ЄБРР дав високу оцінку «Автомагістралі-Південь» та чекає українських підрядників на своїх проектах за кордоном!
Ми вже розповіли про те, як проходила офіційна частина Бізнес-днів FIDIC Міжнародної федерації інженерів-консультантів. Під час неформальних зустрічей упродовж цього заходу обговорювали низку важливих для ринку питань, зокрема, «чорні списки» несумлінних підрядників (про це ми незабаром розповімо – слідкуйте за нашою сторінкою у фейсбуці).
У нас також відбулась цікава розмова з асоційованим директором Європейського банку реконструкції та розвитку (ЄБРР) Євгеном Смірновим про перспективи компанії «Автомагістраль-Південь» та українських підрядників загалом у проєктах в інших країнах світу.
Адже в Україні більшу частину проєктів, які фінансуються за кошти Міжнародних фінансових установ, отримують іноземні компанії. Як-то капітальний ремонт траси М-01 «Київ-Чернігів», який проводить азербайджанський підрядник.
Представник ЄБРР відзначив позитивну тенденцію розвитку українського дорожньо-будівельного сектора. Євген Смірнов оцінив професійність роботи нашої компанії та успішний старт молдовського проєкту, який виконується згідно з контрактів FIDIC. На його думку, і «Автомагістраль-Південь», і багато інших українських підрядників слідом за нею, можуть виходити на міжнародні ринки, і не лише Східної Європи.
«Я знаю вашу компанію, бачив ваші проєкти, бачу, що ви присутні і на ринку України, і Молдови. На мій погляд, українські підрядники кваліфіковані для того, щоб працювати в будь-якій точці світу. Тут питання комерційного апетиту, конкуренції, але з технічного боку, я не бачу ніяких проблем з тим, щоб українські компанії працювали у будь-якій країні світу. Звичайно, логістично, з точки зору організації виробництва, набагато зручніше працювати у регіоні. І я би хотів спостерігати частішу участь українських компаній у проєктах за кордоном, і не тільки у Східній Європі. У вас є все необхідне для того, щоб виходити на різні проєкти у різних країнах», – зазначив Євген Смірнов.
Зазначимо, що «Автомагістраль-Південь» приділяє значну увагу приведенню у відповідність до стандартів ЄС власних виробничих баз. Зокрема, наші асфальтобетонні заводи вироблені відомою італійською компанією Marini. Завдяки спеціальним фільтрам, ми можемо звести до нуля вплив викидів виробничих баз «Автомагістралі-Південь» на екосистему. Не всі українські компанії мають можливість забезпечити таке оснащення, і це залишається проблемою, на яку звертає увагу ЄБРР.
«Єдина різниця між великими міжнародними компаніями та українськими компаніями полягає у їхньому ставленні до соціальних та екологічних питань. Напевне, в силу традицій цим трохи нехтують», – додав Євген Смірнов.
Нагадаємо, 31 травня розпочалися роботи на трасі М3 «Кишинів-Джурджулешти» у Молдові. Загалом «Автомагістраль-Південь» відновить майже 85 км цього автошляху за три роки. Проєкт фінансується за кошти ЄБРР.