Завершили будівництво злітно-посадкової смуги в Одеському аеропорту
Продовжуємо наш великий тур регіонами присутності компанії «Автомагістраль-Південь». На черзі – Одещина.
Одеська область – перший регіон, у якому «Автомагістраль-Південь» почала оновлювати дороги. З 2004 року ми провели роботи на понад 50 об’єктах будівництва, капітальних та поточних середніх ремонтів. Серед найбільших проєктів компанії варто відзначити поточний середній ремонт траси М-15 «Одеса-Рені», капітальний ремонт доріг М-05 «Київ-Одеса» та Р-33 «Вінниця-Турбів-Гайсин-Балта-Велика Михайлівка».
На Одещині «Автомагістраль- Південь» створила виробничу базу в селищі Авангард, на якій працює асфальтобетонний завод Кредмаш ДС-16837 потужністю 160 т/год. На території бази знаходиться випробувальна лабораторія, яка ретельно контролює якість матеріалів та продукції з використанням обладнання та стандартів ЄС та США.
2020 року на Одещині за президентською програмою «Велике будівництво» ми відновили понад 28 км автотрас у верхньому шарі асфальтобетонного покриття.
У липні розпочали поточний середній ремонт траси С162405 «Білолісся-Приморське-Російка» км 15+500 – км 25+500 від села Трапівка у напрямку села Лиман Татарбунарського району протяжністю 10 км.
Ця ділянку дороги не знала ремонту майже 30 років. Щоби проїхати до чорноморських курортів Катранка та Російка, водіям потрібно було об’їжджати майже вщент зруйновану дорогу польовими шляхами.
Ще один об’єкт на Одещині, який ми відновили у цьому році поточним середнім ремонтом – автошлях Т-16-10 «Приморське-Жовтий Яр-Татарбунари» км 12+931 – км 27+189 у Білгород-Дністровському районі протяжністю 14,2 км.
Ця дорога має стратегічне значення, оскільки прямує уздовж моря, а в літній сезон нею пересуваються численні туристи в напрямку від Затоки до Сергіївки та Приморського. Останні роки траса перебувала у занедбаному стані, тому її відновлення збільшило туристичну привабливість одного з наймальовничіших кутків регіону.
Згідно з проєктом, ми відновили ширину дороги з 6 м до 7 м, відремонтували міст шляхом гільзування з використанням збірних металевих гофрованих труб.
Цього року було завершено капітальний ремонт автотраси Р-33 “Вінниця-Турбів-Гайсин-Балта-Велика Михайлівка” на ділянці км 378+505 – км 386+431 між селами Степанівка та Розалівка загальною протяжністю 3,9 км.
Траса Р-33 поєднує дві області – Вінницьку та Одеську. На Одещині вона проходить уздовж кордону з Молдовою та закінчується поблизу контрольно-пропускного пункту «Кучурган».
Реалізацію проєкту ми розпочали ще минулого року, а вже в червні 2020-го по всій протяжності відрізку дороги було влаштовано верхній шар асфальтобетону. Окрім цього, наші бригади виконали комплекс супутніх робіт: укріплення труб водовідведення, облаштування зупинок громадського транспорту та пішохідних доріжок у межах населених пунктів, встановлення нових дорожніх знаків та нанесення розмітки.
Також нещодавно завершено капітальний ремонт ділянки траси М-05 «Київ-Одеса» км 405+000 – км 407+000, де в поточному році влаштовано автономну систему дорожнього освітлення та виконано комплекс робіт з організації дорожнього руху.
Найбільший інфраструктурний проєкт у регіоні – будівництво злітно-посадкової смуги в Одеському аеропорту.
Роботи на території одеського летовища «Автомагістраль-Південь» розпочала у 2017 році. Реалізація масштабного проєкту завершилась влітку 2020-го, після 31 місяця важкої роботи. Для будівництва ЗПС ми створили власну виробничо-технічну базу на території аеропорту: встановили два сучасні бетонні заводи фірми Goker та одну змішувальну установку для приготування щебеневих сумішей, оброблених цементом.
Окрім цього, під час будівництва ми використовували і найсучасніші технології. Зокрема, унікальний для України та Східної Європи бетоноукладальний комплекс Gomaco GP4.
Нова ЗПС дозволить аеропорту приймати більш важкі типи повітряних суден, включаючи «Боїнг-767», та збільшити пасажиропотік удвічі. Крім того, в Одесу прибуватимуть і літаки компаній-лоукостерів, що зробить авіаподорожі більш доступними для жителів Одещини.
Протяжність нової смуги становить 2,8 км, а ширина – 45 м.
Окрім відновлення доріг на Одещині, «Автомагістраль-Південь» також здійснює експлуатаційне утримання автошляху М-05 «Київ-Одеса» на ділянці км 274 – км 466 протяжністю 192 км.
Одещина – один із найбільш перспективних регіонів України. Область має високий потенціал для розвитку туризму та безпосередньо впливає на економіку держави завдяки найбільшим морським портам. Тому вкрай важливо й надалі продовжувати розбудову транспортної інфраструктури Одещини.
Будуємо Україну разом!
Проєкти 2020 року:
Поточний середній ремонт а/д С162405 «Білолісся-Приморське-Російка», км 15+500 – км 25+500
Планова протяжність ремонту – 10 км;
Виконано у верхньому шарі – 10 км (100%).
Поточний середній ремонт а/д Т-16-10 «Приморське- Жовтий Яр-Татарбунари», км 12+931 – км 27+189
Планова протяжність ремонту – 14,2 км;
Виконано у верхньому шарі – 14,2 км (100%).
Капітальний ремонт а/д Р-33 “Вінниця-Турбів-Гайсин-Балта-Велика Михайлівка”, км 378+505 – км 386+431
Планова протяжність ремонту – 3,9 км;
Виконано у верхньому шарі – 3,9 км (100%).
Капітальний ремонт а/д М-05 «Київ-Одеса», км 405+000 – км 407+000
Планова протяжність ремонту – 2 км;
Виконано у верхньому шарі – 2 км (100%).
Разом:
Планова протяжність ремонту – 30,1 км;
Виконано у верхньому шарі – 30,1 км (100%)
Загальна кількість залучених працівників – понад 150 осіб.
Загальна кількість залученої техніки – понад 100 одиниць.
Виробничі потужності:
асфальтобетонний завод Кредмаш ДС-16837, продуктивність – 160 т/год, смт Авангард;
бетонний завод Goker GBS Compact 120 – 2 одиниці, продуктивність – 2 х 120 м3/год, міжнародний аеропорт «Одеса»;
змішувальна установка MARINI coldFALT 400, продуктивність – 400 т/год, міжнародний аеропорт «Одеса».