Відновлення автошляху Н-12 на Сумщині виходить на новий етап

«Автомагістраль – Південь» продовжує масштабну реалізацію проєкту з відновлення автотраси Н-12 у Сумській області. Роботи на об’єкті вийшли на новий рівень – на всіх ділянках ремонту тривають асфальтні роботи.

Відновлення траси Н-12 є одним із наймасштабніших проєктів компанії у регіоні. Роботи ведуться у межах поточного середнього та капітального ремонтів одразу на всій протяжності автошляху в Сумській області.

Також ми проводимо капітальний ремонт двох мостів в місті Тростянець.

Розповімо про кожен об’єкт ремонту більш детально.

ПОТОЧНИЙ СЕРЕДНІЙ РЕМОНТ ОКРЕМИХ ДІЛЯНОК КМ 12+090 – КМ 67+120

Торік ми виконали влаштування нижнього шару з крупнозернистого асфальтобетону на 8,3 км автотраси. У березні цього року ми продовжили ремонтні роботи на ділянках. За цей час бригади компанії завершили майже весь комплекс дорожньо-будівельних робіт.

Наразі на фінішному етапі знаходиться влаштування верхнього шару покриття зі щебенево-мастикового асфальтобетону (ЩМА). Також триває встановлення бар’єрного огородження та нанесення дорожньої розмітки.

Незабаром на об’єкті розпочнеться облаштування автопавільйонів та встановлення нових дорожніх знаків.

КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ДІЛЯНОК КМ 60+620 – КМ 62+900 ТА КМ 67+800 – КМ 70+575

Роботи на ділянках від Тростянця до села Климентове загальною протяжністю майже 5 км розпочались наприкінці травня.

Наразі дорожні бригади компанії виконують наступні роботи:

  • розширення дорожнього полотна продовжується для влаштування додаткової смуги руху на ділянках спусків та підйомів;
  • влаштування посиленої дорожньої основи зі щебеневої суміші, обробленої комплексним в’яжучим (СФОВ);
  • влаштування нижнього шару покриття з крупнозернистого асфальтобетону.

КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ КМ 71+000 – КМ 75+220

Відновлення дороги проходить з кінця травня на відрізку від Тростянця в напрямку міста Охтирка протяжністю 4,2 км.

Спеціалісти компанії виконують:

  • розширення земляного полотна
  • влаштування шару посиленої основи зі щебеневого матеріалу, обробленого комплексним в’яжучим (СФОВ);
  • влаштування нижнього шару покриття з крупнозернистого асфальтобетону.

ПРОЄКТИ КАПРЕМОНТУ ТАКОЖ ПЕРЕДБАЧАЮТЬ:

  • влаштування верхнього шару покриття зі ЩМА;
  • влаштування водовідвідних споруд;
  • перевлаштування кабелів зв’язку та ліній електропередач;
  • влаштування автобусних зупинок;
  • влаштування з’їздів та примикань;
  • встановлення систем автономного освітлення на пішохідних переходах;
  • влаштування мережі зовнішнього освітлення в населених пунктах;
  • встановлення бар’єрного огородження;
  • встановлення дорожніх знаків;
  • нанесення дорожньої розмітки.

КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ МОСТУ КМ 60+875

Аварійний міст знаходиться у межі міста Тростянець. Довжина штучної споруди – 5 м.

Бригади «Автомагістралі – Південь» виконали омонолічування крайніх опор та влаштування монолітної залізобетонної плити прогонової будови.

ПРОЄКТ ТАКОЖ ПЕРЕДБАЧАЄ:

  • влаштування цоколів з монолітного залізобетону;
  • влаштування щебенево-мастикових деформаційних швів;
  • влаштування лежнів та перехідних плит на щебеневій основі;
  • влаштування бар’єрного огородження;
  • укріплювальні роботи.

Проїзд по одній стороні штучної споруди буде відкрито вже у середині серпня.

БУДІВНИЦТВО МОСТУ КМ 61+699

Через аварійний стан та невідповідність габаритів мосту замовник прийняв рішення щодо перебудови старої штучної споруди. Її довжина становить 15,7 м.

На об’єкті виконані роботи з улаштування буронабивних паль, залізобетонних ростверків, монолітного залізобетонного тіла опори та влаштування монолітних залізобетонних насадок.

Наразі проводяться роботи з улаштування монолітних залізобетонних шафових стінок та відкрилків.

ПРОЄКТ ТАКОЖ ПЕРЕДБАЧАЄ:

  • влаштування сполучення (перехідні плити, лежні);
  • влаштування монолітних залізобетонних підферменників;
  • влаштування збірно-монолітної залізобетонної прогонової будови;
  • влаштування монолітної залізобетонної плити;
  • влаштування гідроізоляції;
  • влаштування деформаційних швів;
  • влаштування двошарового покриття;
  • влаштування бар’єрного та перильного огородження.

ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:

  • 150 працівників;
  • 80 одиниць спецтехніки.

ДОВІДКОВО:

Траса Н-12 є важливим транспортним коридором загальною протяжністю 193,7 км. Автошлях з’єднує Суми та Полтаву, а також великі районні центри двох областей. Останніми роками траса викликала чимало нарікань водіїв через незадовільний стан дорожнього покриття.

Відновлення автотраси дозволить сполучити Суми та Полтаву якісною дорогою європейського рівня, пересуватись нею стане комфортно, а головне – безпечно.

Будуємо Україну разом!