«Автомагістраль-Південь»: ТВІЙ ВИБІР НА ВСЕ ЖИТТЯ
ІСТОРІЯ ДРУГА: Механік, водій, машиніст котка
Як вирости з маленького регіональної підрядника в компанію – національного лідера? Робити ставку на правильних людей. Професійних, працьовитих, відданих справі, готових іти з тобою по життю.
В межах нашого проєкту «Автомагістраль-Південь» – «ТВІЙ ВИБІР НА ВСЕ ЖИТТЯ» ми розповідаємо історії наших «ветеранів». Ці люди з нами ще з самого початку. Вони – наша історія і наша родина.
«Компанія дає стабільність, роботу цілий рік. Я це дуже ціную»
Артем Коваленко, 41 рік
Старший механік
Стаж роботи: 11 років
«Я розпочав свій трудових шлях у компанії у 2012 році у Харківській області. Тоді нас механіків було лише 5 на всю компанію. Після 2016 року компанія почала стрімко розвиватись, з’являється нова сучасна спецтехніка, проекти. Зараз працює більше 40 механіків, і кожен місяць бачу нові обличчя. Коли я починав роботу в «Автомагістралі – Південь», у нашому автопарку в регіоні налічувалось приблизно 16 автомобілів, а тепер ця цифра сягнула більше 70 одиниць. Це ті, що працюють постійно у нашій області. Додайте ще сотні одиниць різноманітної спецтехніки, які привозять на нові об’єкти. Асфальтоукладальні комплекси, надсучасні перевантажувачі, автогрейдери, бульдозери із автоматичним управлінням. Потрібно постійно підвищувати кваліфікацію, вчитись. Тобто твоя цінність як фахівця зростає. Стабільно підвищують зарплату. Мені подобається, що з керівництвом можна завжди можна вирішити будь-яку робочу або особисту проблему. А це багато про що говорить. Іще один дуже важливий фактор – більшість з нас працює не лише у сезон, але і в зимовий період, адже ми також обслуговуємо техніку, яка виконує експлуатаційне утримання доріг в області. Інші підрядники просто звільняють людей до наступного сезону. Я заробляю пристойні гроші цілий рік, компанія мені гарантує стабільність, що я дуже ціную», – розповів Артем Коваленко.
«Із кожним роком спецтехніка змінювалась, і у свою чергу я пересідав на більш комфортні та технічні автомобілі»
Олександр Добранюк, 36 років
Водій
Стаж роботи: 15 років
«Моя сім’я щільно пов’язана із «Автомагістраль – Південь», адже у ній працювали мій батько та брати. Можна сказати, що у нас сімейний підряд, або трудова дорожня династія. Я почав працювати ще у 2006 році, компанія була зовсім молода, було кілька сотень працівників. Що мені найбільше запам’яталось у ту пору – це ліквідація наслідків повені у західній Україні у 2009 році, коли компанія прийняла рішення будь-що допомогти людям. Ми працювали майже цілодобово, укріплювали береги річок. Мій робочий «кінь» – старенький МАЗ. Із кожним роком спецтехніка змінювалась, я пересідав на більш комфортні та технічні автомобілі. Цьогоріч ми придбали вітчизняні трали TAD на базі надсучасної техніки MAN. Керувати цією крихіткою – одне задоволення. Просторий салон, кондиціонер та навіть…холодильник. Вам може смішно, але для водія е важливо – в спеку домашні продукти просто ніде діти, отже, холодильник це велика справа. За 15 років роботи я встиг об’їздити всю Україну. У цьому сезоні працюю у Донецькому регіоні, зокрема, на трасах М-04, Н-32 та Т-05-14. Знаю, що наші хлопці працюють у Молдові. Чекаю, коли у нас з’являться проекти у європейських країнах. Подивитесь на якість наших доріг – вони не гірше європейських», – поділився Олександр Добранюк.
«Найбільший скарб компанії – її працівники. Наші боси це розуміють, тому зарплату індексують кожний рік»
Володимир Сокол, 59 років
Машиніст котка
Стаж роботи: 13 років
«Старт моєї кар’єри в «Автомагістралі – Південь» припав на 2008 рік. Я працював у дорожній бригаді, а вже за три роки пересів на грунтовий каток марки Zoomlion. Зараз згадую його і мені смішно – це була справжня шайтан-арба, їм було важко керувати, він був старий і міг зламатись у будь-який момент. Зараз все по-іншому, я керую надсучасним BOMAG BW 216 D-40. І так з усією спецтехнікою у компанії – вона майже повністю нова, найкращих європейських та американських виробників. І це дуже важливо, адже від якості техніки залежить і якість доріг. Але найбільший скарб компанії все ж таки не техніка, а люди. Наші боси самій вийшли з робітників, це розуміють, тому зарплату індексують кожен рік. Якщо згадувати найбільші проєкти у яких я брав участь – це, безумовно, будівництво Дністровської ГАЕС. Сотні механізмів, сотні людей, сотні самоскидів із грунтом. Цей об’єкт дійсно увійде в історію. Далі були не менш масштабний проєкт із капітального ремонту Харківської об’їзної дороги перед Євро-2012. Зараз, ми доросли до таких грандіозних проєктів як будівництво Н-31 та відновлення траси М-04. Мені майже 60, але буду працювати скільки вистачить здоров’я», – розповів Володимир Сокол.
Разом – до нових перемог!