Кращі молоді спеціалісти компанії: слюсар та механіки

Наш проєкт Generation A повертається!

До нас постійно звертаються з питанням колеги – чому ж ви забули розповісти про молодих хлопців з того чи іншого підрозділу?

Тому, на прохання наших читачів, ми вирішили продовжити проєкт, в якому розповідаємо, як учорашні студенти-практиканти стають справжніми професіоналами.

У новому випуску розповімо механіків компанії. Це справді дуже круті та перспективні хлопці!

«Завдяки роботі в компанії я можу купити квартиру у Харкові»

Микола Палагнюк, 21 рік

Механік на експлуатаційній базі компанії у Харківській області

Стаж роботи у компанії – 3 роки

Випускник Барського фахового коледжу транспорту та будівництва НТУ.

«Ще під час навчання у Барського коледжі встиг тричі пройти практику у компанії. Починав оператором котка, але дуже хотів стати механіком. Через рік роботи мені це вдалось, мене призначили молодшим механіком на виробничій базі у Шевченкове. Звичайно, за ці два роки вже багато чого змінилося. Тепер я механік в експлуатаційному підрозділі у Харківській області. Слідкую за справністю всіх механізмів у підрозділі, навіть видали робочу машину Renault Dokker, адже щодня я долаю у середньому 300-400 км. Компанія орендує для мене і ще двох колег будинок у Дергачах зі всіма зручностями, зокрема, кухнею, гарячою водою та гарним ремонтом. Один із найбільших плюсів – я працюю цілорічно, а це дуже важливо, адже набагато легше відкласти гроші. В мене є мрія – придбати власну квартиру у Харкові. Я закохався у це місто, і планую жити тут і надалі. Дуже ціную у компанії колектив, який завжди прийде на допомогу, мені подобається вчитись та професійно зростати. Хлопцям, які хочуть чогось досягти, рекомендую спробувати влаштуватись до компанії – це реальний шанс вибитись в люди», – розповів Микола Палагнюк.

«Придбав батькам трактор – я заробляю більше, ніж мої знайомі за кордоном»

Микола Січак, 22 роки

Механік на ділянці відновлення автошляху М-04 на Дніпропетровщині

Стаж роботи у компанії – 3 роки

Випускник Барського фахового коледжу транспорту та будівництва НТУ

«Свою першу практику в компанії я пройшов у 2017 році на виробничій базі у Ходовичах на Львівщині. Вже наступного року офіційно працевлаштувався до «Автомагістралі-Південь». За цей час працював на багатьох виробничих базах. Тепер працюю механіком на ділянці поточного середнього ремонту траси М-04 між Дніпром та Павлоградом. До моїх обов’язків входить контроль за належним станом техніки, вчасне технічне обслуговування, пошук автозапчастин. Відчуваю, що дуже виріс у професійному плані, адже кожного дня спілкуюся з крутими спецами компанії. Крім того, набираюсь досвіду і від представників сервісних центрів, таких як JCB, Zeppelin, Doosan та інших. Для себе поставив амбітну ціль – стати найкращим механіком у компанії! Щодо умов та зарплатні, тут лише самі плюси. Наразі компанія орендує мені квартиру у Новомосковську, заробітна плата постійно індексується. У компанії я знайшов багатьох друзів – тут дуже доброзичливий колектив. Багато знайомих за кордоном працюють на чорних роботах, калічаться, втрачають здоров’я, без будь-якої перспективи. Я офіційно працюю у рідній державі і отримую не менше. Придбав для батьків у село трактор та навісне обладнання, адже допомагати рідним – це святе. Тепер хочу придбати квартиру та завести власну сім’ю», – поділився Микола Січак.

«За час роботи у компанії дуже багато дізнався про механізми та обладнання, адже в мене дуже класні колеги, які завжди підкажуть, допоможуть та навчать, як правильно»

Владислав Кокиза, 21 рік

Слюсар на виробничій базі компанії у Новомосковську на Дніпропетровщині

Стаж роботи у компанії – 2 роки

Випускник Барського фахового коледжу транспорту та будівництва НТУ

«Змалечку мені подобалося розбирати механізми, тому вже зі школи знав, ким піду працювати. Вчився у найкращому закладі на Вінниччині – Барському коледжі. Після кількох курсів нарешті почалась довгоочікувана практика в «Автомагістралі-Південь», яку я проходив в Одеській області, а згодом – у Новомосковську, де я залишився працювати слюсарем. За цей час дуже багато дізнався про механізми та обладнання, адже в мене дуже класні колеги, які завжди підкажуть, допоможуть та навчать, як правильно. Сподіваюсь, що з наступного року мене підвищать до механіка, і заради цього я дуже стараюсь. Адже зараз розпочнеться «найгарячіший» для нас сезон року – зимова експлуатація. У цей час завжди багато роботи, особливо, із комбінованими дорожніми машинами. Треба постійно бути напоготові, адже від мене залежить, чи вчасно машина вийде чистити сніг. Все має працювати, неначе годинник. Живемо у дуже зручному гуртожитку на території бази. Тут і євроремонт, і завжди тепло, і затишно. Окрім того, хочу похвалити нашу їдальню, де годують дійсно по-домашньому і велетенськими порціями. Обід або вечеря коштують до 50 гривень. Знаю, що все це можливо тільки в «Автомагістралі-Південь». Вже будую плани на майбутнє – придбати авто, житло та знайти дружину», – поділився Владислав Кокиза.