Будівництво майданчиків для відстою транспорту поруч з портами Ізмаїлу та Рені завершено

Відтепер вантажівки можуть не накопичуватись вздовж траси Одеса-Рені, а зручно та комфортно, не заважаючи проїзду транспорту, розміщуватись на паркінгу площею майже 2 гектари.

Конструктив покриття майданчика складається з двох шарів ЩПС. Зараз цього цілком достатньо. В майбутньому можливе влаштування асфальтобетонного покриття.

Варто зауважити, що на даний час траса М-15 Одеса-Рені піддається дійсно екстремальним, понаднормативним навантаженням.

Порти Придунав’я залишаються чи не єдиним «вікном» для експорту українського зерна. У червні Ізмаїл та Рені відвантажили рекордні 1,5 млн. тонн агропродукції. Це майже 40 тисяч великогабаритних автомобілів з максимально допустимою вагою вантажу.

Фактично трасою наразі рухається суцільний караван з вантажівок.

Також варто враховувати, що цього літа «Укравтодор», як зазвичай, не запроваджував сезонні обмеження руху: навіть у спеку вантажний транспорт масою до 40 тонн (а на практиці і більше) може рухатись дорогами країни без обмежень. Внаслідок цього Одеса-Рені вичерпує міжремонтний інтервал в рази швидше, ніж передбачено нормативами, і вимагає дуже ретельного експлуатаційного догляду.

Будівництво паркінгу поруч з Ізмаїлом – частина великої програми зі збільшення логістичного потенціалу західного кордону України. Програма включає розширення під’їзних шляхів, створення місця для відстою транспорту, облаштування супутньої інфраструктури пунктів пропуску. Зокрема, наша компанія бере участь у модернізації ПП «Краківець-Корчова» на кордоні з Польщею та деяких інших пунктів пропуску.