Новини
Реалізація одного із наймасштабніших інфраструктурних проєктів сучасної України – траси Н-31 на Дніпропетровщині виходить на новий етап.
Нещодавно було завершено заливку монолітного бетону прогонової будови шляхопроводу, який споруджується за технологією постнапруження.
Мостова споруда проходить над трасою Н-31 та поєднує населені пункти Єгорине та Цибульківку. Довжина штучної споруди складає 81 м, ширина – 9,6 метрів.
В межах проєкту на шляхопроводі також будуть виконані наступні роботи:
- напруження прогонової будови;
- ін’єктування каналів;
- влаштування гідроізоляції;
- влаштування монолітних тротуарів;
- влаштування бар’єрного та перильного огородження;
- влаштування деформаційних швів;
- влаштування конусів;
- влаштування двох шарів асфальтобетону;
- нанесення розмітки;
- влаштування антикорозійного захисту опор та прогонової будови. Крім цього, тривають роботи по всій протяжності 30-ти кілометрової ділянки від каналу Дніпро-Донбас до межі з Полтавською областю.
Спеціалісти «Автомагістралі-Південь» завершили влаштування 23 водовідвідних залізобетонних труб. На об’єкті продовжуються земляні роботи, зокрема, розробка виїмок глибиною до 12 метрів та спорудження земляного полотна з подальшим укріпленням геосинтетичними матеріалами.
На даний момент дорожні бригади компанії також виконують наступні роботи:
- влаштування підстильного шару основи зі шлаку;
- влаштування шарів основи зі щебенево-піщаної суміші;
- влаштування нижнього та середнього шарів асфальтобетонного покриття;
- влаштування поверхневого водовідводу та водоскидних споруд.
Нагадаємо, що найскладніший етап будівництва швидкісної траси Н-31 – спорудження унікальної 600-метрової естакади через витки річки Оріль за унікальною для України технологією поздовжнього насуву та постнапруження монолітної бетонної споруди, яка досі ще не застосовувалась у нашій державі у таких масштабах.
Мостобудівельний підрозділ компанії завершив влаштування буронабивних паль, фундаментів опор, ростверків та монтаж козлового крану. На даний момент виконуються роботи з армування анкерної опори. Продовжуються роботи зі спорудження збирального стапелю.
ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:
- 400 працівників;
- 170 одиниць спецтехніки.
ДОВІДКОВО:
Будівництво автотраси Н-31 «Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка» є одним із головних проєктів президентської програми «Велике будівництво». Вперше за багато десятиліть країна з нуля створює швидкісний транспортний коридор, який з’єднає столицю з одним із найбільших мегаполісів.
Нагадаємо, спорудження автодороги Н-31 у межах Дніпропетровщини розпочалось в 2017 році. За цей час ми збудували вже понад 28 км нової швидкісної траси.
Будуємо Україну разом!
«Автомагістраль-Південь» завершує поточний середній ремонт вулиці Дніпровської у місті Павлоград на Дніпропетровщині – на всій протяжності 12-ти кілометрової дороги влаштовано верхній шар покриття зі щебенево-мастикового асфальтобетону (ЩМА).
Відновлення найдовшої вулиці міста, яка є частиною траси Єдності М-30 «Стрий – Ізварине» ми розпочали на початку серпня.
За цей час у цілодобовому режимі були виконані наступні роботи:
- фрезерування зношеного асфальтобетонного покриття;
- влаштування підсилення основи зі щебенево-піщаної суміші, укріпленої цементом на окремих ділянках;
- влаштування вирівнюючого шару із крупнозернистого асфальтобетону;
- влаштування верхнього шару покриття зі ЩМА;
- влаштування бортового каменю;
- перевлаштування дощеприймальних колодязів.
На даний момент дорожні бригади компанії влаштовують тротуари та пішохідні доріжки, а також виконують заміну каналізаційних люків та нанесення дорожньої розмітки. Незабаром розпочнеться встановлення бар’єрного огородження.
Окрім відновлення дорожнього покриття, ми також проводимо ремонт мосту через річку Вовча. Мостобудівельний підрозділ компанії вже завершив влаштування шару покриття зі ЩМА на правому проїзді штучної споруди. Наразі тривають роботи на лівій стороні, зокрема, підготовка мостового полотна для влаштування гідроізоляції.
ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:
- Осінь 2021 року.
Звертаємо увагу на встановлені тимчасові дорожні знаки та необхідність дотримання правил дорожнього руху. Будь ласка, дбайте про власну безпеку та безпеку інших.
ДОВІДКОВО:
Дніпровська вулиця — найдовша і одна з головних вулиць міста Павлоград, якою через усе місто проходить дорога Єдності М-30 «Стрий-Ізварине» з північного заходу на південний схід, з лівого на правий берег річки Вовчої.
Будуємо Україну разом!
Масштабні роботи в межах реконструкції злітно-посадкової смуги (ЗПС) у Міжнародному аеропорту «Херсон» набирають максимальних обертів. На об’єкті стартували роботи з влаштування верхнього шару покриття із дрібнозернистого асфальтобетону.
Відновлення ЗПС ми розпочали у середині вересня. На час проведення робіт польоти на летовищі призупинені для можливості максимально швидкої реалізації проєкту.
Бригади «Автомагістралі-Південь» вже виконали фрезерування зношеного асфальтобетонного покриття та демонтаж цементобетонних плит ЗПС.
На існуючій смузі з асфальтобетонним покриттям наразі завершено роботи із влаштування вирівнюючого та нижнього шару покриття із дрібнозернистого асфальтобетону, а також армуючого прошарку між ними із армувального синтетичного матеріалу для запобігання утворення відображених тріщин.
Для реалізації проєкту нами розроблено спеціальний склад асфальтобетону, який забезпечить новому покриттю підвищену стійкість до деформацій.
В межах проєкту ЗПС також буде подовжена до 2600 метрів та поширена до 60 метрів. На цих ділянках вже виконано комплекс земляних робіт та влаштовано підстильний шар з піску. Наразі проводяться роботи з влаштування розділяючого прошарку з геотекстилю, укладання шарів основи зі щебенево-піщаної суміші С-5 та чорного щебню.
У подальшому на зазначених ділянках поширення та подовження також буде влаштовано нижній шар покриття із крупнозернистого асфальтобетону завтовшки 10 см та 8 см верхнього шару з дрібнозернистого асфальтобетону.
ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:
- 120 працівників;
- 100 одиниць спецтехніки.
ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:
- Кінець 2021 року.
ДОВІДКОВО:
Міжнародний аеропорт “Херсон” було побудовано у 1979 році. Його загальна площа 297,3 га. Спроможна здатність летовища становить 400 пасажирів на годину. Довжина смуги складає 2500 метрів, а ширина 42 метри.
Після завершення реконструкції ЗПС з’явиться можливість приймати літаки категорії D. Буде виконуватись до 15 рейсів на день. За словами керівництва аеропорту, в результаті пасажиропотік збільшиться до 300 тис на рік.
Будуємо Україну разом!
У виставковому центрі «Парковий» на початку листопада відбулась знакова подія – перший міжнародний конгрес Національної асоціації дорожників України, який зібрав найбільші українські дорожні компанії. У події взяла участь і наша компанія.
У своєму виступі на конгресі генеральний директор «Автомагістралі-Південь» Микола Тимофеєв відзначив низку питань, які найбільше турбують дорожньо-будівельну галузь країни. Це впорядкування ціноутворення і наближення його до європейських стандартів і правил. Проблеми з проєктною документацією, освітою, логістичні проблеми, які потрібно вирішувати на державному рівні.
Детальніше про підсумки конгресу НАДУ – у нашому відео.
«Автомагістраль-Південь» динамічно розвивається і масштабує діяльність. За рік команда компанії збільшилась майже вдвічі. Ми виконуємо роботи на більш ніж 90 об’єктах по всій державі.
Керівництво компанії хоче бути впевненим, що робота завжди і на всіх об’єктах виконується якісно і з дотриманням технології та високих стандартів.
Для цього ми запровадили новий проєкт – «Контроль якості».
Мобільні бригади підрозділу здійснюють незалежний операційний контроль якості виконання робіт. Саме такий аудит дає нам реальну картину того, що відбувається на виробничій ділянці.
Служба з перевірки якості укомплектована трьома спеціальними автомобілями «Контролю якості». Вони відвідують той чи інший об’єкт, інспектуючи процес влаштованого дорожнього покриття та інші види робіт.
Фургон укомплектований обладнанням, яке дає можливість на місці визначити широкий перелік параметрів.
Зокрема, це тепловізор, електромагнітний вимірювач щільності, профілометр, динамічний штамп, аналізатор вологості та статичний штамп.
Якщо під час виконання робіт була допущена помилка чи невідповідність технології, інженер-технолог не лише зафіксує її, але в визначить причину, що дасть можливість оперативно виправити проблему.
Як працює мобільна бригада «Контролю якості», ви можете побачити у нашому сюжеті.
Сьогодні у Києві розпочав роботу Міжнародний форум з будівництва, експлуатації і проєктування автомобільних доріг i мостів АВТОДОРЕКСПО 2021.
Захід став чи не наймасштабнішим за всю свою історію і представляє понад 100 компаній із 8 країн світу. Зокрема, на форумі представлене обладнання для виробництва асфальтобетону, дорожня техніка, матеріали та хімія для дорожньої галузі, шумозахисні екрани, лабораторне обладнання.
Родзинкою форуму став гусеничний асфальтоукладальник ІІІ-покоління Bomag BF 700 C-3 S500, який поставили до України спеціально для «Автомагістраль-Південь» в межах нашої партнерської програми.
За словами представників виробника, асфальтоукладальник є справжнім технологічним проривом. Модель BF 700 C-3 S500 має виробничу потужність 700 тонн на годину та оснащення системою інтелектуального керування двигуном. Асфальтоукладальник здатен влаштувати смугу покриття шириною до 9 метрів та товщиною до 30 см.
Одна з найбільших переваг моделі – максимальний комфорт для оператора. Управління всіма процесами відбувається за допомогою джойстиків. Нова модель здатна запам’ятовувати налаштування режиму роботи, що дозволяє однією кнопкою відновити виробничий процес за тими ж параметрами. Також завдяки цифровому калькулятору матеріалу дає змогу точно розраховувати та контролювати витрату асфальтобетонної суміші під час виконання робіт.
Крім того, машина оснащена системами ECOMODE, MAGMALIFE, SIDEVIEW та QUICK COUPLING.
Одразу після завершення міжнародної виставки новий асфальтоукладальник розпочне свою роботу на об’єктах компанії в Україні.
Поточний середній ремонт траси Р-15 Ковель – Володимир-Волинський – Червоноград – Жовква у Львівській області добігає кінця. На завершальному етапі перебувають супутні роботи на відрізку від міста Великі Мости до пересічення з дорогою М-09, зокрема, влаштування кільцевої розв’язки біля міста Жовква.
«Автомагістраль-Південь» в поточному році відновила трасу Р-15 одночасно на двох ділянках: км 89+538 – км 114+311 та км 137+000 – км 159+780. Розповімо про кожен об’єкт ремонту більш детально.
ДІЛЯНКА КМ 89+538 – КМ 114+311
Роботи на 25-ти кілометровому відрізку від села Острів у напрямку межі з Волинською областю ми розпочали на початку березня цього року.
БУЛО ЗРОБЛЕНО:
- розпушення асфальтобетонного покриття;
- розподілення нового щебеневого матеріалу і регенерацію конструктивних шарів дорожнього одягу за методом «холодного ресайклінгу»;
- влаштування вирівнюючого шару із крупнозернистого асфальтобетону;
- влаштування верхнього шару зі щебенево-мастикового асфальтобетону (ЩМА);
- укріплення узбіч;
- влаштування з’їздів та примикань;
- облаштування автобусних зупинок;
- влаштування майданчика для габаритно-вагового контролю;
- облаштування автобусних зупинок;
- встановлення нових дорожніх знаків та напрямних стовпчиків;
- встановлення бар’єрного огородження;
- нанесення дорожньої розмітки.
ДІЛЯНКА КМ 137+000 – КМ 159+780
Другий відрізок має протяжність 22,7 км та проходить від міста Великі Мости до перетину з дорогою М-09 «Тернопіль-Львів-Рава-Руська» поблизу Жовкви. Роботи на ділянці ми розпочали у травні 2021 року.
БУЛО ЗРОБЛЕНО:
- розпушення існуючого дорожнього покриття;
- влаштування посиленої основи за методом «холодного ресайклінгу»;
- влаштування нижнього шару покриття із крупнозернистого асфальтобетону;
- заміна основи на окремому відрізку в межах міста Великі Мости;
- влаштування верхнього шару зі ЩМА;
- влаштування тротуарів;
- встановлення бар’єрного огородження;
- укріплення узбіччя;
- влаштування з’їздів та примикань;
- облаштування автобусних зупинок;
- нанесення дорожньої розмітки по основному проїзду.
На ділянці тривають завершальні роботи, зокрема, влаштування кільцевої розв’язки на перетині з дорогою М-09 «Тернопіль – Львів – Рава-Руська» поблизу Жовкви та встановлення нових дорожніх знаків.
ДОВІДКОВО:
Траса Р-15 «Ковель – Володимир-Волинський – Червоноград – Жовква» – автомобільний шлях регіонального значення загальною протяжністю 151 км. Проходить територією Волинської та Львівської областей.
До початку ремонтних робіт автошлях перебував у вкрай понівеченому стані через чисельні ями, тріщини, напливи та колійність. Відновлення автотраси дозволить поєднати Волинську та Львівську області якісною дорогою європейського рівня.
Будуємо Україну разом!
Реалізація поточного середнього ремонту 14-ти кілометрового відрізку автошляху Р-73 «Н-08 – Нікополь» у Дніпропетровській області добігає кінця.
Вже на всій протяжності ділянки влаштовано верхній шар покриття зі щебенево-мастикового асфальтобетону (ЩМА).
Відновлення автошляху ми розпочали наприкінці серпня від межі Запорізької та Дніпропетровської областей в напрямку міста Нікополь км 7+595 – км 21+865.
За цей час бригади компанії у цілодобовому режимі виконали наступні роботи:
- комплекс геодезичних розбивочних робіт;
- фрезерування зношеного асфальтобетонного покриття;
- локальна заміна слабкої основи;
- влаштування шару посиленої основи зі щебенево-піщаної суміші, укріпленої цементом;
- влаштування вирівнюючого шару покриття із крупнозернистого асфальтобетону;
- влаштування верхнього шару зі щебенево-мастикової асфальтобетонної суміші;
- видалення чагарників і дрібнолісся.
Наразі на відрізку тривають супутні роботи:
- укріплення узбіччя шлаком відфрезерованим матеріалом та планування та укріплення укосів рослинним шаром грунту з подальшим посівом багаторічних трав;
- ремонт трьох малих штучних споруд.
- облаштування зупинок громадського транспорту;
- ремонт водопропускних труб;
- встановлення нових дорожніх знаків та бар‘єрного огородження;
- нанесення дорожньої розмітки.
ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:
- 60 працівників;
- 30 одиниць спецтехніки.
ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:
- Кінець 2021 року.
Нагадаємо, торік у Запоріжжі «Автомагістраль-Південь» успішно відновила 7-кілометрову ділянку автодороги Р-73 від розв’язки на трасі Н-08 до межі з Дніпропетровською областю.
ДОВІДКОВО:
Траса Р-73 – автомобільний шлях регіонального значення протяжністю 64,2 км. Проходить територією Дніпропетровської та Запорізької областей. Дорога має важливе значення насамперед для пасажиро- та вантажоперевезень між крупними промисловими містами Дніпропетровщини.
Будуємо Україну разом!
Реалізація одного із наймасштабніших проєктів на Сумщині – відновлення автошляху Н-12 виходить на новий етап – на відрізку від села Верхня Сироватка в напрямку міста Охтирка завершено влаштування верхнього шару покриття зі щебенево-мастикового асфальтобетону (ЩМА).
Нагадаємо, роботи ведуться одразу на всій протяжності автошляху в Сумській області. Також ми проводимо капітальний ремонт двох мостів у місті Тростянець.
Розповімо про кожен об’єкт ремонту більш детально.
ПОТОЧНИЙ СЕРЕДНІЙ РЕМОНТ ОКРЕМИХ ДІЛЯНОК КМ 12+090 – КМ 67+120
Роботи ми розпочали у жовтні минулого року. Працювали на окремих відрізках від села Верхня Сироватка в напрямку села Боромля. Загальна протяжність ділянок становить 38,6 км.
Торік ми виконали влаштування нижнього шару з крупнозернистого асфальтобетону на 8,3 км автотраси. У березні цього року ми продовжили ремонтні роботи на ділянках. За цей час бригади компанії завершили майже весь комплекс дорожньо-будівельних робіт.
На даний момент наші спеціалісти закінчили влаштування фінішного шару покриття зі ЩМА по всій протяжності відрізку, окрім двокілометрової ділянки в межах міста Тростянець, на якій верхній шар покриття буде завершено вже у наступному році.
Наразі тривають роботи з влаштування водоскидів, встановлення бортового каменю, нанесення дорожньої розмітки, облаштування автопавільйонів, планування узбіч та відкосів.
КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ДІЛЯНОК КМ 60+620 – КМ 62+900 ТА КМ 67+800 – КМ 70+575
Роботи розпочались наприкінці травня на ділянках від Тростянця до села Климентове загальною протяжністю майже 5 км.
На даний момент бригади «Автомагістралі-Південь» виконують наступні роботи:
- влаштування верхнього шару покриття зі ЩМА;
- влаштування водопропускних труб на примиканнях;
- влаштування швидкотоків;
- влаштування дорожнього одягу на примиканнях;
- досипання та планування земляного полотна.
КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ КМ 71+000 – КМ 75+220
Відновлення дороги проходить з кінця травня на відрізку від Тростянця в напрямку міста Охтирка протяжністю 4,2 км.
За цей час ми виконали:
- розширення земляного полотна;
- влаштування шару посиленої основи зі щебеневого матеріалу, обробленого комплексним в’яжучим (СФОВ);
- влаштування нижнього шару покриття з крупнозернистого асфальтобетону.
- влаштувано 3,3 км верхнього шару покриття зі ЩМА;
- влаштування прикрайкових лотків та водоскидів;
Наразі фахівці компанії виконують:
- влаштування з’їздів та примикань і місцевих проїздів;
- влаштування автобусних зупинок;
- встановлення бортових каменів;
- перевлаштування кабелів зв’язку та ліній електропередач.
ПРОЄКТ ТАКОЖ ПЕРЕДБАЧАЄ:
- влаштування мережі зовнішнього освітлення в населених пунктах;
- встановлення бар’єрного огородження;
- встановлення дорожніх знаків;
- нанесення дорожньої розмітки.
КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ МОСТУ КМ 60+875
Аварійний міст знаходиться у межі міста Тростянець. Довжина штучної споруди – 5 м.
Наші спеціалісти виконали:
- влаштування цоколів з монолітного залізобетону;
- влаштування щебенево-мастикових деформаційних швів;
- влаштування лежнів та перехідних плит на щебеневій основі;
- влаштування дорожнього одягу на мосту та на підходах;
- встановлення бар’єрного огородження ;
- укріплювальні роботи.
БУДІВНИЦТВО МОСТУ КМ 61+699
Через аварійний стан та невідповідність габаритів мосту замовник прийняв рішення щодо перебудови старої штучної споруди. Її довжина становить 15,7 м.
На об’єкті виконані роботи з улаштування монолітних залізобетонних шафових стінок, монолітних залізобетонних підферменників та збірно-монолітної залізобетонної прогонової будови, влаштування деформаційних швів та монолітної плити.
Найближчий часом розпочнуться роботи з влаштування сполучення (перехідні плити, лежні).
ПРОЄКТ ТАКОЖ ПЕРЕДБАЧАЄ:
- влаштування гідроізоляції;
- влаштування двошарового асфальтобетонного покриття;
- монтаж очисної споруди.
- влаштування бар’єрного та перильного огородження.
ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:
- 70 працівників;
- 50 одиниць спецтехніки.
Звертаємо увагу на встановлені тимчасові дорожні знаки та необхідність дотримання правил дорожнього руху. Будь ласка, дбайте про власну безпеку та безпеку інших.
ДОВІДКОВО:
Траса Н-12 є важливим транспортним коридором загальною протяжністю 193,7 км. Автошлях з’єднує Суми та Полтаву, а також великі районні центри двох областей. Останніми роками траса викликала чимало нарікань водіїв через незадовільний стан дорожнього покриття.
Відновлення автотраси дозволить сполучити Суми та Полтаву якісною дорогою європейського рівня. Пересуватись нею стане комфортно, а головне – безпечно.
Будуємо Україну разом!
Північний обхід Дніпра: стартувало будівництво нового мегапроєкту у Дніпропетровській області!
Нещодавно ми писали про завершення будівництва Південного обходу міста Дніпро від автотраси Н-08 до Південного мосту. На всіх ділянках проєкту влаштовано асфальтобетонне покриття та розпочате влаштування фінішного шару покриття зі щебенево-мастикового асфальтобетону (ЩМА).
Вчора «Автомагістраль-Південь» презентувала місцевій владі та представникам замовника план будівництва зі спорудження іще одного мегапроєкту на Дніпропетровщині – будівництва Північного обходу міста Дніпро.
Чотирисмугова дорога протяжністю 6,6 км поєднає Кайдацький міст із ділянкою криворізького напрямку траси М-30 «Стрий-Ізварине», яку наша компанія цьогоріч відновила в межах поточного середнього ремонту. Нова об’їзна Дніпра розвантажить від транзиту автомобілів та великогабаритних фур вулиці Новокодацького району та допоможе вирішити проблему заторів.
В межах проєкту буде побудовано 4 транспортні розв’язки. Обсяг земляних робіт складе 2,6 млн м3. Буде використано понад 72 тисячі тонн асфальтобетонних сумішей, більше 21 тисячі тонн бетону та 8,6 тисяч тонн металу.
Найскладніший етап проєкту – будівництво естакади протяжністю 1069 метрів, яка стане продовженням Кайдацького мосту та звивистою траєкторією пройде над територією заводів і залізничною колією від пр. Свободи до вул. Маяковського.
Спорудження естакади над заводською територією буде вестись за технологією поздовжнього насуву. Загалом ця штучна споруда буде складатись із залізобетонних балок та металевих прогонів. Найбільші металеві прогони матимуть довжину 110 та 80 метрів.
Також, проєктом передбачено будівництво шляхопроводу над заводськими коліями протяжністю 161,3 м, та залізничного шляхопроводу довжиною 114 м.
Після завершення робіт пропускна спроможність Північного обходу Дніпра складе понад 2 600 автомобілів на годину. Аби місцевим жителям не докучав шум автотранспорту, проєктом передбачена шумоізоляція уздовж автошляху.
Наша компанія вже розпочала підготовчі роботи поблизу вулиці Маяковського, зокрема, розчищення ділянки від чагарників та дрібнолісся, а також комплекс робіт з підготовки ремонту підземних споруджень на глибині 30 метрів.
У піковий період у проєкті буде задіяно близько 500 працівників та більше 200 одиниць спецтехніки. Завершити всі роботи на об’єкті плануємо за два роки.
Ми будемо й надалі інформувати вас про перебіг подій на об’єкті.
Будуємо Україну разом!
На Волині «Автомагістраль-Південь» влаштовує вирівнюючий шар покриття із крупнозернистого асфальтобетону в рамках відновлення автотраси Т-03-11 «Седлище — Камінь-Каширський — Ковель — Колодяжне — Купичів — Локачі — Скобелка».
Поточний середній ремонт автошляху ми виконуємо на ділянці км 149+657 – км 155+142 від села Війниця до межі селища Локачі загальною протяжністю 5,5 км.
Наші дорожні бригади вже завершили фрезерування зношеного асфальтобетонного покриття та влаштування шару основи зі щебенево-піщаної суміші, укріпленої цементом.
Наразі на об’єкті вже добігають кінця роботи з влаштування вирівнюючого шару покриття, а також тривають роботи з облаштування зупинок громадського транспорту та з’їздів і примикань.
ПРОЄКТ ТАКОЖ ПЕРЕДБАЧАЄ:
- видалення чагарників та дрібнолісся вздовж траси;
- влаштування верхнього шару покриття із дрібнозернистого асфальтобетону;
- влаштування освітлення;
- влаштування тротуарів;
- укріплення узбіччя;
- облаштування в’їздів у двори;
- встановлення бар’єрного огородження;
- встановлення нових дорожніх знаків;
- нанесення дорожньої розмітки.
ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ У ПІКОВИЙ ПЕРІОД:
- 70 працівників;
- 50 одиниць спецтехніки.
ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:
- 2022 рік.
Шановні водії, перепрошуємо за незручності. Звертаємо увагу на встановлені тимчасові дорожні знаки та необхідність дотримання правил дорожнього руху. Подбайте про власну безпеку та безпеку інших.
ДОВІДКОВО:
Траса Т-03-11 – автомобільний шлях територіального значення у Волинській області загальною протяжністю 161,6 км. Пролягає територією Любешівського, Камінь-Каширського, Ковельського, Турійського, Локачинського та Горохівського районів.
Будуємо Україну разом!
За останні два роки компанія «Автомагістраль-Південь» збільшила чисельність співробітників майже вчетверо – до 6,5 тисяч. Про це під час виступу на конгресі НАДУ повідомив генеральний директор нашої компанії Микола Тимофеєв.
За його словами, завдяки «Великому будівництву» компанії – національні лідери дорожньої галузі створили потужну виробничу базу, підготували і залучили велику кількість фахівців. На сьогодні ми повністю готові виконати амбіційну задачу Президента з відновлення до 2024 року всієї дорожньої мережі державного значення.
Водночас значною перешкодою для зростання обсягів робіт та кількості реалізованих проєктів є застаріла нормативно-правова база. З огляду на це надважливим є продовження реформи законодавства та підзаконних актів, що регулюють діяльність галузі.
По-перше, це дерегуляція дозвільної системи, спрощення процедури виділення земельних ділянок під дорожнє будівництво тощо.
По-друге, вдосконалення методології критеріїв відбору учасників закупівель. Україна має продовжувати імплементацію європейських практик, запровадження нецінових критеріїв, критеріїв, що пов’язані екологічною складовою, якістю виконання робіт.
По-третє, лібералізація ціноутворення. Один з важливих кроків у цьому напрямі – ухвалення законопроєкту № 2234, що передбачає перехід на міжнародні стандарти ціноутворення.
Підрядник нарешті зможе звітувати перед замовником лише за кінцевий результат роботи, який має відповідати проєкту, задовольняти за ціною та строками (держава контролює кінцеву якість та результат роботи, не втручаючись у бізнес-процеси). Це буде стимулювати дорожні компанії пропонувати більш ефективні економічні та екологічні рішення.
Разом – до нових перемог!
У Києві стартував перший міжнародний конгрес Національної Асоціації дорожників України (НАДУ). Подія об’єднала провідні дорожні компанії країни, виробників обладнання, техніки, матеріалів. Участь у конгресі також бере і наша компанія.
Основні теми заходу – подальший розвиток галузі інфраструктурного будівництва, реформування нормативно-правової бази, державно-приватне партнерство, підтримка профільної освіти тощо.
Як зазначив міністр інфраструктури Олександр Кубраков, за останні два роки в Україні було відновлено майже 13 тис кілометрів доріг та 520 мостів. За підсумками сезону 2021 українці можуть на власні очі побачити реальні результати програми президента Володимира Зеленського «Велике будівництво».
Донедавна деякі обласні центрі країни з точки зору інфраструктури нагадували острови – сполучення багатьох міст зі столицею або іншими регіонами було вкрай ускладненим. За два роки вдалось якісно змінити ситуацію. Сьогодні регіони країни «зшиті» якісними, сучасними дорогами.
До 2024 року планується завершити відновлення мережі основних державних доріг протяжністю 24 тис. кілометрів. Відновити 1400 мостів. Незабаром в Україні також стартує будівництво концесійних доріг. Найбільші майбутні проекти – Київська обхідна дорога, М-05 Київ-Одеса, М-14 Одеса-Миколаїв-Херсон, М-24 Мукачеве-Берегове-Лужанка, Н-08 Бориспіль-Переяслав, обхід міста Чернівці, концесійна дорога Краковець-Львів-Броди-Рівне.
Уперше за роки незалежності Україна отримала чіткі довгострокові цілі розвитку дорожньої інфраструктури.
Не менш важливо, що за два останні роки у країні сформувалась власна, потужна та сучасна галузь інфраструктурного будівництва.
Провідну роль у реалізації програми «Велике будівництво» відіграють компанії-члени Національної асоціації дорожників України. У 2021 році представниками НАДУ реалізуються проекти загальною протяжністю більше ніж 3 тис. кілометрів. За два роки загальна чисельність співробітників у компаніях-членах НАДУ зросла втричі. Середня заробітна плата наближається до рівня країн Східної Європи. За два роки компанії інвестували у розвиток матеріально-технічної бази, техніку та технології більше 10 млрд грн.
Конгрес триває, ми продовжимо вас інформувати про перебіг події…
Разом – до нових перемог!
Реалізація одного із наймасштабніших проєктів у Дніпропетровській області – будівництво південного обходу Дніпра виходить на новий етап. На всіх ділянках проєкту влаштовано асфальтобетонне покриття та розпочате влаштування фінішного шару покриття зі щебенево-мастикового асфальтобетону (ЩМА).
Розповімо про кожну ділянку будівництва більш детально.
ДІЛЯНКА КМ 0+000 – КМ 1+800
На зазначеній ділянці ми вже виконали влаштування дорожнього полотна в нижньому шарі асфальтобетону та завершили роботи із будівництва додаткових перехідно-швидкісних смуг. Наразі йде підготовка до влаштування верхнього шару покриття зі ЩМА.
ДІЛЯНКА КМ 1+800 – КМ 3+700 та КМ 3+700 – КМ 4+200
По всій протяжності обох відрізків завершено влаштування фінального шару покриття. Тривають роботи зі встановлення бар’єрного огородження. Найближчим часом дорожні бригади компанії розпочнуть нанесення дорожньої розмітки.
ДІЛЯНКА КМ 4+200 – МЕЖА МІСТА ДНІПРО
На відрізку повністю виконані роботи з влаштування верхнього шару покриття по лівій стороні проїзду. Крім того, завершені роботи з укріплення відкосів геоматами та чорноземом.
На даний момент виконуються роботи із влаштування ЩМА по правому проїзду дороги.
ДІЛЯНКА ВІД МЕЖІ МІСТА ДО ВУЛ. МІЛЬМАНА
На зазначеному відрізку завершено влаштування фінального шару ЩМА по правому проїзду. Також виконано значний комплекс робіт з влаштування поверхневого водовідведення, зокрема, встановлення бортового каменю, влаштування дощової каналізації та укріплення відкосів.
Наразі наші спеціалісти монтують бортовий камінь на лівому проїзді траси. Після цього стартуватимуть роботи із влаштування верхнього шару покриття.
БУДІВНИЦТВО ДВОРІВНЕВОЇ ТРАНСПОРТНОЇ РОЗВ’ЯЗКИ
Один із найважливіших етапів проєкту – будівництво дворівневої транспортної розв’язки, яку ми почали споруджувати у березні 2021 року на перетині об’їзної дороги Дніпра з вулицею Аеропортівською.
На даній ділянці завершено влаштування ЩМА. Мостобудівельний підрозділ «Автомагістралі-Південь» виконує монтаж освітлення та встановлення бар’єрного огородження. Наступний етап – нанесення дорожньої розмітки.
ДОВІДКОВО:
Нова магістраль у комплексі з низкою інфраструктурних об’єкті вирішать проблему транспортного навантаження на вуличну мережу міста, спрямувавши транзитний транспорт в обхід міської забудови.
Дорога стане частиною траси М-30 «Стрий-Ізварине», яка з’єднає західні області України зі східними.
Будуємо Україну разом!
Вітаємо всіх наших колег та українських водіїв із Днем автомобіліста та дорожника!