Новини
Наша компанія підготувала чудовий подарунок до ювілею Незалежності. До свята ми завершили роботи на 30 об’єктах в різних регіонах України.
«Одним із символів ювілею стала квітка в кольорах національного прапору. У будівельників також є традиція – прикрашати завершений об’єкт «квіткою». Тому до Дня Незалежності ми підготували карту Україну, яка прикрашена нашими «квітками». Кожна з них позначає один з завершених до Дня незалежності об’єктів. Я бажаю всім нам, щоб з кожним роком в Україні ставало все більше відновлених доріг, кількість квіточок на карті «Автомагістраль-Південь» збільшувалась, а наша країна розквітала», – зазначає генеральний директор «Автомагістраль-Південь» Микола Тимофеєв.
За підсумками березня-серпня 2021 року наша компанія виконує роботи на понад 90 об’єктах і збільшила обсяги вироблених асфальтобетонних сумішей до 2,7 млн.тонн.
Роботи на сьогодні проводяться на дорогах загальною протяжністю понад 880 км в 11 областях України (Львівська, Волинська, Київська, Полтавська, Одеська, Дніпропетровська, Запорізька, Сумська, Харківська, Донецька, Луганська області), у м. Київ.
Понад 700 км доріг виконано у нижньому шарі та майже 600 км у верхніх шарах покриття.
ПЕРЕЛІК ОБ’ЄКТІВ, ЗАВЕРШЕНИХ ДО ДНЯ НЕЗАЛЕЖНОСТІ
Харківська область
Поточний середній ремонт а/д С211017 Дергачі – П’ятихатки км 0+360 – км 6+180
Поточний середній ремонт а/д С212518/Т-21-04/ до селища Елітне км 5+000 – км 12+500
Поточний середній ремонт а/д М-03 Київ – Харків – Довжанський км 493+400 – км 516+400
Донецька область
Поточний середній ремонт а/д М-04 Знам’янка – Луганськ – Ізварине на ділянці км 395+960 – км 403+260
Капітальний ремонт а/д Н-32 Покровськ – Бахмут – Михайлівка км 56+300 – км 59+500
Капітальний ремонт а/д Н-32 Покровськ – Бахмут – Михайлівка км 13+535 – км 16+800
Львівська область
Реконструкція а/д Т-14-25 Миколаїв – Городок на ділянках км 34+000 – км 40+738
Капітальний ремонт а/д Т-14-25 Миколаїв – Городок на ділянках км 0+000 – км 12+000, км 24+500 – км 34+000
Поточний середній ремонт а/д Т-14-25 Миколаїв – Городок на ділянці км 179+600 – км 190+160
Поточний ремонт а/д Р-15 Ковель – Вол. Волинський – Червоноград -Жовква, км 89+537 – км 114+311
Поточний ремонт а/д Р-15 Ковель – Вол. Волинський – Червоноград -Жовква, км 137+000 – км 159+780.
Волинська область
Капітальний ремонт а/д М-19 Доманове (на м. Брест) – Ковель – Чернівці – Тереблече (на м. Бухарест), км 63+822 – км 71+822
Дніпропетровська область
Будівництво а/д Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка на ділянці км 19+400- км 28+600
Будівництво транспортної розв’язки на км 27+970 а/д Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка
Будівництво мосту через канал Дніпро-Донбас, на км 28+132 а/д Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка
Поточний середній ремонт Н-11 Дніпро-Миколаїв на ділянці км 53+000– км 107+000
Поточний середній ремонт М-04 Знам’янка – Луганськ -Ізварине на ділянці км 151+930 – км 196+816
Поточний середній ремонт М-04 Знам’янка – Луганськ -Ізварине на ділянці км 72+442 – км 151+930
Поточний середній ремонт М-04 Знам’янка – Луганськ -Ізварине, на ділянці км 295+674 – км 355+864
Запорізька область
Поточний середній ремонт а/д Н-23 Кропивницький – Кривий Ріг – Запоріжжя на ділянці км 272+849 – км 282+880
Поточний середній ремонт а/д Т-08-20 Якимівка – Кирилівка, км 2+848 – км 44+415
Поточний середній ремонт а/д О 081976 Чернігівка – Богданівка – /Н-30/, км 0+000 – км 19+800
Київська область, м. Київ
Капітальний ремонт п-ту Степана Бандери в Оболонському р-ні
Поточний середній ремонт а/д М-03 Київ – Харків – Довжанський (на м. Ростов-на-Дону) на ділянці км 18+000 – км 34+950
Одеська область
Поточний середній ремонт а/д Р-33 Вінниця – Турбів – Гайсин – Балта – В. Михайлівка – /М-16/, км 369+802 – км 378+505
Поточний середній ремонт а/д Т-16-44 КПП “Лісне”-КПП “Малоярославець Перший” км 41+105-км 59+893
Сумська область
Поточний середній ремонт а/д Р-61 Батурин-Конотоп-Суми км 61+793 – км 95+726
Поточний середній ремонт а/д Н-12 Суми-Полтава з обходом м. Сум км 12+090 – км 67+120
Луганська область
Поточний середній ремонт а/д Т-13-02 КПП «Танюшівка» – Старобільськ – Бахмут на ділянці км 141+100 – 155+100
Поточний середній ремонт а/д Н-21 Старобільськ-Луганськ-Хрустальний-Макіївка-Донецьк на ділянці км 20+000 – км 39+960
Будуємо Україну разом!
«Автомагістраль – Південь» реалізує черговий проєкт у Сумській області – поточний середній ремонт автошляху Р-60 «Кролевець — Конотоп — Ромни — Пирятин» від міста Ромни до межі з Полтавською областю км 129+309 – км 155+041 загальною протяжністю 25,7 км.
Наразі дорожні бригади компанії у безперервному цілодобовому режимі виконують наступні роботи:
- розпушення дорожнього покриття з подальшим виправленням профілю з додаванням нового матеріалу;
- влаштування шару основи зі щебенево-піщаної суміші, укріпленої цементом;
- влаштування нижнього шару покриття з крупнозернистого асфальтобетону;
- влаштування тротуарів та пішохідних доріжок в межах населених пунктів.
ПРОЄКТ ТАКОЖ ПЕРЕДБАЧАЄ:
- влаштування верхнього шару покриття із щебенево-мастикового асфальтобетону;
- влаштування з’їздів та примикань;
- відновлення водопропускних труб;
- облаштування перехідно-швидкісних смуг;
- влаштування бортового каменю;
- укріплення узбіччя;
- облаштування автобусних зупинок;
- влаштування освітлення на пішохідних переходах;
- встановлення бар’єрного огородження;
- встановлення нових дорожніх знаків;
- нанесення розмітки холодним пластиком.
ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:
- 70 працівників;
- 50 одиниць спецтехніки.
ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:
- листопад 2021 року.
Також звертаємо увагу на встановлені тимчасові дорожні знаки та необхідність дотримання правил дорожнього руху. Будь ласка, дбайте про власну безпеку та безпеку інших.
ДОВІДКОВО:
Траса Р-60 – автомобільний шлях регіонального значення загальною протяжністю 222,6 км. Проходить через великі районні центри Сумської та Полтавської областей. Останніми роками дорожнє покриття на трасі викликало багато нарікань у водіїв через чисельні ями та колійність. Відновлення автошляху дозволить поєднати важливі районні центри двох областей якісною дорогою європейського рівня.
Будуємо Україну разом!
У масштабних змаганнях, організованих Національною асоціацію дорожників України на автодромі «Чайка», брали участь команди найкращих дорожніх компаній країни.
Змагались винятково автомобілі «Лада» восьмої моделі. Тюнінгувати двигун заборонено. Як і знижувати вагу машини. Навіть гума на всіх машинах – від одного виробника. Тобто всі учасники в рівних умовах. Адже філософія НАДУ – чесна конкуренція та однакові умови для всіх.
Справжній герой дня – пілот нашої «вісімки» – Володимир Апостолюк, 12-разовий чемпіон України з картингу, кільцевих та гірських перегонів.
Перевага Володимира стала очевидною вже з першого заїзду. Ще на старті він відривався від інших учасників перегонів і впевнено лідирував. Хоча боротьба була надзвичайно запеклою, пілоти бились за перемогу до останнього, про що свідчить велетенська вм’ятина на лівій стороні машини.
Дякуємо Національній асоціації дорожників України за видовищну подію напередодні Дня Незалежності!
Для дорожників NADU Racing GAMES – це не просто дуже видовищні змагання з ралі-кросу, які на такому рівні відбуваються в Україні вперше. Це можливість відпочити разом з друзями та родинами, побачити колег. Адже у спекотний літній сезон дорожники працюють у цілодобовому режимі, віддаючи увесь час роботі.
У Львівській області мостобудівельний підрозділ компанії виконує капітальний ремонт одразу п’яти мостів через річки Орява, Орявчик, Бринівка та Сможанка на трасі М-06 «Київ – Чоп».
Розповімо про кожен об’єкт ремонту більш детально.
МОСТИ ЧЕРЕЗ РІЧКУ ОРЯВЧИК КМ 672+728 ТА ОРЯВА КМ 675+835
Мости знаходяться у Стрийському районі поблизу села Козьова та мають протяжність 18 метрів. Останній капітальний ремонт мостів проводили перед Євро-2012.
Наші бригади розпочали капітальне відновлення даних мостових споруд весною цього року.
БУЛО ЗРОБЛЕНО:
- влаштування щебеневої основи під перехідні плити;
- влаштування нових збірно-монолітних перехідних плит;
- армування та бетонування монолітної плити;
- влаштування напилювальної гідроізоляції та конструкції водовідведення з прогонової будови;
- влаштування монолітних тротуарів;
- влаштування укріплення конуса на підходах;
- встановлення бар’єрного та перильного огородження;
- влаштування бортового каменю тротуарів мосту та на підходах;
- влаштування двох шарів асфальтобетонного покриття.
Рух на штучних спорудах вже відкрито для проїзду автотранспорту. Наразі на об’єктах тривають фінальні роботи, зокрема, відновлення опор та встановлення підпірних стінок з габіонів для укріплення насипів русла.
МОСТИ ЧЕРЕЗ РІЧКУ БРИНІВКА КМ 681+054 ТА КМ 681+309
Штучні споруди знаходяться у селах Плав’є та Тухолька Стрийського району. Відновлення двох аварійних мостів протяжністю по 17,5 м кожен ми розпочали у серпні цього року.
Наразі на об’єктах ми проводимо демонтаж бар’єрного та перильного огородження, асфальтобетонного покриття, шафових стінок та монолітної плити прогонової будови. Паралельно тривають роботи з улаштування основи зі щебню та монтаж нових збірних лежнів.
МІСТ ЧЕРЕЗ РІЧКУ СМОЖАНКА КМ 688+866
Трьохпрогонова штучна споруда розташована у селі Сможе Стрийського району та є найбільшим мостом, на якому мостобудівельний підрозділ компанії проводить капітальний ремонт у Львівській області. Його довжина становить 51 метр.
Відновлення мосту ми розпочали у середині червня.
БУЛО ЗРОБЛЕНО:
- демонтажні роботи на правій стороні мосту;
- демонтаж трьох крайніх балок прогонової будови;
- відновлення проміжних та берегових опор;
- влаштування конструкції сполучення мосту з насипом;
- влаштування нових підферменників на проміжних та берегових опорах з правої сторони мосту;
- встановлення нових опорних частин з гуми та фторопласту;
- відремонтовано та змонтовано три балки прогонової будови довжиною 16,7 м кожна;
- влаштування монолітних плит прогонової будови;
- встановлення нових деформаційних швів типу Maurer над проміжними опорами;
- влаштування напилювальної гідроізоляції в зоні тротуару.
На даний момент тривають роботи з влаштування конструкції монолітного тротуару, зокрема, гранітного бортового каменю, закладних деталей під бар’єрне та перильне огородження, прокладок з пінополістиролу та арматурних сіток із подальшим бетонуванням.
ПРОЄКТ ТАКОЖ ПЕРЕДБАЧАЄ:
- влаштування вирівнюючого шару із дрібнозернистого асфальтобетону;
- влаштування верхнього шару із щебенево-мастикового асфальтобетону;
- встановлення перильного та бар’єрного огородження;
- встановлення дорожніх знаків;
- нанесення дорожньої розмітки;
- влаштування водовідведення;
- влаштування збірних сходів на підходах до мосту.
Звертаємо увагу на встановлені тимчасові дорожні знаки та необхідність дотримання правил дорожнього руху. Будь ласка, дбайте про власну безпеку та безпеку інших.
Будуємо Україну разом!
Сьогодні новозбудованою ділянкою траси Н-31 проїхалися справжні гоночні боліди!
Майстри гоночного спорту зробили три кола новою трасою. Заїздом та бездоганною якістю покриття задоволені. У автомобілів мінімальній кліренс – менше сірникової коробки.
Втім, жодних проблем не виникало – якість роботи «Автомагістраль-Південь» бездоганна. Покриття траси – ідеально рівне й ідеально пасує для перегонів.
Поки гості свята насолоджувались видовищем та оцінювали якість траси, за мостом через канал Дніпро-Донбас кипіла робота. Наша компанія працює над новою ділянкою Н-31 протяжністю 29,5 км.
У вівторок ультрамарафону спортсмени здолали ділянку траси Н-12 від Охтирки до Тростянця, на якій дорожні бригади компанії нещодавно завершили влаштування нижнього шару покриття з крупнозернистого асфальтобетону.
А в середу разом зі співробітниками нашої компанії пробігли автошляхом Н-12 від села Гребениківка до міста Суми. На даний момент «Автомагістраль-Південь» завершує проєкт з відновлення цієї ділянки. По всій протяжності відрізку влаштовано верхній шар покриття зі щебенево-мастикового асфальтобетону (ЩМА).
Сьогодні, на п’ятий день ультрапробігу спортсмени долають відрізок дороги від села Сула до селища Недригайлів по автошляху Н-07, ремонт якого компанія успішно провела торік на відрізках загальною протяжністю понад 70 км.
Нагадаємо, «Автомагістраль-Південь» стала генеральним партнером @Ультрапробіг єдності СТАЛЕВИЙ ГАРТ 2021 – 500 км за 10 днів!
https://www.facebook.com/events/2094102894062614/?active_tab=discussion
Це абсолютно унікальний пробіг: бігуни в спеку долають більше 500 кілометрів кожен, спортсменам без відновлення доводиться пробігати ультрамарафонську дистанцію щодня, десять днів поспіль! Ця сила волі та незламність духу вражає!
«СТАЛЕВИЙ ГАРТ» відбувається в Україні вже втретє, як завжди – напередодні Дня Незалежності.
Подія традиційно присвячена підтримці ідеї всеукраїнської єдності. Атлети насправді зшивають нашу країну – маршрут пробігу пролягає через кілька областей. Під час пробігу до ультрамарафонців долучаються сотні місцевих спортсменів. Любителі бігу намагаються випробувати себе поруч із суперпрофесіоналами та рекордсменами, надихаючись їхнім прикладом.
Цього року ультпрапробіг відбудеться за маршрутом: Харків – Богодухів – Охтирка – Тростянець – Суми – Недригайлів – Ромни – Прилуки – Бровари – Київ. Старт заплановано на 15 серпня в Харкові, а фініш – в Києві на День Незалежності України.
Загальна відстань: 515 км. В середньому 51,5 км на день. А ще бігунам доведеться подолати загальний набір висоти у 1550 метрів!
Ідея пробігу цілком відповідає цінностям та місії компанії «Автомагістраль-Південь».
Ми також зшиваємо країну мережею якісних доріг. Ми також звикли ставити максимально амбітні цілі і залишатись лідером в конкурентній боротьбі на довгій дистанції.
А ще у нашому молодому та енергійному колективі є багато прихильників спорту і, зокрема, бігу! Два тижні тому наша команда взяла участь у забігу по злітно-посадковій смузі Одеського аеропорту. Тож ми плануємо долучитись і до ультрапробігу.
Крім того, маршрут охоплює ділянки доріг у Харківській та Сумській областях, які протягом 2018-2021 років відновлювались і відновлюються нашою компанією.
Саме тому ми вирішили підтримати «Сталевий гарт 2021» та виступити генеральним партнером заходу.
Запрошуємо всіх долучатись до цього неймовірного проєкту.
Зшиваємо країну! Популяризуємо спорт та здоровий спосіб життя!
Будуємо Україну разом!
Поточний середній ремонт автошляху Т-16-44 «КПП – «Лісне» – КПП «Малоярославець Перший» в Одеській області вийшов на фінішний етап – розпочато влаштування верхнього шару покриття.
Відновлення дороги розпочалось у квітні цього року одразу на декількох ділянках км 41+105 – км 59+893 від селища Тарутине до контрольно-пропускного пункту «Малоярославець Перший». Загальна протяжність відрізків складає 18,7 км.
БУЛО ЗРОБЛЕНО:
- розчищення придорожньої смуги від чагарників та дрібнолісся;
- розпушення зношеного дорожнього покриття;
- поширення та локальні заміни слабких місць існуючого дорожнього полотна;
- влаштування шару посиленої основи зі щебеневого матеріалу, обробленого комплексним в’яжучим;
- влаштування вирівнюючого шару із крупнозернистого асфальтобетону.
Наразі дорожні бригади компанії виконують комплекс робіт із облаштування узбіч, влаштування з’їздів, примикань та зупинок громадського транспорту. Паралельно тривають роботи із влаштування верхнього шару покриття з дрібнозернистого асфальтобетону.
Незабаром на об’єкті розпочнеться укріплення узбіччя, встановлення бар’єрного огородження, нових дорожніх знаків та нанесення дорожньої розмітки.
Окрім ділянки поточного середнього ремонту ми також капітально ремонтуємо 2,5 кілометри даної дороги на двох відрізках: км 14+000 – км 15+000 та км 25+200 – км 26+200.
Дорожньо-будівельні роботи на об’єкті виконується у цілодобовому режимі. Звертаємо увагу на встановлені тимчасові дорожні знаки та необхідність дотримання правил дорожнього руху. Будь ласка, дбайте про власну безпеку та безпеку інших.
ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:
- 90 працівників;
- 55 одиниць спецтехніки.
ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:
- Вересень 2021 року.
ДОВІДКОВО:
Траса Т-16-44 – автомобільний шлях територіального значення в Одеській області. Проходить територією Тарутинського району через населені пункти Лісне, Бородіно, Березине, Тарутине та Малоярославець Перший. Поєднує між собою пункти пропуску на державному кордоні з Республікою Молдова. Загальна протяжність траси складає 59,9 км.
Будуємо Україну разом!
«Автомагістраль – Південь» завершує поточний середній ремонт п’ятихатського напрямку траси М-04 «Знам’янка-Луганськ-Ізварине», яка стане частиною автошляху М-30 «Стрий-Ізварине».
По всій протяжності 80-ти кілометрової ділянки завершено влаштування верхнього шару із щебенево-мастикового асфальтобетону (ЩМА).
Роботи на п’ятихатському напрямку ми розпочали у жовтні минулого року на ділянці км 72+442 – км 151+930 від межі із Кіровоградською областю до перетину із трасою Н-11 «Дніпро-Кривий Ріг-Миколаїв».
Торік наші бригади виконали відновлення дорожнього полотна на найбільш проблемних відрізках протяжністю 13,3 км.
Цьогорічні роботи на об’єкті стартували у березні.
БУЛО ЗРОБЛЕНО:
- розчищення придорожньої смуги від чагарників і дрібнолісся;
- фрезерування зношеного покриття;
- заміна слабкої основи та перезволоженого ґрунту земляного полотна на окремих ділянках;
- влаштування посиленої основи зі щебеневої суміші, обробленої комплексним в’яжучим (СФОВ);
- влаштування вирівнюючого шару із крупнозернистого асфальтобетону;
- влаштування верхнього шару зі ЩМА.
Наразі спеціалісти компанії виконують фінальні роботи, зокрема:
- облаштування з‘їздів та примикань;
- влаштування водовідвідних споруд;
- ремонт водопропускних труб та штучних споруд;
- облаштування узбіч;
- влаштування нового бар’єрного огородження;
- встановлення нових дорожніх знаків та напрямних стовпчиків;
- нанесення дорожньої розмітки.
ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:
- 300 працівників;
- 150 одиниць спецтехніки.
ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:
- Серпень 2021 року.
ДОВІДКОВО:
Траса М-04 «Знам’янка-Луганськ-Ізварине» – автомобільний шлях міжнародного значення протяжністю 597,7 км. Дорога є важливою транспортною артерією країни, яка проходить Кіровоградською, Дніпропетровською, Донецькою та Луганською областями. Автошлях стане частиною найдовшої в країні магістралі М-30 «Стрий-Ізварине», яка з’єднає східні та західні області України найдовшою автодорогою у державі.
Окрім поточного середнього ремонту ділянки п’ятихатського напрямку, ми також відновлюємо чотири важливі відрізки автошляху М-04 на території Дніпропетровської та Донецької областей.
На ділянці від Павлограда до села Слов’янка загальною протяжністю майже 60 км роботи проводяться на двох відрізках: км 295+674 – км 321+049 та км 326+751 – км 355+864. Спеціалісти компанії завершили влаштування верхнього шару дорожнього покриття. Наразі тривають супутні роботи.
На відрізку протяжністю 44,8 км від Дніпра в напрямку до Кривого Рогу км 151+930 – км 196+816 роботи завершено у повному обсязі.
Відновлення наймасштабнішої ділянки автошляху 1-ї категорії М-04 протяжністю 63 км між Дніпром та Павлоградом км 216+384 – км 279+693 ми розпочали наприкінці травня. На даний момент розпочато влаштування верхнього шару зі щебенево-мастикового асфальтобетону (ЩМА).
На четвертій ділянці, яка знаходиться у Донецькій області, ми розпочали роботи у середині червня від міста Покровськ в напрямку села Михайлівка км 395+960 – км 403+260, протяжністю 7,3 км. На відрізку завершились роботи з влаштування верхнього шару зі ЩМА. Бригади компанії виконують супутні роботи.
Також у серпні наші бригади розпочали роботи з відновлення вулиці Дніпровської – найдовшої вулиці міста Павлоград, яка є частиною дороги Єдності М-30 «Стрий – Ізварине» та має загальну протяжність майже 12 кілометрів.
Будуємо Україну разом!
Ми продовжуємо знайомити вас із молодим поповненням дружньої родини «Автомагістраль-Південь». В межах проєкту ми намагаємось дізнатись та розповісти, як учорашні студенти-практиканти стають справжніми професіоналами, як вони почуваються в нашій компанії та які плани плекають на майбутнє.
«Майже не витрачаю зарплатню – за проживання та харчування платить роботодавець»
Микола Казибрід, 20 років, випускник Барського фахового коледжу транспорту та будівництва НТУ
Водій навантажувача
Стаж роботи у компанії – 2 місяці
«У школі я довго обирав свою майбутню професію. Але все вирішив випадок. Зустрівся зі старим другом і він розповів, що планує вступати до Барського коледжу на дорожника. Спочатку у мене були сумніви, але він запевнив, що в Україні це професія майбутнього, тут великі зарплати та можливість подорожувати країною. Я погодився, і ми разом подали документи. Зараз розумію, що це було одне з найкращих рішень у моєму житті. Тут круті умови праці. Я майже не витрачаю зарплатню під час роботи, адже за все платить роботодавець. Крім того, заробітну плату підвищують. Свою практику починав на рідній Львівщині на проєкті з ремонту траси Р-15. Після цього так і залишився працювати. А за кілька місяців мене перевели на виробничу базу у Ходовичах, де я зараз керую надсучасним навантажувачем. Працюю старанно аби стати водієм-асом. Довгострокові плани у мене – вчитись далі, стати керівником. Вже за кілька днів в мене буде перша двотижнева відпустка. Ну а зимою планую поїхати за враженнями до Єгипту, адже я можу собі це дозволити», – розповів Микола Казибрід.
«Пройшов рік після працевлаштування, і моє життя повністю змінилось. Я сам себе забезпечую, вже придбав свій перший автомобіль, фінансово допомагаю батькам»
Руслан Мариняк, 19 років, випускник Барського фахового коледжу транспорту та будівництва НТУ.
Інженер-лаборант
Стаж роботи у компанії – більше року
«Вступив до Барського коледжу по рекомендації мого знайомого. Спочатку просто планував отримати середню спеціальну освіту та згодом працювати в іншій галузі, але виявилось, що професія цікава і навчання мені дається легко. Через кілька років настав час практики, і я обрав «Автомагістраль-Південь», тому що це найкраща компанія. У нас всі мріють потрапити саме до «Автомагістраль-Південь». Мій перший проєкт – будівництво автобану Н-31. Коли я вперше побачив цей об’єкт – був просто шокований кількістю техніки та масштабами будівництва. До моїх обов’язків входив контроль піщаних матеріалів. Далі керівництво запропонувало влаштуватись на постійній основі інженером-лаборантом на виробничій базі у селищі Девладове, і я без вагань погодився. Пройшов рік після працевлаштування, і моє життя повністю змінилось. Я сам себе забезпечую, вже придбав свій перший автомобіль, допомагаю батькам фінансово, а коли приїжджаю додому на Вінниччину – почуваю себе королем, адже мої колишні однокласники сидять без роботи на шиї у батьків. Кожен день у лабораторії дізнаюсь щось нове і розумію, що з моїми навичками та досвідом у майбутньому я зможу працювати на будь-якому проєкті у будь-якій частині світу, адже дійсно крутих спеціалістів у цій сфері не так багато», – поділився Руслан Мариняк.
«Мене підвищили до дорожнього майстра, тому працюю наче скажений, щоб рости далі»
Аріян Предзимірський, 20 років, випускник Львівського автомобільно-дорожнього коледжу
Дорожній майстер
Стаж роботи у компанії – більше двох років
«Я свідомо хотів працювати у дорожньо-будівельній галузі. По-перше, це престижно, по-друге – висока заробітна плата та стабільність. Коли у коледжі настав час обирати місце практики, дуже багато наших викладачів рекомендували звернутись саме до «Автомагістралі-Південь», адже в Україні це реально найкрутіша компанія з найбільшими проєктами по всій країні. Ми з одногрупником звернулись до філії компанії у Львові, ну а далі почалось найцікавіше – реальна практика, після якої я залишився працювати. Хочу подякувати своїм менторам за стажування Варваруку Назарію і Коновському Івану. За два роки роботи я отримав просто нереальний досвід та встиг відпрацювати на восьми об’єктах. Серед найбільших проєктів – траси Т-14-25, Т-14-02, Р-15, М-06 та М-12. Я вже встиг отримати кар’єрне підвищення і стати дорожнім майстром. Кар’єра – моє все, тому працюю наче скажений. Найближчим часом планую відкласти гроші на автомобіль та влаштувати з друзями тур до Європи. Звичайно, допомагаю рідним, сам себе забезпечую всім необхідним. На досягнутому не планую зупинятись», – розповів Аріян Предзимірський.
«Автомагістраль-Південь» розпочала новий проєкт у Київській області – капітальний ремонт ділянки автошляху Н-08 протяжністю 8,3 км.
Нагадаємо, це вже не перший проєкт компанії на трасі Н-08 «Бориспіль — Кременчук — Дніпро — Запоріжжя — Пологи — Маріуполь». У 2019 році компанія у цілодобовому режимі лише за три місяці виконала відновлення 58,6 км «дороги життя» у Запорізькій області. Тепер роботи стартували на Київщині з іншого кінця траси – від об’їзної дороги міста Переяслав-Хмельницький в сторону Черкаської області км 50+700 – км 59+000.
Наразі дорожні бригади компанії проводять фрезерування зношеного асфальтобетонного покриття та видалення чагарників і дрібнолісся. Незабаром на ділянці розпочнеться влаштування шару посиленої дорожньої основи зі щебеневого матеріалу, обробленого комплексним в’яжучим (СФОВ).
ПРОЄКТ ТАКОЖ ПЕРЕДБАЧАЄ:
- влаштування трьох шарів асфальтобетонного покриття;
- планування та укріплення укосів;
- влаштування з’їздів та примикань;
- укріплення узбіччя;
- влаштування прикрайкових лотків та водоскидів;
- облаштування автопавільйонів на зупинках громадського транспорту;
- влаштування острівців безпеки на пішохідних переходах;
- влаштування тротуарів;
- влаштування бортового каменю;
- влаштування майданчика для відпочинку та габаритно-вагового контролю;
- благоустрій території;
- влаштування освітлення;
- встановлення бар’єрного огородження;
- встановлення нових дорожніх знаків;
- нанесення дорожньої розмітки.
ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:
- Наприкінці 2021 року.
Звертаємо увагу на встановлені тимчасові дорожні знаки та необхідність дотримання правил дорожнього руху. Будь ласка, дбайте про власну безпеку та безпеку інших.
ДОВІДКОВО:
Траса Н-08 – автомобільний шлях національного значення та важлива транспортна артерія протяжністю 650,7 км. Проходить територією Київської, Черкаської, Полтавської, Кіровоградської, Дніпропетровської, Запорізької та Донецької областей.
Будуємо Україну разом!
22 серпня у Києві відбудеться першій в Україні ралі-автокрос NADU Racing GAMES. Організатор – Національна асоціація дорожників України. Участь у змаганнях візьме і наша компанія.
Ралі-автокрос – це дуже видовищний вид спорту. Машини стартують разом, боротьба жорстка і контактна. Довжина траси – 1200 метрів, частина дистанції – асфальт, інша – ґрунт.
Є навіть трамплін. Але головне, що вся траса проглядається з трибун. Тобто, глядачі мають можливість все бачити. За кордоном у ралі-автокросу беруть участь боліди кількасот тисяч євро.
Але в Україні будуть змагатись винятково автомобілі «Лада» восьмої моделі. Тюнінгувати двигун заборонено. Як і знижувати вагу машини. Навіть гума на всіх машинах – від одного виробника. Тобто всі учасники в рівних умовах. Адже філософія НАДУ – чесна конкуренція та однакові умови для всіх.
Пілот нашої «вісімки» – Володимир Апосталюк, 12 кратний чемпіон України з картингу, кільцевих та гірських перегонів.
За плечима Володимира величезний досвід участі у перегонах, але ралі-автокрос – це особливі змагання.
Бажаємо нашому пілоту перемоги! Це буде яскраве видовище, тому не пропустіть шансу побачити ралі на власні очі. Змагання відбудуться у неділю, 22 серпня на столичному автодромі «Чайка».
Крім ралі, гостей очікує шоу-програма: шоу каскадерів, дріфт-шоу, екстремальні трюки на мотоциклах, гоночні симулятори і ще багато чого цікавого!
Більш детальна інформація на сайті Національної асоціації дорожників України, а також за посиланням
Для дорожників літо – це високий сезон. Працюємо без вихідних, часто – цілодобово. Втім родини наших співробітників не повинні від цього страждати.
Вже кілька років поспіль в компанії діє соціальна програма «Канікули на морі».
Минулого року через карантинні обмеження курортно-санаторні заклади не працювали, тому замість поїздки на море для дітей була організована соціальна акція «Спекотне літо з книжками», в межах якої ми подарували близько тисячі комплектів художніх видань.
А вже цього літа на чорноморське узбережжя ми безоплатно відправили 170 дітей наших співробітників віком від 7 до 15 років.
Путівку на два тижні до центру відпочинку «Чайка» на Одещині змогли отримати всі охочі.
Літній табір «Чайка» – затишне місце із власним пляжем, розташоване у парковій зоні Одеси. Тож діти відпочивали у безпеці і комфорті та жодного дня не нудились. Окрім можливості скупатися в морі, позасмагати на пляжі та поласувати кавунами, для мешканців табору організували різноманітні конкурси та вікторини.
Діти гарно відпочили, оздоровились та отримали купу позитивних емоцій перед 1 вересня.
Сьогодні у Харкові стартував Ультрапробіг Єдності дорогами «Автомагістраль-Південь».
Ультрапробіг проходить вже третій рік поспіль і присвячується Дню Незалежності України. За 10 днів спортсмени здолають понад 500 кілометрів і фінішують 24 серпня у Києві. Участь у пробігу беруть як професійні спортсмени, так і просто любителі бігу.
«Автомагістраль – Південь» виступила генеральним партнером заходу, адже маршрут змагань охоплює ділянки доріг у Харківській та Сумській областях, які відновлювались компанією протягом 2018-2021 років.
Марафонці стартували від Харкова у напрямку міста Охтирка по автотрасі Р-46 «Харків – Охтирка». У 2018 році усього за 4 місяці наша компанія відновила понад 100 кілометрів цієї магістралі (було мобілізовано 500 співробітників та більше 300 одиниць спецтехніки).
Як стверджують самі спортсмени, ультрапробіги надзвичайно гартують дух людини та допомагають більше пізнати себе.
«Хоча я не професійний спортсмен, однак це буде не перший мій марафон. Минулого разу я пробіг за один раз 108 кілометрів на змаганнях Backyard Ultra. Тепер досяг певної межі, яку наразі я хочу розширити, пробігши півтисячі кілометрів. Слідкую за цим проєктом вже два роки і от, нарешті, вирішив також взяти участь. Взагалі, я фанат легкої атлетики та випробовую свої сили у тріатлоні, а спортивний спосіб життя триває 24/7. Моя мрія – взяти участь в Олімпіаді. Найважливіше те, що мої рідні мене підтримують», – розповів учасник ультрапробігу Дмитро Левченко.
«Спорт – це мій лайфстайл. Це мені потрібно не тільки для себе, але і для роботи, адже я рятувальник МНС. Професія вимагає постійних тренувань. Для мене це вже третій ультрапробіг. До цього я пробіг з Ковеля у Київ у 2019 році, та торік з Дніпра до Києва. Звичайно, емоції після подібного марафону досить різноманітні. Ти втомлений, але задоволений тим фактом, що все закінчилось. На дистанціях може трапитись будь-що, наприклад стара травма або сонячний удар. Проте важко лише перший раз. Мрію пробігти з крайньої східної точки країни до крайньої західної», – поділився учасник марафону Володимир Сковородка.
«Для мене цей пробіг наче відпочинкове тренування, адже я займаюсь спортом усе життя, а раніше бігав професійно та заробляв на цьому гроші. Тепер працюю фітнес-тренером. Крім того, я член національної збірної України з ультрамарафону та бігу на 100 км. Спорт – моє все. Я вигравав Кубок світу з ультрамарафону у Бельгії, посів друге місце на чемпіонаті Європи у Гібралтарі та кілька разів входив до Топ-10 кращих ультрамарафонців світу. Кожен день зранку я роблю крос на 25-30 кілометрів. Хочу показати свій приклад іншим, адже мені 46 років. Немає нічого неможливого», – розповів учасник ультрамарафону Олександр Головницький.
Вже за 10 днів спортсмени здолають більше 500 кілометрів і фінішують у Києві на День Незалежності. Ми будемо слідкувати за перебігом та розповімо вам подробиці пробігу у наступних матеріалах.
Запрошуємо всіх долучатись до цього неймовірного проєкту.
Зшиваємо країну!
Популяризуємо спорт та здоровий спосіб життя!
Будуємо Україну разом!