на місяць. Мені посміхнулась фортуна у 2016 році, коли я повернувся з відрядження. Саме у той момент мої знайомі запропонували пошукати роботу в компанії «Автомагістраль-Південь», чим я і скористався. Тепер працюю вдома – у рідній країні. Я надзвичайно задоволений і більше не планую шукати щастя на чужині. Варто відзначити, що в компанії ціную можливості для кар’єрного та професійного зростання. За чотири роки я піднявся з дорожнього майстра до керівника дільниці. Випробував свої сили на масштабних проєктах та використовував лише найсучаснішу техніку. Планую скористатись соціальними програмами компанії та придбати власне житло. Сподіваюсь, компанія мені допоможе. Тому я обираю Україну», – розповів Віталій Щербаков.
«Робота в нашій компанії – це висока зарплатня та стабільність»
Дмитро Боронін, 35 років, керівник ділянки з ремонту траси Н-32 у Донецькій області
Дмитро живе у Новомосковську Дніпропетровської області. Вищу освіту здобував у ХНАДУ на факультеті дорожнього-будівництва. У 2014-2015 роках отримав досвід роботи у Казахстані. Як і Віталій Щербаков, Дмитро також працював дорожнім майстром поблизу Астани та в Актау.
«Хоча у Казахстані моя зарплатня складала приблизно дві тисячі доларів, проте ми працювали там неофіційно. А це завжди ризиковано, тим паче у чужому краї. Я мріяв отримати можливість знайти не менш оплачувану роботу у нашій державі. Така можливість випала у 2016 році. В інтернеті я знайшов оголошення щодо набору фахівців в компанію «Автомагістраль-Південь» і відправив своє резюме. Наступного дня зі мною зв’язались та запропонували приїхати до Одеси на співбесіду. Все пройшло надзвичайно успішно, і вже через деякий час я розпочав свій трудовий шлях в компанії. Хоча я родом з Дніпропетровщини, але зараз працюю у Донецькій області. Тут компанія «Автомагістраль-Південь» створила для нас комфортні умови для роботи та життя. Зокрема, це проживання за рахунок компанії. Не бачу сенсу працювати деінде на чужині. Тим паче, що в Україні отримую високу зарплатню та впевнений у завтрашньому дні. Крім того, я дуже задоволений тим фактом, що в Україні почало з’являтись все більше можливостей для нашої професії. Це надзвичайно важливо, адже інфраструктура країни повинна розвиватись, а ми як професіонали зробимо все можливе, аби виконати свою роботу якнайкраще. Обираю Україну для роботи та життя», – поділився Дмитро Боронін.
«Масштаби, з якими розвивається компанія з 2016 року, справді вражають»
Роман Лимар, 37 років, керівник ділянки з ремонту траси Т-05-14 у Донецькій області
Роман живе у місті Дніпро. Має вищу освіту, яку отримав 2005 року у ХНАДУ на дорожньо-будівельному факультеті. Роман також працював у Казахстані на посаді виконроба у 2014-2016 роках.
«Разом із Дмитром Бороніним працював на проєкті з реконструкції автомобільної дороги «Астана-Караганда». Умови роботи та зарплатня були доволі пристойними, мене забезпечили службовим автомобілем. Ми з колегами проживали у містечку для дорожників. Загалом я провів там близько трьох років. Навіть встиг відпрацювати на зимовому утриманні автошляхів на півночі країни в умовах екстремальних морозів та триметрових заметів уздовж трас. В одну зі своїх відпусток в Україні від своїх знайомих я дізнався про компанію «Автомагістраль-Південь» та вирішив поцікавитись щодо працевлаштування. На мій подив, мені запропонували дуже пристойну зарплатню та цікаві умови роботи. Я погодився, не вагаючись. Тим більше, на той час у Казахстані істотно впав курс місцевої валюти, і я став отримувати десь на 25% менше. Тому можливість повернутись на роботу додому, та ще й за дуже добрі гроші – я сприйняв як подарунок долі. Я радий, що опинився у компанії «Автомагістраль-Південь» саме у той період. Масштаби, з якими розвивається компанія з 2016 року, справді вражають. Це сотні нових одиниць найсучаснішої спецтехніки щороку, мільйони тонн асфальтобетону та десятки грандіозних проєктів по всій країні. За майже п’ять років у компанії мені вдалось примножити свої професійні навички, і я надзвичайно пишаюсь тим фактом, що мені вдалось стати учасником цього процесу. Це надихає. Це справжня дорожньо-будівельна гонка, і ми в ній – лідери. Більше планів щодо роботи за кордоном я не маю. Все найкраще ми повинні будувати у нашій рідній державі», – розповів Роман Лимар.
Разом – до нових перемог!
«Автомагістраль-Південь» розпочала завершальний етап капітального ремонту вулиці Личаківської у Львові протяжністю 4,1 км.
Вулиця Личаківська – важлива транспортна артерія, яка з’єднує центр Львова з містом Винники. Останні роки дорога перебувала у занедбаному стані.
Ремонт міської магістралі ми почали наприкінці травня 2020-го. Під час реалізації цього складного та масштабного проєкту наші бригади виконали значний комплекс робіт.
БУЛО ЗРОБЛЕНО:
• розчищення придорожньої смуги від кущів, дрібнолісся, пошкоджених та аварійних дерев;
• фрезерування зношеного асфальтного покриття;
• перевлаштування дорожнього одягу в місцях вирівнювання поздовжнього профілю дороги;
• влаштування трьох шарів асфальтобетонного покриття;
• влаштування елементів поверхневого водовідведення;
• влаштування пішохідних та велосипедних доріжок;
• влаштування опор зовнішнього освітлення.
Окрім того, на ділянці від вул. Букової до заводу «Ензим» протяжністю 600 м виконано перевлаштування мережі різноманітних комунікацій. Влаштовано новий господарсько-побутовий каналізаційний колектор та проведено відновлення дощового каналізаційного колектора. Також на цій ділянці посилено дорожню основу двома шарами щебенево-піщаної суміші: С-5 та С-7, укріпленої цементом.
У березні 2021-го ми розпочали влаштування водовідвідних лотків на крутосхилах та гасників. Окрім цього, незабаром буде виконано:
• влаштування технічних тротуарів;
• облаштування з’їздів та примикань;
• облаштування автобусних зупинок;
• встановлення бар’єрного та турнікетного огородження;
• встановлення дорожніх знаків;
• нанесення дорожньої розмітки.
ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:
• 30 працівників;
• 5 одиниць спецтехніки.
ДОВІДКОВО:
Вулиця Личаківська – одна із найдовших у Львові (протяжність – понад 7 км). Починається від площі Митної та прямує до міста Винники. Капітальний ремонт вулиці дозволить відновити комфортні та безпечні дорожні умови в передмісті Львова.
«Автомагістраль-Південь» увійшла до першої тридцятки рейтингу 100 найбільш динамічних вітчизняних компаній за версією журналу «Новое время» (nv.ua).
У переліку підприємств, які підвищують економічне зростання країни, ми посідаємо 24-ту сходинку. Ця позиція є найвищою для компаній у сфері дорожнього будівництва.
Рейтинг найбільш динамічних компаній охоплює період з 2015 року. Саме у цей час «Автомагістраль-Південь» дійсно перетворилася на справжнього національного лідера, чия діяльність охоплює найбільші регіони країни.
Протяжність побудованих і відремонтованих компанією доріг з 2015 року зросла більше ніж у 5 разів – із 155 км до 835 км. Обсяг вироблених асфальтобетонних сумішей на виробничих базах компанії збільшився у понад 10 разів – із 250 тис. т до 2.8 млн т. Компанія не просто в рази наростила кількість техніки та виробничих баз, а провела комплексне матеріально-технічне переозброєння.
Дякуємо журналістам та експертам видання за високу оцінку нашої роботи.
Наша мета – зберігати таку ж високу динаміку розвитку впродовж наступних 5-6 років.
У Запорізькій області стартували роботи з поточного середнього ремонту автошляху О081976 «Чернігівка-Богданівка». Останнім часом від водіїв надходили численні скарги на якість дорожнього покриття через ями, напливи та колійність.
Відновлення траси О081976 ми розпочали у листопаді 2020 року на ділянці км 0+000 – км 19+800 загальною протяжністю майже 20 км. Роботи проводились від селища Чернігівка до перехрестя з автотрасою Н-30 «Василівка-Бердянськ».
Торік наші бригади відновили 8 км місцевого автошляху у нижніх шарах. Цього року ми продовжуємо поточний середній ремонт на решті ділянки: проводимо фрезерування покриття та виконуємо влаштування вирівнюючого шару покриття із крупнозернистої асфальтобетонної суміші.
ЩО ПЕРЕДБАЧАЄ ПРОЄКТ:
• розчищення придорожньої смуги від чагарників і дрібнолісся;
• відновлення основи щебенево-піщаною сумішшю;
• влаштування двох шарів асфальтобетонного покриття;
• укріплення узбіч;
• облаштування автобусних зупинок;
• влаштування з’їздів та примикань;
• встановлення дорожніх знаків;
• нанесення дорожньої розмітки.
ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:
• 50 працівників;
• 30 одиниць спецтехніки.
ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:
• Червень 2021 року.
ДОВІДКОВО:
Автошлях О081976 – дорога місцевого значення у Чернігівському районі Запорізької області. Траса проходить через села Довге та Богданівка. Перетинається з курортним напрямком – дорогою Н-30 «Василівка-Бердянськ».
Будуємо Україну разом!
«Автомагістраль-Південь» розпочала дорожньо-будівельний сезон у Києві. Ми продовжуємо другий етап капітального ремонту проспекту Степана Бандери від вулиці Олени Теліги у напрямку Оболонського проспекту.
Проспект Степана Бандери – одна з найбільш завантажених транспортних артерій столиці. Через щільний трафік автотранспорту було прийнято рішення розділити капітальний ремонт проспекту на два етапи.
Перший етап стартував 2019 року на найбільш складній ділянці – від Північного мосту до Оболонського проспекту протяжністю 2,4 км. Роботи тривали у цілодобовому режимі. 2020 року ми завершили роботи у верхньому шарі асфальтобетонного покриття.
ЩО ЗРОБЛЕНО:
- виправлення профілю основи дорожнього одягу зі ЩПС і подальшим армуванням георешіткою;
- влаштування посиленої основи зі щебенево-піщаної суміші, укріпленої цементом;
- влаштування трьох шарів асфальтобетонного покриття;
- влаштування тротуарів і велодоріжок;
- перевлаштування дощової каналізації;
- встановлення бар’єрного огородження парапетного типу Vario-Guard;
- монтаж системи LED-освітлення;
- влаштування бортового каменю;
- облаштування з’їздів і тротуарів;
- встановлення нових дорожніх знаків;
- нанесення дорожньої розмітки;
- благоустрій території.
Другий етап робіт розпочався у жовтні минулого року на ділянці від вул. Олени Теліги до Оболонського проспекту протяжністю 1,6 км. Торік наші бригади виконали фрезерування та влаштували два шари асфальтобетонного покриття на ділянці від вул. Олени Теліги до залізничної станції «Зеніт».
Наразі на об’єкті тривають підготовчі роботи. Зокрема, проводимо влаштування ФЕМ-тротуарів, бортового каменю та велодоріжок.
ЩО ПЕРЕДБАЧАЄ ПРОЄКТ:
- фрезерування зношеного асфальтобетонного покриття;
- влаштування трьох шарів асфальтобетону;
- монтаж нових опор освітлення з LED-світильниками;
- встановлення бар’єрного огородження парапетного типу Vario-Guard;
- перевлаштування дощової каналізації;
- облаштування з’їздів і тротуарів;
- встановлення нових дорожніх знаків;
- нанесення дорожньої розмітки;
- благоустрій території.
ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:
- 100 працівників
- 50 одиниць спецтехніки
ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:
- Серпень 2021 року
ДОВІДКОВО:
Проспект Степана Бандери розташований в Оболонському та Подільському районах Києва. Його капітальний ремонт проводився понад 40 років тому. В останні роки проспект перебував у незадовільному стані, тому відновлення дороги стало невідкладним питанням.
Будуємо Україну разом!
«Автомагістраль-Південь» розпочала поточний середній ремонт автотраси Р-61 «Батурин-Конотоп-Суми» у Сумській області.
Дорога Р-61 – важливий транспортний коридор, який сполучає великі районні центри Сумської та Чернігівської областей. Через ущент зруйноване дорожнє покриття водії зазвичай обирають інші шляхи для пересування. Відновлення автотраси дозволить відновити комфортне та безпечне сполучення між двома найбільшими містами регіону – Сумами та Конотопом.
Наші бригади працюють на ділянці км 61+793 – км 95+726 загальною протяжністю майже 34 км від селища Терни у напрямку міста Конотоп. Наразі виконуємо роботи з розпушення асфальтобетонного покриття.
ЩО ПЕРЕДБАЧАЄ ПРОЄКТ:
• влаштування шару основи, укріпленого цементом;
• влаштування двох шарів асфальтобетонного покриття;
• облаштування пересічень і примикань;
• укріплення узбіч;
• влаштування прикрайкових лотків;
• облаштування автобусних зупинок та посадкових майданчиків;
• влаштування освітлення дороги;
• влаштування гофрованих водопропускних труб;
• встановлення нових дорожніх знаків;
• нанесення розмітки холодним пластиком.
ПІКОВА ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:
• 100 працівників
• 60 одиниць спецтехніки
ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:
• листопад 2021 року
ДОВІДКОВО:
Траса Р-61 – автомобільний шлях регіонального значення загальною протяжністю 147,6 км. Це найкоротший шлях від міста Сум до Конотопа.
Шановні колеги!
Вітаємо Вас з днем народження компанії!
Сьогодні ми справді маємо чим пишатися. Ми не лише найбільша – ми найкраща в країні дорожня компанія з найкрутішою командою, з найсучаснішою технікою, з найбільш передовими технологіями і з бездоганною репутацією. Нас поважають та цінують, нами захоплюються, нам заздрять.
Ми швидко вчимося, опановуємо нове і зростаємо. Як справжній лідер, ми завжди рухаємось швидше, ніж ринок.
Не змінюється єдине – як і далекого 2004 року, залишаємося великою дружньою родиною. Ми радіємо успіхам одне одного і цінуємо кожного, хто став частиною нашого великого колективу.
Зі святом Вас, друзі!
Будуємо Україну разом!
Будуємо майбутнє сьогодні!