Продовжуємо будівництво мостових споруд на трасі Н-31 на Дніпропетровщині

Наша компанія продовжує реалізацію масштабного проекту з будівництва автошляху Н-31 у Дніпропетровській області. Зокрема, триває спорудження унікальної естакади, дворівневих транспортних розв’язок, а також шляхопроводів тунельного типу для проїзду сільськогосподарської техніки.

Нагадаємо, що будівництво траси Н-31 відбувається за передовим принципом «design and build», який передбачає відповідальність підрядника як за розробку проектної документації, так і за будівництво об’єкту. Наші проектні рішення передбачають найсучасніші методи та технології виконання робіт при будівництві швидкісної траси Н-31.

Особливу увагу ми приділяємо окремо і мостобудівельним роботам, відтак будівництво шляхопроводів передбачено за сучасною технологією пост-напруження монолітної прогонової будови.

Основна перевага цієї технології – створювати набагато довші прогонові будови. Також вона дозволяє зменшити вагу конструкції, витрати матеріалів та транспортні витрати на будівництво. Крім того, значно прискорюється будівельний процес та забезпечуються найкращі експлуатаційні характеристики.

Наші мостобудівельники наприкінці минулого року вже завершили основний комплекс робіт зі спорудження шляхопроводу на перетині з місцевою дорогою між селами Цибульківка та Єгорове. Та розпочали будівництво за аналогічною технологією ще одного шляхопроводу на перетині місцевої дороги із трасою Н-31, який поєднає населені пункти Цибульківку та Салівку. Довжина мостової споруди складе 66 метрів.

Наразі вже завершено влаштування буронабивних паль, ростверків, монолітних опор та підферменників. Виконується монтаж риштувань та опалубки для влаштування монолітної залізобетонної прогонової будови.

Будівництво шляхопроводу також передбачає наступні роботи:

  • армування прогонової будови;
  • заливка монолітного бетону прогонової будови;
  • напруження прогонової будови;
  • ін’єктування каналів;
  • влаштування монолітних тротуарів;
  • влаштування деформаційних швів;
  • влаштування гідроізоляції;
  • влаштування двохшарового асфальтобетонного покриття;
  • встановлення бар’єрного та перильного огородження.

Також на трасі продовжується спорудження чотирьох монолітних шляхопроводів тунельного типу для проїзду сільськогосподарської техніки. На даний момент триває армування та бетонування ростверків штучних споруд та влаштування підпірних стінок.

Найскладніший етап будівництва швидкісної траси Н-31 – спорудження унікальної 600-метрової естакади через витки річки Оріль за унікальною для України технологією поздовжнього насуву та постнапруження монолітної бетонної споруди. Досі у нашій державі ще не застосовувалась ця технологія у таких масштабах.

Минулого року ми завершили влаштування буронабивних паль, фундаментів опор, ростверків, стійок опор та монтаж козлового крану. Було заармовано та забетоновано перший етап анкерної опори.Наразі продовжуються роботи зі спорудження анкерної опори і збирального стапелю.

За сприятливих погодних умов роботи продовжаться по всій протяжності майже 30-ти кілометрової ділянки від каналу Дніпро-Донбас до межі з Полтавською областю.

На даний момент спеціалісти компанії виконують комплекс земляних робіт та, зокрема, зняття рослинного шару ґрунту, планування та укріплення відкосів земляного полотна, а також влаштування систем поверхневого водовідведення.

ДОВІДКОВО:

Будівництво автотраси Н-31 «Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка» є одним із головних проектів президентської програми «Велике будівництво». Вперше за багато десятиліть країна з нуля створює швидкісний транспортний коридор, який з’єднає столицю з одним із найбільших мегаполісів.

Нагадаємо, спорудження автодороги Н-31 у межах Дніпропетровщини розпочалось в 2017 році. За цей час ми збудували вже понад 28 км нової швидкісної траси.

Будуємо Україну разом!