Сьогодні заступник голови Офісу Президента Україні Кирило Тимошенко і міністр інфраструктури Олександр Кубраков інспектували хід робіт на головному проєкті країни – трасі «Київ- Бориспіль»

Відновлення 17-кілометрового відрізку траси М-03 ми розпочали наприкінці червня. Роботи тривають на ділянці км 18+000 – км 34+950 від кільцевої розв’язки біля метро «Бориспільська» у Києві до межі міста Бориспіль. На даний правий проїзд траси вже майже завершений.

Як зазначив Кирило Тимошенко, останній капітальний ремонт траси був зроблений ще у 2004 році. Минула зима показала, що масштаби руйнування траси критично збільшуються. Наша компанія, яка експлуатує трасу, максимально оперативно проводила локальні ремонти. Але економічно доцільно було відновити дорогу, замінивши верхній шар асфальтобетону.

Як пояснив заступник голови ОП, саме влітку на трасі найменший трафік. Тому роботи запланували на сезон відпусток.

«Ми бачимо, підрядник (Автомагістраль-Південь) дійсно працює в режимі 24/7, для того щоб дуже швидко, за півтора місяці все зробити. Тому що це обличчя країні», – підсумував Тимошенко.

Олександр Кубраков зазначив, що основа траси перебувала у задовільному стані. Вона робилась за всіма технологіями. Тому відновлюється лише верхній шар покриття. Але цього достатньо, щоб на тривалий час не повертатися до ремонтних робіт.

«На 10 років як мінімум це питання буде закрито», – запевнив міністр. Очільник МІУ додав, що проєкт передбачає також встановлення нового сучасного led освітлення, бар’єрного огородження, систем вагового контролю та інші робити.

На наступних вихідних правий проїзд траси буде відкритий, почнеться фрезерування лівого проїзду. Як і планувалось, повністю оновлена траса буде готова до Дня Незалежності. Наша компанія рухається чітко за графіком.

Нагадаємо, відновлення 17-кілометрового відрізку траси М-03 ми розпочали наприкінці червня на ділянці км 18+000 – км 34+950 від кільцевої розв’язки біля метро «Бориспільська» у Києві до межі міста Бориспіль.

До роботи задіяно сім асфальтоукладачів у парі з надсучасними перевантажувачами VÖGELE PowerFeeder MT 3000-2.

ПРОЄКТ ТАКОЖ ПЕРЕДБАЧАЄ:

  • ремонт підземних пішохідних переходів;
  • укріплення укосів насипу та узбіччя земляного полотна посівом багаторічних трав;
  • ремонт двох шляхопроводів на км 23+264 та км 33+320;
  • перевлаштування системи освітлення;
  • влаштування декоративного освітлення шляхопроводів;
  • встановлення систем вагового контролю Weight-in-Motion (WiM) з обох напрямків траси;
  • встановлення нових дорожніх знаків;
  • нанесення дорожньої розмітки.

Також у межах проєкту ми встановимо інтелектуальну автоматизовану систему управління дорожнім рухом. На інформаційному табло, яке розміщене через кожні кілька кілометрів траси, водіїв повідомляють про дорожні умови та обмеження: максимально дозволена швидкість по тій чи іншій смузі, дорожні затори, а також попереджають про температуру та стан дорожнього покриття.

ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:

  • 250 працівників;
  • 170 одиниць спецтехніки.

ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:

  • Серпень 2021 року.

ДОВІДКОВО:

Траса М-03 сполучає столицю з Міжнародним аеропортом «Бориспіль». Це одна із найбільш завантажених транспортних артерій країни, якою щодня прямують десятки тисяч автомобілів.

Протягом тривалого часу експлуатації, інтенсивного дорожнього трафіку з рухом великовагових автомобілів дорожнє покриття зазнало істотного зносу та руйнувань.

Відновлена траса між Києвом і Борисполем поверне собі звання однієї з найкращих у країні. І не поступатиметься якістю найкращим швидкісним європейським автобанам!

Будуємо Україну разом!