«Автомагістраль-Південь» завершує будівництво руліжної доріжки (РД-А5) у міжнародному аеропорту «Одеса»
«Автомагістраль-Південь» завершує будівництво руліжної доріжки (РД-А5) у міжнародному аеропорту «Одеса».
Ми закінчуємо черговий етап проекту, адже РД-А5 з’єднає нову цементобетонну злітно-посадкову смугу з діючою штучною злітно-посадковою смугою (ШЗПС) та іншою інфраструктурою летовища.
РД-А5 перпендикулярно примикає до ШЗПС. Щоби наші працівники змогли виконати роботи у місцях примикання, з вересня 2019 року аеропорт працював у режимі прийому літаків з укороченою на 450 м робочою довжиною посадкової смуги (2350 м). Попри це аеропорт приймав переважну більшість регулярних рейсів.
Наші спеціалісти пройшли спеціальне навчання з аеродромної безпеки і перебувають на постійному радіозв’язку з аеродромно-диспетчерською службою аеропорту впродовж виконання робіт у місцях примикання. Про всі маневри нашої техніки відповідальні особи повідомляють авіадиспетчерів, а ті попереджають про наближення літаків та необхідність забезпечити допустимі висотні позначки техніки.
Розуміючи всі незручності, які виникають в авіакомпаній та пасажирів, наші спеціалісти докладають значних зусиль, аби якнайшвидше завершити спорудження РД-А5.
Її площа становить майже 13 тис. м2 і має такий же конструктив, що й нова ЗПС. А це конструкція з загальною товщиною покриттів 1,05 м. Основа складається з шару стабілізації: георешітки, щебеневого шару (10 см), шару з щебенево-піщаної суміші (10 см), піскоцементу (15 см) та шару «пісного» бетону (30 см). Верхній шар покриття руліжної доріжки влаштований із «важкого» бетону товщиною 40 см.
У ділянці примикання влаштовується пандус з асфальтобетону площею майже 9 тис. м2, який забезпечує плавний перехід із покриття РД-А5 до існуючої ШЗПС. На цій площі ми відфрезерували старе покриття. Далі влаштовуємо два шари крупнозернистого асфальтобетону по 11 см кожен, шар армуючої геосинтетичної сітки та шар дрібнозернистого асфальтобетону товщиною 5 см. Усі ці роботи ми плануємо закінчити в першій декаді листопада.