Київщина: вперше в Україні відбудовані два стратегічні мости!

Одразу дві визначних, історичних події на Київщині!
Вчора ми відкрили рух правим проїздом мостом через річку Трубіж на Харківській трасі (М-03 Київ – Харків – Довжанський).
Сьогодні запускаємо транспорт правим проїздом мосту у Стоянці на Житомирській трасі (М-06 Київ-Чоп).
Вперше в Україні після російського вторгнення відбудовані великі стратегічні інфраструктурні об’єкти.
Важливо! Ми не відновлювали старі споруди, які будувалися ще за радянських часів. Мости споруджені за сучасними технологіями та відповідають сучасним вимогам.
👷‍♂️Реалізація проєктів такого масштабу в максимально рекордні терміни під час війни(!) – це перемога нашої компанії. Свідчення професіоналізму та високої мотивації нашої команди.
Детальніше про кожний з об’єктів.
Про історію мосту у Стоянці ми вже докладно розповідали.
Ще в травні ми відновили лівий проїзд за тимчасовою схемою. Конструктив двох нових прогонів лівої частини складається з металевих опор та балок. Зверху влаштована монолітна плита завтовшки 25 см та 6-сантиметровий шар АБС на модифікованому бітумі.
Правий проїзд – це капітальна конструкція з п’яти прогонів довжиною понад 80 метрів. Також були фактично наново побудовані 100-метрові підходи до мосту, адже геометрія мостової будови змінилася.
На жаль, з відкриттям правого проїзду доведеться частково обмежити рух лівої частини, звузивши проїзд до однієї смуги. Причина – тріщини в опорах на трьох прогонах, які залишилися зі старого мосту. Виявилося, що конструкції також були частково пошкоджені під час підриву. Подальшу долю лівого проїзду будуть вирішувати фахівці, скоріш за все його доведеться розбирати та будувати новий міст за прикладом правого проїзду.
Міст через Трубіж біля селища Борщів на Харківській трасі був також підірваний на початку війни, щоб не допустити прориву ворога до столиці. Довжина споруди – 93 метри. Було зруйновано три прогонові будови і дві пошкоджено. Наша компанія ще в квітні влаштувала тимчасовий об’їзд та розпочала демонтаж аварійних конструкцій. Міст був повністю розібраний.
Будівництво проводилося за стандартною схемою: влаштування буронабивних паль, опор, ростверків, насадок, ригелів та інших конструкцій, монтаж залізобетонних балок (на кожен прогін по 8 одиниць). Наступні етапи – армована монолітна плита завтовшки 22 см, гідроізоляція, два шари асфальтобетону, монолітні тротуари з протиковзким та гідроізоляційним покриттям, металеве бар’єрне огородження, перильне огородження.
Повністю замінені підходи до мосту довжиною 150 метрів, адже споруда була побудована давно і не відповідала сучасним вимогам до автошляхів першої категорії. Новий міст, і підходи ширші, тому довелось на ділянках підходів, що безпосередньо примикають до мосту (по 53 метри), проводити повну розборку дорожнього одягу. На решті підходів (по 97 метрів) здійснювалося лише фрезерування та влаштовуються вирівнюючий та верхній шари асфальтобетону.
Наразі правий проїзд мосту відкритий. На лівому влаштована монолітна плита, тривають роботи на підходах. Плануємо повністю відкрити рух двома проїздами до кінця листопада.
Відновлення обох мостів означає повноцінну роботу стратегічного транспортного коридору від західного кордону до Києва, Полтави, Харкова. Пишаємось, що саме нашій команді довелось реалізувати ці визначні проєкти!
Загалом мостовики «Автомагістраль-Південь» працюють на відновленні десятків інфраструктурних об’єктів у Чернігівській, Сумській, Харківській областях.
Працюємо заради України, працюємо на Перемогу!