Новини
Заступник керівника Офісу Президента України Кирило Тимошенко разом із представниками місцевої влади відвідав Міжнародний аеропорт «Херсон» та проінспектував хід робіт з реконструкції злітно-посадкової смуги, яку відновлює «Автомагістраль-Південь» за програмою «Велике будівництво».
Під час робочої поїздки Кирило Тимошенко ознайомився з перебігом реконструкції ЗПС та відзначив високі темпи виконання робіт у херсонському летовищі.
«Просто зараз своє майбутнє створює Херсон. Сьогодні під час робочої поїздки пересвідчився на власні очі. У Херсоні буквально кипить робота в аеропорту, де вперше за кілька десятиліть оновлюють злітно-посадкову смугу. А по факту – будують нову. Стоїть завдання до Нового року завершити усі основні роботи. Херсон вперше у своїй історії зможе приймати літаки класу Boeing 737-800, 900, 737-300 та Airbus 319, 320, 321», – підкреслив заступник керівника Офісу Президента.
Відновлення ЗПС ми розпочали у середині вересня. На час проведення робіт польоти на летовищі призупинені, що дасть нам можливість максимально швидко реалізувати проєкт.
Наші бригади завершили фрезерування зношеного асфальтобетону, влаштування вирівнюючого шару із дрібнозернистої асфальтобетонної суміші та демонтаж цементобетонних плит.
На існуючій смузі з асфальтобетонним покриттям наразі тривають роботи із влаштування георешітки для запобігання утворення відображених тріщин та нижнього шару дрібнозернистого асфальтобетону завтовшки 8 см. Далі стартуватимуть роботи з влаштування верхнього шару дрібнозернистого асфальтобетону товщиною 8 см.
Для реалізації проєкту нами розроблено спеціальний склад асфальтобетону, який забезпечить новому покриттю підвищену стійкість до деформацій.
Проєктом передбачено подовження ЗПС до 2600 м та поширення до 60 м. На місцях подовження та поширення ЗПС ми влаштовуємо шар з піску товщиною один метр. Найближчим часом розпочнеться влаштування геотекстилю та шару щебенево-піщаної суміші С-5 завтовшки 33 см.
На ділянках, де створювати конструктив доводиться «з нуля», також передбачені наступні роботи:
- влаштування шару чорного щебню завтовшки 16 см;
- влаштування георешітки;
- влаштування нижнього шару із крупнозернистої асфальтобетонної суміші завтовшки 10 см;
- влаштування дрібнозернистого асфальтобетону товщиною 8 см.
ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:
- 120 працівників;
- 100 одиниць спецтехніки.
ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:
- Кінець 2021 року.
ДОВІДКОВО:
Міжнародний аеропорт “Херсон” було побудовано у 1979 році. Його загальна площа 297,3 га. Спроможна здатність летовища становить 400 пасажирів на годину. Довжина смуги складає 2500 метрів, а ширина 42 метри.
Після завершення реконструкції ЗПС з’явиться можливість приймати літаки категорії D. Буде виконуватись до 15 рейсів на день. За словами керівництва аеропорту, в результаті пасажиропотік збільшиться до 300 тис на рік.
Будуємо Україну разом!
Капітальний ремонт вулиці Захисників України в місті Покровськ на Донеччині виходить на новий етап – стартували роботи з влаштування фінального шару зі щебенево-мастикового асфальтобетону (ЩМА).
Відновлення магістральної вулиці протяжністю 7,3 км ми розпочали наприкінці вересня. Зазначена дорога є частиною траси М-30 «Стрий-Ізварине», яка з’єднає східні та західні області України найдовшою автодорогою у державі.
Наразі спеціалісти компанії в цілодобовому режимі виконують наступні роботи:
- фрезерування зношеного асфальтобетонного покриття;
- посилення дорожньої основи геосинтетичними матеріалами;
- влаштування шару дорожньої основи зі щебеневої суміші, обробленої комплексним в’яжучим (СФОВ);
- влаштування нижнього шару із крупнозернистого асфальтобетону;
- влаштування верхнього шару покриття із ЩМА;
- перевлаштування дощової каналізації;
- влаштування освітлення уздовж автошляху;
- перевлаштування водопропускних труб.
ПРОЄКТ ТАКОЖ ПЕРЕДБАЧАЄ:
- влаштування тротуарів;
- облаштування зупинок громадського транспорту;
- встановлення бар’єрного огородження;
- встановлення нових дорожніх знаків;
- нанесення дорожньої розмітки.
ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:
- 80 працівників;
- 40 одиниць спецтехніки.
ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:
- 2022 рік.
Звертаємо увагу на встановлені тимчасові дорожні знаки та необхідність дотримання правил дорожнього руху. Будь ласка, дбайте про власну безпеку та безпеку інших.
ДОВІДКОВО:
Вулиця Захисників України – центральна та одна з головних вулиць міста Покровськ, якою через усе місто проходить дорога Єдності М-30 «Стрий-Ізварине».
Відновлення вулиці дозволить жителям міста отримати комфортну та безпечну дорогу європейського рівня.
Будуємо Україну разом!
Реалізація проєкту з поточного середнього ремонту траси Т-04-08 «Павлоград – Васильківка – Новомиколаївка – Оріхів – Токмак» на відрізку км 140+208 – км 169+671 загальною протяжністю майже 30 км у Запорізькій області виходить на новий етап.
Дорожні бригади компанії виконують влаштування верхнього шару покриття зі щебенево-мастикового асфальтобетону (ЩМА).
Відновлення автотраси ми розпочали у середині серпня на відрізку протяжністю 13 км від міста Токмак в напрямку міста Оріхів.
Спеціалісти компанії завершили фрезерування зношеного асфальтобетонного покриття. Наразі у цілодобовому режимі ми виконуємо наступні роботи:
- відновлення дорожньої основи до нормативної ширини;
- влаштування шару посиленої основи зі щебеневого матеріалу, обробленого комплексним в’яжучим (СФОВ);
- влаштування вирівнюючого шару із крупнозернистого асфальтобетону;
- влаштування верхнього шару покриття зі ЩМА;
- відновлення водопропускних труб;
- влаштування прикрайкових лотків;
- відновлення кюветів.
ПРОЄКТ ТАКОЖ ПЕРЕДБАЧАЄ:
- відновлення зупинок громадського транспорту;
- влаштування тротуарів;
- влаштування з’їздів у двори;
- укріплення узбіччя;
- встановлення бар’єрного огородження;
- монтаж освітлення;
- встановлення дорожніх знаків;
- нанесення дорожньої розмітки.
ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:
- 120 працівників;
- 50 одиниць спецтехніки.
ДОВІДКОВО:
Траса Т-04-08 – автомобільний шлях територіального значення у Дніпропетровській та Запорізькій областях загальною протяжністю 146 км. Пролягає територією Павлоградського, Васильківського, Новомиколаївського, Оріхівського та Токмацького районів.
Відновлення автошляху дозволить з’єднати населені пункти Запоріжжя якісною дорогою європейського рівня.
Будуємо Україну разом!
Експлуатаційний підрозділ компанії у Київській області взяв участь у спільних навчаннях з ДСНС та Національною поліцією.
Мета навчань – перевірка готовності всіх служб у зимовий період спільно забезпечувати безперебійний рух автотранспорту під час складних погодних умов.
Представники нашої компанії продемонстрували наявність та готовність техніки та відзвітувала про створення необхідних запасів протиожеледних матеріалів.
На всіх базах компанії у п’яти регіонах до зимового сезону заготовлено:
- 103 тис. тонн піску;
- 37 тис. тонн технічної солі;
- 22 тис. тонн відсіву;
- 8,9 тис. тонн шлаку;
- 728 тонн холодних асфальтобетонних сумішей;
- 150 тонн литого асфальтобетону;
- 9050 метрів снігозахисної сітки.
У випадку погіршення погодних умов на дороги вийде 240 одиниць спецтехніки та 900 працівників. Розгорнуто 24 дорожньо-ремонтних пункти.
Нагадаємо, основними роботами з утримання доріг взимку є чергування та патрулювання доріг, обробка проїзної частини протиожеледними матеріалами, очищення та прибирання її від снігу, впровадження пасивних заходів боротьби зі сніговими заметами для забезпечення безпечних умов дорожнього руху.
Протягом весняного та осіннього періоду наші експлуатаційні підрозділи займаються усуненням ямковості, тріщин та інших руйнувань та деформацій дорожнього покриття. Очищують узбіччя, наносять розмітку, ремонтують бар’єрне огородження, встановлюють дорожні знаки та виконують всі інші роботи.
«Автомагістраль-Південь» утримує дороги у 5 регіонах загальною протяжністю 6542 км. Зокрема, 1100 км автошляхів національного, регіонального та територіального значення у Київській області. У Чернігівській області ми обслуговуємо 1600 км доріг державного значення. На Одещині компанія обслуговує 730 км автошляху М-05 «Київ – Одеса» та М-15 «Одеса – Рені». У Харківській області – 265 км доріг М-29 «Харків-Перещепине» та М-18 «Харків-Сімферополь-Алушта-Ялта». Найбільшим регіоном експлуатаційного утримання залишається Дніпропетровська область, де ми обслуговуємо всі дороги державного значення загальною протяжністю майже 3 тис км.
Будуємо Україну разом!
Відновлення автошляху М-04 між Дніпром та Павлоградом, яка стане частиною траси М-30 «Стрий-Ізварине», добігає кінця. Наразі робота по основному проїзду траси сконцентрована на відновленні мостових споруд.
Відтак для повного завершення робіт з влаштування верхнього шару покриття зі ЩМА по всій протяжності ділянки нами наразі одночасно виконуються роботи на 18 штучних спорудах довжиною від 18 до 320 метрів, загальною протяжністю понад 1200 метрів.
Нагадаємо, що відновлення наймасштабнішої ділянки автотраси ми розпочали наприкінці травня на відрізку км 216+384 – км 279+693 загальною протяжністю 63 км.
За цей час у цілодобовому режимі наші дорожні бригади на всій протяжності ділянки завершили комплекс робіт з влаштування посиленої дорожньої основи зі щебеневої суміші, обробленої комплексним в’яжучим (СФОВ) та вирівнюючого шару із крупнозернистого асфальтобетону, а також влаштовано верхній шар покриття на 55 кілометрах траси.
Наразі наші бригади паралельно виконують також супутні роботи:
- влаштування з’їздів та примикань;
- влаштування перехідно-швидкісних смуг;
- облаштування розділювальної смуги;
- укріплення узбіч;
- влаштування прикрайкових лотків і водоскидних споруд;
- облаштування автобусних зупинок;
- встановлення бар’єрного огородження;
- нанесення дорожньої розмітки холодним пластиком;
- встановлення дорожніх знаків та сигнальних стовпчиків.
На окремій ділянці автошляху км 271+086 – км 272+586 протяжністю 1,5 км спеціалісти компанії виконують реконструкцію дороги, перенесення чотирьох газових труб діаметром від 700 до 1200 мм. А також будівництво мосту на км 271, довжиною 25,7 м
ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:
- 300 працівників
- 100 одиниць техніки.
ДОВІДКОВО:
Траса М-04 «Знам’янка-Луганськ-Ізварине» – автомобільний шлях міжнародного значення протяжністю 597,7 км. Дорога є важливою транспортною артерією країни, яка проходить Кіровоградською, Дніпропетровською, Донецькою та Луганською областями. Автошлях стане частиною найдовшої в країні магістралі М-30 «Стрий-Ізварине», яка з’єднає східні та західні області України найдовшою автодорогою у державі.
«Автомагістраль-Південь» здійснює поточний середній ремонт траси у межах Дніпропетровської та Донецької областей одразу на семи ділянках загальною протяжністю понад 260 км.
Будуємо Україну разом!
«Автомагістраль – Південь» розпочинає новий проєкт у Волинській області – відновлення автошляху Т-03-11 «Седлище — Камінь-Каширський — Ковель — Колодяжне — Купичів — Локачі — Скобелка».
Дорожні бригади компанії розпочали роботи на ділянці км 149+657 – км 155+142 від села Війниця до межі селища Локачі загальною протяжністю 5,5 км.
Наразі ми виконуємо фрезерування зношеного асфальтобетонного покриття. Незабаром розпочнеться влаштування вирівнюючого шару основи зі щебенево-піщаної суміші, укріпленої цементом та влаштування вирівнюючого шару із крупнозернистого асфальтобетону.
ПРОЄКТ ТАКОЖ ПЕРЕДБАЧАЄ:
- видалення чагарників та дрібнолісся уздовж траси;
- влаштування верхнього шару із дрібнозернистого асфальтобетону;
- влаштування з’їздів та примикань;
- облаштування зупинок громадського транспорту;
- влаштування освітлення;
- влаштування тротуарів;
- укріплення узбіччя;
- облаштування в’їздів у двори;
- встановлення бар’єрного огородження;
- встановлення нових дорожніх знаків;
- нанесення дорожньої розмітки.
ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ У ПІКОВИЙ ПЕРІОД:
- 70 працівників;
- 50 одиниць спецтехніки.
ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:
- 2022 рік.
Шановні водії, перепрошуємо за незручності. Звертаємо увагу на встановлені тимчасові дорожні знаки та необхідність дотримання правил дорожнього руху. Подбайте про власну безпеку та безпеку інших.
ДОВІДКОВО:
Траса Т-03-11 – автомобільний шлях територіального значення у Волинській області загальною протяжністю 161,6 км. Пролягає територією Любешівського, Камінь-Каширського, Ковельського, Турійського, Локачинського та Горохівського районів.
Будуємо Україну разом!
Підійшов до фінішу перший етап нашого проєкту Generation «Автомагістраль-Південь».
Упродовж кількох місяців ми розповіли вам 21 історію молодих фахівців нашої компанії.
Нашим героям від 18 до 23 років. І вони опановують у нас наступні спеціальності:
- інженер-лаборант;
- дорожній працівник;
- молодший майстер;
- інженер відділу технічного контролю;
- інженер з проєктно-кошторисної роботи;
- молодший геодезист;
- слюсар;
- водій;
- машиніст.
Проект ще раз засвідчив, що в компанії створені найкращі умови для молоді, яка хоче заробляти, вчитись та досягати успіху.
Практично всі учасники проєкту згадували про дуже достойну зарплатню, що значно перевищує рівень заробітку їхніх однолітків.
Молодим людям подобаються умови проживання та якість харчування, які сплачує компанія.
Всі наші молоді спеціалісти мають великі плани на майбутнє, амбітні цілі та багато мрій. І можете бути впевнені – наша компанія зробить усе, аби допомогти нашій молоді у реалізації цих планів.
Адже ми є великою родиною, яка будує нашу Україну!
Ми обов’язково продовжимо проєкт – слідкуйте за Facebook-сторінкою компанії.
«Автомагістраль-Південь» посіла 36 місце рейтингу найбільших компаній країни, складеному журналом Forbes Україна.
У лідерах списку Forbes опинились гіганти видобувної та аграрної галузі, найбільші торговельні мережі, національні телекомунікаційні оператори.
Якщо виділити з рейтингу лише представників сфери будівництва, то наша компанія розділяє перші місця з величезною міжнародною будівельною групою.
Оцінка Forbes – це визнання дуже динамічного зростання «Автомагістраль-Південь». За кілька років ми пройшли великий шлях і буквально увірвалися до елітного клубу найкрутіших міжнародних та українських брендів.
Список формувався за результатами 2020 року, тож бажаємо нашій компанії у списку Forbes за 2021 рік піднятись ще вище!
Будуємо Україну разом!
Будівництво одного із найбільш масштабних інфраструктурних проєктів сучасної України – автошляху Н-31 продовжує набирати обертів. Роботи ведуться по всій протяжності 30-ти кілометрової ділянки від каналу Дніпро-Донбас до межі з Полтавською областю.
Паралельно будівельні ланки та бригади компанії проводять комплекс земляних робіт: розробку виїмок глибиною до 12 метрів та спорудження земляного полотна з подальшим укріпленням геосинтетичними матеріалами.
Наразі також проводимо роботи з укладання конструктивних шарів дорожнього полотна: підстильного шару основи зі шлаку, шарів основи із щебенево-піщаної суміші та вже розпочали роботи з влаштування нижнього та середнього шарів асфальтобетонного покриття.
Крім того, паралельно ведуться роботи із будівництва штучних споруд, зокрема, унікальної 600-метрової естакади, 1 мосту, 17 шляхопроводів, 2 скотопрогонів та 23 водовідвідних залізобетонних труб.
Відтак наразі спорудження 600-ти метрової естакади через витки річки Оріль виходить на новий етап: наші мостобудівельники вже завершили влаштування буронабивних паль, фундаментів опор та ростверків. Наразі ми виконуємо спорудження стапеля для збирання прогонової будови, влаштування тіла опор та монтаж козлового крану на будівельному майданчику.
Нагадаємо, що мостобудівельний підрозділ «Автомагістралі-Південь» будує 600-метрову естакаду за унікальною для України технологією поздовжнього насуву та постнапруження монолітної бетонної споруди, яка досі ще не застосовувалась у нашій державі.
ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:
- 400 працівників;
- 170 одиниць спецтехніки.
ДОВІДКОВО:
Будівництво автотраси Н-31 «Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка» є одним із головних проєктів президентської програми «Велике будівництво». Вперше за багато десятиліть країна з нуля створює швидкісний транспортний коридор, який з’єднає столицю з одним із найбільших мегаполісів.
Нагадаємо, спорудження траси Н-31 у межах Дніпропетровщини розпочалось в 2017 році. За цей час ми збудували вже понад 28 км нової швидкісної траси.
Будуємо Україну разом!
Капітальний ремонт двох ділянок автошляху Т-08-05 загальною протяжністю 9 км між селом Велика Білозерка та трасою М-14 «Одеса — Мелітополь — Новоазовськ — пункт пропуску Новоазовськ» виходить на заключний етап. На обох відрізках траси стартували роботи з влаштування верхнього шару із щебенево-мастикового асфальтобетону (ЩМА).
Відновлення автотраси Т-08-05 «Кам’янка-Дніпровська — Велика Білозерка — Веселе» розпочалось у середині вересня на відрізках км 44+800 – км 49+800 та км 51+665 – км 55+66.
За цей час наші бригади виконали наступні роботи:
- стабілізацію дорожньої основи методом холодного ресайклінгу із додаванням цементу;
- влаштування шару основи зі щебенево-піщаної суміші, укріпленої цементом;
- влаштування вирівнюючого шару із щільного крупнозернистого асфальтобетону.
Наразі дорожні бригади компанії виконують влаштування верхнього шару покриття із ЩМА на першому відрізку км 44+800 – км 49+800. Також тривають роботи з розчищення смуги відведення від чагарників та дрібнолісся, планування узбіч та влаштування з’їздів та примикань.
До роботи по влаштуванню ЩМА задіяно надсучасний перевантажувач VÖGELE PowerFeeder MT 3000. Окрім високої швидкості укладання асфальтобетонних сумішей, застосування перевантажувача дозволяє досягти ідеально рівного дорожнього полотна, сприяє підвищенню його якості, терміну експлуатації та мінімізує появу вибоїн, тріщин і викришування влаштованого покриття під час експлуатації.
ПРОЄКТ ТАКОЖ ПЕРЕДБАЧАЄ:
- відновлення кюветів;
- укріплення узбіччя;
- встановлення нових дорожніх знаків;
- встановлення напрямних стовпчиків;
- нанесення дорожньої розмітки.
Звертаємо увагу на встановлені тимчасові дорожні знаки та необхідність дотримання правил дорожнього руху. Будь ласка, дбайте про власну безпеку та безпеку інших.
ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:
- 70 працівників;
- 50 одиниць спецтехніки.
ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:
- листопад 2021 року.
ДОВІДКОВО:
Траса Т-08-05 — автомобільний шлях територіального значення в Запорізькій області. Проходить територією Кам’янсько-Дніпровського, Великобілозерського, Веселівського та Мелітопольського районів через Кам’янку-Дніпровську — Велику Білозерку — Веселе. Загальна протяжність автотраси складає 113,1 км.
До початку ремонту стан автошляху перебував у вкрай незадовільному стані, в деяких місцях асфальтобетонне покриття було взагалі відсутнє. Внаслідок значних руйнувань і деформацій проїзд даними ділянками був практично неможливий.
Після завершення ремонту ми відновимо комфортний проїзд трасою, і пересуватись нею знову стане зручно та безпечно.
Будуємо Україну разом!
Реалізація проєкту з поточного середнього ремонту 14-ти кілометрового відрізку траси Р-73 «Н-08 – Нікополь» на Дніпропетровщині виходить на завершальний етап – стартували роботи з влаштування верхнього шару покриття зі щебенево-мастикового асфальтобетону (ЩМА).
Відновлення автошляху ми розпочали наприкінці серпня від межі Запорізької та Дніпропетровської областей в напрямку міста Нікополь км 7+595 – км 21+865.
За цей час бригади компанії у цілодобовому режимі виконали наступні роботи:
- комплекс геодезичних розбивочних робіт;
- фрезерування зношеного асфальтобетонного покриття;
- локальна заміна слабкої основи;
- влаштування шару посиленої основи зі щебенево-піщаної суміші, укріпленої цементом;
- влаштування вирівнюючого шару покриття із крупнозернистого асфальтобетону;
На даний момент наші спеціалісти влаштовують фінальний шар покриття зі ЩМА, досипання та планування узбіч та відкосів, укріплення узбіччя шлаком, видалення чагарників і дрібнолісся та ремонт трьох малих штучних споруд.
ПРОЄКТ ТАКОЖ ПЕРЕДБАЧАЄ:
- облаштування зупинок громадського транспорту;
- укріплення відкосів посівом багаторічних трав;
- ремонт водопропускних труб;
- встановлення нових дорожніх знаків та бар‘єрного огородження;
- нанесення дорожньої розмітки.
ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:
- 90 працівників;
- 60 одиниць спецтехніки.
ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:
- Кінець 2021 року.
Нагадаємо, торік у Запоріжжі «Автомагістраль-Південь» успішно відновила 7-кілометрову ділянку автодороги Р-73 від розв’язки на трасі Н-08 до межі з Дніпропетровською областю.
Також звертаємо увагу на встановлені тимчасові дорожні знаки та необхідність дотримання правил дорожнього руху. Будь ласка, дбайте про власну безпеку та безпеку інших.
ДОВІДКОВО:
Траса Р-73 – автомобільний шлях регіонального значення протяжністю 64,2 км. Проходить територією Дніпропетровської та Запорізької областей. Дорога має важливе значення насамперед для пасажиро- та вантажоперевезень між крупними промисловими містами Дніпропетровщини.
Будуємо Україну разом!
За останні кілька місяців чисельність нашої компанії доволі істотно збільшилась. На сьогодні нас вже більше ніж 6800!
Ми продовжуємо знайомити вас із молодим поповненням нашої дружньої родини «Автомагістраль-Південь».
«Від роботи дійсно отримую задоволення, і платять дуже непогано»
Сергій Собко, 19 років
Слюсар на виробничій базі у Новомосковську, Дніпропетровська область
Стаж роботи у компанії – 3 місяці
Досвід: слюсар на базі компанії у Новомосковську
Випускник Барського фахового коледжу транспорту та будівництва НТУ.
«Дорожнім будівельником хотів стати ще зі школи. Порадившись із сім’єю, вирішив вступати до Барського коледжу. Іншого варіанту й не було, адже цей коледж розташований у моєму рідному місті. Після кількох років навчання нарешті настав час практики. Оскільки наш коледж тісно співпрацює з «Автомагістраллю-Південь», я одразу знав, куди піду набиратись досвіду. Призначили слюсарем ІІІ категорії на виробничу базу у Новомосковськ. Практикувався приблизно місяць і одразу закохався у цю роботу. Це дуже класно – працювати на такій крутому та технологічному об’єкті. Тут і лабораторія, і ремонтна база. Є чому повчитись. Тому я доклав зусиль, аби залишитись тут назовсім. Рембаза у Новомосковську укомплектована дуже потужно з найсучаснішою технікою. Будь-які інструменти у моєму розпорядженні. Платять дуже непогано. Принаймні, я знаю, що заробляю більше, ніж будь-хто з моїх ровесників. Про що мрію? Мрію придбати автомобіль Audi. Мрію отримати підвищення і стати слюсарем першої категорії. Хочу щоб моя сім’я мною пишалась», – розповів Сергій Собко.
«Я пишаюсь тим, що працюю у компанії, яка дозволяє зростати молоді і надає можливість гідно працювати в Україні»
Сергій Ковальченко, 21 рік
Дорожній працівник на будівництві траси Н-31 на Дніпропетровщині
Стаж роботи у компанії – 6 місяців
Досвід: дорожній працівник на Н-31
Випускник Барського фахового коледжу транспорту та будівництва НТУ.
«На моїй рідній Вінниччині завжди були проблеми з дорогами. Я подумав, що ніхто краще мене не вирішить цю проблему, тому вступив до Барського коледжу. Виробничу практику проходив дорожнім працівником на будівництві автобану Н-31 «Дніпро-Решетилівка». А потім отримав запрошення на постійну роботу. Коли я вперше побачив таке скупчення техніки, просто не міг повірити очам. Тут я отримую дуже класний досвід роботи і розумію, що переді мною будуть відчинені двері до будь-якого проєкту в будь-якій частині світу, адже професія дорожника затребувана та престижна. Умови праці також подобаються, нас безкоштовно годують та сплачують за житло, а це дає можливість легко відкласти гроші та щось придбати. Вже цього року хочу купити свій перший автомобіль, тому зараз активно придивляюсь до оголошень в інтернеті. Ну а взимку хочу відпочити на морі десь за кордоном. Також у моїх найближчих планах трохи змінити посаду та перебратись інженером-лаборантом на виробничі базу «Автомагістралі-Південь». Я пишаюсь тим, що працюю у компанії, яка дозволяє зростати молоді і надає можливість гідно працювати в Україні. Це чудово, адже багато знайомих поїхали працювати за кордон і отримують там не більше, ніж я в рідній країні», – поділився Сергій Ковальченко.
«Аби заробляти навіть після закінчення дорожнього сезону, я записався на зимове утримання автошляхів»
Володимир Дзюба, 21 рік
Молодший майстер
Стаж роботи у компанії – 4 місяці
Випускник Національного транспортного університету
«Стати дорожником було моєю дитячою мрією, адже професія надзвичайно захоплююча та дає можливість за необхідності бути затребуваним у будь-якій точці світу. Тому після школи я вступив до НТУ. Оскільки наш універ співпрацює з «Автомагістраллю-Південь», я ще з перших курсів знав, куди неодмінно піду працювати. Вийшло все, як я планував! Перший проєкт, в якому я взяв участь, це – капітальний ремонт проспекту Бандери у столиці. Масштаби мене дуже вразили, як і складність проєкту. Тільки уявіть, трафік настільки щільний, що повз тебе щогодини проїжджають тисячі машин. Але я вважаю, що саме так загартовується сталь, і для того, аби стати професіоналом найвищого рівня, треба пройти через такі випробування. Але з кожним днем стає все легше, крім того, кожного дня я дізнаюся щось нове та цікаве, опановую науку дорожнього будівництва. Був під враженням, коли вперше побачив роботу фрези, автогрейдера, асфальтоукладальника. Вважаю, що стати дорожником було одним із найкращих рішень у моєму житті. Також мені дуже подобаються умови, які надає компанія. Наприклад, зараз працюю на відновленні проспекту Героїв Сталінграда в Києві. Працівники коштом компанії мешкають у готелі біля метро «Видубичі». Там завжди є гаряча вода та комфортні умови для проживання. Також нам дають гроші на харчування. Найбільший плюс – дружній колектив, який завжди підкаже та допоможе. Для мене це не робота, а справжнє задоволення. Плани на майбутнє грандіозні! Весною хочу втілити свою мрію – придбати автомобіль. Зарплатня мені це дозволяє! А для того, аби заробляти навіть після закінчення дорожнього сезону – я записався на зимове утримання автошляхів, тобто, буду при роботі цілий рік», – розповів Володимир Дзюба.
«Автомагістраль-Південь» розпочала новий етап капітального ремонту траси М-14 «Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (напрямок на м. Таганрог)» у Запорізькій області. Стартували роботи із влаштування фінального шару зі щебенево-мастикового асфальтобетону (ЩМА).
Відновлення траси триває одразу на трьох ділянках від км 412+971 до км 442+731 загальною протяжністю майже 30 км від міста Мелітополь в напрямку до межі з Херсонською областю.
На ділянці км 412+971 – км 422+343 тривають роботи з фрезерування зношеного асфальтобетонного покриття. Незабаром розпочнеться влаштування шару дорожньої основи зі щебеневої суміші, обробленої комплексним в’яжучим (СФОВ).
На відрізках км 422+343 – км 428+343 та км 428+343 – км 442+731 завершені роботи з локальної заміни та посилення місць слабкої дорожньої основи та перезволоженого земляного полотна і влаштування нижнього шару із крупнозернистого асфальтобетону.
Наразі у цілодобовому режимі продовжуються наступні роботи:
- влаштування верхнього шару зі ЩМА на відрізку км 428+342 – км 442+731;
- влаштування острівців безпеки;
- влаштування прикрайкових лотків та водоскидів;
- влаштування перехідно-швидкісних смуг;
- досипання узбіч ґрунтом;
- влаштування кюветів;
- облаштування автобусних зупинок;
- видалення чагарників та дрібнолісся уздовж автошляху;
- встановлення бар’єрного огородження.
ПРОЄКТ ТАКОЖ ПЕРЕДБАЧАЄ:
- влаштування освітлення вздовж автошляху;
- ремонт мосту довжиною 60 м на км 438+975;
- влаштування тротуарів;
- відновлення майданчика для відпочинку;
- ремонт та відновлення водопропускних труб;
- нанесення дорожньої розмітки та встановлення нових дорожніх знаків.
ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:
- 160 працівників;
- 70 одиниць спецтехніки.
ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:
- кінець 2021 року.
ДОВІДКОВО:
Траса М-14 – автомобільний шлях міжнародного значення протяжністю 634,8 км. Автотраса є важливим транспортним коридором, який поєднує між собою південні регіони України. Проходить територією Одеської, Миколаївської, Херсонської, Запорізької та Донецької областей.
Будуємо Україну разом!