Продовжуємо наш великий тур регіонами присутності «Автомагістралі-Південь». Сьогодні розповімо про Харківську область.
Саме на дорогах цього регіону “Автомагістраль-Південь” працює вже майже 10 років. Перші проєкти виконали за програмою підготовки об’єктів дорожньої інфраструктури до проведення футбольного чемпіонату Євро-2012. З того часу у Харківській області ми відновили сотні кілометрів автодоріг і стали надійним та потужним підрядником, який може впоратися із завданням будь-якої складності.
Свідченням цього стала швидка та якісна реалізація у 2018 році проєкту відновлення дороги державного значення Р-46 “Харків-Охтирка” – ключової транспортної артерії для Харківської та Сумської областей, яка дала новий поштовх економічному розвитку обох територій.
При відновленні траси Р-46 наша компанія встановила один із перших значних рекордів – ремонт понад 100 км дороги протягом чотирьох місяців. Аби досягнути такого результату, ми мобілізували понад 500 співробітників, які працювали у дві зміни, використовуючи близько 300 одиниць сучасної техніки. Загалом для ремонту дороги було використано понад 200 тис. тонн щебенево-піщаних сумішей і 220 тис. тонн асфальтобетонних сумішей, які компанія виробила на власній виробничій базі.
Для забезпечення виконання робіт на автотрасі Р-46 у квітні 2018 року в місті Дергачі було відкрито найбільший в Україні асфальтобетонний завод. Його продуктивність становить 320 тонн на годину, що дозволяє виробляти до 7000 тонн асфальтобетонних сумішей на добу. Сума інвестицій у нове виробниче підприємство, укомплектоване найсучаснішим обладнанням та сучасною лабораторією для контролю сировини та готової продукції, склала понад 3 млн євро.
Виробнича база у Дергачах – не єдина у Харківській області. Асфальтобетонні суміші також постачаються з селища Шевченкове, де розміщено АБЗ AMMANN Global 160 Quick продуктивністю 160 тонн на годину.
У 2020 році встановлено черговий рекорд – силами «Автомагістралі-Південь» у Харківській області відновлено найбільшу протяжність доріг – верхній шар покриття влаштовано на понад 250 кілометрах! Основними цьогорічними регіональними проєктами компанії стали завершення відновлення окремих ділянок доріг державного значення Р-51 «Мерефа-Лозова-Павлоград» та Н-26 «Чугуїв-Мілове», а також поточний середній ремонт міжнародної дороги М-03 «Київ-Харків-Довжанський, повне завершення якого заплановано у 2021 році. Також ми комплексно відремонтували 18-кілометрову ділянку важливого для регіону шляху Т-21-11 «Чугуїв-Печеніги-Великий Бурлук», яка поєднує Харків із районними центрами та веде до найулюбленіших місць відпочинку місцевих мешканців.
Окрім доріг державного значення, «Автомагістраль-Південь» з 2019 року активно бере участь у відновленні мережі місцевих автошляхів Харківщини. Ми вже реалізували близько 10 проєктів відновлення місцевих доріг, зокрема в поточному році виконали ремонт 8-кілометрової ділянки дороги О212349 «Печеніги – Мартове – Борщова», якість якого відповідає стандартам відновлення автошляхів національного рівня.
На наступні роки ми впевнено налаштовані продовжувати розширення географії проєктів відновленням автошляхів державного та місцевого значення у Харківській області. Для виконання цього завдання маємо у своєму розпорядженні не лише потужні виробничі бази та високоякісну техніку провідних світових виробників, а й згуртований високопрофесійний колектив, кістяк якого сформовано саме з місцевих жителів.
Проте роботи у Харківській області вистачає не лише під час будівельного сезону. Адже «Автомагістраль-Південь» також забезпечує всесезонне утримання понад 250 км доріг державного значення в регіоні: М-18 «Харків-Сімферополь-Алушта-Ялта» (138 км) та М-29 «Харків-Красноград-Перещепине-/М-18/» (127 км). Відтак понад 70 працівників дорожньо-експлуатаційних підрозділу у цілодобовому режимі виконують комплекс робіт з забезпечення належних транспортно-експлуатаційних умов на відповідальних ділянках трас: чергування та патрулювання доріг, обробку проїзної частини протиожеледними матеріалами, очищення та прибирання її від снігу, догляд за придорожньої смугою та інфраструктурою, організація дорожнього руху, ліквідація ямковості, тріщин, а також інших руйнувань та деформацій дорожнього покриття.
Харківська область, проєкти 2020 року:
Поточний середній ремонт а/д Н-26 “Чугуїв–Мілове”, км 2+365 – км 110+735 (окремими ділянками)
Планова протяжність ремонту в 2020 році, км – 68,2
Виконано у верхньому шарі, км – 68,2 (100%)
Поточний середній ремонт а/д М-03 “Київ – Харків – Довжанський”, км 516+200 – км 646+2 (окремими ділянками)
Планова протяжність ремонту в 2020 році, км – 99,2
Виконано у верхньому шарі, км – 98,3 (99%)
Поточний середній ремонт а/д Р-51 “Мерефа-Лозова–Павлоград”, км 0+000 – км 131+189 (окремими ділянками)
Планова протяжність ремонту в 2020 році, км – 60,7
Виконано у верхньому шарі, км – 60,7 (100%)
Поточний середній ремонт а/д Т-21-11 “Чугуїв-Печеніги-Великий Бурлук”, км 1+200 – км 27+321 (окремими ділянками)
Планова протяжність ремонту в 2020 році, км – 18,2
Виконано у верхньому шарі, км – 18,2 (100%)
Поточний середній ремонт а/д О-212349 “Печеніги–Мартове–Борщова”, км 0+000 – км 10+600
Планова протяжність ремонту в 2020 році, км – 8,2
Виконано у верхньому шарі, км – 8,2 (100%)
Разом:
Планова протяжність ремонту в 2020 році, км – 254,5
Виконано у верхньому шарі, км – 253,6 (99,7%)
Загальна кількість залучених працівників – понад 300 осіб
Загальна кількість залученої техніки – понад 200 одиниць
Виробничі потужності:
Асфальтобетонний завод AMMANN Global 160 Quick, продуктивність – 160 т/год, смт Шевченкове
Асфальтобетонний завод MARINI TOP TOWER 4000, продуктивність – 320 т/год, м. Дергачі
Змішувальна установка для приготування холодних сумішей MARINI coldFALT 400, продуктивність – 400 т/год, м. Дергачі