Новини
У Дніпропетровській області наша компанія розпочала новий проєкт – поточний середній ремонт ділянки автотраси Р-73 «Н-08 – Нікополь» протяжністю понад 14 км.
Нагадаємо, це вже не перший проєкт на зазначеній трасі, який виконує наша компанія. Торік у Запоріжжі «Автомагістраль-Південь» успішно відновила 7-кілометрову ділянку автодороги від розв’язки на трасі Н-08 до межі з Дніпропетровською областю.
Цього року ми продовжили ремонт на відрізку від межі областей в напрямку міста Нікополь- ділянка км 7+595 – км 21+865.
На даний момент спеціалісти компанії виконують геодезичні розбивочні роботи, видалення чагарників і дрібнолісся уздовж автошляху. А також розпочато роботи із фрезерування зношеного асфальтобетонного покриття.
ПРОЄКТ ТАКОЖ ПЕРЕДБАЧАЄ:
- влаштування шару посиленої основи зі щебенево-піщаної суміші, укріпленої цементом;
- локальна заміна слабкої основи;
- влаштування вирівнюючого шару із крупнозернистого асфальтобетону;
- влаштування верхнього шару із щебенево-мастикового асфальтобетону;
- облаштування зупинок громадського транспорту;
- укріплення узбіччя;
- укріплення відкосів посівом багаторічних трав;
- влаштування бортового каменю;
- ремонт водопропускних труб.
ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:
- Кінець 2021 року.
ДОВІДКОВО:
Траса Р-73 – автомобільний шлях регіонального значення протяжністю 64,2 км. Проходить територією Дніпропетровської та Запорізької областей. Дорога має важливе значення насамперед для пасажиро- та вантажоперевезень між крупними промисловими містами Дніпропетровщини.
Будуємо Україну разом!
«Автомагістраль – Південь» розпочала черговий проєкт у Волинській області – поточний середній ремонт автошляху Т-03-05 «Нововолинськ – Іваничі – Павлівка – Локачі» на ділянці км 7+300 – км 14+900 загальною протяжністю 7,6 км.
Торік наша компанія вже успішно відновила 7,2 км дороги Т-03-05 від міста Нововолинськ до повороту на село Благодатне. Цього року роботи виконуємо на наступній ділянці від села Благодатне до селища Іваничі.
Дорожні бригади компанії виконують роботи у цілодобовому режимі: проводять видалення чагарників та дрібнолісся, фрезерування зношеного асфальтобетонного покриття, влаштування шару основи зі щебенево-піщаної суміші, укріпленої цементом та вирівнюючого шару із крупнозернистого асфальтобетону.
ПРОЄКТ ТАКОЖ ПЕРЕДБАЧАЄ:
- влаштування верхнього шару із дрібнозернистого асфальтобетону;
- досипання та укріплення узбіччя;
- ремонт водопропускних труб;
- влаштування кюветів;
- облаштування зупинок громадського транспорту;
- влаштування з’їздів та примикань;
- влаштування тротуарів;
- встановлення бар’єрного огородження;
- встановлення нових дорожніх знаків;
- нанесення дорожньої розмітки.
ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:
- 60 працівників;
- 40 одиниць спецтехніки.
ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:
- Листопад 2021 року.
Звертаємо увагу на встановлені тимчасові дорожні знаки та необхідність дотримання правил дорожнього руху. Будь ласка, дбайте про власну безпеку та безпеку інших.
ДОВІДКОВО:
Траса Т-03-05 – автомобільний шлях територіального значення у Волинській області. Пролягає територією Іваничівського та Локачинського районів через Нововолинськ — Іваничі — Павлівку — Локачі. Загальна протяжність траси — 41,8 км.
Будуємо Україну разом!
Відновлену трасу Т-08-20 «Якимівка-Кирилівка» сьогодні відвідав заступник голови Укравтодору Андрій Івко. Траса проходить у Запорізькій області і є одним із найпопулярніших маршрутів до курортів Азовського моря.
Андрій Івко зазначив, що дорога до моря відремонтована якісно, згідно всіх норм та у рекордно стислі терміни. Наразі майже 42 км автошляху перебувають у відмінному стані.
«Оновлення курортних маршрутів – це, в першу чергу, підвищення туристичного потенціалу регіону, безпека та комфорт для всіх подорожуючих. Ця дорога є однією з тих в країні, що ремонтується вперше за 40 років. Відновили її в рекордні терміни – за 4 місяці. Дорожники влаштували нове покриття на проїзній частині, облаштували майданчик для пересувного габаритно-вагового комплексу, що надалі допоможе вберегти автошляхи від перевантажених фур. Також будуть влаштовані пішохідні переходи з автономним освітленням. Дорога до Кирилівки стала ще однією в переліку основних туристичних маршрутів регіону, минулого року повністю відремонтували дорогу Н-30 Василівка – Бердянськ», – розповів Андрій Івко.
«Автомагістраль-Південь» здобула в регіоні репутацію надійного партнера, який будує дуже якісно, вчасно здає об’єкти і завжди, навіть у дрібницях виконує зобов’язання. Наприклад, наразі траса повністю відкрита для проїзду, але компанія завершує фінальні роботи, зокрема, встановлення світлофорів, влаштування тротуарів, в’їздів у двори та відновлення водопропускних труб.
Відновлення траси Т-08-20 розпочалось на початку травня на ділянці км 2+848 – км 44+415 від селища Якимівка у напрямку селища Кирилівка.
Для реалізації проєкту було використано майже 150 тис. т асфальтобетонних сумішей, які постачались із нашої нової виробничої бази у місті Мелітополь, де у травні 2021 року розпочав роботу надсучасний асфальтобетонний завод MARINI TOP TOWER 3000 продуктивністю 240 т/год.
Під час реалізації проєкту було зроблено:
- розчищення придорожньої смуги від чагарників та дрібнолісся;
- фрезерування зношеного асфальтобетонного покриття;
- влаштування вирівнюючого шару з крупнозернистого асфальтобетону;
- влаштування верхнього шару покриття зі ЩМА;
- влаштування з’їздів та примикань;
- укріплення узбіччя;
- влаштування прикрайкових лотків;
- облаштування автобусних зупинок;
- встановлення бар’єрного огородження;
- встановлення нових дорожніх знаків;
- нанесення дорожньої розмітки.
ДОВІДКОВО:
Автотраса Т-08-20 протяжністю 41,6 км проходить територією Якимівського району Запорізької області через населені пункти Кирилівка, Лиманське, Косих, Шелюги, Мала Тернівка та Якимівка. Під час курортного сезону автошляхом користуються сотні тисяч автомобілістів.
Відновлення траси істотно покращило умови дорожнього руху до курортів Азовського моря. Пересуватись дорогою нарешті стало комфортно та безпечно.
Будуємо Україну разом!
У межах реалізації одного із наймасштабніших проєктів компанії на Дніпропетровщині – поточного середнього ремонту автотраси М-04, яка стане частиною траси М-30 «Стрий-Ізварине» нами виконано відновлення семи аварійних мостів на ділянці від Павлограду до села Слов’янка.
«Автомагістраль-Південь» проводить комплексне відновлення автотраси М-04 «Знам’янка-Луганськ-Ізварине» у межах Дніпропетровської та Донецької областей одразу на шести ділянках загальною протяжністю понад 250 км. Зокрема, на 53-х кілометровому відрізку від Павлограда до села Слов’янка роботи тривають на двох ділянках: км 295+674 – км 321+049 та км 326+751 – км 355+864.
Спеціалісти компанії завершили влаштування верхнього шару дорожнього покриття по всій протяжності ділянок. Наразі тривають супутні роботи.
Мости, на яких ми виконали ремонтні роботи, розташовані між селами Залізничне та Слов’янка:
- км 300+347 – довжина споруди 16 м;
- км 308+265 – довжина споруди 18 м;
- км 311+513 – довжина споруди 18 м;
- км 338+962 – довжина споруди 12 м;
- км 341+166 – довжина споруди 12 м;
- км 341+817 – довжина споруди 6 м;
- км 348+760 – довжина споруди 6 м;
Ремонт мостів передбачав наступні роботи:
- демонтаж плит прогонової будови;
- підсилення фундаментів монолітними з/б обоймами;
- ремонт опор;
- влаштування монолітного з/б поясу;
- монтаж плит прогонової будови;
- армування і бетонування стічного трикутника;
- влаштування гідроізоляції;
- влаштування монолітних з/б тротуарів;
- влаштування захисного покриття з/б елементів мосту;
- встановлення перильного та бар’єрного огородження;
- влаштування двох шарів асфальтобетонного покриття.
ДОВІДКОВО:
Траса М-04 «Знам’янка-Луганськ-Ізварине» – автомобільний шлях міжнародного значення протяжністю 597,7 км. Дорога є важливою транспортною артерією країни, яка проходить Кіровоградською, Дніпропетровською, Донецькою та Луганською областями.
Автошлях стане частиною найдовшої у країні магістралі М-30 «Стрий-Ізварине», яка з’єднає східні та західні області України найдовшою автодорогою у державі.
Будуємо Україну разом!
В Одеській області «Автомагістраль-Південь» завершено основний комплекс робіт в межах поточного середнього ремонту автотраси Т-16-44 «КПП – «Лісне» – КПП «Малоярославець Перший». По всій протяжності ділянки влаштовано верхній шар покриття.
Відновлення дороги розпочалося у квітні цього року одразу на декількох ділянках км 41+105 – км 59+893 від селища Тарутине до контрольно-пропускного пункту «Малоярославець Перший». Загальна протяжність ділянки складає 18,7 км.
За цей час у цілодобовому режимі було виконано значний обсяг дорожніх робіт:
- розчищення придорожньої смуги від чагарників та дрібнолісся;
- розпушення зношеного дорожнього покриття;
- поширення та локальні заміни слабких місць існуючого дорожнього полотна;
- влаштування шару посиленої основи зі щебеневого матеріалу, обробленого комплексним в’яжучим;
- влаштування вирівнюючого шару із крупнозернистого асфальтобетону;
- влаштування верхнього шару покриття із дрібнозернистого асфальтобетону;
- досипання узбіч ґрунтом;
Наразі дорожні бригади компанії виконують супутні роботи, зокрема: укріплення узбіччя, влаштування з’їздів, примикань та зупинок громадського транспорту.
Незабаром на об’єкті розпочнеться встановлення бар’єрного огородження, нових дорожніх знаків та нанесення розмітки.
Окрім ділянки поточного середнього ремонту ми також капітально ремонтуємо 2,5 кілометри даної дороги на двох відрізках.
ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:
- 90 працівників;
- 55 одиниць спецтехніки.
ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:
- Вересень 2021 року.
ДОВІДКОВО:
Траса Т-16-44 – автомобільний шлях територіального значення в Одеській області. Проходить територією Тарутинського району через населені пункти Лісне, Бородіно, Березине, Тарутине та Малоярославець Перший. Поєднує між собою пункти пропуску на державному кордоні з Республікою Молдова. Загальна протяжність траси складає 59,9 км.
Будуємо Україну разом!
З 29 по 30 серпня в Одесі відбувся наймасштабніший в Україні більярдний Кубок «Автомагістраль-Південь» з дисципліни «Московська піраміда». Організатор турніру – наша компанія. Змагання були присвячені пам’яті головного механіка компанії Івана Коваліва.
У турнірі із призовим фондом у 100 тис. гривень взяли участь 74 гравців, серед яких були чинні чемпіони світу та Європи. Змагання проходили у два етапи. На першому етапі за системою до двох поразок визначились 32 найсильніших гравці. Другий етап – плей-офф з 1/16 фіналу.
В останній день Кубку після вкрай напруженої гри за столом зійшла я пара найкращих спортсменів – представник Рівненщини Єгор Жуковський та харків’янин Богдан Шугалей.
Дуель фіналістів тривала майже шість годин. Після нічийного рахунку 4:4 контрольну партію виграв майстер спорту Єгор Жуковський.
Нам дуже приємно, що захід пройшов на надзвичайно високому рівні. Дякуємо більярдному клубу «Арена», компанії «Вігор», Сулакову Віталію, Кацеф Юрію та головному судді Руслану Коріненку.
Ми плануємо зробити більярдний турнір «Автомагістралі-Південь» традиційним щорічним спортивним заходом, адже наша компанія активно підтримує розвиток спорту та здорового способу життя.
Реалізація одного із наймасштабніших проєктів компанії на Дніпропетровщині – південного обходу Дніпра – виходить на новий етап – роботи з будівництва шляхопроводу на перетині з вул. Аеропортівською на фінішному етапі. Наразі вже відкрито рух для проїзду автотранспорту під новозбудованою мостовою спорудою.
В цілодобовому режимі тривають роботи на решті ділянок від запорізької траси Н-08 через вул. Аеропортівська до вул. Мільмана з виходом до Південного мосту через р. Дніпро. наразі вже майже 5 кілометрів об’їзної дороги виконано в нижніх шарах асфальтобетонного покриття. Вже у вересні на всіх ділянках плануємо завершити влаштування дорожнього полотна в нижніх шарах та розпочати укладання фінішного шару покриття зі щебенево-мастикового асфальтобетону (ЩМА).
Щодо готовності та стану кожної ділянки будівництва більш детально:
ДІЛЯНКА КМ 0+000 – КМ 1+800, км 1+800 – км 3+700
На даних ділянках, від запорізької траси Н-08 до вул. Аеропортівська, ми вже виконали влаштування дорожнього полотна в нижніх шарах та у вересні плануємо розпочати укладання верхнього шару покриття зі ЩМА. Також нами завершено комплекс робіт з влаштування водовідведення, зокрема, швидкотоків та нагірних каналів.
Наразі тривають роботи з укріплення вхідного та вихідного русла водопропускних труб монолітним бетоном.
ДІЛЯНКА КМ 3+700 – КМ 4+200
Відрізок починається від вул. Аеропортівської в напрямку Південного мосту. Будівництво ділянки триває з жовтня минулого року.
БУЛО ЗРОБЛЕНО:
- планування та укріплення відкосів геоматами;
- влаштування шару основи з піску;
- влаштування шару основи зі щебенево-піщаної суміші (ЩПС);
- влаштування шару основи зі ЩПС, укріпленої цементом;
- влаштування шару крупнозернистого пористого асфальтобетону;
- влаштування шару крупнозернистого щільного асфальтобетону;
- влаштування дощової каналізації;
- влаштування бортового каменю;
- влаштування водоскидів.
Незабаром на ділянці розпочнеться влаштування верхнього шару зі ЩМА.
ДІЛЯНКА КМ 4+200 – МЕЖА МІСТА ДНІПРА
На відрізку завершено влаштування збірної залізобетонної водопропускної труби діаметром 2,5 м та довжиною 130 м для пропуску поверхневих вод з полів та ярів.
На даний момент на відрізку тривають земляні роботи з улаштування насипу висотою до 28 м протяжністю 180 м. Паралельно спеціалісти компанії на ділянці виїмки проводять планування відкосів та влаштування дорожнього конструктиву: геомембрани та шару основи з піску. Також триває процесс перевлаштування ліній електропередач.
ДІЛЯНКА ВІД МЕЖІ МІСТА ДО ВУЛ. МІЛЬМАНА
На об’єкті вже завершились роботи із влаштування металевої гофрованої труби, водовідвідного колектора, збірно-монолітної підпірної стінки, а також спорудження земляного полотна. Також наразі на ділянці добігає кінця процесс влаштування дощової каналізації та послідовно виконуються роботи з влаштування конструктивних шарів нового дорожнього одягу.
БУДІВНИЦТВО ДВОРІВНЕВОЇ ТРАНСПОРТНОЇ РОЗВ’ЯЗКИ
Один із найважливіших етапів проєкту – будівництво дворівневої транспортної розв’язки, яку ми почали споруджувати у березні 2021 року на перетині об’їзної дороги Дніпра з вулицею Аеропортівською.
Роботи на штучній споруді вже перебувають на фінішному етапі. Мостобудівельний підрозділ компанії виконав наступні роботи:
- влаштування збірно-монолітних шкафних стінок та відкрилків;
- монтаж 14-ти балок прогонової будови довжиною по 33 метри та вагою по 45 тонн;
- влаштування монолітної плити;
- влаштування гідроізоляції;
- влаштування тротуарів;
- влаштування системи поверхневого водовідведення.
На шляхопроводі тривають роботи зі встановлення бар’єрного та перильного огородження, а на підходах до нього влаштовуються шари асфальтобетонного покриття. Незабаром на мостовій споруді розпочнеться укладання вирівнюючого шару із дрібнозернистого асфальтобетону та верхнього шару покриття зі ЩМА, а на транспортній розв’язці буде проводитись монтаж освітлення.
На даний момент проїзд по вулиці Аеропортівській вже відкрито для проїзду автотранспорту.
Та вже восени цього року ми плануємо відкрити рух для транспорту новозбудованою ділянкою Південного обходу міста Дніпра.
ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:
- 200 працівників;
- 80 одиниць спецтехніки.
ДОВІДКОВО:
Нова магістраль у комплексі з низкою інфраструктурних об’єкті вирішать проблему транспортного навантаження на вуличну мережу міста, спрямувавши транзитний транспорт в обхід міської забудови. Дорога стане частиною траси М-30 «Стрий-Ізварине», яка з’єднає західні області України зі східними.
Будуємо Україну разом!
Більярдний турнір «Автомагістраль-Південь» у розпалі. Після першого дня розіграшу визначилися 32 найкращі гравці турніру, серед яких чинні чемпіони світу та Європи.
Кубок «Автомагістралі-Південь» із призовим фондом у 100 тис. гривень цього року став наймасштабніший більярдним турніром в Україні, в якому взяли участь 74 гравці.
Змагання присвячено пам’яті головного механіка компанії Івана Коваліва, який цього літа загинув у автокатастрофі.
Правила гри – завдати удару червоною кулею, але перед цим гравець має «замовити» кулю у судді, інакше удар не буде зараховано.
Турнір проходить у два етапи. На першому етапі за системою до двох поразок визначаються 32 найсильніших гравці. Другий етап – плей-офф з 1/16 фіналу.
Ім’я переможця стане відомим вже 31 серпня.
Нагадаємо, турнір «Автомагістраль – Південь» проходить з 28 по 31 серпня в одеському клубі «Арена».
Подивитись на красиву гру справжніх майстрів спорту можна у більярдному клубі «Арена» або онлайн на ютуб-каналі BILLIARD NEWS.
Ми часто розповідаємо вам про великі благодійні проєкти компанії. На жаль, «за кадром» лишаються сотні і тисячі випадків, коли «Автомагістраль-Південь» без зайвого розголосу допомагає співробітникам та їхнім родинам з житлом, лікуванням, навчанням. Саме тому серед великих українських підрядників наш трудовий колектив вважається найбільш згуртованим та мотивованим.
Чергові учасники нашого проєкту «Автомагістраль-Південь» – «ТВІЙ ВИБІР НА ВСЕ ЖИТТЯ» розповідають власні історії, згадуючи ситуації, коли компанія приходила на допомогу.
«Компанія допомогла дочці з власним будинком, а мені з лікуванням»
Світлана Яворська, 55 років
Диспетчер
Стаж роботи у компанії: 11 років
«За освітою я медик, але так вийшло, що після мого переїзду з Казахстану я довго не могла знайти в Україні роботу за фахом. У 2010 році влаштувалась диспетчером до «Автомагістралі-Південь». Яскраво пам’ятаю перші роки роботи у компанії, коли ми тільки почали будувати дороги. Перший проєкт, у якому я взяла участь – ремонт семи кілометрів об’їзної Чернівців. Через кілька місяців після того, як ми завершили об’єкт, мені подзвонила подружка з Іспанії та розповіла, що цей відрізок навіть показували по місцевому телебаченню та хвалили якість роботи. Потім ми працювали над будівництвом Дністровської ГАЕС. Ми з маленького озерця зробили справжнє штучне море. Емоції тоді були надзвичайними. З компанією у мене зв’язані винятково позитивні спогади. Завдяки «Автомагістралі- Південь» моя донька у 2012 році знайшла собі чоловіка! Під час літньої практики я влаштувала її до себе на роботу, де вона зустріла своє кохання. Згодом діти скористались соціальною програмою від компанії та придбали будинок під безпроцентний кредит. Також керівництво допомогло мені фінансово з лікуванням, за що я їм дуже вдячна. Компанія – це наша велика родина. І ми, прості працівники, дуже радіємо успіхам та пермогам «Автомагістраль-Південь». Впевнена, у майбутньому ми будемо будувати та ремонтувати траси по всій Європі», – розповіла Світлана Яворська.
«Коли захворіла моя донька – гроші від компанії привезли просто до лікарні»
Павло Гузунов, 64 роки
Машиніст навантажувача
Стаж роботи у компанії: 10 років
«У мене за плечима більше 25 років роботи у дорожньо-будівельній галузі. Працював у різних компаніях. Всюди умови були різними. Але після того, як влаштувався до «Автомагістралі-Південь», у мене жодного разу не виникало бажання змінити місце роботи. Наше керівництво робить усе можливе, щоб прості працівники завжди почували себе неначе за кам’яною стіною. У будь-якій ситуації вони на нашому боці. Кілька років тому мені потрібна була операція. І наші шефи, не роздумуючи, оплатили медичні рахунки. Потім вони виділили гроші на лікування моєї доньки. Потрібен був лише один дзвінок, і гроші нам привезли просто до лікарні. Дуже вдячний за цю людяність. Що стосується роботи, то я спочатку працював в Одеській області, згодом ми розширились і я перевівся до Західної України. Нині працюю над відновленням траси М-12 у Львівській області. Компанія росте, неначе на дріжджах, постійно щось оновлюється, змінюється. Якщо десять років тому я керував якоюсь старою технікою, то зараз працюю на навантажувачі SEM останньої моделі. Також за цей час дуже змінився колектив. Дивлюсь на кількох своїх колег і пам’ятаю їх ще зовсім «зеленими», постійно щось не так зроблять, не те натиснуть. А вже зараз – вони досвідчені дорожники. Вважаю, що у чомусь це і моя заслуга. Планую працювати в компанії, скільки вистачить здоров’я», – поділився Павло Гузунов.
«Керівництво завжди допоможе у складній життєвій ситуації – і таке ставлення заслуговує на велику повагу»
Анатолій Чалий, 55 років
Машиніст навантажувача
Стаж роботи: 16 років
«Я почав свій шлях у компанії в далекому 2005 році. Пам’ятаю, неначе це було вчора. Починав водієм старенького екскаватора. Тоді «Автомагістраль-Південь» ще не будувала доріг. Ми укріплювати береги гірських річок у Західній Україні. Я вважаю, що завдяки нашій роботі були врятовані сотні будівель, а можливо, і людські життя, адже під час повені вода виходить із берегів та зносить все на своєму шляху. Тоді у компанії працювало приблизно 300 осіб. Я один із небагатьох, хто залишився з того часу. Зараз же нас більше п’яти тисяч, і кожного місяця з’являються нові обличчя. Колектив у нас надзвичайно згуртований. Багато хто дружить сім’ями, а декотрі ‘стали кумами. Варто також відзначити і лояльність нашого керівництва. Вони правильно організували роботу колективу та завжди приходять на допомогу у багатьох життєвих чи професійних ситуаціях. Можливо, саме такий підхід допоміг нам стати найбільшою дорожньою компанією в країні. Ми постійно змінюємось, і це помітно із року в рік. Зараз у моєму розпорядженні надсучасний фронтальний навантажувач CAT 950. Умови праці та зарплатня також постійно покращуються. Вважаю, що мені пощастило, адже не так багато людей можуть похвалитись тим, що вони від своєї роботи отримують задоволення», – розповів Анатолій Чалий.
Разом – до нових перемог!
Наша компанія активно підтримує спорт та здоровий спосіб життя.
Нещодавно ми стали партнером Ультрапробігу Єдності дорогами «Автомагістралі-Південь», присвячений Дню Незалежності України.
На черзі – більярдний турнір «Автомагістраль-Південь», який ми проводимо вже другий рік поспіль.
Торік за столами зійшлися 64 спортсмени з дисципліни «Московська піраміда». Переможцем змагань став чинний чемпіон світу Дмитро Бєлозєров з Миколаєва, який у фіналі обіграв харків’янина Андрія Радіонова.
Цього року турнір стане іще більш масштабним за кількістю учасників та з найбільшим в Україні призовим фондом у 100 тис. грн. Змагання будуть присвячені пам’яті головного механіка компанії Івана Коваліва, який цього літа загинув в автокатастрофі.
Турнір пройде з 28 по 31 серпня в одеському клубі «Арена» та збере як чинних чемпіонів світу та Європи, так і простих любителів більярду.
Якщо ви бажаєте подивитись на красиву гру справжніх майстрів спорту, запрошуємо вас до більярдного клубу «Арена». Подивитись гру також можна онлайн на ютуб-каналі BILLIARD NEWS. Початок трансляції 28 серпня об 11:00.
Відновлення важливої транспортної артерії – траси М-19 у Волинській області добігає кінця. На двох ділянках автошляху завершено влаштування фінального шару покриття зі щебенево-мастикового асфальтобетону (ЩМА).
«Автомагістраль-Південь» розпочала ремонт автодороги М-19 у березні цього року одразу на двох відрізках: км 63+822 – км 71+822 та км 98+576 – км 104+796. Розповімо вам про кожен об’єкт ремонту більш детально.
ДІЛЯНКА КМ 63+822 – КМ 71+822
Відрізок протяжністю 8 км починається від межі міста Ковель у напрямку села Мислина.
БУЛО ЗРОБЛЕНО:
- розчищення придорожньої смуги від чагарників та дрібнолісся;
- розширення дорожнього полотна
- фрезерування зношеного асфальтобетонного покриття;
- влаштування посиленого шару основи зі щебенево-піщаної суміші, обробленої цементом;
- влаштування нижнього шару покриття із крупнозернистого асфальтобетону;
- влаштування верхнього шару покриття зі ЩМА;
- облаштування автобусних зупинок;
- облаштування майданчику габаритно-вагового контролю.
- облаштування паркувальних майданчиків
Наразі наші бригади паралельно виконують монтаж водопропускних труб на в’їздах у двори та влаштування тротуарів і облаштування підходів до мосту.
ПРОЄКТ ТАКОЖ ПЕРЕДБАЧАЄ:
- заміна опор лінії електропередач;
- перенесення ліній зв’язку;
- влаштування зовнішнього освітлення;
- укріплення узбіч;
- влаштування водоскидних споруд;
- влаштування тротуарів та пішохідних доріжок;
- встановлення бар’єрного огородження;
- встановлення дорожніх знаків;
- нанесення дорожньої розмітки.
На завершальному етапі перебуває перебудова аварійного мосту на 67-му кілометрі автотраси через річку Рудка у селі Дубове. Довжина споруди становить 24,6 м, ширина – 13,7 м.
Мостобудівельний підрозділ компанії виконав наступні роботи:
- влаштування буронабивних паль;
- влаштування монолітних ригелів;
- влаштування шафових стінок;
- встановлення блоків відкрилків;
- встановлення опорних тумб;
- монтаж семи балок прогонової будови довжиною 24 м кожна;
- влаштування деформаційних швів;
- влаштування плит прогонової будови;
- влаштування монолітних тротуарів;
- влаштування гідроізоляції;
- влаштування закладних деталей під перильне та бар’єрне огородження;
- влаштування бортового каменю;
- влаштування мостового дренажу.
Незабаром наші спеціалісти розпочнуть роботи з влаштування дорожнього покриття, а також встановлення бар’єрного і перильного огородження. Фінальний етап – монтаж очисної споруди і встановлення системи поверхневого відовідведення.
Крім того, ми виконали заміну трьох невеличких аварійних мостів довжиною 6,6 і 3 метри км 69+597, км 65+245 та км 70+554. Замість старих мостових споруд наші фахівці влаштували збірні залізобетонні водопропускні труби.
ДІЛЯНКА КМ 98+576 – КМ 104+796
Протяжність відрізку становить 6,2 км. Починається від селища Голоби в напрямку Луцька.
БУЛО ЗРОБЛЕНО:
- розчищення придорожньої смуги від чагарників та дрібнолісся;
- фрезерування зношеного асфальтобетонного покриття;
- влаштування дренажних прорізів;
- розширення дорожнього полотна;
- посилення дорожньої основи шляхом регенерації конструктивних шарів дорожнього одягу за методом «холодного ресайклінгу»;
- влаштування нижнього шару покриття із крупнозернистого асфальтобетону;
- влаштування верхнього шару із ЩМА;
- влаштування кільцевої розв’язки у селищі Голоби;
На даний момент спеціалісти компанії виконують влаштування присипних узбіч, бортового каменю, облаштування з’їздів і примикань.
ПРОЄКТ ТАКОЖ ПЕРЕДБАЧАЄ:
- укріплення узбіччя;
- облаштування зупинок громадського транспорту;
- влаштування тротуарів;
- ремонт мосту біля селища Голоби км 104+017;
- встановлення бар’єрного огородження;
- встановлення дорожніх знаків;
- нанесення дорожньої розмітки.
ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:
- 90 працівників;
- 50 одиниць спецтехніки.
ДОВІДКОВО:
Траса М-19 «Доманове (на Брест)-Ковель-Чернівці-Тереблече (на Бухарест)» – автомобільний шлях міжнародного значення протяжністю 512 км. Проходить через Волинську, Рівненську, Тернопільську та Чернівецьку області.
Автошлях має стратегічне значення, оскільки сполучає автомобільні переходи через білоруський та румунський кордони.
Будуємо Україну разом!
Наша компанія реалізує черговий масштабний проєкт у столиці —відновлення проспекту Героїв Сталінграда. Проспект – одна з головних магістралей Оболонського району. Дорога перетинається з проспектом Степана Бандери, де капітальний ремонт вже майже завершений. Роботи пройдуть на ділянці від вулиці Приозерної до Північної. Протяжність ділянки 5 кілометрів.
Було вирішено проводити роботу не одразу по всій ділянці, як це відбувається на заміських трасах. А працювати поетапно, ділянками по 500 метрів. Це збільшує термін реалізації проєкту, але мінімізує затори.
Перший етап стартував на ділянці від вулиці Приозерної в напрямку станції метро «Оболонь». Рух автотранспорту тут частково обмежать до кінця вересня. Наразі дорожні бригади фрезерують старе покриття. Як завжди на столичних об’єктах, роботи тривають цілодобово.
На фініші кияни отримають не лише новеньку дорогу, але й повністю нове освітлення, зупинки громадського транспорту, а ще тротуари, велодоріжки та навіть зелені зони.
Неподалік від проспекту розташувався ще один проєкт «Автомагістраль-Південь». Цього разу – благодійний. Компанія повністю відновила прилеглу територію Київського центру репродуктивної медицини, створеного на базі пологового будинку №4.
Наша компанія традиційно багато робить для медичних закладів. Допомога медикам – один з головних напрямків нашої програми соціальної відповідальності. Неодноразово ми дарували лікарням обладнання, апарати штучного дихання.
Але центр на Оболоні мав іншу проблему. Розповідає директор Київського центру репродуктивної медицини В’ячеслав Камінський:
«Заклад наш побудований у 1984 році. Це був звичайний пологовий будинок до 2007 року, а ремонту, особливо ремонту дороги взагалі не було. Як було зроблено у 1984 році покриття, воно ще з тих часів. Тому дуже гостро стояло питання про відновлення асфальту, щоб можна було комфортно заїхати швидким. Ми сьогодні розширили під’їзні шляхи. І тепер швидкі мають можливість під’їжджати безперешкодно до під’їзду. Ми дуже вдячні «Автомагістраль- Південь», що вони проявили турботу і швидко і якісно виконали цю роботу, яка дуже необхідна була нашій клініці».
Наша компанія власним коштом провела повне відновлення території лікарні. Програма допомоги медичним закладам у регіонах присутності компанії буде продовжена.
Будуємо Україну разом!
Останні кілометри дистанції бігуни долали також збудованими нашою компанією дорогами – зокрема, бульваром Дружби Народів. А фініш пробігу знаходився поруч з вулицею Академіка Заболотного.
Всі учасники пробігу дуже втомлені, але щасливі.
За відгуками спортсменів, подолати дистанцію у понад 500 кілометрів за 10 днів допомогли якісні дороги, побудовані нашою компанією. Адже для спортсмена, якій витримує шалені навантаження, вкрай важливе ідеально рівне покриття траси. Інакше є дуже високий ризик травмуватись і зійти з дистанції.
Завдяки якісним дорогам змагання також стали набагато безпечнішими. На поганій дорозі водій постійно маневрує і не дивиться по сторонам. На трасах нашої компанії автомобілісти більш уважні – і не створюють небезпеки водіям.
Учасники пробігу кажуть, що за десять днів власними очима побачили, як швидко змінюється мережа українських доріг. Як на зміну розбитим «напрямкам» приходять справжні європейські автошляхи.
Нагадаємо, «Автомагістраль-Південь» стала генеральним партнером @Ультрапробіг єдності СТАЛЕВИЙ ГАРТ 2021 – 500 км за 10 днів!
https://www.facebook.com/events/2094102894062614/?active_tab=discussion
Це абсолютно унікальний пробіг: бігуни у спеку долають більше 500 кілометрів кожен, спортсменам без відновлення доводиться пробігати ультрамарафонську дистанцію щодня, десять днів поспіль! Ця сила волі та незламність духу вражає!
«СТАЛЕВИЙ ГАРТ» відбувається в Україні вже втретє, як завжди – напередодні Дня Незалежності.
Подія традиційно присвячена підтримці ідеї всеукраїнської єдності. Атлети насправді зшивають нашу країну – маршрут пробігу пролягає через кілька областей. Під час пробігу до ультрамарафонців долучаються сотні місцевих спортсменів. Любителі бігу намагаються випробувати себе поруч із суперпрофесіоналами та рекордсменами, надихаючись їхнім прикладом.
Цього року ультпрапробіг відбувся за маршрутом: Харків – Богодухів – Охтирка – Тростянець – Суми – Недригайлів – Ромни – Прилуки – Бровари – Київ. Старт заплановано на 15 серпня в Харкові, а фініш – в Києві на День Незалежності України.
Загальна відстань: 515 км. В середньому 51,5 км на день. А ще бігунам доведеться подолати загальний набір висоти у 1550 метрів!
Маршрут ультрапробігу охоплює ділянки доріг у Харківській та Сумській областях, які протягом 2018-2021 років відновлювались і відновлюються нашою компанією.
Ідея пробігу цілком відповідає цінностям та місії компанії «Автомагістраль-Південь».
Ми також зшиваємо країну мережею якісних доріг. Ми також звикли ставити максимально амбітні цілі і залишатись лідером в конкурентній боротьбі на довгій дистанції.
Зшиваємо країну! Популяризуємо спорт та здоровий спосіб життя!
Будуємо Україну разом!