Новини




















































♂️Барський коледж транспорту та будівництва НТУ – справжня кузня кадрів для нашої компанії. Багато років всебічно підтримуємо команду Йосипа Кібітлевського!
Наш черговий подарунок коледжу – ангар для техніки, де студенти-механіки протягом року зможуть навчатися експлуатації та ремонту механізмів та агрегатів.
Ангар – це можливість створити виробничу базу прямо на основі навчального закладу!
До речі, значна частина техніки та обладнання для навчання передана коледжу також нашою компанією.
Привітали команду Кібітлевського з тим, що конкурс на вступ до коледжу цього року перевершив минулорічний. Це закономірно, бо у Барі навчають престижним та затребуваним професіям, попит на які дуже високий навіть під час війни. Адже саме випускники Барського коледжу відновлюють та відбудовують країну.
Плануємо і надалі підтримувати Барський коледж! Маємо утримати в країні талановиту молодь! Маємо зберегти основу для розвитку галузі, яка вже сьогодні починає відчувати гострий дефіцит робочої сили!
Україну відвідала корейська делегація на чолі з міністром земельних ресурсів, інфраструктури й транспорту Вон Хі Рьоном.
Під час візиту підписана угоду стосовно кредитів від Фонду економічного розвитку і співробітництва (EDCF), яка сприятиме реалізації ключових проєктів повоєнної відбудови нашої держави.
✅В межах візиту також відбувся україно-корейській форум, де обговорювалася програма відновлення України, розглядалися найбільш актуальні проєкти державно-приватного партнерства, налагоджувалися контакти між бізнесом обидвох країн.
До участі в форумі була запрошена компанія «Автомагістраль-Південь», яка наразі відіграє ключову роль у відновленні та розбудові української інфраструктури.
Зокрема, керівництво нашої компанії провело консультації з президентом Korea Overseas Infrastructure & Urban Development Corporation (KIND) Кан Хон Ли (Kang Hong Lee).
KIND створена урядом Кореї та підтримує корейські компанії у плануванні проектів в інших країнах. KIND прагне зробити свій внесок у покращення якості життя та стійке соціально-економічне зростання у країнах-партнерах.
«Наша компанія ще до війни розпочала інвестувати в розробку ТЄО інфраструктурних проєктів державно-приватного партнерства (ДПП). Цей досвід обов’язково стане у нагоді під час повоєнної відбудови. Міжнародні партнери наголошують, що Україна має робити ставку саме на залучення приватних інвестицій. Тому ми дуже зацікавлені у співпраці з такими структурами, як KIND, які можуть допомогти у залученні інвестицій, обладнання, технологій для реалізації проєктів ДПП. Також наша компанія активно виходить на світовий ринок, і ми готові брати участь у реалізації проєктів в інших країнах, які ініціює та фінансує KIND», – зазначив генеральний директор «Автомагістраль-Південь» Микола Тимофеєв.
У Конотопському районі Сумщини поруч зі зруйнованим мостом побудували понтонну переправу, з’єднавши північні та центральні райони області.
Завершується облаштування під’їзних шляхів, але рух транспорту вже відкрито. Він здійснюється у реверсному режимі.
Міст довжиною 250 метрів був підірваний російськими військами на початку квітня 2022 року. Загалом на Сумщині було знищено 5 мостів на дорогах державного значення.
▶️Після деокупації області потік транзитного транспорту рухався об’їзним маршрутом, який складає приблизно 27 кілометрів. Значно ускладнилась робота екстрених служб.
Відбудова мосту запланована на наступний рік. Наразі завершується розробка проєктно-кошторисної документації, тривають підготовчі роботи. Але нормальна життєдіяльність регіону вже відновлена завдяки понтонній переправі.
Понтонна переправа передана партнерами України зі Швеції. Доставка та монтаж переправи, будівництво підходів виконані компанією «Автомагістраль-Південь».
☝️Варто зазначити, що це не першій міст, який ми відбудовуємо на Сумщині. Наприкінці вересня минулого року «Автомагістраль-Південь» завершила відбудову мосту через річку Псел в селі Бишкінь, також зруйнований за часів окупації. Що значно спростило сполучення Лебедину та інших громад з обласним центром.
Нова дорога має стати частиною стратегічної траси М3 Кишинів-Комрат-Джурджулешти-кордон з Румунією (км+0+000 – км 8+580) та з’єднати ділянки автошляху вже побудованого нашою компанією.
▶️Траса М3 проходить через місто, що створює незручності як для транспорту, так і для місцевих мешканців. Нова дорога перенаправить транспортний потік за межі міста.
✅Довжина ділянки 8,85 км.
✅Перший відрізок (3 км) – залишки старої дороги.
На цій ділянці передбачається розширення земляного полотна та посилення дорожнього покриття: влаштування посиленої основи із застосуванням холодного ресайклінгу (перемішування відфрезерованого та нового матеріалу з додаванням цементу), а також трьох шарів асфальтобетонного покриття.
✅Другий відрізок (5,8 км) – повністю нове будівництво.
Тут передбачене створення насипів до 15 метрів заввишки. Дорожній одяг складається із двох шарів грунту, стабілізованих шляхом додавання цементу, першого шару ЩПС, другого шару ЩПС з додаванням цементу і трьох шарів асфальтобетону.
Термін реалізації проєкту – 2,5 роки, адже обсяг земляних робіт грандіозний. Відсипка насипу передбачає використання 341 тис м3 грунту.
❗️Складності проєкту додає будівництво нового мосту довжиною 47 метрів та скотопрогіну – монолітної труби шириною 6 на 4 метри. Облаштування бічних під’їздів до сільськогосподарських полів та перехрестя з регіональною дорогою G142 «Вулканешть – Етулія».
☝️Загалом в процесі будівництва має бути використано 4 млн тонн матеріалів.
Наразі виконуються роботи з підготовки до будівництва та зняття верхнього шару грунту.
♂️Для «Автомагістраль-Південь» новий проєкт фактично став продовженням проєкту з реконструкції та будівництва 85 км траси М3 Кишинів-Джурджулешти, розпочатого компанією у 2019 році. В Молдові знаходиться парк техніки компанії, виробництво, сформована професійна команда фахівців.
☝️Нещодавно ми розповідали, як наш унікальний ремонтний комплекс Schäfer SMS 12000 відновлює трасу М-09 Тернопіль – Львів.
☝️Але у компанії дві таких машини з нанесення тонкошарового покриття
❗️Друга наразі працює на автотрасі М-15 Одеса – Рені.
Сьогодні М-15 найбільш завантажена дорога в країні. Після припинення зернової угоди майже увесь український аграрний експорт прямує цією дорогою до портів Придунав’я. Це тисячі вантажівок, які рухаються практично безперервно і значною мірою впливають на стан дорожнього покриття.
Неймовірно, але ділянки траси, саме відремонтовані «Автомагістраль-Південь» протягом 2016-2018 років, тримаються!
Гарантійний термін минув, а на дорожньому покритті не має а ні колійності, а ні ямковості. Лише виникли незначне поверхневе лущення та поодинокі тріщини, що за таких умов є природнім.
Секрет витривалості ділянок «Автомагістраль-Південь» у майстерно підібраній рецептурі матеріалів основи та покриття, а також прискіпливому контролі за якістю виконання робіт.
Для недопущення подальшого руйнування та відновлення цілісності покриття використовуємо технологію ЛЕМС – нанесення тонкошарового покриття литої емульсійно-мінеральної суміші.
✅Основні компоненти ЛЕМС – щебенева суміш, цемент, спеціальна бітумна емульсія, емульгатор.
✅ Виготовлення суміші та її нанесення майже повністю автоматизоване
✅Машина наносить два шари покриття – вирівнюючий (2 см) та фінішний (1 см).
✅Мікропокриття зменшить колійність, герметезує тріщини і на 3-4 роки убезпечить верхній шар дороги від подальшого руйнування.
✅Нове покриття шорстке, що збільшує зчеплення колеса з дорогою
✅За годину комплекс використовує до 90 тонн суміші, за робочу зміну бригада наносить покриття на ділянці довжиною півтора кілометри. Для обслуговування Schäfer з урахуванням всіх допоміжних робіт потрібно 15 працівників.
Нанесення ЛЕМС є значно ефективнішим ніж постійні аварійні ремонти з подальшою заміною верхнього покриття.