Новини

Цьогоріч команда «Автомагістралі-Південь» вперше взяла участь у турнірі Ліги Корпорацій, метою якого є розвиток спорту та активного способу життя.
На першому етапі пройшли змагання з картингу, тепер на черзі – легкоатлетичне багатоборство.
👌Вісім наших спортсменів візьмуть участь у п’яти дисциплінах, зокрема: змішана естафета 4х100 метрів, біг на 1300 метрів, стрибки в довжину, метання тенісного м’яча і перетягування каната.
➡️Другий етап пройде у неділю 10 жовтня в Одесі на стадіоні «Динамо» (бул. Французький, 27). Початок змагань о 10:00.
❗️Закликаємо всіх прийти на турнір та підтримати команду «Автомагістралі – Південь»!
Також ви можете взяти участь у змаганні вболівальників! Підтримайте наших спортсменів у Фейсбуці, написавши назву команди на сторінці
👇👇👇
Ми віримо у перемогу!

«Автомагістраль – Південь» завершує один із наймасштабніших проєктів компанії у Харківській області – поточний середній ремонт об’їзної дороги міста Харків, яка є частиною однієї із найбільших магістралей країни – траси М-03 «Київ-Харків-Довжанський». По всій протяжності об’єкту влаштовано верхній шар із щебенево-мастикового асфальтобетону (ЩМА).

Відновлення харківської об’їзної дороги розпочалось у березні одразу на двох відрізках: км 472+040 – км 493+400 та км 493+400 – км 516+400 від транспортної розв’язки біля міста Пісочин в напрямку Донецької області. Загальна протяжність ділянок – понад 41 км.

За цей час наші дорожні бригади виконали:

  • фрезерування зношеного асфальтобетонного покриття;
  • розширення земляного полотна на ділянках із перехідно-швидкісними смугами;
  • посилення слабкої дорожньої основи на локальних ділянках, де проєктом було передбачено розбирання старих цементобетонних плит із подальшим влаштуванням шарів основи з щебенево-піщаної суміші, СФОВ та нижнього шару покриття із крупнозернистого асфальтобетону;
  • армування шарів дорожнього покриття геосітками (АСМ) та георешітками з композитної арматури у місцях поширення і посилення;
  • влаштування вирівнюючого шару із дрібнозернистого асфальтобетону;
  • влаштування верхнього шару зі ЩМА.

Наразі на ділянках ми проводимо супутні роботи:

  • розчищення придорожньої смуги від порослі та чагарників;
  • влаштування водовідвідних споруд;
  • встановлення бар’єрного огородження;
  • нанесення дорожньої розмітки холодним пластиком та фарбою;
  • встановлення дорожніх знаків.

ПРОЄКТ ТАКОЖ ПЕРЕДБАЧАЄ:

  • влаштування водопропускних труб;
  • планування земляного полотна;
  • укріплення узбіччя;
  • влаштування системи зовнішнього освітлення.

ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:

  • Осінь 2021 року.

Шановні водії, перепрошуємо за незручності. Звертаємо увагу на встановлені тимчасові дорожні знаки та необхідність дотримання правил дорожнього руху. Подбайте про власну безпеку та безпеку інших.

ДОВІДКОВО:

Харківська об’їзна дорога має протяжність 82,7 км та є стратегічно важливим транспортним коридором для міста. Автошлях є частиною однієї із найбільших магістралей країни – траси М-03 «Київ-Харків-Довжанський».

Останніми роками дорожнє покриття на автошляху перебуває у вкрай понівеченому стані через численні ями, напливи та колійність. Капітальний ремонт об’їзної дороги останній раз проводили перед Євро-2012.

Завершення відновлення об’їзної магістралі дозволить харків’янам отримати комфортну та безпечну дорогу європейського рівня, спрямувати транзитний транспорт повз міську забудову та позитивно вплине на екологічну ситуацію в Харкові.

Будуємо Україну разом!

Реалізовуємо новий проєкт в Одеській області – капітальний ремонт дороги загального користування місцевого значення О161930 «Роздільна – Понятівка – Кошари – Знам’янка» загальною протяжністю 8,7 км.

Дорожні бригади компанії проводять роботи на ділянці км 8+400 – км 17+150 від села Понятівка в напрямку села Кошари.

Наразі на відрізку ми виконали наступні роботи:

  • розбирання дорожнього покриття;
  • видалення чагарників та дрібнолісся вздовж автошляху;
  • зняття рослинного шару грунту;
  • влаштування ровиків поширення;
  • влаштування дренажів.

Наразі наші бригади виконують влаштування шару основи зі щебенево-піщаної суміші та нижнього шару покриття із крупнозернистого асфальтобетону.

ПРОЄКТ ТАКОЖ ПЕРЕДБАЧАЄ:

  • влаштування верхнього шару покриття із дрібнозернистого асфальтобетону;
  • відновлення аварійного мосту;
  • влаштування прикрайкових лотків;
  • влаштування швидкотоків;
  • влаштування велосипедних доріжок у межах населених пунктів;
  • влаштування тротуарів;
  • відновлення автопавільйонів та заїзних кишень на зупинках громадського транспорту;
  • влаштування бортового каменю;
  • відновлення водопропускних труб;
  • влаштування з’їздів та примикань;
  • встановлення бар’єрного огородження;
  • встановлення нових дорожніх знаків;
  • нанесення дорожньої розмітки.

ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:

  • 60 працівників;
  • 40 одиниць спецтехніки.

ДОВІДКОВО:

Траса О161930 – дорога загального користування місцевого значення загальною протяжністю 27,8 км. Проходить через місто Роздільна та села Бакалове, Понятівка і Кошари.

За останні роки дорожнє покриття перебуває у вкрай занедбаному стані через чисельні ями, напливи, колійність, тріщини та деформації.

Відновлення траси дозволить місцевим жителям отримати комфортну та безпечну дорогу європейського рівня.

Будуємо Україну разом!

Головною подією другого дня візиту української делегації до Франції на Paris InfraWeek була зустріч із найбільшим об’єднанням французьких компаній та підприємств MEDEF (Mouvement des entreprises de France).

Міністр інфраструктури Олександр Кубраков презентував представникам великого французького бізнесу – Airbus, Alstom, провідних інжинірингових та дорожньо-будівельних компаній, найбільш важливі інфраструктурні проєкти, заплановані до реалізації в Україні.

У посольстві України у Франції за сприяння посла нашої країни Вадима Омельченка продовжилось спілкування з французьким бізнесом.

Делегація «Автомагістраль-Південь» провела окремі переговори з великими французькими будівельними компаніями – Vinci S.A , Bouygues SA, Eiffage SA щодо можливого співробітництва та кооперації в реалізації великих інфраструктурних проєктів.

«Французькі партнери зацікавлені у кооперації з провідним українським бізнесом, у розвитку присутності в Україні, інвестиціях у нашу країну. Україна сприймається як держава, цікава для інвесторів. Ми це постійно відчували. Французи вважають, що наша країна на шляху до стрімкого розвитку економіки, і готові допомагати», – зазначив генеральний директор нашої компанії Микола Тимофеєв.

Делегація «Автомагістраль-Південь» домовилась провести додаткові раунди перемовин вже на території України з метою підписання угод та меморандумів про подальше співробітництво.

«Під час зустрічей з крупним французьким бізнесом ми презентували концептуальне рішення по концесійному проєкту дороги Краківець-Львів-Броди-Рівне, обговорювалися питання можливого залучення фінансування для реалізації даного проєкту, кооперації з крупним французьким бізнесом», – резюмував Микола Тимофеєв.

На дорогах, де працює наша компанія, минулого тижня з’явилися фургони з яскравими написами «Контроль якості».

Це новий проєкт «Автомагістраль-Південь», який передбачає власний аудит дотримання технології на виробничих ділянках. Наша компанія динамічно зростає, у нас уже більше 6 тисяч співробітників. І ми хочемо бути стовідсотково впевнені, що всюди і завжди роботи виконуються якісно.

Мобільні бригади «Контролю якості» мають на меті здійснення незалежного операційного контролю якості виконання робіт. І це дуже важливо, адже саме такий аудит дає нам реальну картину того, що відбувається на виробничій ділянці. Будь-яку потенційну невідповідність технології важливо фіксувати одразу, а не на етапі здачі в експлуатацію, і попереджувати її повторення чи масштабування.

Першим об’єктом, де бригада «Контролю якості» розпочала проводити аудит – будівництво швидкісної траси Н-31 Дніпро-Кобеляки-Решетилівка у Дніпропетровській області.

Відтак наразі наша служба з перевірки якості укомплектована трьома спеціальними автомобілями «Контролю якості», які з певною періодичністю почали перевіряти всі об’єкти, де нами виконуються дорожні роботи. Тож система аудита дотримання технології та якості робіт виходить на новий рівень!

Спеціалісти «Контролю якості» за допомогою спеціального обладнання можуть на місці провести експертизу наступних процесів та параметрів:

  1. Процес влаштування асфальтобетонних покриттів:

Інженер-технолог за допомогою тепловізора вимірює температуру асфальтобетонної суміші під час доставки та влаштування на об’єкті. Якщо суміш неоднорідна (зафіксовані фрагменти з низькою температурою), або значення температури не відповідає стандартам – це привід провести перевірку та виявити, де і чому порушується технологія. Адже від цього залежить якість покриття.

Також за допомогою електромагнітного вимірювача щільності (в нашому випадку американський Troxler) наші спеціалісти проводять визначення ступеню ущільнення асфальтобетону безпосередньо на об’єкті під час виконання робіт. Інженер-технолог за декілька секунд може дізнатись, чи якісно виконані роботи, чи достатньою є кількість проходів котка.

Крім того, інженер має стандарте обладнання для відбору кернів (керновідбірник), аби згодом у лабораторних умовах визначити фізико-механічні показники матеріалу.

  1. Перевірка влаштованого дорожнього покриття:

Рівність влаштованого покриття дороги інженер-технолог вимірює за допомогою профілометра. Це спеціальний пристрій, закріплений на бампері фургону і за допомогою лазера максимально точно визначає, наскільки ідеальною є площина збудованої дороги. Виміри відбуваються на швидкості до 80 км/год. Проблеми з рівністю важливо відмоніторити ще на етапі влаштування нижніх шарів покриття. В такому випадку за допомогою переналаштування асфальтоукладальника ситуацію ще можна виправити.

Також для перевірки дорожнього покриття використовуємо тестер зчеплення колеса з дорогою.

Якісне дорожнє покриття повинно мати певну шорсткість для того, щоб забезпечувати необхідне зчеплення колеса з дорогою. Особливо ще важливо у складних дорожніх умовах, коли покриття стає слизьким. Машина «Контролю якості» оснащена спеціальним пристроєм, який визначає силу тертя між колесом та покриттям дороги.

  1. Контроль якості влаштування земляного полотна та шарів дорожньої основи

Основним параметром якості є ступінь ущільнення. В арсеналі нашого пересувного «Контролю якості» є пристрій, якій працює за принципом динамічного штампа. Таким же чином вимірюється ущільнення ґрунту. Ще один вимірювач щільності балонного типу. Принцип його роботи наступний: з влаштованого шару основи або земляного полотна виймається певний обсяг матеріалу, зважується, а потім визначається об’єм виїмки. Знаючи масу та об’єм, неважко розрахувати щільність матеріалу.

Крім вже зазначеного обладнання, машина «Контролю якості» оснащена й іншими приборами, апаратами та пристроями для різноманітних вимірювань. Наприклад, аналізатором вологості.

Дорожні будівельники знають, що максимальне ущільнення ґрунту досягається при певному рівні вологості – отже, дорожній одяг потрібно або зволожувати, або – навпаки, підсушити. Є в машині і статичний штамп для вимірювання несучої здатності всієї конструкції. Цей пристрій часто використовується після фрезерування асфальтобетонного покриття – інженери визначають, чи мають нижні шарі достатню несну здатність. Якщо ні – потрібно вносити зміни до проєкту та додатково укріплювати дорожню основу.

Передбачені у машині «Контролю якості» і пристрої для відбору зразків з метою визначення пластичності бетонної суміші.

Ми ще неодноразово повернемось до теми аудиту виробничих процесів – очікуйте відеозвіт про перший тур об’єктами компанії!

Будуємо Україну разом!

Форум відбувається під патронатом Міністерства фінансів Франції. Основна тема заходу – роль інфраструктури у відродженні світової економіки після пандемії, а також сучасні вимоги до галузі інфраструктурного будівництва.

За словами міністра економіки та фінансів Франції Бруно Ле Мера, сучасні проєкти з будівництва інфраструктури мають базуватись на цифрових і високотехнологічних рішеннях. І відповідати широкому переліку умов – наприклад, соціальній інклюзивності, фінансовій прозорості, нейтральності до кліматичних змін.

«На сьогоднішній день Європейський Союз найбільше хвилює екологічний аспект. Інфраструктура, яка передбачає зменшення негативного впливу на довкілля – лейтмотив конференції. Європейці максимальну увагу приділяють концепції Net Zero by 2050, тобто досягнення вуглецевої нейтральності. Потрібен розвиток електромобільної інфраструктури, що дуже важливо враховувати при проєктуванні майбутніх об’єктів. Побудувати мережу зарядних станцій для автомобілів, яка буде інтегрована в енергетичну систему з відновлювальних джерел – сьогодні це один з найбільших викликів», – розповідає генеральний директор нашої компанії Микола Тимофеєв.

Під час панелі української делегації міністр інфраструктури Олександр Кубраков презентував основні проєкти з розвитку інфраструктури в Україні. Модернізація локомотивної тяги на залізниці, створення національного авіаперевізника і, звичайно, програма створення сучасних автошляхів «Велике будівництво». Старт цієї масштабної президентської програми дозволив стабілізувати економіку в одну із найбільш серйозних криз XXI століття. Загальний обсяг інвестицій у транспортну, соціальну та спортивну інфраструктуру у 2020-2021 роках наразі оцінюється в 10 млрд дол США.

«Досвід європейських країн свідчить, що найбільш масштабні інфраструктурні проєкти реалізуються за допомогою механізму державно-приватного партнерства. Тому під час української панелі обговорювались перспективи будівництва в нашій країні концесійних швидкісних транс. Одним з перших проектів може стати сучасна дорога європейського рівня з Краківця до Рівного, яка сполучатиме столицю України з найбільшими містами Європи», – зазначив Микола Тимофеєв.

Конференція продовжується. Будемо тримати вас в курсі останніх світових трендів в інфраструктурній галузі.

Розпочинаємо асфальтні роботи у Міжнародному аеропорту «Херсон»

Реконструкція злітно-посадкової смуги (ЗПС) у Міжнародному аеропорту «Херсон» виходить на новий етап. Спеціалісти компанії розпочали влаштування вирівнюючого шару із дрібнозернистої асфальтобетонної суміші.

Відновлення ЗПС на херсонському летовищі ми розпочали у в середині вересня.

Детальніше про те, як відбувалися роботи на першому етапі – у посиланні

https://youtu.be/NnalOxEdyUg

Довжина смуги складає 2500 метрів, а ширина 42 метри.

За цей час наші бригади виконали фрезерування зношеного асфальтобетонного покриття протяжністю 2000 метрів та демонтаж 500-метрової ділянки, яка складалась із цементобетонних плит.

Наразі на відрізку, де було виконано фрезерування, ми влаштовуємо вирівнюючій шар із дрібнозернистої асфальтобетонної суміші завтовшки 7 см.

Для реалізації проєкту нами розроблено спеціальний склад асфальтобетону, який забезпечить новому покриттю підвищену стійкість до деформацій.

На існуючій смузі з асфальтобетонним покриттям проєкт також передбачає:

  • влаштування армуючого прошарку із синтетичної сітки для запобігання утворення відображених тріщин;
  • влаштування двох шарів покриття із модифікованого дрібнозернистого асфальтобетону товщиною по 8 см.

Проєктом передбачено подовження ЗПС до 2600 м та поширення до 60 м. На ділянках, де створювати конструктив доводиться «з нуля», передбачені наступні роботи:

  • влаштування шару піску товщиною 15 см;
  • влаштування геотекстилю;
  • влаштування шару щебенево-піщаної суміші С-5 завтовшки 33 см;
  • влаштування шару чорного щебню завтовшки 16 см;
  • влаштування георешітки;
  • влаштування нижнього шару із крупнозернистої асфальтобетонної суміші завтовшки 10 см;
  • влаштування дрібнозернистого асфальтобетону товщиною 8 см.

ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:

  • 100 працівників;
  • 80 одиниць спецтехніки

ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:

  • Кінець 2021 року

ДОВІДКОВО:

Міжнародний аеропорт “Херсон” було побудовано у 1979 році. Його загальна площа 297,3 га. Спроможна здатність летовища складає 400 пасажирів на годину.

Після завершення реконструкції ЗПС з’явиться можливість приймати літаки категорії D. Буде виконуватись до 15 рейсів на день. За словами керівництва аеропорту, в результаті пасажиропотік збільшиться до 300 тис на рік.

Будуємо Україну разом!

«Автомагістраль – Південь» продовжує реалізацію проєкту з поточного середнього ремонту автотраси Т-21-13 «Золочів – Максимівка» у Харківській області.

На об’єкті тривають роботи з влаштування верхнього шару покриття із дрібнозернистого асфальтобетону.

Ремонт траси протяжністю 33 кілометри ми розпочали на початку липня на відрізку км 0+000 – км 33+394 від селища Золочів через село Цапівка в напрямку селища Максимівка.

За цей період дорожні бригади компанії виконали:

  • розпушення зношеного асфальтобетонного покриття
  • стабілізацію слабкої основи цементом на відрізку км 10+000 – км 33+394;
  • влаштування шару основи зі щебенево-піщаної суміші, укріпленої цементом;
  • влаштування посиленої дорожньої основи зі щебеневої суміші, обробленої комплексним в’яжучим (СФОВ) на ділянці км 0+000 – км 10+000;
  • влаштування вирівнюючого шару із крупнозернистого асфальтобетону;
  • влаштування трьох нових водопропускних труб;

Наразі на об’єкті тривають наступні види робіт:

  • влаштування верхнього шару покриття із дрібнозернистого асфальтобетону;
  • ремонт існуючих водопропускних труб;
  • влаштування з’їздів та примикань;
  • розчищення придорожньої смуги від чагарників і дрібнолісся;
  • досипання та планування відкосів та узбіч;
  • благоустрій території.

ПРОЄКТ ТАКОЄ ПЕРЕДБАЧАЄ:

  • влаштування прикрайкових водовідвідних лотків та водоскидів;
  • влаштування тротуарів;
  • укріплення узбіччя;
  • встановлення бар’єрного огородження;
  • встановлення нових дорожніх знаків;
  • нанесення дорожньої розмітки.

ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:

  • 60 працівників;
  • 40 одиниць спецтехніки.

Звертаємо увагу на встановлені тимчасові дорожні знаки та необхідність дотримання правил дорожнього руху. Будь ласка, дбайте про власну безпеку та безпеку інших.

ДОВІДКОВО:

Траса Т-21-13 «Золочів – Максимівка» – автомобільний шлях територіального значення у Харківській області. Пролягає територією Золочівського та Богодухівського районів через Золочів – Максимівку.

Відновлення автошляху дозволить місцевим жителям отримати сучасну дорогу європейського рівня. Пересуватись нею стане комфортно, а головне – безпечно.

Будуємо Україну разом!

Володимир Зеленський оглянув з повітря будівництво об’їзної дороги Трускавця!

Вчора ми повідомляли, що «Автомагістраль-Південь» розпочала асфальтні роботи на одному із наймасштабніших проєктів у Львівській області – будівництві об’їзної дороги міста Трускавець, яка стане частиною автошляху Т-14-02 «Східниця-Пісочна».

А сьогодні під час робочої поїздки до Львівської області з перебігом будівництва ознайомився Президент України.

Ця ділянка траси оминає небезпечні карстові провалля та дасть змогу відновити зручне й безпечне сполучення між курортними містами Львівщини та спрямувати автотранспорт в обхід Трускавця.

Дорога матиме дві смуги руху з шириною проїзної частини 7,5 м. Проектом передбачено улаштування на початку та в кінці траси однорівневих транспортних розв’язок кільцевого типу та трьох з’їздів.

Будуємо Україну разом!

 

«Автомагістраль-Південь» розпочала асфальтні роботи на одному із наймасштабніших проєктів у Львівській області – будівництві об’їзної дороги міста Трускавець, яка стане частиною автошляху Т-14-02 «Східниця-Пісочна».

Будівництво автодороги протяжністю 3,8 км розпочалось у жовтні 2020 року на відрізку від перехрестя між селами Модричі та Сільце км 21+700 до виїзду з Трускавця у напрямку міста Борислав км 16+100.

БУЛО ЗРОБЛЕНО:

  • зняття рослинного шару грунту;
  • розчищення ділянки будівництва від кущів та чагарника;
  • влаштування обойми з геосинтетичних матеріалів в основі земляного полотна на ділянках, де є загроза провалів та комплекс земляних робіт;
  • будівництво шести водопропускних труб;
  • перевлаштування газопроводу;
  • перенесення ЛЕП;
  • укріплення монолітним бетоном русла та укосів на прямокутній водопропускній трубі отвором 4х2,5 м, довжиною 35,9 м через виток річки Вишниця;
  • частково влаштовано нижній та верхній шари основи зі щебенево-піщаної суміші;

На даний момент дорожні бригади компанії виконують роботи з влаштуванням дренуючого шару основи з піску та насипу земляного полотна. Незабаром продовжаться роботи з влаштування шару основи зі ЩПС, обробленої цементом, та нижнього шару покриття крупнозернистого асфальтобетону.

Паралельно ми виконуємо перенос магістрального водогону, засипку водопропускної труби, влаштування насипу із грунту та присипні узбіччя.

ПРОЄКТ ТАКОЖ ПЕРЕДБАЧАЄ:

  • будівництво двох кільцевих розв’язок на сполученні з автошляхом;
  • влаштування двох очисних споруд для очищення стічних вод з поверхні автомобільної дороги з влаштування лотків в кюветі;
  • влаштування перехідно-швидкісних смуг;
  • влаштування верхнього шару зі щебенево-мастикового асфальтобетону;
  • влаштування освітлення;
  • влаштування з’їздів та примикань;
  • встановлення бар’єрного огородження;
  • встановлення дорожніх знаків;
  • нанесення дорожньої розмітки.

ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:

  • 60 працівників;
  • 40 одиниць спецтехніки.

ДОВІДКОВО:

Будівництво об’їзної дороги Трускавця – стратегічно важливий проєкт для регіону. Нова дорога минатиме карстові провалля, які утворилися в 2017-2020 роках. Зокрема, торік на ділянці дороги Т-14-02 між Трускавцем та Дрогобичем виникло нове 100-метрове карстове провалля. Після цього небезпечний відрізок дороги закрили для руху будь-якого автотранспорту.

Наразі до Трускавця можна доїхати лише через міста Стебник або Борислав, що суттєво збільшує час на транспортне сполучення з курортом. Нова дорога дозволить поєднати туристичні маршрути Львівщини безпечною дорогою європейського рівня.

Будуємо Україну разом!

Наша компанія підписала протокол про співробітництво із американською компанією Trimble, яка є світовим лідером з виробництва геодезичного обладнання, GPS-приймачів, лазерних далекомірів, інерційних навігаційних систем, 3D систем для техніки та розробником спеціалізованого програмного забезпечення.

За словами заступника генерального директора з будівництва та ремонту доріг «Автомагістралі – Південь» Валерія Вакарчука, компанія вже не перший рік використовує обладнання та технології Trimble і переконалась в їхній ефективності. Завдяки підписаному документу ми зможемо ще максимально ефективно реалізувати власні завдання щодо цифровізації та автоматизації виробничих процесів.

«Це дасть можливість нашій компанії першими в Україні отримати прямий доступ до новинок та інноваційних технологій від виробника, а також повну підтримку з боку Trimble. Зокрема, це розробка і реалізація спільних проєктів, організація тренінгів та навчань для співробітників «Автомагістралі-Південь» та запрошення експертів і фахівців Trimble для консультацій стосовно впровадження та використання цифрових технологій у будівництві», – розповів Валерій Вакарчук.

Валерій Анатолійович впевнений, що організація подібних заходів допоможе підвищити кваліфікацію наших спеціалістів і дасть можливість ефективно та якісно використовувати в роботі увесь спектр функціональних можливостей технології від світового лідера.

«Крім того, співробітництво із Trimble сприятиме реалізації принципу «проєктуй та будуй», яка є успішною світовою практикою. Компанія сама пропонує замовнику найефективніші інженерні рішення та несе повну відповідальність за проєкт», – підкреслив генеральний директор з будівництва та ремонту доріг «Автомагістралі-Південь».

Нагадаємо, що ми є єдиною компанією, яка при реалізації проектів масово використовує техніку, обладнаною високоточними системами автоматичного управління. Також ми здійснили прорив у проектуванні та реалізації інфраструктурних проектів в Україні, застосовуючи технологію мобільного сканування від Trimble.

Під час зустрічі в офісі компанії у місті Раунгайм, Німеччина, виробник презентував нашим фахівцям декілька інноваційних систем, які незабаром «Автомагістраль-Південь» зможе використовувати під час реалізації проєктів.

Зокрема, це технологія Trimble SiteVision – високоточна система доповненої реальності, яку використовують для передачі нових проєктів і змін польовим бригадам, визначення продуктивності та розрахунку швидких вимірювань на об’єкті, включаючи точкові вимірювання, вимірювання відстаней і обсягів виїмок та насипів тощо. Система автоматично перетворює складні 2D-проекти на візуальні 3D-моделі, і тим самим забезпечує відображення проєкту в деталях в реальному часі на місцевості.

Також нам була представлена технологія Trimble XR10 HoloLens 2. Це смарт-окуляри, які є повноцінним голографічним автономним комп’ютером, за допомогою якого у віртуальній реальності співробітники зможуть працювати з будь-якої точки об’єкту. Користуючись системою, спеціаліст бачить голографічне полотно, яке накладається на фізичне середовище та може за допомогою жестів змінювати розмір та переміщати голографічні фігури, а також користуватись додатками. Це дозволить виконувати завдання максимально точно.

Іще одна інноваційна технологія від виробника – Trimble Quantm System – система аналізу і вибору варіантів транспортних магістралей на основі економічних, екологічних, соціальних, геотехнічних та геометричних параметрів майбутньої траси. Система аналізує всі дані і обмеження, далі генерує пріоритетні варіанти, з яких користувач може обрати найкращий. Технологія допоможе знизити вартість будівництва, підвищити якість та продуктивність на кожному етапі реалізації проєкту – від аналізу обсягу робіт до техніко-економічного розрахунку.

Під час триденного візиту нам також було продемонстровано використання різноманітних 3D систем автоматичного керування технікою та обладнання для мобільного сканування.

Відтак ми як компанія-лідер дорожньо-будівельної галузі України плануємо і надалі інвестувати в діджиталізацію та автоматизацію всіх виробничих процесів, адже забезпечення якості робіт – це пріоритетне завдання для «Автомагістралі-Південь».

Будуємо Україну разом!

«Автомагістраль-Південь» проводить відновлення траси Р-73 «Н-08 – Нікополь» на Дніпропетровщині у цілодобовому режимі.

Поточний середній ремонт на 14-ти кілометровому відрізку автошляху ми розпочали наприкінці серпня від межі областей в напрямку міста Нікополь км 7+595 – км 21+865.

За цей час наші дорожні бригади виконали комплекс геодезичних розбивочних робіт, фрезерування зношеного асфальтобетонного покриття та локальну заміну слабкої основи шлаком.

Наразі ми одночасно виконуємо наступні роботи:

  • видалення чагарників і дрібнолісся уздовж автошляху;
  • влаштування шару посиленої основи зі щебенево-піщаної суміші, укріпленої цементом;
  • влаштування вирівнюючого шару покриття із крупнозернистого асфальтобетону;
  • досипку узбіч та відкосів.

ПРОЄКТ ТАКОЖ ПЕРЕДБАЧАЄ:

  • влаштування верхнього шару покриття зі щебенево-мастикового асфальтобетону;
  • облаштування зупинок громадського транспорту;
  • укріплення узбіччя;
  • укріплення відкосів посівом багаторічних трав;
  • ремонт водопропускних труб;
  • встановлення нових дорожніх знаків та бар‘єрного огородження;
  • нанесення дорожньої розмітки

ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:

  • 80 працівників;
  • 60 одиниць спецтехніки.

ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:

  • Кінець 2021 року.

Нагадаємо, торік у Запоріжжі «Автомагістраль-Південь» успішно відновила 7-кілометрову ділянку автодороги Р-73 від розв’язки на трасі Н-08 до межі з Дніпропетровською областю.

Також звертаємо увагу на встановлені тимчасові дорожні знаки та необхідність дотримання правил дорожнього руху. Будь ласка, дбайте про власну безпеку та безпеку інших.

ДОВІДКОВО:

Траса Р-73 – автомобільний шлях регіонального значення протяжністю 64,2 км. Проходить територією Дніпропетровської та Запорізької областей. Дорога має важливе значення насамперед для пасажиро- та вантажоперевезень між крупними промисловими містами Дніпропетровщини.

Будуємо Україну разом!

Реалізація поточного середнього ремонту автошляху Н-26 «Чугуїв – Мілове» на Луганщині добігає кінця. На фінальному етапі знаходяться роботи з влаштування верхнього шару покриття в межах міста Старобільськ.

Ремонт 35-ти кілометрової ділянки траси Н-26 стартував у травні цього року на відрізку км 195+000 – км 230+000 від міста Старобільськ до села Євсуг.

За цей час дорожні бригади компанії виконали наступні роботи:

  • розчищення придорожньої смуги від чагарників та дрібнолісся;
  • розпушення та планування зношеного асфальтобетонного покриття;
  • влаштування поширення дорожнього полотна;
  • влаштування посиленої дорожньої основи зі щебенево-піщаної суміші, укріпленої цементом;
  • влаштування нижнього шару покриття із крупнозернистого асфальтобетону.

Наші спеціалісти влаштували верхній шар із щебенево-мастикового асфальтобетону майже по всій протяжності відрізку. На окремій 6-ти кілометровій ділянці в межах міста Старобільськ проєктом передбачено влаштування верхнього шару покриття із дрібнозернистої асфальтобетонної суміші. Завершити роботи на даному відрізку плануємо на початку жовтня.

Наразі на ділянці тривають супутні роботи:

  • відсипка та укріплення узбіччя;
  • перевлаштування бортового каменю;
  • облаштування зупинок громадського транспорту;
  • облаштування примикань та з’їздів.

ПРОЄКТ ТАКОЖ ПЕРЕДБАЧАЄ:

  • встановлення бар’єрного огородження;
  • встановлення нових дорожніх знаків та напрямних стовпчиків;
  • нанесення дорожньої розмітки.

ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:

  • 100 працівників;
  • 70 одиниць спецтехніки.

ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:

  • Жовтень 2021 року.

Звертаємо увагу на встановлені тимчасові дорожні знаки та необхідність дотримання правил дорожнього руху. Будь ласка, дбайте про власну безпеку та безпеку інших.

ДОВІДКОВО:

Траса Н-26 – автомобільний шлях національного значення протяжністю 298,3 км. Дорога є важливим транспортним коридором, який поєднує великі районні центри Харківщини та Луганщини.

На території Луганської області дорога перебувала в занедбаному стані через інтенсивний рух військової техніки. Зокрема, частина дороги була знищена внаслідок бойових дій.

Після завершення поточного середнього ремонту жителі області знову зможуть комфортно та безпечно пересуватись відновленою дорогою.

Нагадаємо, торік «Автомагістраль-Південь» успішно відновила майже 110-кілометрову ділянку автошляху на трасі Н-26 у Харківській області на відрізку км 2+635 – км 110+735 від селища Малинівка до межі з Луганською областю.

Будуємо Україну разом!

BOMAG та «Автомагістраль-Південь»: партнерство заради досконалості

Команда «Автомагістраль-Південь» є найпрофесійнішою на ринку. Ми постійно навчаємо наших спеціалістів. Запрошуємо найкращих міжнародних тренерів. Останній триденний тренінг відбувся за участю представників BOMAG – одного зі світових лідерів дорожньої техніки.

Ми використовуємо техніку BOMAG понад п’ять років. За цей час накопичились питання, які під час тренінгу ми змогли обговорити з представниками виробника.

Як зазначив, Ганс-Йозеф Клоберт, голова технологічного відділу BOMAG, «Автомагістраль-Південь» є одним із ключових клієнтів компанії в Україні. Німецький виробник зацікавлений допомогти використовувати його обладнання максимально ефективно.

Участь у тренінгу взяли більше сотні наших провідних спеціалістів «Автомагістраль-Південь»: майстри, виконроби, інженери-технологи, оператори техніки, механіки.

За словами заступника генерального директора «Автомагістраль-Південь» Валерія Вакарчука, наша компанія під час тренінгу ставила перед собою завдання максимально навчити та ознайомити своїх співробітників з новітніми технологіями і технікою, які дозволяють в автоматичному режимі виконувати дорожні роботи.

У ході конференції представники компанії BOMAG мали можливість побувати на ділянці виконання робіт і побачити, як ми використовуємо їхню техніку.

Детальніше про перебіг тренінгу дивіться у нашому відео.

https://youtu.be/R-pd_6AFbi8

 

Колектив «Автомагістраль-Південь» дуже молодий. Ми завжди готові підтримати ініціативи, спрямовані на розвиток спорту та активного способу життя. Один з таких проєктів – Ліга Корпорацій, турнір серед співробітників компаній різних сфер діяльності.
Наша команда вперше бере участь у змаганнях, які проводить Ліга. Першій етап – картинг. Наступний – легкоатлетичне багатоборство.
На жаль, одразу вибороти перемогу не вдалося. Втім, задоволення всі наші учасники отримали просто фантастичне.
А перемога ще обов’язково буде!