Завершуємо капітальний ремонт двох ділянок траси М-19 на Волині

Відновлення важливої транспортної артерії – траси М-19 у Волинській області добігає кінця. На двох ділянках автошляху завершено влаштування фінального шару покриття зі щебенево-мастикового асфальтобетону (ЩМА).

«Автомагістраль-Південь» розпочала ремонт автодороги М-19 у березні цього року одразу на двох відрізках: км 63+822 – км 71+822 та км 98+576 – км 104+796. Розповімо вам про кожен об’єкт ремонту більш детально.

ДІЛЯНКА КМ 63+822 – КМ 71+822

Відрізок протяжністю 8 км починається від межі міста Ковель у напрямку села Мислина.

БУЛО ЗРОБЛЕНО:

  • розчищення придорожньої смуги від чагарників та дрібнолісся;
  • розширення дорожнього полотна
  • фрезерування зношеного асфальтобетонного покриття;
  • влаштування посиленого шару основи зі щебенево-піщаної суміші, обробленої цементом;
  • влаштування нижнього шару покриття із крупнозернистого асфальтобетону;
  • влаштування верхнього шару покриття зі ЩМА;
  • облаштування автобусних зупинок;
  • облаштування майданчику габаритно-вагового контролю.
  • облаштування паркувальних майданчиків

Наразі наші бригади паралельно виконують монтаж водопропускних труб на в’їздах у двори та влаштування тротуарів і облаштування підходів до мосту.

ПРОЄКТ ТАКОЖ ПЕРЕДБАЧАЄ:

  • заміна опор лінії електропередач;
  • перенесення ліній зв’язку;
  • влаштування зовнішнього освітлення;
  • укріплення узбіч;
  • влаштування водоскидних споруд;
  • влаштування тротуарів та пішохідних доріжок;
  • встановлення бар’єрного огородження;
  • встановлення дорожніх знаків;
  • нанесення дорожньої розмітки.

На завершальному етапі перебуває перебудова аварійного мосту на 67-му кілометрі автотраси через річку Рудка у селі Дубове. Довжина споруди становить 24,6 м, ширина – 13,7 м.

Мостобудівельний підрозділ компанії виконав наступні роботи:

  • влаштування буронабивних паль;
  • влаштування монолітних ригелів;
  • влаштування шафових стінок;
  • встановлення блоків відкрилків;
  • встановлення опорних тумб;
  • монтаж семи балок прогонової будови довжиною 24 м кожна;
  • влаштування деформаційних швів;
  • влаштування плит прогонової будови;
  • влаштування монолітних тротуарів;
  • влаштування гідроізоляції;
  • влаштування закладних деталей під перильне та бар’єрне огородження;
  • влаштування бортового каменю;
  • влаштування мостового дренажу.

Незабаром наші спеціалісти розпочнуть роботи з влаштування дорожнього покриття, а також встановлення бар’єрного і перильного огородження. Фінальний етап – монтаж очисної споруди і встановлення системи поверхневого відовідведення.

Крім того, ми виконали заміну трьох невеличких аварійних мостів довжиною 6,6 і 3 метри км 69+597, км 65+245 та км 70+554. Замість старих мостових споруд наші фахівці влаштували збірні залізобетонні водопропускні труби.

ДІЛЯНКА КМ 98+576 – КМ 104+796

Протяжність відрізку становить 6,2 км. Починається від селища Голоби в напрямку Луцька.

БУЛО ЗРОБЛЕНО:

  • розчищення придорожньої смуги від чагарників та дрібнолісся;
  • фрезерування зношеного асфальтобетонного покриття;
  • влаштування дренажних прорізів;
  • розширення дорожнього полотна;
  • посилення дорожньої основи шляхом регенерації конструктивних шарів дорожнього одягу за методом «холодного ресайклінгу»;
  • влаштування нижнього шару покриття із крупнозернистого асфальтобетону;
  • влаштування верхнього шару із ЩМА;
  • влаштування кільцевої розв’язки у селищі Голоби;

На даний момент спеціалісти компанії виконують влаштування присипних узбіч, бортового каменю, облаштування з’їздів і примикань.

ПРОЄКТ ТАКОЖ ПЕРЕДБАЧАЄ:

  • укріплення узбіччя;
  • облаштування зупинок громадського транспорту;
  • влаштування тротуарів;
  • ремонт мосту біля селища Голоби км 104+017;
  • встановлення бар’єрного огородження;
  • встановлення дорожніх знаків;
  • нанесення дорожньої розмітки.

ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:

  • 90 працівників;
  • 50 одиниць спецтехніки.

ДОВІДКОВО:

Траса М-19 «Доманове (на Брест)-Ковель-Чернівці-Тереблече (на Бухарест)» – автомобільний шлях міжнародного значення протяжністю 512 км. Проходить через Волинську, Рівненську, Тернопільську та Чернівецьку області.

Автошлях має стратегічне значення, оскільки сполучає автомобільні переходи через білоруський та румунський кордони.

Будуємо Україну разом!