Новини
Автомагістраль-Південь” розширює географію проєктів з утримання українських доріг. До нашої мережі автошляхів додалось 567 км у Львівській області!
Відтепер компанія відповідає за дороги національного, регіонального, територіального та міжнародного значення у Дрогобицькому, Золочівському, Львівському, Стрийському та Червоноградському районах Львівщини.
Для ефективного утримання доріг створено 5 дорожньо-ремонтних пунктів. Задіяно понад 70 працівників та 40 одиниць спецтехніки, зокрема, комбіновані дорожні машини, навантажувачі, автогрейдери та технічні автомобілі.
Контракт у Львівській області передбачає стандартний комплекс робіт з експлуатаційного утримання.
Основні роботи взимку – прибирання снігу, ліквідація ожеледиці та аварійні ремонти покриття для забезпечення безпечного проїзду.
В теплий сезон обов’язки експлуатаційників – відновлення дорожньої розмітки, очистка систем водовідведення, планування узбіччя, скошування трави, прибирання сміття, обслуговування зупинок громадського транспорту, встановлення дорожніх знаків та інші, не менш важливі роботи, зокрема, герметизація тріщин, локальні ремонти дорожнього покриття, влаштування тонкошарових покриттів для відновлення цілісності та поліпшення транспортно-експлуатаційних показників.
«Автомагістраль-Південь» тепер забезпечує експлуатаційне утримання доріг у 6 регіонах загальною протяжністю понад 7100 км.
Зокрема, 1100 км автошляхів національного, регіонального та територіального значення у Київській області.
У Чернігівській області ми обслуговуємо 1600 км доріг державного значення.
На Одещині компанія обслуговує 730 км автошляху М-05 «Київ – Одеса» та М-15 «Одеса – Рені».
У Харківській області – 265 км доріг М-29 «Харків – Перещепине» та М-18 «Харків – Сімферополь – Алушта – Ялта».
Найбільшим регіоном експлуатаційного утримання залишається Дніпропетровська область, де ми обслуговуємо всі дороги державного значення загальною протяжністю майже 3 тис км.
ДОВІДКОВО:
На Львівщині компанія охопила обслуговування наступних автошляхів: Н-09 «Мукачево – Львів», Р-15 «Ковель – Жовква», М-09 «Тернопіль — Львів — пункт пропуску Рава-Руська», М-30 «Стрий – Ізварине», Н-10 «Стрий — Івано-Франківськ — Чернівці — пропускний пункт Мамалига», Т-14-25 «Миколаїв – Кам’янка-Бузька – Бібрка», Т-18-06 «Рівне – Перемишляни», Т-14-17 «Куровичі – Рогатин», Т-14-19 «Миколаїв – Калуш», Т-14-02 «Східниця – Пісочна», Т-14-18 «Нижанковичі – Стрий».
«Автомагістраль-Південь» – найактивніший учасник президентської програми «Велике будівництво». Торік ми відновили майже 900 кілометрів доріг та 50 мостів. Провели реконструкцію Херсонського аеропорту, ввели в експлуатацію Південний обхід Дніпра та відремонтували більше 260 км траси М-30 «Стрий-Ізварине».
Але «Велике будівництво» – це не лише нові дороги та мости, це також програма відновлення соціальної, культурної та освітньої інфраструктури.
Координатори проєкту підбили підсумки 2021 року, і ми раді вас ознайомити із результатами.
За минулий рік завдяки програмі робочі місця отримали понад 100 тисяч осіб. Реальний ВВП країни показав ріст у 2,6%.
Відновлено 7,288 км державних та місцевих доріг та 250 мостів. Встановлено 102 майданчика для зважування в русі.
Побудовано 167 км залізничних колій.
Завдяки програмі відновлено 68 шкіл, 47 садочків, 237 сільських амбулаторій, 132 приймальних відділення та 33 лікарні по всій Україні. Для медичних закладів закуплено 170 апаратів УЗД, 137 КТ, 127 рентген-апаратів та 24 ангіографа.
Реконструйовано та побудовано 7 будинків культури, 10 пам’яток культури та архітектури, завершено відновлення 5 парків.
Відновлено два аеропорти у Херсоні та Ужгороді.
Побудовано та відремонтовано 22 басейни, 13 ДЮСШ, 28 стадіонів, 466 спортивних майданчики, 596 активних парки та 15 спортивних комплексів.
«Автомагістраль-Південь» як лідер інфраструктурного будівництва готова завжди допомогти у розбудові рідної держави.
Сподіваємось, що цьогоріч «Велике будівництво» й далі набиратиме обертів та допоможе змінити нашу країну на краще.
Будуємо Україну разом!
Продовжуємо роботи в межах реконструкції трьох ділянок донецького напрямку траси М-30 «Стрий – Ізварине» км 355+864 – км 363+822 від села Слов’янка до межі з Донецькою областю загальною протяжністю 8 км.
Проєктом передбачено перебудову існуючої двосмугової дороги другої категорії до параметрів дороги першої категорії з чотирма смугами руху. Загальна товщина нового дорожнього конструктиву сягне 73 сантиметрів.
Відновлення зазначених ділянок ми розпочали на початку грудня минулого року. Після новорічних свят на об’єкті продовжились роботи з розчищення ділянки від чагарників і дрібнолісся та розбирання старого насипу зі шлаку.
ПРОЄКТ ТАКОЖ ПЕРЕДБАЧАЄ:
- розширення земляного полотна;
- влаштування нового дорожнього конструктиву;
- влаштування двохочкової водопропускної труби діаметром 1,6 м;
- подовження існуючих водопропускних труб;
- будівництво підземного пішохідного переходу.
Паралельно наш мостобудівельний підрозділ виконує перебудову двох мостів неподалік від села Слов’янка та спорудження підземного пішохідного переходу.
Наразі завершено демонтаж першої існуючої штучної споруди на км 355+358 та розпочато забивку паль для спорудження фундаменту під опори мосту.
На другому мості на км 358+664 завершено демонтаж старих опор, триває підготовка під влаштування буронабивних паль.
ДОВІДКОВО:
Траса М-04 «Знам’янка-Луганськ-Ізварине» – автомобільний шлях міжнародного значення протяжністю 597,7 км. Дорога є важливою транспортною артерією країни, яка проходить Кіровоградською, Дніпропетровською, Донецькою та Луганською областями.
Автошлях стане частиною найдовшої у країні магістралі М-30 «Стрий-Ізварине», яка з’єднає східні та західні області України найдовшою автодорогою у державі.
Будуємо Україну разом!
Зима – не час для відпочинку. Це новий слоган для тисяч співробітників компанії.
Після свят на багатьох об’єктах знову кипить робота. Не знижують темпів узимку наші мостобудівельники. Ведеться спорудження мостових споруд одразу на кількох великих об’єктах.
На Північному обході Дніпра тривають підготовчі роботи до будівництва кілометрової естакади за технологією поздовжнього насуву. На одному із найбільших об’єктів компанії – трасі Н-31 продовжується спорудження унікальної естакади, розв’язок та шляхопроводів тунельного типу. Будівництво мостових споруд ведеться за технологією пост-напруження бетону. Роботи продовжуються і на Дорозі Єдності М-30 «Стрий – Ізварине». Наразі дорожники проводять реконструкцію одразу трьох ділянок траси від села Слов’янка до межі з Донецькою областю.
У цілодобовому режимі працює служба з експлуатаційного утримання автошляхів. Це більше ніж 500 працівників та 280 одиниць сучасної дорожньої техніки, які обслуговують понад 6,5 тисяч автошляхів у п’яти регіонах. Завдяки їхній праці наші шляхи завжди безпечні та проїзні.
Також у січні-лютому триває активна підготовка до «гарячого» дорожнього сезону. Логістичний відділ компанії формує грандіозні склади інертних матеріалів. До сезону-2022 на виробничих базах ми заготовляємо понад 2 млн тонн щебню та іншої сировини, що гарантуватиме безперебійну роботу на наших об’єктах упродовж всього року. До формування складів залучена і наша лабораторна служба. Інженери-лаборанти відбирають проби та перевіряють властивості матеріалу, зокрема, міцність, фракційність та інші важливі показники.
Більш детально про наші роботи у зимовий період ви можете подивитись у нашому відеосюжеті.
Будуємо Україну разом!
Автомагістраль-Південь» розпочала підготовку до старту нового дорожньо-будівельного сезону!
Традиційно кожної зими наші виробничі бази формують величезні склади інертних матеріалів, що гарантуватиме безперебійну роботу впродовж усього року. Навіть у пік найбільш гарячого періоду, коли на ринку виникає дефіцит логістичних потужностей та матеріалів, заводи «Автомагістраль-Південь» забезпечені запасом якісної щебеневої продукції.
Поступове наповнення складів дає можливість провести ретельний контроль якості вхідних матеріалів – співробітники лабораторій перевіряють буквально кожний самоскид із матеріалами. В компанії «Автомагістраль-Південь» створена корпоративна сертифікація матеріалів, на її базі здійснюється моніторинг якості сировини. Тестування сумішей та матеріалів відповідає стандартами ЄС та США.
Після доставки матеріалів з кар’єрів наші спеціалісти виконують візуальний контроль та відбирають проби для проведення детальних випробувань в лабораторії. Визначаються властивості матеріалу, зокрема, міцність, фракційність, коефіцієнт кубовидності та адгезії – здатність зчеплення щебню із бітумом та інші важливі показники.
Аналогічним чином здійснюється і контроль відсіву (штучний пісок). У лабораторії компанії перевіряються наступні параметри: наявність глини, вологість, вміст пиловидних частинок та щільність.
У разі невідповідності матеріалів корпоративним стандартам продукт бракується та повертається постачальнику.
Наші спеціалісти постійно підтримують контакт із представниками виробників (кар’єрів), передають інформацію щодо фізико-механічних характеристик їхньої продукції та за потреби повідомляють про необхідність коригування показників. Після чого виробник переналаштовує виробництво для того, щоб параметри продукції відповідали високим стандартам нашої компанії.
Окрему увагу ми приділяємо зберіганню та складуванню матеріалів (складські конуси матеріалів не повинні торкатися один одного, а матеріали одного типу але з різними показниками складуються окремо), та забезпеченню водовідведення з площадок зберігання, адже перезволожений матеріал ускладнює виготовлення асфальтобетонної продукції та може призвести до погіршення її якості.
Після того, як матеріал пройшов усі необхідні випробування його характеристик, наші інженери розпочинають створення унікальної рецептури для асфальтобетонної суміші з найкращими показниками якості.
Таким чином, вже до початку дорожньо-будівельного сезону ми будемо мати повністю підготовлені матеріали та адаптовані під наявну сировину рецепти виробництва, які гарантують створення максимально якісного та довговічного дорожнього покриття.
Будуємо Україну разом!
Після новорічних свят відновились роботи на одному із наймасштабніших проєктів компанії на Дніпропетровщині – Північному обході міста Дніпро! На об’єкті активними темпами тривають підготовчі роботи.
Будівництво Північного обходу Дніпра ми розпочали на початку листопада 2021 року. За цей час було виконано перенесення трамвайної лінії на перетині вул. Кайдацький Шлях та проспекту Свободи.
Наразі на об’єкті проходять наступні роботи:
- розчищення ділянки від чагарників та дрібнолісся;
- комплекс робіт з підготовки до відновлення водовідвідного колектора, який пролягає на глибині 30 метрів;
- вивіз сміття;
- планування рельєфу поблизу коксохімзаводу (засипка ям глибиною до 20 метрів);
- облаштування території для спорудження будівельного містечка.
Незабаром на об’єкті стартуватиме перенос інженерних комунікацій і спорудження будівельного містечка.
Також мостобудівельний підрозділ «Автомагістралі-Південь» розпочне роботи з будівництва естакади довжиною 1069 метрів.
Мостова споруда стане продовженням Кайдацького мосту та складатиметься із залізобетонних балок довжиною від 21 до 33 метрів та металевих прогонів, які матимуть довжину від 80 до 110 метрів. Естакада пройде над трамвайними і залізничними коліями, а також над промзоною, які знаходяться між пр. Свободи та вул. Маяковського. Металеві прогони естакади над територією заводу буде влаштовано за унікальною технологією поздовжнього насуву.
Основний комплекс дорожніх робіт на об’єкті стартуватиме вже на початку весни із настанням сприятливих погодних умов. Під час будівництва обсяг земляних робіт складе 2,6 млн м3. Буде використано понад 72 тис. тонн асфальтобетонних сумішей, більше 21 тис. тонн бетону та 8,6 тис. тонн металу.
Також проєктом передбачено будівництво ще двох окремих штучних споруд: шляхопроводу над заводськими коліями довжиною 161,3 м та залізничного шляхопроводу довжиною 114 м.
У піковий період у проєкті буде задіяно близько 500 працівників та більше 200 одиниць спецтехніки. Завершити всі роботи на об’єкті плануємо за два роки.
ДОВІДКОВО:
Північний обхід Дніпра – один із найбільших довгобудів Дніпропетровської області. Його спорудження розпочалось близько десяти років тому, проте через брак коштів роботи на об’єкті зупинились.
Будівництво цього об’єкту має стратегічне значення для міста. Нова об’їзна Дніпра протяжністю 6,6 км поєднає Кайдацький міст із ділянкою криворізького напрямку траси М-30 «Стрий-Ізварине» та розвантажить від транзиту автомобілів та великогабаритних фур вулиці Новокодацького району та допоможе вирішити проблему заторів.
Після завершення робіт пропускна спроможність Північного обходу Дніпра складе понад 2 600 автомобілів на годину.
Будуємо Україну разом!
Наша компанія продовжує реалізацію масштабного проекту з будівництва автошляху Н-31 у Дніпропетровській області. Зокрема, триває спорудження унікальної естакади, дворівневих транспортних розв’язок, а також шляхопроводів тунельного типу для проїзду сільськогосподарської техніки.
Нагадаємо, що будівництво траси Н-31 відбувається за передовим принципом «design and build», який передбачає відповідальність підрядника як за розробку проектної документації, так і за будівництво об’єкту. Наші проектні рішення передбачають найсучасніші методи та технології виконання робіт при будівництві швидкісної траси Н-31.
Особливу увагу ми приділяємо окремо і мостобудівельним роботам, відтак будівництво шляхопроводів передбачено за сучасною технологією пост-напруження монолітної прогонової будови.
Основна перевага цієї технології – створювати набагато довші прогонові будови. Також вона дозволяє зменшити вагу конструкції, витрати матеріалів та транспортні витрати на будівництво. Крім того, значно прискорюється будівельний процес та забезпечуються найкращі експлуатаційні характеристики.
Наші мостобудівельники наприкінці минулого року вже завершили основний комплекс робіт зі спорудження шляхопроводу на перетині з місцевою дорогою між селами Цибульківка та Єгорове. Та розпочали будівництво за аналогічною технологією ще одного шляхопроводу на перетині місцевої дороги із трасою Н-31, який поєднає населені пункти Цибульківку та Салівку. Довжина мостової споруди складе 66 метрів.
Наразі вже завершено влаштування буронабивних паль, ростверків, монолітних опор та підферменників. Виконується монтаж риштувань та опалубки для влаштування монолітної залізобетонної прогонової будови.
Будівництво шляхопроводу також передбачає наступні роботи:
- армування прогонової будови;
- заливка монолітного бетону прогонової будови;
- напруження прогонової будови;
- ін’єктування каналів;
- влаштування монолітних тротуарів;
- влаштування деформаційних швів;
- влаштування гідроізоляції;
- влаштування двохшарового асфальтобетонного покриття;
- встановлення бар’єрного та перильного огородження.
Також на трасі продовжується спорудження чотирьох монолітних шляхопроводів тунельного типу для проїзду сільськогосподарської техніки. На даний момент триває армування та бетонування ростверків штучних споруд та влаштування підпірних стінок.
Найскладніший етап будівництва швидкісної траси Н-31 – спорудження унікальної 600-метрової естакади через витки річки Оріль за унікальною для України технологією поздовжнього насуву та постнапруження монолітної бетонної споруди. Досі у нашій державі ще не застосовувалась ця технологія у таких масштабах.
Минулого року ми завершили влаштування буронабивних паль, фундаментів опор, ростверків, стійок опор та монтаж козлового крану. Було заармовано та забетоновано перший етап анкерної опори.Наразі продовжуються роботи зі спорудження анкерної опори і збирального стапелю.
За сприятливих погодних умов роботи продовжаться по всій протяжності майже 30-ти кілометрової ділянки від каналу Дніпро-Донбас до межі з Полтавською областю.
На даний момент спеціалісти компанії виконують комплекс земляних робіт та, зокрема, зняття рослинного шару ґрунту, планування та укріплення відкосів земляного полотна, а також влаштування систем поверхневого водовідведення.
ДОВІДКОВО:
Будівництво автотраси Н-31 «Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка» є одним із головних проектів президентської програми «Велике будівництво». Вперше за багато десятиліть країна з нуля створює швидкісний транспортний коридор, який з’єднає столицю з одним із найбільших мегаполісів.
Нагадаємо, спорудження автодороги Н-31 у межах Дніпропетровщини розпочалось в 2017 році. За цей час ми збудували вже понад 28 км нової швидкісної траси.
Будуємо Україну разом!
Дорогі друзі, щиро вітаємо вас з Новим Роком!
Щастя, здоров’я та успіхів кожному з вас в наступному 2022 році!
Автомагістраль-Південь має як ніколи амбітні плани на наступний сезон. Ми налаштовані активно рости та перемагати, встановлювати нові рекорди, масштабувати напрями діяльності, розвивати науково-технічний потенціал.
Отже, давайте цієї новорічної ночі піднімемо келихи та побажаємо нашій команді успішного втілення усіх її грандіозних планів!
Амбітне завдання на наступний сезон анонсовано під час «корпоративного» святкування Нового року.
Цьогорічна передноворічна зустріч – наймасштабніша в історії компанії. Разом відзначали завершення сезону приблизно 500 наших співробітників. І це не дивно, адже колектив «Автомагістралі-Південь» за сезон зріс удвічі – майже до 7 тисяч.
Два останні роки були дуже непростими. Компанія взяла відповідальність за величезні обсяги роботи. Втім, чесною та якісною працею, професіоналізмом ми довели, що наша країна здатна власними силами збудувати дороги європейського рівня, злітно-посадкові смуги, які відповідають усім світовим стандартам.
Ми перевернули світогляд українців і ставлення суспільства до дорожників.
За два роки ми створили нові напрями – зокрема, мостобудівельний, всесезонну експлуатацію. В подальшому плануємо активно розширювати також інші напрями діяльності.
План на наступний рік – зростання ще на 35-40%. Для цього у нас є всі можливості, які лише варто правильно та ефективно використовувати.
Наша стратегія на найближчі роки – завершити відновлення дорожньої мережі країни та приділити більшу увагу будівництву нових швидкісних трас. Наростивши такий величезний потенціал, ми не маємо права його втратити. Ми завжди ставили собі високі планки та досягали поставлених цілей.
«Ми сьогодні не просто найбільша дорожня компанія. «Автомагістраль-Південь» – національний лідер в галузі будівництва та інфраструктури, компанія з діджиталізованої системою управління, найсучаснішим контролем якості, інноваційними технологіями», – зазначив генеральний директор нашої компанії Микола Тимофеєв.
За словами Миколи Сергійовича, у сезоні 2021 встановлені чергові неймовірні рекорди. Випущено майже 4 млн тонн асфальтобетону, що на третину більше, ніж торік. Ще більш стрімко, ніж кілометри доріг і тонни продукції, зростає професійний рівень нашої команди. У нас дуже багато молоді, але й чимало досвідчених працівників. Це вдале поєднання юності та досвіду, який дає дуже гарний результат.
«Саме неймовірний потенціал нашого дружнього колективу, наша енергія, наша закоханість у професію, наша готовність постійно вчитись та бажання бути першими – запорука стабільності та продовження стрімкого розвитку компанії у наступному 2022 році… Бажаю всім нашим співробітникам, членам нашої великої родини надміцного здоров’я, енергії, оптимізму. Сьогодні будівельники – це опора країни, ми будуємо не просто дороги, ми будуємо Україну, її майбутнє», – заявив Микола Тимофеєв.
Під час святкової події почесними відзнаками було нагороджені найкращих співробітників.
– Шаргу Володимир Анатолійович
– Онищенко Олександр Сергійович
– Ковалів Ігор Мирославович
– Екімов Віталій Миколайович
– Вакарчук Валерій Анатолійович
– Криша Олександр Вікторович
– Гарбуз Сергій Петрович
– Гержов Володимир Іванович
– Помазунова Катерина Миколаївна
– Сібіберт Максим Юрійович
– Матвієнко Руслан Юрійович
– Деревенській Степан Степанович
– Зубко Романа Григорович
– Аніськів Павло Олегович
– Шевцова Олена Анатоліївна
Почесні грамоти отримали:
– Денисюк Сергій Ігорович
– Гребенюк Ігор Васильович
– Шуба Олександр Вадимович.
Сезон-2021 для нашої компанії був насичений спортивними подіями. Ми стали партнерами та учасниками Ультрапробігу Єдності дорогами «Автомагістраль-Південь». Одержали неймовірну перемогу у NADU RACING GAMES 2021.
Наприкінці літа ми провели змагання Кубок «Автомагістраль-Південь» з дисципліни «Московська піраміда».
А в середині грудня стали генеральним партнером найбільшого більярдного турніру в історії України «Дмитро Білозеров запрошує! Кубок Одеси: Міжнародний турнір з комбінованої піраміди».
Турнір тривав чотири дні. У ньому взяли участь як чемпіони світу, так і прості любителі більярду. Загалом 75 учасників із 10 країн. Призовий фонд склав 300 тис грн.
Змагання були розділені на два етапи. Після першого етапу визначились 16 найкращих гравців. У другій частині до фіналістів приєднались ТОП-16 запрошених чемпіонів.
До фіналу найбільшого більярдного турніру в історії України вийшли Йосип Абрамов та Дмитро Білозеров. Їхній двобій запам’ятався надзвичайно видовищною та вкрай складною грою. Після двогодинного протистояння між двома віртуозами переможцем турніру із рахунком 5-3 став Йосип Абрамов.
За словами організаторів, турнір привернув значну увагу. Трансляцію на YouTube подивилось близько 300 тис глядачів.
Подібні змагання допоможуть популяризувати спорт серед молоді та дорослих та залучити у майбутньому інвесторів для розвитку більярдних клубів та шкіл в Україні.
Дізнатись більше, як пройшов міжнародний турнір, можна на нашому YouTube-каналі.