Новим бетоноукладачем уже влаштовані перші кількасот метрів покриття цементобетонної дороги Н-14 “Олександрівка-Кропивницький-Миколаїв”
2019 рік для “Автомагістралі-Південь” став роком технічного переоснащення. З кінця серпня на автошляху Н-14 “Олександрівка-Кропивницький-Миколаїв” працює новий бетоноукладач WIRTGEN¹ SP 124. Ми влаштовуємо верхній шар покриття на ділянці км 165- км 172 даної дороги. Новим бетоноукладачем уже влаштовані перші кількасот метрів покриття цементобетонної дороги.
SP124 – це сучасний бетоноукладач, який з’явився у лінійці німецького виробника на початку 2019 року. Наразі це найновіша модель WIRTGEN, що працює в Україні. Бетоноукладач здатен влаштовувати покриття цементобетонної дороги на ширину від 4,5 м до 12 м. А максимальна товщина бетонного шару може досягати 45 см. Наприклад, на автомобільній дорозі другої категорії Н-14 цементобетонне покриття влаштовується відразу по всій ширині дороги. Бетоноукладач за один прохід влаштовує цементобетонний шар шириною 8,5 м та товщиною 26 см.
Ергономічний дизайн робочого місця, ідеальна видимість, інтуїтивна система керування – усе це створює комфортні умови для праці.
Бетоноукладач оснащений двигуном, який відповідає європейським вимогам щодо рівня викидів забруднюючих речовин в атмосферу. Двигун також обладнаний системами, які забезпечують ефективне використання дизельного палива та низький рівень шуму.
Новий WIRTGEN SP 124 має ще одну важливу характеристику — бетоноукладач може застосовуватись при влаштуванні доріг з двоскатним профілем. Така можливість є завдяки тому, що його плита має злам по своїй осі. Компанія свідомо інвестувала в бетоноукладач з такою функцією, адже багато доріг в Україні проектуються саме у двоскатному профілі.
Новий бетоноукладач був придбаний разом із фінішером WIRTGEN ТСМ. Фінішер виконує дві функції: надає відповідну текстуру бетонній суміші та розподіляє на її поверхні спеціальну плівкоутворюючу рідину. Плівка перешкоджає швидкому випаровуванню води з поверхні та країв влаштованого шару. Рівномірність висихання цементобетонного покриття є запорукою його міцності.
Нагадаємо, торік наша компанія інвестувала в найсучасніший американський комплекс машин Gomaco GP4, до складу якого входять бетоноукладач, система автоматичного занурення арматурних стержнів та фінішер. “Автомагістраль-Південь” стала першою компанією у Східній Європі, яка інвестувала в обладнання такого рівня. Цей комплекс наразі використовується у проекті капітального будівництва злітно-посадкової смуги одеського міжнародного аеропорту.