Новини
Відновлення донецького напрямку траси М-04 «Знам’янка-Луганськ-Ізварине» у Дніпропетровській області набирає максимальних обертів. Кількість працівників на об’єкті зросла до 250 осіб, а техніки – до 150 одиниць. Для успішної реалізації проєкту задіяно три виробничі бази у містах Новомосковськ, Павлоград та селі Слов’янка.
Автотраса М-04 є стратегічно важливим об’єктом для президентської програми «Велике будівництво». Дорога стане частиною найдовшої в країні магістралі М-30 «Стрий-Ізварине», яка сполучить західні та східні області України якісною трасою європейського рівня.
Масштабний проєкт з поточного середнього ремонту автошляху М-04 від міста Павлоград у напрямку Донецької області до села Слов’янка ми розпочали у березні. Роботи тривають на двох відрізках – км 295+674 – км 321+049 та км 326+751 – км 355+864 – загальною протяжністю майже 55 км.
Наразі проводимо комплекс робіт з відновлення ураженого ямковістю та деформаціями дорожнього полотна: фрезерування покриття, влаштування посиленої основи зі щебеневого матеріалу, обробленого комплексним в’яжучим (СФОВ), та нижнього шару покриття з крупнозернистої асфальтобетонної суміші, а також укріплення узбіччя шлаком. На об’єкті задіяно чотири найсучасніші асфальтоукладальні комплекси
Аби пришвидшити відновлення траси, наші бригади працюють одночасно на двох ділянках, рухаючись назустріч одна одній. Таким чином уже наприкінці травня ми плануємо завершити основний комплекс ремонтних робіт на донецькому напрямку траси М-04.
ПРОЄКТ ТАКОЖ ПЕРЕДБАЧАЄ:
• влаштування верхнього шару покриття із щебенево-мастикової асфальтобетонної суміші;
• ремонт чотирьох мостів;
• відновлення залізобетонних водопропускних труб;
• облаштування автобусних зупинок;
• облаштування з’їздів і примикань;
• влаштування бар’єрного огородження;
• нанесення дорожньої розмітки;
• встановлення дорожніх знаків.
ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:
• 250 працівників;
• 150 одиниць спецтехніки.
ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:
• Червень 2021 року.
Рух на зазначених ділянках робіт організовано у реверсному режимі. Перепрошуємо водіїв за тимчасові незручності. Звертаємо увагу на встановлені тимчасові дорожні знаки та необхідність дотримання правил дорожнього руху. Будь ласка, дбайте про власну безпеку та безпеку інших.
ДОВІДКОВО:
Траса М-04 – автомобільний шлях міжнародного значення протяжністю 597,7 км. Дорога проходить Кіровоградською, Дніпропетровською, Донецькою та Луганською областями та є важливою транспортною артерією центральної і східної України.
Відновлення траси є одним із найбільш масштабних проєктів компанії у Дніпропетровській області. Окрім відрізку між містом Павлоград та селом Слов’янка, ми також проводимо поточний середній ремонт іще на двох ділянках.
На 80-кілометровому відрізку п’ятихатського напрямку – км 72+442 – км 151+930 – нещодавно стартували роботи із влаштування вирівнюючого шару з крупнозернистої асфальтобетонної суміші.
На другому відрізку – км 151+930 – км 196+816 – від Дніпра в напрямку до Кривого Рога протяжністю 44,8 км наші бригади на початку квітня розпочали влаштування верхнього шару покриття.
Будуємо Україну разом!
Роботи з будівництва південного обходу міста Дніпра тривають на всіх ділянках від запорізької траси Н-08 «Бориспіль-Кременчук-Дніпро-Запоріжжя-Маріуполь» до Південного мосту загальною протяжністю 7 км. Найбільш масштабні роботи на об’єкті – будівництво дворівневої транспортної розв’язки на перетині з вулицею Аеропортівською.
Спорудження південного обходу міста – надзвичайно складний проєкт, який має стратегічне значення. Нова об’їзна дорога дозволить спрямувати транзитний транспорт в обхід житлової забудови на правобережного Дніпра. Автошлях також суттєво зменшить транспортне навантаження на вуличну мережу та покращить безпеку дорожнього руху.
Роботи на окремих відрізках дороги тривали ще з 2013 року. 2019-го ми побудували три ділянки загальною протяжністю 3,7 км, які з’єднали запорізьку трасу Н-08 з вулицею Аеропортівською. Роботи на відрізках були завершено у нижньому шарі асфальтобетонного покриття.
Торік ми розпочали будівництво наступних ділянок об’їзної дороги. Розповімо про кожну з них детальніше.
ДІЛЯНКА КМ 3+700 – КМ 4+200
Відрізок починається від вул. Аеропортівської в напрямку Південного мосту. Будівництво ділянки ми розпочали у жовтні 2020-го. Наші бригади проводили роботи із влаштування земляного полотна та переносу інженерних комунікацій. Наразі на ділянці завершується комплекс земляних робіт та плануються роботи з влаштування шарів основи дорожнього одягу.
ДІЛЯНКА КМ 4+200 – МЕЖА МІСТА
Протяжність ділянки складає 1,5 км. Згідно з проєктною документацією, для перепуску поверхневих вод з полів та ярів на ділянці буде влаштовано збірну залізобетонну водопропускну трубу діаметром 2,5 м та довжиною 130 м. Наразі ми виконали розробку ґрунту під влаштування основи водопропускної споруди. Після влаштування труби приступимо до влаштування над нею насипу висотою до 28 м протяжністю 180 м.
ДІЛЯНКА ВІД МЕЖІ МІСТА ДО ВУЛ. МІЛЬМАНА
Ділянка протяжністю 1,2 км також пересікає глибоку балку та проходить болотистою місцевістю. Тому для забезпечення належного водовідведення проєктом передбачено влаштування металевої гофрованої труби діаметром 3 м та довжиною 81 м, яку ми спорудили ще торік. Також минулого року ми виконали комплекс земляних робіт та почали будівництво залізобетонної труби отвором 1,5х2 м, довжиною 68 м та влаштування зливового колектору із поліетиленових труб діаметром 1,2 м. Обсяг земляних робіт склав майже 70 тис. кубометрів.
У цьому році стартували роботи із продовження спорудження земляного полотна та завершення влаштування зливового колектору.
У найближчий час розпочнемо наступний етап робіт – влаштування верхньої частини земляного полотна із піску з пошаровим армуванням геосинтетичним матеріалом.
Окрім будівництва трьох лінійних ділянок автошляху, у березні 2021 року розпочались роботи зі спорудження дворівневої транспортної розв’язки на перетині з вулицею Аеропортівською.
Ця частина проєкту є вкрай важлива, адже дасть змогу повноцінно з’єднати всі ділянки 7-кілометрової об’їзної дороги, забезпечивши комфорт та безпеку транспортного руху при пересіченні нової траси з магістральною вулицею міста.
Будівництво транспортної розв’язки передбачає спорудження мостової споруди – шляхопроводу довжиною 45 м та шириною 22 м.
Наразі активно тривають роботи з влаштування буронабивних паль та ростверків під опори шляхопроводу. Вже на початку травня ми плануємо розпочати монтаж залізобетонних балок мостової споруди.
ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:
- 200 працівників
- 75 одиниць спецтехніки
ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:
- Осінь 2021 року
ДОВІДКОВО:
Південний обхід міста Дніпра стане частиною магістралі М-04 «Знам’янка-Луганськ-Ізварине». Загальна протяжність відрізку складатиме 7,1 км. Південний обхід міста покликаний вирішити проблеми дорожньо-вуличної мережі та мешканців правобережжя міста Дніпро.
Триває завершальний етап поточного середнього ремонту автотраси С211017 «Дергачі-П’ятихатки» протяжністю 5,8 км у Харківській області.
Дорога місцевого значення С211017 сполучає автотрасу Т-21-03 «Харків-Дергачі-Золочів» з обходом Харкова, що є частиною автошляху М-03 «Київ-Харків-Довжанський». Вона також має стратегічне значення для нашої компанії, адже поєднує найбільшу виробничу базу у Дергачах із важливими транспортними артеріями області.
Відновлення автотраси С211017 стало першим цьогорічним проєктом компанії у регіоні. На початку березня роботи проводяться на ділянці км 0+360 – км 6+180 від міста Дергачі у напрямку села Черкаська Лозова.
За місяць наші спеціалісти активними темпами виконали значний обсяг робіт із суттєвим випередженням графіку. Уже завершено влаштування верхнього шару асфальтобетонного покриття.
ВИКОНАНО РОБОТИ З:
• розчищення придорожньої смуги від чагарників та дрібнолісся;
• розпушення дорожнього покриття;
• стабілізації дорожньої основи методом «холодного ресайклінгу» із додаванням цементу;
• влаштування шару основи зі щебенево-піщаної суміші, укріпленої цементом;
• влаштування двох шарів асфальтобетонного покриття.
Спеціалісти компанії завершують влаштування з’їздів та примикань. Найближчим часом розпочнеться укріплення узбіччя та нанесення дорожньої розмітки.
Відтак відновлена ділянка дороги вже наприкінці квітня буде готовою до вводу в експлуатацію.
ДОВІДКОВО:
Дорога С211017 тривалий час перебувала у понівеченому стані через чисельні ями та вибоїни й не відповідала сучасним транспортно-експлуатаційним вимогам. Її відновлення дозволить суттєво покращити комфортні та безпечні умови дорожнього руху в передмісті Харкова.
Будуємо Україну разом!
Ми продовжуємо знайомити вас зі співробітниками компанії, які завдяки «Великому будівництву» повернулися з-за кордону розбудовувати дорожню інфраструктуру України.
Сьогодні розповімо про наших спеціалістів, які відновлюють дороги у стратегічному для компанії регіоні – Харківській області.
«Завдяки компанії отримав чудову роботу в період пандемії»
Євген Гора, 37 років, машиніст екскаватора
Євген родом із Краснограда Харківської області. За професією автослюсар. Освіту здобув у ПТУ №28. Батько трьох дітей. Працював машиністом на багатьох об’єктах у Росії та Казахстані.
«Маю великий досвід роботи за кордоном. Умови праці всюди були різні. Десь більше платять, а в іншому місці – гірше житло, особливо, коли доводиться часто змінювати об’єкти і переїжджати країною. Я розумів, що на чужині не варто чекати щастя, і чекав нагоди повернутись на Батьківщину. Наприкінці 2020 року нарешті опинився вдома. Мої знайомі саме запропонували надіслати резюме до «Автомагістралі-Південь», адже компанія надійна та стабільна. Я скористався їхньою порадою і в березні цього року влаштувався на роботу. Фактично, працюю менше місяця. Але вже знаю, що отримуватиму зарплатню не меншу, ніж за кордоном. Але ж є одна суттєва перевага: я працюю вдома і моя сім’я поруч. Діти наступного року планують вступати до університету, та в мене не виникає жодного сумніву, що зможу спонсорувати їхнє навчання. Маю надійну опору та віру у завтрашній день. Тим паче зараз, в особливо важкі часи для держави. Хочу зазначити, що програма «Великого будівництва» стала просто порятунком для багатьох людей у нашій галузі», – розповів Євген Гора.
«Не бачу сенсу працювати за кордоном, бо все найкраще є в Україні»
Роман Дрогомирецький, 34 роки, водій автотранспорту
Роман родом з Криму. Останні 18 років проживає у Харкові. Вищу освіту здобув у Харківському національному автомобільно-дорожньому університеті, за спеціальністю – механік. У 2015-2017 роках працював у Казахстані. Після повернення в Україну заснував власний бізнес із транспортних перевезень.
«За два роки роботи у Казахстані працював на багатьох об’єктах по всій країні. Зокрема, будував трасу так званого «Шовкового шляху» в Алматинській області. Це шалений досвід. Зарплата та умови мене влаштовували, адже наш роботодавець – італійська фірма, яка всіляко сприяла повсякденню робітників. Проте коли на рік випадає можливість побувати вдома лише 20 днів – це важко. Тому я спробував організувати невеликий бізнес в Україні та придбав вантажівку. Звісно, у період кризи власна справа не склалася. Та через друзів знайшов чудовий варіант із працевлаштуванням в «Автомагістралі-Південь». Зараз працюю водієм у компанії на об’єкті з поточного ремонту об’їзної дороги Харкова. Це дає змогу триматись ближче до моєї сім’ї. Умови та зарплатня мене влаштовують, але роблю все можливе, аби піднятись кар’єрною драбиною. Є така звичка – прагнути більшого. Не бачу сенсу працювати за кордоном, бо все найкраще є в Україні. І гідні зарплати можна отримувати вдома», – поділився Роман Дрогомирецький.
«Свій досвід та потенціал краще реалізувати у рідній країні»
Сергій Сирцев, 50 років, виконроб
Харків’янин Cергій має дві вищі освіти у дорожньо-будівельній галузі та понад 25 років cтажу. У 2010 році працював у Туркменістані на будівництві дороги через пустелю Кара-Кум. Уже за рік влаштувався на роботу за Полярним колом у Росії.
«Працював рік в умовах пустельної спеки Туркменістану, але ніколи навіть не міг уявити, що мене занесе в Заполяр’я. Сім років працював у надзвичайно екстремальних умовах лютих морозів, де температура іноді опускається нижче 65 градусів. Будували «Північний широтний хід», де я керував ділянкою. Згодом перейшов на інший проєкт в Якутії, де споруджував технічні дороги до нафтових родовищ. Після повернення додому пройшов співбесіду в «Автомагістралі-Південь». Був вражений чудовими умовами і зарплатнею, яку запропонували. Адже ще кілька років тому таких грошей у галузі в Україні просто не платили. Тому робота за кордоном мене більше не цікавить. Свій досвід та потенціал краще реалізувати в рідній країні», – розповів Сергій Сирцев.
Разом – до нових перемог!
На Дніпропетровщині активними темпами триває реалізація одного з найбільш масштабних проєктів «Автомагістралі-Південь» – поточного середнього ремонту автошляху М-04 «Знам’янка-Луганськ-Ізварине».
Траса М-04 – один із найбільших автошляхів України та важливий транспортний коридор, який сполучає Кіровоградську, Дніпропетровську, Донецьку та Луганську області.
«Автомагістраль-Південь» відновлює автодорогу в межах Дніпропетровщини на трьох відрізках загальною протяжністю майже 145 км.
Роботи на стратегічно важливій ділянці км 151+930 – км 196+816 від Дніпра в напрямку до Кривого Рога, яка має протяжність 44,8 км, ми розпочали торік у серпні. Влаштування основи та нижнього шару асфальтобетонного покриття було виконано на 42,5 км ділянки. Ще на 31 км автотраси влаштували верхній шар.
ТАКОЖ ЗРОБЛЕНО:
• облаштування з’їздів та примикань;
• планування відкосів;
• укріплення узбіччя;
• облаштування автобусних зупинок;
• ремонт 5 шляхопроводів і 3 мостів.
У березні роботи стартували на ділянці протяжністю 2,2 км у межах міста Дніпра. Уже влаштовано вирівнюючий шар покриття із крупнозернистої асфальтобетонної суміші.
На початку квітня наші бригади розпочали заключний етап ремонту – влаштування верхнього шару покриття із щебенево-мастикової суміші на решті протяжності ділянки траси. Паралельно триває встановлення бортового каменю, влаштування прикрайкових лотків та водоскидних споруд. Окрім того, спеціалісти компанії виконують комплекс земляних робіт, зокрема досипання розділювальної смуги та планування відкосів.
ПРОЄКТ ПЕРЕДБАЧАЄ:
• встановлення бар’єрного огородження;
• встановлення дорожніх знаків;
• нанесення дорожньої розмітки.
ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:
• 100 працівників
• 60 одиниць спецтехніки
ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:
• Серпень 2021 року
ДОВІДКОВО:
Автошлях М-04 – автомобільний шлях міжнародного значення протяжністю 597,7 км. Відновлення траси М-04 є стратегічно важливим для президентської програми «Велике будівництво», оскільки дорога стане частиною найбільшої в Україні магістралі М-30 «Стрий-Ізварине».
Будуємо Україну разом!
«Автомагістраль-Південь» продовжує роботи з поточного середнього ремонту на автошляху Т-13-02 «КПП «Танюшівка»-Старобільськ-Бахмут» у Луганській області.
Траса Т-13-02 має стратегічне значення, оскільки сполучає Луганську область із Донецькою. В останні роки дорожнє покриття перебувало в незадовільному стані через інтенсивний рух військової та великовагової техніки.
Ремонт на автотрасі ми розпочали у березні на ділянці км 141+100 – км 155+100 від міста Лисичанськ до межі із Донецькою областю. Наші бригади завершили розчищення придорожньої смуги від чагарників та дрібнолісся і продовжують комплекс робіт із фрезерування зношеного асфальтобетонного покриття та влаштування посиленої основи зі щебенево-піщаної суміші, обробленої цементом. Також стартували роботи зі влаштування нижнього шару асфальтобетонного покриття.
ПРОЄКТ ПЕРЕДБАЧАЄ:
• влаштування верхнього шару асфальтобетонного покриття;
• облаштування автобусних зупинок;
• укріплення узбіччя;
• влаштування з’їздів та примикань;
• встановлення бар’єрного огородження;
• встановлення дорожніх знаків та напрямних стовпчиків;
• нанесення дорожньої розмітки.
ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:
• 130 працівників;
• 70 одиниць спецтехніки.
ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:
• Червень 2021 року.
ДОВІДКОВО:
Траса Т-13-02 – автомобільний шлях територіального значення в Луганській та Донецькій областях протяжністю 162,1 км. В останні роки від водіїв надходили численні скарги на незадовільний стан дорожнього покриття. Зокрема, деякі ділянки автошляху уражені численними ямами і напливами. Ремонт дороги дозволить відновити якісне транспортне сполучення між двома областями. Пересуватись трасою стане комфортно та безпечно.
Продовжуємо реалізацію одного з найбільш масштабних проєктів у Дніпропетровській області – відновлення автошляху М-04 «Знам’янка-Луганськ-Ізварине».
Траса М-04 – важлива транспортна артерія центральних та східних областей України. Автошлях стане частиною найдовшої в країні магістралі М-30 «Стрий-Ізварине».
Роботи на автошляху М-04 у Дніпропетровській області проводимо в межах поточного середнього ремонту трьох ділянок загальною протяжністю майже 145 км.
Найбільша ділянка траси – км 72+442 – км 151+930. Роботи на так званому «п’ятихатському напрямку» ми розпочали у жовтні 2020 року. Наші бригади виконали посилення дорожньої основи та влаштували нижній шар із крупнозернистої асфальтобетонної суміші на найбільш проблемних відрізках протяжністю 13,3 км.
У березні 2021-го ми продовжили відновлення траси М-04. Наразі проводяться роботи з фрезерування зношеного покриття та влаштування посиленої основи за технологією «холодний ресайклінг». На окремих ділянках виконуємо заміну слабкої основи та перезволоженого ґрунту земляного полотна. Також стартували роботи зі влаштування вирівнюючого шару із крупнозернистого асфальтобетону.
Паралельно проводимо комплекс робіт із розчищення придорожньої смуги від чагарників і дрібнолісся, досипання узбіч та влаштування системи водовідведення.
ПРОЄКТ ПЕРЕДБАЧАЄ:
• влаштування верхнього шару асфальтобетонного покриття;
• укріплення узбіч;
• відновлення трьох мостів та одного шляхопроводу;
• влаштування нового бар’єрного огородження;
• облаштування автобусних зупинок;
• встановлення нових дорожніх знаків;
• нанесення дорожньої розмітки.
ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:
• 200 працівників;
• 150 одиниць спецтехніки.
ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:
• Серпень 2021 року.
ДОВІДКОВО:
Траса М-04 – автомобільний шлях міжнародного значення протяжністю 597,7 км. Пролягає територією Кіровоградської, Дніпропетровської, Донецької та Луганської областей. Відновлення автошляху за президентською програмою «Велике будівництво» має стратегічне значення для розвитку транспортної інфраструктури країни.
“Автомагістраль-Південь” продовжує відновлення автошляху Р-15 “Ковель-Володимир-Волинський-Червоноград-Жовква” у Львівській області.
Траса Р-15 – автомобільний шлях регіонального значення, який поєднує обласні та районні центри західного регіону України.
Наші бригади виконують поточний середній ремонт ділянки км 89+538 – км 114+311 протяжністю 24,7 км від села Острів у напрямку межі з Волинською областю.
Наразі на відрізку проводиться комплекс робіт із розпушення покриття, влаштування шару основи зі ЩПС та регенерації конструктивних шарів дорожнього одягу за методом «холодного ресайклінгу». Паралельно наші фахівці влаштували понад 10 км вирівнюючого шару із крупнозернистої асфальтобетонної суміші.
Окрім цього, на ділянці триває влаштування зупинкових майданчиків, з’їздів та примикань, монтаж водопропускних труб. Також виконуємо роботи з планування відкосів та досипання узбіч.
На ділянці заплановано:
• влаштування верхнього шару асфальтобетонного покриття;
• влаштування автобусних зупинок;
• укріплення узбіч;
• влаштування кільцевої розв’язки;
• влаштування майданчиків для габаритно-вагового контролю.
Згодом продовжаться роботи на відрізку км 137+000 – км 159+780, ремонт якого ми розпочали торік. Протяжність ділянки від міста Великі Мости до межі Сокальського та Жовківського районів Львівської області становить 22,7 км.
ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:
• понад 70 працівників;
• 50 одиниць спецтехніки.
ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:
• липень 2021 року.
ДОВІДКОВО:
Автошлях Р-15 «Ковель-Володимир-Волинський-Червоноград-Жовква» протяжністю 151 км поєднує великі обласні та районні центри західних областей України. За останні роки дорога, яка перетинає туристичні маршрути Львівщини, почала руйнуватись, деякі ділянки перебувають у понівеченому стані. На дорожньому покритті численні ями, напливи та колійність, пересуватись трасою подекуди вкрай небезпечно.
Будуємо Україну разом!
У Дніпропетровській області розпочато влаштування верхнього шару асфальтобетонного покриття на автошляху Н-11 «Дніпро-Кривий Ріг-Миколаїв».
Траса Н-11 – стратегічно важливий транспортний коридор, який поєднує обласні центри Дніпропетровщини та Миколаївщини. За останні роки дорожнє покриття на автошляху було уражено численними ямами, напливами та колійністю.
Поточний середній ремонт дороги ми розпочали торік одразу на двох ділянках. Зокрема, на відрізку км 112+608 – км 127+110 від Кривого Рога до межі з Миколаївською областю влаштували верхній шар асфальтобетонного покриття. А на другому відрізку км 53+00 – км 107+00 – від перетину з автошляхом М-04 «Знам’янка-Луганськ-Ізварине» в напрямку Кривого Рога – минулого року виконали основний комплекс робіт. На всій протяжності 48-кілометрової ділянки влаштували посилену основу та вирівнюючий шар асфальтобетону, а на половині відрізку роботи завершили у верхньому шарі покриття.
Нині наші бригади приступили до влаштування верхнього шару покриття зі щебенево-мастикового асфальтобетону на решті протяжності ділянки.
ПРОЄКТОМ ПЕРЕДБАЧЕНО:
• благоустрій придорожньої смуги;
• облаштування автобусних зупинок;
• влаштування прикрайкових лотків;
• встановлення бар’єрного огородження;
• встановлення дорожніх знаків;
• нанесення дорожньої розмітки.
ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:
• 100 працівників;
• 50 одиниць спецтехніки.
ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:
• Травень 2021 року.
ДОВІДКОВО:
Траса Н-11 – автомобільний шлях національного значення протяжністю 238,2 км. Дорога поєднує великі обласні та районні центри південних та центральних областей України та слугує транспортним коридором для перевезення вантажів до портів Миколаївщини.
Будуємо Україну разом!
«Автомагістраль-Південь» реалізовує у Дніпропетровській області один із найбільших інфраструктурних проєктів країни – будівництво автотраси Н-31 «Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка».
Із 2017 року ми збудували понад 28 км дороги і десятки інженерних об’єктів на трасі Н-31. Зокрема, виконали більшість запланованих робіт зі спорудження моста через канал «Дніпро-Донбас». Ця переправа з’єднає уже готову ділянку автотраси із 30-кілометровим відрізком, який планується прокласти до межі Дніпропетровської області. Відтак дорога забезпечить комфортне та швидкісне пересування автотранспорту з Дніпропетровщини до Києва.
Довжина мосту становить майже 100 метрів, а ширина – 27 метрів.
Окрім мосту через канал, мостобудівельники завершують спорудження двох автодорожніх шляхопроводів. Ці штучні споруди забезпечать сполучення траси Н-31 з дорогами «Петриківка-Шульгівка» та «Кам’янське-Жемчужне».
Ремонтні роботи на автошляху Н-23 «Кропивницький-Кривий Ріг-Запоріжжя» у Запорізькій області вийшли на новий етап – влаштування вирівнюючого шару покриття.
Дорога Н-23 – важлива транспортна артерія, яка поєднує великі районні центри Кіровоградщини, Дніпропетровщини та Запоріжжя.
Роботи з поточного середнього ремонту стартували на початку березня на ділянці траси км 272+849 – км 282+880. Протяжність ділянки у напрямку від Запоріжжя до межі з Дніпропетровською областю становить понад 10 км.
Наші бригади завершили фрезерування зношеного асфальтобетонного покриття та влаштували вирівнюючий шар на відрізку майже 7 км. На окремих ділянках також виконуємо посилення дорожньої основи. Паралельно триває комплекс робіт із розчищення придорожньої смуги від чагарників та дрібнолісся, а також відновлення водопропускних труб.
Окрім цього, на об’єкті заплановано:
• влаштування верхнього шару асфальтобетонного покриття;
• влаштування водовідведення з проїзної частини;
• укріплення узбіч;
• встановлення бар’єрного огородження;
• встановлення дорожніх знаків;
• нанесення дорожньої розмітки.
ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:
• 80 працівників;
• 60 одиниць спецтехніки.
ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:
• червень 2021 року.
ДОВІДКОВО:
Траса Н-23 – автомобільний шлях національного значення. Дорога протяжністю 255,8 км проходить через густонаселені районні центри центральних та південних областей України. За останні 50 років на ділянках траси у Запорізькій області проводили лише ямкові ремонти. Дорожнє покриття перебуває у жахливому стані через численні ями, напливи та колійність. Минулоріч «Автомагістраль-Південь» успішно відновила майже 24 км траси Н-23 на Дніпропетровщині.
«Автомагістраль-Південь» розпочала роботи з капітального ремонту двох ділянок автошляху М-19 «Доманове (на Брест)-Ковель-Чернівці-Тереблече (на Бухарест)» у Волинській області.
Траса М-19 – важливий міжнародний транспортний коридор, який проходить територією західних областей і сполучає автомобільні переходи через білоруський та румунський кордони. Останні роки дорога знаходиться у незадовільному стані через ями та напливи на дорожньому покритті.
У березні ми почали відновлення автошляху відразу на двох ділянках: км 63+822 – км 71+822 та км 98+576 – км 104+796.
КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ДІЛЯНКИ КМ 63+822 – КМ 71+822
Ділянка протяжністю 8 км починається від межі міста Ковель у напрямку села Мислина. Наші бригади розпочали комплекс робіт з фрезерування зношеного асфальтобетонного покриття та видалення порослі уздовж автошляху.
ЩО ПЕРЕДБАЧАЄ ПРОЄКТ:
• відновлення водопропускних труб;
• влаштування шару основи зі ЩПС, обробленої цементом;
• влаштування двох шарів асфальтобетонного покриття;
• заміну опор лінії електропередач;
• перенесення ліній зв’язку;
• укріплення узбіч;
• облаштування зупинок громадського транспорту;
• влаштування тротуарів;
• влаштування водоскидних споруд і поперечних дренажів;
• влаштування з’їздів та примикань;
• встановлення бар’єрного огородження;
• встановлення дорожніх знаків;
• нанесення дорожньої розмітки.
Наш мостобудівельний підрозділ проведе заміну двох аварійних мостів на водопропускні труби. Також заплановано виконати капітальний ремонт мосту на км 67+725.
КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ДІЛЯНКИ КМ 98+576 – КМ 104+796
Протяжність ділянки становить 6,2 км. Починається вона від селища Голоби в напрямку Луцька. Наразі виконуємо фрезерування зношеного асфальтобетонного покриття.
ЩО ПЕРЕДБАЧАЄ ПРОЄКТ:
• влаштування шару основи зі щебенево-піщаної суміші;
• регенерацію конструктивних шарів дорожнього одягу за методом «холодного ресайклінгу»;
• влаштування двох шарів асфальтобетонного покриття;
• укріплення узбіч;
• облаштування зупинок громадського транспорту;
• влаштування з’їздів та примикань;
• влаштування тротуарів;
• встановлення бар’єрного огородження;
• встановлення дорожніх знаків;
• нанесення дорожньої розмітки.
ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:
• 90 працівників;
• 60 одиниць спецтехніки.
ДОВІДКОВО:
Автошлях М-19 протяжністю 512 км проходить через великі районні центри Волинської, Рівненської, Тернопільської та Чернівецької областей.
Ми продовжуємо серію публікацій про співробітників компанії, які завдяки «Великому будівництву» повернулися з-за кордону розбудовувати дорожню інфраструктуру нашої держави.
Сьогодні розповімо про керівників ділянок з ремонтів трас. Саме завдяки ним процес відновлення автошляхів завжди проходить успішно та вчасно. Герої нашої публікації керують ділянками ремонтів трас Донеччини.
«В «Автомагістралі-Південь» ціную можливості для професійного і кар’єрного зростання»
Віталій Щербаков, 39 років, керівник ділянки з ремонту траси Н-32 у Донецькій області
Віталій родом з міста Красноград Харківської області. Вищу освіту здобув 2003 року у Харківському національному автомобільно-дорожньому університеті (ХНАДУ) на факультеті «Будівництво та проєктування автомобільних доріг та аеродромів». З 2013 по 2015 роки Віталій працював у Росії дорожнім майстром, а потім і виконробом на масштабних проєктах у Воронежі та Сочі. На той час зарплата у нього становила близько 1100 доларів.
«Звичайно, в Україні я заробляю значно більше, однак у ті роки вдома такі гроші було не заробити. Тим більше – знайти вакансію у дорожньо-будівельній сфері. Тому довелось шукати роботу за кордоном. Умови праці у Росії було доволі посередні, особливо це стосується житла. Трохи кращі умови були в Казахстані, де я провів іще рік, відновлюючи автошляхи поблизу Астани, а потім в Актау. Ми жили у модульних містечках із триразовим харчуванням. Серед плюсів варто відзначити вдвічі вищу зарплату, ніж у Росії. Однак найбільшим випробуванням для мене став графік роботи – три місяці на об’єкті і лише 10 днів удома. Я майже не бачив свою сім’ю. Тим паче, морально непросто було працювати тільки з двома вихідними на місяць. Мені посміхнулась фортуна у 2016 році, коли я повернувся з відрядження. Саме у той момент мої знайомі запропонували пошукати роботу в компанії «Автомагістраль-Південь», чим я і скористався. Тепер працюю вдома – у рідній країні. Я надзвичайно задоволений і більше не планую шукати щастя на чужині. Варто відзначити, що в компанії ціную можливості для кар’єрного та професійного зростання. За чотири роки я піднявся з дорожнього майстра до керівника дільниці. Випробував свої сили на масштабних проєктах та використовував лише найсучаснішу техніку. Планую скористатись соціальними програмами компанії та придбати власне житло. Сподіваюсь, компанія мені допоможе. Тому я обираю Україну», – розповів Віталій Щербаков.
«Робота в нашій компанії – це висока зарплатня та стабільність»
Дмитро Боронін, 35 років, керівник ділянки з ремонту траси Н-32 у Донецькій області
Дмитро живе у Новомосковську Дніпропетровської області. Вищу освіту здобував у ХНАДУ на факультеті дорожнього-будівництва. У 2014-2015 роках отримав досвід роботи у Казахстані. Як і Віталій Щербаков, Дмитро також працював дорожнім майстром поблизу Астани та в Актау.
«Хоча у Казахстані моя зарплатня складала приблизно дві тисячі доларів, проте ми працювали там неофіційно. А це завжди ризиковано, тим паче у чужому краї. Я мріяв отримати можливість знайти не менш оплачувану роботу у нашій державі. Така можливість випала у 2016 році. В інтернеті я знайшов оголошення щодо набору фахівців в компанію «Автомагістраль-Південь» і відправив своє резюме. Наступного дня зі мною зв’язались та запропонували приїхати до Одеси на співбесіду. Все пройшло надзвичайно успішно, і вже через деякий час я розпочав свій трудовий шлях в компанії. Хоча я родом з Дніпропетровщини, але зараз працюю у Донецькій області. Тут компанія «Автомагістраль-Південь» створила для нас комфортні умови для роботи та життя. Зокрема, це проживання за рахунок компанії. Не бачу сенсу працювати деінде на чужині. Тим паче, що в Україні отримую високу зарплатню та впевнений у завтрашньому дні. Крім того, я дуже задоволений тим фактом, що в Україні почало з’являтись все більше можливостей для нашої професії. Це надзвичайно важливо, адже інфраструктура країни повинна розвиватись, а ми як професіонали зробимо все можливе, аби виконати свою роботу якнайкраще. Обираю Україну для роботи та життя», – поділився Дмитро Боронін.
«Масштаби, з якими розвивається компанія з 2016 року, справді вражають»
Роман Лимар, 37 років, керівник ділянки з ремонту траси Т-05-14 у Донецькій області
Роман живе у місті Дніпро. Має вищу освіту, яку отримав 2005 року у ХНАДУ на дорожньо-будівельному факультеті. Роман також працював у Казахстані на посаді виконроба у 2014-2016 роках.
«Разом із Дмитром Бороніним працював на проєкті з реконструкції автомобільної дороги «Астана-Караганда». Умови роботи та зарплатня були доволі пристойними, мене забезпечили службовим автомобілем. Ми з колегами проживали у містечку для дорожників. Загалом я провів там близько трьох років. Навіть встиг відпрацювати на зимовому утриманні автошляхів на півночі країни в умовах екстремальних морозів та триметрових заметів уздовж трас. В одну зі своїх відпусток в Україні від своїх знайомих я дізнався про компанію «Автомагістраль-Південь» та вирішив поцікавитись щодо працевлаштування. На мій подив, мені запропонували дуже пристойну зарплатню та цікаві умови роботи. Я погодився, не вагаючись. Тим більше, на той час у Казахстані істотно впав курс місцевої валюти, і я став отримувати десь на 25% менше. Тому можливість повернутись на роботу додому, та ще й за дуже добрі гроші – я сприйняв як подарунок долі. Я радий, що опинився у компанії «Автомагістраль-Південь» саме у той період. Масштаби, з якими розвивається компанія з 2016 року, справді вражають. Це сотні нових одиниць найсучаснішої спецтехніки щороку, мільйони тонн асфальтобетону та десятки грандіозних проєктів по всій країні. За майже п’ять років у компанії мені вдалось примножити свої професійні навички, і я надзвичайно пишаюсь тим фактом, що мені вдалось стати учасником цього процесу. Це надихає. Це справжня дорожньо-будівельна гонка, і ми в ній – лідери. Більше планів щодо роботи за кордоном я не маю. Все найкраще ми повинні будувати у нашій рідній державі», – розповів Роман Лимар.
Разом – до нових перемог!
«Автомагістраль-Південь» розпочала завершальний етап капітального ремонту вулиці Личаківської у Львові протяжністю 4,1 км.
Вулиця Личаківська – важлива транспортна артерія, яка з’єднує центр Львова з містом Винники. Останні роки дорога перебувала у занедбаному стані.
Ремонт міської магістралі ми почали наприкінці травня 2020-го. Під час реалізації цього складного та масштабного проєкту наші бригади виконали значний комплекс робіт.
БУЛО ЗРОБЛЕНО:
• розчищення придорожньої смуги від кущів, дрібнолісся, пошкоджених та аварійних дерев;
• фрезерування зношеного асфальтного покриття;
• перевлаштування дорожнього одягу в місцях вирівнювання поздовжнього профілю дороги;
• влаштування трьох шарів асфальтобетонного покриття;
• влаштування елементів поверхневого водовідведення;
• влаштування пішохідних та велосипедних доріжок;
• влаштування опор зовнішнього освітлення.
Окрім того, на ділянці від вул. Букової до заводу «Ензим» протяжністю 600 м виконано перевлаштування мережі різноманітних комунікацій. Влаштовано новий господарсько-побутовий каналізаційний колектор та проведено відновлення дощового каналізаційного колектора. Також на цій ділянці посилено дорожню основу двома шарами щебенево-піщаної суміші: С-5 та С-7, укріпленої цементом.
У березні 2021-го ми розпочали влаштування водовідвідних лотків на крутосхилах та гасників. Окрім цього, незабаром буде виконано:
• влаштування технічних тротуарів;
• облаштування з’їздів та примикань;
• облаштування автобусних зупинок;
• встановлення бар’єрного та турнікетного огородження;
• встановлення дорожніх знаків;
• нанесення дорожньої розмітки.
ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:
• 30 працівників;
• 5 одиниць спецтехніки.
ДОВІДКОВО:
Вулиця Личаківська – одна із найдовших у Львові (протяжність – понад 7 км). Починається від площі Митної та прямує до міста Винники. Капітальний ремонт вулиці дозволить відновити комфортні та безпечні дорожні умови в передмісті Львова.
«Автомагістраль-Південь» увійшла до першої тридцятки рейтингу 100 найбільш динамічних вітчизняних компаній за версією журналу «Новое время» (nv.ua).
У переліку підприємств, які підвищують економічне зростання країни, ми посідаємо 24-ту сходинку. Ця позиція є найвищою для компаній у сфері дорожнього будівництва.
Рейтинг найбільш динамічних компаній охоплює період з 2015 року. Саме у цей час «Автомагістраль-Південь» дійсно перетворилася на справжнього національного лідера, чия діяльність охоплює найбільші регіони країни.
Протяжність побудованих і відремонтованих компанією доріг з 2015 року зросла більше ніж у 5 разів – із 155 км до 835 км. Обсяг вироблених асфальтобетонних сумішей на виробничих базах компанії збільшився у понад 10 разів – із 250 тис. т до 2.8 млн т. Компанія не просто в рази наростила кількість техніки та виробничих баз, а провела комплексне матеріально-технічне переозброєння.
Дякуємо журналістам та експертам видання за високу оцінку нашої роботи.
Наша мета – зберігати таку ж високу динаміку розвитку впродовж наступних 5-6 років.