Стартував процес пост-напруження бетону на трасі Н-31
В Україні вирує зима, і на більшості об’єктів «Автомагістралі-Південь» роботи вже завершені. Але компанія не припиняє роботу, і там, де дозволяють погодні умови триває спорудження інфраструктурних об’єктів, зокрема, штучних споруд, проводяться земляні роботи, активно працює служба з експлуатаційного утримання автошляхів.
Ми вже неодноразово розповідали про будівництво мостової споруди на трасі Н-31, яка споруджується за технологією пост-напруження та поєднає населені пункти Єгорине та Цибульківку.
На об’єкті вже влаштовано монолітну бетонну прогонову будову шляхопроводу, і стартував наступний етап – пост-напруження, який передбачає натягування спеціальними домкратами сталевих канатів, що попередньо розміщені в каналах мостової споруди. Вже незабаром розпочнуться роботи з ін’єктування даних каналів високоміцним цементним розчином.
Основна перевага технології пост-напруження – можливість створювати набагато довші прогонові будови.
Адже пост-напружений бетон на відміну від звичайного має більшу несну здатність.
Також вона дозволяє зменшити вагу конструкції, витрати матеріалів та транспортні витрати на будівництво.
Відтак значно прискорюється будівельний процес та забезпечуються найкращі експлуатаційні характеристики.
ПРОЄКТ ТАКОЖ ПЕРЕДБАЧАЄ:
- влаштування гідроізоляції;
- влаштування бар’єрного та перильного огородження;
- влаштування деформаційних швів;
- влаштування конусів;
- влаштування двошарового асфальтобетонного покриття;
- влаштування антикорозійного захисту опор та прогонової будови.
Довжина штучної споруди складе 81 м, ширина – 9,6 метрів.
Треба зазначити, що роботи на трасі Н-31 ще тривають по всій протяжності 30-ти кілометрової ділянки від каналу Дніпро – Донбас до межі з Полтавською областю.
Дорожні бригади компанії завершили влаштування 23 водовідвідних залізобетонних труб.
Продовжуються:
– земляні роботи, зокрема, розробка виїмок глибиною до 12 метрів та спорудження земляного полотна з укріпленням геосинтетичними матеріалами
– влаштування підстильного шару основи зі шлаку;
– влаштування шарів основи зі щебенево-піщаної суміші;
– влаштування нижнього та середнього шарів асфальтобетонного покриття;
– влаштування поверхневого водовідводу та водоскидних споруд.
Не зупиняються і роботи на найскладнішій ділянці будівництва швидкісної траси Н-31 – спорудженні 600-метрової естакади через витки річки Оріль за унікальною для України технологією поздовжнього насуву та пост-напруження монолітної бетонної споруди.
Мостобудівельний підрозділ компанії завершив влаштування буронабивних паль, фундаментів опор, ростверків та монтаж козлового крану. На даний момент виконуються роботи з армування анкерної опори. Продовжуються роботи зі спорудження збирального стапелю.
ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:
- 500 працівників;
- 250 одиниць спецтехніки.
ДОВІДКОВО:
Будівництво автотраси Н-31 «Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка» є одним із головних проєктів президентської програми «Велике будівництво». Вперше за багато десятиліть країна з нуля створює швидкісний транспортний коридор, який з’єднає столицю з одним із найбільших мегаполісів.
Нагадаємо, спорудження автодороги Н-31 у межах Дніпропетровщини розпочалось в 2017 році. За цей час ми збудували вже понад 28 км нової швидкісної траси.
Будуємо Україну разом!