Новини

На звільнених територіях Харківщини разом з енергетиками, медиками, соціальним службами активно працюють і дорожні підрозділи «Автомагістраль-Південь».
Серед першочергових задач – розчистка і приведення у проїзний стан автодороги М-03 Київ-Харків-Довжанський. Траса проходить через Ізюм і є ключовою артерією регіону, поєднуючи Харків з агломерацією Слов’янськ-Краматорськ.
М-03 – у минулому один з важливих об’єктів «Автомагістраль-Південь», візитівка нашої компанії у Харківській області. Як засвідчив час, компанія зробила дорогу професійно та якісно: дорожнє покриття вистояло і витримало всі можливі та неможливі випробування. Дорога загалом у задовільному стані, але на певних ділянках присутні пошкодження та деформації, спричинені бойовими діями або переміщенням військової техніки. Тому в найближчий час тут буде проведений ремонт картами з локальною заміною покриття і основи.
Крім того, наші експлуатаційні бригади займаються розчисткою доріг місцевого значення. Місто Ізюм зруйновано майже на 70%, автошляхи завалені будівельним сміттям. На деяких ділянках, де покриття майже зруйноване, що критично ускладнює пересування транспорту з гуманітарною допомогою, доводиться влаштовувати шар відфрезерованного матеріалу.
Також у деяких локаціях будуємо переправи через річки та облаштовуємо під’їзди до переправ.
Дякуємо всім нашим співробітникам, хто приймає участь у відновленні інфраструктури звільненої Харківщини. Війна ще нікуди не зникла, лінія фронту поруч, робота часто пов’язана із небезпекою. Але ми твердо знаємо, що це наша земля, і зробимо все можливе, щоб швидше повернути мирне життя.
Наразі місцевий підрозділ «Автомагістраль-Південь» сконцентрований на ремонті небезпечних ділянок на автошляху Т-14-18 Нижанковичі-Самбір-Дрогобич-Стрий.
Внаслідок локальних руйнувань основи дорожнього покриття на трасі утворились напливи асфальтобетону заввишки до 15-20 сантиметрів. При наїзді на таку перешкоду на високій швидкості автомобіль може викинути з дороги.
Ремонт відбувається за принципом карт. Але для того, щоб проблема не виникла повторно, наші майстри не лише вирізають та замінюють верхній шар асфальтобетону, а й влаштовують новий шар основи з ЩПС.
Ремонті роботи проводились і на трасі Н-10 Львів-Івано-Франківськ, де нам довелось бетонувати ділянку дороги перед заїздом на міст.
Роботи з експлуатаційного утримання – це можливість запобігти подальшому руйнуванню окремих проблемних ділянок автошляхів та гарантувати безпечний рух автотранспорту.
Проблема вже типова для маршрутів, якими рухається важка техніка. Покриття не витримує навантаження. Ремонт передбачає найбільш поширену у військовий час технологію – заміну основи і асфальтобетонного покриття картами. Тобто замінюються найбільш зруйновані ділянки, які знаходяться у критичному стані.
Ділянка ремонту не велика – 2 кілометри, ремонтується те, що дійсно не може зачекати до кращих часів.
На деяких стратегічних логістичних маршрутах не витримують навантаження і мости. На одному з них нещодавно обвалилась плита перекриття, наші мостовики влаштували монолітну прогонову будову та укріпили штучну споруду. Поруч з іншим мостом, також зруйнованим внаслідок руху важкої техніки, наша бригада влаштувала об’їзний шлях.
Майже постійно на різних ділянках регіону триває ямковий ремонт.
Робота «Автомагістраль-Південь у Дніпропетровській області свідчить, що без постійного професійного догляду забезпечити безперебійну логістику для фронту є неможливим. 👷‍♂️Під час війни дорожники затребувані не менш ніж енергетики або представники інших напрямів критичної інфраструктури.
Міст було зруйновано в перші дні російського військового вторгнення.
Після деокупації регіону спочатку була влаштована понтонна переправа, після чого Державна спеціальна служба транспорту збудувала тимчасовий мостовий перехід, на дві смуги руху з безпечною зоною для пішоходів. А дорожники, облаштували та заасфальтували під’їзні шляхи до тимчасового мосту, нанесли розмітку та встановили дорожні знаки.
По мосту відкритий двосторонній рух транспорту вагою до 60 тонн.
Внаслідок повномасштабного військового вторгнення рф в Україну, у Сумській області було зруйновано 10 штучних споруд на дорогах державного значення, 3 з яких – відновлено.
Декілька прогонів були зруйновані під час окупації області. Об’єкт цілком зазнав значних пошкоджень.
Старі конструкції розібрали та влаштували по балках нову монолітну плиту товщиною 14 см, наразі влаштовуються нові тротуарні монолітні блоки.
Останній етап – двошарове асфальтобетонне покриття завтовшки 11 см та бар’єрне огородження. Також будуть влаштовані нові під’їзди до мосту.
У вересні роботи планується завершити.
Партії одягу, амуніції, бронежилетів, різних технічних засобів – наразі навіть важко згадати, скільки всього передано нашим героїчним хлопцям на фронт.
❗️Ми також активно долучаємося до ініціатив, пов’язаних з допомогою військовим.
Одна з таких ініціатив – «Об’єднання заради перемоги». В її межах вже відбулась низка благодійних спортивних заходів у Черкасах, Полтаві та Дніпрі. Організатори змагань – місцеві Служби автомобільних доріг. Ми та інші дорожні компанії, підприємці, журналісти активно долучилися до ідеї допомоги армії.
🚴🏻‍♂️ Ініціатива, яка згуртувала любителів спорту у різних регіонах країни, зібрала для ЗСУ вже майже мільйон гривень.
Наприкінці минулого тижня наша компанія взяла участь у черговому етапі «Об’єднання заради перемоги».
🚣🏻Цього разу Служба автодоріг Київської області організувала змагання на каяках серед представників 11 дорожніх компаній. Мета заходу – збір коштів на тепловізори для наших армійців. Збір коштів триває.
👉 Посилання для донатів на фонд «Повернись живим»:
🇺🇦Для всього демократичного світу синьо-жовті кольори є символом боротьби добра зі злом, життя зі смертю, світу з темрявою.
🇺🇦Під цим прапором українські воїни б’ють ворога на фронті, під цим прапором бригади «Автомагістраль-Південь» тримають тил, забезпечуючи надійну логістику.
🇺🇦Бажаємо всім Перемоги!
🇺🇦Слава Україні! Слава українському державному прапору!
Вчора завершені асфальтобетонні роботи. Залишились лише планування та підсипка узбіччя.
Міст повністю зруйнований російськими військами під час деокупації області. Об’їзний маршрут місцевими дорогами складає приблизно 27 кілометрів. Увесь потік транзитного транспорту з траси Т-19-10 (Конотоп-Буринь-Чумакове) рухається саме цим шляхом.
⚠️Місцева мережа майже не витримувала навантаження, покриття швидко руйнувалось. Ще до війни передбачалось провести капітальний ремонт об’їзду, після чого перейти до капітального ремонту мосту через Сейм загальною довжиною 250 метрів. Але почалась війна.
✅Роботи з ремонту об’їзного маршруту почались у середині червня. Це фрезерування, виправлення профілю з додаванням нового матеріалу (ЩПС) та влаштування шару дрібнозернистого асфальтобетону.
1️⃣Протяжність першої ділянки ремонту 2,7 км.
2️⃣ Протяжність другої 2,3 км.
Водночас на інших об’єктах роботи на Сумщині продовжуються.
❗️Загалом в регіоні знищено 5 мостів на дорогах державного значення. Замість одного з них побудована тимчасова конструкція – наші бригади влаштовують під’їзди до переправи з двох шарів ЩПС.
Саме тут тривали і тривають найбільші роботи з відновлення проїзду навколо зруйнованих мостів.
Наша компанія з самого початку бере активну участь у реанімації логістики регіону. Виконувались найрізноманітніші роботи.
На даний час наші бригади працюють здебільшого на мостах – основні траси, які пов’язують населенні пункти регіону, приведені у проїзний стан. На жаль, ми не можемо розповісти, де саме і що саме робиться. ‍♂️Але ми поспілкувались з керівниками проектів, бригадирами і членами бригад. Дізнались, як їм працюється у цей нелегкий час.
Майже всі наші співрозмовники підтверджують: якщо сьогодні хочеш залишитись у професії, маєш бути готовим до будь-якої роботи. Масштабні проєкти «Великого будівництва» зупинені до кінця війни. Тому, наприклад, ланки з улаштування асфальтобетону наразі не затребувані. Потрібно ставати до іншої, іноді менш, а іноді і більш кваліфікованої роботи.
Це запорука того, що співробітник буде постійно задіяним.
Дорожники звикли до передислокацій з об’єкта на об’єкт. Це одна з особливостей професії. Але сьогодні мобільність відіграє ще більшу роль. Наприклад, на Чернігівщині наразі працюють мостобудівельники зі Львівщини.
«Автомагістраль-Південь» завжди приділяла величезну увагу навчанню та підвищенню кваліфікації кадрів. Наш принцип – вирощувати фахівців всередині компанії. Давати можливість співробітникам зростати. Сьогодні навчання, нові навички та досвід – невід’ємні складові робот під час кризи.
Багато з тих, хто працює на Чернігівщині, за цей стали справді універсальними дорожніми майстрами, яких можна залучати на будь-які види робіт.
І, звісно, як компанія ми підтримуємо людей з високою мотивацією. Допомагаємо тим, хто готовий боротись за роботу. Тому що і самі боремось за будь-яку можливість працювати – виходимо у нові регіони, виконуємо нові види робіт. Нам потрібна команда сильних людей зі схожими життєвими принципами. Так обов’язково переможемо!
За його словами, сьогодні через новий термінал буде запущене пасажирське автобусне сполучення.
З початку червня на Краківці:
▪️ оновили смуги руху і для легковиків, і для вантажівок;
▪️ модернізували павільйони для митного та паспортного контролю;
▪️ розширили під’їздну трасу (А-4) біля пункту: вдвічі збільшили пропускну здатність для вантажівок;
▪️ звели новий автобусний термінал. Він пропускає від 30 автобусів на добу;
Також спеціалісти «Автомагістралі-Південь» виконали великий обсяг специфічних робіт!
✅Зокрема, ми влаштували комунікації, освітлення, запроєктували та змонтували захисний навіс довжиною 80 метрів, звели 2 ангари для огляду транспорту, встановили огорожу, влаштували тротуари з бруківки та виконали ще низку допоміжних робіт.
✅Важливо згадати, що наша компанія неподалік пункту пропуску будує також майданчики для відстію великогабаритного транспорту, що прямує до країн ЄС.
🇺🇦🇵🇱Модернізація пункту пропуску проводилась в рамках проєкту «Відкритий кордон». Започаткувати його домовились Президент України Володимир Зеленський та Президент Польщі Анджей Дуда.
«Поки звичні шляхи торгівлі заблоковані через окупацію на сході і півдні України, ми розвиваємо інші – на заході. Що вища пропускна здатність українсько-польського кордону, то швидше їде сільгосппродукція та паливно-мастильні матеріали», – зауважив Олександр Кубраков.

🔺Будуємо Україну разом, будуємо майбутнє сьогодні – ці добре відомі всім слогани багато років залишались символом «Автомагістраль-Південь».
🔺Сьогодні ми, автомагістралівці, не менш завзято, разом захищаємо нашу країну. Захищаємо наше спільне майбутнє.
З перших часів війни компанія прийняла рішення боротись і працювати. Всі наші фінансові та матеріально-технічні резерви ми спрямували на допомогу військовим та гуманітарні проекти. А головне – ми продовжили виконувати завдання, яке ставила перед нами країна. Незважаючи ні на які труднощі – нестачу коштів, палива, пошкоджену техніку та підприємства.
👷‍♂️Наразі сотні автомагістралівців б’ють ворога у лавах ЗСУ. Тисячі тримають будівельний фронт – влаштовують фортифікаційні споруди, відновлюють проїзний стан доріг, створюють об’їзди навколо зруйнованих мостів, збільшують потужність пунктів пропуску з країнами ЄС, проводять аварійний ремонт.
🚧Ми працюємо і допомагаємо всюди, де ми потрібні, де є для нас робота. Реалізуємо різні роботи в наших традиційних регіонах присутності і навіть виходимо в нові. Намагаємось просуватись на європейський ринок для того, щоб заробляти країні податки та створювати робочі місця для українців. Ми віримо в те, що разом ми впораємося і станемо лише сильнішими.
❤️Компанія вітає всіх наших колег та друзів із професійним святом! Бажаємо всім нам
Перемоги. Буде Перемога – все інше ми збудуємо!
✅Завершено спорудження двох мостів на 151 и 170 кілометрах
✅ Завершена 2-х кілометрова ділянка реконструкції
✅ Виконані земляні роботи на 3-х кілометровій ділянці нового будівництва
На останній ділянці залишається влаштувати дорожній конструктив та виконати низку допоміжних робіт.
Наразі тривають роботи з укріплення схилів, влаштування системи водовідводу. Останній етап будівництва 3-х кілометрової ділянки почнеться орієнтовно на початку вересня.
Рухаємся відповідно графіку! Завершити роботи планується у жовтні цього року.
🚧Нагадаємо, роботи на 85-кілометрах траси М3 «Кишинів-Джурджулешти» розпочались у 2019 році. Наша компанія навіть побудувала виробничу базу у місті Вулканешти, де розміщено асфальтобетонний завод та ґрунтозмішувальну установку. 2022 року буде «з нуля» побудовано 7 кілометрів дороги, ще на 4 кілометрах передбачене поширення і допоміжний дорожній конструктив.
✅Пооект у Молдові передбачає створення супутньої інфраструктури автотраси – нові, сучасні автопавільйони, освітлення, пішохідні доріжки, майданчики для паркування автотранспорту.
✅Наразі перша ділянка проекту (км 96+800 — км 151+200) протяжністю 55 км, включаючи дев’ять мостів, майже завершена.
✅На двох інших ділянках (км 151+200 — км 171+290) та км (179+650 — км 190+750), де передбачена реконструкція, роботи ще тривають.
🚜З моменту активізації робіт у квітні цього року до Молдови додатково переміщено майже півсотні одиниць техніки. Наразі у проекті задіяно понад 150 одиниць спеціалізованої та автомобільної техніки.
Команда Перемоги
Київщина – це перший регіон, де наша компанія відновила роботи після російського вторгнення. Будували об’їзди навколо зруйнованих мостів, тимчасові переправи. Прибирали дороги після деокупації, проводили аварійні ремонти, демонтували зруйновані споруди. Почали відбудову мостів.
Звісно, обсяг робіт було не порівняти з довоєнним.
Змінився не лише масштаб, але й специфіка. Останніми роками компанія виконувала величезні обсяги асфальтобетонних робіт. Саме вони займали левову частку у загальному виробництві.
Наразі все змінилось – під час війни ніхто не буде проводити середній чи капітальний ремонт, не кажучи вже про нове будівництво. Основна задача – утримувати дорожню мережу у проїзному стані, відновити рух транспорту у місцях, де були зруйновані чи пошкоджені штучні споруди (мости, шляхопроводи). Адже під час війни в Україні знищено понад 320 мостів та шляхопроводів, більша частина з яких на автомобільних дорогах загального користування. Отже, оператори дорожньобудівельних машин, дорожні робітники сьогодні майже не потрібні. Найбільш затребуваною стала професія мостобудівельника. Але ця професія і до війни була дефіцитною. Сьогодні їх також не вистачає, багато хто в армії та ТРО або взагалі змінив рід діяльності.
Тому сьогодні на Київщині професійні дорожники швидко перенавчаються і стають не менш професійними мостовиками.
На трасі М-06 на мосту через річку Ірпінь поблизу Стоянки бригада майстра Максима Берладіна, що спеціалізувалася на установці засобів організації дорожнього руху, земляних роботах та підготовці шарів основи а/д, стрімко освоює непросту справу будівництва мостів. Майстри повністю взяли на себе роботи зі створення тимчасових споруд, як то під’їзних доріг, будівельного містечка, майданчиків складування, пандусів для заїзду бурових машин. Проводять роботи з влаштування опалубки, виготовлення армокаркасів, бетонування упорів конусу мостів. Приступили до укріплення конусів мосту монолітним бетоном з підготовкою основи та попереднім армуванням.
Хлопці жартують: єдине, чим вони відрізняються від професійних мостовиків, це «захмарним бажанням виконувати роботи з будівництва мостів швидшими темпами, старанністю і дуже сумлінним відношенням порівняно з тим персоналом, для якого це звична рутинна робота».
На трасі М-03 на відновленні мосту через річку Трубіж працює бригада начальника дільниці Анатолія Сазанського та майстра Олександра Біляєва. Раніше вона спеціалізувалась на влаштуванні асфальтобетонних покриттів доріг та аеродромів. Тепер вперше в житті влаштувала тимчасову переправу, насипавши дамбу з буту та встановивши 7 гілок водопропускних труб діаметром від 1.2 до 1.6 метра. Хлопці запустили рух тимчасовою переправою та здійснюють її експлуатацію.
Тепер у них ще складніше завдання – влаштувати конуси мосту, готувати основу під влаштування лежнів і перехідних плит, провести спряження мосту з насипом.
Члени бригади кажуть, що на будівництві та ремонті доріг є той кайф, якого на мостах немає. Коли ти звик за день влаштовувати по дві тисячі тонн асфальтобетону і бачити, яка дорога буквально народжується на очах, доволі складно адаптуватись до помірних темпів та невеликих обсягів роботи на мостах. Тут занадто багато видів робіт, специфіки, нюансів. Так просто не поженеш. Ба більше – за кожним кроком спостерігають уважні та суворі інженери лабораторії… Але ж нова спеціальність – це завжди і нові можливості. Досвід будівництва мостів обов’язково стане у нагоді, коли після завершення війни наші бригади повернуться до звичної роботи!

Міст повністю зруйнований російськими військами під час деокупації області. Об’їзний маршрут місцевими дорогами складає приблизно 27 кілометрів. Увесь потік транзитного транспорту з траси Т-19-10 (Конотоп-Буринь-Чумакове) рухається саме цим шляхом, долаючи по дорозі невеличке вціліле містечко. Місцева мережа вже не витримує навантаження, покриття швидко руйнується. Ще до війни передбачалось провести капітальний ремонт об’їзду, після чого перейти до капітального ремонту мосту через Сейм загальною довжиною 250 метрів. Виконувати роботу мала наша компанія. Але почалась війна.

Роботи з ремонту об’їзного маршруту почались у середині червня. Це фрезерування, виправлення профілю з додаванням нового матеріалу (ЩПС) та влаштування шару дрібнозернистого асфальтобетону.

Протяжність першої ділянки складала 2,7 км.

На даний час роботи виконуються вже на другій ділянці дороги місцевого значення О190205 Буринь-Зарічне довжиною 2,3 км.

Одночасно наші мостобудівельники беруть участь у відновленні одного з мостів області на трасі Т-19-09. Влаштовуємо монолітну плиту товщиною 14 см, на наступному етапі передбачається влаштування тротуарних монолітних блоків, асфальтобетонного покриття товщиною 11 см та бар’єрне огородження. ❗️Загалом на Сумщині знищено 5 мостів на дорогах державного значення. Поки що планується відновити два з них.

Сьогодні, 1 серпня, на пункті пропуску «Корчова-Краковець» Львівської області відкривається пропуск легкових автомобілів до Польщі.

Наша компанія збільшила кількість смуг для вантажівок, створила павільйони для митного та паспортного контролю. Провела комунікації, освітлення, змонтувала навіс довжиною 80 метрів, встановила огорожу, влаштувала тротуари з бруківки та виконала ще низку допоміжних робіт.

Планується, що пропускна спроможність пункту «Корчова-Краковець» збільшиться щонайменше на 50%.

На об’єкті працювало одразу декілька бригад. Фундамент влаштовував підрозділ мостобудівельників. Спеціалісти з Київської філії відповідали за влаштування освітлення. Водночас однією бригадою міг виконуватись доволі значний перелік різних за напрямками робіт.

В Європі давно знають, що українці, як кажуть, «майстри на всі руки». На відміну від місцевих робітників, що спеціалізуються винятково на чомусь одному і неохоче виходять за межі власного напряму. Так вже нас, українців, навчило життя – опанувати додаткові чи паралельні спеціальності, і намагатись не просто виконувати роботу, але й отримувати новий досвід, вчитись, знаходити вихід у будь-якій, здавалось б, патовій ситуації. Ми звикли до того, що можемо покладатись лише на власні сили. А чим більше ти знаєш і вмієш, тим більше шансів здолати чергові економічні негаразди чи катаклізми.

Проект модернізації пункту пропуску ще раз засвідчив, що для справжнього професіонала немає нездійсненних завдань. Наприклад, дорожні будівельники швидко та якісно впорались з монтажем величезного навісу. Оператор асфальтоукладальника бездоганно виконав влаштування бруківки. Самі робітники, з якими ми поспілкувались, не бачать у задачах, які виходять за межі їхньої звичайної справи, нічого дивного. «Є робота, треба робити», – кажуть хлопці. Чимало з них мають досвід роботи в ЄС на будівництві, ремонтах, деякі повернулись з Польщі та інших країн, щоб допомогти Україні. Чи хочуть знову повернутись до Євросоюзу? Кажуть, що лише після того, як відбудують нашу країну.

Безпосередньо для нашої компанії опанування нових напрямів завжди було складовою філософії розвитку. Колись у двохтисячних ми починали з земляних робіт, згодом стали лідерами у майже всіх напрямках інфраструктурного будівництва. І навіть у сьогоднішній надскладний час продовжуємо опановувати нові напрямки. В цьому наша сила і запорука лідерства, яке ми ніколи не втрачаємо.