У рамках будівництва траси Н-31 “Автомагістраль-Південь” завершила важливий етап робіт – спорудження металевої гофрованої конструкції в руслі річки Чаплинки
Нещодавно у рамках будівництва траси Н-31 «Дніпро–Царичанка–Кобеляки–Решетилівка» на ділянці км 11- км 12 наші співробітники завершили важливий етап робіт – спорудження металевої гофрованої конструкції (МГК) для водоперепуску в руслі річки Чаплинки. Ця споруда має вражаючі розміри та форми і являє собою чотиривічкову трубу з поперечними січеннями овальної форми з розміром кожного від 3,1 до 5,05 м та довжиною майже 50 м! У дорожній галузі МГК є основною альтернативою залізобетонним конструкціям при будівництві споруд і порівняно з ними має низку вагомих переваг: великий вибір профілів конструкцій, значно менші трудовитрати на будівництво; міцність конструкції; стійкість до зовнішнього впливу; довговічність; висока швидкість будівництва; зручність та економічність транспортування; мінімальні витрати на експлуатацію; відсутність необхідності влаштування фундаментів; низька вартість споруди (витрати на 15–40 відсотків нижче).
Металеву гофровану конструкцію multiplate MP200 69-S виготовила польська компанія «Геокон».
На лінію гофровані труби привезли в розібраному вигляді – тож перед дорожніми будівельниками постало завдання змонтувати чотири 50-метрові водопропускні конструкції. Монтаж труб почали у лютому, він тривав три місяці. Найскладним у процесі будівництва труби було забезпечення можливості виконання робіт безпосередньо у руслі річки. Для цього було організовано постійне відведення води, проведено значний комплекс робіт з будівництва тимчасових під’їзних доріг, майданчика для складування та монтажу збірних елементів МГК та розчищення русла річки на підходах до водоперепускної споруди.
Іще два місяці пішло на завершальні роботи з укріплення конструкції габіонними ящиками -каркасними конструкціями з металевої сітки типу Reno mattress.
ДОВІДКОВО:
«Автомагістраль-Південь» будує нову трасу Н-31 з 2017 року. За два минулі сезони ми побудували 11 км автошляху. Дорога не проходить через населенні пункти і фактично функціонуватиме як європейський автобан. Це значно підвищить безпеку та комфорт дорожнього руху. Траса буде дорогою першої категорії з чотирма смугами для руху, у деяких місцях з розширенням до шести смуг. Сьогодні роботи тривають на шести ділянках з «нульового» по 19 кілометр. Завершити будівництво Н-31 планують до 2022 року. У 2017-2018 роках на нову автотрасу виділили 560 млн грн, а цьогорічні асигнування сягнуть 1,2 млрд грн.