Новини
Капітальний ремонт проспекту Степана Бандери у Києві вийшов на фінішний етап – завершуємо влаштування фінального шару покриття зі щебенево-мастикового асфальтобетону на проспекті Степана Бандери у Києві від Оболонського проспекту в сторону вул. Олени Теліги.
Нагадаємо, через щільний трафік автотранспорту відновлення однієї із найбільш завантажених магістралей столиці було розділено на два етапи.
Перший етап стартував у 2019 році на ділянці від Північного мосту до Оболонського проспекту протяжністю 2,4 км. За минулий дорожньо-будівельний сезон наші бригади у цілодобовому режимі виконали значний обсяг основних та супутніх ремонтних робіт.
Другий етап розпочався у жовтні 2020-го на ділянці від вул. Олени Теліги до Оболонського проспекту протяжністю 1,6 км. Роботи були завершені у нижньому шарі асфальтобетонного покриття на відрізку від вул. Олени Теліги до залізничної станції «Зеніт».
У березні цього року роботи на об’єкті продовжились.
БУЛО ЗРОБЛЕНО:
• фрезерування зношеного асфальтобетонного покриття;
• влаштування нижнього та середнього шару асфальтобетонного покриття;
• влаштування з’їздів;
• перевлаштування мережі водовідведення;
• перевлаштування контактної мережі тролейбусів;
• перевлаштування світлофорних об’єктів;
• капітальний ремонт шляхопроводу на перетині проспекту Героїв Сталінграду та проспекту Степана Бандери.
Наразі наші дорожні бригади завершили укладати верхній шар покриття зі ЩМА на основному проїзді від Оболонського проспекту в бік вул. Олени Теліги та зосередились на облаштуванні перетинів та примикань.
Також триває комплекс супутніх робіт, зокрема, влаштування пішохідних доріжок, технічних тротуарів та велодоріжок. Паралельно виконується монтаж металевого огородження бар’єрного типу, направляючого пішохідного огородження та антипаркувальних стовпчиків.
ПРОЄКТ ТАКОЖ ПЕРЕДБАЧАЄ:
• монтаж нових опор освітлення з LED-світильниками;
• встановлення бар’єрного огородження парапетного типу Vario-Guard;
• встановлення нових дорожніх знаків;
• нанесення дорожньої розмітки;
• благоустрій території.
ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:
• 100 працівників;
• 50 одиниць спецтехніки.
ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:
• Серпень 2021 року.
Просимо водіїв поставитися до цієї ситуації з розумінням та перепрошуємо за тимчасові незручності. Звертаємо увагу на встановлені тимчасові дорожні знаки та необхідність дотримання правил дорожнього руху. Будь-ласка, дбайте про власну безпеку та безпеку інших.
ДОВІДКОВО:
Проспект Степана Бандери – одна з найбільш завантажених транспортних артерій столиці, якою щодня прямують тисячі автомобілів. Його капітальний ремонт проводився понад 40 років тому. Завершення відновлення проспекту дозволить киянам отримати комфортну та безпечну дорогу європейського рівня.
Будуємо Україну разом!
Автотрасу М-03 на ділянці між Києвом та Борисполем називають першим українським автобаном. Ця 17-кілометрова швидкісна дорога зв’язує столицю з міжнародним аеропортом «Бориспіль».
Останній капітальний ремонт тут проводився ще 2004 року. З кожним роком підтримувати трасу у нормальному стані стає все складніше та дорожче.
Проводити капітальний ремонт немає сенсу – основа дороги у задовільному стані. Тому прийняли рішення – замінити лише верхній шар покриття.
Як зазначив міністр інфраструктури Олександр Кубраков, це гарантує щонайменше десять років безпроблемної експлуатації траси.
Ремонт виконує наша компанія. Заплановано завершити об’єкт до Дня незалежності. Половина дороги вже готова. Наразі і фрезерування, і влаштування нового покриття відбуваються вже на другому проїзді. Всі процеси виконуються одночасно. Адже часу обмаль. На об’єкті задіяно майже дві сотні одиниць техніки та 250 працівників. Робота кипить і вдень, і вночі.
У процесі підготовки до реалізації проєкту компанія вперше застосувала унікальну для України технологію геодезичного супроводу – дорожній автосканер Trimble MX2. Наші фахівці оцифрували профіль дороги, створивши 3D-макет. Це дало можливість більш якісно спланувати роботи з фрезерування та влаштування нового покриття.
Під час ремонту влаштують майже 90 тисяч тонн асфальтобетонних сумішей. Їх буде вироблено на сучасних високопродуктивних виробничих базах нашої компанії, в тому числі на щойно змонтованому новому асфальтобетонному заводі у місті Березань.
Покриття на всій ширині траси має бути ідеально рівним – тому одночасно по всій ширині проїзду у цілодобовому режимі працюватимуть аж шість асфальтоукладачів у парі зі спеціальними перевантажувачами асфальтобетонних сумішей!
Відновлення дороги також передбачає цілий комплекс супутніх робіт. Зокрема, ремонт двох шляхопроводів, зупинок громадського транспорту, підземних переходів та перевлаштування мережі освітлення. Також буде облаштовано декоративне освітлення шляхопроводів.
Київ-Бориспіль стане першою в Україні повністю інтелектуальною трасою. Тут з’явиться сучасна автоматична система управління дорожнім рухом. Цифрові табло повідомлятимуть водіям про температуру та стан дорожнього покриття, швидкісні обмеження по кожній смузі та навіть затори.
Крім того, оновлену трасу більше не руйнуватимуть вантажівки з надмірною вагою. З обох напрямів будуть встановлені новітні системи вагового контролю Weigh in motion (Вейт ін моушн). В разі виявлення перевантаження інформація про порушення буде автоматично фіксуватися і уникнути відповідальності буде неможливо.
Будуємо Україну разом!
Поточний середній ремонт автотраси Т-08-20 «Якимівка-Кирилівка» на Запоріжжі виходить на фінішний етап – на об’єкті протяжністю 41,6 км завершено влаштування верхнього шару покриття зі щебенево-мастикового асфальтобетону (ЩМА).
На даний момент спеціалісти компанії виконують на ділянці облаштування з’їздів та примикань, влаштування тротуарів, в’їздів у двори та відновлення водопропускних труб.
Також паралельно проводимо укріплення узбіч та розчищення придорожньої смуги від чагарників та дрібнолісся.
Незабаром стартуватимуть роботи із встановлення бар’єрного огородження, нових дорожніх знаків та нанесення дорожньої розмітки.
Нагадаємо, відновлення траси Т-08-20 розпочалось на початку травня на ділянці км 2+848 – км 44+415 від селища Якимівка у напрямку селища Кирилівка.
БУЛО ЗРОБЛЕНО:
• фрезерування зношеного асфальтобетонного покриття;
• влаштування вирівнюючого шару з крупнозернистого асфальтобетону;
• влаштування верхнього шару покриття зі ЩМА;
• влаштування прикрайкових лотків;
• облаштування автобусних зупинок;
Для реалізації проєкту використано майже 150 тис. т асфальтобетонних сумішей, які постачались із нашої нової виробничої бази у місті Мелітополь, де у травні 2021 року розпочав роботу надсучасний асфальтобетонний завод MARINI TOP TOWER 3000 продуктивністю 240 т/год.
ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:
• 210 працівників;
• 100 одиниць спецтехніки.
ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:
• Серпень 2021 року.
ДОВІДКОВО:
Автотраса Т-08-20 протяжністю 41,6 км проходить територією Якимівського району Запорізької області через населені пункти Кирилівка, Лиманське, Косих, Шелюги, Мала Тернівка та Якимівка.
Під час курортного сезону автошляхом користуються сотні тисяч автомобілістів. Відновлення траси істотно покращило умови дорожнього руху до курортів Азовського моря. Пересуватись дорогою нарешті стало комфортно та безпечно.
Будуємо Україну разом!
«Автомагістраль-Південь» стала генеральним партнером @Ультрапробіг єдності СТАЛЕВИЙ ГАРТ 2021 – 500 км за 10 днів!
https://www.facebook.com/events/2094102894062614/?active_tab=discussion
Це абсолютно унікальний пробіг: бігуни в спеку долають більше 500 кілометрів кожен, спортсменам без відновлення доводиться пробігати ультрамарафонську дистанцію щодня, десять днів поспіль! Ця сила волі та незламність духу вражає!
«СТАЛЕВИЙ ГАРТ» відбувається в Україні вже втретє, як завжди – напередодні Дня Незалежності.
Подія традиційно присвячена підтримці ідеї всеукраїнської єдності. Атлети насправді зшивають нашу країну – маршрут пробігу пролягає через кілька областей. Під час пробігу до ультрамарафонців долучаються сотні місцевих спортсменів. Любителі бігу намагаються випробувати себе поруч із суперпрофесіоналами та рекордсменами, надихаючись їхнім прикладом.
В цьому році ультпрапробіг відбудеться за маршрутом: Харків – Богодухів – Охтирка – Тростянець – Суми – Недригайлів – Ромни – Прилуки – Бровари – Київ. Старт заплановано на 15 серпня в Харкові, а фініш – в Києві на День Незалежності України.
Загальна відстань: 515 км. В середньому 51,5 км на день. А ще бігунам доведеться подолати загальний набір висоти у 1550 метрів!
Ідея пробігу цілком відповідає цінностям та місії компанії «Автомагістраль-Південь».
Ми також зшиваємо країну мережею якісних доріг. Ми також звикли ставити максимально амбіційні цілі і залишатись лідером в конкурентній боротьбі на довгій дистанції.
А ще у нашому молодому та енергійному колективі є багато прихильників спорту і, зокрема, бігу! Два тижні тому наша команда прийняла участь в забігу по злітно-посадковій смузі одеського аеропорту. Тож ми плануємо долучитись і до ультрапробігу.
Крім того, маршрут охоплює ділянки доріг у Харківській та Сумській областях, які протягом 2018-2021 років відновлювались і відновлюються нашою компанією.
Саме тому ми вирішили підтримати «Сталевий гарт 2021» та виступити генеральним партнером заходу.
Запрошуємо всіх долучатись до цього неймовірного проєкту.
Зшиваємо країну!
Популяризуємо спорт та здоровий спосіб життя!
Будуємо Україну разом!
Відновлення траси М-04 «Знам’янка-Луганськ-Ізварине» між Дніпром та Павлоградом у Дніпропетровській області проводиться по всій протяжності 63-кілометрового відрізку у цілодобовому режимі.
Поточний середній ремонт наймасштабнішої ділянки траси 1-ї категорії М-04, яка стане частиною траси М-30 «Стрий-Ізварине», ми розпочали наприкінці травня на відрізку км 216+384 – км 279+693.
Наші дорожні бригади вже виконали неймовірний обсяг робіт: відновлено майже 60 кілометрів траси в нижньому шарі. Відтак ми повністю завершили фрезерування існуючого покриття та влаштування посиленої дорожньої основи зі щебеневої суміші, обробленої комплексним в’яжучим (СФОВ).
Наразі тривають наступні роботи:
- влаштування вирівнюючого шару із крупнозернистого асфальтобетону.
- перевлаштування бортового каменю;
- відновлення 19 мостів та шляхопроводів;
- влаштування з’їздів та примикань;
- влаштування перехідно-швидкісних смуг;
- земляні роботи;
- укріплення узбіччя;
- нанесення тимчасової дорожньої розмітки.
Незабаром також плануємо розпочати влаштування верхнього шару покриття зі щебенево-мастикового асфальтобетону (ЩМА).
Під час реалізації проєкту ми використовуємо техніку, обладнану надсучасними системами автоматичного нівелювання та унікальний лазерний автосканер, що в комплексі дозволяє забезпечити найкращу точність та якість робіт.
До роботи на об’єкті задіяно шість асфальтоукладальних комплексів у парі з перевантажувачами VÖGELE PowerFeeder MT 3000-2. Аби пришвидшити відновлення траси, бригади «Автомагістралі-Південь» працюють одночасно на двох напрямках, рухаючись назустріч одна одній.
ПРОЄКТ ТАКОЖ ПЕРЕДБАЧАЄ:
- влаштування верхнього шару покриття зі ЩМА;
- влаштування прикрайкових лотків і водоскидних споруд;
- облаштування автобусних зупинок;
- встановлення бар’єрного огородження;
- нанесення дорожньої розмітки холодним пластиком;
- встановлення дорожніх знаків та сигнальних стовпчиків.
Також на окремій ділянці км 271+086 – км 272+586 протяжністю 1,5 км проводимо реконструкцію дороги.
На цій ділянці існуюча двосмугова дорога буде розширена до 4 смуг руху для доведення відрізку дороги до нормативних показників автошляху І-категорії.
На даний момент наші бригади виконують поширення наявного земляного полотна та влаштування нових конструктивних шарів дорожнього полотна в місцях поширень. Паралельно проводимо роботи з перенесення чотирьох газових труб діаметром від 700 до 1200 мм.
Також розпочали будівництво нового мосту – наразі виконуємо забивку паль та демонтаж існуючої штучної споруди.
На період будівництва мосту для забезпечення руху транспорту на зазначеному відрізку влаштована тимчасова об’їзна дорога. Просимо водіїв поставитися до цієї ситуації з розумінням та перепрошуємо за тимчасові незручності. Звертаємо увагу на встановлені тимчасові дорожні знаки та необхідність дотримання правил дорожнього руху. Будь-ласка, дбайте про власну безпеку та безпеку інших.
ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:
- 500 працівників;
- 250 одиниць спецтехніки.
ДОВІДКОВО:
Траса М-04 «Знам’янка-Луганськ-Ізварине» – автомобільний шлях міжнародного значення протяжністю 597,7 км. Дорога є важливою транспортною артерією країни, яка проходить Кіровоградською, Дніпропетровською, Донецькою та Луганською областями. Автошлях стане частиною найдовшої в країні магістралі М-30 «Стрий-Ізварине», яка з’єднає східні та західні області України найдовшою автодорогою у державі.
Окрім поточного середнього ремонту ділянки між Дніпром та Павлоградом ми також відновлюємо чотири важливі відрізки автошляху М-04 на території Дніпропетровської та Донецької областей.
На ділянці від Павлограду до села Слов’янка загальною протяжністю майже 50 км роботи тривають на двох відрізках: км 295+674 – км 321+049 та км 326+751 – км 355+864.
Наразі спеціалісти компанії завершують влаштування верхнього шару дорожнього покриття.
На 80-кілометровому відрізку п’ятихатського напрямку – км 72+442 – км 151+930 – у травні стартувало влаштування верхнього шару покриття зі щебенево-мастикової асфальтобетонної суміші.
На відрізку протяжністю 44,8 км від Дніпра в напрямку до Кривого Рогу км 151+930 – км 196+816 роботи завершено у повному обсязі. Здати дану ділянку траси в експлуатацію плануємо вже цього місяця.
На четвертій ділянці, яка знаходиться у Донецькій області, ми розпочали роботи у середині червня від міста Покровськ в напрямку села Михайлівка км 395+960 – км 403+260, протяжністю 7,3 км. На відрізку тривають роботи з улаштування вирівнюючого шару покриття з крупнозернистого асфальтобетону.
Будуємо Україну разом!
Поточний середній ремонт автошляху Р-33 в Одеській області вийшов на заключний етап – на ділянці від села Ангелінівка у напрямку села Розалівка км 369+802 – км 378+505 протяжністю 8,7 км завершено влаштування верхнього шару покриття зі щебенево-мастикового асфальтобетону.
Наразі бригади компанії виконують на ділянці облаштування з’їздів та примикань та укріплення узбіччя.
Незабаром стартуватимуть роботи з встановлення нових дорожніх знаків, а також нанесення дорожньої розмітки.
Завершити весь комплекс робіт у повному обсязі плануємо до кінця липня.
Нагадаємо, ремонт автошляху Р-33 “Вінниця-Турбів-Гайсин-Балта-Велика Михайлівка” стартував в середині березня.
БУЛО ЗРОБЛЕНО:
- видалення чагарників та дрібнолісся;
- влаштування поширення дорожнього полотна;
- розпушення покриття;
- влаштування посиленої основи за технологією «холодного ресайклінгу»;
- влаштування двох шарів асфальтобетонного покриття.
ДОВІДКОВО:
Траса Р-33 — автомобільний шлях регіонального значення протяжністю 358,9 км. Дорога починається у місті Вінниця та проходить через густонаселені райони Одеської та Вінницької областей. Закінчується неподалік міжнародного пункту пропуску Кучурган на кордоні з Республікою Молдова.
Останніми роками автодорога перебувала у катастрофічному стані через значні та численні деформації дорожнього покриття. Ремонт траси відновив комфортне сполучення між двома областями та забезпечив безпечні умови для руху автотранспорту.
Будуємо Україну разом!
Сьогодні розповідаємо про те, як учорашні студенти-практиканти стають у нашій компанії фахівцями дорожнього будівництва, ким вони почуваються та які плани плекають на майбутнє.
«Все, як я і мріяв – перші справжні гроші та перше відрядження»
Олександр Котик, 18 років
Лаборант на проєкті з відновлення траси Т-05-14 «Добропілля-Лиман»
Стаж роботи у компанії: більше 1 року
Досвід: дорожній робітник на будівництві траси Н-31 на Дніпропетровщині
Випускник Барського фахового коледжу транспорту та будівництва НТУ.
«Бути дорожником – моя мрія з дитинства, адже я завжди знав, що ця галузь є дуже високооплачуваною та дає можливість їздити у відрядження. Тому я і ще кілька моїх друзів вступили до дорожнього коледжу, який знаходиться у моєму рідному місті Бар Вінницької області. Вже за кілька років навчання нарешті настав час Х! Перша практика! Вдача мені посміхнулася, адже мене направили на найкрутіший проєкт в Україні – будівництво автобану Н-31 на Дніпропетровщині. Все, як я і мріяв – перші справжні гроші та перше відрядження. Згодом перевівся до лабораторії «Автомагістралі – Південь» та залишився працювати лаборантом на постійній основі. А вже зараз мене перевели у Донецьку область на капітальний ремонт дороги Т-05-14, де я слідкую за контролем якості продукцію. Для мене це вже не просто робота, а скоріше хобі, за яке ще платять непогані гроші. Працюю вахтовим методом по 2-3 місяці, а потім приїжджаю додому с «котлетою» грошей у кишені і ні в чому собі та своїй родині не відмовляю, навіть придбав побутову техніку додому. Тепер накопичую гроші на власне авто. Мрію про кар’єрне зростання в компанії. Задля цього вже зовсім скоро буду складати іспити у ХНАДУ. Впевнений, що всі мої амбітні плани зовсім скоро будуть втілені», – поділився Олександр Котик.
«За три місяці роботи я отримав кар’єрне підвищення»
Олександр Краєвський, 18 років
Машиніст навантажувальної машини
Стаж роботи у компанії: 3 місяці
Досвід: слюсар на виробничій базі компанії у місті Дергачі
Випускник Барського фахового коледжу транспорту та будівництва НТУ.
«До того, як стати дорожником, я працював у ресторанному бізнесі, але мені це швидко набридло. Потім зацікавився дорожньо-будівельною сферою, зокрема, роботою із механізмами – і понеслось! Вступив до Барського коледжу і чекав на першу роботу. Оскільки наш навчальний заклад співпрацює із «Автомагістраллю – Південь», я ще на першому курсі знав, куди піду працювати, та активно слідкував та проєктами компанії. Виробнича практика пройшла з жовтня по грудень минулого року на базі компанії у місті Дергачі, де я працював слюсарем. Ніколи навіть не замислювався, наскільки це цікаво, а головне – прибутково. В мене зараз є стабільна зарплатня та цікава робота, чого я не можу сказати про своїх однолітків з мого рідного міста на Вінниччині. Поки вони ще шукають своє місце у житті – я вже його давно знайшов та здійснюю свої мрії. При тому я навіть вже отримав кар’єрне підвищення та став машиністом навантажувача першого ступеня. На даний момент працюю на Волині на об’єкті М-19. Дуже приємно, що компанія дає можливість молоді піднятись. Бо інші роботодавці часто ставлять перед молодими фахівцями нереальні задачі. Наприклад, мати у 18 років п’ятирічний досвід, причому для посади, на якій платять мало не прожитковий мінімум. Кар’єра дорожника – чи не найкращий вибір у моєму житті. Буду робити все, аби отримати нове підвищення вже найближчим часом. Крім того, незабаром планую придбати свій перший автомобіль та вступити до вищого навчального закладу», – розповів Олександр Краєвський.
«Я особисто знаю людей, які лише за кілька років побудували собі кар’єру, починаючи простими робітникам, а згодом ставали керівниками проєктів»
Георгій Натмеладзе, 19 років
Машиніст навантажувальної машини
Стаж роботи у компанії: 3 місяці
Досвід: механік на виробничій базі компанії у селищі Жвирка
Випускник Барського фахового коледжу транспорту та будівництва НТУ.
«Завжди любив працювати з механізмами, тому я вступив до Барського коледжу на механіка. Там нас навчали, як розбирати та крутити гайки не тільки у легкових авто, але і на величезних навантажувачах. Процес завжди захоплює, адже ти, неначе хірург, шукаєш, у чому причина несправності, а коли тобі вдається усунути поломку – це неперевершене відчуття. Тому під час виробничої практики я звичайно ж обрав роботу на базі, де стажувався механіком у березні минулого року. Вже за рік я повернувся туди працювати вже як повноцінний співробітник, чому я дуже радий. Адже в компанії дають змогу випробувати себе як механіком, так і машиністом. Зараз працюю вахтовим методом місяць через місяць та вже встиг купити недороге авто, чим дуже пишаюсь. В роботі у дорожній галузі мені подобається стабільність та непогані гроші, які тут платять навіть молодим фахівцям. А ще в «Автомагістралі – Південь» великі перспективи для розвитку. Я особисто знаю людей, які лише за кілька років побудували собі кар’єру, починаючи простими робітникам, а згодом ставали керівниками проєктів. Це захоплює та надихає, і я розумію, що я нічим не гірший. Аби пришвидшити цей процес, у майбутньому планую вступити до ВУЗу. Мої найближчі плани – відправитись у подорож по Європі. Благо, що для цього у мене є всі можливості», – поділився Георгій Натмеладзе.
У Сумській області відновлення автошляху Р-61 «Батурин-Конотоп-Суми» вийшло на фінішний етап – на об’єкті завершується влаштування верхнього шару покриття зі щебенево-мастикового асфальтобетону (ЩМА).
«Автомагістраль-Південь» розпочала поточний середній ремонт автотраси Р-61 наприкінці березня на ділянці км 61+793 – км 95+726 загальною протяжністю майже 34 км від селища Терни у напрямку міста Конотоп.
За три місяці спеціалісти компанії виконали по всій протяжності ділянки розпушення дорожнього покриття з подальшим виправленням профілю, влаштували шар основи зі щебенево-піщаної суміші, укріпленої цементом, та нижній шар з крупнозернистого асфальтобетону.
Наразі наші дорожні бригади паралельно одна за одною виконують наступні роботи:
- влаштування верхнього шару зі ЩМА;
- влаштування з’їздів та примикань;
- укріплення узбіччя;
- облаштування автобусних зупинок;
- встановлення нових дорожніх знаків;
- нанесення розмітки холодним пластиком.
ПРОЄКТ ТАКОЖ ПЕРЕДБАЧАЄ:
- влаштування освітлення дороги;
- встановлення бар’єрного огородження.
ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:
- 50 працівників;
- 30 одиниць спецтехніки.
ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:
- Вересень 2021 року.
Роботи на зазначеній ділянці виконуються у цілодобовому режимі. Звертаємо увагу на встановлені тимчасові дорожні знаки та необхідність дотримання правил дорожнього руху. Будь ласка, дбайте про власну безпеку та безпеку інших.
ДОВІДКОВО:
Дорога Р-61 – важливий транспортний коридор, який сполучає великі районні центри Сумської та Чернігівської областей. Протяжність траси становить 147,6 км. Відновлення дороги дозволить відновити комфортне та безпечне сполучення між двома найбільшими містами регіону – Сумами та Конотопом.
Відтак уже незабаром проїзд основними шляхами Сумщини стане більш комфортним та безпечним!
Будуємо Україну разом!
Тепер наші фахівці здатні виконувати всі основні випробування асфальтобетону за системою Superpave. Нарешті ми точно знаємо, як той чи інший зразок дорожнього матеріалу покаже себе при різних температурах і різних динамічних навантаженнях.
Динамічна машина Matest uts30 (універсальна серво-гідравлічна випробувальна система DTS-30) – це унікальний для України прилад. Він максимально точно імітує динамічне навантаження автотранспорту на дорожнє покриття.
Відтак машина дозволяє дослідити властивості асфальтобетону. І розрахувати рецепт оптимальної суміші найвищої якості.
Тест на низькотемпературне розтріскування проводиться у кліматичній камері динамічної машини. Зразок крупнозернистого асфальтобетону жорстко кріплять до станини і впродовж певного часу охолоджують. Щогодини температура у камері знижується на 5 градусів. Від зниження температури матеріал стискається, поки не трісне. Датчики зафіксують цей момент. Це дає можливість дізнатись, до якої температури асфальтобетон не втрачатиме заданих властивостей.
Віднині компанія має необхідне обладнання, щоб замкнути усі можливі тести за системою Superpave. Ми зможемо створювати унікальні рецептури та знати всі властивості асфальтобетону.
Тест на динамічні машині має велике значення для програми «Великого будівництва».
Уся галузь очікує його результати, адже зростаючі масштаби програми вимагають співробітництва з новими виробниками та виходу на міжнародний ринок.
Національна асоціація дорожників України спільно з навчальними закладами запустила проєкт ТВОЄ ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО. Одним з ініціатором проєкту виступила «Автомагістраль-Південь».
На вебпорталі є детальна інформація про різноманітні професії у дорожній галузі. Тут можна дізнатись про навчальні заклади, в яких можна здобути якісну освіту дорожника.
Інформація буде корисною для:
- Абітурієнтів навчальних закладів
- Учнів старших класів
- Батьків абітурієнтів
- Людей, які планують змінити професію
На платформі можна пройти онлайн-тест, який допоможе визначитися з професією у дорожній галузі, яка підходить саме вам. Він складається з 8 простих запитань.
Іван Миколайович трагічно загинув в автокатастрофі 19 липня. Він працював у нашій компанії дуже давно, ще с часів будівництва Дністровської ГАЕС, реалізовував проєкти у Львівській та Івано-Франківській областях, а згодом – в Одесі. Відповідав за величезний парк техніки компаніі.
Для багатьох працівників нашої компанії Іван був прикладом для наслідування. За майже 10 років бездоганної роботи він піднятися кар’єрними сходами від лінійного механіка до керівника одного з найбільшого підрозділу компанії.
Іван Миколайович був не лише досвідченим професіоналом, якому можна було доручити найскладніші завдання, але й хорошою, світлою, чуйною людиною, другом, на його можна покластися. Його загибель – непоправна втрата як для нашої компанії, так і для його рідних.
Ми глибоко сумуємо і висловлюємо щирі співчуття родині Івана Миколайовича.
Колектив «Автомагістралі – Південь».
Поточний середній ремонт об’їзної дороги Харкова набирає максимальних обертів – на об’єкті тривають роботи із влаштування верхнього шару покриття зі щебенево-мастикового асфальтобетону.
Відновлення харківської об’їзної дороги є одним із наймасштабніших проєктів
«Автомагістралі – Південь» у регіоні. Ремонт автошляху розпочався у березні на двох відрізках км 472+040 – км 493+400 та км 493+400 – км 516+400. Роботи виконуємо від транспортної розв’язки біля міста Пісочин в напрямку Донецької області. Загальна протяжність ділянок – понад 42 км.
Дорожні бригади компанії один за одним виконують такі роботи:
- розчищення придорожньої смуги від порослі та чагарників;
- фрезерування зношеного асфальтобетонного покриття;
- розширення земляного полотна на ділянках із перехідно-швидкісними смугами;
- влаштування вирівнюючого шару із дрібнозернистого асфальтобетону;
- влаштування верхнього шару зі щебенево-мастикового асфальтобетону;
- влаштування водовідвідних споруд;
- встановлення бар’єрного огородження.
Також на локальних ділянках ми виконуємо комплекс робіт з посилення слабкої дорожньої основи. На цих відрізках проєктом додатково передбачено розбирання старих цементобетонних плит, влаштування шарів основи з щебенево-піщаної суміші, СФОВ, нижнього шару покриття з крупнозернистого асфальтобетону.
Для підвищення несної здатності та для запобігання розвитку колій і тріщин на покритті у місцях поширення і посилення фахівці компанії виконують армування шарів
дорожнього покриття геосітками (АСМ) та георешітками з композитної арматури.
Для прискорення робіт із влаштування верхнього шару на об’єкті одночасно працює два асфальтоукладальних комплекси. Асфальтобетонні суміші ми доставляємо з нашої виробничої бази у місті Дергачі.
ПРОЄКТ ТАКОЖ ПЕРЕДБАЧАЄ:
- влаштування системи зовнішнього освітлення;
- встановлення нових дорожніх знаків;
- нанесення дорожньої розмітки.
ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:
- 250 працівників;
- 140 одиниць спецтехніки.
ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:
- Осінь 2021 року.
Шановні водії, перепрошуємо за незручності. Звертаємо увагу на встановлені тимчасові дорожні знаки та необхідність дотримання правил дорожнього руху. Подбайте про власну безпеку та безпеку інших.
ДОВІДКОВО:
Харківська об’їзна дорога має протяжність 82,7 км та є стратегічно важливим транспортним коридором для міста. Автошлях є частиною однієї із найбільших магістралей країни – траси М-03 «Київ-Харків-Довжанський».
Останніми роками дорожнє покриття на автошляху знаходиться у вкрай понівеченому стані через численні ями, напливи та колійність. Капітальний ремонт об’їзної дороги останній раз проводили перед Євро-2012. Наразі частина водіїв змушені обирати більш безпечний маршрут через місто, що створює затори та негативно впливає на екологічну ситуацію в Харкові.
До кінця року «Автомагістраль-Південь» завершить поточний середній ремонт траси, що дозволить відновити комфортний та безпечний дорожній рух. Окрім того, автошлях допоможе спрямувати транзитний транспорт повз міську забудову.
Будуємо Україну разом!
Наші співробітники досліджували стан автодоріг, відновлених компанією 5-6 років тому.
В сезоні 2021 ми продовжуємо проєкт пост-аудиту.
Завдяки нашому партнеру – ДП «Дорцентр» для визначення якості дорожнього покриття вперше використовується унікальна установка динамічного навантаження від датської компаній DYNATEST.
Установка з’явилася в Україні нещодавно. Вона імітує навантаження від колеса автомобіля на конструкцію дороги і визначає її реальну несну здатність. Динамічна установка працює на базі автомобіля. Система «розуміє» не лише в якому стані верхній шар, але й нижній, основа і навіть земляне полотно.
Один вимір триває 7-10 секунд. Достатньо кілька днів, щоб зрозуміти реальний стан та ресурс дороги довжиною в десятки кілометрів.
Раніше аналогічні дослідження проводилися так званим статичним штампом. Але технологія була недосконалою з кількох причин. По-перше, статичне навантаження дає лише приблизне розуміння про реальні властивості матеріалу. По-друге, тестування відбувається занадто довго.
Цьогорічну програму пост-аудиту компанії було вирішено почати з трасі Н-31 – новій швидкісній магістралі, що пов’язує Київ і Дніпро.
Враховуючи, що трасу будували різні підрядники, а проєктуванням займалися різні підрядні організації, ділянки будівництва були виконані з різними варіантами конструкції дорожнього одягу.
Для компанії важливо дізнатись – чи вдалося на всіх без винятку ділянках дороги досягти заданих стандартів якості.
І вже перші результати тестування довели, що нові асфальтобетонні ділянки траси Н-31 не поступаються побудованим у цементобетоні.
Отже, екзамен за новою технологією компанія склала на відмінно!
Тестування доріг динамічною установкою – це справжня революція у дорожньому будівництві. Проєктанти «Автомагістраль-Південь» тепер точно знають, які саме ремонтні роботи, на якій ділянці треба проводити. Держава зекономить мільярди. А довговічність дорожнього покриття значно збільшиться.
Нова технологія також дозволить регулярно проводити пост-аудит збудованих доріг. І контролювати не лише стан покриття, але й дорожньої основи.
14 липня 2020 року ми святкували свій черговий рекорд – 1 мільйон тонн виготовлених асфальтобетонних сумішей лише за 6 місяців! І ось минув лише рік, і сьогодні ми святкуємо новий неймовірний рекорд – вже 2 мільйони тонн протягом першого півріччя сезону 2021!
Компанія вдвічі покращила результат минулого року! Варто зазначити, що нам знадобилося лише півтора місяці, щоб вийти на другий мільйон тонн у сезоні 2021 (першій мільйон ми виробили на 29 травня).
Безумовно, головний чинник наших неймовірних досягнень це програма «Велике будівництво». Відновлення доріг в Україні збільшує оберти.
Але наша компанія рухається набагато динамічніше, ніж ринок в цілому!
Ми перемагаємо у конкурентній боротьбі завдяки професійності роботи нашої команди, безпрецедентним інвестиціям у виробництво та техніку, а також дотриманню найвищих стандартів якості.
Нагадаємо, у сезоні 2021 компанія реалізує понад 80 об’єктів. Роботи проводяться на дорогах загальною протяжністю понад 800 км в 11 областях України (Львівська, Волинська, Київська, Полтавська, Одеська, Дніпропетровська, Запорізька, Сумська, Харківська, Донецька, Луганська області), у м. Київ, а також у Республіці Молдова.
Наприкінці червня понад 550 км доріг виконано у нижньому шарі та понад 350 км у верхніх шарах покриття.
За рік майже на третину – з 18 до 26 – зросла кількість наших виробничих баз. Додалося 4 нових асфальтобетонних заводи – тепер їх 18. З 7 до 12 збільшилася кількість змішувальних установок з приготування щебеневих сумішей оброблених цементом. Крім того, у наявності компанії 3 бетонних заводи.
До 2 тисяч одиниць збільшився парк техніки . Зросла і чисельність команди – зараз у компанії працює понад 5500 тисяч співробітників .
ТОП-3 об’єктів 1-го півріччя:
- Будівництво швидкісної траси Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка (Дніпропетровська обл.)
- Ремонт дороги Єдності М-30 Стрий-Умань-Дніпро-Ізварине (Дніпропетровська область)
- Відновлення головної магістралі країни – траси М-03 на ділянці Київ-Бориспіль (Київська область)
Будуємо Україну разом!
Нова об’їзна дорога матиме протяжність 7 кілометрів і вирішить проблему транспортного навантаження на вуличну мережу Дніпра. По ній транзитний транспорт піде з центральної частини міста-мільйонника на правий берег Дніпра.
Дорога стане частиною магістралі М-04 «Знам’янка-Луганськ-Ізварине».
Об’єкт можна назвати довгобудом. Його спорудження «з нуля» триває з 2012 року. У різні роки над проєктом працювало декілька підрядників. Проте силами «Автомагістралі-Південь» уже цієї осені роботи завершаться.
Проєкт складається із семи ділянок. На кожній – непрості умови.
На ділянці від нульового кілометра завдовжки майже 2 км. будівельникам доводиться проклади трасу через виїмки та насипи. Складний рельєф тут вимагає дбати про захист дороги від розмивів водою під час дощів. Тому у підошвах насипів ми влаштовуємо швидкотоки. Це кювети, укріплені монолітним бетоном, по яких вода відводитиметься подалі від дороги. А там, де траса прокладена у виїмці, бетонуються нагірні канави. У них вода збиратиметься і не зможе розмивати відкоси з обох боків дороги.
Іще складніші інженерні роботи на ділянці, де дорога прокладена у глибокій балці. Щоби захистити шлях від зливових вод, влаштовують збірну залізобетонну водопропускну трубу. Її діаметр 2,5 метра, а довжина – 130 метрів. Залізобетонні кільця встановлюють на такі ж фундаменти. Зверху трубу обсиплять дренуючим ґрунтом і влаштують земляне полотно з пошаровим ущільненням. Висота насипу становитиме 28 метрів.
Не менш складна ділянка будівництва – від межі міста до вулиці Мільмана. Дорога у цьому місці також пересікає глибоку балку та заболочену місцевість, з численними струмками. Щоби вода не потрапляла на дорогу, уздовж та поперек ділянки влаштовано зливовий колектор.
Найважливіший інженерний елемент проєкту – дворівнева транспортна розв’язка на перетині з вулицею Аеропортівською. Вона з’єднає всі ділянки об’їзної дороги з магістральною вулицею міста. Вулицю Аеропортівську нова дорога перетинатиме шляхопроводом довжиною прогону 33 метри.
Чекати на завершення будівництва південного обходу міста Дніпра залишилось недовго. Вже восени цього року нова дорога буде готова, і Дніпро отримає повноцінний об’їзд міста.
Будуємо Україну разом!