В Одесі проходить щорічна конференція компанії «Автомагістраль-Південь»

Перед стартом дорожньо-будівельного сезону, «Автомагістраль-Південь» проводить в Одесі щорічну конференцію працівників інженерно-технічного складу. Упродовж двох днів – 21-23 лютого – учасники зустрічі підбивають підсумки попереднього сезону та готуються до плідної роботи в поточному році.

У заході взяли участь понад 200 працівників. Конференцію відкрив генеральний директор «Автомагістралі-Південь» Микола Тимофеєв. У своєму вступному слові очільник нашої компанії озвучив основні виклики 2019 року та найголовніші напрямки розвитку «Автомагістралі-Південь», наголошуючи на тому, що 2019-й стане дуже важливим в історії компанії, адже наразі на ринку сформувалася справді європейська, ефективна й динамічна команда для виконання найбільш амбіційних завдань.

«Насамперед, ми розпочинаємо реалізацію проектів капітальних ремонтів доріг. Цього року обсяг середнього ремонту становитиме менше 30%, решта робіт компанії припаде на реконструкцію, капітальний ремонт і будівництво автошляхів. Це тенденція останніх років, і вже 2020-го Україна може покінчити з поточними середніми ремонтами. Уряд поставив перед дорожніми будівельниками чітке завдання: у найближчі кілька років з’єднати всі обласні центри добротними дорогами. Ми повністю поділяємо цю позицію і готові прокладати дороги, які відповідають найжорсткішим вимогам якості», – зазначив Микола Тимофеєв.

Серед найважливіших об’єктів, які вже цього року стануть візитівкою оновленої інфраструктури України, є нова злітно-посадкова смуга міжнародного аеропорту Одеси, спорудження якої довірено «Автомагістралі-Південь». Завершення капітального будівництва цього масштабного проекту заплановано на цей рік.
Також варто відзначити проект ремонту дороги М3 Кишинів-Джурджулешти, з яким саме в цьому сезоні наша компанія першою серед представників галузі виходить на європейський ринок дорожніх робіт.

«Цей складний інфраструктурний трирічний проект фінансує Європейський банк реконструкції та розвитку. Кращі наші працівники вже незабаром вирушать у Молдову, щоби розгорнути виробничі потужності. Я впевнений, що якість робіт, яку запропонує наша компанія, дозволить розширити співпрацю з європейськими партнерами для реалізації схожих інфраструктурних проектів і в Україні», – зазначив Микола Тимофеєв.

Дещо зазнає змін у новому дорожньо-будівельному сезоні і внутрішня організація виробництва робіт компанії. Так, орієнтовно з 1 квітня 2019 року у нас починає працювати нова система оплати праці та мотивації персоналу. Ми плануємо провести індексацію заробітних та щомісячних виплат, розглядаємо варіанти підвищення преміальних виплат, щоб працівники відійшли від формальної системи отримання грошової винагороди і були реально зацікавлені її отримати.

«Ми намагалися максимально спростити та наблизити оновлену систему преміальних до аналогів європейської та світової практики. Суть її одна – збільшення якості та об’ємів, підвищення ефективності виконаної роботи. Результат – працівник отримує винагороду за кропітку працю. З новими поденними тарифами, з розподілом до кожного критерію суми, яку можливо заробити. Я наголошую на тому, що це не відрядна форма оплати праці. Це прогресивний і сучасний підхід у мотивації працівника, який якісно виконує свою частину роботи», – підсумував пан Тимофеєв.

На практиці система буде працювати так: коли результат діяльності ділянки оцінено позитивно, – майстер отримує винагороду; коли робота майстрів на ділянках оцінена позитивно, – керівник об’єкту отримує премію. Причому у розмірі 50% від своєї заробітної плати! І так – на всіх етапах виробництва.

Перший день конференції був дуже насиченим: відбулося багато цікавих виступів, викладено великий об’єм важливої інформації. Слідкуйте за нашими новинами на сторінці у Фейсбук – далі ми будемо більш детально розповідати про всі новації, які обговорювались та над чим дискутували під час конференції.