Новини
Міст повністю зруйнований російськими військами під час деокупації області. Об’їзний маршрут місцевими дорогами складає приблизно 27 кілометрів. Увесь потік транзитного транспорту з траси Т-19-10 (Конотоп-Буринь-Чумакове) рухається саме цим шляхом, долаючи по дорозі невеличке вціліле містечко. Місцева мережа вже не витримує навантаження, покриття швидко руйнується. Ще до війни передбачалось провести капітальний ремонт об’їзду, після чого перейти до капітального ремонту мосту через Сейм загальною довжиною 250 метрів. Виконувати роботу мала наша компанія. Але почалась війна.
Роботи з ремонту об’їзного маршруту почались у середині червня. Це фрезерування, виправлення профілю з додаванням нового матеріалу (ЩПС) та влаштування шару дрібнозернистого асфальтобетону.
Протяжність першої ділянки складала 2,7 км.
На даний час роботи виконуються вже на другій ділянці дороги місцевого значення О190205 Буринь-Зарічне довжиною 2,3 км.
Одночасно наші мостобудівельники беруть участь у відновленні одного з мостів області на трасі Т-19-09. Влаштовуємо монолітну плиту товщиною 14 см, на наступному етапі передбачається влаштування тротуарних монолітних блоків, асфальтобетонного покриття товщиною 11 см та бар’єрне огородження. ❗️Загалом на Сумщині знищено 5 мостів на дорогах державного значення. Поки що планується відновити два з них.
Сьогодні, 1 серпня, на пункті пропуску «Корчова-Краковець» Львівської області відкривається пропуск легкових автомобілів до Польщі.
Наша компанія збільшила кількість смуг для вантажівок, створила павільйони для митного та паспортного контролю. Провела комунікації, освітлення, змонтувала навіс довжиною 80 метрів, встановила огорожу, влаштувала тротуари з бруківки та виконала ще низку допоміжних робіт.
Планується, що пропускна спроможність пункту «Корчова-Краковець» збільшиться щонайменше на 50%.
На об’єкті працювало одразу декілька бригад. Фундамент влаштовував підрозділ мостобудівельників. Спеціалісти з Київської філії відповідали за влаштування освітлення. Водночас однією бригадою міг виконуватись доволі значний перелік різних за напрямками робіт.
В Європі давно знають, що українці, як кажуть, «майстри на всі руки». На відміну від місцевих робітників, що спеціалізуються винятково на чомусь одному і неохоче виходять за межі власного напряму. Так вже нас, українців, навчило життя – опанувати додаткові чи паралельні спеціальності, і намагатись не просто виконувати роботу, але й отримувати новий досвід, вчитись, знаходити вихід у будь-якій, здавалось б, патовій ситуації. Ми звикли до того, що можемо покладатись лише на власні сили. А чим більше ти знаєш і вмієш, тим більше шансів здолати чергові економічні негаразди чи катаклізми.
Проект модернізації пункту пропуску ще раз засвідчив, що для справжнього професіонала немає нездійсненних завдань. Наприклад, дорожні будівельники швидко та якісно впорались з монтажем величезного навісу. Оператор асфальтоукладальника бездоганно виконав влаштування бруківки. Самі робітники, з якими ми поспілкувались, не бачать у задачах, які виходять за межі їхньої звичайної справи, нічого дивного. «Є робота, треба робити», – кажуть хлопці. Чимало з них мають досвід роботи в ЄС на будівництві, ремонтах, деякі повернулись з Польщі та інших країн, щоб допомогти Україні. Чи хочуть знову повернутись до Євросоюзу? Кажуть, що лише після того, як відбудують нашу країну.
Безпосередньо для нашої компанії опанування нових напрямів завжди було складовою філософії розвитку. Колись у двохтисячних ми починали з земляних робіт, згодом стали лідерами у майже всіх напрямках інфраструктурного будівництва. І навіть у сьогоднішній надскладний час продовжуємо опановувати нові напрямки. В цьому наша сила і запорука лідерства, яке ми ніколи не втрачаємо.