Новини
✅В роботі три нових об’єкти. Найважливіший на перетині трас М-06 Київ-Чоп та Н-09 Мукачево – Івано-Франківськ – Львів.
⚠️Ще у 2019 році експлуатаційний стан шляхопроводу визнаний як непрацездатний! Цього року ситуація стала дійсно критичною – відпадали фрагменти тротуарів.
Аварійний ремонт передбачає відновлення тротуарів, нове перильне та бар’єрне огородження, ремонт балок, оновлення верхнього шару асфальтобетонного покриття.
Автовласники, які нарікають на затори, можуть не хвилюватися – ремонт буде гарантовано виконаний максимально швидко, за кілька тижнів!
✅Другий ремонт розпочався також на трасі Н-09 – відновлюємо 24-метровий міст у Соколівці.
Передбачено демонтаж та заміна ригелів та інших конструкцій мосту, відновлення паль. Влаштуємо нові перехідні плити, монолітну залізобетонну плиту, тротуари, перильне та бар’єрне огородження. Фактично відбудеться капітальне відновлення споруди.
✅Ще один невеликий об’єкт стартує на трасі Т-14-02 Східниця-Пісочна.
В цьому сезоні ми вже завершили відновлення двох мостів у Львівській області. Через річку Солониця на трасі Т-14-02 Східниця-Пісочна та через річку Болотня на трасі Р-15 Ковель-Володимир-Червоноград-Жовква.
В найближчих планах відновити ще мінімум 5 об’єктів! Абсолютно всі ремонти є критично важливими, споруди в непрацездатному стані, трапляються навіть випадки обвалу балок. Єдина можливість не закривати мости для руху транспорту – проведення аварійних ремонтів.
✅В роботі три нових об’єкти. Найважливіший на перетині трас М-06 Київ-Чоп та Н-09 Мукачево – Івано-Франківськ – Львів.
⚠️Ще у 2019 році експлуатаційний стан шляхопроводу визнаний як непрацездатний! Цього року ситуація стала дійсно критичною – відпадали фрагменти тротуарів.
Аварійний ремонт передбачає відновлення тротуарів, нове перильне та бар’єрне огородження, ремонт балок, оновлення верхнього шару асфальтобетонного покриття.
Автовласники, які нарікають на затори, можуть не хвилюватися – ремонт буде гарантовано виконаний максимально швидко, за кілька тижнів!
✅Другий ремонт розпочався також на трасі Н-09 – відновлюємо 24-метровий міст у Соколівці.
Передбачено демонтаж та заміна ригелів та інших конструкцій мосту, відновлення паль. Влаштуємо нові перехідні плити, монолітну залізобетонну плиту, тротуари, перильне та бар’єрне огородження. Фактично відбудеться капітальне відновлення споруди.
✅Ще один невеликий об’єкт стартує на трасі Т-14-02 Східниця-Пісочна.
В цьому сезоні ми вже завершили відновлення двох мостів у Львівській області. Через річку Солониця на трасі Т-14-02 Східниця-Пісочна та через річку Болотня на трасі Р-15 Ковель-Володимир-Червоноград-Жовква.
В найближчих планах відновити ще мінімум 5 об’єктів! Абсолютно всі ремонти є критично важливими, споруди в непрацездатному стані, трапляються навіть випадки обвалу балок. Єдина можливість не закривати мости для руху транспорту – проведення аварійних ремонтів.
❗️Поступово наближається до завершення реконструкція столичного проспекту Івасюка. На більшості кільцевих розв’язок магістралі вже влаштований нижній шар асфальтобетону. Наразі роботи тривають на одній з останніх ділянок.
♂️Залучена велика кількість техніки, процес триває майже безперервно, самоскиди з асфальтобетоном вишукались у чергу. На об’єкті постійно присутні спеціалісти, які контролюють якість матеріалів та виконання робіт.
Оцінювати якість нового покриття доречно після влаштування верхнього шару (загалом заплановано три шари 10 см+10см+5 см), але рухатись проспектом вже сьогодні справжнє задоволення. Особливо, якщо пам’ятаєш, який жах тут був раніше.
На одній з розв’язок ще залишається старе зруйноване покриття – залітаючи на автомобілі з новенького асфальту на суцільні ями, одразу відчуваєш різницю між тим, що «було» і «стало».
✅Нагадаємо, цього року «Автомагістраль-Південь» завершує капітальний ремонт проспекту Івасюка у столиці, розпочату ще у 2021 році. До війни встигли виконати відновлення на прямолінійних ділянках між кільцевими розв’язками від вулиці Приозерна до вулиці Героїв Дніпра.
✅У сезоні-2023 заплановано відновити 4 кільцеві розв’язки та одну прямолінійну ділянку.
✅В минулому році “Автомагістраль-Південь” також повністю відновила 13 зупинок громадського транспорту: відремонтовано покриття із ФЕМ та асфальтобетону, влаштовано сходи та пандуси. Також відновлено покриття на з’їздах.
Критична важливість у завершені реконструкції полягає у тому, що на відновлених до війни ділянках не влаштований верхній шар асфальтобетону, що могло призвести до передчасного руйнування нижніх шарів. Доцільно завершити проєкт повністю, щоб не втратити вже витрачені кошти.
✅Проєкт передбачає не лише заміну дорожнього покриття, але й нову систему освітлення, зупинки громадського транспорту, тротуари, велодоріжки і зелені зони.
♂️На столичній Оболоні вже частково виконано підготовчі роботи. Змінено схему проїзду перехрестя, нанесено тимчасову розмітку, перенесені комунікації, створено будівельне містечко та виробничий майданчик для виготовлення металевих конструкцій, розчищена територія.
❗️Переходимо до важливого етапу: влаштування буронабивних паль (буріння, монтаж армованих каркасів, бетонування, тощо) для зведення шляхопроводу через вулицю Богатирська.
Шляхопровід матиме 6 смуг руху. Його довжина складе 125 м. На шляхопроводі відокремимо смуги для руху громадського транспорту.
✅Нагадаємо, проєкт реконструкції розв’язки на перетині Богатирської та Полярної наша компанія розпочала на початку червня.
⏩Будівництво відкладалось майже 30 років. Увесь цей час перехрестя вважалось одним з найнебезпечніших у Києві. Кожен рік тут траплялася велика кількість ДТП, деякі із людськими жертвами. Крім того, світлофор на перетині магістралей провокував постійні затори.
Проєкт повністю планується завершити у 2024 році.
Керівник Державної адміністрації доріг Молдови Сергіу Бежан та генеральний директор «Автомагістраль-Південь» Микола Тимофеєв підписали контракт на будівництво обходу міста Вулканешти – ділянки нової дороги довжиною 8,58 км.
У церемонії підписання взяли участь Міністр інфраструктури та регіонального розвитку Молдови Лілія Дабіжа та голова представництва ЄБРР у Молдові Анжела Сакс.
🔺Нова дорога має стати частиною стратегічної траси М3 Кишинів-Комрат-Джурджулешти-кордон з Румунією (км+0+000 – км 8+580). Проєкт фінансується за кошти ЄБРР.
⚓️У 2006 році Україна передала Молдові 430 метрів узбережжя Дунаю і Пруту та відкрила нашим сусідам вихід до Чорного моря. Так утворився порт Джурджулешти, з якого у столицю країни рухається щільний потік вантажівок.
Наразі траса М3 проходить через місто Вулканешти, що створює незручності як для транспорту, та і для місцевих мешканців. Нова ділянка дозволить перенаправити транспортний потік за межі міста.
♻️ «Мешканцям міста більше не доведеться терпіти шум від великовантажного транспорту, а також зменшиться забруднення повітря в місті», – заявила міністр Лілія Дабіжа.
✅Для компанії «Автомагістраль-Південь» новий проєкт фактично став продовженням проєкту по реконструкції та будівництву 85 км траси М3 Кишинів-Джурджулешти, розпочатий компанією у 2019 році.
«Наша тендерна пропозиція виявилась кращою – інакше і не могло бути, – зазначає Микола Тимофеєв.
Перемога компанії обумовлена не лише найкращою ціновою пропозицією. І замовник будівництва, і Європейський банк реконструкції та розвитку (ЄБРР) вже пересвідчились у тому, що «Автомагістраль-Південь» чітко дотримується зобов’язань та гарантує високу якість робіт. Крім того, у місті Вулканешти вже працює виробнича база компанії. Нещодавно додатково до асфальтобетонного заводу і ґрунтозмішувальної установки там змонтований новий цементобетоний завод. В Молдові знаходиться парк техніки компанії, сформована професійна команда фахівців.
☝️ «Роботи за новим контрактом стартують вже у вересні. Є побажання наших шановних колег завершити проєкт на півроку раніше. Тому плануємо здати нову дорогу в експлуатацію вже в середині 2025 року. Для нас співпраця з Молдовою є стратегічним напрямом розвитку, який відкриває можливість виходу на ринки інших європейських країн. Для компанії це дуже важливо, адже в умовах війни український ринок не дозволяє задіяти величезний потенціал компанії», – зазначає Микола Тимофеєв.
✅Новий контракт передбачає не лише будівництво нової дороги протяжністю близько 8,58 км на схід і південь від міста Вулканешть. Роботи включатимуть:
– будівництво мосту протяжністю 42 метри;
– будівництво нових насипів на ділянці км 2+800 – км 8+580;
– облаштування бічних під’їздів до сільськогосподарських полів та облаштування перехрестя з регіональною дорогою G142 «Вулканешть – Етулія».
🚧Нагадаємо, наприкінці минулого року наша компанія здала в експлуатацію першу 54-кілометрову ділянку траси М3 Кишинів-Джурджулешти. Рух трасою вже відкритий. У цьому році завершувались додаткові роботи на двох інших ділянках довжиною 21 та 11 кілометрів неподалік від міста Вулканешти.
Цього тижня тут фінішували останні асфальтобетонні роботи. Наразі триває нанесення розмітки. Вперше в Молдові застосовується технологія холодного пластика, що гарантує високий рівень зносостійкості та безпеки.
✅В рамках першого проєкту було відремонтовано 10 та побудований 1 міст. Створена вся необхідна супутня інфраструктура – нові, сучасні автопавільйони, освітлення, пішохідні доріжки, майданчики для паркування автотранспорту.
Здача в експлуатацію двох останніх ділянок запланована на липень.
























Нове дорожнє полотно на підходах є багато шаровим та надійним: підстильний шар основи із піску товщиною 25 см, шар основи із щебенево-піщаної суміші товщиною 20 см, шар основи із щебенево-піщаної суміші укріпленої цементом товщиною 20 см, нижній шар із крупнозернистого асфальтобетону товщиною 20 см, середній шар із дрібнозернистого асфальтобетону товщиною 6 см та верхній шар покриття із щебенево-мастикового асфальтобетону (ЩМА) товщиною 5 см.



На Сході тривають запеклі бої, і майже кожен день компанія отримує від наших хлопців «на нулі» прохання про ту чи іншу допомогу.