Наймасштабніший проєкт будівництва автошляху в Україні виконуємо із застосуванням найсучаснішої техніки
Наш корпоративний конкурс «Є рекорд!» триває. Cьогодні представляємо вам чергового рекордсмена «Автомагістралі-Південь» – Олександра Кришу, технічного керівника проєкту будівництва траси Н-31 «Дніпро-Решетилівка».
Кар’єру в компанії Олександр Криша почав майже 10 років тому. До цього випускник Придніпровської державної академії будівництва та архітектури тривалий час працював у дорожній сфері, пройшовши шлях від майстра до начальника будівельної дільниці. В «Автомагістраль-Південь» Олександр одразу прийшов на посаду начальника будівельної дільниці. За час роботи в компанії Олександр вже об’їздив майже всю Україну, особисто брав участь у реалізації наших найбільших проєктів, а також у вирішенні кадрових питань компанії. Лише протягом останніх трьох років за участю Олександра було відібрано та підготовлено до роботи декілька десятків майстрів, деякі з яких уже працюють на посадах виконробів та начальників дільниць.
«Керував будівництвом транспортних розв’язок на трасі М-05 «Київ – Одеса» в Одеській області, також довелось працювати і на об’єктах у Харківській, Львівській, Івано-Франківській та Волинській областях. Зокрема, у Західній Україні це були масштабні проєкти ремонту доріг: автотраси Н-09 «Львів-Івано-Франківськ», Н-02 «Львів-Тернопіль», Н-22 «Устилуг-Луцьк-Рівне» та інші» – розповідає Олександр.
Але найбільшим досягненням Олександр Криша вважає цьогорічний результат будівництва автошляху Н-31 на Дніпропетровщині, темпи якого досягли рекордних показників завдяки злагодженій роботі та використанню найсучасніших технологій та техніки.
«Це найбільш масштабне будівництво автошляху не тільки в рамках Дніпропетровської області, але й України. На об’єкті зосереджено понад 600 фахівців і близько 300 одиниць спецтехніки. Мій досвід дозволив максимально ефективно налагодити та організувати всі ланки будівництва, якісно сформувати колектив, що в комплексі дає нам можливість працювати як швейцарський годинник у цілодобовому режимі. Наш план робіт розписаний похвилинно до кінця будівельного сезону. У своїй роботі ми використовуємо передове обладнанням та найсучаснішу спецтехніку. Зокрема, варто відзначити систему автоматичного управління технікою TOPCON 3D-MC2, яка встановлена на бульдозерах та працює на основі супутникової системи навігації. Техніка з цією технологією виконує завдання більш точно і рівно, а що найважливіше – у рази швидше.
Крім того, «Автомагістраль-Південь» – перша компанія в Україні, яка почала масово використовувати інноваційну систему Trimble 3D нівелювання для автогрейдерів на основі роботизованих тахеометрів, що дозволяє з найвищою точністю виконувати планувальні роботи у відповідності до проектних відміток. Вперше цю систему наша компанія застосувала під час будівництва злітно-посадкової смуги в одеському аеропорту. Тепер цю технологію ми постійно використовуємо на будівництві автошляху Н-31. Перелік дорожньо-будівельної техніки, яка працює на об’єкті, дуже різноманітний, зокрема: асфальтоукладальники, катки, бульдозери, навантажувачі, автогрейдери, екскаватори, автосамоскиди та інші. Окремо варто відзначити успішну роботу найсучасніших перевантажувачів асфальтобетонних сумішей VÖGELE PowerFeeder MT 3000, завдяки яким на дорожньому покритті відсутні поперечні стики, а сама дорога виходить більш рівна та якісніша. Проєкт Н-31 за своїми масштабами вражає. Я впевнений, що наші спеціалісти, які працюють та отримують досвід на даному проекті в подальшому зможуть впевнено та з легкістю виконувати роботи на будь-яких інших об‘єктах дорожнього будівництва», – розповів Олександр.
За словами Олександра Криші, цьогорічні обсяги виконаних робіт на автошляху Н-31 порівняно з минулим роком збільшились у півтора рази. Лише обсяг земляних робіт склав понад мільйон кубометрів з щоденною відсипкою по 25 тисяч тонн ґрунту.
«Наші бригади працюють на десяти ділянках загальною протяжністю понад 28 кілометрів: 19 кілометрів готуються до вводу в експлуатацію, а на решті вже розпочато роботи з влаштування верхнього шару покриття та комплекс робіт з облаштування дороги. Будівництво нової дороги вже дійшло до каналу «Дніпро-Донбас», де почали будувати міст. Також нещодавно завершено будівництво монолітного залізобетонного шляхопроводу для проїзду сільськогосподарської техніки та триває спорудження двох транспортних розв’язок. Плани на наступний рік ще більш грандіозні: збільшити кількість працівників і техніки для продовження нарощення темпів виконання робіт та забезпечити будівництво нової траси до межі з Полтавською областю в найкоротші терміни», – наголосив Олександр Криша.
Колеги, ми чекаємо на ваші повідомлення-заявки на участь у конкурсі рекордсменів! Розкажіть, яких досягнень цього року досягнули ви особисто, ваш підрозділ, бригада, трудовий колектив.
Перед Новим роком журі конкурсу з керівників компанії визначить найкращих. Рекордсмени-переможці та призери конкурсу отримають цінні подарунки! А можливо – і кар’єрне підвищення!
Надсилайте ваші повідомлення на електрону адресу конкурсу record@automagistral.com.ua, або пишіть на нашій сторінці у Фейсбук.
Обов’язково залишайте ваші контакти для того, щоб з вами могли зв’язатись журналісти прес-служби та з’ясувати деталі.