Новини
Ми продовжуємо знайомити вас із молодим поповненням нашої дружньої родини «Автомагістраль-Південь». Сьогодні наша розповідь про те, як учорашні студенти-практиканти стають фахівцями дорожнього будівництва, ким вони почуваються у нашій компанії та які плани плекають плани на майбутнє.
«Від мене залежить якість українських доріг. Як тут не працювати старанно?»
Олександр Марков, 21 рік
машиніст котка
стаж роботи у компанії – півроку
досвід: машиніст котка на ділянці поточного середнього ремонту автошляху Н-11 «Дніпро-Кривий Ріг-Миколаїв» у Дніпропетровській області.
Випускник Одеського автомобільно-дорожнього коледжу (ОНПУ)
«Давно мріяв побудувати кар’єру в дорожньо-будівельній сфері, адже ще зі школи знав, що ця професія затребувана та високооплачувана. Моя сім’я та друзі мене підтримали. Тому вступив до Одеського автомобільно-дорожнього коледжу. Торік проходив виробничу практику в «Автомагістралі-Південь» на автодорозі Н-11. Чесно кажучи, був вражений масштабами цього проєкту. Також, мені сподобалась найсучасніша спецтехніка, на якій працював. Одразу зрозумів, як реальна робота відрізняється від того, що розповідають на навчанні. Тут я здобув не тільки досвід, але і міцну витримку. Для себе вирішив так: отримаю диплом – і гайда працювати в компанію. Це вдалося.
Зараз працюю машиністом котка на ділянці поточного середнього ремонту автотраси Р-61 «Батурин-Конотоп-Суми» у Сумській області. Розумію, що від мене залежить якість українських доріг. Як тут не працювати старанно? Так, іноді доводиться працювати без вихідних. Але я не скаржусь. Це, навпаки, круто, бо чим більше працюєш – тим більше заробляєш! Я, наприклад, заробляю не лише на себе, а й допомагаю фінансово своїй родині. Коли приїжджаю додому в рідне село Дачне на Одещині – обов’язково забиваю увесь холодильник продуктами.
Планую і далі розвиватись, здобути вищу освіту. Мрію дійти по кар’єрній драбині до керівної посади. Я хлопець амбітний, впевнений, що в мене вийде», – розповів Олександр Марков.
«Робота займає весь мій час, інакше – нічого не досягну»
Євгеній Баньковський, 20 років
молодший майстер
стаж роботи у компанії – 1 рік.
досвід:
- помічник геодезиста, капітальне будівництво злітно-посадкової смуги (ЗПС) Одеського міжнародного аеропорту
- дорожній робітник, ділянка поточного середнього ремонту автотраси Р-33 «Вінниця-Велика Михайлівка»
Випускник Одеського автомобільно-дорожнього фахового коледжу
«Чого пішов у дорожнє будівництво? Я родом з Миколаївщини, там такі дороги, що ремонтувати їх вистачить не лише на мій вік! Треба ж комусь починати» – розповідає Євгеній. За фахом він технік-будівельник. Після двох років поспіль виробничої практики на різних об’єктах підписав із компанією постійний контракт.
«Працюю молодшим майстром на автотрасі Н-31. Звичайно, великий плюс першого робочого місця – пристойна зарплата. В «Автомагістралі-Південь» зараз заробляю близько 700 грн на день. От спитайте своїх знайомих, чи багато з них мають такі гроші в такому віці? Не хвалюся, тратити маю що, і ще й відкласти залишиться.
Робота займає весь мій час, інакше – нічого не досягну. Але мені вдається поєднувати роботу з навчанням. Працюючи в «Автомагістралі-Південь», паралельно вчуся в Одесі, у Державній академії будівництва та архітектури. Ну, і практичні поради отримую від своїх колег і керівників – начальника дільниці Сергія Голубова та директора будівництва Олександра Криші. Це дуже круті фахівці. Упевнений, що з ними переді мною відкриється кар’єрне зростання», – розповідає Євгеній.
«Я ще студент, а заробляю більше, ніж мій дядько-професіонал зі стажем!»
Володимир Романов, 19 років
дорожній робітник
стаж роботи у компанії – 1 рік.
досвід:
- дорожній робітник, ділянка будівництва автотраси Н-31 «Дніпро – Решетилівка».
- дорожній робітник, ділянка поточного середнього ремонту автошляху М-04 «Знам’янка-Луганськ-Ізварине».
Студент Барського фахового коледжу транспорту та будівництва НТУ.
«У компанії я фактично з позаминулого літа. Набирався досвіду під час виробничих практик. Спершу працював дорожнім робітником на будівництві ділянки траси Н-31 поблизу Петриківки. Тепер відновлюю дорогу М-04 на відрізку від Павлограда до межі з Донецькою областю», – розповідає один із наймолодших працівників компанії Володимир Романов. Цього літа він закінчує навчання у Барському фаховому коледжі дорожнього транспорту. Одночасно з дипломом про освіту отримає й нову посаду в нашій компанії.
«Що вмію робити? Та вже майже все. Переймаю у свого наставника Олексія Тимченка тонкощі роботи з геодезичним обладнанням. Сподіваюся, що після захисту диплома перейду працювати на посаду молодшого геодезиста. А наразі я дорожній робітник.
Прикольно, що також дорожнім робітником, але в іншій компанії, працює і мій рідний дядько. Ми як разом збираємося, то маємо про що погомоніти. Наприклад, як на Вінниччині, де він працює, влаштовують дорожній одяг, які матеріали використовують, з якою технікою працюють. І, звісно ж, порівнюємо умови праці. Можете собі уявити: я, студент, заробляю більше, ніж дядько-професіонал зі стажем!
Лайфхак для тих, хто шукає роботу: дивіться, скільки проєктів має компанія. Якщо їх два-три – то стабільної роботи не буде, а коли лічба йде на десятки – то зможете працювати довго і заробити дуже пристойні гроші. Я, наприклад, працюю всього пару років, а вже спонсорую відновлення будинку в себе вдома на Вінниччині. Ну, і трохи відкладаю на навчання. Хочу здобути вищу освіту, і компанія створює для цього всі можливості», – розповів Володимир.
На Дніпропетровщині ми реалізовуємо один із найбільших інфраструктурних проєктів країни – будуємо автотрасу Н-31 «Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка».
З 2017 року «Автомагістраль-Південь» збудувала понад 28 км дороги і десятки інженерних об’єктів.
Усі етапи будівництва супроводжують працівники геодезичної служби компанії. Вони проводять вимірювання на місцевості, виконують обчислення, трасування майбутньої дороги з виносом смуги відведення, визначають місця для підготовчих та земляних робіт тощо.
Застосовують ультрасучасні GNSS-приймачі та передове програмне забезпечення, аби багатотонні будівельні машини виконали всі роботи у строгій відповідності до проєктних габаритів та відміток.
І можете бути певними, що нова дорога з Дніпра до столиці буде комфортною для швидкісного пересування, адже всі будівельні роботи проведені винятково кваліфікованими працівниками.
Будуємо Україну разом!
Ми продовжуємо знайомити вас зі співробітниками компанії, які завдяки «Великому будівництву» повернулися з-за кордону розбудовувати дорожню інфраструктуру України.
Сьогодні розповімо про талановитих працівників «Автомагістралі-Південь» зі Львівської області.
«Ціную можливості, які дає компанія, а також стабільну та високу зарплату»
Олег Процяк, 27 років, дорожній майстер
Олег родом із міста Дубляни, що на Львівщині. Із дружиною проживає у місті Дрогобич. Вищу освіту здобув у «Львівській політехніці» за спеціальністю «Будівництво доріг та аеродромів». З 2016 року будував автомагістралі у Польщі.
«Працював на асфальтоукладачах та котках. За чотири роки об’їздив всю країну та дуже добре вивчив мову. Свою родину бачив нечасто, приблизно раз-два на місяць. Добре, що мав автомобіль, інакше бував би вдома ще рідше. Платили непогано, але не настільки, аби жити окремо від родини. Мене не покидало відчуття, що все це тимчасове, і що в Польщі я лише гість. Крім того, дружина постійно нарікала, що рідко бачимося. Тому я поставив перед собою завдання знайти роботу в Україні. Така можливість випала у 2020-му, коли почалась пандемія. А в Україні саме в розпалі була програма «Велике будівництво». Тому не тільки я, але й чимало моїх колег у Польщі почали шукати роботу вдома. У Фейсбуці знайшов вакансії в «Автомагістралі-Південь» і записався на співбесіду. З тих пір працюю на рідній Львівщині. Наразі відновлюємо автотрасу Р-15 «Ковель-Володимир-Волинський-Червоноград-Жовква». Ціную можливості, які дає компанія, а також стабільну та високу зарплату. Працювати деінде за кордоном бажання більше немає. Планую у найближчі роки піднятись кар’єрною драбиною до виконроба, а згодом – іще вище», – розповів Олег Процяк.
«Нарешті знайшов на Батьківщині можливості для професійного зростання»
Роман Круль, 34 роки, оператор асфальтоукладача
Родом із села Воютичі Самбірського району Львівщини. За освітою психолог. Дорожню освіту здобув у Польщі на спеціалізованих курсах в 2018 році.
«Свого часу через брак роботи в Україні працевлаштувався у Польщі. У цій країні затребувані дорожні працівники. Спочатку працював майстром із влаштування бруківки, а згодом вирішив здобути новий фах і записався на курси. За півроку став оператором асфальтоукладача, адже за роботу на цій позиції оплата значно вища. Працював на різноманітних проєктах у Познані, Кракові, Вроцлаві та Варшаві. Платили непогано, за житло сплачував роботодавець. Кожні два тижні мав вихідні, разом із колегами вирушав автомобілем в Україну. Проте часу, щоби повноцінно побачитися з рідними, не вистачало. Довга дорога, черги, тривале проходження митниці – усе це надзвичайно втомлювало. А липні 2020 року стався карантин, нам усім сказали повертатися в Україну. Чесно кажучи, не сильно й засмутився, адже давно розмірковував над пошуками роботи вдома. В інтернеті натрапив на вакансію оператора асфальтоукладача в «Автомагістралі-Південь». Роботу пропонували на Львівщині – для мене просто ідеальний варіант. У відділі кадрів мені оголосили умови праці та рівень зарплатні. Чесно кажучи, не відразу й повірив! А коли дружина дізналась, що мої закордонні мандри завершились, то стрибала від щастя. Нарешті знайшов на Батьківщині можливості для професійного зростання. Пишаюсь тим фактом, що добре заробляти можна і в рідній країні. Відчуваю себе затребуваним спеціалістом. Крім того, мені подобається працювати із найновішою спецтехнікою, яка нічим не поступається зразкам у європейських компаніях. За кордон поїду тепер лише щоби засмагати на пляжі», – поділився Роман Круль.
«Будую свої плани на майбутнє лише в рідній державі»
Олег Солтис, 25 років, дорожній майстер
Олег родом із села Великі Дідушичі Стрийського району Львівської області. Вищу освіту здобув у «Львівській політехніці» на факультеті «Будівництво доріг та аеродромів». Кілька років працював у дорожньо-будівельних проєктах в Німеччині.
«Заробітки в Німеччині – то моя давня мрія. Багато знайомих розповідали про суперові зарплати. Коли і мені випала така можливість, то поїхав у Нижню Саксонію. Працював на будівництві житлових будинків в місті Пайне. Але не так сталося, як гадалось. Бо обіцяли мені одне, а отримав інше. Зарплатня нижча, за харчі платиш, лише проживання коштом роботодавця. Це було дуже незручно і невигідно, а тому швидко набридло. Вирішив знайти роботу в Україні. Після університету я не працював за фахом, але мій однокурсник, який працює в «Автомагістралі-Південь», переконав таки спробувати сили в дорожньому будівництві. У той час програма «Велике будівництво» набирала обертів. Я надіслав резюме і, можна сказати, витягнув щасливий лотерейний білет. Мене прийняли в компанію, дали роботу в рідній області, що дозволяє мені частіше бачити своїх рідних. При цьому зарплатня та умови праці мене абсолютно влаштовують. Може, за кордоном і платять космічні зарплати, але я в обіцянки більше не вірю. Добре там, де нас нема. А я будую свої плани на майбутнє лише у рідній державі. Мрію придбати власне житло за соціальною програмою компанії. Упевнений, що все складеться так, як я планую», – розповів Олег Солтис.
Разом – до нових перемог!
«Автомагістраль-Південь» розпочала реалізацію нового проєкту на Запоріжжі – поточний середній ремонт автошляху Т-08-20 «Якимівка-Кирилівка» загальною протяжністю 41,6 км.
Траса Т-08-20 – автомобільний шлях територіального значення у Запорізькій області. Дорога є популярним туристичним маршрутом до курортів Азовського моря. За останні десятиліття на ній проводили лише аварійні ремонти.
Роботи стартували на ділянці км 2+848 – км 44+415 від селища Якимівка у напрямку селища Кирилівка. Наразі наші бригади виконують комплекс робіт з фрезерування зношеного асфальтобетонного покриття. Незабаром на об’єкті розпочнуться роботи зі влаштування вирівнюючого шару із крупнозернистої асфальтобетонної суміші.
Для реалізації проєкту потрібно понад 70 тис. т асфальтобетонних сумішей. На об’єкт їх постачатимуть із нашої нової виробничої бази у місті Мелітополь, де почав роботу надсучасний асфальтобетонний завод MARINI TOP TOWER 3000 продуктивністю 240 т/год.
ЩО ПЕРЕДБАЧАЄ ПРОЄКТ:
• влаштування двох шарів асфальтобетонного покриття;
• укріплення узбіччя;
• облаштування автобусних зупинок, примикань та з’їздів;
• ремонт водопропускних труб;
• встановлення бар’єрного огородження;
• встановлення нових дорожніх знаків;
• нанесення дорожньої розмітки.
ПЛАНОВА ПІКОВА ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:
• 160 працівників;
• 80 одиниць спецтехніки.
ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:
• Липень 2021 року.
Під час влаштування шарів асфальтобетонного покриття ремонт траси відбуватиметься у цілодобовому режимі. Фахівці компанії максимально швидко відновлять туристичний напрямок, адже під час курортного сезону автошляхом користуються сотні тисяч автомобілістів. Просимо водіїв звертати увагу на встановлені тимчасові дорожні знаки та необхідність дотримання правил дорожнього руху. Подбайтн про свою безпеку та оточуючих.
ДОВІДКОВО:
Автотраса Т-08-20 протяжністю 41,6 км проходить територією Якимівського району Запорізької області через населені пункти Кирилівка, Лиманське, Косих, Шелюги, Мала Тернівка та Якимівка. Відновлення автошляху дозволить суттєво покращити комфортні та безпечні умови дорожнього руху до курортів Азовського моря.
Будуємо Україну разом!
На Запоріжжі фінішують роботи з поточного середнього ремонту автотраси Н-23 «Кропивницький-Кривий Ріг-Запоріжжя». На всій протяжності 10-кілометрового відрізку влаштовано верхній шар покриття із щебенево-мастикової асфальтобетонної суміші.
Нагадаємо, ремонт автошляху Н-23 на ділянці км 272+849 – км 282+880 від Запоріжжя до межі з Дніпропетровською областю ми розпочали одним із перших у сезоні 2021.
Упродовж двох місяців наші бригади повністю відновили дорожнє полотно та виконали значний комплекс супутніх робіт.
БУЛО ЗРОБЛЕНО:
• розчищення придорожньої смуги від чагарників та дрібнолісся;
• фрезерування зношеного асфальтобетонного покриття;
• перевлаштування слабкої основи на окремих ділянках;
• влаштування вирівнюючого та верхнього шарів асфальтобетонного покриття по всій протяжності ділянки;
• відновлення водопропускних труб;
• влаштування водовідведення з проїзної частини.
Наразі на ділянці тривають роботи з укріплення узбіччя, влаштування з’їздів і примикань та встановлення дорожніх знаків. Також фахівці компанії проводять облаштування зупинок громадського транспорту. Незабаром розпочнеться встановлення бар’єрного огородження та нанесення дорожньої розмітки.
ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:
• 80 працівників
• 60 одиниць спецтехніки
ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:
• початок червня 2021 року.
ДОВІДКОВО:
Траса Н-23 – автомобільний шлях національного значення. Дорога має протяжністю 255,8 км та проходить через густонаселені районні центри Кіровоградщини, Дніпропетровщини та Запоріжжя. Дорога вже багато років потребувала ремонту через численні ями, напливи та колійність. За останні 50 років на ділянках траси у Запорізькій області проводили лише аварійні ремонти. Після завершення робіт пересуватись дорогою нарешті стане комфортно та безпечно.
Нагадаємо, торік «Автомагістраль-Південь» успішно відновила майже 24 км траси Н-23 у Дніпропетровській області.
Будуємо Україну разом!
Щороку до нашої дружньої родини «Автомагістраль-Південь» долучаються десятки і сотні молодих фахівців – випускників вищих і середніх навчальних закладів. Багато із них починають роботу в компанії ще студентами під час виробничої практики.
Як нашим новачкам на новому місці? Чи відчувають вони підтримку команди, чи влаштовують їх умови, які плекають плани на майбутнє?
Щоб з’ясувати це, ми починаємо конкурс історій наших молодих спеціалістів.
«Я добре заробляю, а мої друзі – юристи та економісти – без роботи»
Анастасія Нагорна, 19 років
інженер-лаборант 1-ої категорії
стаж роботи у компанії – 2 роки.
досвід:
– дорожній робітник, ділянка автодороги Р-73 від розв’язки на трасі Н-08 до межі з Дніпропетровською областю,
– інженер-лаборант другої категорії, капітальне будівництво злітно-посадкової смуги (ЗПС) Одеського міжнародного аеропорту.
Випускниця Барського фахового коледжу транспорту та будівництва НТУ.
«Уперше в компанію потрапила на виробничу практику. Відразу зрозуміла, наскільки теорія відрізняється від практики. А згодом захотілося працювати в «Автомагістралі-Південь» постійно. Хотілося мати перспективну роботу, гідну зарплату і будувати кар’єру. Студентська стипендія була близько 900 грн на місяць. А в компанії такі гроші можна було заробити за два дні практики! А нині, працюючи лаборантом першої категорії, за день отримую ще більше», – розповідає про переваги роботи в компанії Анастасія.
Виробництво бетонних сумішей розміщене у селі Бутенки Кобеляцього району на Дніпропетровщині, неподалік будівництва автотраси Н-31 «Дніпро-Решетилівка». В обов’язки Анастасії входить контроль якості матеріалів та робіт зі влаштування бетонних сумішей.
«Чимало моїх друзів стали юристами чи економістами, а працевлаштуватися не можуть. А якщо і знайшли роботу, то не дуже нею задоволені. А в дорожній сфері зараз чимало вакансій, і компанії буквально б’ються за фахівців, створюючи для них надзвичайні переваги. Завдяки програмі «Велике будівництво» можна не лише знайти робоче місце й отримувати конкурентну зарплату. Хочеш рости – працюй і вчися, компанія створює для цього всі можливості», – резюмує Анастасія Нагорна.
«Компанія надає безкоштовне харчування і проживання. Але головне – в тебе є перспектива»
Владислав Мельник, 18 років
лаборант ІІ-ої категорії
стаж роботи – 1 місяць.
досвід:
– дорожній робітник, ділянка будівництва автотраси Н-31 «Дніпро – Решетилівка».
– лаборант виробничої бази у Новомосковську
Випускник Барського фахового коледжу транспорту та будівництва НТУ.
«У школі вагався, ким стати: автомеханіком чи дорожником? Зрештою, вирішив стати дорожнім будівельником. Це ж узагалі круто! Поступив у БКТБ. Під час навчання відчув, що таке робота у великій компанії.
Виробничу практику проходив дорожнім працівником на будівництві автобану Н-31 «Дніпро-Решетилівка». А потім отримав запрошення на посаду лаборанта у Новомосковську, де моїм наставником був Віталій Екімов – керівник лабораторії. За півроку я набрався практичного досвіду, а з квітня 2021 року офіційно працюю в компанії.
У нашій лабораторії найсучасніше обладнання, удосконалювати свої навички на устаткуванні світового рівня – таке можливо лише в «Автомагістралі-Південь». Відзначу чудові умови праці, безкоштовне проживання та харчування. Ну, і високу зарплатню. Заробляю зараз більше, ніж будь-хто з моїх однолітків з рідного села. А ще додайте можливості кар’єрного зростання – перспективи просто вражаючі!
Як отримаю диплом Барського коледжу, далі вступатиму в автодорожній універ», – розповів Владислав Мельник.
«Для мого міста зарплата, яку я отримаю в компанії, це просто фантастика»
Андрій Мохнач, 19 років
лаборант 1-ої першої категорії
стаж роботи – 1 рік.
досвід:
– дорожній робітник, експлуатаційне утримання автошляхів у Дніпропетровській області.
– лаборант виробничої бази у Новомосковську
Випускник Барського фахового коледжу транспорту та будівництва НТУ.
«З дитинства знав свою майбутню професію, адже походжу з династії дорожніх будівельників. Виробничу практику від Барського коледжу проходив в «Автомагістралі-Південь» на найкращому лабораторному обладнанні в Україні. Робота мені зайшла, уже рік як працюю лаборантом. У мої обов’язки входить контроль вхідних матеріалів, лінія виробництва, технологія влаштування сумішей. Розумію, що від мене залежить якість українських доріг, тому віддаюся роботі повністю. Тим паче, що за сумлінну роботу компанія добре винагороджує. Зарплата зростає постійно – чи є краща мотивація працювати і розвиватися?
Для мого рідного міста Полонне такий рівень заробітної плати, яку я зараз отримую – просто фантастичний. Пишаюся, що вже можу допомагати фінансово своїй родині.
Далі мрію здобути вищу освіту в Харківському національному автомобільно-дорожньому університеті, збудувати кар’єру і перевершити досягнення мого батька та діда», – поділився Андрій Мохнач.
Наш конкурс відкритий для всіх, хто розпочав кар’єру у нашій компанії у 2020-2021 роках. Охочі взяти у ньому участь можуть надіслати повідомлення на нашу сторінку у Фейсбук. Обов’язково залишайте ваші контакти, аби з вами могли зв’язатись журналісти прес-служби.
Разом – до нових перемог!
За Великоднім столом ми традиційно збираємося цілою родиною. З нами батьки і діти, усі, хто наповнює наші домівки теплом, затишком і радістю. Ми святкуємо Великдень разом із тими, хто зараз далеко від дому і будує дороги, не покладаючи рук навіть у вихідні.
Бажаємо всім відпочити від турбот і наповнитися новими силами для реалізації амбітних планів і світлих намірів, з вірою, надією та любов’ю!
Нехай Великдень принесе у наші домівки по всій країні мир та злагоду, спокій та добробут!
Христос Воскрес!
Міжнародний день праці 4-тисячний колектив «Автомагістралі-Південь» відзначає, працюючи одночасно на 58 об‘єктах у 10 регіонах України!
Зі святом!
В Одеській області «Автомагістраль-Південь» у межах поточного середнього ремонту автотраси Р-33 “Вінниця-Турбів-Гайсин-Балта-Велика Михайлівка” розпочала влаштування нижнього шару асфальтобетонного покриття. Роботи на об’єкті проводяться із випередженням графіку.
Нагадаємо, відновлення автошляху Р-33 триває із середини березня на ділянці км 369+802 – км 378+505 від села Ангелінівка в напрямку села Розалівка. Протяжність відрізку складає 8,7 км.
Бригади компанії виконали:
• видалення чагарників та дрібнолісся;
• влаштування поширення дорожнього полотна;
• розпушення асфальтобетонного покриття.
Наразі на ділянці паралельно проводяться роботи з влаштування посиленої основи за технологією «холодного ресайклінгу» та укладання нижнього шару із крупнозернистої асфальтобетонної суміші.
Спеціалісти компанії також виконують комплекс супутніх робіт. Зокрема, влаштування основи на з’їздах і примиканнях та досипання узбіч.
ЩО ЗАЛИШИЛОСЬ ЗРОБИТИ:
• влаштування верхнього шару покриття із щебенево-мастикової асфальтобетонної суміші;
• укріплення узбіччя;
• встановлення дорожніх знаків;
• нанесення дорожньої розмітки.
ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:
• 90 працівників;
• 55 одиниць спецтехніки.
ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:
• Червень 2021 року.
ДОВІДКОВО:
Траса Р-33 – автомобільний шлях регіонального значення протяжністю 358,9 км. Проходить через густонаселені районні центри Вінницької та Одеської областей. Закінчується неподалік міжнародного пункту пропуску Кучурган на кордоні з Республікою Молдова. Стан дорожнього покриття за останні роки викликав багато нарікань через подекуди вщент зруйновані ділянки дороги та численні ями, напливи та колійність. Після відновлення траси пересуватись нею стане безпечно та комфортно. Завершення поточного середнього ремонту ділянки планується у червні цього року – на місяць раніше запланованого.
Будуємо Україну разом!
«Автомагістраль-Південь» завершує роботи з поточного середнього ремонту траси Н-21 «Старобільськ-Луганськ-Хрустальний-Макіївка-Донецьк» у Луганській області.
Траса Н-21 – важливий транспортний коридор, який проходить через великі районні центри Луганської та Донецької областей. До початку ремонту дорожнє покриття перебувало у понівеченому стані через рух військової та великогабаритної техніки.
Відновлення майже 20-кілометрової ділянки автошляху ми розпочали у серпні минулого року на відрізку км 20+000 – км 39+960 між селом Штормове та селищем Новоайдар.
Торік наші бригади виконали значний об’єм робіт дорожніх робіт, зокрема влаштували верхній шар зі щебенево-мастикової асфальтобетонної суміші (ЩМАС) на відрізку загальною протяжністю 11,5 км.
ТАКОЖ БУЛО ЗРОБЛЕНО:
• влаштування посиленої основи із щебенево-піщаної суміші, укріпленої цементом;
• влаштування нижнього шару покриття з крупнозернистої асфальтобетонної суміші.
Наразі наші бригади продовжили влаштування верхнього шару покриття із ЩМАС на решті ділянки ремонту. Також тривають роботи з облаштування автобусних зупинок.
ЩО ЗАЛИШИЛОСЬ ЗРОБИТИ:
• влаштування тротуарів;
• встановлення бар’єрного огородження;
• укріплення узбіччя;
• ремонт водопропускних труб;
• встановлення дорожніх знаків;
• нанесення дорожньої розмітки.
ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:
• 70 працівників;
• 40 одиниць спецтехніки.
ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:
• Липень 2021 року.
ДОВІДКОВО:
Траса Н-21 – автомобільний шлях національного значення протяжністю 221 км. До початку ремонту дорожнє покриття було настільки зношене, що пересуватися трасою було вкрай небезпечно. В першу чергу, це пов’язано з тим, що дорога зазнала значних руйнувань під час активних бойових дій, коли по ній пересувалася важка військова техніка. Крім того, на Н-21 дуже інтенсивний рух великовантажного транспорту.
Вже цього літа жителі Луганської області отримають ще одну якісно відновлену дорогу європейського рівня, яка забезпечить комфортний та безпечний транспортний зв’язок між містами регіону.
Будуємо Україну разом!
«Автомагістраль-Південь» розпочала ще один проєкт у Харківській області – поточний середній ремонт автошляху С212518 /Т-21-04/ до селища Елітне протяжністю 7,5 км.
Траса С212518 починається на межі міста Харкова та проходить через села Елітне та Вільхівка до населеного пункту Сороківка. Протяжність автошляху складає 21,5 км.
Наші бригади розпочали відновлення траси на відрізку км 5+000 – км 12+2500 від об’їзної дороги Харкова, яка є частиною траси М-03 «Київ-Харків-Довжанський», до села Вільхівка.
Наразі спеціалісти компанії виконують підготовчі роботи, зокрема, триває фрезерування асфальтобетонного покриття. Незабаром на ділянці розпочнеться поширення дорожнього одягу.
ЩО ПЕРЕДБАЧАЄ ПРОЄКТ:
• влаштування шару посиленої основи із ЩПС, укріпленої цементом;
• влаштування двох шарів асфальтобетонного покриття;
• облаштування з’їздів та примикань;
• влаштування зупинок громадського транспорту;
• укріплення узбіччя;
• встановлення бар’єрного огородження;
• встановлення дорожніх знаків;
• нанесення дорожньої розмітки.
ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:
• 35 працівників;
• 20 одиниць спецтехніки.
ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:
• Липень 2021 року.
Після старту асфальтних робіт, відновлення автошляху буде проводитись у цілодобовому режимі. Просимо водіїв звертати увагу на встановлені тимчасові дорожні знаки та необхідність дотримання правил дорожнього руху. Будь ласка, дбайте про власну безпеку та безпеку інших.
ДОВІДКОВО:
Шлях С212518 – автодорога місцевого значення протяжністю 21,1 км. Проходить від міста Харків до села Сороківка. Уже багато років стан автошляху викликає нарікання у місцевого населення через деформації на дорожньому покриття, зокрема, тріщини, напливи, колійність та численні ями. Ремонт траси дозволить забезпечити безпечні та комфортні умови для руху автотранспорту.
Будуємо Україну разом!
На трасі М-19 «Доманове (на Брест)-Ковель-Чернівці-Тереблече (на Бухарест)» у Волинській області «Автомагістраль-Південь» розпочала новий етап робіт – влаштування нижнього шару асфальтобетонного покриття.
Нагадаємо, капітальний ремонт автошляху М-19 ми розпочали у березні. Відтак на ділянці км 63+822 – км 71+822 від межі міста Ковель у напрямку села Мислина протяжністю 8 км ми вже завершили розчищення придорожньої смуги від чагарників та дрібнолісся. Наразі на ділянці наші дорожні бригади паралельно виконують такі роботи:
- фрезерування асфальтобетонного покриття;
- поширення дорожнього одягу та влаштуванням геосинтетичного матеріалу;
- відновлення водопропускних труб;
- влаштування шару основи із ЩПС, обробленої цементом;
- влаштування нижнього шару із крупнозернистого асфальтобетону.
ПРОЄКТОМ ПЕРЕДБАЧЕНО:
- влаштування верхнього шару із щебенево-мастикової асфальтобетонної суміші;
- заміна опор лінії електропередач;
- перенесення ліній зв’язку;
- укріплення узбіч;
- облаштування зупинок громадського транспорту;
- влаштування тротуарів;
- влаштування водоскидних споруд і поперечних дренажів;
- влаштування з’їздів та примикань;
- встановлення бар’єрного огородження;
- встановлення дорожніх знаків;
- нанесення дорожньої розмітки.
У селі Дубове також проводимо облаштування тротуарів: монтуємо бортовий камінь та влаштовуємо покриття із ФЕМ.
Окрім відновлення та облаштування дороги, мостобудівельний підрозділ компанії виконує підготовчі роботи перед стартом капітального ремонту мосту на км 67+725. Також проводимо заміну двох шестиметрових аварійних мостів на збірні залізобетонні труби.
ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:
- 80 працівників;
- 55 одиниць спецтехніки.
ДОВІДКОВО:
Траса М-19 «Доманове (на Брест) — Ковель — Чернівці — Тереблече (на Бухарест)» – автомобільний шлях міжнародного значення протяжністю 512 км. Проходить через Волинську, Рівненську, Тернопільську та Чернівецьку області. Автошлях має стратегічне значення, оскільки сполучає автомобільні переходи через білоруський та румунський кордони.
Будуємо Україну разом!
Ми продовжуємо публікації в рубриці «Обираю Україну» історій співробітників компанії, які завдяки «Великому будівництву» повернулися з-за кордону розбудовувати дорожню інфраструктуру України.
Сьогодні розповімо про висококваліфікованих спеціалістів виробничої бази «Автомагістралі-Південь» у селі Пустовійтівка, що на Сумщині.
«В Україні відчуваю себе затребуваним спеціалістом»
Ігор Власов, 39 років, керівник виробничої бази
Родом із Павлограда Дніпропетровської області. Одружений, має двох дітей. Проживає у Дніпрі. Дві вищі освіти здобув у Придніпровській державній академії будівництва та архітектури. Працював у міжнародних проєктах у Канаді та Словаччині.
«У Канаді робив опалубником у дорожньо-будівельній фірмі в Едмонтоні. Не робота, а мрія: по житлу, харчуванню і дозвіллю умови були взірцеві. Але через фінансові проблеми компанії контракт, що був розрахований на два роки, розірвали раніше запланованого. Довелося шукати нову роботу. 2019 року у Словаччині працював спеціалістом з монтажу мокрих фасадів. А потім карантин, і нову роботу довелося вже шукати вдома. Нагодилася вакансія в «Автомагістралі-Південь». Умови мене повністю влаштували: зарплатня не менша, ніж у Словаччині, працюєш неподалік від дому, постійно бачишся з ріднею. Приємно, коли компанія робить усе, аби створити найкращі умови для праці, дає найсучасніше обладнання і спецтехніку, відкриває можливості для кар’єрного зростання та професійної реалізації. Саме завдяки цьому я нарешті відчуваю себе затребуваним спеціалістом у рідній країні. Планую і надалі жити і працювати в Україні. У майбутньому хочу скористатись соціальними програмами від компанії та придбати власне житло», – поділився Ігор Власов.
«Велике будівництво» дало мені стабільну роботу в період кризи»
Сергій Тихонов, 34 роки, оператор АБЗ
Родом із міста Суми. Одружений, має сина. За професією технік-електрик. Вищу освіту здобув у Сумському національному аграрному університеті. До працевлаштування в «Автомагістралі-Південь» три роки виїжджав на заробітки до Польщі.
«Робота електриком передбачала тримісячні відрядження по всій Польщі. З одного боку, цікаво, бо мандруєш, отримуєш непогану заробітну плату. Але важко проводити стільки часу за кордоном без родини. Згодом твердо вирішив шукати роботу в Україні. Вакансію в «Автомагістралі-Південь» побачив у соціальній мережі. Зателефонував за номером відділу кадрів. Ті умови праці, про які мені розповіли, насправді виявилися навіть іще кращими: до місця роботи рукою подати, інструменти, техніка, устаткування – усе новеньке, а винагорода за роботу дуже конкурентна. Крім того, компанія забезпечує харчування та безкоштовне проживання. Але найбільший плюс – можливість мати стабільну роботу в Україні у період кризи. Тому працювати деінде, окрім рідного краю, я більше не погоджуся», – поділився Сергій Тихонов.
«Я задоволений тим фактом, що вдома можна заробляти пристойні гроші»
В’ячеслав Давиденко, 49 років, слюсар-ремонтник, зварювальник
Проживає у місті Ромни. Одружений, має сина. За професією тракторист-машиніст широкого профілю. У 2019 році працював на лісоповалі поблизу Вільнюса у Литві.
«За кордоном відпрацював два місяці. Валили ліс неподалік Вільнюса, безкоштовно проживали у приватному будиночку на двох осіб. Зарплата висока, європейського рівня. Але контракт був лише на пару місяців, тож далі треба було шукати нову роботу. Коли повертався в Україну, думав, що не надовго. А вийшло якраз навпаки. «Автомагістраль-Південь» торік саме проводила ремонт автотраси Н-07 «Київ-Суми-Юнаківка» поблизу Ромен. Виявилося, що в компанії працюють мої знайомі. Розпитав їх про умови праці та зарплатню. Слово за слово, і я вже записався на співбесіду. А за кілька днів пішов працювати. Виробнича база у Пустовійтівці – це ж поруч із Ромнами, зарплатня – як у Литві, але я кожен день бачу свою сім’ю! Задоволений, що в Україні можна заробляти пристойні гроші та відчувати впевненість у завтрашньому дні. Маю надію, що будівельна галузь і надалі розвиватиметься, адже державі потрібна добра інфраструктура для розвитку економіки. За таких умов виїжджати працювати за кордон просто не буде сенсу», – розповів В’ячеслав Давиденко.
Разом – до нових перемог!
Продовжуємо реалізацію масштабного проєкту з відновлення однієї з найбільш завантажених транспортних артерій столиці – проспекту Степана Бандери.
Нагадаємо, що капітальний ремонт проспекту ми розпочали 2019 року. Через складність проєкту та щільний трафік автотранспорту було прийнято рішення розділити відновлення магістралі на два етапи.
Перший етап ми завершили торік: верхній шар асфальтобетонного покриття влаштовано на найбільш складній ділянці – від Північного мосту до Оболонського проспекту протяжністю 2,4 км. За сезон наші бригади у цілодобовому режимі виконали значний об’єм дорожніх та супутніх робіт.
Другий етап відновлення розпочався у жовтні 2020-го на ділянці від вул. Олени Теліги до Оболонського проспекту протяжністю 1,6 км. Торік наші бригади завершили влаштування нижнього шару асфальтобетонного покриття на відрізку від вул. Олени Теліги до залізничної станції «Зеніт».
Цьогорічні роботи почались наприкінці березня. Наразі на об’єкті триває влаштування тротуарів та велосипедних доріжок. На відрізку від залізничної станції «Зеніт» у напрямку Оболонського проспекту завершується комплекс робіт із фрезерування асфальтобетонного покриття, а також розпочато асфальтні роботи.
ПРОЄКТОМ ТАКОЖ ПЕРЕДБАЧЕНО:
• влаштування трьох шарів асфальтобетонного покриття;
• монтаж нових опор освітлення з LED-світильниками;
• встановлення бар’єрного огородження парапетного типу Vario-Guard;
• перевлаштування дощової каналізації;
• облаштування з’їздів і тротуарів;
• встановлення нових дорожніх знаків;
• нанесення дорожньої розмітки;
• благоустрій території.
Звертаємо увагу водіїв на встановлені тимчасові дорожні знаки та необхідність дотримання правил дорожнього руху. Просимо подбати про свою безпеку та оточуючих.
ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:
• 60 працівників;
• 30 одиниць спецтехніки.
ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:
• Серпень 2021 року.
ДОВІДКОВО:
Відновлення проспекту Степана Бандери має стратегічне значення для столичної інфраструктури. Автошлях розташований в Оболонському та Подільському районах Києва та є одним із найбільш завантажених магістралей, якою щодня прямують тисячі автомобілів. Завершення капітального ремонту проспекту дозволить киянам отримати комфортну та безпечну дорогу європейського рівня.
Будуємо Україну разом!
«Автомагістраль-Південь» продовжує роботи з поточного середнього ремонту траси Р-33 «Вінниця-Турбів-Гайсин-Балта-Велика Михайлівка», який ми розпочали цьогоріч у березні на відрізку км 369+802 – км 378+505 від села Ангелінівка в напрямку Розалівки. Протяжність ділянки становить 8,7 км.
Спеціалісти компанії вже завершили роботи з видалення чагарників та дрібнолісся. Наразі триває комплекс робіт із розпушення асфальтобетонного покриття та поширення дорожнього одягу.
Паралельно стартував новий етап робіт – влаштування посиленої основи за технологією «холодного ресайклінгу». Незабаром розпочнемо влаштування нижнього шару з крупнозернистої асфальтобетонної суміші.
ПРОЄКТ ТАКОЖ ПЕРЕДБАЧАЄ:
• влаштування верхнього шару покриття із щебенево-мастикової асфальтобетонної суміші;
• укріплення узбіччя;
• влаштування з’їздів та примикань;
• встановлення дорожніх знаків;
• нанесення дорожньої розмітки.
ЧИСЕЛЬНІСТЬ
• 70 працівників;
• 40 одиниць спецтехніки.
ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:
• липень 2021 р.
ДОВІДКОВО:
Траса Р-33 — автомобільний шлях регіонального значення протяжністю 358,9 км. Починається у місті Вінниця та проходить через густонаселені населені пункти Одеської та Вінницької областей. Останніми роками автодорога перебувала у катастрофічному стані через значні та численні деформації дорожнього покриття. Ремонт траси дозволить відновити комфортне сполучення між двома областями та забезпечить безпечні умови руху автотранспорту.
Будуємо Україну разом!