«Автомагістраль-Південь» продовжує поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-11 Дніпро-Кривий Ріг-Миколаїв
«Автомагістраль-Південь» продовжує поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-11 Дніпро-Кривий Ріг-Миколаїв на ділянці км 53+000 – км 137+424. Наша компанія в 2017 році розпочала роботи з відновлення дороги від Дніпра до Кривого Рогу окремими ділянками. До 2019 року, в межах передбаченого фінансування, ремонтні роботи були сконцентровані на найгірших ділянках та виконано значний обсяг робіт в нижніх шарах покриття – на більшості ділянок влаштовано посилену основу та лише один вирівнюючий шар покриття без верхнього. Таким чином було забезпечено відновлення більшості зруйнованих ділянок та безпечний проїзд автошляхом, що перебував в аварійному стані.
Завдяки перегляду плану фінансування в поточному році буде завершено виконання всього комплексу робіт, що передбачає влаштування верхнього шару покриття зі щебенево-мастикового асфальтобетону на ділянках незавершеного ремонту та повне відновлення останніх запланованих ділянок ремонту від смт. Софіївка в напрямку міста Кривий Ріг, км 107+000 – км 114+000 та км 121+680 – км 123+000. На них наші спеціалісти влаштують нову посилену основу дороги, вирівнюючий шар з крупнозернистого асфальтобетону товщиною 10 см та верхній шар із щебенево-мастикового асфальтобетону товщиною 5 см.
Наразі роботи проводяться одразу на декількох ділянках, на одній (км 107+000- км 114+000) наші фахівці виконують фрезерування старого асфальтобетонного покриття та влаштування посиленої основи зі СФОВ (суміш фрезерована, оброблена в’яжучим). СФОВ – це суміш матеріалу, отриманого від фрезерування старого покриття та нового кам’яного матеріалу (щебенево-піщаної суміші), яка готується на виробничій базі за допомогою спеціального обладнання – змішувальної установки, шляхом перемішування з додаванням цементу та бітумної емульсії. Дана технологія влаштування основи застосовується на всіх ремонтних ділянках, де заплановане повне відновлення конструктиву дороги. Головними перевагами вказаної технології є те, що змішувальна установка, за рахунок точного дозування всіх компонентів, забезпечує однорідність та високу якість приготування укріпленої суміші, а також – зниження вартості робіт завдяки зменшенню потреби нового щебеневого матеріалу в складі суміші при використанні відфрезерованого матеріалу.
А на другій ділянці (км 121+680 – км 123+000) завершено роботи з фрезерування та влаштування посиленої основи дорожнього одягу із СФОВ та розпочато влаштування вирівнюючого шару покриття із крупнозернистого асфальтобетону.
По завершенню всіх робіт, передбачених планами на 2019 рік, на ділянці дороги Н-11 від 53 до 137 км (загальною протяжністю майже 85 км) буде повністю відновлено 43 км дорожнього покриття. Окрім ремонту покриття, також заплановано виконання комплексу робіт з досипки та укріплення узбіч, нанесення дорожньої розмітки, заміни та встановлення дорожніх знаків та напрямних стовпчиків.