Новини

«Автомагістраль-Південь» розпочала новий проєкт у Луганській області – поточний середній ремонт 35-кілометрової ділянки автошляху Н-26 «Чугуїв-Мілове».
Нагадаємо, ще це не перший проєкт компанії на трасі Н-26. На Харківщині «Автомагістраль-Південь» відновила майже 110-кілометрову ділянку автошляху на відрізку км 2+635 – км 110+735 від селища Малинівка до межі з Луганською областю.
У травні цього року роботи на трасі стартували у Луганській області на відрізку км 195+000 – км 230+000 у напрямку від міста Старобільськ до села Євсуг.
Наразі наші спеціалісти виконують фрезерування зношеного асфальтобетонного покриття, влаштування поширення дороги та посиленої дорожньої основи із щебенево-піщаної суміші, а також укладання нижнього шару покриття із крупнозернистого асфальтобетону.
ЩО ПЕРЕДБАЧАЄ ПРОЄКТ:
• влаштування верхнього шару покриття із щебенево-мастикової асфальтобетонної суміші;
• облаштування примикань, з’їздів та автобусних зупинок;
• укріплення узбіччя;
• встановлення бар’єрного огородження;
• встановлення нових дорожніх знаків та напрямних стовпчиків;
• нанесення дорожньої розмітки.
ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:
• 100 працівників;
• 70 одиниць спецтехніки.
ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:
• Жовтень 2021 року.
ДОВІДКОВО:
Траса Н-26 – автомобільний шлях національного значення протяжністю 298,3 км. Дорога є важливим транспортним коридором, який поєднує великі районні центри Харківщини та Луганщини. На території Луганської області дорога перебувала в занедбаному стані через інтенсивний рух військової техніки. Зокрема, частина дороги була знищена внаслідок бойових дій. Після завершення поточного середнього ремонту жителі області знову зможуть комфортно та безпечно пересуватись відновленою дорогою.
Будуємо Україну разом!
Міжнародний аеропорт «Одеса» прийняв перший рейсовий літак на новий перон, який торік збудувала компанія «Автомагістраль-Південь».
Ранковий борт української авіакомпанії SkyUp Airlines з Борисполя приземлився на стару злітно-посадкову смугу, по новозбудованій руліжній доріжці РД-С3 прибув на перон і висадив пасажирів перед терміналом.
Площа нового перону становить понад 50 тис. квадратних метрів. Розміститися на ньому можуть 8 великих літаків класу Boeing 737-900 та Boeing 767. Перон обладнаний сучасними системами освітлення та водовідведення, щоби забезпечувати цілодобову посадку/висадку пасажирів.
Конструктив перону такий же, як і в нової злітно-посадкової смуги, збудованої «Автомагістраллю-Південь». Основа конструктиву складається з георешітки, шару з щебенево-піщаної суміші (20 см), піскоцементу (15 см) та шару «пісного» бетону (30 см). Верхній шар покриття – із «важкого» бетону товщиною 40 см – наші спеціалісти влаштували минулого року за допомогою унікального у Східній Європі бетоноукладального комплексу Gomaco GP4
Збудовані «Автомагістраллю-Південь» ЗПС, руліжні доріжки та перон наприкінці 2020 року отримали сертифікат будівельної готовності. Цієї весни завершилися випробування світлосигнального, радіонавігаційного та метеорологічного обладнання. Нові об’єкти отримали сертифікацію у Державній авіаційній службі України. Очікується, що перший регулярний борт нова ЗПС прийме 13 липня. Відтак Одеса відкриє небо для мандрівок у будь-якому напрямку і зможе приймати удвічі більше літаків.
«Автомагістраль-Південь» завершила відновлення трьох ділянок автотраси Т-14-25 «Миколаїв-Городок-Жовква-К.Бузька-Бібрка» у Львівській області.
Нагадаємо, масштабний ремонт дороги Т-14-25 ми проводили у 2019-2020 роках одразу на трьох ділянках. Зокрема, капітальний ремонт відрізків км 0+000 – км 12+000 від межі села Дроговиж у напрямку села Велика Горожанка та км 24+500 – 34+000 від селища Комарно до кільцевої розв’язки на пересіченні з трасою Н-13 «Львів-Ужгород». Також проведено реконструкцію ділянки дороги км 34+000 – км 40+738 від пересічення з дорогою Н-13 у напрямку міста Городок. Роботи на відрізках виконані у верхньому шарі асфальтобетонного покриття.
У березні 2021-го ми продовжили супутні роботи на зазначених ділянках. Розповімо детально про кожен об’єкт ремонту.
КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ДІЛЯНОК КМ 0+000 – КМ 12+000 ТА КМ 24+500 – КМ 34+000
Загальна протяжність – понад 21 км.
ЗРОБЛЕНО:
• влаштування дощової каналізації;
• розширення дороги та влаштування посиленої основи зі щебенево-піщаної суміші, обробленої цементом;
• влаштування двох шарів асфальтобетонного покриття;
• влаштування прикрайкових лотків та водоскидів;
• укріплення узбіччя;
• влаштування тротуарів;
• облаштування з’їздів та примикань;
• перебудова двох аварійних мостів через річки Щирка та Зубра;
• влаштування та відновлення водопропускних труб;
• монтаж очисних споруд;
• влаштування освітлення в межах населених пунктів;
• встановлення дорожніх знаків;
• нанесення дорожньої розмітки;
• благоустрій придорожньої смуги.
РЕКОНСТРУКЦІЯ ДІЛЯНКИ КМ 34+000 – КМ 40+738
Загальна протяжність – понад 5 км.
ЗРОБЛЕНО:
• влаштування шару основи з піску та ЩПС;
• влаштування шару основи зі ЩПС, обробленої цементом;
• влаштування двох шарів асфальтобетонного покриття;
• влаштування кільцевої транспортної розв’язки на пересіченні дороги із трасою Н-13;
• монтаж освітлення на транспортній розв’язці та в селі Залужани;
• укріплення узбіччя;
• монтаж очисних споруд;
• влаштування з’їздів та примикань;
• встановлення автопавільйонів на зупинках громадського транспорту;
• влаштування тротуарів;
• влаштування дощової каналізації;
• укріплення водопропускних труб;
• встановлення дорожніх знаків;
• нанесення дорожньої розмітки.
ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:
• Червень 2021 року.
ДОВІДКОВО:
Траса Т-14-25 – важлива транспортна артерія Львівської області. Дорога є частиною нового кільця навколо Львова для транзитного транспорту, що прямує до міжнародних пунктів пропуску на кордоні з Польщею.
Наприкінці травня «Автомагістраль-Південь» розпочала відновлення траси Т-14-25 у рамках поточного середнього ремонту на новій ділянці км 179+600 – км 190+160 від села Стрілки у напрямку села Куровичі через села Волове та Підгородище. Протяжність відрізку – 10,5 км.
Наші спеціалісти виконали розпушення дорожнього покриття, посилення основи щебенево-піщаною сумішшю, укріпленою цементом, влаштування вирівнюючого шару із дрібнозернистої асфальтобетонної суміші. Наразі проводяться роботи зі влаштування верхнього шару покриття та кюветів.
Будуємо Україну разом!
Ми продовжуємо знайомити вас зі співробітниками компанії, які завдяки «Великому будівництву» повернулися з-за кордону розбудовувати дорожню інфраструктуру України.
Сьогодні розповімо про наших спеціалістів, які працюють у проєктах компанії у Дніпропетровській області.
«Працювати і добре заробляти можливо і в Україні!»
Станіслав Гонтар, 39 років, виконроб ділянки відновлення автошляху М-04 «Знам’янка-Луганськ-Ізварине».
Родом із села Шевченкове Харківської області. Вищу освіту інженера-механіка здобув у Харківському національному технічному університеті сільського господарства імені Петра Василенка. Диплом дорожнього будівельника Харківського національного автомобільно-дорожнього університету отримав торік. Близько року працював у Польщі на заводі з виробництва автомобільних чохлів.
«Працював офіційно, тому зарплатня та умови праці в Польщі були на високому рівні. Я мав медичну страховку! Але віза закінчилася, поїхав додому відкривати нову. І вже майже зібрався подавати документи до консульства, коли вирішив поцікавитися вакансіями на виробничій базі «Автомагістралі-Південь» у моєму рідному селі Шевченкове. Робота була. А коли почув умови, то не повірив. Зарплатня удвічі вища, плюс безкоштовне харчування, житло. Вирішив хапатись за цю можливість, адже у Польщі мав 18-20 тисяч на наші гроші. І найбільший плюс – не треба їхати за кордон. Так що моя дружина була у захваті.
Починав дорожнім працівником, а за чотири роки став виконробом ділянки відновлення траси М-04. Це масштабний проєкт компанії у Дніпропетровській області. Бачу, що в країні змінився підхід до будівництва доріг. Працювати і добре заробляти можливо і в Україні. Особливо зараз, коли завдяки програмі «Велике будівництво» галузь потребує нових кадрів. Тому моя наступна поїздка в ЄС буде тільки туристичною, разом із сім’єю», – поділився Станіслав Гонтар.
«Вражають технологічні можливості компанії, надсучасна супертехніка та грандіозні проєкти»
Сергій Величко, 25 років, дорожній бригадир
Сергій родом із Миколаївської області, проживає в Одесі. Вищу освіту здобув у Південноукраїнському національному педагогічному університеті імені К. Д. Ушинського. У 2019 році працював у Німеччині.
«Ще студентом хотів поїхати на заробітки до країни Європейського Союзу. Скористався програмою обміну для студентів. Спочатку в Німеччині будував дерев’яні тераси, а згодом влаштувався на склад одягу. Майже половина працівників були іноземцями, багато приїхали з Африки. Іноді виникали труднощі із спілкуванням, бо не всі знали мову, однак завжди вдавалось порозумітись. Але через карантин довелося повернутися додому. Кілька місяців працював експедитором, поки не послухав поради друзів шукати роботу в «Автомагістралі-Південь». Досвіду у дорожній галузі я не мав, а проте робота знайшлася. Починав дорожнім робітником. Робота так мене захопила, що півтора роки пролетіли як один день. І тепер можу сказати, що це реально моє!
Вражають технологічні можливості компанії, надсучасна супертехніка та грандіозні проєкти. Колектив – як одна сім’я, тому від роботи отримую задоволення. Зарплатня чудова, є куди зростати. Щоби піднятись по кар’єрній драбині, хочу здобути другу вищу освіту у Харківському національному автомобільно-дорожньому університеті. Ну, і нарешті придбати власне авто», – розповів Сергій Величко.
«У компанії цінують професіоналів і щедро їх винагороджують»
Сергій Голубов, 30 років, начальник ділянки будівництва автотраси Н-31 «Дніпро-Решетилівка».
Сергій родом із міста Роздільна, що на Одещині. Вищу освіту отримав в Одеській державній академії будівництва та архітектури на факультеті «Тепло-газовідведення та вентиляція». У 2015-2016 роках працював у Росії в місті Свєтогорськ, Ленінградської області.
«У той період було важко знайти роботу за фахом, тому довелось шукати можливості на чужині. У Росії рік був на посаді дорожнього робітника, у північному регіоні будував дороги та влаштовували каналізацію у фермерському кооперативі. Працювати там не для всіх: погода завжди холодна, тумани, дощі. Літо у Свєтогорську – це як в Україні пізня осінь. Житло для нас сплачувала фірма, а от харчувалися за свій рахунок. Уявіть: кавуни там коштують дорожче, ніж червона ікра! Після завершення сезону роботодавець нас обдурив, виплативши лише частину зарплати. Після цього я грюкнув дверми та повернувся додому.
Мої знайомі у той час уже працювали в «Автомагістралі-Південь», тому порекомендували мене своєму керівництву. Я пройшов співбесіду, і за п’ять років устиг піднятися по кар’єрній драбині до керівника ділянки будівництва одного із найбільших інфраструктурних проєктів сучасної України – траси Н-31. У минулому сезоні навіть став рекордсменом компанії: разом із хлопцями у рекордні терміни побудували 19 км траси. І це ще не межа, упевнений.
У компанії мені дуже подобаються ультрасучасне устаткування та висока заробітна плата. А ще тут кожного дня можна отримати цінний досвід. І найголовніше: у компанії цінують професіоналів та щедро їх винагороджують. Тому про роботу за кордоном я навіть не задумуюся», – поділився Сергій Голубов.
Разом – до нових перемог!
Володимир Зеленський на Дніпропетровщині відвідав об’єкти нашої компанії – ділянки ремонтів автошляхів М-04 «Знам’янка-Луганськ-Ізварине» та Н-11 «Дніпро-Миколаїв», які сполучають Кривий Ріг з обласним центром.
Президент України проїхав відновленою ділянкою автошляху від Кривого Рогу до Дніпра. На 151-му кілометрі траси М-04 на перетині з дорогою Н-11 Володимир Зеленський разом із членами делегації зустрілись із представниками нашої компанії та керівництвом обласної служби автодоріг.
«Ми будуємо круті дороги. Маємо продовжувати, адже люди чекають нових і якісних доріг», – зазначив Президент України.
Міністр інфраструктури Олександр Кубраков доповів Володимиру Зеленському про перебіг реалізації проєкту відновлення автошляху М-04 у межах Дніпропетровщини.
Зокрема, відремонтовані ділянки трас М-04 та Н-11, який відвідав Володимир Зеленський, мають загальну протяжність майже 130 км. Роботи на об’єктах завершені у повному обсязі.
Як зазначив генеральний директор «Автомагістралі-Південь» Микола Тимофеєв, ремонт усіх чотирьох ділянок траси М-04 загальною протяжністю майже 240 км буде завершено до Дня незалежності України.
«Для успішної реалізації проєкту компанія має в регіоні значні ресурси. Лише чисельність нашої команди на Дніпропетровщині сягає 2500 осіб», – зазначив Микола Тимофеєв.
Нагадаємо, що саме відновлення автошляху М-04 є одним із найбільш масштабних проєктів компанії та стратегічно важливим об’єктом для президентської програми «Велике будівництво».
Дорога М-04 стане частиною траси М-30 «Стрий-Ізварине», яка сполучить східні та західні області України найдовшою автодорогою у державі.
«Автомагістраль-Південь» виконує поточний середній ремонт автошляху в межах Дніпропетровщини відразу на чотирьох ділянках.
На ділянці від Павлограда до села Слов’янка загальною протяжністю майже 50 км роботи тривають на двох відрізках: км 295+674 – км 321+049 та км 326+751 – км 355+864. Наразі спеціалісти компанії завершують влаштування верхнього шару дорожнього покриття.
На 80-кілометровому відрізку п’ятихатського напрямку – км 72+442 – км 151+930 – у травні стартувало влаштування верхнього шару покриття із щебенево-мастикової асфальтобетонної суміші.
Роботи на відрізку від Дніпра в напрямку Павлограда стартували наприкінці травня км 216+384 – км 279+693. Протяжність ділянку автошляху 1-ї категорії становить 63 км. На об’єкті задіяна надсучасна спецтехніка із системами автоматичного нівелювання на основі роботизованого тахеометра Trimble та GNSS приймачів від TOPCON.
Спеціалісти компанії виконують фрезерування зношеного асфальтобетонного покриття. Паралельно проводяться роботи зі влаштування посиленої дорожньої основи зі щебеневого матеріалу, обробленого комплексним в’яжучим (СФОВ), та нижнього шару покриття із крупнозернистої асфальтобетонної суміші.
Будуємо Україну разом!
«Автомагістраль-Південь» реалізовує перший цьогорічний проєкт у Київській області – капітальний ремонт майже 13-кілометрової ділянки автошляху Н-01 «Київ-Знам’янка».
Траса Н-01 – важливий транспортний вузол, який проходить територіями Київської, Черкаської та Кіровоградської областей. Останні роки дорожнє покриття перебуває у незадовільному стані через чисельні вибоїни, колійність та руйнування країв дорожнього одягу.
Відновлення автотраси виконуємо на ділянці км 52+935 – км 65+900 від села Григорівка до села Леонівка.
Згідно з проєктною документацією, на всій протяжності дороги заплановані роботи з розширення та посилення дороги до нормативних параметрів, передбачених для дороги II-ї категорії.
Наразі спеціалісти компанії виконують комплекс земляних робіт при поширенні дорожнього полотна. На відфрезерованих ділянках влаштовують основу дорожнього одягу з щебенево-піщаної суміші, укріпленої цементом, та вже влаштовують нижній шар покриття з крупнозернистої асфальтобетонної суміші. Також виконуються роботи зі влаштування тимчасових об’їздів для наступного ремонту штучних споруд.
ЩО ПЕРЕДБАЧАЄ ПРОЄКТ:
• влаштування поширення дорожнього полотна
• влаштування укріпленого шару основи;
• влаштування двох шарів асфальтобетонного покриття;
• будівництво підземного пішохідного переходу в селі Григорівка;
• будівництво підпірної стінки в селі Григорівка;
• відновлення двох мостів та двох водопропускних труб;
• облаштування автобусних зупинок, примикань та з’їздів;
• влаштування відкритої системи поверхневого водовідведення;
• встановлення бар’єрного огородження;
• влаштування тротуарів;
• встановлення нових дорожніх знаків;
• нанесення дорожньої розмітки.
Роботи з поширення дороги передбачають збільшення ширини дорожнього полотна на 2,5 м з кожного боку траси для влаштування зупинкових смуг на узбіччі. Для цього в місцях поширення, окрім основного ремонтного конструктиву, ми влаштуємо додатковий шар основи із щебенево-піщаної суміші С5.
ПЛАНОВА ПІКОВА ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:
• 110 працівників;
• 65 одиниць спецтехніки.
ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:
• Осінь 2021 року.
ДОВІДКОВО:
Траса Н-01 – автомобільна дорога національного значення протяжністю 289,6 км. У Київській області дорогу капітально не ремонтували з 1980-х років. Відновлення автошляху дозволить поєднати якісною дорогою великі районі центри Київщини – Обухів та Кагарлик.
Будуємо Україну разом!
Цього літа 150 дітей співробітників нашої компанії відпочиватимуть на чорноморському узбережжі в Одесі!
Двотижневі путівки у відпочинковий центр «Чайка» безоплатно отримає кожна дитина віком від 7 до 15 років.
«Ми щодня прагнемо дати нашим дітям найкраще. Проте за час тривалих карантинних обмежень, здається, заборгували їм не один десяток подарунків. Цю ситуацію виправимо негайно! У межах соціальної акції «Канікули на морі» півтори сотні діток наших працівників безпечно і комфортно відпочинуть та оздоровляться у затишному центрі «Чайка», що розташований у парковій зоні Одеси. Покупатися в морі, позасмагати на пляжі, поласувати кавунами – як одна велика родина», – розповів генеральний директор «Автомагістралі-Південь» Микола Тимофеєв.
У «Чайці» діти співробітників компанії відпочиватимуть у червні-серпні. Зміни триватимуть по два тижні. Та нудьгувати діткам не доведеться, адже у «Чайці» щогодини як не конкурс талантів, то вікторина всезнайків. Тому тонни позитивних емоцій гарантуємо. І запевняємо батьків: за розмаїтими активностями жодна дитина не пропустить 5-разового харчування!
Перша відпочинкова зміна у «Чайці» стартує 18 червня. Тож, батьки, не ловіть гав і зголошуйтеся до відділу кадрів «Автомагістралі-Південь» уже зараз!
Акцією «Канікули на морі» компанія продовжує соціальну програму підтримки співробітників «Велика родина «Автомагістралі-Південь». Торік у межах соціальної акції «Спекотне літо з книжками» ми подарували дітям працівників близько тисячі комплектів художніх видань.
«Автомагістраль-Південь» продовжує відновлення ділянки траси Р-33 на Одещині.
Роботи на об’єкті вийшли на новий етап – влаштування верхнього шару зі щебенево-мастикової асфальтобетонної суміші.
Нагадаємо, поточний середній ремонт автодороги Р-33 “Вінниця-Турбів-Гайсин-Балта-Велика Михайлівка” стартував у середині березня 2021 року на ділянці км 369+802 – км 378+505 від села Ангелінівка у напрямку села Розалівка. Протяжність відрізку складає 8,7 км.
БУЛО ЗРОБЛЕНО:
• видалення чагарників та дрібнолісся;
• влаштування поширення дорожнього полотна;
• розпушення покриття;
• влаштування посиленої основи за технологією «холодного ресайклінгу»;
• влаштування нижнього шару із крупнозернистої асфальтобетонної суміші.
Наразі на автошляху тривають роботи зі влаштування верхнього шару покриття.
Паралельно наші бригади виконують облаштування узбіч. Роботи на об’єкті проводяться із випередженням графіку.
ЩО ЗАЛИШИЛОСЬ ЗРОБИТИ:
• влаштування з’їздів та примикань;
• встановлення дорожніх знаків;
• нанесення дорожньої розмітки.
ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:
• 90 працівників;
• 55 одиниць спецтехніки.
ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:
• червень 2021 року.
Роботи на ділянці проводяться на одній половині дороги з організацією реверсного руху транспорту. Просимо водіїв поставитися до цієї ситуації з розумінням та перепрошуємо за тимчасові незручності. Звертаємо увагу на встановлені тимчасові дорожні знаки та необхідність дотримання правил дорожнього руху. Подбайте про власну безпеку та безпеку інших.
ДОВІДКОВО:
Траса Р-33 — автомобільний шлях регіонального значення протяжністю 358,9 км. Дорога починається у місті Вінниця та проходить через густонаселені райони Одеської та Вінницької областей. Закінчується неподалік міжнародного пункту пропуску Кучурган на кордоні з Республікою Молдова. Останніми роками автодорога перебувала у катастрофічному стані через значні та численні деформації дорожнього покриття. Ремонт траси дозволить відновити комфортне сполучення між двома областями та забезпечить безпечні умови руху автотранспорту.
Будуємо Україну разом!
Прем’єр-міністр України Денис Шмигаль відвідав один із найбільших проєктів нашої компанії у Дніпропетровській області – Південний обхід міста Дніпра.
Голова уряду відзначив високі темпи робіт. Денис Шмигаль зауважив, що компанія працює згідно з виробничим графіком, і ближче до осені по основному проїзду дороги буде відкрито рух автомобілів.
«Дніпро є одним з небагатьох великих міст України, у якого досі відсутня об’їзна автомобільна дорога. Через Дніпро проходить сім загальнонаціональних трас, що створює значне навантаження на транспортну систему міста й суттєво шкодить екології. Очікується, що кількість шкідливих викидів у повітря зменшиться на 35-40%, а кількість аварійних ситуацій – удвічі. Крім того, обхід дозволить значно покращити якість транспортних перевезень і позитивно вплине на розвиток логістичної системи країни», — заявив Денис Шмигаль.
Спорудження Південного обходу міста Дніпра триває з 2012 року.
«У різні роки над цим проєктом працювали 7 підрядників. Тепер спорудженням дороги займається «Автомагістраль-Південь». І це є чіткою гарантією того, що проєкт буде успішно завершено вже цього року, незважаючи на величезні обсяги та складність робіт», – зазначив генеральний директор «Автомагістралі-Південь» Микола Тимофеєв.
Нагадаємо, будівництво дороги в обхід Дніпра є одним із найбільш масштабних проєктів нашої компанії.
Нова об’їзна дорога матиме протяжність 7 км і вирішить проблему транспортного навантаження на вуличну мережу міста, спрямувавши транзитний транспорт на правий берег Дніпра в обхід міської забудови. Дорога стане частиною траси М-30 «Стрий-Ізварине», яка з’єднає західні області України зі східними.
Проєкт передбачає будівництво декількох надзвичайно складних ділянок в умовах складного рельєфу місцевості та проведення величезного комплексу робіт зі спорудження штучних споруд, складних інженерних рішень і масштабних земляних робіт. Зокрема, це будівництво дворівневої транспортної розв’язки, а також влаштування систем водовідведення на заболоченій місцевості та у глибокій балці. Висота насипів на деяких ділянках сягає 30 м.
Наразі роботи активно проводяться на всіх ділянках будівництва, від траси Н-08 «Бориспіль-Кременчук-Дніпро-Запоріжжя-Маріуполь» до Південного моста в межах міста.
Будуємо Україну разом!

Кілька днів тому заводи компанії випустили перший мільйон тонн асфальтобетонних сумішей. І це – не останнє досягнення у цьому сезоні. Тим паче, що ми щомісяця розпочинаємо нові проєкти з ремонту та будівництва доріг. І щомісяця – відкриваємо нові виробництва. Адже для збільшення виробництва потрібні нові потужності.

Зокрема, у Мелітополі Запорізької області став до роботи асфальтобетонний завод MARINI TOP TOWER 3000+.
Новий АЗБ буквально виріс на місці колишнього пустиря. Підготовка технологічної ділянки, монтаж обладнання – усі роботи зайняли всього 12 діб!
Як працює команда суперпрофесіоналів з виробництва асфальтобетонних сумішей – дивіться у нашому відеосюжеті:

У сезоні 2021 «Автомагістраль-Південь» продовжує встановлювати неймовірні для українського ринку рекорди! За період березень-травень наші заводи виготовили мільйон тонн асфальтобетонних сумішей та 700 тис. тонн сумішей, оброблених цементом. Це вдвічі більше, ніж за аналогічний період 2020 року.
Наразі роботи виконуються на понад 50 об’єктах загальною протяжністю понад 700 км у 10 областях України: Львівській, Волинській, Київській, Одеській, Дніпропетровській, Запорізькій, Сумській, Харківській, Донецькій та Луганській. Тривають роботи у місті Києві та у Молдові.
Найбільші за масштабами проведення робіт проєкти «Автомагістраль – Південь» у сезоні 2021 :
М-03 «Київ – Харків – Довжанський» на Харківщині. Поточний середній ремонт 44 км об’їзної дороги міста Харкова;
М-04 «Знам’янка-Луганськ-Ізварине» на Дніпропетровщині. Поточний середній ремонт понад 210 км автошляху, який стане частиною магістралі М-30 «Стрий – Ізварине» та поєднає Схід і Захід найдовшою трасою в Україні;
М-04 «Знам’янка-Луганськ-Ізварине» на Дніпропетровщині. Будівництво 7 км південного обходу міста Дніпра;
Н-12 «Суми-Полтава» на Сумщині. Поточний середній ремонт понад 50 км автотраси.
Н-31 «Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка» у Дніпропетровській області. Будівництво з нуля 30 км швидкісного автобану, який з’єднає столицю з одним із найбільших мегаполісів;
Кількість працівників компанії цього сезону збільшилась до 5,5 тисяч осіб, а кількість спецтехніки – до 2 тисяч одиниць. Задіяно 21 виробничу базу. Зокрема, 16 асфальтобетонних заводів та 12 змішувальних установок з приготування щебеневих сумішей оброблених цементом. У Ходовичах на Львівщині, у Мелітополі на Запоріжжі та в Павлограді Дніпропетровської області почали діяти нові АБЗ італійського виробництва. Павлоградський завод MARINI TOP TOWER 4500 став найпотужнішим в Україні. Із продуктивністю у 360 тонн асфальтобетонних сумішей на годину він переважає наш завод-рекордсмен у Дергачах на Харківщині.
Будуємо Україну разом!
«Автомагістраль-Південь» продовжує реалізацію одного з найбільш масштабних проєктів у Дніпропетровській області – відновлення автошляху М-04 «Знам’янка-Луганськ-Ізварине».
Наразі стартували роботи з поточного середнього ремонту наймасштабнішої ділянки траси М-04 км 216+384 – км 279+693 – 63-кілометрового відрізку 1-ї категорії між Дніпром та Павлоградом.
Cпеціалісти компанії активно приступили до фрезерування зношеного асфальтобетонного покриття. Паралельно на окремих ділянках розпочались роботи зі влаштування посиленої дорожньої основи зі щебеневого матеріалу, обробленого комплексним в’яжучим (СФОВ).
Під час реалізації проєкту наші фахівці використовують техніку, обладнану надсучасними системами автоматичного нівелювання на основі роботизованого тахеометра Trimble та GNSS-приймачів від TOPCON. Завдяки цим системам фрезерування асфальтобетону виконується в автоматичному режимі з максимальною відповідністю до проєктних відміток.
Аби пришвидшити відновлення траси, бригади «Автомагістралі – Південь» працюють одночасно на двох ділянках, рухаючись назустріч одна одній.
ЩО ТАКОЖ ПЕРЕДБАЧАЄ ПРОЄКТ:
• влаштування двох шарів асфальтобетонного покриття;
• укріплення узбіччя;
• влаштування прикрайкових лотків і водоскидних споруд;
• облаштування автобусних зупинок;
• ремонт 19 мостів та шляхопроводів;
• облаштування з’їздів і примикань;
• встановлення бар’єрного огородження;
• нанесення дорожньої розмітки;
• встановлення дорожніх знаків та сигнальних стовпчиків.
ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:
• 200 працівників;
• 150 одиниць спецтехніки.
ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:
• Осінь 2021 року.
На зазначеній ділянці роботи проводяться на одній половині дороги з організацією двостороннього руху на суміжному проїзді. Просимо водіїв поставитися до цієї ситуації з розумінням та перепрошуємо за тимчасові незручності. Звертаємо увагу на встановлені тимчасові дорожні знаки та необхідність дотримання правил дорожнього руху. Будь-ласка, дбайте про власну безпеку та безпеку інших.
ДОВІДКОВО:
Траса М-04 – важливий транспортний коридор протяжністю 597,7 км, який проходить Кіровоградською, Дніпропетровською, Донецькою та Луганською областями.
Відновлення автошляху М-04 є стратегічно важливим для програми «Велике будівництво». Дорога стане частиною магістралі М-30 «Стрий-Ізварине», яка з’єднає східні і західні області України найдовшою трасою в державі.
Окрім поточного середнього ремонту ділянки між Дніпром та Павлоградом, ми також відновлюємо три важливі відрізки автошляху М-04 у межах Дніпропетровщини.
На ділянці від Павлограда до села Слов’янка загальною протяжністю майже 50 км роботи тривають на двох відрізках: км 295+674 – км 321+049 та км 326+751 – км 355+864. Наразі спеціалісти компанії завершують влаштування верхнього шару дорожнього покриття.
На 80-кілометровому відрізку п’ятихатському напрямку – км 72+442 – км 151+930 – у травні стартувало влаштування верхнього шару покриття із щебенево-мастикової асфальтобетонної суміші.
На відрізку протяжністю 44,8 км від Дніпра в напрямку до Кривого Рога км 151+930 – км 196+816 роботи завершені у верхньому шарі асфальтобетонного покриття. На фінішному етапі знаходяться супутні роботи. Здати цю ділянку траси в експлуатацію плануємо вже у липні.
Будуємо Україну разом!
Ми продовжуємо серію публікацій про співробітників компанії, які завдяки «Великому будівництву» повернулися з-за кордону розбудовувати дорожню інфраструктуру нашої держави.
Сьогодні розповімо про робітників компанії, які працюють на проєктах у Донецькій області.
«Нарешті в Україні з’явилась можливість добре заробляти у дорожньо-будівельній галузі»
Олексій Чередник, 41 рік, провідний інженер відділу технічного контролю
Олексій родом із Маріуполя. Наразі проживає із сім’єю у Краматорську. Має дві вищі освіти – інженера-механіка Горлівського автомобільно-дорожнього інституту та інженера-будівельника Макіївської будівельної академії. Понад п’ять років працював у будівельних проєктах у Туркменістані.
«На жаль, після Євро-2012 дорожньо-будівельний бум в Україні завершився, знайти роботу за спеціальністю було вкрай важко. Тому, порадившись із дружиною, вирішив поїхати на заробітки за кордон. У 2013 році випала можливість підписати контракт на будівництво аеропорту в Туркменабаті. Провів там три роки на посаді керівника виробничо-технічного відділу. Потім іще два роки споруджував аеропорт у Дашогузі.
Разом зі мною працювало чимало українців, адже наші фахівці надзвичайно затребувані у багатьох країнах. Ми ще дивувались: а де ж такий попит на нашу працю в рідній державі?! Зарплатню отримував непогану, умови теж були досить пристойними, але… П’ять років поспіль на чужині мріяв повернутись додому. Бачити свою сім’ю доводилось раз у три місяці, усього кілька тижнів. Хоча мої діти вже виросли, проте все одно потребували батьківської уваги та поради. Тому прийняв рішення, що після завершення закордонного контакту більше не шукатиму щастя в іншій країні.
Повернувся додому, працював у незначних будівельних проєктах. «Велике будівництво» саме починалося, чимало моїх знайомих кликали в «Автомагістраль-Південь». Чесно: своїм вибором задоволений. Уже більше року працюю на масштабних проєктах, відновлюю дороги Н-32 та Т-05-14 на Донеччині. А заробляю так само, як і за кордоном.
Українські фахівці варті найкращого. Тому не варто шукати кращої долі деінде, коли все необхідне поруч – і стабільна робота, і чудові умови для самореалізації. Разом із дружиною зараз будую грандіозні плани на майбутнє. Зокрема, планую взяти відпуску та позасмагати на пляжі», – розповів Олексій Чередник.
«Велике будівництво» – це дороги для держави та стабільна робота для працівників галузі»
Олексій Щербаков, 34 роки, інженер відділу технічного контролю
Народився в місті Покровськ Донецької області, проживає у Краматорську. Вищу освіту здобув у Донбаській національній академії будівництва та архітектури. У 2014-2017 роках працював у Туркменістані.
«Я не одружений, тому можу дозволити собі тривалі закордонні поїздки. Три роки працював у пустельних умовах на будівництві аеропорту у Туркменабаті. Фірма, на яку працював, оплачувала трансфер, житло, харчування та службовий автомобіль з водієм. Я ні в чому себе не обмежував. Щоправда, витрачати гроші у цій країні просто ніде. Зрештою, все швидко набридло, адже країна надзвичайно закрита, менталітет її мешканців дуже відрізняється, а подекуди місцеві звичаї мене як європейця просто шокували. Тому я недовго роздумував, чи повертатися додому, коли закінчився контракт.
Влаштуватися працювати в «Автомагістралі-Південь» порадив мій приятель. А чому б і ні? Зарплатня та умови праці дуже пристойні. Успішно пройшов співбесіду, і вже більше року працюю інженером технічного відділу. Що подобається: з роботи лише одну годину їхати до батьків, зараз я майже завжди поруч, а коли був за кордоном, то фізично не міг допомогти у вирішенні низки питань.
Дуже задоволений тим, що в нашій країні взялись відбудовувати інфраструктуру. Нарешті держава отримає європейські дороги, а працівники – стабільну роботу та впевненість у майбутньому. Хочу створити власну родину та будувати свої плани виключно у рідній державі», – поділився Олексій Щербаков.
«Чудові умови праці та гідна зарплатня – не єдина перевага компанії. Цінується професіоналізм»
Валентин Сафоник, 34 роки, механік
Валентин родом із Павлограда Дніпропетровської області. Вищу освіту здобув у Харківському національному автомобільно-дорожньому університеті за спеціальністю механік. З 2015 року працював на проєктах у Казахстані.
«Мені, холостяку, поїхати на роботу за кордон – це було питання одного дня. Тим паче, що в цей період у нашій галузі була глибока криза, а знайти роботу було надзвичайно важко. За кордоном будував аеропорт та дороги у місті Астана. Спочатку на посаді механізатора, а згодом і механіка. Проте умови праці, про які говорили при працевлаштуванні, виявилися дуже далекими від обіцянок. За півтора роки додому приїжджав усього двічі.
І так сталось, що під час однієї відпустки познайомився зі своєю майбутньою дружиною. Відносини на відстані – це непросто, тому, ще перебуваючи у Казахстані, почав шукати роботу в Україні. Багато чув про «Автомагістраль-Південь», куди й надіслав перше резюме. На щастя, для моєї кандидатури знайшлася чудова пропозиція, і я вже не вагався: купив квиток на літак і повернувся додому. Співбесіду проходив в Одесі, де мене запевнили, що отримуватиму за роботу грошей не менше, аніж за кордоном. Це був подарунок долі!
Спочатку працював механіком на АБЗ компанії у селі Ходовичі на Львівщині. Згодом – регіональним механіком на Донеччині. Нещодавно пішов на підвищення: тепер я механік нового АБЗ у рідному Павлограді. Чудові умови праці та гідна зарплатня – не єдина перевага компанії. Тут цінують професіоналізм. За таких умов я впевнений у своєму майбутньому. Тепер разом із дружиною плануємо якнайбільше мандрувати», – розповів Валентин Сафоник.
Разом – до нових перемог!
Відновлення автошляху М-04 від міста Павлоград у напрямку Донецької області вийшло на фінішний етап – влаштування верхнього шару асфальтобетонного покриття.
Поточний середній ремонт автотраси М-04
ми розпочали у березні від Павлограда до села Слов’янка відразу на двох ділянках: км 295+674 – км 321+049 та км 326+751 – км 355+864 – загальною протяжністю майже 50 км.
Наші бригади усього за два місяці на всій протяжності виконали влаштування посиленої основи зі СФОВ та нижнього шару покриття з крупнозернистої асфальтобетонної суміші.
Наразі з обох сторін ділянки одночасно розпочато влаштування верхнього шару покриття із щебенево-мастикового асфальтобетону.
Також паралельно наші мостобудівельники проводять роботи з відновлення аварійних мостів.
Крім того, на ділянках триває комплекс супутніх робіт:
• укріплення узбіччя шлаком;
• облаштування автобусних зупинок;
• ремонт водопропускних труб.
ЩО ЗАЛИШИЛОСЬ ЗРОБИТИ:
• влаштування бар’єрного огородження;
• облаштування з’їздів і примикань;
• нанесення дорожньої розмітки;
• встановлення дорожніх знаків.
ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:
• 250 працівників;
• 150 одиниць спецтехніки.
ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:
• Червень 2021 року.
ДОВІДКОВО:
Траса М-04 «Знам’янка-Луганськ-Ізварине» – автомобільний шлях міжнародного значення протяжністю 597,7 км. Дорога є важливою транспортною артерією країни, яка проходить Кіровоградською, Дніпропетровською, Донецькою та Луганською областями. Автошлях стане частиною найдовшої в країні магістралі М-30 «Стрий-Ізварине».
Масштабний ремонт траси є одним із ключових проєктів компанії на Дніпропетровщині та має стратегічне значення для розвитку транспортної інфраструктури країни.
Окрім відрізку між містом Павлоград та селом Слов’янка, ми також проводимо поточний середній ремонт іще на двох ділянках шляху М-04 у межах Дніпропетровської області.
На 80-кілометровому відрізку п’ятихатського напрямку – км 72+442 – км 151+930 – нещодавно також стартували роботи зі влаштування верхнього шару покриття із щебенево-мастикового асфальтобетону.
На другому відрізку – км 151+930 – км 196+816 – від Дніпра в напрямку до Кривого Рога протяжністю 44,8 км вже на всій протяжності ділянки влаштовано верхній шар покриття, де наразі тривають роботи з нанесення дорожньої розмітки та встановлення дорожніх знаків.
Будуємо Україну разом!
Чи можливо успішно поєднати якість та швидкість ремонту дороги?
Так, якщо кілька десятків виробничих процесів організовувати у безперебійний конвеєр.
Подивіться, як ми це робимо на трасі Т-08-20 «Якимівка-Кирилівка».

Траса протяжністю майже 42 км веде до курортних містечок Азовського моря. Її відновлення триває у цілодобовому режимі.