Дорожні будівельники обирають Україну!
Досягнення амбітних цілей було б неможливим без тисяч досвідчених та високопрофесійних працівників «Автомагістралі-Південь». Торік штат нашої компанії збільшився до 4 тисяч співробітників. І ми ростемо далі, активно готуючись до викликів дорожньо-будівельного сезону 2021.
Чимало нових членів нашої великої родини ще донедавна працювали за кордоном. Бо в Україні для цих кваліфікованих і талановитих працівників бракувало робочих місць з гідною зарплатою. Та завдяки «Автомагістралі-Південь» сотні інженерів, виконробів та інших фахівців нарешті змогли займатись улюбленою справою на Батьківщині! І тепер професіонали, які повернулись з-за кордону, кажуть: «Обираю Україну!»
Саме так називається наш новий проєкт, у якому ми познайомимо Вас із будівничими доріг, які повернулися з-за кордону, щоби працювати у найкращій компанії України.
Перші герої нашого проєкту будують мости у Західній Україні.
Мостобудівельний підрозділ «Автомагістралі-Південь» – один із наймолодших у нашій компанії. Потрапити до нього непросто – на роботу беруть кращих спеціалістів із досвідом участі у міжнародних проєктах. Кандидат мусить бути не лише перспективним фахівцем, а й має прагнути самовдосконалюватись кожен день.
«Знайти роботу під час карантину – хіба не фантастика?»
Тарас Каплюк, 37 років, виконроб
Родина Каплюка проживає у Червонограді. Тарас здобув дві вищі освіти: правничу і технічну. Будувати мости та транспортні тунелі навчився у «Львівській політехніці». До початку пандемії коронавірусу працював у Польщі виконробом на будівництві житлових споруд. Коли ж запровадили карантинні обмеження, вимушено повернувся в Україну. Як виявилося – щоби знайти кращу роботу.
«Працювати в «Автомагістралі-Південь» планував ще перед від’їздом у Польщу. Та ще два роки тому відповідних вакансій у компанії не було. А коли через карантин повернувся додому, зателефонував мій теперішній керівник Ігор Солган і запропонував роботу уу новоствореному мостобудівельному підрозділі. Я погодився не вагаючись. Знайти роботу під час карантину – хіба не фантастика? Різниця у зарплатні – в Україні маю трохи менше, ніж у Польщі – не настільки суттєва, аби знову їхати за кордон на заробітки. До того ж, «Автомагістраль-Південь» – соціально орієнтована компанія, як завжди готова допомогти своїм співробітникам у вирішенні багатьох питань. Це значна конкурентна перевага, тому я обираю Україну», – каже Тарас Каплюк.
«Завдяки «Великому будівництву» маю стабільну роботу вдома»
Назар Дукельський, 29 років, арматурник
Живе у селі Ниновичі Сокальського району на Львівщині. Вищу освіту здобув 2014 року у «Львівській політехніці» за спеціальністю «Галузеве машинобудування». У мостобудівельному підрозділі «Автомагістралі-Південь» працює з листопада 2020 року. До того два роки заробляв на життя арматурником у Вроцлаві (Польща).
«На той час в Україні не було конкурентної зарплати для моєї спеціальності. Натомість за кордоном пропонували чудові умови. У Польщі, наприклад, зарплата у перерахунку на гривні – приблизно 45 тисяч, за проживання платить роботодавець. Та коли мій знайомий запропонував роботу в новому підрозділі «Автомагістралі-Південь», я відразу погодився. Удома – то не на чужині. Зараз маю пристойно заробітну плату. Їхати на заробітки бажання нема, бо завдяки «Великому будівництву» є стабільна робота вдома. Тепер можна і плани на майбутнє будувати, одружитись та ростити дітей. Крім того, сподіваюся скористатися соціальною програмою «Автомагістралі-Південь», щоби збудувати житло чи придбати готове», – поділився Назар Дукельський.
«В українській компанії запропонували зарплатню на 25% вищу, аніж у Польщі»
Тарас Кінаш, 28 років, провідний інженер
Живе у Львові. Вищу освіту здобув на будівельному факультеті «Львівської політехніки» за спеціальністю «Мости та транспортні тунелі». У 2018 році влаштувався на роботу до польської компанії, займався проєктуванням транспортних споруд для польської залізниці. Через часті та тривалі відрядження до Кракова змушений був жити на дві країни.
«Я хочу будувати Україну. Боляче дивитися, як чужа країна розбудовується, а твоя – ні. Працюючи в Польщі, планував здобути досвід і за першої нагоди повернутися в Україну. На щастя, саме так і сталося. Торік написав у соціальній мережі листа одному зі співробітників «Автомагістралі-Південь», поцікавився вакансіями. Відповідь отримав позитивну, тому відразу ж погодився працювати у мостобудівному підрозділі. На мій подив, в українській компанії запропонували зарплатню на 25% вищу, аніж у Польщі. За таких умов працювати в іншій країні немає сенсу. Галузь дорожнього будівництва в Україні йде вгору. Крім того, за програмою «Велике будівництво» планується відремонтувати або побудувати сотні мостів. Коли є така перспектива, то можна і улюбленою справою займатися, і завести сім’ю планувати», – зазначив Тарас Кінаш.
Разом – до нових перемог!