
Цього тижня в тунелі під трасою влаштовані нижній і середній шари асфальтобетону.

Починаємо виконувати ремонт бетонних поверхонь (стелі тунелю), які залишились нам у спадок від попереднього іноземного підрядника.

Бетонуємо стінку вздовж паль.

Над тунелем на правій частині траси асфальтобетонні роботи вже завершені. На наступному тижні відкриваємо проїзд.

Ліву частину тимчасово перекриваємо, щоб влаштувати перехідно-швидкісні смуги, як з боку Києва, так і з боку Василькова.

Повністю змонтована система дощової каналізації. На наступному тижні монтуємо очисну споруду для дощових вод.

Також планується виконати два проколи під трасою для з’єднання системи дощової каналізації.

Роботи виконуються відповідно до графіка: в кінці червня – на початку липня розв’язку, як і обіцяли, відкриємо.

Нагадаємо, «Автомагістраль-Південь» розпочала добудову розв’язки на Одеській трасі під Києвом наприкінці минулого року.
Вперше будівництво стартувало ще у 2021 році. Кошти надали Європейський інвестиційний банк (ЄІБ) та Європейський банк реконструкції та розвитку (ЄБРР).
Підрядником обрали компанію з Азербайджану. Після початку вторгнення підрядник покинув об’єкт, але донорське фінансування не припинялось. Потреба у розв’язці також актуальна, на перехресті постійно виникають ДТП.

Частина розвʼязки є підземною – під трасою з’явиться тунель, через який автотранспорт зможе повертати у бік столиці. Іноземний підрядник встиг влаштувати буросічні палі, а також з лівого проїзду залити опорні частини та бетонну плиту.